Krátký patriotický úvodník:
Omlouvám se dneska obyvatelům naší kotlinky, nemyslím to ve zlém, ale trošku si rýpnu. Pokud se podíváte na mapu šíření po okresech i po obcích, tak zřetelně vidíte hrancie Čech a Moravy. Jsem sice náplava, ale my moraváci se ukazujeme být víc občany než češi. My moraváci jsme víc patrioti, máme tu podstatně menší procento blbounů nejapných a co se týče koronaviru, tak ani Brno se nepodobá Praze.
Vlastně mě to samotného překvapilo... My moraváci se přece mnohem víc družíme než čehuni. My máme ty malé vesničky, kde se všichni známe jménem, máme ty malé hospůdky, máme ti neregistrované vinné sklípy, chlastáme jak duhy, furt máme nějaké hody, zabijačky, furt se někde olibujeme, objímáme, zpíváme lidové písničky o tom, jak je život krásný, obzvlášť když se poleje trochou lihu.
Hele a ne. Buď ten kalíšek pálenky, co si dáváme na začátek každého setkání, dezinfikuje líp než agroferťácký Anticovid, nebo se našim propitým tělům virus vyhýbá a nebo jsme prostě normální lidi, co zalezou do betle, když se jim udělá blbě a nechodí mezi lidi prskat bacily. Nebo se na těch vesničkách všichni známe a máme na sebe mobily, takže se navzájem efektivně a rychle vytrasujeme. Obecní tetkagraf zase rychle rozšíří informace o potřebných a když už zalehneme s covidem, tak se najde dost ochotných sousedů, co za nás pokrmí, podestelou i nákup donesou.
Dokonce i ti havíři na Ostravě jsou víc lidi než češi.
Možná tady na Moravě nadáváme na vládu, co to vymyslela za debiloviny, ale jsme kupodivu více disciplinovaní a opatření dodržujeme i když pyskujem. Koneckonců máme tu jen jednoho bojovníka, co pořád ještě nepochopil, že covid existuje - a to je Větvička. Všichni ostatní se už dávno stáhli do Práglu. Možná víc porušujeme očividné kraviny - že máme roušku staženou, když široko daleko kolem nás na náměstí nikdo není, ale nepřenášíme tento odboj do uzavřených prostor.
Možná se někdy scházíme, i když nám to vláda zakázala, ale všichni se známe, neděláme anonymní techtle mechtle, sledujeme svůj zdravotní stav a včas reagujeme.
Zkrátka a dobře... my moraváci to s naším národem a státem myslíme líp a věrněji než čehuni v Praze. A nebylo by špatné, kdyby si nějaký doktor/sociolog udělal studii, co dělají moraváci jinak, že se jim covid přece jenom více vyhýbá.
A teď už Tom a jeho text:
Tak jsem se dočetl o tom, že jistý člověk s přezdívkou Master prokazatelně zjistil, že Ministerstvo zdravotnictví ČR falšuje statistiky, týkající se současné „pandemie“. Lze si o podezření na tuto skutečnost samozřejmě přečíst mnoho článků na internetu, ale toto je nepochybně jednoznačný důkaz. Autor ovšem nepodlehl nutkání lacině skandalizovat uvedený státní úřad a velmi korektně vznesl dotaz, jak je to možné. A (jak se sám pochválil) dobře udělal. Vysvětlení je zcela prosté. Ty zásahy do statistiky jsou v zájmu nás občanů. Jde přece o chránění důvěrných informací. A tak se vlastně ani o falšování nejedná (prý +-pár kousků týdně). Master sám nepíše, k jak velkým rozdílům došel. I poděkoval Master zaměstnancům ministerstva za toto vyčerpávající vysvětlení a zcela uspokojen mohl v klidu usnout, neb stát nás prostřednictvím takto svědomitých a obětavých úředníků na věky věků ochrání od všeho zlého – amen. Kdysi jsme se ve škole učili jakousi básničku o tom, že můžeme klidně spát, neb voják na stráži náš spánek chrabře střeží nebo tak nějak.
Potud tedy stručně příběh dle autora zmíněného článku. Zkusme jej teď blíže rozebrat. Důvodem zkreslování (neutrálně řečeno) oficiálních statistik je tedy to, aby nějaký bytař (zřejmě hacker, neschopný se prosadit v tvrdé konkurenci kolegů) nezjistil (jistě velmi jednoduše z jednoho čísla denního přírůstku hospitalizovaných), že je v dosahu jeho působnosti prázdný byt, který je možno bez problémů „vybílit“. Tak opravdu nevím, co si o tom myslet. Mám dojem, že autor článku je vystudovaný matematik, tedy vysokoškolsky vzdělán ve vědě, jejíž jednou ze stěžejních disciplín je logika. Tak si nějak úplně nedovedu představit, že exaktní vědec věří tomu, že bytař bude složitě pátrat na internetu, místo aby si potřebnou informaci zjistil u sousedů, u zaměstnanců místní nemocnice nebo hygienické stanice. Ovšem z lidského hlediska chápu, že o tom chce přesvědčit nás, čtenáře. Jinak by se asi musel vážně zamyslet nad tím, zda zde s bratrem několik měsíců nemalovali obraz apokalypsy na základě „cinknutých“ statistik. Nicméně to, že ho chápu, neznamená, že to přijmu jako fakt. Naopak mám pocit, že si ze mě (neberu to osobně, jenom nechci mluvit za nikoho dalšího) dělá legraci, s čímž ovšem nemám problém. Mám syny asi zhruba v jeho věku, takže mám trénink.
