Dnes se mají v Paříži sejít evropští jestřábi a pod vedením malého Napoleona, Macrona, mají jednat o tom jak nad Ruskem zvítězí i bez Spojených států. Mottem jejich rozhovoru mohou klidně být slova Petra Pavla, ve smyslu, že i bez USA můžeme Ukrajině hodně pomoci. Mimochodem… fascinuje mě, jak to tyhle prodejné šlápoty mají. Když nemohou lézt do zadnice Američanům, tak rychle přelézají do menších zadnic těch, kteří v Bidenově rektu byli spolu s nimi a mají pocit, že to bude stejně dobré bydlo. Ale nebude, protože do Paříže prý Čechy nikdo nepozval. Světový lůzr sice službičkoval, ale je jen lokaj lokajů a evropské hodnoty s ním budou zacházet přesně jako zacházejí Američané s Leyenovou.
Petr Fiala spolu s Janem Lipavským dokázali během tří let zařídit, že nás nenávidí všichni hlavní světoví hráči a i ta Brusel námi pohrdá.
Je celkem příznačné, že se bezvýznamní scházejí zrovna v Paříži a vedení se chce ujmout člověk, kterému pár Wagnerovců sebralo takřka veškerý vliv v Africe a jeho cizineckou legii vytlačili pryč. A to Rusové vedou existenciální válku na Ukrajině. Tisíce kilometrů od svého území ale ještě stíhají vytlačovat Francii ze jejích tradičních držav. Člověk, který tohle v Africe dopustil, si myslí, že teď zachrání Ukrajinu navzdory Rusům i Američanům. Tak určitě…
Mimochodem… kolik už takových schůzek Macron svolal? Kolikrát už se mluvilo o vyslání evropských vojáků? Nejprve jako instruktorů, že budou cvičit ukrajinské vojáky přímo na Ukrajině, později pak aby nahradili ukrajinské vojáky na hranicích s Běloruskem. Nikdy z toho nic nebylo, protože to není žádná sranda.
Úplně vidím Poláky, jak přemlouvají ostatní, že hlavně musejí vyslat vojáky na Volyň a Halič… tam že pomohou Ukrajincům úplně nejvíc.
Také upřímně pochybuju, že by se ukrajinští vojáci nedozvěděli o Vancově projevu a rozhodně to na jejich odhodlání nepřidalo. Nebyla to právě brigáda vycvičená ve Francii, která se celá rozutekla dřív, než vůbec dorazila na bojiště? Čeká někdo, že teď, když Trump jedná o Ukrajině bez Ukrajiny a o Evropě bez Evropy, že dezerce na frontě (i mimo frontu) přestanou? Za každého případného evropského vojáka na Ukrajině pět Ukrajinců uteče.
Evropské vlády jsou rekordně neoblíbené a jediné, co jim ještě chybí ke vzpouře, je větší počet mladých kluků, co se vrátí v pytlích na mrtvoly. Netroufli si na vyslání vojáků ani v době, kdy jim strýček Biden kryl záda, že by si troufli teď, když jim Trump oznámil, že všechno bude jinak?
Že chtějí být Evropané u americko ruského jednacího stolu? Však tam budou. Bude je zastupovat Orbán, Fico a Melloniová…
A propo… myslíte, že by si Rakušan teď ještě dovolil, vyvěsit pytel s mrtvým Putinem? Co, Vítku? Jak to máš s těmi evropskými hodnotami? Teď jsi mluvil o tom, jak nikoho nechcete zavírat, ani opozici ne… ale tvoje zpráva ministerstva vnitra o extrémismu říká něco úplně jiného a pamatuju si paní učitelku Bednářovou, kterou po soudech taháte ještě teď. Jak je to dlouho, co jsi se chlubil vydáním Okamury? Tvoje licoměrnost je neuvěřitelná.
Ani Trump ani Putin nevypadají, že by si z nějakých evropských iniciativ dělali hlavu. Nestojí jim to za zmínku. Nebojí se, že by jim Leyenová a její melody boys mohli udělat čáru přes rozpočet. V klidu si vyměňují gesta dobré vůle a zřejmě už oba vědí, že tuhle válku zaplatí Ukrajina svým nerostným bohatstvím a evropští hejlové budou také řádně obráni. A kdyby se náhodou na něco vzmohli, Rus může zastavit i ty poslední kohoutky a americké tankery prostě poplují jinam.
Ostatně, u nás už bereme plyn prakticky jen ze zásobníků. Přítok skoro žádný, ale zato máme odtok… na Slovensko a Ukrajinu. Ukrajinci totiž plynu moc nemají, když si ho z Ruska zastavili. Dodávají jim ho Slováci přes Turk Stream. A něco zřejmě dodáváme i my. Myslím., že si Fico svoji tiskovku užil, když tam povídal o tom, jak sami Ukrajinci financují ruskou válečnou mašinérii. Teď se navíc má ochladit, takže ze zásobníků bude plyn ubývat ještě rychleji. My jsme na tom v Evropě ještě skoro nejlépe, takže chuť našich sousedů, válčit, bude klesat spolu s klesajícími zásobami. Bez plynu totiž nevyrobíte ani tu střelnou bavlnu do granátů.
Evropské elity dnes nejednají o své záchraně. Jednají o tom, jestli ještě urychlí vzpouru svých národů proti nim samotným a nebo si počkají na volební výprasky. Nemají žádné želízko v ohni, protože nemají ani vlastní těžbu surovin, ani nezávislou energetiku a evropský průmysl setrvale klesá. Odstřižení od Ruska se Fialovi povedlo dokonale – spolu s ostatními evropskými ratlíky dali klíč k energetické bezpečnosti do rukou Američanům, kteří s nimi budou zacházet o dost svévolněji, než Putin. Ten smlouvy o dodávkách ropy a plynu dodržoval. Od Trumpa bych to nečekal.
Když teď Matěj Hollan vykřikuje, ať tu kurvu, Vanceho, vypnou, samozřejmě mu nedochází, že Vance může recipročně takřka okamžitě vypnout v celé Evropě teplo a celou průmyslovou výrobu. Stačí uvalit nějaké ty sankce a zkoordinovat se s Putinem. S několika výjimkami pořád platí, že loď z místa A do místa B dopluje jen tehdy, když to dovolí americké námořnictvo. S Putinem už Trump jedná, takže udělat v Evropě blackout, je vlastně maličkost.
Pokud by tedy chtěli Evropané udělat nějakou vojenskou blbost, pokud to bude proti americké vůli, tak všem čackým bojovníkům proti Rusku dojde nafta ještě daleko od fronty.
Evropské elity se dnes nerozhodují o samostatné politice. O tuto možnost už dávno přišly. Rozhodují se, jestli prostě jen odejdou na smetiště dějin a nebo jestli ještě cestou stráví nějakou dobu v lochu. Už se nerozhodují o udržení EU, už se jen rozhodují, jestli se prostě odeberou na odpočinek s nakřečkovanými americkými penězi a nebo jestli budou vyneseni v zubech zuřícími davy. Evropa pozbyla význam a tím pádem je EU zbytečná. Nestala se globální konkurencí, nestala se jedním ze středisek multipolárního světa. Být bezvýznamný, to jde i levněji, než s velkou evropskou čtvrtí v Bruseli. Být bezvýznamný, na to není zapotřebí mít evropské fondy. Být bezvýznamní můžeme i jako Česká republika. Nepotřebujeme k tomu zastoupení při Radě Evropy a nechat si diktovat zákazy.
