Bukanýři na vzestupu

Autor

Byl konec října a já měl svoji první dlouhodobou depku z toho, že se vlastenecká a národní scéna kvůli covidu rozštípala na kusy a z této deprese jsem napsal několik článků, že odboj proti vládě v podstatě znamená podpora Pirátů. Že nechuť k opatřením, která vyhlašuje Babiš a vůbec nechuť k premiérovi oligarchovi znamená pomáhání Pirátům se vším co k tomu patří. 

Tehdy poprvé jsem naznačoval, že popírání koronaviru a odmítání opatření nepovedou k ničemu jinému, než nárůstu preferencí Ivana Bartoše, přičemž to ani v nejmenším nepomůže ani Trikolóře, ani Okamurovi.

A ejhle... už je to tady....

Ačkoliv nemám nijak velkou důvěru v průzkumy veřejného mínění, protože v souladu s Churchillem jsem si tuto statistiku nezfalšoval sám, včera měl Václav Moravec spoustu důvodů k exhibování právě kvůli nejnovějšímu průzkumu Kantaru ve kterém je ANO až na druhém místě a s velkým odstupem jsou první Piráti se Starosty. Pro mě nejzajímavější je spíš to, že zbytek pelotonu se příliš nezměnil. ODSka s TOPkou mají zhruba to svoje, Okamura má zhruba to svoje, Trikolóra má nadále své "hovno s cibulí", komunisti se možná do sněmovny dostanou a možná ne, ale ČSSD se tam nedostane docela určitě. 

Ano, je možné polemizovat, nakolik je výzkum cinknutý, ale rozhodně potvrzuje trend, který byl nastolen právě v tom říjnu. Vlastenecká uskupení nijak podstatně neposílila, jen se rozštípala covid a anticovid, Andrejovo ANO výrazně ztratilo a všechno se to přesunulo k Bukanýrům, kteří si mohou začít porcovat ještě neuloveného medvěda. 

Vážení přátelé, jaké je toto vědomí? Jak se cítíte především vy, co jste bojovali proti opatřením (a tím proti zvládnutí epidemie), když teď vidíte první vlaštovku, která sice jaro nedělá, ale zvěstuje, že veškerý přesun na politické scéně se ani v nejmenším netýká těch stran, které se právě v tomto odboji proti systému angažovaly, ale naopak nahrává těm, kteří se nijak netají tím, že tento stát přivedou na cestu té jediné správné Ohjrópy, kde nás čeká Zelený úděl a povinná solidarita s uprchlíky. Jaké to je, pozorovat tento trend? 

Okamura nic, Klaus nic, všichni marginální zůstanou marginální, pravičácčtí oportunisté zůstanou na svém a jednoznačným vítězem jsou noví zelení ojrokomunisté, kteří zřejmě hladce převezmou republiku se slušným náskokem.  Premiérské křeslo přebírá vlastně jediný člověk na naší politické scéně, který se netají tím, že udělá to, co udělali komunisti po Vítězném únoru - velké přesuny majetku. 

To je také to jediné, co doopravdy na komunistech vadilo a vadí dodnes.  Oni totiž nemučili lidi jen tak pro srandu. Komunistické vedení se nevyžívalo v sadismu, nevěznili ani nezbíjeli z nějaké úchylky. Zabíjeli, věznili a ničili životy především těm, kteří měli problém s těmi rozsáhlými majetkovými přesuny.  To je od začátku do konce to jediné, čím se komunisti lišili od kapitalistických režimů.  Kapitalisté nechali všechny živnostníky a malé rolníky v klidu zkrachovat, komunisti je vyvlastnili. Nebyli ochotní čekat, až chlap s koňským potahem zkrachuje vedle traktoru. Nebyli ochotní čekat, až malý obchodníček ještě rád prodá pod cenou svůj krám ve prospěch Wallmartu. 

Piráti jsou jediní, kteří toto mají spolu s ojrozelenými v programu. Vyvlastnění, zregulování, zmarginalizování velkého byznysu a přerozdělení výdobytků ve prospěch prozatím blíže neurčených potřebných. Změnění celé hospodářské struktury ve jménu nového (zeleného) údělu, vynucení nových pořádků jdoucích proti dlouholetému "přirozenému" vývoji. Regulace nájemného, zrušení masové automobility, zásahy do toho, co budete jíst, co si budete kupovat, co budete dělat ve volném čase, ve jménu záchrany planety, přičemž tato záchrana se scvrkla do problému CO2. 

Hrozně by mě zajímalo, kdo z vlastenců by se tak halasně angažoval proti Babišopvi, kdyby věděl, že to pomůže novým ojrosvazákům a nijak zvlášť to nevyřeší ani svobodu, ani vlastenectví.  Nebo tu někdo předpokládá, že odboj proti pirátským nápadům bude snazší než odboj proti Babišovým nápadům?  Že  odboj proti všeobecné regulaci, dohlížení a urovnání cesty africké migraci bude snazší, než odboj proti omezení pohybu, které zaváděl Babiš?  Kolik lidí si včera uvědomilo, co vlastně způsobují a způsobili? Nebo to bude stejné jako v případě covidu? Také si až do poslední chvíle nepřipustí, že jejich půlroční odboj byla chyba? 

Takhle jsou karty rozdané. Babiš nemá žádnou šanci s tím nic udělat, protože covid se mu vymknul z ruky už tenkrát v září, kdy zaváděl roušky a myslel si, že ony samy o sobě pomohou. Od té doby už jen improvizuje a zachraňuje něco, co se zachránit zřejmě vůbec nedá. Mohl udělat jedinou věc - všechno rozvolnit, aby pár křiklounů typu Klaus byli spokojení, ale proti opozici a médiím by mu to stejně nepomohlo, protože ti zpochybnili cokoliv, co udělal.  Já osobně nevěřím, že v naší společnosti a v tom, jak to tu máme udělané, že by měl kdokoliv šanci proti epidemii uspět. Babiš měl vlastně tu smůlu, že černý petr vlády mu v zrovna zůstal v ruce. 

V tom také vidím jediné malé světýlko na konci tunelu.... 