Ale dobře, pojďme v našem rozboru dále. K čemu slouží ona data, tvořící zmíněnou statistiku. K ničemu menšímu než k tomu, aby na základě jejich vyhodnocení (PES, R a já nevím jaké další ukazatele z nich vyvozují) byla volena opatření sloužící k potlačení (regulaci?, udržení?) epidemie. A jak se zdá, čím tvrdší, tím lepší, ačkoliv jak přiznal i ministr, stejně nefungují. To ale zjevně nevadí, hlavně, že se někomu hodí.
Podívejme se tedy na to, komu „lockdown“ prospívá. Tak v prvé řadě všem, kdož mají pravomoc nakupovat za veřejné (naše) peníze zboží od kamarádů bez výběrových řízení či zadávat veřejné zakázky taktéž. Dále nemocnicím, které bohatnou na úhradách za prominentní (covid) pacienty. Nechápu, proč se zdravotní pojišťovny nebouří, ale buď mají peněz dost, nebo našly možnost, jak „čerpat“ z jiných zdrojů. Nepochybně jsou to také veškeré „Hytlermarkety“ a všechny obchody, které fungují v elektronickém režimu. Nelze zapomenout ani na jistě zcela neúplatné a objektivní úředníky, kteří posuzují žádosti malých a středních firem o odškodnění. Samozřejmě také různé poradenské firmy, které pro ně tyto žádosti vypracovávají. Také všichni státní zaměstnanci jsou v pohodě napůl doma za plný plat. A i my důchodci, pokud doslova nezmíráme steskem po vnoučatech, jsme natolik fit, že nám z toho nehrabe a máme tolik, abychom přežili, dokud nám ty důchody ve vyšším zájmu nezkrouhnou. Nezanedbadelný je jistě profit výrobců a prodejců zdravotnického materiálu, zvláště teď, když jsme se dověděli, že jsme roušky rok nosili zbytečně, protože chrání pouze respirátory. Napadá mě, že teď by se vláda mohla klidně odhodlat k populistickému kroku a otevřít hospody. Většina "štamgastů" by tam po nákupu respirátorů mohla jít tak nanejvýš zatnout sekeru a papaláši by se nemuseli schovávat a mohli by dodržovat více než dostatečné rozestupy. A co teprve až se zjistí, že spolehlivě chrání pouze speciální anticovidová celoobličejová maska "vzor 21", snímatelná pouze při čištění zubů. To bude teprve "vejvar". A ta bude mít ještě přínosy hmotné (dámy ušetří za masky pleťové) a společenský (přispějě k oživení uvadajících partnerských vztahů v izolovaných domácnostech podle návodu Ivana Mládka: "Má žena v masce plynové, to není nic hezkýho, je to ale přece jen zase něco jinýho"). A samo sebou jde "lockdown" k duhu všem, kdož mají možnost drancovat veřejné finance v rámci různých dalších aktivit, o nichž se nemáme možnost dovědět. Jak se na to tak dívám, je zde ještě další nezanedbatelný vedlejší přínos - to je docela dost voličů.
Takže „Master“ jasně dokázal, že statistiky jsou na ministerstvu zdravotnictví falšovány. To ale vůbec není jednoduchá záležitost. Každý, kdo někdy plnil nějaké zadání, kdy měl na základě praktických měření dokázat nějakou teorii, ví velice dobře, že je mnohem jednodušší ta měření zaznamenat podle skutečnosti a případné chyby následně dohledat (pokud je výsledek práce předem nezpochybnitelně daný a teorie prokázaná), než se snažit výsledky měření „ohýbat“ tak, aby odpovídaly kýženému důkazu. Konec konců velmi dobře to znají vyšetřovatelé, když několikrát s časovými prodlevami opakují stejné otázky. Pokud někdo mluví pravdu, bude ji opakovat stále. Problém tázanému nastává, pokud lže. Je těžké si zapamatovat, co jsem si vymyslel. Takže abych vytvořil nějaký falšovaný soubor dat, musím k tomu mít sakra dobrý důvod, protože je to zatraceně obtížný úkol. A samozřejmě musím napřed vědět, k jakému výsledku mám dojít. A pokud ten požadovaný výsledek neznám s dostatečným předstihem, protože statistiku dělám denně, může se stát, že musím něco „poopravit“ zpětně.