Dnes mohou Scholzové a Macroni nějakou hloupostí svůj konec jedině urychlit. Zdržet už ho nemohou. Naše vláda by navíc měla být ráda, že je nepozvali… alespoň nebudou svítit u té největší hovadiny, která se teď stane.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
- Log in to post comments
Komentáře
Komentáře k článku
Aktuálně Americká CNN
Donald Trump:
"Jednat budu jen já s Putinem, zástupce Evropy nepozveme. Za mě se válčit nebude a pokud s tím má Evropa problém, tak ať si to Rusko porazí sami bez americké účasti. Proč tam nechci EU? Protože jejich představitelé potřebují válčit, potřebují dlouhodobý konflikt, aby zakryli svou neschopnost, své loby a své nakradené peníze. EU řadím už k zemím třetího světa, ten je na tom ovšem o něco lépe, jim nikdo nic nediktuje. Nebudu jednat s nikým, kdo chce konflikt prodlužovat, nebudu jednat s nikým kdo bude posílat další zbraně, nebudu jednat s nikým kdo se bude snažit o nějaké další muniční iniciativy, nebudu jednat s nikým kdo se bude snažit konflikt prodlužovat.".
"Já ten mír, což je evidentně v EU slovo hodně cenzurované dojednám, ale chci zpět to, co USA do UA investovaly. Na UA jsem já D.Trump nevydělal ani dolar. A co EU lídři? Mohou říci to samé? Požadujeme audit, kam se poděly námi (bývalou administrativou) poslané peníze. Ne, s EU, ani Zelenskym jednat nebudu."
Jen pro vybrané.
Macron svolal narychlo do Paříže evropské lídry, Pražský Hrad pozvánku nedostal
❗️🇨🇿Tak dlouho se podbízíte EU a evropským lídrům, až si svolají schůzku a stejně vás nepozvou… A to ČR je objektivně lídr ve věci Ukrajina (největší počet uprchlíků na počet obyvatel, různé iniciativy…).
🤡Jak hluboko do těch prdelí ještě polezeme?
@neCT24
-------------
❗️🇨🇿Voliči Fialy protestоvali proti Trumpovi a Muskovi před americkou ambasádou v Praze.
🤡To je tak, když vyschne penězovod pro nebinární mentály.
@neCT24
jsem koukal na video z té akce...
anarchisti a další paka, úplný trubky
...Marš na Rusa musí bejt s přísnou tváří naznačuje jenerál...
Dobrý komentář - k zamyšlení, od Radima Hrbáče viz zde:
Tak holoto. Marš na Rusa musí bejt, s přísnou tváří naznačuje jenerál. Ten, co nezatahoval a četníci pak honili lidi, když někde tvrdili, že zatáhne. Vím to, mě se taky ptali, když na mě přišlo anonymní udání z Fejsbúčku. A z Babišova plakátu, ze kterého se panstvo mohlo zjančit, když na něm stálo, že jenerál chce válčit, udělali Sodomu a Gomoru. Jaká hrůza, ještě by to válku mohlo zkazit, že. To se nedělá. Válka musí bejt.
Takže je tu máme. Jednoho evropského nabubřelého naboba vedle druhého, kterým Trump s Vancem rozšlapali hračky.
Spolupachatel prznitelství dětí Starmer nasazuje ramena, že on to NATO zvládne i bez USA. Když dostane k dispozici Evropu a bude moct obětovat obě křídla. Když naposledy pod svým vycizelovaným divide et impera Británie krájela rovnými řezy mapu světa bez ohledu na cokoliv, zhnusený Delano Roosevelt jí z rukou to imperiální pravítko vyškubl. Asi ho zase tahají ze šuplete. Doma problémů nad hlavu, království dostalo přezdívku "Malý Pákistán", na vlastní občany se nehledí, kdo poukáže na nepravosti putuje do žaláře. Dělají machry a hajzl mají na chodbě.
Macron opakuje svolávání neformální schůzky v Paříži. Kde se spolu s makronkami bude jako hlavní chod podávat válka s Ruskem pro Evropany. Pozve opět Fica? Orbána už vynechal posledně. Já jen abych věděl, kudy nynčko ty hranice Evropy vedou. A co vůbec napekl a jestli se to dá žrát. Posledně to bylo k zblití. A jediní, kterým se z toho zvedl žaludek, byl právě Fico s Orbánem. Ostatní zkonzumují cokoliv, a i když kolem toho létají masařky a supi, olizují se až za ušima. Jako náš blyštivý.
Scholz se nezapře a neomylně se řadí za pochodněmi plápolajícími do noci. Prý už nikdy Mnichov, obzvláště ne z té správné strany. Pochodňový průvod, to je, main Gott, neodolatelné lákadlo, to přitahuje smrtihlavy. A že se tam nějaký ten totenkopf najde. Jeden jako druhý na to naši malí smrtihlávci fascinovaně hledí a udělají z černé bílou a ze Sonnenrad a Wolfsangelu stylizované znaky lásky a míru, jen aby jim to někdo nesebral, než ten velký smrtihlav stačí nad národy roztáhnout křídla. Scholz bude stát jako jeden völkerschaft za Ukrajinou, dokud prý zrovna ti, co je tam zaseli jeho předci, kteří je naučili s pochodněmi v noci pochodovat, s mírem souhlasit nebudou. To není jen tak, moct si opakovaně sáhnout do dějinné politiky a pokaždé blbě. Na to musí být v krvi zvláštní dar.
Pro našeho zavlékacího-nezavlekávacího generála, toho času v roli prezidenta, je to jako rajská hudba. Cesta ven z lapálie s odpudivou lidskou bytostí. No považte, to už stojí za to, obětovat národ, ne? Prý: "Evropa musí..." A musí a musí a musí. Protože, co by dělal jiného, generál v záloze, co po svém jmenování prezidentem jako první běžel za generálním tajemníkem NATO. Jensi, máme to v kapse. Šikula, vsadili jsme dobře, neváhej a zavlékej.
A víte co? To, co se ještě před pár týdny zdálo být příliš fantaskní, se začíná jevit jako docela pravděpodobný vývoj. To tak bývá. nejdřív potenciálně, potom pravděpodobně, potom realisticky a nakonec s jistotou. Oni jsou opravdu schopni vyvolat incidenty, které vyústí ve stav ohrožení státu, co je udrží u moci. Vyvolené naboby. Opravdu jsou krok po kroku, týden po týdnu, měsíc po měsíci, schopni spustit válečnou mašinérii a začít vypravovat ešelony s Evropany do války, která Evropu totálně rozbije. Přešli jsme právě z fáze "pravděpodobné" do fáze "realistické". A jak jsem dříve psal, nerozhodujeme ve chvíli, kdy se brodíme už po krk a voda nám vniká do dýchacích cest. Rozhodujeme se ve chvíli, kdy před tím brodem stojíme. A my už v něm jsme, už máme vodu po prsa. Opravdu se vám chce nechat se zmasakrovat? Děti, rodiče, všechny okolo? Protože když vstoupíme do války, prostě bude válka. I tady. Už jdete, už se vám připravuje cesta. Chce se vám, pro pár smrtihlavů? Já budu říkat "NE". Když to říkat nebudu, když to nebude slyšet, když nás hodně nebude slyšet, tak nás oblečou a půjdeme. A nebude se kam vrátit.
Radim Hrbáč
https://t.me/coNemateVedet/102910
Ukončit činnost FEDu
Ukončit činnost FEDu
12 bodů si vytknul Trump. Uvádím jen 10 bod, jež stál J.F.Kennedyho život. To tato partička bankéřů jež již 200 let velí USA nedovolí. To je pro důležité jako "Beránku otřes se."
Už víte, proč se tohoto člověka tak báli a dělali vše pro to, aby zamezili jeho cestě nahoru? Z toho musí mít řada evropských politiků naděláno v kalhotách, a nemám na mysli jen ty, kteří vládnou nám !!! Evropa z toho musí mít politický průjem, a to jako celek, bez rozdílu, o který pseudo-stát se jedná !!!!