Volby budou nejspíš na podzim, případně možná budou a nějaký ten měsíc dřív. Než půjdeme k volbám a než Piráti vyhrají, nejspíš bude většina z nás už naočkovaná. Epidemie bude po volbách jakousi dobíhající minulostí, která ovlivní volební nálady, ale bude už na odchodu. Bude vracet předchozí život. 

Bude to doba těsně po válce. Doba ve které zjistíme, jak moc jsme všichni zadlužení,  jak moc to zasáhlo všechny odvětví a jak moc to zasáhlo státní  rozpočet. Už teď se mluví o zvyšování daní, protože jinak nás prý čeká státní bankrot. Skeptici by řekli, že nás tento bankrot čeká tak jako tak. Bude existovat viník na kterého se to všechno svede - Babiš. 

Ale zvyšování daní nám bude vyhlašovat už Bartoš. On bude ten, kdo v televizi bude obhajovat, proč je to dobře. Spolu s tím bude nucen vyhlásit spoustu úlev pro nadnárodní korporace, bude vyhlašovat různé zákazy, protože Zelený úděl bude součástí jejich politiky. Zároveň bude národu vysvětlovat, že migrace je přínosem a obohacením. A samozřejmě jeho skvadra nebude vůbec tušit, co to znamená stát, průmysl či finance. 

Bartoš bude ten, který vezme zpátky to, co Babiš přidal na sociálních dávkách a důchodech. Bartoš nějak bude řešit státní dluhovou službu. Bartoš se bude zodpovídat Německu, jak to tu postupuje s větrníky a soláry, Bartoš bude vysvětlovat, proč jsme ještě nepřijali dostatek syrských doktorů a jaderných inženýrů. Bartoš bude regulovat nájemné, Bartoš zařídí, že se u nás nejenže nepostaví žádná továrna, ale také žádné sklady. Bartoš bude překážet zemědělcům, kteří budou krachovat, protože nebudou smět ani orat, ani stříkat. 

Zrovna včera jsem poslouchal Andrejka na jeho fejsbůku a zdál se mi takový smířený se situací. Vypadal, že všechny svoje střety zájmů mám vyřešené, že svojí problematickou minulost už uklidil a nějakého soudního stíhání se už nebojí. Jako by měl někde na Kypru nebo Bahamách svojí parcelu i s vilou, kam se uchýlí, aby pro něj nemohli přijít chlupatý. V republice nechá jen právníky, kteří budou mít za úkol soudní procesy zvládnout a nebo alespoň dostatečně dlouho protahovat. Možná už někde existuje jakási Babiš s.r.o., se sídlem na Kajmanských ostrovech, která jednoho dne bude vlastníkem Agrofertu. Možná už existuje kupní smlouva mezi Agrofertem a Bayerem. 

Jako by už Andrejkovi na znovuzvolení vlastně ani nezáleželo. Jako by našel způsob, jak seskočit z tygra, na kterém jel.  Jako by už neřešil tyto volby, ale čekal až na ty následující, které budou vystavovat účet Pirátům.  Účet, který nemůže dopadnout dobře, protože to co zažíváme teď, není noc proti tomu, co bude zažívat za rok, kdy se bude muset splácet, kdy se ukáže, že auta už nejsou pro běžnou veřejnost a vlastně se tím podobáme Kubě. Kdy se ukáže, že hrozby blackoutů se nevyhýbají ani nám. Kdy bude Dukovany dostavovat Westinghouse a nebo nikdo. Kdy bude takřka nemožné, aby si běžný pracující ještě postavil dům. Kdy bude třeba ždímat a samozřejmě první dojde na ty, kteří se nemohou bránit.  Kdy se ukáže, že nám vládnou neumětelové, proti kterým je Andrej ještě velikán první třídy. 

Já vím, že to zase bude vypadat, že Andreje nějak protěžuju, ale fakt si tu někdo myslí, že za Pirátů bude líp?  Fakt někdo čeká, že ten protibabišovský odboj bude mít nějaké pozitivní momenty? Fakt si někdo myslí, že Babiš vypadne z úřadu vlády a Bartoš napraví jeho chyby? Nebo tu někdo čeká zázrak, že by vládu sestavil Okamura? Nebo mladý Klaus? Myslí si tady někdo, že odpor proti covidovým opatřením vygeneruje nějaký zázrak, který bude možné použít i v odboji proti ojrosvazákům? 

A nebo to říkám špatně? Žádní piráti nevyhrají? Vyhraje Okamura? Nebo Volný s Bojkem? Mladý Klaus bude premiérem? Nebo to zachrání Fiala s Pekarovou? Jaká se rýsuje lepší varianta než ta, kterou teď ještě máme, ale za půl roku už ji mít nebudeme? Nemohu si pomoci, vůbec z toho nemám radost, ale měl jsem pravdu - odboj proti Babišovi za jeho covidní opatření nebude znamenat výhru vlastenců ani národovců. Bude znamenat výhru hnutí, které má všechny komunistické atributy. Je nadnárodní, antivlastenecké, je ochotno dělat velké majetkové přesuny a má ideál, který jde jednoznačně proti soukromému vlastnictví a proti běžné výměně zboží a služeb. Jde jednoznačně proti zákonu nabídky a poptávky a opírá se o mladé, nadšené a snadno zmanipulovatelné. 

A pozor! Nebude nám vnuceno zvenčí. Nebude k nám dosazeno na cizích bodácích. Nevyhraje zmanipulovanými volbami ani bouřemi v ulicích. Vyhraje, protože hodně lidí si myslí, že nejhorší zlo je Andrej a nic horšího už být nemůže. Vyhrají, protože vlastencům bylo zatěžko nosit na hubě hadr a omezit se v e svých volnočasových aktivitách. Vyhraje, protože protiepidemická opatření považovalo hodně lidí za diktaturu.

Za půl roku zjistíme, zda opravdu už nemůže být hůř a jestli je rouška a zavřený bazén opravdu tak strašné omezení svobody. Budeme to moci porovnat s nesvobodou určit si výši nájmu, nesvobodou koupit si auto jaké chceme, nesvobodou postavit si dům. Budeme to porovnávat s nesvobodou platit nízké daně i s nesvobodou podnikat. Pak se uvidí.  

