Pojďme si ještě jednou zaspekulovat ohledně Vrbětic. Ale tentokrát ne o tom, co se tam opravdu stalo, ale o tom, co se kolem nich brzy stane. V poslední době totiž téměř nemine den, aby se neobjevily nové zajímavé informace, které celou slavnou čučkařskou verzi příběhu posílají do kytek. Jen krátce shrnu, abychom věděli, o čem se bavíme:
1. Sklad nejdřív hořel. To víme už dlouho a pro mě to byl zásadní moment, abych přestal věřit na nějakou diverzní akci. Hasiči to očíhli, vyfotili a celkem v klidu se včas stáhli.
2. Ve skladě se pracovalo s raketovým palivem, které se prodávalo dál (Hamásu). Troufám si tvrdit, že nešlo o žádnou vodičku, ale o tuhé raketové palivo, což je v podstatě skoro to samé jako plastická trhavina, jen to hoří méně prudce, ale za to déle.
3. Ve skladě se skladovaly zakázané nášlapné miny a odpovědné osoby to dokonce i "drze přiznaly". Okecávali to sice hezky, ale oficiální papíry říkají, že šlo o rozebrané miny... které ale není problém kdykoliv složit dohromady.
4. Firma Imex postrádá z uvedených skladů výzbroj pro celý protitankový pluk, která se nenašla v sutinách a je prostě pryč. Mimochodem... nevíte, kdo to má? Něco bych si koupil... RPG doma nemá každý. Byl bych jak husita s tarasnicí.
5. Místní svědci mluvili o chybějícím plotě, o ukradených měděných hromosvodech, nulových bezpečnostních opatřeních, spoustě kamionů co jezdily tam a zpátky a vlastně se vůbec nedivili, že to tam bouchlo.
6. Brigádníci dostali den před výbuchem volno... do skladu jel jen jeden z Bernatíků osobně.
7. Druhý sklad bouchnul měsíc po prvním i přesto, že byl zkontrolován pyrotechniky.
Argumentuji jen tím, co se objevilo v majnstrýmu. Vůbec jsem nepotřeboval ani Aeronet, ani Sputnik, ani Zvědavce ani Novou republiku... Bohatě mi postačil Seznam, Novinky, Respekt a Česká televize.
Řeknu teď můj osobní názor, jak to ve Vrběticích bylo a při formulaci tohoto názoru jsem se snažil zahrnout všechna majstrýmová fakta a dát z toho dohromady nejjednodušší popis událostí. Occamova břitva. Nepodnikl jsem žádné pátrání, nemám žádný dobře informovaný zdroj. Prostě jen zkouším dát dohromady co nejjednodušším způsobem známá fakta.
Nijak si za tím nestojím, klidně připustím, že to může být i jinak a pokud se zveřejní další zajímavé skutečnosti, klidně svůj závěr změním, ale v současnosti viděl bych to asi takhle:
Za Bernatíky přijeli ruští rozvědčíci Čuk a Gek. Nešli nikoho zabít, nešli nic vyhodit do povětří ani se nesnažili o nějaké velké utajení. Nevezli sebou nic nebezpečného, žádnou rozbušku ani jiný pekelný stroj. Nebyla to tajná mise. Pokud by byli zastaveni policií, nic by se u nich nenašlo, doklady měli v pořádku, zpáteční letenku také. Přijeli za Bernatíkem a řekli mu, že vědí. Že vědí, co se tam skladuje, co se s tím dělá, kam se to vozí, komu to prodávají, kde se to pak používá a zcela přátelsky mu u stakanu vodky vysvětlili, že Velíkaja Rosíja to tak nenechá, protože na ruského vojáka v Sýrii/Ukrajině/kdekoliv jinde nebude střílet kdejaký hejhula českými hračičkami. Nebude mu trhat nohy minami, nebude si ve sklepě montovat raketky a tak podobně.
Řekli Bernatíkovi, že svých kšeftíků okamžitě nechá, že zboží nikam nedodá, že oželí všechny ty prachy, protože Putin má fotky, informace, svědky a pokud kšeft bude pokračovat, Rusko všechno zveřejní. A ukáže se, že Bernatíci jeli v komplotu s BIS/CIA, že za tichého neoficiálního souhlasu vlády a tajných služeb prováděli "speciální operace", které ale jsou zakázány a trestně postižitelné, že z toho bude mezinárodní skandál a že to bude stačit minimálně na mezinárodní zatykač a zbytek života v chládku nebo na útěku. Nejspíš dodali něco v tom smyslu, že když půjde do tuhého, tak je politici i vrchní čučkař obětují, že se jim stane nehoda, ve vyšetřovací vazbě uklouznou v koupelně a tak by neměli dělat blbosti a všechno okamžitě ukončit. Dosvidáňa taváryš Bernátik, mějte se dobře, sorry jako, ale takhle to ve vaší branži chodí. My zase letíme. Co máme říct našemu šéfovi?
A odletěli.