A tak zde proti sobě stavím dvě konspirační teorie. První je Masterova, kterou převzal od úředníků Ministerstva zdravotnictví, která praví, že pracovníci tohoto úřadu falšují statistiky proto, aby vám nevykradli byt a druhou moji, že statistiky jsou falšovány proto, aby byl udržován (pokud možno nekonečný) "lockdown", během něhož mohou výše uvedené skupiny a asi i jiné, o nichž nevím, nerušeně drancovat veřejné finance systémem „po nás potopa“ a prostý občan sedět ve stresu doma a držet hubu. A papaláši dál tajně pařit nebo chodit na základě výjimek na fotbal, což znamená, že se epidemie vůbec nebojí, protože buď mají informace, které jim tuto bohorovnost dovolují nebo mají lékárničky narvané stoprocentně účinnými léky běžnému občanu nedostupnými neb oficiálně neschválenými. Všimněte si, že jsem se obešel bez spiknutí Iluminátů, Sörösů, Gatesů a spol., ačkoliv nejsem skálopevně přesvědčen o tom, že je to úplná fantasmagorie. Pouze věřím, že jim to nemůže vyjít, stejně jako to nevyšlo jiné (nebo téže?) partě, která za podobným účelem vyslala kdysi do Ruska Voloďu Uljanova.
P.S.: Teď mi došlo, že už je mezi námi asi dost lidí, které můj černý humor nejen nemusel pobavit, ale mohl dokonce nepěkně urazit. Těm se upřímně omlouvám. Nechtěl jsem se nikoho dotknout.
- Log in to post comments
Komentáře
Taky
mám acylpyrinv zásobě. Je dnes dost opomíjený, všude doporučují ten ibuprofen,co škodí játrům nebo paracetamol,ale starou dobrou kyselinu acetylsalycilovou,která ničí brebery už tím,že je to kyselina a okyselí krev,což kyselé ony nerady,tak tu daly na druhou kolej a mimo zájem. Proč?
co pak n a to ten náš svobodomilec
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus/671546/bara-13-bojovala-…
Co by na to?
Přeje jí, já také, brzké uzdravení a je mu jí jako mě upřímně líto.
Vás taky!
Copak, uvádět Klause je…
Copak, uvádět Klause je košér a opačný příklad trapnost? Tedy dva lidé dělající totéž není totéž? Petrpavel, od které doby máte pocit, že kdžy něco uděláte vy je to košér a když to samé druhý je trapnost, kdy přišel pocit nadřazenosti z farmy zvířat?
Barčákovo kolečko
Vzpomene si ještě někdo na tenhle "naprosto geniální byrokratický vynález", který vytáhnul všechny veksláky a "prominenty" k ekonomické moci?
Tak nyní si ho užíváme naplno, tentokráte na svém vlastnoručním zdraví. A plnou měrou.
Krok 0
S jásotem jsme vytvořili systém, kdy schvalování léčiv se přesunulo na "bedra" stupně EU, v zájmu stmelování kontinentu s výhledem na Spojené Státy Evropské.
Všelijaké národní "Sukly" byly deaktivovány do pozice pouhých dozorčích nad pašaliky jednotlivých společností, aby nikdo nekazil kšeft.
Krok 1
Pověřili jsme EU jednáním s výrobci ( OK, z hlediska vyjednávací pozice zákazníka )
Krok 2
Zavázali jsme se, nebo jsme byli "zavázani", že nikdo nebude jednat s výrobci, se kterými byla uzavřena hromadná objednávka.
( A zde je první zádrhel, sice nikoliv moc viditelný, ale krásně maskovaný solidaritou.)
Krok 3
V návaznosti na fakt, že dodavatel neplní závazek, jakkoliv vágně/nevágně formulovaný v utajovaných smlouvách, reaguje podvedený zákazník pokusem o vyjednávání s dodavateli. OVŠEM! o dodávkách AŽ! po naplnění původní objednávky partičky EK.
Pokusy o napravení situace jsou likvidovány odkazem na KROK 2
Krok 4
Následují pokusy o nápravu situace jednáním s výrobci mimo smluvní poměr s EK.
Pokusy jsou likvidovány s odkazem na KROK 0
Krok 5
Někteří se vzbouří a jednají na vlastní pěst a využívají klauzuli, která zcela jistě omylem zůstala zachována v legislativě jak národní, tak i EU - režim emergency -
No a zde podle naturelu nastupuje lenost, připosranost ( vyber si kdo co libo) národních Suklů, náležitě podporovaná mediální a politickou tak úpornou "starostlivostí o bezpečnost ubohého národa"
( K oné, tak úporné "starostlivosti" o bezpečné vakciny jsem si včera na I Dnes přečetl článeček jak slavná firma Pfizer vyráběla/vyrábí slavný lék Remdesivir s " nádivkou" bakteriální přílohy)
Jak to bylo nakonec ve Hře o trůny?
MUSÍME TO KOLO ROZBÍT!
Barčák
mirek58.
To jméno Barčák mne něco říká,je to ten tajemník ÚV KSČ,nebo jeho syn.
Andrej Barčák 1946
Min zahr obchodu 1989 -90
Jeho otec Andrej Barčák 1920 taktéž Min zahr obchodu v 70. letech
A ještě si dovolím naprosto DRZE
zde prezentovat svůj názor na statistiku v v souvislosti s požitím Ivermectinu a dalších tak vehementně zavrhovaných léčebných prostředků, ze stran "hlav študovaných a posty poctěných"
Jestliže je prokázán antivirový účinek za použití stonásobné dávky na rozmnožování viru, musí zákonitě i existovat i účinek při snížení dávky na normal, jen ho neumí nikdo změřit. Tak nám velí přírodní zákony.
