Krátký vidlácký úvodník:
Víte, mě už nebaví komentování případů islámského terorismu v západní ojrópě. Tvá to už několik let, mechanismus je celkem jednoduchý a jasný, ale připustit to by znamenalo popřít posledních třicet let a přiznat si, že import milionů muslimů a k tomu import peněz na mešity ze Saúdské arábie a Turecka.. a k tomu import milionů faktických bezdomovců byl pěkná blbost. Znamenalo by to připustit, že s importem pákistánců byl importován i Pákistán, že s importem syrských opozičníků byl importován i islámský stát a že s importem čečenců byl importován i duch Šamila Basajeva.
Na druhou stranu... každý teroristický útok, každá oběť, každý den strachu v islamizované čtvrti postupně vzbuzuje odpor a chuť k odvetě. A umlčuje hlasy těch, kteří by nám to sem chtěli naimportovat taky. Ono to totiž nejde tak rychle. I v té Francii a Německu to trvalo několik desítek let a jsou teď v takovém předstihu, že tu v přímém přenosu uvidíme ty důsledky, které nastanou dřív, než u nás tento problém dokáží vyrobit.
A blahořečmě si, že jsme si k nám naimportovali kus Hanoje a kousíček Kyjeva.
A teď už Yoker:
Vždy, když v západní Evropě došlo ke střílení v nějakém klubu, k nějakému incidentu s kamionem na pěší zóně nebo nějakému podřezávání na veřejnosti, sjednotili se politici a - ruku v ruce :-) - pochodovali a protestovali proti mezinárodnímu terorizmu.
Když na tržišti v Iráku vybuchl náklaďák (tuna výbušniny) volali místní po odvetě za tento teroristický čin. A urychleně (je tam horko) pohřbívali těch několik set mrtvol.
Vždy to ale začínalo a končilo u planých slov. K tomu, co konkrétně s tím, se politici nikdy moc nevyjadřovali. Včetně těch, které je třeba brát vážně, jako třeba Putin nebo Zeman.
Od analytika Pjakina, se o mezinárodním terorizmu ale přece jen něco dozvíme: říká, že za naprostou většinou teroristických útoků v CELÉM světě (tedy např. i v Rusku!) stojí tajné služby tří zemí: Velké Británie, Izraele a Spojených států! To je překvapení! Kdo by to řekl! Tajné služby jiných států teroristické útoky prý provádějí jen sporadicky. Většinou jen když jsou přizvány jako pomocníci - např. gruzínští tajní, kteří stříleli do lidí na majdanu v Kyjevě.
Teď už docela rozumíme tomu, proč Putin letos odložil Přehlídku. A Zeman tenkrát (2015) - po výhružce jeho excelence US velvyslance Schapira - sice do Moskvy jel, ale na přehlídku už nešel. (To je asi tak, jako by šel člověk do hospody, ale nedal si pivo.) Z toho, jak tito dva muži couvli, ale nelze usuzovat na jejich osobní odvahu: Pokud by totiž necouvli, nestalo by se JIM OSOBNĚ nic. Umírali by JINÍ lidé!
Řečeno naplno: Představitelé států včetně vlád, armád a dalších složek nemají pod kontrolou to, co se u nich děje. Jde v zásadě o všechny státy. Většina jejich představitelů jsou v podstatě jen figurky. Jediný, kdo se částečně vyčleňuje, je Rusko. Tedy spíše Putin. Má pod kontrolou červené tlačítko, což v kombinaci s jeho prohlášením: "K čemu by nám byl svět bez Ruska?", představuje naprosto jasný vzkaz. (Gauneři mají kupodivu strach ze smrti.)
Z paměti čtenářů určitě ještě nevymizely některé teroristické útoky z poslední doby. Třeba obrovský výbuch v libanonském Bejrůtu (4.8.2020), který poničil třetinu města, nebo střílečka v ostravské nemocnici (10.12.2019). V případě Ostravy by bylo zajímavé vědět, zda se na něm podílely i naše tajné služby. Několikanásobný skorogenerál Koudelka ale mlčí. Třeba nám jednoho dne prozradí více jeho vyšetřovatel ...