Možná to nebyl právě tenhle kšeft, možná šlo o to raketové palivo, možná šlo o ty samopaly nebo RPGčka, možná šlo o miny, možná šlo o úplně jiné zboží, ale jak vidíte, do příběhu jsem hladce dostal oba ruské agenty, aniž bych z nich musel dělat debily a musel věřit té kravině, že pohrobci KGB přijedou, ohlásí se, mají v pasech ruská jména a s takovým ubohým krytím jdou vyhazovat do povětří muničák. Normální KGBák by se předem nehlásil, přijel by přes hranice v autě nebo vlaku a jmenoval by se Helmuth Schmidt nebo Izák Rabinovič. Zbraně by mu dovezl nějaký Lájosh Bázci a pekelný stroj by dopravil Wolodymyr Sinkiewic Krakowskij
Teď dál... Chudák Bernatík zjistil, že je v prdeli. Že se namočil do pěkného průseru. Zpanikařil a řekl si, že to musí okamžitě a za jakoukoliv cenu vyřešit. Že jde o kejhák. Možná to celé vymyslel sám, možná nejprve zavolal Koudelkovi nebo někomu jinému, kdo jeho zakázané kšeftíky s teroristy kryl. A tak dal brigádníkům nečekaně volno, vzal si své nejspolehlivější lidi a šli připravit "nehodu". Bohužel se jim to trochu vymklo z rukou, protože to jsou obyčejní zbrojíři a ne vycvičení pyrotechnici a agenti s povolením zabíjet. Uděláme požár, od požáru se udělá výbuch, to zní celkem věrohodně ne? Akorát to nějaký aktivní blbec nahlásil hasičům a munice zřejmě nehořela tak dobře, jako čekali a tak museli tak dlouho udržovat oheň a tak pěkně k němu pouštět vzduch a tak moc přikládat palety, bedny a raketové palivo, až to prostě bouchlo i se dvěma zbrojíři, kteří měli tak velký strach z následků, že raději zůstali u ohníčku, až už tam zůstali příliš dlouho.
Všimněte si, že jsem do příběhu dostal všechny další známé skutečnosti a celkem elegantně jsem se vypořádal s tím, že tři hoši po zmerčení ohnýnku zdrhli a dva tam naprosto idiotsky zůstali.
Pak bylo to veliké bum, velké policejní manévry, Bernatík od svého řídícího agenta dostal pochvalu nebo také céres a výše zainteresovaní čučkaři/úředníci/obchodníci se rozhodli, že se celá věc musí dokončit, protože je tam ještě henten druhý muničák a tam to musí být stopro, protože už tak je to dost velký průser - a tak poslali nějakého profíka od BIS. Tento sklad totiž bouchnul ihned, bez vedlejších efektů a bez kolaterálních škod.
Od té doby až podnes pak probíhá uklízení papírů a výroba nějaké dobře znějící verze pro tisk, kdyby Rusáci neměli smysl pro fér plej a chtěli ještě dělat potíže. Možná totiž Hamajda i Andrej nebyli překvapeni čučkařskou verzí. Možná byli sami už dávno zainteresováni a už dávno spolupracovali se svými transatlantickými bratry na podobných špinavých kšeftech. Možná prostě dostali ostrou prosbu, aby se připojili k čučkařské verzi a teď to začalo vylejzat na světlo. Nebo se Putin někdy v zimě rozhodl, že to všechno pustí do světa, protože přišel vhodný čas, protože nový americký prezident je senilní stařík a je třeba mu při vzájemném jednání ukázat, co všechno na něj mají. Tah stíhal protitah, vlastně vůbec nezáleží na tom, kdo začal a skončilo to akcí s vyhošťováním a Babiš se spolehl na to, že lidi jsou blbí.
Všimněte si, že jsem do příběhu docela hezky dostal i to, že Ruští diplomaté prodávali svoje nemovitosti předem, protože věděli, co se asi stane a věděli, že se prostě vyhošťovat bude, protože dávno připravená operace na zdiskreditování české rozvědky a jejích amerických bratrů byla právě spuštěna. Na konci operace bude celý svět vědět, že Češi prodávají nášlapné miny a raketové palivo teroristům pod taktovkou tajných služeb a za souhlasu jejich americky kolaborantské vlády. Co je proti tomu pár vyhoštěných diplomatů...
A my sledujeme české tanečky, kterak páni kloužou po ledě a snaží se, aby si za ně zlámal nohu někdo jiný. Tolik k minulosti.
A teď, co bude dál...
Vlastně bych se nedivil, kdyby si teď Andrej pod dojmem této porážky jak na poli diplomatickém, vojenském i volebním uvědomil, že ho nikdo nepodrží, že celá ta věc zatraceně smrdí, že prohraje volby, že bude vyšetřován, souzen a spolehlivě odsouzen a že je nejvyšší čas zachránit vlastní krk a k tomu i ten Hamáčkův... a celou věc prohlásit za dvojkamufláž. Vlastně bych se vůbec nedivil, kdybychom po všech lžích, mlžení a polopravdách dostali k sežrání ještě jednu další...
Že nešlo o akci proti ruským tajným službám, ale dlouhodobě připravovanou akci proti mafiánům v BISce, která prodávala zakázaný materiál do zakázaných zemí a bylo nutné kolem toho udělat velkou kouřovou clonu. Že právě nějací šlachtovi kolegové zatýkají celé vedení BISky, ale Bernatíci a Koudelka bohužel utekli za hranice. Že ruští diplomaté se vracejí zpátky a k tomu se na webu ministerstva vnitra objevuje celá zpráva a zveřejňují se všechny důkazy. Že Pavel Zeman, nejvyšší státní zástupce, je do toho také zainteresovaný, že místo vyšetřování pomáhal zametat věci pod koberec, protože se také potkal v Langley se správnými lidmi....
Ne, nemyslím si, že právě tohle se stane. Ale kromě této krkolomné konstrukce už nevidím žádný způsob, aby se dnešní vláda nějak dostala z té žumpy do které se nechala namočit. Že všech otázek kolem Vrbětic je už tolik, že oficiální verzi už věří jen nejzarytější rusofobové, kteří ale uvěří čemukoliv, když se to bude jmenovat Zlé Rusko.