Nechci být špatným prorokem, ale pokud to jsou skutečně Trumpovy priority, tak brzy dopadne jako J. F. Kenedy. Tohle mu u vojensko - průmyslového komplexu USA nemůže beztrestně projít.
Priorita č. 10: Ukončit činnost FEDu a zastavit masové padělání fiat měny, které skončí pouze finančním kolapsem: Dolar se zhroutí. Daleko lepší je ho spořádaně zrušit, ukončit zločinný Federální rezervní systém (spolek zahraničních banksterů), zastavit tisk peněz a spustit nový měnový systém podložený zlatem, který nelze hyperinflovat do zapomnění. Nebo ještě lépe, vynechat vládu z obchodu s měnou a penězi úplně. Kryptoměny, zlato a stříbro nabízejí schopné alternativy a centralizovaný, vládou vyzbrojený systém měny už vůbec není potřeba.
Fed
patří nejbohatším židovským bankéřům, to nemůže projít 😵💫
K CNN
Zkus na to najít odkaz, mě se to nepovedlo. Zatím to vypadá jako blábol z FB. Bez zdroje děláš Vidlákovi jen medvědí službu.
Me prijde, ze leccos
Me prijde, ze leccos co se objevuje v tehle diskusi, dela vidlakovi medvedi sluzbu. Plus mam pocit, ze - at jiz v revolucnim ci naopak "konzervativnim" prevleku - jsou tu i provokateri, jejichz cilem je tenhle web zdiskreditovat. Jini si hraji na maleho Napoleona a dalsi si zase zmenu predstavuji jako pochod na Bastilu. Coz v ceskem prostredi neni ten nejperspektivnejsi zpusob, jak prinest zemi rozumnejsi vladu. Nastesti je zde i par velmi rozumnych prispevovatelu, ktere stoji za to cist
izáčku,
ti "provokatéři" sem chodili dávno před tebou a problém nebyl
Trump vs. EU-hadroví panáci
Zatímco prakticky všichni rádo by EU-lídři jsou doslova onuce ( tedy samozřejmě kromě Orbána a Fica, kteří si nenechali srát na hlavu ) , Trump je "mačo" a podle toho s EU-onucemi taky jedná, či spíše nestojí mu za to, aby s nimi jednal. A položme si otázku - kdo je jedna z největších EU-onucí? Asi každý tuší ...
Řeč obchodníka se smrtí. Reakce na Jardu z Brna
Říká-li toto Trump, říká nesmysl. Byly to na prvním místě USA, které válku na Ukrajině rozpoutaly, vedly a vydatně krmili zbraněmi. Ony jsou odpovědny, byť nejen ony, za statisíce mrtvých na obou stranách. Za jejich pomoci a pro jejich cíle se na Ukrajině zabíjelo.
Pokud jim, tj. USA, jejich záměr, do něhož pumpovaly miliardy, nevyšel, nemají po kom co chtít. Jsou jenom dlužníky a to dlužníky těch, kteří jsou mrtví. Jsou dlužníky obyčejných lidí z Ukrajiny a Ruska. A pak jsou za všechny ty nešťastné, zmrzačené a mrtvé životy především dlužníky před Pánem Bohem.
Trump nemá po kom co chtít. A pokud přece jenom ano, pak po předchozí americké administrativě. Obyčejných lidí z Ukrajiny se nikdo neptal, jestli chtějí za zájmy USA umírat, a také se jich nikdo neptal, zda si přejí, aby oni, ukrajinští přeživší a jejich potomci platili až do konce časů nekonečné miliardy těm, kteří je do tohoto neštětí přivedli.
Jestli má Trumpa coby mírotvorce brát někdo vážně, pak by si toto své pokrytectví měl srovnat v hlavě a jednat jako zástupce a nástupce viníků a nikoliv jako další obchodník se smrtí. Smrtí těch druhých.
Jiří
To máte pravdu,
ale na Ukrajině v této době nemá Trump s kým jednat.
Ano, pane Freude, ale je tu ještě něco, o čem jednat netřeba
O vině USA na masakru na Ukrajině nepotřebuje Trump s nikým jednat. Zrovna tak nepotřebuje pan Trump nikoho, kdo by mu schvaloval pokání, které by za zemi, v jejímž čele právě stojí, měl konat.
Zatím, jak se zdá, má pan Trump k pokornému jednání, které je v dané situaci více než namístě, velmi daleko. Zatím jeho jednání připomíná spíše někoho, kdo právě spadl z Marsu, a s touto planetou a zlem na ní přítomném nemá nic, ale opravdu nic společného.
Jiří
Myslím že si děláte iluze o férovosti politiků.
Politik ponořený do průseru je nadlehčován silou, rovnající se tíze průserů ostatních politiků tamtéž ponořených.
No a v tom Ukrajinském průseru jsou namočeni téměř všichni politici EU a taky občané Ukrajiny, protože si za prezidenta zvolili takového rapla.
Tramp nijak nebude spěchat s přiznáním spoluviny USA. Nic ho k tomu nenutí a on bude hledat východisko které nejvíc vyhovuje USA.
Máte naprostou pravdu, pane Freude
Ano, máte naprostou pravdu, pane Freude.
Mně šlo jenom o to, abychom na Trumpovo počínání nahlíželi z hlediska spravedlnosti, která nezávisí na politických záměrech té, či oné moci.
Jiří
Článek o Ukrajině od Petra Druláka
Milý pane Freude,
pan Petr Drulák dnes napsal skvělý článek o tom, jak to asi bude s Ukrajinou a viníky tamější války vbrzku vypadat. Přesně to zapadá do naší diskuse. Zde je odkaz. (použijte jej; přímý přístup na "argument" je zablokován - inu svoboda slova, že?)
https://casopisargument.cz/category/komentare
Jiří
Myslím si, že je dobré dodat,
že přes všechny Trampovy chyby, pokud se mu povede zastavit tuto nesmyslnou válku, a pomoci uzavřít dlouhodobý mír, tak pro Ukrajinu toho udělal víc, než kterýkoli západní politik. Jen si nejsem jistý, zda se mu to povede. Největší problém bude v délce trvání míru.
Reakce na článek Petra Druláka.
Zajímavý článek. Teď bude zajímavé, jaké reakce budou od našich politiků na současný vývoj. Myslím si, že i pokud u nás nastane po volbách změna politické garnitury, přesto nás nic dobrého nečeká. Příliš dlouho jsme kývali hlavou jak houpací kůň, na nesmysly prosazované EU. Změnit celé nastavení tohoto státu nebude žádná procházka růžovým sadem, zvlášť když většina občanů, hlavně těch mladých, pořád netuší, která bije. Očekávám, že změny začnou velkým ekonomickým průšvihem.
Níže umístěný skvělý článek od Borise Karpova
Naprosto souhlasím, pane Freude.
O budoucnosti Ukrajiny velice dobře pojednává také článek od Borise Karpova (ruští autoři mají nepochybně lepší podmínky poznat co je čeká), který do naší diskuse o pár komentářů níže vložil pan Bertusian. Článek se jmenuje "Krok zpět, aby se vám lépe skákalo?" a je skoro nutné si jej přečíst. Asi jste jej již četl, tak promiňte za upozorňování.
Jiří
Ano, i článek Borise Karpova…
Ano, i článek Borise Karpova je dobrý, a dá se s ním souhlasit. Jen nevím, jak moc můžeme předvídat co bude v budoucnu. Ve hře je příliš mnoho neznámých. Nynější Evropa, bude teď mít svých starostí dost, než aby se pouštěla do nových dobrodružství. USA se rozkládají zevnitř, a stejně jako v Evropě není jisté, není li na reformy příliš pozdě. Zatím má nejsilnější armádu na světě, ale pokud nebude mít silnou ekonomiku, tak nebude ani silná armáda.