Tím lze, myslím, téma mezinárodního terorizmu uzavřít.
Jak plyne z už řečeného, zbývá ještě pohovořit o "tajných službách". Většině lidí je toto téma dobře známé. Konečně, není na něm nic tajného. Dá-li Bůh (a Vidlák), jednou o tom napíšu.
- Log in to post comments
Komentáře
do Vídně blíž než do Prahy
https://echo24.cz/a/SaPw9/allahu-akbar-desitky-turku-zautocily-na-koste…
Znáte
Jde
Přímluvy z Pastorace:
MODLITBA VĚŘÍCÍCH
Slavnost Všech svatých, cyklus A
1. 11. 2020
Spojeni s vítěznou církví svatých, kteří se za nás přimlouvají u Boha, modleme se o milost pro všechny potřebné:
1. Na přímluvu všech, kteří pro svoji příslušnost ke Kristu položili život, prosme za násilníky, kteří útočí na křesťany.
2. Prosme za představitele naší země, kteří mohou ovlivnit průběh pandemie a jejích dopadů na ekonomiku.
3. Prosme za Spojené Státy a voliče, kteří mají rozhodnout o budoucnosti své země i světové politiky.
4. Prosme za obnovení pokoje v celém světě a prosme za ty, kteří rozdmýchávají nenávist a zlo.
5. Prosme o zastavení pandemie coronaviru a prosme za těžce nemocné a umírající.
6. Prosme za všechny lékaře a zdravotní personál.
7. Prosme za zemřelé členy našich rodin a za zemřelé přátele, aby je Pán přijal do své slávy a odpustil jim jejich provinění.
Dobrý Bože, tobě náleží země i to, co je na ní, svět i ti, kdo jej obývají. Smiluj se nad námi a zachraň nás. Skrze Krista, našeho Pána. Amen.
Proč mi dáváte 1 slepici?
Vám jebe?
Vždyť
Ten Ládík, je prototyp pravého křesťanství.
Ala Duka.
versus allahu akbar To tady…
versus allahu akbar
To tady již bylo a kolečko se opět a znovu roztáčí.
Která ideologie tentokrát zvítězí?
Nebo spíše organizovanost a armády v pozadí za tím vším.
Protože křesťanství bych řekla, je poslední století velmi oslabeno
i tím, že nám do křesťanské oblasti přišli noví inženýři a doktoři.
Kteří si země přizpůsobují k obrazu svému, tedy nekřesťanskému.
Situace na Slovensku (videjko)
https://vk.com/video496438015_456239041
I pro
slovensko platí: Málo švédů, hodně slováků...
k tematu
ROZHOVOR „Dokud bude ve Francii liberální demokracie, tak to francouzská vláda nemůže vyhrát, protože miliony problémových muslimů už mají francouzské občanství. A liberální demokracie nedává prakticky možnost proti nim nějak efektivně zasáhnout. Můžou dělat tyto komedie v médiích, jak to dělá francouzský prezident. Ale to je všechno. Komunita těchto lidí pomalu narůstá a postupně si politicky začne prosazovat svoje. Takže si třeba za pár desetiletí odhlasují zákony, které zruší dnešní podobu Francie jako sekulárního státu, kde je legální dělat karikatury, a zavedou zákony, které to budou postihovat. Takže liberální demokracie není schopná čelit islamismu. To dokážou pouze diktatury,“ je přesvědčen spisovatel a exmuslim Lukáš Lhoťan.
Ve Francii se nyní odehrávají děsivé věci, nejdříve Čečenec zavraždil profesora Samuela Patyho, teď zase tři brutální vraždy v Nice, uříznuté hlavy. Co k tomu říci?
K tomu můžu říci, že mě to nepřekvapuje.
Tomu věřím...
Nepřekvapuje mě, že se to děje, protože dlouhodobě upozorňuji na to, co oficiálně přiznávají francouzské bezpečnostní složky, a to je, že nemají úplnou kontrolu nad těmi radikály, nemají nad nimi přehled. Oni si můžou cestovat po Evropě jak chtějí, aniž by byli sledováni mimo území, kde je náhodou sledují.