Vlastně jsme zřejmě byli svědky skutečného stavu české státnosti. Skutečného stavu českého podlejzání a kupodivu to nebylo ojropoklonkování. Měli možnost nahlédnout za kamufláž demokracie - že na jedné straně naši kluci umírají v Hindukůši, protože u Kábulu bojují proti terorismu za Prahu a jejich velitelé zatím s teroristy obchodují v množství větším než malém. Všímáte si toho vojáci? Že jste možná byli ostřelováni tím, co leželo ve Vrběticích a vaši velitelé v tom byli namočení.
Zřejmě jsme na malou chvíli viděli skutečné motivy a ne tu věčnou maskirovku. Na malou chvíli se nám ukázalo to, co nejasně tušíme - že tu vůbec nejde o nás. Že na šajse čechen sere pes, ale že je tu ještě dost co pobrat a na čem se obohatit, někomu s tím vlézt až po paty do zadnice a pak zjistit že jsou všichni postradatelní a obětovatelní.
- Log in to post comments
Komentáře
Vyšťourat není co.
Laco, jediný důvod, proč jsem se po roce 1989 neangažoval v politice (a že příležitosti fakt byly!), byla skutečnost, že jsem byl členem KSČ. To by mi otloukali o hlavu při každé možné příležitosti. Proto raději byznys.
Měl bych k té KSČ několik veselých historek z natáčení, ale to by možná se Čmoudem úplně seklo. Já ho tu rád čtu, protože jak je psáno v mojí oblíbené Knize, už v dávných časech se lidi rádi nechali obveselovávat..... (znalci si doplní sami).
Vyhrabat by se daly nějaké osobní záležitosti, třeba opravdu těsný vztah s jistou nejmenovanou (tehdy) velmi vlivnou novinářkou, ale to už dnes nikoho nezajímá (leda Čmouda, ten je na ty vztahy odborník, rozložil by mě na prvočinitele a jí taky :-D).
Jak zpíval Walda Matuška: "To všechno vodééés čas, a hlavu na to dám, že nevrátí se nikdy k nám...".
Leč byly to všechno hezké časy - před 1989 i po něm. Nemám se čím trápit a čeho listovat.
Po volbách se toho vyhrabe! A před nimi!
Že to z vás vylezlo až teď.
Nebojte, se mnou by to neseklo.
Je přeci jasné, že se do KSČ vstupovalo pro osobní výhody a pohodlný život. Od člověka, co hlásá, že morálka je proměnlivá je to evidentní.
Ovšem, kdybyste s tím vylezl hned, tak byste tu nemohl pózovat jako objektivní.
Vy mě zas tak rád nečtete, protože nemáte, co odpovědět. Vždyť i teď jste se zmohl jen na implicitní přirovnání k šaškům.
Zase k věci jako ten blábol o Kaflandu.
Ale prdlajs....
….. že jsem byl členem KSČ bylo u mne známo u Vlka (dokud byla diskuse), u Bavora a posléze i tady. Nikdy jsem se tím netajil. Výhody z členství? Samozřejmě, jako z každého členství v každé politické formaci. Můžete sledovat v přímém přenosu.
Kdysi mi můj nebožtík tatínek řekl, že to záleží na mně a že je to jako zda bych chtěl být v JAR bílý nebo černý (to bylo ještě za bílé vlády). Inu - chtěl jsem být bílý. Kdo jiný by se měl starat o můj prospěch, když ne já sám?
A co se stalo, co z toho vyplynulo? Vůbec nic.
Kdo tvrdí, že chci být objektivní? Já určitě ne.
Co je Kafland netuším a tudíž ani nevím, co s ním mám společného. Vysvětlete, prosím.
S tím šaškem se mýlíte. Zachovám se jako Čmoud a dám vám radu - čtěte klasiky.
P.S.: On už to tady nebude nikdo číst, vy nejspíš taky ne, ale to je fuk. Jak to bývalo (a jak to pořád je):
https://poznamkypanabavora.wordpress.com/2013/08/14/nostalgicke-dokumen…
No, ono vždy počítá, co…
No, ono vždy počítá, co napíšete jenom na tom dotyčném webu. Pokud nepíšete pod svým pravým jménem.
Vlka jsem četl chvíli, diskusí tam moc nebylo a bavora jsem nečetl vůbec. Jestli je někde na webu Godot a jestli je to ten samej, to doopravdy nemůžete čekat, že to někdo bude hledat.
Když máte výhody politického členství, tak pak se od toho odvíjí vše ostatní, jako i relativita vašich výkonnů.
No inu, jste člověk bez morálky, co se k tomu hrdě hlásí. Za to stojíte. - Váš tatínek vám zapomněl vysvětlit, že ani třídní původ, ani barva kůže se nevybírají. Vstup do partaje ano.
Jen na svůj prospěch myslí jen sociopati. Normální lidé (dokonce i skupinová zvířata) se snaží skloubit osobní zájmy a zájmy skupiny. Ale už jste implicitně uznal, že jste sociopat. Není co řešit.
Kaufland je taková síť supermarketu, kde se prodává jídlo pro nejnižší vrstvy, kterými pohrdáte, podobně jako Albert, Tesco, Billa, Penny, Lídl atd. - Když jsem napsal post o houpacím křesle, tak jste se nedokázal popasovat s obsahem, tak jste to aspoň shodil tím, že autor je nasranej člověk, že takoví chodí do Kauflandu, ale vy to nevíte, protože tam nechodítě. - Prostě nesouvisející nesmysl.