Pokud by se po pár letech znovu rozhořela válka na Ukrajině, bude to tentokrát spíš v režii ukrajinských fanatiků než kohokoli jiného. Ale všechno může být i docela jinak. Dnešní svět je nevyzpytatelný.
Jiří
souhlasím na 100 % a pak bych tam ještě přidal Anglány, Francouze (Macrona) a Němce a taky Fialu !!!! Na ně všechny jste zapomněl...
Vinni jsou zrovna tak, ale až po USA
Nezapomněl, pane Chucku. Já jsem chtěl posuzovat výhradně Trampa, protože ten je nejhlasitější a veškerou (tedy úplnou) vinu háže na evropské politiky, přočemž o vině USA nemluví. Ti jsou samozřejmě vinni také, ale tu největší vinu nese USA. Bez USA, tj. bez NATo, kterému USA velí, by se žádná válka na Ukrajině nekonala. Stále si opakujme, že hlavní příčinou války je chystaný vstup Ukrajiny do NATo. A o tom rozhodují jen a jen USA. Nikdo z Evropy.
Jiří
@ Vidlák
Vidlák: ....Že chtějí být Evropané u americko ruského jednacího stolu? Však tam budou. Bude je zastupovat Orbán, Fico a Melloniová…
To nemá chybu Vidláku. Neodolal jsem tomu a pořádně jsem se zachechtal :-)
Jadernou velmoc lze porazit
jedině za cenu vlastního zničení. Protože v okamžiku, když zjistí, že prohrává, tak to prostě zmáčkne. Protože už nemá co ztratit.
Během války na Ukrajině už byl prst na tlačítku dvakrát. Jednou to rozmluvili Amíci, podruhé Číňani. Myslíte si, že pokud tedy bude válčit Evropa naplno, jak slibuje, bude se na ní (nebo někoho jiného) Rusko ohlížet? Obávám se, že teď už ne.
Nejprve křápne pár hříbečků na Ukrajinu a pokud to nepomůže, tak i někam dál.
Politici EU reálně zešíleli. I 107 na hradě začala blábolit, že toho můžeme spoustu dokázat. To bezesporu ano, třeba nechat vypařit celou pražskou kotlinu malou taktickou jadernou střelou. Nemáme nic, čím bychom ji sestřelili a zatím ani nejsou funkční radary, co by ji uviděli. Na nás nemusí střílet ani Orešnik, tady by stačil pomalu i Geraň.
Pokud se EU vzepře dojednanému míru mezi USA a Ruskem (kdeže se to válčilo?), pak to búdět naše ďélo, jak kdysi pravil Brežněv. Pak následoval srpen 68.
Tady to bude problém EU a mohou následovat taktické jaderné údery. Protože z tohoto ohně Amíci kaštany tahat nebudou. Ty budou mít dohodu o míru a s Ruskem se fakt nechtějí zničit.
Trump moc dobře ví, že teorie EU poničit Rusko tak, až padne Putin, je nereálná. Ten to totiž nikdy tak daleko dojít nenechá.
Když slyším různé pitomce kdákat cosi o tom, že je slabý a stejně nic neudělá, pak bych je nakopal do brusele. Protože vlastně vše podstatné, co Putin za posledních možná 20 let řekl, tak udělal. Ne hned, ne hned naplno, ale ve finále do důsledku udělal.
Pokud řekl, že klidně zničí svět, protože: „co by byl svět bez Ruska“ (to v uvozovkách opravdu řekl, poslechl jsem si to v originále), pak to myslí smrtelně vážně.
Trump to ví, protože má v něčem podobné myšlení. Oba vědí, že zničit svět a sebe navzájem nechtějí, ale když na to přijde, nebudou váhat.
Pokud tedy bude na stole dohoda o míru a EU nebo UK to shodí, pak následky poneseme my tady. Protože do takového průseru se USA nenamočí.
Oni jim totiž přestávají vycházet simulace střetu s Čínou a to na všech frontách. Tam má Amerika problém. Velký, velmi velký problém. Umělá inteligence zkrátka nepotěšila a je třeba s tím něco dělat.
V USA musí napnout veškeré síly, aby tento problém vyřešili. Taky ví, že zbrojit, dělat Green a woke politiku najednou nejde. Horko těžko budou prachy jen na jedno.
Souboj s Čínou, to taky není na rok či dva. Říše středu plánuje v desetiletích, spíše staletích. Takže ostrý souboj začal teď a konce nevidět.
Z této perspektivy je ten poloostrov u asijského kontinentu zvaný Evropa pro USA fakt nezajímavý.
Jenže EU politici zamrzli v letech „my to zvládneme“. Jasně, v okamžiku, kdy EU byla v prosperitě, Německo vzkvétalo a nikde žádný mráček, to tak i vypadalo.
Jako se vojáci připravují na minulou válku, tak i politici žijí v tom, co kdysi bylo a fungovalo.
EU politici si stále myslí, že jsme ta Evropa let dávno minulých.
Jenže my jsme EU Green dealu, ESG a řízené migrace. Každý jeden z těch tří nesmyslů má potenciál zničit nebo minimálně těžce rozvrátit celou Evropu. Nevratně rozvrátit, takový migrant se i v rozvrácené EU bude mít pořád lépe než doma. Takže dobrovolně neodejde.
První dvě věci nejsme reálně schopni zaplatit, protože předpokládaná cena je astronomická, a to to bude ještě minimálně třikrát dražší. Jako vše v EU, spíše pětkrát dražší. Protože inflace, protože dotace. Co je dotované, to je vždy dražší, vždyť na to je ta dotace. Mnohdy je to násobně dražší.
Jsou tu na druhou stranu i záblesky naděje, něco droboulince prasklo.
Sledujete, že poslední útoky teď spáchal Afgánec a Syřan, ne občan s možná migračním pozadím? Ještě před vánoci by za tohle konstatování národnosti byl ban na FB a možná i výslech na policii vzhledem šíření nenávisti a rasových předsudků. Svět se změnil.
Jenom si buďme vědomi toho, že jsme v pozici toho cestovatele u kůlu ze starého vtipu. Tenký hlásek mu říká „ještě nejsi v síkeli, ještě ne“. A co mám udělat? Kopni náčelníka „Rusa“ do koulí. Kop. A co teď? Tak teď už jsi konečně v totální bruseli.
Neměli bychom poslouchat tenké hlásky válkychtivých politiků….
Vnímáte ten obrovský rozdíl? / Jindřich Kulhavý
Už nějakou dobu upozorňujeme na obrovský rozdíl vnímání a chování společnosti. Výsledkem změny myšlení jsou ženy ve vládách na pozicích v oblastech obrany, vnitra či ekonomie, priority se posouvají směrem k sebedestrukci a upřímně řečeno, všechno je tak nějak na ….. jak to říct slušně….na exkrement. Feminizace společnosti a její vyměknutí má své negativní dopady. Abyste pochopil smysl této úvahy, pojďme si dát pár příkladů.
- Ptáme se žen, zdali je pro ně více obdivuhodný usrkávač sojového latté nebo chlap jdoucí po tvrdé práci na jedno pivo? Na době, kdy je pro slečny ideálním potencionálním partnerem nažehlený a navoněný panák v kvádru či „vystajlovaný“ frajírek z instagramu místo silného zarostlého chlapa s rukama připomínajícími lopaty schopného pro ženu postavit dům, zasadit les a zvládnout pět dětí, případně je všechny ubránit, je něco v nepořádku.