Není to i tím, že je jich prostě moc?
Samozřejmě. Je těžké z nich vyselektovat ty, kteří by mohli představovat problém. Zkušenosti jsou takové, že často útočí ti, u kterých se to vůbec nepředpokládalo. Správně by museli sledovat všechny místní radikály. Druhý problém je, že u té události v Nice se ukazuje, že útočník přijel z Lampedusy. Teď jsem viděl na iDnes nejnovější článek, že se údajně dostal do Francie z té Itálie ilegálně. Kvůli Schengenu je nekontrolovatelné, jestli hranice překračuje legálně, nebo nelegálně. Mimochodem, titulek tohoto článku je, že útočník přijel do Nice vlakem a hned šel zabíjet. Tady je první problém. Že se tento útočník dostal do Evropy jako uprchlík. Kdoví, jestli mu nepomohly lodě neziskovek.
V Itálii maximálně, co udělají, pokud v uvozovkách můžou, protože tito lidé nemají doklady nebo je mají falešné, tak je zaevidují a pak je pustí na svobodu. Jakýkoliv potenciální útočník ví, že toto je pro něj nejbezpečnější způsob jak se dostat do Evropy, protože když se do ní budete chtít dostat letecky jako normální cestující, nebo cestující na normální lodi, tak procházíte kontrolami dokladů. Když jste jako uprchlík, tak vás pustí, aniž by vás po nějakou dobu kontrolovali. Že by vás třeba zadrželi a dali do nějakého tábora na určitou dobu, než vás zidentifikují. Cesty jsou otevřené.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Tvrda-slova-znalce-isla…
Předběžná opatrnost a prevence
to jsou řešení společná pro islamismus i covid.
Vývoj kumulativního počtu úmrtí na covid
Minulý týden v pondělí jsem si v excelu vytvořila graf vývoje kumulativního počtu úmrtí na covid (tehdy byla k dispozici data z neděle 25.10. a celkový počet úmrtí na covid byl cca 2330 (to číslo se vždy následně ještě mnoho dní upravuje jak postupně docházejí další data)).
Extrapolací tehdy vycházel celkový počet úmrtí k k 31.10.2020 - 3400 úmrtí (viz níže), skutečnost po doběhnutí všech dat bude cca 3340.
Nyní z extrapolace proložené křivky vychází, že pokud se nic nezmění a bude to takhle pokračovat, pak tu bude na covid
- k 15.11.2020 - 7600 úmrtí
- k 30.11.2020 - 16000 úmrtí
Pan Hořejší nedávno v médiích prohlásil, že pokud budeme mít štěstí, tak do vánoc nebude víc jako 10000 úmrtí na covid.
Snad bude mít pravdu on, protože ta extrapolace vypadá strašně.
------------------------------
Napsal uživatel Maneca (neověřeno) dne Po, 26. 10. 2020, 17:26
Dala jsem si do excelu kumulativní počet mrtvých na covid od 30.8.2020 podle dat na webu https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19
a pak jsem tímto grafem zkusila proložit nějakou spojnici trendu, z těch, co nabízí excel. Velmi dobře sedí polynom 4.stupně.
Pokud se nic nezmění a bude to takhle pokračovat téměř perfektně po této křivce, tak tu bude na covid
- k 31.10.2020 - 3400 mrtvých
- k 15.11.2020 - 7000 mrtvých
Ano, bohužel by to takto …
Ano, bohužel by to takto "optimisticky" sedělo, nebýt počínajícího rozpadu zdravotní péče. Dramaticky ubývá ODBORNÝCH lékařů, schopných alespoň trochu odborně a účinně reagovat na měnící se vážný stav pacientů. Specialista - očař není schopen účinně zasáhnout při porodu, stejně tak málo u komplikací u kovidu.
Zatímco se nakupují postele, jsou zavírána oddělení - prostě docházejí lidi, buď hlídají doma malé děti, nebo jsou sami/samy nemocní/é.