Dneska se můžete ještě vyjádřit. Na Kydech je pořád ještě svoboda. Pořád ještě můžete říci, že kecám, že to takhle nebude. Můžete říci, že Piráti nic podobného neplánují a naopak mají dobré hnutí ve kterém mají kvalitní lidi. Můžete klidně říci, že jsem idiot, blbec, který se má rýpat v hlíně a nekomentovat politiku, které nerozumím. Můžete se velkolepě rozepsat o tom, jak skvělá ta pirátská budoucnost bude.  Můžete mi poslat libovolné množství polemických článků, které moje dnešní teze vyvrátí. Všechny je pustím na sklo. Pojďte a pište. Rozcupujte tuto mojí chmurnou vizi. 

Nebo je záchranou starý Klaus, který by se prý v případe nouze postavil do čela strany, která se postaví Pirátům? Nebo je záchranou Lubomírek Volný?  Povídejte.... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.4 (124 hlasů)

Komentáře

Trvalý odkaz

SUKL to dovolí, nebo pro Prahu pravidla neplatí

Lékárníci z Vinohrad nabídli Praze koupi 400 tisíc vakcín AstraZeneca

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/lekarnici-z-vinohrad-nabidli-praze-k…

Průměrný počet slepic: 4.1 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Pokud je takových jako Vy více a začnou se také ozývat - pak ano, bukanýři proti zdravému rozumu nebudou mít šanci.

Průměrný počet slepic: 3.4 (7 hlasů)

patřilo zařadit k:
Napsal uživatel horal (neověřeno) dne Po, 15. 03. 2021, 13:38

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)

Volte RIBE ,RAKE, MATURYTE
K čemu maturita? V našich továrnách najde místo každý, vzkázal Babiš
9 627 zhlédnutí|
15. března 2021
"České děti už rok nechodí do školy. Našli jsme důvody, proč by se tam už nikdy ani neměly vrátit. Další díl satirického pořadu."

Průměrný počet slepic: 2.5 (8 hlasů)

Napsal uživatel Štastné pondělí (neověřeno) dne Po, 15. 03. 2021, 14:36

Na škaredou středu, ať vám to nezůstane.

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

Na jedné straně POHODLNÍ studenti, jejich rodiče, neziskovky, učitelé, školy postupně z maturity udělali kus toaletního papíru.

a) Je pohodlné dostat maturitu za nic.

b) Je pohodlné nedělat maturitu z matematiky, když ti matematika nejde.

c) Je pohodlné pro špatnou školu udělat si vlastní lážo-plážo maturitu namísto obtížné celostátní. Škola tak dále může učit špatně, ale maturitu studenti dostanou.

Všimněte si, že toto všechno jsou prostí lidé - ne politici, kdo z maturity soustředěným tlakem udělali exkrement. Za toto fakt politici nemohou. V demokracii je vůle lidu, a politik ji nemůže úplně ignorovat.

---

Já už několik let říkám, že ta fraška a šaškárna by se měla ukončit. Buď úplně zrušit maturity nebo ji dát každému novorozenci při narození s rodným listem. Nemá smysl, PROSTÍ LIDÉ z ní udělali bezcenný cár papíru.

Když ale Andrej Babiš výjimečně řekne pravdu - a vysloví se pro úřední maturitu za jeden rok - je oheň na straše. Kdo se zamyslel nad tím, že vlastně vynesl na světlo jako zrcadlo, za co ta maturita skutečně stojí? Ne, namísto toho se aktivují emoce, adrenalin, "boj proti svini Babiši". A řveme, že Babiš chce zničit naši vzdělanost.

Já jsem žil 50 let v iluzích, že vzdělanost je to, co máš v hlavě. Ne to, co ti napíší na lejstro. Ale jsem holt blbej, no...

Lejstro, zovoucí se maturita, nemá už naprosto žádnou váhu. Není v souladu se znalostmi maturantů. Nic neosvědčuje. Má stejnou váhu, jako kdybych napsal svému předřečníku povrzení, že má schopnost posouvat ve vesmíru galaxiemi a vládnout sektoru A4 vesmíru o rozloze 15 biliónů krychlových světelných roků. Ten papír by neměl oporu v realitě, jako dnešní maturita nemá žádnou oporu ve znalostech maturantů. Je to proto jen exkrement.

Průměrný počet slepic: 3.7 (15 hlasů)

In reply to by Miloslav Ponkrác (neověřeno)

Trvalý odkaz

s většinou toho co jste napsal. Měla bych pouze výhradu k tomu, že z maturity udělali bezcenný cár papíru PROSTÍ LIDÉ. Počátek té devastace já vidím v zavedení soukromých středních a vyšších škol. Navíc ono se to totiž týká i některých VŠ. Jenže to zatím není tolik vidět, ale bude. Stejně jako až teprve nyní je i blbému zřejmé kam až to s maturitami došlo bude zanedlouho zřejmé kam to došlo s tituly Bc. a Mgr. z některých vzdělávacích ústavů.
Nezvládá vaše dítě státní gymnázium, střední ekonomickou, střední pedagogickou? Tak ať přejde na soukromou téhož zaměření. Nebo ho tam dejte raději rovnou a bude to třeba i bez přijímaček. Sice budete muset sáhnout hlouběji do kapsy, ale to se přece vyplatí mít doma vzdělance. Na státní propadal a tady má vyznamenání.
Toto někdo takhle nastavil a nebyli to prostí lidé. Troufnu si tvrdit, že to byli ti, kteří si ze vzdělání udělali byznys. A ještě existující školy státní, které se z posledních sil snaží držet jakžtakž kvalitu se pomalu přizpůsobují též. No bylo by toho víc co k tomu připodotknout, ale tohle asi jako příklad stačí, myslím.
A s tím, že Babiš s úřednickou maturitou neřekl nic za co by měl být kamenován naprosto souhlasím.

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

In reply to by anna2 (neověřeno)

Trvalý odkaz

Máte pravdu. Byla prostě poptávka od prostých lidí, a tak se vytvořila nabídka. Takže ji nastavila neviditelná pracka trhu. Prostá ekonomická zákonitost.