Nemusel jste napsat nic, ale měl jste nějaké emoce, které vás nutily nějak reagovat.
Mě nezajímá hledat po knihách, na co jste vlastně přesně narážel při snaze o urážku. - Ale vy si můžete dát bonbón.
Čmoude,
Nevím, jestli tu dobu pamatujete.
Do strany se vstupovalo třeba proto, že by se člověk jinak nedostal na školu, nebo by nemohl dělat vedoucí funkci v zaměstnání.
Ano, do strany vstupovali i kariéristi, kteří jdou za kariérou, nehledě na strany a mají plnou skříň kabátů na převlékání.
Třeba Rychetský, Svěrák, generál Pavel ...
Pro úplnost - nikdy jsem členem žádné strany nebyl.
Já si to pamatuju.
Měli jsme spolužáka, co tam takhle vstoupil kvůli škole. Byl to frajer, dneska by se řeklo cool. Pak ho vyhmátli. Za dva roky už sem tam prohodil, co bylo na plenárce, oblíkal se jinak, ostatním připadal už trochu divnej a už měli ostatní trochu odstup.
To samý kvůli funkci. -
Víte, proč je EU taková sračka? Protože tam partaje vykopávaly ty doma neúspěšný politiky. "Jseš vůl, jen nám to tady kazíš, ale jsi věrnej straník.... co bys řekl trafice v EU." - No a kde jsem s tím za 30 let...
čmoud
*Vy mě zas tak rád nečtete, protože nemáte, co odpovědět.
No, podle těch dlouhých slepenců co píšete to vypadá že to Vy nemáte co odpovědět.
Jeden chytrej chlap nedávno prohlásil, že pokud něco nezvládneš říct krátce, neměl bys to říkat vůbec.
Nebo jmenoval sebevedomeho…
Nebo jmenoval sebevedomeho ministra co má koule a kašle se na ty kecy v novinach a pojede svoje, ze narozdil od radilu "on to nevedel?", proste chápe co neche vetsina lidi "je to Babisuv ministr, takze budou kopat i kdyby na chleba nebylo"...
Až na to, že do Sýrie
Rusko vstoupilo rok na to. V roce 2015 v září a to si pamatuji dobře, bo soudruzi moderátoři v tv nevěděli co mají lidem předžvýkat, pouze šokovaně oznámili, že Rusko bombardovalo tak zvaný Islámský stát. Ten sice nikdo neuznal, ale média to už brala jako hotovou věc.
A chvíli ještě nás krmili jak ti hrdlořezové zabíjejí Syřany.
Na Ukrajině teprve konflikt začal. Celé je to výmysl a jak řekl ten děda reportérům NOVY, Rusko? Kterého blbca to mohlo napadnout.
Re. Evix Bordel v Syrii zacal v r. 11 a Rusove
tm maji leteckou zakladnu.
V r. 13 uz bylo jasne, ze bude potreba na jare 14 ilegalne vyzbrojit dobrovolnicke bataliony Azov, Dnipro a spol., aby mohly jit na Donbass.
Na vrbětické téma jsou hodně…
Na vrbětické téma jsou hodně zajímavé vlkovy články - zejména díl X, kde se zabývá výrokem šéfa st. zástupců, že by případ Vrbětice mohl být odložen, pak díly VI a VII, kde se rozebírají články, na které upozornil poslanec Růžička (výbor pro obranu a bezpečnost) a díl VIII, kde jsou rozebírané fotky požáru od hasičů (na té nejznámější je snad dokonce za dveřmi nějaký člověk).
Je hodně zajímavé, že první výbuch byl den po návštěvě majitele Bernarika bez doprovodu (a kdy podle některých spekulací měl provést agenty GRU do objektu) a druhý výbuch týden po návštěvě Bernatika v Tádžikistánu v rámci výpravy prezidenta Zemana a setkání s tadžickým generálem (prý členem GRU). Není Bernatik také členem GRU?
Pavel Zeman
Všimli jste si i tady na hnojišti, jak všechno se vším souvisí, i když ve skutečnosti ani moc nesouvisí? Pamatujete si na ty demonstrace na Letné? Kromě jiného se tam dalo slyšet, jakože Benešová BY MOHLA, sice mi tehdy nebylo jasné, co BY MOHLA, ale každému muselo být úplně jasné, že BY MOHLA a přes to holt ani náhodou nemohl jet vlak!
A teď KONEČNĚ Benešová jen naznačila, že BY MOHLA a začínají se dít věci. Podle mého by asi už musela být za úplnou krá** a to i v případě, že by se to teď Babišovi hodilo do krámu, ale ono se mu to do krámu nehodí, co si budeme vykládat, neboť všechno se vším souvisí!
Osobně si myslím, že Benešová ještě nějak skousla kauzu s pozemky zrušeného/NEzrušeného šlechtického rodu Czerninů, na kterou si stěžovali dokonce Zemanovi kolegové z vedení Unie státních zástupců (což bylo a je dosud nevídané), kdy ten o nic neušpiněný vzorňáček s obrýlenými barokními nevinnými očíčky Zeman z toho vyšel stejně, jako ten pověstný muzikant, protože on také nic, natož aby svým příkladným vystupováním porušil zásadu nestrannosti a vůbec, vlezte mu všichni na záda, protože ON v tom nevidí ani žádný, natož etický problém!