A zde se dostávám na tenký led porovnání přínosů a záporů. Jak je velký, nebo jsou velké zápory? Jak jsou velké přínosy?
Zápory, neumím vyhodnotit, nemám data, přínosy modelově si dovolím drze ohodnotit na 1%
A zde si dovolím připomenout rozdílný pohled, který jsme někdy dávno, nedávno vedli spolu s Vidlákem na význam jednoho procenta. Tuším, že se téma týkalo nátlamků, jejich účinků.
Ono zde v modelovém případě se ukazují dvě roviny hodnocení, úroveň jednotlivce a úroveň celospolečenská.
Jedno procento plus měřeno z úrovně jednotlivce je zanedbatelné, nicotné..
Ovšem, jedno procento měřeno z úrovně společnosti, je jak se ukazuje velice významné. Zde odkazuji na vytíženost zdr systému. Přidejme si k onomu jednomu procentu plus, např namodelujte si ono procentíčko na denní příjem do nemocnic, časovou osu a najednou se nám před očima objeví matematická formulka složeného úroku. A už to v čase není jedno blbé, nicotné jedno procentíčko, ale velice podstatná hodnota ovlivňující celou společnost.
Příklad z historie.
Koncem roku 1942 nějaká sov doktorka začala aplikovat jako první antibiotika ( Penicillium Crustosum) na gangrény. Horečky, vyrážky a všelijaké nepříjemnosti byly, jenže Stalinovi v konečném součtu zachránila celou armádu vojclů, kterým se nemusela uřezat noha, nebo noha.
Zinaida Vissarionovna Jermolejeva
- Docela drsná ženská - v r. 1942 se nechala nakazit cholerou, aby si ověřila jí zkoumaný způsob léčby této choroby.
- Vojáci měli hlavně klepku (což mohlo vypadat jako zimnice z horečky), protože P. Crustosum produkuje nějaký neurotoxin, který způsobuje třesavku.
Mirku58,
ohledně Ivermectinu vs. korunáč byla provedena už docela slušná řádka studií, některé z nichž jsou SKUTEČNÉ studie, ale výsledky nejsou nic moc.
A já si fakt nemyslím, že by LÉK na PARASITÁRNÍ onemocnění měl být podáván jako placebo lidem s korunáčem. Na to bohatě stačí Energit nebo třeba Tictac.
placebo
Ivermektin v žádném případě není placebo. Parazita žádným placebem nevystrašíte. A že vedlejší účinek je antivirový, to je jen příjemný bonus. Svým účinkem, neví se přesně jak, zamezuje replikaci virů v buňkách a to je ten účinek, který žádáme. Samozřejmě je věcí diskuse, jak velká dávka je v praxi účinná. Všichni doktoři, kteří s ním v terénu pracují, se shodují, že stačí obvyklé dávkování .0,2mg na kg hmotnosti pacienta a 2x až 3x aplikovat s 1 denním odstupem. Lékaři Torok, Rezek, MuDr. z Blavy a další tuto skutečnost ze své praxe potvrzují.
Ano, byly provedeny studie o dávkování, čili účinnosti léku, hlavně USA. Vyšel jim závěr, že dávkování by mělo být 2g na kg hmotnosti, čím by ve výsledku zahynul spolehlivě spolu s virem i pacient. No neber takovou studii- léčení na tutovku. Studie někdo musel objednat a zaplatit. Určitě to nebyli "garážoví výrobci ",jak uvádíte, z Indie.
Osvědčené pravidlo, sleduj cestu peněz a dozvíš se vše. Pokud v tom nemá prsty pharma lobby (celosvětová), pak žijeme v matrixu a na Marsu.
O antiparasitiku jako placebu jsem nenapsal
ani písmeno.
Jako placebo jsem označil Ivermectin jakožto "lék na Covid-19". Protože žádným "lékem" na korunáče NENÍ. VŽDY je podáván s koktejlem z antibiotik, kortikoidů, vitamínů a různých tišících preparátů a nikoho ZATÍM ani omylem nenapadlo pokusit se LÉČIT korunáče JENOM Ivermectinem.
No, a účinnost Ivermectinu proti korunáčovi dosud NEbyla prokázána u živých pacientů. POUZE in vitro v laboratorních podmínkách. Takže léčí (resp. brání rozvoji smrtících zánětů) spíše ony koktejly a Ivermectin MOŽNÁ poněkud omezuje šíření infekce v organismu.
Cestu peněz právě sleduji; a jako vítězové mi vycházejí hlavně ty levné preparáty, na nichž by se rádi napakovali různí "mágové" v souvislosti s prodejem za přemrštěné ceny kovidovým pacientům.
Na záda jim dýchají výrobci vakcin.
No, a peloton uzavírají distributoři (nebo spíš překupníci).
Pořád o tomtéž
Jako Vidláken potvrzený konspirátor se přidám.