Každí rodiče si přejí, aby dítě mělo co nejlepší vzdělání - alespoň na papírech. Byla poptávka. Dobře míněná snaha rodičů o své děti. Nicméně v době trhu a demokracie není protitlak na kvalitu.

a) Maturita by neměla mít povinnou matematiku, proč ne, když moje ratolest je talentována na archologii či na jazyky?

b) Maturita by neměla být státní, aby ji mohla dát i soukromá jakobyškola. Školy ani učitelé nepotřebují, aby byly přísně a objektivně hodnoceny ve své kvalitě státní maturitou.

Průměrný počet slepic: 3 (8 hlasů)

Při práci u pásu většinu škol nepotřebují, a zaučení proběhne přímo v provozu.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Šéfka TOP 09 Markéta Adamová Pekarová na svém twitteru připomněla dnešní neblahé výročí počátku okupace Čech, Moravy a Slezska nacistickým Německem. „Zatímco za tuto okupaci proběhla omluva a pokání, jiní okupanti i dnes otevřeně vyhrožují,“ neodpustila si Pekarová rýpnutí namířené proti Rusku.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

In reply to by Homer (neověřeno)

Trvalý odkaz

u kterých si nedovedu představit, že mívají orgasmus.

Průměrný počet slepic: 5 (11 hlasů)

Laco, tohle bych od Vás opravdu, ale opravdu nečekal, ale máte pravdu přímo boží! Díky. IK

Průměrný počet slepic: 5 (9 hlasů)

In reply to by Immanuel Kant (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jinak drobnost. Paní Pekarová má pravdu, omluvy přišly. Od Německa. Ale když už jsem dnes psal v jiné souvislosti o odpuštění, pak zrovna vůči Německu ho nějak schopen, v souvislosti válkou schopen. To by mohli udělat jen a pouze lidé, kteří byli dotčeni na životě a jejich příbuzní, protože od nich to zazní opravdově.
Svět zažil mnoho zločinců a mnoho zločinných režimů a hekatomby mrtvých. Jenom si můžeme připomenout jednoho belgického krále, který zavraždil v Africe tolik lidí, že si může s jistým rakouským výtečníkem nebo čínským pošahancem podat ruce. Ale teprve Němci (i za pomoci dalších ochotných) udělali z vraždění průmyslovou záležitost. A já jsem přesvědčen, že tak, jak dnešní mladí Němci za tuto část své historie nemohou, tak Německo ještě dvěstě roků by mělo být zbaveno práva stát vedle jiných národů, protože tato jejich historická vina je nekonečná a nelze na ni zapomenout. Jsem o tom přesvědčen a je jenom špatně, že studená válka je vrátila tam, kde nemají co dělat. Podotýkám, že mluvím o politickém Německu. Wagner a Nietsche opravdu nemohou za Rakušáka a jeho pomahače.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

In reply to by Immanuel Kant (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jinak drobnost. Paní Pekarová má pravdu, omluvy přišly. Od Německa. Ale když už jsem dnes psal v jiné souvislosti o odpuštění, pak zrovna vůči Německu ho nějak schopen, v souvislosti válkou schopen. To by mohli udělat jen a pouze lidé, kteří byli dotčeni na životě a jejich příbuzní, protože od nich to zazní opravdově.
Svět zažil mnoho zločinců a mnoho zločinných režimů a hekatomby mrtvých. Jenom si můžeme připomenout jednoho belgického krále, který zavraždil v Africe tolik lidí, že si může s jistým rakouským výtečníkem nebo čínským pošahancem podat ruce. Ale teprve Němci (i za pomoci dalších ochotných) udělali z vraždění průmyslovou záležitost. A já jsem přesvědčen, že tak, jak dnešní mladí Němci za tuto část své historie nemohou, tak Německo ještě dvěstě roků by mělo být zbaveno práva stát vedle jiných národů, protože tato jejich historická vina je nekonečná a nelze na ni zapomenout. Jsem o tom přesvědčen a je jenom špatně, že studená válka je vrátila tam, kde nemají co dělat. Podotýkám, že mluvím o politickém Německu. Wagner a Nietsche opravdu nemohou za Rakušáka a jeho pomahače.

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)

tak omluva přišla i z té druhé, paní Pekarovou srovnávané, strany a stavět na stejnou úroveň ta dvě historická období je od ní chucpe, což je výraz, který jsem ochotna použít pouze v zájmu slušnosti.

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Ono i to počasí dnes venku silně připomíná 15.Březen 1939.Nezbývá než doufat,že nebude následovat Protektorát jako tehdy,což by bylo jedno z možných řešení éry poandrejevské a pocovidové s totálně projedenou státní kasou.Pouze netuším,kdo by nás toho "daru"zbavil tentokráte.

Průměrný počet slepic: 3.6 (8 hlasů)

In reply to by Artur (neověřeno)

Trvalý odkaz

, bude vyrábět Sputnik
Dnes 14:55
Jitka Zadražilová, Novinky
Rusko oznámilo, že podepsalo dohodu s Německem na výrobu vakcíny Sputnik V, napsala agentura Interfax s odvoláním na šéfa fondu přímých investic RDIF Kirilla Dmitrijeva. Jaká firma by měla vakcínu vyrábět, ale zveřejněno zatím nebylo.

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Vakcína Sputnik V se bude vyrábět v Německu. A kormidlo se už evidentně otáčí, neb v ryze mainstreamovém článku prošly věty: "Vakcínou se očkuje v téměř 50 zemích", "Žádné významnější nežádoucí účinky nejsou hlášeny.", "Podle studie zveřejněné v prestižním časopise The Lancet má Sputnik V účinnost 91,6 procenta." a dokonce i "Ruská vakcína Sputnik V byla první vyvinutou a schválenou vakcínou proti koronaviru na světě.", nehledě na "Podobné dohody Rusko uzavřelo také s Itálií, Francií a Španělskem." - shit, v samotných opěrných sloupech EU? I když u té Itálie ani tolik není divu, oni si ještě z loňska pamatují, kdo do Lombardie poslal destíky doktorů a kdo kecy o solidaritě.
Nicméně ani z brusele nelze měnit úhel pohledu příliš okatě, takže zůstalo :"Slovensko, kde nestandardní nákup Sputniku V způsobil vládní krizi." a taky "Maďarsko, které ji používá i bez souhlasu EMA".