Ale asi to už bylo i na jinak v pozadí dosud skrytou Benešovou moc, to když nám Mat s Patem málem rozšroubovali republiku vyhlášením války jaderný velmoci na základě prokuraturou, policií a dokonce i soudem dávno uzavřené kauzy Vrbětice. Stačil na to, jak jinak, nám už dobře známý, všímavý a hbitý čučkař Koudelka a se svými loutkovodiči rozehráli tak neskutečně neuvěřitelnou čučkařinu, že na ni utáhli Babiše s Hamáčkem jako na nudli a to tak, že všichni hysterici, co jich jen v republice máme, jim po tom skočili jak slepice po flusu až tak, že třeba Černochové a Langšádlové moc nechybělo a navlíkly na sebe maskáče a odjely nám do války s Ruskem. Až tak to bylo na hraně! A najedou se vyloupne nám taky dobře známý vzorňák s barokním nevinným kukučem Zeman (jako v kauze zatím nezúčastněný prokurátor) a jakoby nic prohlásí, že ?nám/jim? do toho ASI hodí ručník až tak, že tím velice naštval i našeho vlka až tak, že ten neváhal vzít svůj brk jménem padni komu padni a napsal, co si o tom myslí on i „jeho“ právní experti (a to si ještě myslím, že ani chudák netušil, jak to všechno má Zeman zesumírované a tím pádem i na háku, protože on si už dávno jel po své linii k vytouženému postu evropského soudce /nevíte někdo, jestli ten konkurs už konečně vyhrál a tím soudcem je?/).
Ale proč ne, přece každý tady z Letné musí vědět, že BY Benešová MOHLA, tak proč by ten barokní anděl ještě před rozloučením a zamáváním Benešové klidně nemohl obejít s korunou její auťák? Přihlížejících hysteriků k tomu bude mít jistě habaděj a ti mu jistě dosvědčí, že ty drápance v laku udělal Babiš, a když ne zrovna Babiš, tak určitě Zeman, a když ani ten ne, tak zcela určitě Putin!
Myslím, přátelé, že vlak se rozjel vyšší rychlostí a že to bude pořádný fičák a bude to mít málo stanic a v létě na konečné čekejme rovnou urny s předčasnými volebními lístky, neb všechno se vším souvisí, jak sami už snad tušíte a víte! blbíš
To je tak, když
prostá klička je debilizátorem vydávána za gordický uzel.
to sem byl já, žejo Lujjzo?
.
Vidlak uplne zapomnel vclenit do
bajky pro deti naprosto stejne vybuchy municaku v BG, na SK a na UA.
Vubec nejsme nicim vyjimecni, jak si nalhava.
Vrbětice.
Ono to bude stejně jinak.
Kolem toho je hodně osob namočeno,zainteresováno,tak to půjde časem pod koberec
Podle mne se s tým materiálem obchodovalo už dříve o likvidaci nikdo neuvažoval.
Pochopitelně to nemohlo dělat min.obrany,tak si na to zřídili firmu,ale o všem věděli a o zisk se dělili.
Proto to muselo bouchnout,zakrytí stop,nemožnost sečíst množství,tonáž a je možné,že o všem vědělo Rusko a má důkazy,co nemělo přijít na světlo,proto i to obvinění Ruska.
Vrbětice, Vidlák, Vlk
Všiml jsem si zajímavého úkazu. S tím jak se v průběhu času reálně naplňují další a další pandemické konspirace, Vidlák, ale také Vlk, se vyhýbají tématu koronavirus jako čert kříži. Přestože je nesporné, že nás současný život je problémem koronaviru ovlivněn řádově více, než všemi ostatními aktuálními událostmi dohromady.
Vysvětlení se nabízí - je těžké být konzistentní a stát si pevně v neudržitelných pozicích při konfrontaci s realitou, tak jak přichází.
Vlk se klidně promlčí donekonečna. Diskusi anihiloval, takže má vždycky pravdu. Vidlák je na tom hůř, protože si hýčká zpětné vazby a jeho blog je opravdu svobodný. Dříve či později bude muset mlčení prolomit.
Vedi
o tom prd tak co by mohli psát? Prd o tom ví každý,včetně odborných kapacit
Tak o tom
všichni úderně žvaní ve stylu konce včerejší diskuse....věnovat síly úsilí snahu ,ale co to konkrétně znamená,tak to se člověk dozví jen naučte se porozumět psanému textu nebo rolujte mě.
Mám nutkání pod vás zase…
Mám nutkání pod vás zase strčit ten Kemelův vtip o dlažebních kostkách.
Az
vstanu,ráda bych se začala snažit a bojovat s pandémií,tak mi řekněte,co konkrétního mam udělat.
Poněkud s křížkem po funuse.
Poněkud s křížkem po funuse.
Takže si
radši hned po ránu hodit mašli?
Možná jste to…
Možná jste to nezaregistrovala, ale "začít se snažit bojovat s epidemií" je něco, co svět ZAČAL řešil od února 2020. Tedy před rokem a čtvrt. Při této vaší pověstné bleskové rychlosti a začínání vás předběhne i slemejš.
Touto rychlostí bych vám doporučil také začít bojovat proti Napoleonovi, nebo proti Hitlerovi.
Pořád
mně jde o něco konkrétního,protože takhle neurčitě mluví i koná většina politiků,takže se nakonec nedělá nic.Mimo to očkování,to je zorganizované,ale zas lidi tomu nevěří.
Vykašlete se na to. Než se…
Vykašlete se na to. Než se rozhoupete, bude po všem. Nechte to rychlejší, chytřejším a akceschopnějším.
Stejně tu jen trolíte - viz vaše pavlačové kecy pod minulým článkem. Kde jste tapetovala, že se nenecháte omezovat. Že samozřejmě bylo nutné v červnu 2020 uspořádat Karlův most. Samozřejmě je nutné v epidemii chodit do hospod, přeci nebudete smrdět doma. A podobné kecy. Nepředstírejte tu, co nechcete.
takhle jsem
to nepsala. Jen že Karlův most bylo jen plivnutí do moře. Bezvýznamná epizoda.