Nevím kolikátý článek v pořadí se stejným názorem. Vloni by podobné články nebyly vůbec akceptovány, stačily podobné názory v tehdejších diskuzích. Nyní, vždy s úvodním slovem, jakýmsi předlepkem, zmírňující podstatu hlavního článku.
Shodneme se na tom, že virus není žádná legrace, někoho ušetří, na někom se vyřádí, až jej někdy i vyřídí. O léčbě nemoci a tím snížení zátěže nemocnic a jejich personálu, ale i podstatnému snížení finanční zátěže, pro někoho zisku, se zde bavíme někdy od listopadu. Nyní již začíná toto téma propírat a zpochybňovat i mainstream. Dobrý to signál, že na léčbě něco bude. Totéž k původu viru, kdy se v diskuzi objevily pochyby o tom, že virus sám vyrostl na netopýrovi v čínské tržnici. Jeho modifikace a důrazné popírání jeho původu ze zkumavky, kdesi mimo Čínu, taky spíše nasvědčuje tomu, že by to mohla být pravda. Omezení, až likvidace soukromého sektoru, mimo nadnárodních společností by tyto domněnky taky potvrzovala. Psal jsem zde vícekrát, že je virus nástroj k uspíšení změny světa. Upozornění na agendu 2030 a nakonec i záměr, či plán němčoura Schwaba zde již taky proběhlo.
Pokud začneme skutečně sledovat cestu peněz, pak pochopíme upravované statistiky, pochopíme mrazáky v ulicích, polní nemocnici v Letňanech, odpor ke Sputniku V a covidpasy.
Takže nic nového pod sluncem, konspirace se stává skutečností.
Soukromý sektor jen kvete.
Soukromý sektor jen kvete.
Aspoň pokud máte e-shop a ne hospodu.
Zato kavárny chřadnou i když je to Starbucks nebo Costa Coffee.
Do Starbucksu
mě pořád tahá vnučka kdykoli jdeme (tedy : šli jsme) kolem :-) .
Povedlo se jí to dvakrát - nemám potřebu jí ty předražené blbiny kupovat, i když bych mohl.
Když tu otevřeli Starbuck,…
Když tu otevřeli Starbuck, tak jsem koukal jak puk, že to je dražší než v Londýně.
Ale pro turisty je to akorát. Platěj za to, že jdou do něčeho, co znají z domu a že je to v turistickém centrum. Ti ostatní za to, že jsou jako oni. Taková vstupenka do klubu lepšolidí.
Na webovkách už dokonce sami říkají, že to je o zážitku. Je to zážitková firma.
Logr
Tss, termoska s lógrem. Jedno kafe cca 3 Kč. Jo že jsem křupan? Jsem na to pyšnej.
Mám to Vladimíre podobně.
Čmoude, koukal jsem jako Puk kolik těch strabusů v Praze přibylo. Zvolili si "ideální dobu" pro rozjezd, přeji jim to jako málokomu.
Ve skutečnosti to jsou ovšem…
Ve skutečnosti to jsou ovšem asi franšízy, takže riziko asi nic moc.
Kapitalismus dovedený k dokonalému konci
Po pádu železné opony a porážce "tábora míru a socialismu" si myslel Západ že má definitivně vyhráno. Chvíli, to když čerpal, vyssával, kolonizoval a ovládl země bývalého sovětského imperia, se mu jakž takž dařilo. Hipísovské hnutí přežívající ze "šedesátek" se mu podařilo doma znormalizovat milicemi, mnohým lidem pak zalepit ústa pozlátky a cingrlaty. Jenomže nic nejde donekonečna, poznali že nic není nevyčerpatelné, navíc ... ten Putin, ta Čína. Vznikl nový plán jehož důsledků jsme teď svědky. Nemá význam dál popisovat, jsme svědky toho jak kdysi konspirace se stává krutou a bolestivou skutečností.
Já jsem více než polovinu života prožil v pohodě v minulém režimu (Čmoude, ne proto že ...., ale proto že ..., ale to by jste stejně nikdy nepochopil), po sametu se dostatečně finančně zajistil, takž bych měl být spokojen. Nejsem. Nemám letoru Babiše, Junka, Rittiga .... Ano, je to můj problém.
Tak jste si žil za socialismu dobře
To je fakt tak těžký pochopit, že to tak zdaleka nebylo pro každého?
Možná bych to pochopil, kdybyste to pořádně vysvětlil. - Jen bych se vás pořád dokola ptal, jestli to tak bylo pro všechny.
Hnutí ze šedesátek - nenormalizovali milicema. Kdo si myslíte, že vedl západ v devadesátkách? Mimo jiné osmašedesátníci. To tam už tehdy bylo pohrdlivé označení asi jako tady dnes havloid. Ideologickej uřvanej idiot s hubou plnou vynešenejch žvástů. Taky tam protesty v šedesátejch letech byly to co vždycky - vyvádění rozmazlenejch fracků.
Stejně jako u Marxe, stejně jako u Lenina, stejně jako u nás v osmašedesátým, stejně jako vítači atd.