- Ještě nedávno byl ideálem ženy pracovitý muž. Dříve třeba takový farmář obstaral stádo skotu, koz či ovcí, sklidil úrodu a do kuchyně přinesl hospodyni vše, co potřebovala. Teď pěstuje brouky, z nichž mele mouku, spokojí se k večeři s cerálním rohlíkem a přílohou v podobě syntetického steaku. A odpočívá u hrdinských činů skrze monitor počítače či při hraní bojové hry. Zbraň mu do ruky ale radši nedávejte, postřelí sám sebe.
- Green Deal drtí Evropu a v jeho čele je 158 cm měřící porodní bába. To je realita. Dopady? Opravdu úsměvné, kdyby nebyly vážné. Fakt existují muži, pro které je v životě podstatné, že jejich auto nedělá hluk, nemá pořádný výfuk a vzhled vyzařující výkon, rychlost a dravost?... Potřebujeme být navíc neustále usměrňováni nesmyslnými omezeními určujícími nám stále užší prostor pro jakoukoliv seberealizaci?
- Zatímco kousek od nás zuří dvě války, v Evropě se šílenci zabývají ochranou planety postavenou na fantasmagorických úvahách o přebytku CO2 v ovzduší. Důsledky tohoto myšlení jsou děsivé. Představa výroby tanku na elektrický pohon je přesně ukázkou vymletosti této generace...
- Politika a ženy je další oblastí, kde spějeme k naprosté degradaci společnosti. V Rusku, Číně, v arabských státech ji vedou muži. A to včetně všech silových ministerstev. V USA k se k tomuto modelu právě vrátili a je to znát. Ve všech těchto zemích navíc dochází k návratu k přírodním zákonům a jsou potlačovány LGBT hnutí a aktivity různých skupin úchylů. Muž i žena zastávají své pozice a pokud možno, nemíchají se. Jak má uspět Evropa, kde většinu důležitých míst, na kterých padají zásadní rozhodnutí, obsadily ženy? Leyenová se ráda obklopuje naprosto stejně neschopným materiálem, jako je ona samotná, navíc ji do funkce dosazují změkčilí chlápci typu Fialy. A když už funkci neobsadí nějaká ministryně, je tam buzerant nebo drsoň Lipavský či podobný exemplář...
Návrat Trumpa do Bílého domu se stal příslibem pro budoucnost. Ano, je to namistrovaný macho, který moc nekouká napravo či nalevo, jde tvrdě za svým a určitě občas dělá chyby. Nicméně je to chlap. A snaží se držet slovo. Rusové v tom mají ještě více jasno. Nejznámější Ruskou v oblasti politiky je vcelku půvabná, ovšem chytrostí, přehledem a tvrdostí muže připomínající Zacharová. Všichni ostatní držící hrdě ruský prapor ve výši jsou muži. Ne komedianti a šoumeni, ale tvrdí chlápci. Natolik drsní, že Putinovi vyčítají v případu Ukrajiny přílišnou zdrženlivost. A věřte tomu, ukočírovat všechny ty oprávněné ambice na srovnání Zelenského režimu se zemí vyžaduje od Putina neskutečnou sílu, moc a diplomatické schopnosti.
Tímto jsme Vám dali odpověď na otázku, proč Evropa nikoho moc nezajímá… A pokud se rychle nevrátíme k tomu, že ve vedoucích funkcích budou skuteční muži, ne jejich atrapy ovládané ženami, nebude k nám mít respekt nikdo. Trump nás nepotřebuje, Putin jen nevěřícně kroutí hlavou a v Číně se na vládnoucí Evropany pohlíží s despektem. Podobné je to s Austrálii, kde muži také vyměkli, s Kanadou, které vládne podobný póvl jako ve Francii (Trudeau a Macron). Západ je z Trumpa v šoku, protože je chováním i povahou naprosto odlišný od představ feminizované Evropy. Dokud se nesrovnáme, budeme hrát druhé housle. Je třeba si pánové udělat pořádek.
J. Kulhavý https://www.inadhled.live/uvaha-dne/vnimate-ten-obrovsky-rozdil-/
Vance upozornil na lži korporátních médií,
- která překroutila to, co řekl v Mnichově ve svém projevu o Rusku
Americký viceprezident J.D. Vance vyvolal na letošní Mnichovské bezpečnostní konferenci hned několikrát poprask. Evropským libtardům například vadilo, že se nebavil pouze se zástupci německých stran „jednotné fronty,“ ale i s jedinou opozicí v podobě AfD a opět vyzval ke zrušení firewallu a naštvalo je, že se do bruselských elit oprávněně obul kvůli zavádění stále tvrdší cenzury.
Už tím ukázala evropská politická i mediální stoka, že do demokratů má na hony daleko. Ovšem Vance a jeho okolí ještě víc naštvalo, že média „jediné povolené pravdy“ v USA a částečně i v Evropě zcela překroutila jeho proslov o Rusku...
Během svého projevu se VP Vance nedržel zpátky. Viceprezident Vance poučoval Evropu o krocích kontinentu k vymýcení svobody projevu v dříve svobodných společnostech. Viceprezident Vance také hovořil o ukončení ukrajinsko-ruské války. J.D. Vance řekl, že určitě existují vojenské a ekonomické nástroje, které by Západ mohl použít k nátlaku na Vladimira Putina, aby se znovu nezapojil do ruských vojenských operací na Ukrajině.
Wall Street Journal (a některá další média) okamžitě pochopil viceprezidentovy komentáře tak, že USA by mohly zasáhnout Rusko vojenskou akcí, pokud Putin nebude souhlasit s mírovou dohodou...
Vance však nic takového neřekl a překroucená interpretace jeho proslovu naštvala nejen Vance, ale i mnoho dalších lidí, kteří proslov slyšeli celý...
Jako první na překroucenou zprávu reagoval William Martin, ředitel komunikace J.D. Vance. Média, která tyto nesmysly o vyhrožování vojenskou silou zveřejnila, podle něho jen šíří fake news. A viceprezident Vance později také reagoval na nesmysly šířené v některých médiích, když prohlásil:
„Prezident Trump je konečným vyjednavačem a ukončením války na Ukrajině přinese do regionu mír. Jak jsme vždy říkali, američtí vojáci by nikdy neměli být vystavováni nebezpečí tam, kde to neprospívá americkým zájmům a bezpečnosti. Tato válka je mezi Ruskem a Ukrajinou.“
Naznačil, že nikdy nevyhrožoval vojenskou intervencí – a ani to nemá v plánu. Všeobecně je názor nové administrativy ten, že by se již USA neměly plést do jakýchkoli zahraničních konfliktů v případě, kdy se to nijak nedotýká samotných Spojených států.
Zpracoval: Slovanka/Necenzurovaná Pravda https://www.thegatewaypundit.com/2025/02/fake-news-falls-flat-wsj-hit-community-note/
Před pár dny jsem zde o tom psal:
úpadek Západu se datuje od doby vzniku feminismu.
Je třeba rozlišovat mezi rovnoprávnosti žen a feminismem, protože tomu druhému jde pouze o privilegia a proto rád dělá zástěrku jiným sviním.
s diskriminací žen
jsem se setkal pouze u urologa a na pánských záchodcích a to ještě ne na všech
Jako na zavolanou!
V Německu probíhá propaganda, navádějíci důchodce, aby opustili své byty a táhli do domova nebo špeluňek. Prý je nespravedlivé, že oni užívají velké byty a mladí a připrchlíci nemají kde bydlet. V komunálních bytech se to již řeší výpovědí: staří dostanou malý, ale dražší byt a do uvolněného bytu město nastěhuje muslimskou velkorodinu. Ano, především muslimskou- o vlastní, mladé Němce se město nestará.