Tak si, pěkně prosím,…
Tak si, pěkně prosím, přečtěte co jste napsala. Stejně jako to může udělat nezávisle na vás každý.
Je hezké, že jste sama podala důkaz, že Alice měla pravdu. Neumíte číst ani to, co sama napíšete. Nevíte ani co píšete sama, natož abyste pochopila ještě text někoho jiného.
Vyčítáte druhým v tom, v čem měli pravdu. To bylo zřejmé od první chvíle. Chcete jen kverulovat, trolit. Nejde vám o diskusi, o snahu. Jen o to si stěžovat a vařit druhé. Tak jsem vám dal vaší vlastní medicínu a uvařil jsem vás já. Jestli vám to nestačí, já sem zkopíruji vaše nesmysly z minulého článku. Už přestaňte kritizovat lidi, kteří netušili, že jste vysírač.
...
Az vstanu,ráda bych se začala snažit a bojovat s pandémií,tak mi řekněte,co konkrétního mam udělat.
-----
Jeden terapeut jednou někde poznamenal, že spousta pacientů za ním dochází s přístupem "Všechno, jen tohle ne." Ano, chtějí vyřešit problémy, které jim ničí život, ale ne tím jediným způsobem, kterým to jde.
Boj s pandemií se dal vést třeba tím, že si bez keců odpustíte takové prokotiny jako setkání na Karlově mostě, návštěvy tajných hospod, budete nosit roušky či respirátory, aby z nich nekoukal nos či pusa, omezíte návštěvy příbuzných atd.
Bojovat s pandemií manifestacemi a tajným setkáváním prostě nejde. - Ale zas je zábavnější se o to pokoušet, alespoň do nakažení kovidem.
Pak je možné jít ještě na net a s každým se tam hádat, protože to platí v podstatě na všechny viry. V jiných dobách by napřed v boji proti pandemii upálili pár čarodějnic, udělali pogrom nebo postříleli pár zrádců či třídních nepřátel.
A jak mi vysvětlíte, Čmoude,
že ti dva poslanci vyvrhelové, Volný a Bojko, bojkotující pandemii od samého počátku, denně se potkávájící s desítkami, stovkami lidí stejného smýšlení, bez roušek a respirátorů, oba jasně v rizikové skupině, stále žijí a virus je ještě nezahubil?
Boris Johnson
Takový Boris Johnson měl stejný přístup. Jen s tím rozdílem, že bez naprosto špičkové péče, by mač s virem neuhrál.
Ještě se to klidně může stát…
Ještě se to klidně může stát. Třeba těsně před volbami, aby to byla úderná smrt.
Velmi teoreticky. Je dávno vakcinován.
https://www.theguardian.com/politics/2021/mar/19/boris-johnson-receives…
Myslel jsem Volného. Ten se…
Myslel jsem Volného. Ten se očkovat dát nesmí, protože by tím zradil
Aha, tak to jo.
Aha, tak to jo.
Dovolím si oponovat. Náš…
Dovolím si oponovat. Náš současný život je problémem koronaviru ovlivněn naprosto minimálně. Těch pár omezení je jen marginálních, i když pro některé se to zdá očistec. Zvláště po 30letém zludaření rakovinnou explozí lidských práv, svobod bez omezování nesmysly jako je zodpovědnost, sebedisciplína či vlastní snaha.
Drtivá většina skutečných problémů nesouvisí téměr nijak s koronavirem. Byly počaty před epidemií, nebo nezávisle na epidemii. Pokud (hypoteticky) vnímáte tunelově jen to, o čem se řve v médiích či kolem vás - pak stejně nemáte reálný náhled na naléhavost a prioritu problémů.
1) Náš stát, potažmo Evropa či celý Západ - nezvládá už od roku 2008 ekonomickou krizi.
2) O stavu průmyslu, výroby a dalšího raději nebudeme vůbec mluvit.
3) Stav znalostí, schopností, školství a umu Čechů bych také nepřipomínal - nezávisí na koronaviru.
4) Neustálé chudnutí a omezování možností (nejen) pro mladé lidi je něco, co je časovaná bomba. Dostupnost bydlení klesala drasticky už dávno před koronavirem.
5) Omezování svobody slova není věc počatá epidemií (kdopak nám třeba v roce 2016 založil Ministerstvo pravdy?).
6) Kolonizace České rpeubliky a ničení soběstačnosti téměř ve všem začala už v 90. letech 20. století.
7) Migrační krize, teroristické islámské útoky v Evropě, no go zóny, znásilňování, ... začalo dávno před epidemií.
8) EU a Brusel projevoval tragickou neschopnost a blbost dávno před epidemií. EU se stal problémem a břemenem Evropy dávno před koronavirem.
9) Obludné tunelování českého majetku nemá původ v epidemii. Takový Kalousek nebo Bakala vytáhli dost majetku, za který by je v Číně popravili, aniž by byl nějaký koronavirus znám.
10) Ekoterorismus, a zvlčený mentálně narušených jedinců mající uhlíkovou stopu namísto mozku - není koronavirového původu. Vědomé rozšíření kůrovce a zničení českých lesů kůrovcem - za pomoci přivazujících se aktivistů na Šumavě - hnutí Duha - nebylo způsobenou epidemií koronaviru.
A tak dále.
Koronavirus je nepatrný problémeček. Dokonce velice málo naléhavý proti jiným.