Průměrný počet slepic: 3.7 (11 hlasů)

Hezké, hezké, a co to má co dělat se scallopem?

Rusům holt došlo, že nestačí mít šikovné vědce v laboratoři, ale i kvalitní výrobní kapacity bez klasického ruského šlendriánu. K tomu potřebuji výrobu v Evropě. V čem je problém?

Průměrný počet slepic: 2.3 (15 hlasů)

trénují názorové vývrtky, zde první v řadě. Jestli někomu něco došlo ve skutečnosti, tak Němcům i dalším, že se nasmlouvaných vakcín (navíc s pochybnou účinností) od svých "spojenců" dočkají jen stěží, takže se s prosíkem obrátili na svého "nepřítele", zda by jako spolehlivý dodavatel plynu, ropy, vzácných kovů, raketových technologií i dalších taky nezobchodoval technologii na vakcínu. A že tu standardně podanou žádost o bruselistické bumážky prý už v lékové agentuře zase "najdou".

Průměrný počet slepic: 4 (12 hlasů)

In reply to by Martin V. (neověřeno)

Trvalý odkaz

Vy jste posedlý geopolitikou, kterou asi vidíte i ve skývě od chleba. Je to podobné imbecilni jako Klausův "objev", že snowboard je levicový. Svou stolici také realizujeme s ohledem na geopolitickou situaci?

Scallop pořád říká to stejně - každé vakcíny měřit stejným metrem, tj. musí dostat registraci EMA. Scallop také tvrdil, že rusové nemají dost Špuntíka, což potvrzuje jejich snaha o výrobu v zahraničí - sami ho holt nezvládají vyrobit ani pro dvě vlastní občany, EU očkuje mnohem víc než Rusko.

Kdybyste skutečně četl, co scallop napsal a nikoliv to, co si jen myslíte ve Vaší vlhké fantazii, že napsal, tak .. ale nemá cenu fantazírovat, některé věci nedokážete.

Scallop nikdy netvrdil, že Sputnik je špatná vakcína, vždy jsem jen požadoval registraci na EMA. Ta vyžaduje mnohem víc než chytré vymyšlenou vakcínu, tam vyžadují i důkladnou kontrolu výroby.

Takže si dejte studenou sprchu, projděte si mě příspěvky u Spuntíku, a zklidněte hormon. Scallop neháže slova do větru.

Průměrný počet slepic: 2.5 (10 hlasů)

... byl skutečně excelentní. Takže někdo umí něco špičkově vyvinout na světové úrovni, ale není schopen to kvalitně vyrábět. Aha... a pořád se jedná o tytéž lidi, jo? Je to stejně kvalitní logika, s jakou se lze u nás setkat na technicky orientovaných webech v diskusích, že totiž Číňané sice umí cokoli kvalitně vyrobit, i když je to vlastně ve skutečnosti laciný čínský šmejd, ale nic nedokáží sami vymyslet a vyvinout. Všechno kradnú henti čínští hackeři.

BTW, napsal byste například "klasický židovský šlendrián" respektive třeba "lichva"? Ne? Ale nepovídejte, jestli vy nejste jen obyčejné rasistické hovado? Něco jako antisemita, jen máte místo Semitů Slovany.

Průměrný počet slepic: 3.7 (12 hlasů)
Trvalý odkaz

Covidová krize prověřila celé politické panoptikum. A zklamali všichni. Babiš promarnil příležitost upevnit si postavení. Místo toho přivedl republiku z "Best in covid" až k "Fucked with covid".
Vyhrají Piráti. Ale bude to na 1 volební období. Po nich přijde Okamura nebo někdo podobný.

Průměrný počet slepic: 1.6 (10 hlasů)
Trvalý odkaz

Tak teď tu máme obvinění z nenávisti od někoho, kdo právě obhajuje komunismus, který na třídní nenávisti stojí. Manipulace.

Nemůžete si ty manipulativní argumenty už jednou nechat od cesty?

-
Nelžete, vy nejste demokrat, pořád tu obhajujete komunismus, jako právě teď Rážem, tak jakejpak demokrat. To je tohle vaše neustálý lhaní a manipulace, co mi jsou vrcholně odporný.

Já píšu o tom, co TADY vidím z vás. To, co si děláte jinde, o tom já nic nevím.

Já vám nevyčítám, že jste studoval, ale že se tím OHÁNÍTE, jakoby to něco znamenalo, že jste byl vy nebo Ráž na nějaký škole. Já jsem taky studoval a tak vím, že tam byli lidi posedlý předmětem studia, lidi, co to flákali, lidi, který látka nezajímala, ale studovali pečlivě, protože byli vychovaný dělat pořádně svý povinnosti, byli tam nadaný lidi, kteří látku chápali líp než asistenti, jen se zajímali, jak to funguje, nasrali nepříliš bystrého asistenta, který je vyhodil, nebo znechuceně odešli sami. Na vejškách byli taky hlupáci, co nechápali nic, ale vystudovali je, protože se nadřeli látku a stačilo. Pak tam byli hlupáci, kteří nedřeli a vyhodili je.

To, že řeknete o někom, že má nějakou VŠ znamená jen to, že dostal všechny zápočty, zkoušky a udělal státnici. Neříká to vůbec nic ani o tom, jak si co zapamatoval, ani o tom, jak je schopen to používat a neříká to nic, o jeho inteligenci.

Vaše falešný omlouvání se za to, že jste vystudoval, je zase jen manipulativní strategie, jak ze mě dělat toho špatnýho, tím že vám vyčítám něco samo o sobě neutrálního. Vadilo mi, že vytahujete Rážovo psychologický vzdělání, jakoby to něco znamenalo. - Je to zase pro vás typická manipulace, která mi je odporná.

Zrovna psychologie není žádnej náročnej obor jako medicína či jaderná fyzika a dal jsem vám příklad totálních neznalostí absolutních základů u Donalda Trumpa. Taky nositele diplomu z psychologie.