Do práce nastupují lidé s prodělanou infekcí nebo po karanténě, kteří jsou však často stále infekční a šíří nákazu.
někde se přechází na "válečnou medicinu" - staří, kteří by měli v normálním provozu značnou šanci na uzdravení se nechávají prostě zemřít pod opiáty...Ne kvůli bezcitnosti - prostě chybí kapacity, které je nutno věnovat těm s lepší prognózou nebo mladším.
A je třeba stále zdůrazňovat, že pokud se R stlačí na vytouženou jedničku, pak by se katastrofální situace pouze zachovala na dlouhé měsíce - prostě by se jen katastrofa neproměnila v něco horšího - pokud by ovšem zůstal zachován dosavadní počet lékařů a zdravotníků, což nehrozí.
Trasování zcela evidentně nefunguje, mnohá odběrová místa nestíhají a výsledky docházejí v době, kdy už je pozdě a nakažení už stačili nakazit několik dalších (a kazdý z nich opět několik dalších)
(Dcera, zeť, vnuk a vnučka jsou doma, všichni mají covida, děti lehčí průběh, dcera zatím lehký až střední, ale po týdnu se průběh mírně zhoršil... Nejbližší nemocnice už nyní kolabuje.)
Po částečném kolapsu nemocnic lze očekávat nárůst úmrtnosti na covid na cca trojnásobek - plus úmrtnost na další nemoci a úrazy - na úrovni rozvojových zemí bez dostupné lékařské péče.
Stává se velmi zřídka, že se…
Stává se velmi zřídka, že se Vašemu příspěvku, Asfaltový holube, nezasměju. Teď je mi ale z toho do breku.
Mně taky.... Mě se chce často brečet i při psaní těch
nejsrandovnějších příspěvků.
Snažím se to nějak sám v sobě překřičet.
Vlastníte křišťálovou kouli?
Ministerstvo zdravotnictví uvádí bez rozlišování počet úmrtí "na covid a nebo s covidem". Podud máte zdroj informací, který uvádí počet úmrtí "na covid" dejte mi prosím link. Děkuji.
Až bude denně 500 mrtvých na…
Až bude denně 500 mrtvých na covid nebo s covidem, tak už uvěříte, že se něco děje? Až budeme mít denně víc mrtvých, než činí běžný průměr, pak už to bude jasné? Nebo si konspirační vláda vezme konspirační doktory, zastřelí někde sto lidí navíc,a by jich měli čtyři stovky a pak je všechny prohlásí za zemřelé na covid?
A nebo až se to za měsíc či dva objeví ve statistice statistického úřadu, pak tomu uvěříte? Nebo si najdete jinou výmluvu?
njn jsem prostě chřipečkář :-)
Dovolím si poukázat na to, že poslední českým statistickým úřadem zveřejněná data o úmrtích (do 36 týdne) na žádnou zvýšenou úrmtnost neukazují.
Nevím proč se držíte tak při zdi. Do konce 36 týdne zemřelo v ČR 77.732 lidí, o kterých nevíme jestli umřeli na covid, s covidem (a nebo na něco jiného), takže lze dle Vaší logiky směle tvrdit, že už máme bez mála 88 tisíc mrtvých.
Můj příspěvek z 26.10. měl…
Můj příspěvek z 26.10. měl název "Mrtví (s/)na covid (dále už jen "na covid")", čímž jsem dala na srozuměnou, že pod pojmem "na covid" budu zkráceně nazývat obě varianty "na covid a nebo s covidem", tak, jak uvádí MZČR.
Tento název z 26,10. jsem už v dnešním příspěvku nezkopírovala.
Info z netu
Jaroslav Flegr
3 hod ·
Micík se na mně ráno zlobil. Že prý jsem v televizi řekl, že se má s dětmi zacházet jako s nebezpečným odpadem.