Umisťuji celý diskusní příspěvek, protože jinak to z tohoto webu nejde:
Komentář od Olafa
17. února 2025 v 00:23
Rád bych upozornil ještě na jeden fakt, proč je potřeba více bydlení, než může být způsobena samotnou imigrací.
Zjednodušeně řečeno kvůli mnoha dnešním singles, protože kvůli pokroku a bezpečnosti systému se ztratil přirozený řád.
Každý single potřebuje svůj vlastní byt, což také vede ke značnému nárůstu poptávky po bydlení.
Důvodem je samozřejmě údajná „svoboda“ žen. Takzvaná emancipace ženy vlastně neosvobozuje, izoluje je do osamělosti prostřednictvím vlastní hypergamie a tím do hledání pana Dokonalého, který existuje pouze v hollywoodských filmech.
Dnes se muži stali oběťmi, pokud jde o vztahy.
Ztratili svůj účel a ženy už nevidí muže kolem sebe, protože musí být ikonou muže.
Ženy nechodí nebo jen velmi zřídka randí směrem dolů. Svou povahou inklinují k tomu, že chtějí vzhlížet k mužům, ale samy se staly polovičními muži a systém muže ochuzuje.
Je tedy jen jedním z mnoha z šedé hmoty, z pohledu ženy, a proto už není dost dobrý.
Tyto dámy jsou tak osamělé, ale hrdina už neexistuje... jaká věc... Obklopené dobrými muži všechny vyřadí a ti se stanou stejně osamělými.
A nyní dejte všem osamělým srdcím jejich domovy, místo toho, aby spolu šťastně stárly, zejména dámy sní o barevném, třpytivém světě a sociální sítě je dohánějí k naprostému šílenství.
Mix, který pro nás muže nemůže být horší...
Ženy mají vždy přebytek možností a tak si vybírají a hloupě si škodí Jejich snění o hollywoodských pohádkách a videích na YT, muž musí přinést 100k a být ultimátním hrdinou, snění, spojené s hodnocením údajně nejlepšího typu a sebeurčením, jsou ženy nezávislé, ale také neschopné vztahů.
Jak dlouho to dnes trvá, i když se dáma s někým dá dohromady?
Dokud ještě může sehnat nějakého bílého rytíře, protože je taky osamělý a někoho to konečně zajímá, a dokud ten zadek vypadá dost dobře, dámy zmizí a poběží k dalšímu a dalšímu a někde je ten vysněný hrdina, že?
Ženy ještě nepřišly na to, že samy jsou problémem a že plýtvají životy na nesmyslech.
Ale přibývá výjimek, které si uvědomují, že starý model nebyl tak špatný a že je jim s ním lépe.
Vzácné, ale přítomné, možná se zase někdy něco stane.
Ale tak to systém chce... Dvojí příjmy z daní, brzká kontrola dětí a úžasné zničení rodin a tím i mnohem lepší vládnutí.
Vím, že to zní trochu hořce, ale bohužel je to realita.
Mladé ženy dnes jdou dokonce tak daleko, že vyžadují otevřené vztahy. Doma tedy živitele, hadr na podlahu , na kterém se může zahojit a pak roztáhnout nohy pro nějakého „bad Boy“.
Jak dlouho tohle ti muži vydrží? Odpověď: No, musí, nebo nevyhnutelně skončí v Příběhu osamělého vlka.
že někoho nenapadne
se těch důchodců zeptat, jak se k těm bytům dostali ?? Že si na ně museli vydělat !!! Splácet hypotéky ??
Proč si Vance oblíbil AfD?
AfD se označuje za německou konzervativní vlasteneckou stranu, která vede kampaň za silnou obranu a strategickou autonomii.
David P. Goldman a Uwe Parpart , 15. února 2025, kráceno
https://asiatimes.com/2025/02/can-the-alternative-for-germany-save-nato/
"Nacházíme se na existenčním milníku pro naši svobodu a bezpečnost," prohlásila německá ministryně zahraničí Annalena Baerbocková ze strany Zelených, která požadovala zapojení Evropy do mírových rozhovorů o Ukrajině, které tento týden iniciovali prezidenti Trump a Putin. Lépe řečeno, jde o existenční okamžik pro stranu Zelených, nejagresivnější válečné jestřáby v evropském politickém spektru. Navzdory nadšení Zelených pro válku na Ukrajině pouze 9% členů strany sdělilo při průzkumu, že by byli ochotní bojovat při obraně své země.
Evropští váleční jestřábi nechtějí platit armádu a ani nechtějí bojovat. Jejich názory plně odpovídají pozici klienta, kdy Německo je z hlediska bezpečnosti a politické orientace plně závislé na svém patronu, tedy na washingtonském zahraničněpolitickém a bezpečnostním aparátu. Tato závislost vede k omezené suverenitě klientského státu, jeho politika a rozhodování je ovlivňováno nebo přímo řízena patronem. Ten za to poskytoval klientovi ochranu a ročně vyplácel miliardy dolarů prostřednictvím USAID, National Endowment for Democracy (NED) a prostřednictvím významných soukromých nadací.
"Brutálně tvrdí Američané šokují Evropu," zní titulek dnešního newsletteru Berlin Playbook německého mediálního domu Springer Verlag vlastněného Politico, které podle mluvčího Bílého domu dostává ročně 8 milionů dolarů v dotacích od americké vlády. Šok sahá daleko za rámec mírových jednání o Ukrajině, podle šéfredaktora Die Welt Jacquese Schustera, byli Evropané "odsunuti k dětskému stolu".
Prezident Donald Trump již léta varoval, že Spojené státy nemohou a nebudou donekonečna financovat evropskou obranu a dnes hodlá tento penězovod definitivně uzavřít. Trump 13. února navrhl nový globální bezpečnostní pakt s Ruskem a Čínou, který by Spojeným státům umožnil snížit vojenský rozpočet na polovinu.
"V určitém okamžiku, až se věci uklidní, se setkám s Čínou a s Ruskem, zejména s těmito dvěma, a řeknu, že není důvod, abychom utráceli téměř 1 bilion dolarů za armádu ... a řeknu, že to můžeme utratit za jiné věci," řekl Trump.
Evropa se bude muset postarat o svou vlastní obranu. Jedinou významnou politickou stranou s jasnou obrannou strategií je německá Alternative für Deutschland (AfD), nevýrazný populistický uchazeč, který jako jediný vyplňuje vakuum v konzervativním spektru poté, co Angela Merkelová posunula své křesťanské demokraty doleva. Merkelová v roce 2011 pozastavila povinnou vojenskou službu pro všechny muže starší 18 let a později se spojila se sociálními demokraty a přijala zelenou protijadernou politiku.
V analýze z 22. prosince 2024 jsme uvedli , že AfD je jedinou německou stranou, která navrhuje komplexní obnovení branné povinnosti. Ve stranické platformě AfD se uvádí:
"Vojenská služba je čestná služba. Neměla by být chápána především jako zásah do základních práv občana, ale spíše jako občanská povinnost jednat ve prospěch míru a bezpečnosti a zajistit existenci naší země a její stabilní demokracii. Národní armáda by měla být zakotvena ve společnosti. Zrušení branné povinnosti tento vztah za pouhých několik let výrazně poškodilo".
Na stranickém sjezdu AfD 12. ledna ve městě Riesa ve spolkové zemi Sasko navrhl její spolupředseda Tino Chrupalla odstranit brannou povinnost z volebního programu strany. Avšak pro zachování branné povinnosti jako důležitý bod kampaně hlasovalo více než 70 % z 600 delegátů, kteří přehlasovali druhého nejvyššího představitele AfD.