NEmluvil jsem o VAŠICH divokejch letech, ale o JEHO. Ale já o něm v mým prvním postu ani nemluvil. Vy jste se jen dal do obhajování, něčeho, proti čemu nikdo nic neměl. Jestli to je vaše hloupost nebo manipulace v tomhle případě nejsem schopen určit. - Každopádně k muzikantům patří chlast, drogy, děvky. Je to tak časté, že je to klišé, kterým nemá cenu se zabývat. Je to pořád dokola, od světových hvězd po posledního DeeJaye, kterej ani muzikant není. Nad tím se nikdo nepozastavuje. - Nicméně tenhle styl života nebyl pro každého. I za toho vychvalovaného socíku byly děti a teenageři, který neměli boty na zimu nebo na vánoce dostávali jen svetr. Nikdo se s nima nebabral, frkli je někam na učňák a tam se v tom plácali jak mohli. Ti inteligentnější to měli často ještě horší, protože tam žili na intelektuální poušti a skončili na chlastu nebo drogách. Jiný semlela vojna a některý tam spáchali sebevraždu, což se asi moc nestávalo absikům ani modrejm knížkám.

Vaše cudná divoká léta vám budiž přána a namám nic ani pro ani proti. - Jen ani to nebylo pro každého. Pro jiný to bylo divočejší, co z toho, když je Ráž teď jak mátoha.

S tou Chartou to je taky manipulace. - Já o ní nepsal vůbec. Ve skutečnosti jsou to komouši. Sepsal to stalinista Kohout, tak nevím, proč by to měl kdo podepisovat. To samý je manipulace s volbama. To samý ty bláboly o Schweitzerovi či o Matce Tereze. - S tím co jsem psal já to nijak nesouvisí.

Já jsem jen napsal, že Elán je už dávno bez elánu, takže se na to nedá koukat. Když je teď vidím hrát Tanečnice z Lúčice nebo Vymyslenou, tak radší přepnu kanál a pustím si je na starých videích na PC. Taky je pro mne neposlouchatelná Hana Hegerová, ať ji mám rád jak chci, protože jí udělali něco se zubama, nezvládá sykavky a její poslední deska byla utrpení. Jen to beru jako přirozený života běh. - To že znáte Joža Ráže neznamená, že všichni ohluchneme a oslepneme a přestaneme vnímat jak se změnili za posledních 35 let. - Totální fetka Iggy Pop žvanící najednou new age blbosti či pindající o budhismu už taky není co bejval i když přeju oddych jeho játrům. Starý Mick Jagger stále seroucí na všechny a všechno a dál se vystavující na pódiu jak paviání alfasamec pořád JE to samý, co bejval.

Největší pecka jsou pak slavný američtí puckeři/rockeři, který chválej nový mladý neuctivý kapely, že k nim nevzhlížej, kašlou na ně a dělají si to drze a sebevědomě po svým, úplně jinak projevem a úplně stejně duchem. Takže se v nich můžou zároveň poznávat a objevovat něco úplně jiného.

Ráž mudrující o komunismu je jak Iggy pop s veganským burgerem, s decafeinovaným latte macchiato, sušenkou s příběhem a žvanící o Buddhovi, jing a jang a sedmé chakře. Prostě blééééé.

Vy mě nemáte co odpouštět, protože jsem a) neudělal nic horšího než pravdivě popsal úpadek Rážova uměleckého projevu b) upozornil na nesmysly v jeho názorech. To je moje právo, jako je právo každého jiného mít svůj názor.

Dokonce jestli se to někomu líbí, tak může klidně obhajovat jistou bezelánovitost Rážova hudebního projevu, protože to na něj před tím bylo moc energie a teď to je pro něj akorát. Jestli je to jeho názor, no tak to řekne. Není žádné faux pas říkat vlastní názory.

Jožo mě nemá co odpouštět, má si to srovnat v hlavě. - Vypadat duchem nepřítomně a zpívat oblbovačky pro mladý holky, nějak nejde k sobě. Suchý ve skoro devadesáti sotva chodil, ale na jevišti pořád vypadal, že sakra ví kde je a co říká - i když jen seděl na židli.

Já po vás nechci abyste mu ten názor na komunismus vymlouval, já jen píšu, že je to nesmysl. On tu nežil normálním způsobem. To ví úplně každý, kdo má nějaké ponětí, co tu byla kdysi skupina Elán.

Vy mi můj názor právě vymlouváte, protože jinak byste k tomu nenapsal nic. Děláte to dost manipulativně, což je samo o sobě dost nepříjemné a pak k tomu ještě přidáte, neupřímné přání hezkého dne a dobré nálady.

Průměrný počet slepic: 1.7 (11 hlasů)

Já si také myslím, že rozum a emoce jsou jen různé druhy zkreslení vnímání reality. Principiálně je to to samé.

Je v zásadě jedno, jestli někdo tvrdí absolutní pitomost proto, že "na to přišel selským rozumem" nebo "protože je nasranej". Výsledek může být klidně úplně stejný.

Zato v jiném případě rozum dá správnou odpověď, nebo pocit či intuice rovněž.

Prostě rozum a různé emoce jsou jen různé krabičky ve zpracování signálu v mozku, které nějakým způsobem zpracovávají signál z vnějšího či vnitřního prostředí. Podle okolností a vnitřního stavu mozku / osobnosti vyjdou blbosti nebo dobrá věc.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

In reply to by Miloslav Ponkrác (neověřeno)

Trvalý odkaz

Je to to samé ve smyslu, že to dělají neurony signály mezi sebou.

Ale na vyšší úrovni, emoce a rozum fungují přeci jinak. Plus emoce, (alespoň některé) komunikují taky hormonama - tak moc, že strach smrdí.

Mluvit o "zdravém selském rozumu" je zavádějící, protože to je překlad latinského sensus communis a to neodkazuje jen na ten skutečný rozum (co je v opozici k emocem), ale i na věci, co přejímáme z běžné společnosti. - Takže nestačí na věci, kterým se říká kontraintuitivní.

Navíc je k tomu celkem nešťastně připojeno to "selský" nešťastně protože sedláci nevynikají nijak lepším nebo horším rozumem, takže už do názvu je včleněn argumentační faul. (Něco jako "my sedláci tomu přeci rozumíme, jen protože jsme sedláci" - což moc rozumné není.

Obé - "na to přišel selským rozumem" i "protože je nasranej" jsou emoce.