Exploze totálního chaosu a rozkladu, který jen pokračuje - nemá s koronavirem téměř nic společného. Přitom čím dál více devastuje.
Bod 11
Pane M. Ponkrác.
Máte to výborně napsané,jen bych dodal bod 11,epidemie a právě,že to má hodně společného s rozkladem společnosti a docílení chaosu.
Možná už tušíte,co dude bodem 12.
Epidemie s rozkladem…
Epidemie s rozkladem společenosti a docílení chaosu nemá fakticky vůbec nic společného.
je to Váš klasický problém
poloprázdné/poloplné lahve. Máte ve všem pravdu, bez ironie, Váš pohled je že je lahev poloprázná.
V jinou část dne či jinýčlověk může na stejná temata psát o lahvi poloplné, zvláště když si uvědomí jako to mizerně vypadá v mnoha jimých zemích ve světě/nebo jak to vypadalo.
Tož tak.
Gró mého příspěvku nebylo…
Gró mého příspěvku nebylo objektivně popsat stav. Tudíž vůbec jsem se nezabýval tím, zda je láhev poloprázdná / poloplná.
Podstatou mého příspěvku bylo popsat příčinnou souvislost - upozornit na to, že stav společnosti / státu / národa / Západu není způsobem koronavirem / epidemií. Nic jiného. Já jsem jen protestoval proti svádění současného stavu na epidemii.
souhlas, koronáč je jen mimořádná zátěž, která
ukázala skutečný stav společnosti/národa, mezilidských vztahů,....
Skutečný stav se vždy projeví až při nějaké zátěži, překážce, ..
Milan V vidí lahve poloplné
a tedy předpokládá, že ekonomickou krizi 2008 zvládneme, znalosti, um a školství se vrátí na dřívější úrovně, bydlení bude zase dostupné, omezování svobody slova skončí, kolonizátoři Česko opustí, migranti se vrátí z Evropy zpět do svých domovin, prostě všechny ty lahve že se zase naplní. A aby se to všechno opravdu stalo, stačí, když se všichni necháme naočkovat.
Ponkráci, Vaše desatero jistě platí. Ale asi se lišíme v tom, jakou roli hraje koronavirus. Já mám za to, že je to urychlovač, který rozpoutává biologickou světovou válku. Války vždy řešily jinak neřešitelné problémy. Podobné problémy, jako máme dnes. Vžijme se do pozice těch, kteří o zahájení války rozhodují. Jakou formu války mohou zvolit v globálním světě? Konvenční až jadernou poměrně těžko.
Cílem války je oslabit protivníka. Kdo je protivník v globálním světě, když globální vláda prostřednictvím korporací, které vlastní, a prostřednictvím vertikálně strukturovaných mezinárodních institucí, které ovládá personálně na vrcholech, ovládá vše? Odpověď na tuto otázku je poměrně jednoduchá. Je to informovaný, vzdorující a nepoddajný poddaný.
Takže
Já mám za to, že je to urychlovač, který rozpoutává biologickou světovou válku.
---
Takže co? Budeme odmítat očkování, kašlat na karantény, setkávat se bez omezení a pro jistotu i zavřeme nemocnice?
Co by se podle vás mělo dělat za globální světové války? Bojovat s nemocemi nebo je ignorovat?
Bojovat s nemocemi
by se mělo, ale nebojuje se. Dostupné léčebné postupy jsou opomíjeny, upozaďovány a zakazovány. Místo toho se rozjela kampaň za doživotní nošení náhubků, periodických, ale selektivních a proto neúčinných lockdownů, a zkoušení podivných experimentů na vlastní riziko účastníků. Užý jsem to tu psal víckrát - mrtví jsou oběti nikoli pandemie, ale způsobu, jak je s nimi zacházeno.
Řečeno natvrdo:
Máš-li příznaky, zůstaň doma. Až ti bude opravdu zle, zavolej rychlou. Přemístíme tě do špitálu a tam tě dorazíme. Pokud bys náhodou umřel na něco jiného, na palec u nohy stejně dostaneš visačku COVID.
Vlastimile
Korekce není hned. Sbírání dat chvílu trvá, další chvílu zabere třídění a závěr z teho vyleze až někdy po měsícu nebo pěti.
Já ho Vlastimile prolomím…
Já ho Vlastimile prolomím klidně hned - ohledně koronaviru čekám co se potvrdí a co se vyvrátí.
Co jsem měl šanci o koronaviru zjistit a co jsem kolem něj vymyslel, všechno jsem už řekl. Řekl jsem, že to není fake virus, ale že je skutečný a schopný rozvrátit zdravotnictví. Řekl jsem, že není možné, aby tady umřelo navíc 30 tisíc lidí, aniž by to nemělo důsledky. Porovnával jsem počty mrtvých na koronavius s počty mrtvých při přechodu fronty v roce 1945. Porovnával jsem úmrtnost s minulostí - se španělskou chřipkou i dalšími chřipkovými epidemiemi.
Řekl jsem, že boj proti covidovým opatřením je boj proti Babišovi a boj proti Babišovi je boj za Bartoše v premiérském křesle a za piráty v celé státní správě. Řekl jsem, že očkování není čipování. Řekl jsem, že koronavirus se některým kruhům ohromně hodil, ale nikdo ho nevypustil, aby ovládal lidi. To šlo docela dobře i bez koronaviru. Řekl jsem, že u očkování nevidím problém v tom, že by nám chtěli dát čip do mozku, ale v tom, že ta vakcína není vyzkoušená a že nejvíc se dá věřit Sputniku, protože to je vakcína ze staré školy. Ale i on neprošel žádným desetiletým zkoumáním vedlejších účinků.