No, řekl. Byla to odpověď na otázku, co mají dělat učitelé v důchodovém věku s bezpříznakovými, a přitom potenciálně nakažlivými žáky, až se zase obnoví prezenční výuka. A věta pokračovala „tím nemyslím, že by se měly zavřít do igelitových pytlů a odvézt do spalovny, ale že by se k nim neměli přibližovat a dotýkat se jich.“
Otázku a tenhle konec věty nějaký miláček v televizi odstřihl a článek s videem opatřil titulkem „Evoluční biolog Jaroslav Flégr chce s dětmi zacházet jako s nebezpečným odpadem !!!“. Tak jsem dnes do dvou hodin do rána odpovídal na rozhořčené (to v lepším případě) vzkazy maminek a tatínků. A ráno za mnou dokonce jeden tatínek dorazil i osobně. Micíka jsem si při snídani udobřil obzvlášť lahodnými kousky „své“ tlačenky. S maminkami a tatínky to bude horší. No, pro jistotu teď budu při sobě nosit plátek tlačenky.
Řekni novinářům deset vět…
Řekni novinářům deset vět... spolehlivě vyberou tu nejblbější.
to není tak
oni tu větu sestříhají aby byla konfrontační. Zpravodajství už neexistuje, už jen bulvár ala Řeporyjský. Jsou to (a teď si dodejte nejsilnější nadávku).
novnáři
Policistům, novinářům a odborářům se má dopovídat holou větou. (odněkud)
Někdy je možná nejlepší…
Někdy je možná nejlepší odpovídat holým zadkem.
To bych neriskoval, někteří jsou dnes neukojitelní.
Každopádně doporučuji s sebou preventivně nosit prezervativ a vazelínu.
A ta holá věta zní:
Vaši otázku ponechávám bez komentáře.
Už delší dobu mám dojem, že…
Už delší dobu mám dojem, že se i Zeman o českých novinářích vyjadřuje přehnaně diplomaticky.
přesně. Co mi má kdo…
přesně. Co mi má kdo ošahávat a nakazit mé děti a vnuky.
Nota bene navíc, když nemá k dispozici desinfekci.
Já tedy nevím...
... ale to, co se děje (zatím především) v západní Evropě, není žádný terorismus. Teroristé podle mě tvoří menší dobře organizované skupiny, které se pokoušejí skrze teror na civilním obyvatelstvu přimět jeho politické vedení k naplnění veřejně deklarovaných požadavků teroristů (typicky třeba RAF, IRA, ETA nebo OOP). Tohle je ale z mého pohledu zcela regulérní válka, byť zatím vedená jen jako partyzánská. A to nikoli válka nějakého konkrétního státu proti jinému, ale válka náboženská vedená proti celé evropské kultuře a civilizaci. Copak ti lidé mají nějaký jiný požadavek, než nás vyhladit a nastolit všude islám a právo šaría, tedy nadřazení náboženského práva tomu světskému? Může být vůbec něco ve větší kontradikci k tomu, co tu existuje?
Já také nevím
tdx.
A co přímo státní terorismus,nebo podněcování k němu,jako teď Turecko proti Arménii.
A pokud by Turecko přímo vstoupilo do této války,tak jsme v tom také,protože Turecko by pořádalo NATO o pomoc a o to jde.
Ze slova terorismus...
... se stal celkem bezobsažný a hlavně hodně abstraktní pojem, s nímž všichni (alespoň naoko) deklarativně bojují, aby se nemuselo ve skutečnosti řešit nic reálně. Státní terorismus je podle mě nesmysl, asi jako liberální demokracie, prostě jen abstraktní pojem, aby se nemuselo otevřeně přiznat, že jde o agresivní vojenské akce konkrétního státu, a je proto nutné dle uznaných regulí mezinárodního práva proti takovému státu ekonomicky, politicky či vojensky zasáhnout. Alespoň se tak nemusí veřejně přiznat, že mezinárodní právo je vlastně zcela bezzubé a mezinárodní organizace a smlouvy fungují jen v něčí prospěch a zcela účelově.
Nevím
Nevím, jestli agresor může požádat o pomoc.
Dnes je všechno možné.
Lujjza napsala o penězích: …
Lujjza napsala o penězích:
"Stačí sebrat je neziskovkám..."
Na to si teda počkám."
Jestliže se má zatočit s islámským terorizmem v Evropě, musí se nejdřív zastavit podpora nekontrolované migrace, to zn. šlápnout na krk neziskovkám, které přikryté nějakou samaritánskou činností podporují rozvrat. A to také znamená, šlápnout na krk Sorošovi, který je toho táta.