Rozum je to, co používáte, když řešíte sudoku. Zvlášť ty trochu těžší nevyřešíte emocema. To vůbec nejde.

Rozumem zase vůbec nepoznáte, že se vám něco líbí nebo ne. To zvládnou jenom emoce. Lidi, kteří mohou používat jen svůj rozum (poškození mozku kombinované s nějakými omezeními při pokusech) nejsou ani schopni si vybrat zboží v supermarketu. Všechno přečtou, ale nepoznají, na co mají chuť.

Rozumem však uděláte analýzu. Emoce nikdy nedělají analýzy.

Emoce vám třeba řekne, že tam něco nesedí. Už nepozná přesně co.

Rozum máme protože evolučně emoce nestačily. - Jinak bychom měli jenom emoce.

Jsou to jak dva různý programy, co běží paralelně. Každej po svým.

Protějšek k "přišel na to, protože je nasranej" je "přišel na to, protože si sedl a udělal si rozbor a tohle mu vyšlo". - Kupříkladu v Anglii: "aby byl provoz plynulý, včetně nájezdů bylo spočítáno, že dálnice musí mít 3 pruhy". Výsledek? Žádný politik si to netroufl prosazovat, protože to vypadalo při tehdejším provozu jako nesmysl a předimenzovanost. Výsledek: byly zácpy. Ale ti politici taky nereagovali až tak nerozumně. Jen rozumně posoudili, co se ještě dá před voliči obhájit a co ne. Kdyby to udělali jak to bylo spočítané, tak by byl provoz plynulý a nikdy by nebylo vidět na první pohled, že dálnice předimenzovaná není.

Emoce (voličů) vyhrály nad rozumem.

Průměrný počet slepic: 1.6 (7 hlasů)

Tak jsem jen chtěl říct, že jste některé věci krapet překombinoval. Pojem "zdravý selský rozum" se používá proto, že se tak obecně rozuměl lid nevzdělaný, nikoli proto, že by tím chtěl někdo říct, co jste psal. Zdravý selský rozum je označení pro vrozenou inteligenci, jíž jsou lidé schopní řešit většinu běžných životních situací. Užívá ho každý z nás v jakékoliv oblasti, v níž není vzdělán. Nic víc, nic méně. Že je u řady problémů jeho užití zavádějící, je věc druhá. A to slovo "zdravý" je myšleno v tom původním slova smyslu, že jeho nositel není blázen, tedy že má smysl pro realitu.

A co se týče rozum vs. emoce, prakticky všichni řešíme odhadem tak 95 - 99 % všech situací, do nichž se dostáváme, na základě emocí. A je často úplně jedno, že jsme v nich nějak vzděláni. Emoce jsou rychlejší a přirozenější způsob. Všechny naše politické postoje a názory, výběr věcí, které si pořizujeme (i jak si je pořizujeme a proč), atd., vše se řídí především emocemi. Které si často zpětně racionalizujeme, ale zas jen kvůli emocím, cítíme se pak hrozně fajn, že máme "rozumný" důvod, proč jsme něco udělali nebo se chystáme udělat. Čisté racio se mimochodem tak úplně neuplatňuje ani ve sféře vědy, stačí se podívat, jakým způsobem se získávají peníze z grantů, posty na univerzitách, jaká řevnivost se objevuje v rámci nejrůznějších oborů atd.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

Rozum i emoce jsou - z mého pohledu - je krabičky na zpracování informací.

Já jsem se třeba při studiu matematiky učil analyticky analýzu a algebru. Když jsem to pochopil, jedu emocionálně. Dnes už tuším a cítím, jak by mělo řešení vypadat, a jak k němu dospět - nic neanalyzuji. Kouknu a vidím. Je to rozum? Chybí tam analýza v té chvíli. Řešení mi ve zlomku sekundy vyjede jako pocit. Je to emoce?

Cokoli jsem se důkladně naučil a osvojil, to už neanalyzuji.

Reálné problémy jsou jen zřídka plně analyzovatelné. Znáte jen část informací. Počet proměnných je obrovský a složitý. Čistou analýzou jde řešit život jenom zřídka.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

Na začátku tam byl rozum a pak se to automatizuje.

Co děláte, když se vám daj ke kontrole příklady z malý násobilky?

Pokud to cítíte, že to "sedí", tak to je OK, když cítíte, že vlastně "nevíte" nebo to "nesedí" tak to jdete zkoumat rozumem. Zkoumáte všechny, řekněme logické vazby, jestli jsou v pořádku. Zkoumáte všechny možné varianty, jednu po druhé, která je ta pravá.

To vypadá jakoby to byly emoce podřízené rozumu, ale nevím víc než o třech. Navíc "sedí" "nesedí" "nevím" - je to jak příruční skaner. Můžu dělat taky jako simulaci vjemů a když to jsou vjemy vizuální, tak mi to ani jako emoce nepřijde, protože to vidím a necítím.

Na rozdíl od skutečnejch emocí, nepocítíte zatrpklost, rozčarování nebo nostalgii při bádání, jestli 3x7 je 21 ano či ne.

To u těch skutečných emocí, kterými sledujete svět, tam je obrovská škála a fungujou si samy i když vůbec nepřemýšlíte. Když "jim ke kontrole nic nedáváte". Jedou jako automaty.

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

https://www.lidovky.cz/domov/kalousek-predstavil-porad-na-tv-barrandov-…

Kalousek nahrazuje Zemana v Hovorech u Soukupa v TV Barrandov. To nevymyslíš...

První díl tento čtvrtek ve 20:15 před Jílkovou.

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)

Vlastimile, vám to vážně nejde ?
Jako že ignorovat takovéto věci...

Vždyť tomu děláte reklamu, Vlastimile, to je na hlavu, ne ? Či snad jste tajným fanouškem inžinýra Kalouska ?

Průměrný počet slepic: 2.1 (9 hlasů)

Václava Moravcová musela probrečet už několik polštářů.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Komu vyhovuje atmosféra strachu ? Normálním lidem určitě ne.....
Asi těm, kterým nevadil ani komoušský polokoncentrák (se vší úctou k postaveným přehradám, vodovodům, eenergetice atd.). Ti si asi libují, ovšem i oni z toho můžou onemocnět, ač vakcinováni.