Tak to máte dobrý, že se vám líbil aspoň jeden režim. Mě se nelíbí ani jeden. Konec konců to dělaj ty samý lidi.
Že maj ty sračky umístěný jinam je podružnost.
Žádný režim není ideální
Rozlišuji podle toho který z nich je lepší pro VĚTŠINU občanů.
Nejsem cvok abych tvrdil že ten minulý byl ve všem lepší. Lepší byl v tom pro mě zásadním. Nezlobte se, nebudu rozepisovat co považuji za základní - to by vedlo jako vždy k nikam nesměřující hádce.
Prostě o máme každý jinak.
OK zůstaneme na tom.
Jenže vy nevíte, jestli to bylo lepší pro VĚTŠINU občanů, zvláště podle jejich VLASTNÍCH měřítek.
Taky nevíte, co oni považovali za základní.
Mnozí potomci komunistů asi nevěděli, že by chtěli mít taky úctu ke svým předkům a zjišťují to až teď.
Taky by chtěli uznání za své výkony
Taky by chtěli uznání za své výkony a pak zjišťují, že jsou jako vítěz v běhu, jehož soupeřům napřed přelámali nohy.
K té změně světa - Davos 2021
Vznik nového „popandemického“ systému a „velký restart“. To jsou hlavní cíle letošní konference Davos 2021, na které tradičně vystupují nejmocnější politici a byznysmeni
https://cnn.iprima.cz/stary-system-nestaci-mocni-politici-volaji-po-res…
Hlavní pilíře budoucí transformace:
- Soumrak kapitalismu (...proměnit v systém, kdy společnosti spolupracují s politickým sektorem a do popředí staví veřejný zájem...)
- Vysoké zdanění bohatých (nový ekonomický model, digitální měna?).
- Zelená politika a nulové emise.
Nuda kolem Znojma...
Zabrousím na trochu jiné téma, téma koronavirus už jistě nudí i čtenáře znuděné pobytem doma. Promiňte trochu politiky.
Myslím si že Babiš a jeho ANO je menší zlo než všechny ostatní relevantní strany vyjma KSČM a SPD. To ale ještě neznamená že bych někdy byl schopen a ochoten jej volit. Pregnantně to vyjádřil J. Hampl zde :
„ … Andrej Babiš nezaplatí „pouze“ na neschopnost vyřešit epidemii. Zaplatí to, co mohl a měl udělat v předcházejících letech, a neudělal to.
• Mohl pevně ovládnout Českou televizi. Nabízela se mu možnost vyměnit radu, a ředitel Dvořák mu svými astronomickými rozkrádačkami přímo nahrával na smeč. Premiér toho nevyužil, a Česká televize dnes pracuje proti němu.
• Mohl zlikvidovat Bakalovo impérium nebo Bakalu tak přimáčknout k zemi, že by ho dostal do role vazala. Nevyužil té možnosti.
• Mohl si došlápnout na neziskovky, které proti němu vedou studenou partyzánskou válku. Mohl naopak vypěstovat vlastní neziskovky místo těch sorosovských. Nevyužil té možnosti.
• Mohl vyvinout nátlak na ústavní soud. Pavel Rychetský není nic jiného než bezcharakterní kariérista. Byl by se podřídil. Ale Babiš té možnosti nevyužil.
• Mohl podpořit změny v desítkách dalších institucí, včetně univerzit a grantových agentur. Nestalo se tak….“
https://www.nasrestart.cz/debata-k-veci/2578-proc-bude-ivan-bartos-prem…
Jo jo
jen dával dohromady ekonomiku a rozbourával penězovody
Při vší úctě, pan Hampl to sám zkoušel v politice a nebyl ani zvolen.
Tím chci podotknout jednak to, že to není úplně snadné a je třeba mít na paměti, že to je to též o tom, co je možné.
Druhá věc je, že už to, že byl zvolen Babiš a ne Hampl znamená, že lidem záleželo přeci jen víc na ekonomice než národovecko - globál-liberálních rozporech. Ať to je správný nebo špatný zájem.
Nejste vy Čmoude polytolog
z tej Českej televyzje?
Hlavne že podobní jako vy, Cibulka nebo Pravý blok, byli zvoleni :-)
Nemaistreamové strany bez financí od magnátů, chápete?
No vždyť to říkám
Je to komplikovanější. - Úplně spolu souhlasíme.
Já jsem nekandidoval, Cibulku nemám rád a pravý blok ani pořádně neznám.
Nemainstreamové strany bez financí od magnátů, chápete, by měli vymyslet, jak ty prachy z magnátů vymámit. - Je to knížecí rada nad zlato, přesně jako radit Babišovi, jak má k tomu svému bojovat ještě boje jiných, pokud možno bez pomoci a na všech frontách najednou.
Vlastně, jo!
...
trumpeta
jakýsi prezident jménem Trump zkoušel přesně to, co popisuje pan Hampl.
Nepodařilo se to a ani nemohlo. Ty síly v pozadí jsou příliš mocné.
Nyní ten prezident vypadá jako trumpeta.
Otázka jestli AB vůbec chtěl něco změnit, kromě posílení svého byznysu tím, že odstraní placené prostředníky (jiné politiky) odjinud.