Člen Bundestagu za AfD Jan-Wenzel Schmidt, lídr strany v německé spolkové zemi Sasko-Anhaltsko, řekl pro Asia Times: "AfD prosazuje plné obnovení branné povinnosti. Národní služba pro Německo nabízí mladým lidem příležitost k osobnímu rozvoji a zároveň cenný přínos pro jejich vlast. A co je nejdůležitější, je nezbytná pro obnovu obranyschopnosti Německa."
Dodal: "Pro Německo je zásadní, aby se stalo nezávislejším na svých aliančních partnerech. Bundeswehr [německé ozbrojené síly] musí být v případě potřeby schopen bránit Německo samostatně".
"To vyžaduje pořízení moderního obranného vybavení a rozšíření vlastní obranné výroby" pokračoval. "AfD je pevně rozhodnuta pro členství v NATO za předpokladu, že se aliance bude držet své obranné role a nebude vystupovat jako globální agresor."
Nikdo nebude bojovat a umírat za "Evropu", amorfní nadnárodní byrokracii sedící v Bruselu. Ale vlastenci budou bojovat za svou zemi, která je zdrojem jejich identity a prostředkem jejího předávání budoucím generacím.
Musel jsem článek trochu upravit.
Takže pokud chceme být suverénní zemí musíme obnovit i svoji armádu. A každej kluk si tam musí ten rok nebo dva odkroutit. A taky musíme rehabilitovat pojem vlastenectví. A hlídat si, kdo nám v té naší zemi vládne, zda to s ní myslí upřímně. Zda její rozkvět je jeho nejvyšším zájmem.
Buďme trochu ohleduplní
Na závěr tzv. mnichovské bezpečnostní konference se její předseda rozplakal.
I nacisté umí plakat.
Nač ty tlaky a nekorektní slova, přátelé?
Chudák Němec tak bude muset chodit do konce života k psychoterapeutovi.
To je strašné.
tvrdej chlap,
rozený Vůdce !!
😁
😁
ono nám to plakinkalo, protože Unijka JDE DO PREDELE
Ti zmrdi chtějí válku s Ruskem - ale houby , na to ti sráči nemají - chtějí poslat bojovat mladé lidi na frontu, nechat je mrznout, umírat a nechat je zmrzačit, ale když se jedná o jejich koryta a žrádlo, nebo když je ofoukne větřík, roní krokodýlí slzy.
A víte co mne nejvíc vytočilo? Že ty EU-prasata tomu zženštilému poserovi, tomu měkkýši co fňuká kvůli EU začali ve stoje tleskat, objímat ho a konejšit ho. Mají plnou hubu boje, schvalování atentátu na dcerku prof. Dugina a nekonečného množství dalších sviňáren, ale uvnitř to jsou zbabělí sráči.
Článek včetně videa s fňukajícím poserou byl včera na Seznamu, ale kňučící EU-papaláš není charismatický, je odpudivý, tak to ze Seznamu už smazali, nebo alespoň to tam nevidím.
Ale to nevadí, protože krátké video si můžete prohlédnout na odkazu níže
zdroj foto, je tam i video: Aeronet
ten by se vyjímal v čele armády.
možná spíš jako velitel holandského homosexuálního praporu
BoBo, ten střih se vám povedl... :-)
- pro ten efekt poslední slovo klidně ve stejném duchu:
„ono nám to plakinkalo, protože Unijka JDE DO PRDELKY / Ti zmrdi chtějí válčit s Ruskem...“
Christoph Heusgen
je sráč a skoro všichni v EU kromě Orbána a Fica (ten byl dokonce brutálně postřelen), jejich dny jsou sečteny...
Ministr zdravotnictví USA RF Kennedy
...„Měli by táhnout pryč, slouží Big Pharmě a ne veřejnosti“.
Nově potvrzený ministr zdravotnictví a sociálních služeb Robert F. Kennedy jr. říká, že má „obecný seznam“ lidí, které chce odstranit ze svého oddělení.
„Mám v hlavě seznam…máme všeobecný seznam lidí, kteří – pokud jste se věnovali dobré vědě, nemáte se čeho obávat,“ řekl Kennedy během čtvrtečního vystoupení v pořadu Fox News.
„Pokud vám záleží na veřejném zdraví, nemáte se čeho obávat. Pokud tam pracujete pro farmaceutický průmysl, pak bych řekl, že byste se měli odstěhovat a pracovat pro farmaceutický průmysl“.
… Kennedy, dlouholetý kritik očkování, je jedním z nejnovějších tajemníků kabinetu prezidenta Trumpa poté, co Senát ve čtvrtek hlasoval většinou na stranických liniích, aby jej potvrdil jako nejvyššího představitele zdravotnictví v zemi.
Senát hlasoval v poměru 52:48, aby ho jmenoval tajemníkem HHS, přičemž senátor Mitch McConnell byl jediným republikánem, který hlasoval proti němu.
https://cz24.news/ https://thehill.com/
u nás by se taky mohly
prověřit majetky ministrů zdravotnictví za posledních, řekněme, 10 let, jejich náměstků a šéfů špitálů.
Jsou tak prodejní. Nemají žádné hodnoty. Jsou marní.
Připadám si jak v roce 1990, lidé vraceli komunistické knížky a říkali, že té ideologii nikdy nevěřili, ale že museli do strany a hned na komunisty nadávali.
Dnes vidím lidi, kteří roky chválili debility Bruselu a chválili i Green Deal ve smyslu, že o tom se nediskutuje, protože to je dané, aby dnes vyzývali vládu k opuštění Green Dealu. Je mi blbě. Jsou tak prodejní. Nemají žádné hodnoty. Jsou marní. Překvapivě jsou stále v médiích. Jsou prostě vychcaní.
I to mi připomíná bývalé komunisty, jak v roce 1999 mluvili o tržní ekonomice, protože jako budoucí kádrová rezerva směli studovat třeba v Belgii.
Vlastně jsou mi mnohem sympatičtější ti, kteří ještě nepochopili situaci a melou stále stejné blbosti o zeleném socialismu, kdy se naučili točit filmy za veřejné peníze, ale zisky mít soukromé. Říkají blbosti z přesvědčení, nikoli z vychcanosti.
@coNemateVedet
Krok zpět, aby se vám lépe skákalo?
Krok zpět, aby se vám lépe skákalo?
Boris Karpov
17.2.2025 Komentáře Témata: USA, Rusko, Ukrajina, Trump878 slov
Mír! Samozřejmě, že všichni chceme mír! Mnohá naše média začínají být hysterická. Co se týče našich podnikatelů a politických „vůdců“, většina z nich nedělá nic jiného, než že Trumpa chválí. Musíte je chápat: jejich zahraniční konta byla obstavena, jejich luxusní nemovitosti v Evropě zablokovány a v Moskvě už neseženou svůj oblíbený parmezán! Mír by jim měl umožnit žít jako dřív.
Stejně jako dřív, jen s tím rozdílem, že obětí je milion, včetně několika set tisíc mrtvých. Zničené rodiny, zničené životy. Ale tyhle lidi taková maličkost nerozhází, jejich večery v přeplněných moskevských restauracích je chrání před takovými drobnými nepříjemnostmi. Stačí, aby na to nemysleli.
Tyto miliony obětí nás mohou a měly by nás povzbudit k „míru“. A v tomto bodě souhlasím s Trumpem, který mimochodem pouze konstatuje zjevné, když říká, že to musí přestat. Všichni s tím souhlasí.