Stejně tak jsem měl pochybnosti o rychlosti očkování, měl jsem pochybnosti o dostatečné době účinnosti očkování a čekal jsem na přirozené promoření.
Řekl jsem, že roušky samy o sobě nebudou mít na epidemii žádný pozitivní vliv, řekl jsem, že je velký rozdíl mezi tím, co vláda vyhlašuje a mezi tím, co se skutečně dodržuje. Nepojmenoval jsem ty nedodržovače opatření "zmrdy", ale myslím, že právě tihle měli největší vliv na to, co se stalo. Ale myslím, že jich nemuselo být 30%, že stačilo klidně i těch 10%.
Všechny motivy jak se připravuju na budoucnost, jsem už řekl. Popsal jsem detailně, jak jsem uvažoval, šel jsem mnohokrát s kůží na trh. Napsal jsem celou řadu hypotéz a pustil jsem je tady na Kydech a nechal jsem je, aby se pokusily obstát. Byl jsem jeden z prvních, kdo na podzim prorokoval exponenciální šíření nákazy. Zmýlil jsem se s odhadem promoření před vánoci a po vánocích jsem se už zaměřoval na politické důsledky.
Teď čekám. Čekám, co se stane v létě, čekám, co se stane na podzim, čekám, jak se v reálu projeví proočkování a promoření. Čekám, zda se v září rozjede další vlna i přes proočkování pěti milionů lidí. Čekám, zda vyhrají Piráti a jaké nám napaří daně z nemovitosti. Čekám, jestli Babiš opravdu bude mít sotva 10% hlasů a Okamura 20%. Čekám, jestli se neobjeví nějaké neznámé vedlejší účinky očkování jako poškozené dětičky po porodech nebo neplodné matky. Případně pak náhlá úmrtí lidí, kterým je kolem šedesáti a mohli tu ještě 20 let být.
Upřímně... myslím, že se mi víc než splní všechny moje hororové scénáře. Ukáže se, že polovina alternativní scénu už věří hlavně na spiknutí a jsou schopní z aeronetu citovat jakoukoliv hovadinu i když je v rozporu z přírodními zákony. Ukáže se, že Babiš byl ještě zlatý, že to co přijde po něm nám ukáže, jak moc skvělý premiér to byl i přes Vrbětice a jeho řiťolezectví před EU. Ukáže se, že Okamura je jen tlučhuba a Volný bude ve sněmovně zastupovat především kretény. Ukáže se, že ČSSD už není. Ukáže se, že covid normálně vymizel dílem díky očkování, dílem díky promoření a všichni si oddechnou a nikdo nás nebude držet doma. Ale všem spiknutistům to bude jedno a nikdo neuzná, že se s covidem mýlili. Nikdy nebudou mít disciplínu a v případě jakéhokoliv osvobozeneckého boje budou jen nepoužitelná přítěž. Ukáže se, že lopaty nikdo nechce zavírat doma, naopak lopaty mají chodit do práce za pár drobných a za ty drobné mají chodit nakupovat zbytečnosti, jezdit za drahými zážitky k ničemu, čumět doma na televizi a myslet si, že to je život. Nepostaví se žádný nový reaktor, nepostaví se už vůbec nic, mně zakážou domácí porážky a to černé co klepe na dveře bude naše růžová budoucnost.
Tohle si zasloužilo být…
Tohle si zasloužilo být textem dne - tedy článkem. Přivezl jsem něco kuřat.
Vidlákovi
jich také 5 přidávám.
Vidláku
Psal jsem o tomtéž:
"Čekám, jestli se neobjeví nějaké neznámé vedlejší účinky očkování jako poškozené dětičky po porodech nebo neplodné matky. Případně pak náhlá úmrtí lidí, kterým je kolem šedesáti a mohli tu ještě 20 let být. "
ale stejně to není nic platné, vidláku, když třeba MilanV si z toho vydedukoval mojí snahu o"odstranění" starých lidí.
Znovu a to myslím zcela vážně:
Myslím, že očkování by teď mělo zastavit u lidí do 45- let, tedy u těch, co ještě geny nestačili předat svým potomkům, ZATÍM ani náhodou. Ano, vidláku = č e k a t ... to je věc, kterou teď našim mladým dlužíme. Je i v souladu s obvyklými postupy při schvalování léků. Už tak jsme jim to ulehčili dobrovolně/nedobrovolným proočkováním takového množství lidí, že teď jsou na tahu vědci. V historii nikdy nic podobného k výzkumu protilátek neměli k dispozici! Takže s vámi samozřejmě souhlasím, teď opravdu nezbývá než čekat, zkouma, vyhodnocovat a bádat ... jiná cesta už není. Druhá cesta = pokračování v očkování je, myslím, už založena na penězích, proti té se musíme rozhodně postavit a věkové skupiny 45- (to je totiž něco jako rodinné stříbro, to se prostě nerozdává, nepůjčuje, to je svatá věc!) chránit ještě lépe, než jsme to dělali se starými spoluobčany ... že zatím nevím/me jak ještě neznamená, že to nejde. blbíš
Zlatá slova, ale nebudou vyslyšena
Už dnes se kdesi očkují děti 12+ a dojde i na menší velmi brzy.
A my, Vidláci tam dole, koukáme a čekáme, jak to dopadne. Když se někde objeví skupinka protestantů, nejraději bysme zavolali policajty, aby to rozehnali vodním dělem. Abysme byli jakože v bezpečí před kretény.