Jeho šaškování v bílém baráku nebo v sídle cýajej, potažmo u jedné zdi, nákup předraženého vylítaného šrotu, taškařice kolem Skřípalů, atd, atd. Škoda mluvit.
Kdyby býval byl chtěl, neměl ve vládě Pavlíčka, Červenáčka, Fláku, Velkočivavovou (neplést čivavu s číčou, i když jsou si někdy hodně podobné) ani Blatníka. Jen tak namátkově.
To jako fakt, že člen vlády, nebo nějaký subalterní úředník řekne, že nějakou vakcínu ne, ne a ne, protože je z nesprávné strany světa?
Teď je jen otázka, jestli nechtěl nebo nemohl.
Kdo ho drží za koule a proč.
Oni Evropané
Pěkný obrázek:
https://cms.parlamentnilisty.cz/image.ashx?w=632&h=307&f=Gregorova-3_63…
"...my Evropané máme moc..."
Souhlasím, opravdu mají moc. I zadarmo by byli drazí.
Info z netu
MUDr. Ivan David
4 hod ·
"Babiš mluvil s americkým ministrem zahraničí Blinkenem o pandemii"
Tak zní oficiální zpráva. Co nám sdělil pan premiér sám: "Mluvili jsme o důležitosti spolupráce EU a USA v boji s pandemií a s jejími hospodářskými důsledky, stejně jako o dalších současných globálních výzvách." Dodal, že: "potvrdil závazek České republiky jako členské země NATO dále navyšovat obranný rozpočet, a projednával s Blinkenem také spolupráci na poli bezpečnosti 5G sítí".
Podle webu amerického ministerstva zahraničí Blinken podtrhl potřebu společného boje proti "zhoubným vlivům" a důležitost modernizace armády a solidních výdajů na obranu spojenců NATO.
Šéf americké diplomacie také vyzdvihl potřebu ochránit klíčovou českou infrastrukturu včetně jaderné energetiky a 5G sítí před "nedůvěryhodnými aktéry" a důležitost iniciativy Trojmoří pro posílení hospodářské odolnosti střední a východní Evropy.
Přeložme si to do češtiny. Premiér Babiš současné vládě v USA slíbil nákup americké vyřazené vojenské techniky za podmínek stanovených americkou stranou. Dále slíbil, že dostavbu Dukovan provedou americké firmy za ceny jimi určené, a slíbil pomoc na izolaci Ruska a Číny od Evropy, tak, aby Evropa zůstala závislá na USA. Důsledky pandemie mu v této snaze nepochybně pomohou. Za to Andrej Babiš očekává, že ho americká strana pomůže udržet u moci a vzdálí ho od důsledků jeho činnosti, na kterou bude hledět s pochopením, tak jako v případě diktátorů v banánových republikách.
Klid Maneco,
Čmoud ty vrtulníky, předražené Dukovany i pandemii za nás zatáhne.
Činí jako Šiklová - jak jinak než pro naše dobro.
Proč já ?
Můžete vyrazit bojovat své bitvy sám.
Třeba vymyslete nějaké lidové hnutí, na které Babiš bude moct smutně poukazovat, že ten šrot kupovat teď nemůže, protože se doma lidé bouří.
Chápete, taková švejkovská finta na Američany, aby Babiš mohl říkat se smutným švejkovský pohledem: "Já bych ten šrot od vás rád koupil, ale tady Petrpavel vede tak mocné hnutí proti, že si to nemohu dovolit a když padnu, tak bude pokoušet vystoupit z NATO. On je strašně mazanej." - Něco jako když to Přemysl Otakar hrál na spory mezi Štaufy a Welfy.
Vy budete ten zlej muž, na kterýho se on bude vymlouvat. Něco jako aktivistky objímající základnu v Greenham Common, hladovkáři IRA jako Bobby Sands, židovští osadníci zakládající osady na Palestinských územích i přes zákaz vlády.
Stačí jen když vám na tom bude záležet víc než na vlastním životě. Budete fungovat s Babišem jako nekoordinovaný tandem. Jako Ghándí a Nehru, jako IRA a Sinn Fein, jako hodný a zlý policajt.
Nebo sežeňte pár miliardářů a začněte vyrábět helikoptéry tak dobrý, že i Američani je od nás budou chtít kupovat, pak už nebude mít smysl nám prodávat ty jejich. Támhle na Ostravsku nemají do čeho píchnout, šikovnejch lidí tam je plno. Ukecat pár chamtivejch miliardářů musí bejt hračka proti ukecávání americkejch spojenců.
Oceňuji Čmoude
vaši vtipnost a znalosti.
Ještě je správně pokládat do mozaiky zvané světonázor.
Jak správně?
Každej si dělá ten svůj podle toho, co vidí ze světa.
Ghandi byl nick hoven z aktualne.
Gandhi byl indický politik.
Tak si to aktualne.cz už vymažte z paměti
Je to jako lidi po rozchodu, co pořád melou novýmu partnerovi o tom starým. Prostě vás aktualne.cz dost nemiloval a už je jedno, jak hezký věci jste spolu prožili.