Jiné cesty není.
Že to nejde?
Jde. Orbán přesně takhle postupoval v Maďarsku. Je za to sice ojroškůdce a ojrozlosin, ale ustál to.
Na to si naši hoši…
Na to si naši hoši netroufnou, nebo spíše ani nechtějí něco takového udělat. Prachy i v covidové době raději neziskovkám, než špitálům.
A jsem zvědavá, jestli…
A jsem zvědavá, jestli penězovody půjdou více k mešitám, či křesťanským kostelům.
Tady bych řekla, že Prosazení církve od státu nebylo úplně šťastným krokem,
protože církve, náboženství měly podporovat jednotu lidí, vzdělanost,...
No, i toto oslabení jde proti státu a jednotě lidí. I když to rozdělení bylo již dříve.
Ostatně viz demonstrace v Polsku, což je i proti církvím.
Možná by nebylo od věci rozlišovat mezi vírou
a pověrčivostí (pobožností).
Skutečně věřících lidí je jen velmi málo nejen mezi křesťany. Věřící pro své vyznání víry nepotřebují ani instituce, ani baráky, ani fetiše. Ba dokonce ani proroky a svaté.
Ti ostatní byli jako děti indoktrinováni rodiči a prostředím okolo rodiny - vychováni k pověrčivosti, stádnosti, k (absolutní) poslušnosti vůči náboženským autoritám. Opět jedno, zda jde o křesťany, židy či muslimy.
A ještě jedno mají monoteismy společné - ODPOR ke vzdělanosti širokých vrstev. Ultras všech konfesí se vyznačují nepatrným až žádným formálním vzděláním. Protože jen člověk nevzdělaný je tupě poslušný a nechá si nakukat kdejakou hámotinu.
Občane,
ne tak docela - viz vysoce vzdělané vědce, rektory, profesory, doktory atd. podepisující leckdy neuvěřitelné bláboly ("petice") aj.
I když připouštím, že zřejmě u většiny z nich je jejich motivace silnější než zdravý rozum nebo vzdělání.
Ti nejštudovanější blboni…
Ti nejštudovanější blboni mluví jako knihy. Muheeeee
Naše knihy pré pálil koniáš,…
Naše knihy pré pálil koniáš, Hitler, ale si myslím že je nechali pálit šichni keré máme v kalendářách.
-
Souhlas, typicky třeba ortodoxní židé. Ultras paer excelence se všemi typickými výstřelky. Kromě studia náboženských spisů vědí úplné hovno. Ti z nich, co žiji ve ve Státech často ani nerozumí anglicky.
Souhlas, jen drobně doplním:
Pevně a neochvějně věřící tupec může považovat svou víru za nějaku formu vyššího vědění. To se pak vzjemně posiluje s odporem ke skutečné vzdělanosti.
Je otázkou, kdo co chtěl?
Nebyly to náhodou církve, které se chtěly odpoutat od státu?
Nebyl to náhodou mamon, který zaslepil některé největší církve?
Nyní, když je kůrovec, tak řeší, kam půjdou peníze.
P.S. Hotely taky nejsou nejlepší investicí
Nic proti, ale bylo nám to zapotřebí?
Admirále,
jenom upřesňuji - to "Stačí sebrat je neziskovkám" napsal Gerd, já jsem na to reagovala poznámkou "Na to si teda počkám". :-)))
Ne že bych nesouhlasila, jenom si nedovedu představit toho odvážlivce, který to navrhne a prosadí.
Já chtěl jen upozornit na to…
Já chtěl jen upozornit na to, že to jde. Samozřejmě musí na to být někdo "s koulema" a udělat to ve vhodnou dobu. Je možné, že se vhodná doba blíží, že se budou otevírat okna příležitostí.
Jen furt nevidím toho "s koulema".
Šetření
V nynější ekonomické krizi, která začala už dávno před koronavirem, ale koronavirus ji zesílil, Až nastane šetřření ve státní kase, dojde i na neziskovky.Zatím je ČSSD uplácí, aby nešily proti ní. Ale co až v dalších volbách ČSSD z parlamentu vypadne?