Průměrný počet slepic: 2.7 (12 hlasů)

Prosím vás, pane Kartouzi, posílejte sem trochu inteligentnější troly. To nemáte někoho na vyšší úrovni? To je odpad, co sem posíláte za elfy!

Průměrný počet slepic: 4.6 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Německo si pláclo s Ruskem, bude vyrábět Sputnik

Rusko oznámilo, že podepsalo dohodu s Německem na výrobu vakcíny Sputnik V, napsala agentura Interfax s odvoláním na šéfa fondu přímých investic RDIF Kirilla Dmitrijeva. Jaká firma by měla vakcínu vyrábět, ale zveřejněno zatím nebylo. Podobné dohody Rusko uzavřelo také s Itálií, Francií a Španělskem. Jednání se vedou s dalšími společnostmi, napsal server týdeníku Der Spiegel.

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/ruska-vakcina-sputnik-v-se-bu…

Průměrný počet slepic: 3.5 (4 hlasů)

Josef.
A takhle budeme závislý na Německu ještě víc.
Určitě ta cena Německého Sputniku V,bude ale naprosto jiná,než přímo z Ruska.
Plyn,na tom budeme stejně,vrtají se nám do energetiky a těch oblastí je více.

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pane zemědělče, Astry bude nadbytek, můžete ji dostat každý týden.

Plyn nemusíte, já taky neberu.

Dokonce nemám ani plynový zapalovač, mám zápalky SOLO Sušice z Indie.

Reaktor můžeme mít emerický, ten bude asi nejdražší, ale či nás není.

Průměrný počet slepic: 3.8 (5 hlasů)

In reply to by Josef (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pro nás to bude dobré.
Ti, co přežijí Covid, možná přežijí i opičí uši.
My máme jiné chutě na potravinové náhražky, ečka, stabilizátory, tak vydržíme asi všechno.

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

Německo, Francie a Itálie naráz stoply AstraZeneku.

V ČR není důvod, tvrdí Blatný

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/nemecko-stoplo-ockovani-astra…

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Já a mnozí další tu věštili, že přímo z Ruska za jejich cenu - to nám EU a potažmo protektor zatrhnou.
Ale že nám to Německo bude prodávat za jejich cenu (pokud se rozhodnou :-( )... a už je to tady.
http://jdem.cz/fgvax5
„Ve chvíli, kdy Evropská agentura pro léčivé přípravky vakcínu odsouhlasí, smlouvy umožní její výrobu a zásobování evropského trhu,“ píše server Der Spiegel....
Podle studie zveřejněné v prestižním časopise The Lancet má Sputnik V účinnost 91,6 procenta."

Ještě, že jsme ten protektorát, možná nám pár drobtů ze stolu protektora upadne, tedy za pořádnou pálku, kdopak by nechtěl vydělat!

Průměrný počet slepic: 3.5 (11 hlasů)

Napsal uživatel Alena Z. (neověřeno) dne Po, 15. 03. 2021, 17:0

Možná jsme mezi těmi ostatními společnostmi.

Průměrný počet slepic: 3.3 (3 hlasů)

schválený EMOU tzn. také vyrobený v kontrolovaném výrobním procesu.

Průměrný počet slepic: 1.5 (8 hlasů)

In reply to by Sputnik, proč ne (neověřeno)

Trvalý odkaz

Přece by jste nechtěl Sputnik.

Průměrný počet slepic: 3.9 (8 hlasů)

"Tedy opět jsme papežštější než papež? Nebo jak to teda je? Mohli bychom vyrábět Sputnik i u nás. RF tuto možno nabídlo všem zemím. Je potvrzená Itálie, Maďarsko a teď i Německo. Jsou snad naše rusofobní elity nad zákonem a nad lidmi? Asi ano. Jejich nenávist k Rusku je takové povahy , že půjde i přes mrtvoly. Všude okolo se bude léčit a očkovat Ruskými preparáty, ale mi vytrváme, že. Vážení rusobijci vytrvejte, veďte si svůj heroický boj proti vyfabulovanému nepříteli klidně až do své smrti, ale neberte si nás obyvatele jako rukojmí. Jediným nepřítelem naší země a RF je vaše nenávist. Nejsme vaši otroci ani majetek. Je to Váš boj. Boj za cizí zájmy. Obyčejní občané, chtějí mít práci, žít v míru, zdraví a být šťastní. Vaše ruce se začínají barvit od krve a může se stát, že vám vaše kolaborantské jednání nebude lidem této země zapomenuto."
--
"Taková kravina, taková nepravda, taková zavádějící informace, takový výmysl. Přeci musí počkat na to, až se jednou vyjádří EMA, Evropská léková agentura. To si Němci vezmou tuto investici na svědomí? My přece postupujeme správně. My se ani nebavíme o možnosti dovozu Sputniku. O možné společné výrobě v našich laboratořích si ani pro prozatím chybějící vyjádření EMA ani uvažovat. Němci jsou radikálové. Sabotují EU. :-)"

Průměrný počet slepic: 4.2 (10 hlasů)

vsadil bych se s Vámi, že totalitním Sputnikem, ale z ampule s dodatečně nalepeným demokratickým štítkem, budou naočkováni lidé jako je ten nezvyklý pán Řeporyj, vyoraný taiwanský myšáček, ředitel Prahy a spousta jejich příznivců a obdivovatelů, zatímco Vy do sebe nafasujete opičí ouška. Váš případný odpor k očkování bude zlomen obsáhlým systémem existenčních znevyhodnění. Případné zdravotní komplikace z opičích oušek budou ve statistikách přesunuty do kolonky Sputnik.

Žádné kolaborantské chování nebude zaznamenáno. Ale i kdyby bylo, žádná paměť stejně neexistuje. Kdyby totiž existovala, tak by to tady dnes, po tolika letech bezuzdného řádění kde koho, nemohlo vypadat tak, jak to vypadá.

Průměrný počet slepic: 4.7 (12 hlasů)

‚Nehodlám si hrát na opičku.‘ Putin vysvětlil, proč se nenechal očkovat Sputnikem V

Průměrný počet slepic: 2 (8 hlasů)