Jaké budou podmínky tohoto „míru“, to se teprve uvidí. Protože pokud „mír“ dnes znamená novou válku zítra, je správné uzavřít TAKOVÝ „mír“, který Američané zřejmě chtějí navrhnout? Někteří lidé se odvažují mluvit o „rozdělení území“. Měli bychom výměnou za Donbas dát Kursk? Měli bychom dát Cherson? Území“ není jen půda, jsou to také lidé. Lidé, kteří podporují Rusko a důvěřují mu. Měli bychom se jich tedy vzdát?
Viceprezident Vance opět jasně pohrozil Rusku americkými vojáky na Ukrajině, „pokud Rusko odmítne podepsat mírovou smlouvu“. Smlouvu, která vymění Kursk za Doněck?
Trump a Vance jsou příběhem hodného a zlého policajta. Trump je ten hodný, mohl by být naším sousedem, se kterým bychom si dali pivo a vyprávěli si historky o holkách. Kamarádí se s každým, včetně Vladimira Putina, jak často říká. Mluví o zrušení „sankcí“ (z nichž nám většina vyhovuje...), obnovení „normálních“ vztahů mezi Ruskem a Spojenými státy a tak dále. Trumpův zájem, kromě touhy prosadit se, je čistě ekonomický. Dostat se k ukrajinským zdrojům. Tak proč ne Rusko, ale pšššt...
Vance je zlý policajt. „Zlý policajt“, jak se říká u nás. Je to ten chlap, co za vámi přijde a seřve vás, když v neděli ráno posekáte trávník. S Putinem se nekamarádí, raději Rusku vyhrožuje.
Hodný a zlý policajt se spojí jako v seriálu. A doufají ve výsledky, což podle našich médií vypadá docela dobře, všichni na ně nadávají!
Přestaňme s těmi kecy! Trump a Vance jsou „přáteli“ (a i to...) jen se svými občany, jejichž zájmy hájí nade vše. A to je normální. Jak správně řekl Vladimir Putin, v této práci nemáte přátele, máte jen zájmy. Zájmy spočívající v obraně SVÝCH občanů.
Trumpovým zájmem, stejně jako zájmem všech amerických prezidentů od roku 1917, je oslabit Rusko, aby ho mohl drancovat a tím se obohatit, ať už osobně, nebo z hlediska své země. Nedávno se jim to málem podařilo s Jelcinem, ale Vladimir Putin to zatrhl. V jejich plánech je Ukrajina vybraným pěšákem, protože je největší západní branou do Ruska. Je to strategická základna, jak dnes vidíme na příkladu úderů dronů a raket na naše města. Představte si americké rakety s neomezeným doletem odpálené z Ukrajiny...
Jejich plány na „nárazníkovou zónu“ nebo „rozdělení“ Ukrajiny v žádném případě nezaručí bezpečnost Ruska. Ledaže by „nárazníková zóna“ sahala až ke Lvovu na hranici NATO. Teprve pak by Rusko mohlo tuto mírovou smlouvu podepsat.
Neboť „pokud ‚mír‘ dnes znamená novou válku zítra, tentokrát přímo proti NATO, je správné uzavřít TAKOVÝ ‚mír‘ dnes?
Za několik let NATO doplní své zásoby, Spojené státy budou moci získat do svých rukou několik pohraničních zemí na okraji federace (například Arménii, Moldávii, Ázerbájdžán) a budou se cítit připraveny na nové dobrodružství proti Rusku.
Nová válka za několik let bude v Rusku vyžadovat TOTÁLNÍ mobilizaci, jako tomu bylo v roce 1941. Navíc naši vojáci, kteří se dnes vrátili domů, už nemusí mít stejnou motivaci a řeknou si: „Bojovali jsme od roku 2022 do roku 2025, viděli jsme padnout své kamarády, cestou nám řekli, abychom se zastavili, a teď to máme dělat znovu?
Takže ANO, všichni truchlíme za naše oběti! ANO, chceme „mír“, chceme, aby se naši vojáci znovu setkali se svými rodinami! Ale válka proti NATO za pár let bude pro všechny mnohem smrtelnější. Nedělejme si iluze, na „klasické“ vojenské úrovni bude mít Rusko velmi velké problémy. Děláme si z Američanů legraci, ale jejich vojenská technika je impozantní. A na jaderné frontě, ať už „taktické“, nebo „strategické“... Všichni známe důsledky.
Vladimir Putin měl odvahu spustit SVO v roce 2022 dříve, než vypukne větší válka, a zmařit tak plány NATO. Podepíše nyní „mír“ za podmínek, které nás za 4 či 5 let nechají v naprosto stejné situaci? Jediná možná mírová smlouva bude s totální neutralizací celé Ukrajiny. Ustavení vlády příznivé Rusku, nebo ještě lépe začlenění do Ruské federace, můžeme si představit status jako Čečensko, nebo dokonce jako Tatarstán.
Jakýkoli „mír“ s rozdělením Ukrajiny pouze vyvolá za několik let novou válku, která bude ještě smrtonosnější.
Můj osobní názor, ale možná se mi to jen zdá, je, že Trump by se měl věnovat své zemi a nechat Ukrajinu, aby se o sebe postarala sama. Zdegenerovaní Evropané budou samozřejmě Kyjev podporovat, ale nemají prostředky na to, aby nás sami zastavili. A naše síly pokračují přes Kyjev až do Lvova.
ANO, ještě budeme mít oběti. Ale nová válka za několik let si nevyžádá milion obětí. Budou to desítky milionů. Přinejmenším.
Vlk versus Vidlák
Predesilam, ze povazuji vlka a vidlaka za dva mozna nejdulezitejsi informacni zdroje medii poslednich let v Cesku. Budiz jim za to obema velke podekovani. Kazdy z nich je jiny, vidlak ma vetsi dar reci - a vlk je zase starsi a zkusenejsi. Bylo by skoda, aby pro vzajemne jejich neshody (a neshody s dalsimi "kohouty" dnesni opozice) oslabila volebni sila "protipetidemolicne" nastavene casti verejnosti. Mozna, ze nektere vlkovy argumenty stoji za zamysleni i zde na vidlakove foru. I kdyz treba sdilime znechuceni z toho, co provadela v poslednich 10 letech a jak vypada "dienstbierovska, petrickovska atd." cast vedeni strany SOCDEM https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/02/17/fiala-dava-chladit-sampano-pekarova-adamova-tleska-ve-stoje-dil-ii/
to je problém přepnout
mezi blogem Vidláka a Vlka ? Na telefonu vlevo dole tři vodorovné čárky
Epidemie, naštěstí ne globální.
Brainrot, psáno také jako „brain rot“, je podle tvůrců slovníku Oxford English Dictionary oficiálně slovem roku 2024.
Breinrot znamená „hniloba mozku“. Obecně platí, že analyzování různých hodnocení od „britských vědců“ je také určitým způsobem vymývání mozků a degradace, ale v tomto konkrétním případě se můžeme trochu ponořit do podstaty problému.
Mozková hniloba je hovorový termín používaný k popisu internetového obsahu, který má nízkou kvalitu nebo hodnotu a má se za to, že má potenciál negativně ovlivnit psychiku člověka. Termín také odkazuje na nadměrné používání digitálních médií, které může vést ke snížení kognitivních funkcí, včetně snížené koncentrace a duševního poškození.
Musí to být závažné, když si toho všimli.
stačí se podívat na Sněhové vločky
jednu mám v rodině 😵💫
Ratlíci se v Paříži radí jak na Rusa
Buzerant Macron se postavil do čela tažení na svatou Rus. Jeho souložník s penisem převlečený za ženskou bude velet spojeným evropským armádám na východní frontě. Dojede tam na francouzském kolovém tanku, tedy jestli cestou nepíchne a nedojde benzín. Zelenský se smíchy zhroutí a požádá Putina o politický azyl.
poslední velký Francouz
byl Korsičan. Když nepočítám vyrostlého de Gaula.