Ba ne,
až nastane šetření ve státní kase, osekají důchody, podpory, osekají sociální neziskovky, sportovní neziskovky, ale nevezmou ani halíř politickým neziskovkám a neziskovkám obchodujícím s lidmi.
Na to vsadím ledvinu.
.
Nic se nikomu brát nebude, vše vyřeší inflace. Ta je totiž natolik anonymní že kvůli ní nikoho nepověsí na kandelábr. Všichni budou nominálně dostávat to co stát garantuje, jen si za to už zdaleka tolik nekoupí.
Jen mě tak napadlo:
Kdo rozvrátil nejprve Jugoslávii, vzápětí celý Balkán a otevřel ho tak dokořán islamisaci a islamistům?
Byla to EU spolu s USA.
Kdo v BiH dlouhodobě podporoval muslimy a dokonce z nich účelově vytvořil "národnost"?
Byla to EU spolu s USA.
Kdo umožnil Turecku okupaci (a islamisaci) poloviny Kypru a dodnes jí nečinně přihlíží?
Byla to EHS/EU spolu s USA (a v tomto případě též s Izraelem).
Kdo rozvrátil Irák a v "zajateckém" (výcvikovém) táboře Camp Bucca vycvičil a vyzbrojil "otce zakladatele" Islámského státu?
Byly to USA spolu s EU.
Kdo dlouhodobě podporuje islamisty v Sýrii, poskytuje jim zbraně a logistiku, a útočí na jednotky syrské armády?
Jsou to USA, Izrael a EU.
Kdo rozvrátil Libyi a vydal ji do rukou islamistů?
Byla to EU spolu s USA.
Kdo se dlouhodobě snaží rozvrátit silně sekulární Libanon?
Izrael spolu s USA a za nečinného přihlížení EU.
Kdo štengruje islamisty v Číně?
Jsou to USA a EU.
Kdo rozesral Somálsko, Etiopii, Súdán, Mali, Tunisko a snaží se o to v Maroku?
USA plus EU plus Izrael.
Kdo dlouhodobě podporoval a podporuje islamisty v Čečensku a obecně na Kavkaze?
USA, Izrael a EU.
Kdo poskytoval a poskytuje azyl islamistům "v ohrožení"?
Především EU, ale v USA jich také není málo.
Tak o jakém terorismu tu pindáte, pokrytci?
Vždyť politický islamismus vč. jeho teroristických bojůvek stvořil před čtyřiceti lety /začalo to v Afghu) a nadále vydržuje "demokratický západ" spolu se sionistickým Izraelem, aby jim sloužil jako klacek na nepohodlné státy.
Ti mrtví ve Francii a Německu jdou plně na vrub vlád, které islamisty podporují ze všech sil. A bude těch zraněných a mrtvých nejspíš přibývat, protože islamisté se za těch 40 let něžné péče ze strany "západu" emancipovali personálně, materiálně i ekonomicky a na své dřívější chlebodárce začali házet bobek.
Takže si můžete zatleskat a uznale se poplácat po ramenou, "demokraté", jak se vám ty "lický práva" pěkně povedly. Za stupiditu (nebo rovnou zločinné úmysly?) těch, kteří "zdemokratizovali" Balkán, BV a sever Afriky, teď platí a budou platit nevinní lidé, kterých se jako obvykle nikdo na nic neptal, neptá a ptát nebude.
P.S.: Mimochodem - islamisté si vůbec nevybírají podle konfese. Vraždí, mrzačí, unášejí, znásilňují etc. bez rozdílu vyznání - muslimy, křesťany, bezvěrce, buddhisty, hinduisty. Jen židům se, kupodivu, poměrně pečlivě vyhýbají...
Jen židům se, kupodivu, poměrně pečlivě vyhýbají
Ne tak docela - nebyla ta starší paní, ve Francii vyhozená z okna islámským fanatikem, Židovka?
Poměrně
znamená "ne úplně", "většinou" a tak podobně.