Za překlep se Gandhimu omlouvám.
Sorry jako, ale to dělá úplně to samé,
jako všichni ostatní premiéři před Babišem.
Na rozdíl od nich se s tím ale nechlubí a nepindá nesmysly o vlastenectví a o nutnosti být zalezlí v US rektu, protože jinak by nás sežrali Rusové a Číňani zasyrova.
Možná by pan David mohl navrhnout, jak by to měl Babiš dělat úplně jinak; ale tak, aby to nemělo pro ČR zničující dopady.
Amíci totiž umí trestat neposlušnost velmi účinně, vynalézavě a většinou když to trestaný nejméně očekává.
Mohl by z té pasti zkusit nějak vyšvejkovat, kdyby...
Kdyby se nedělo všechno to, co se momentálně děje.
Předchozí premiéři to totiž ani nezkusili; a to se ve srovnání se současností v podstatě dělo úplný kulový.
Pan David by se také měl rozpomenout na to, jak byla ČR v r. 1999 vstoupena do NATO; a na tehdejší dvě noční hlasování vlády o přeletech protisrbských bombardérů.
Spolu s E. Zemanem a V. Špidlou zůstali se svými oponentními hlasy sami. Ostatní ministři hlasovali poprvé PRO nebo se zdrželi (přelety bombardérů); podruhé už krom tří jmenovaných hlasovali všichni PRO (souhlas s vražděním civilistů).
To o Zemanovi, Davidovi a Špidlovi
jsem nevěděl, nebo spíš zapomněl, díky za připomenutí.
Kvůli bytařům měnit data…
Kvůli bytařům měnit data měsíc zpětně? Není to málo? To by chtělo aby denně vycházelo, že již žádní pacienti v nemocnicích neleží. Všichni jsou doma a čekají na bytaře.
Hamáček a Sputnik V:
"Hamáček: Dokud vakcínu Sputnik V neschválí EMA, stát jí nebude očkovat"
*********
(...) Sputnik pouze po registraci EMA
Zároveň se Hamáček vyjádřil i k možnosti nákupu ruské vakcíny Sputnik V, o které se v poslední době hodně diskutuje. Podle ministra je nejprve nutné, aby ji schválila EMA. Pokud ale někdo chce specificky pouze ruskou vakcínu, tak by jim mělo být umožněno si ji za poplatek pořídit.
„Nemám nic proti ruské a čínské vakcíně, a pokud je o ně zájem, tak bychom měli hledat způsob, jak očkování jimi umožnit. Ale nemůžeme jimi očkovat lidi proti jejich vůli v tom státním systému, to by ho rozložilo. Muselo by se to řešit nějak separátně a dobrovolně. Těm, kdo touží po ruské či čínské vakcíně, bych v tom nebránil. Aspoň se ušetří jedna registrovaná vakcína,“ zdůraznil Hamáček. (...)
https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2021030613290121-hamacek-na-n…
Sputnik je ruská informační…
Sputnik je ruská informační agentura, internetový portál a rozhlas provozovaný státní tiskovou agenturou Rossija segodňa (Rusko dnes). Založena byla v roce 2014 a od roku 2015 provozuje českojazyčnou verzi Sputnik Česká republika; dříve ale i v Česku dlouhá léta fungovala pod názvem Hlas Ruska.
Podle Bezpečnostní informační služby patří Sputnik mezi hlavní zdroje ruské státní propagandy a je bezpečnostní hrozbou pro Česko a Evropskou unii.
No
a?
Už to nehulte, Koudelko,
zbytečně se (tady) ztrapňujete.
Anonyme,
kolik to dnes hodilo? Nebo jedete v měsíčním paušálu? Dejte kontakt ...
NEnapsal ani jedno lživé slovo:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sputnik_(news_agency)
Západ je ze Sputnikwes celej jurodivej, Facebook ho maže jak na běžícím pásu, Google ho docela drsně cenzuruje (via "fact check tools") a Twitter ho úplně zakázal.
Takže BIS nemohla zůstat pozadu.
Četl jste ten článek z wiki, na který odkazujete,
celý?
Já jsem to jenom tak prolítla, ale je to nářez. Tolik blábolů pohromadě se jen tak nevidí.
Takové správné politické školení.
Velmi pečlivě
Zato Vy jste udělala chybu, že jste to jen prolétla.
On totiž ten článek do písmene potvrzuje to, co suše konstatoval "Anonym".
Ani autoři článku na wiki, ani "Anonym" nevyjádřili svůj názor, nýbrž shrnuli to, co o Sputniknews říkají mainstream a tajné služby.
Osobně mám problém s tím, že zprávy na Sputniku bývají z ranku "přání otcem myšlenky" (stejně jako články pana Davida). Ne vždy, ale dost často ano. Takže pokud je něco odtamtud přetištěno nebo odkázáno, ověřuji si to z více zdrojů.
A ještě něco -
pokud je Babiš z Blinkena zděšený, ani se mu nedivím. Ona to je opravdu HODNĚ nebezpečná postava:
https://en.wikipedia.org/wiki/Antony_Blinken