Nechte mě (prosím) žít a případně i umřít tak, jak si zvolím.

Autor
Štítky

V neděli 21.11. jsem po shlédnutí partie na Primě a OVM už nevydržel. Dostal mě nářek nad tím, jak jsou Covid anti-vakcinačníci pokrytečtí, protože na jednu stranu se odmítají podřídit doporučením a nařízením  systému, ale v okamžiku, kdy se nakazí covidem, tak jsou to především oni, kdo zahlcuje místa na JIP. A současně se tak stávají těmi nejdražšími příjemci zdravotní péče, kterou hradíme všichni a jejíž preventivní složku před tím sabotovali. A zabírají místa těm zodpovědným, kteří se očkovat nechají. 

Je mi 66 let, patřím věkem do ohrožené skupiny. Býval jsem v minulosti zarputilým zastáncem plošné vakcinace. To se zásadně změnilo v důsledku výskytu dětského autizmu po očkování hexavakcínou v rodině. Vysvětlení takové události jsem našel na stránkách MUDr. Elekové (asi nemusím představovat a uvádět odkazy, kdo paní doktorku nezná, ale chce, najde si je sám). Stal se ze mě zastánce vakcinace striktně selektivní namísto vakcinace plošné.

K tomu dodám osobní zkušenost z diskuze s pracovníkem certifikačního orgánu (notifikovaná osoba) v oblasti zdravotnických prostředků. Neformální rozhovor proběhl u piva, v době před covidové, na veletrhu v Hannoveru. Během diskuze se probralo i téma nešťastného případu autizmu v rodině a aplikace hexavakcíny obecně. Detaily nejsou podstatné, nicméně, zmiňovaný pán byl jejím bezvýhradným zastáncem s poznámkou o zcela bezvýznamném procentu výskytu vedlejších účinků.

Zdvořile jsem opáčil, že něco takového se bude těžko vysvětlovat mé neteři s postiženým synem, a mimoděk jsem se zeptal, jestli k hexavakcíně existuje alternativa. Bingo!!! Údajně existuje. A sice, je prý možné požádat o aplikaci individuálních vakcín v samostatných termínech tak, jak se to dělávalo za „totáče“. Zádrhel je, že tento způsob vakcinace nehradí pojišťovny, matky by si to prý musely samy zaplatit… OMG! Která pochybovačná matka by nebyla ochotná pro zdraví svého dítěte zaplatit (údajně) 15 tisíc? Jenže o této možnosti nikdo neví a lze se jen domnívat, v zájmu koho je, že tato informace není veřejně dostupná. Místo toho se nechtěně vytváří podmínky pro spontánní vznik různých „podzemních“ anti-hexavakcinančích hnutí, jejichž členové/členky (povětšinou matky) povinné očkování svých dětí švindlují nebo přímo sabotují. A „odborníci“ nechápou...

S očkováním proti Covidu je to dnes obdobné. „Nepovinně povinná“ vakcinace je vydávaná za jedinou možnou cestu bez alternativ, jinak se prý zdravotnický systém zhroutí. 

Jenže alternativy existují. Pro mě je jejich nejlepším propagátorem prof. Beran (každý zná nebo ať si najde). Hlavní myšlenkou jím navrhovaného postupu je primární ochrana rizikových skupin. A to včetně jejich selektivní vakcinace(!), která by ovšem sloužila především ke zmírnění průběhu onemocnění a tím k minimalizaci počtu těžkých průběhů lidí v ohrožené skupině. 

Podle Berana není okamžité celoplošné očkování všech skupin společnosti (dlouhodobě zatím neověřenými vakcínami) stejně jako celoplošné testování nutné, jen zbytečně zatěžují celý společenský systém. O plošných uzávěrách ani nemluvě. Problémy je třeba řešit individuálně přednemocniční léčbou. Léky na to existují, i když (zatím) formálně neschválené pro aplikaci na covid. Beran zmiňuje Isoprinosine, jinde se lze dočíst o Ivermektinu. Ano, jednalo by se o experimentální léčbu, ale copak je aplikace současných vakcín něco jiného, než experimentální léčba? Ať mi někdo vysvětlí rozdíl.

Na plošně organizovanou přednemocniční léčbu ale v důsledku kategoricky zvoleného postupu plošné vakcinace a dalších plošných opatření už nezbývají síly ani prostředky, systém je vyčerpaný a zahlcený.

 Mou inspirací je v tomto Václav Klaus starší: (https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus/671574/exprezident-klaus-79-porazil-covid-lecil-se-doma-a-prozradil-co-mu-pomohlo.html 

Naučit se s covidem žít jako žijeme s jinými nemocemi, to je Beranův hlavní vzkaz. Viru Covidu se neubráníme, dříve nebo později jej proděláme (a nejspíš opakovaně) všichni. Zůstane s námi trvale.

Proč tyto a podobné informace nejsou plošně a volně k dispozici? Proč si musím kupovat Isoprinosine v Polsku? Proč není Ivermektin k dostání těm, kdo jsou ochotní podstoupit riziko jeho použití raději, než se nechat očkovat? Proč jsou lidé jako prof. Beran, prof. Turánek aj. ostrakizovaní? Proč nás politický a mediální svět nutí pro získání celkového pohledu na problematiku hledat informace všude jinde, jenom ne u hlavních zdrojů informací? Proč je to podobné jako za „totáče“, kdy jsme museli pro získání alternativního pohledu poslouchat Londýn, Hlas Ameriky, Svobodnou Evropu?

Mám v sobě dvě dávky mRNA vakcíny Pfizer a světe div se, zaregistroval jsem vedlejší účinky. Nahlásil jsem je v dotazníku na SUKL, zde je zbytečné uvádět podrobnosti. Snad jen to, že mě bezprostředně neohrožují na životě. Bezprostředně… Ale vím já, co s tím bude za pět deset let? Rozhodl jsem se proto v žádném případě třetí (čtvrtou, pátou…) dávku nebrat! Za měsíc, až mi vyprší platnost druhé dávky, se ze mě tím pádem stane další z řady pomýlenců, kteří sabotují vlastní dobro a ohrožují ty ostatní, hodné a rozumné. A „odborníci“ opět nebudou chápat... Jak ale můžu normálně žít v tomhle deformovaném „nepovinně povinném“ očkováním posedlém světě a současně neztratit úctu sám k sobě? 

Jsem jen „hloupý“ technik, ale umím číst, dívat se, poslouchat, přemýšlet, analyzovat. A hlavně - jsem zvyklý přijímat důsledky všech svých rozhodnutí. Nestojím o ochranu ze strany těch „chytrých a vzdělaných“, kteří tak často „nechápou“ přístup těch „natvrdlých postarších nevzdělanců“ (většinou z Moravy), jako jsem já… Vlastně, nejen že nestojím o jejich ochranu, já těmi arogantními vševědoucími a od reality zcela odloučenými jediněpravdovými teoretiky pohrdám. Prakticky mě tak svými apely a násilným přesvědčováním nutí dělat přesně opak toho, co by chtěli, abych dělal. 

Ale o to nejde. Nemusíme se mít navzájem rádi, ale musíme umět vedle sebe žít. Jde o to najít řešení vyhovující všem. Jen tak se situace může uklidnit a vyřešit podstata současné krize. 

Můj návrh řešení je: Chci smír, ale umožněte mi (prosím) žít a případně i umřít tak, jak si sám zvolím.  Nenuťte mě šidit a obcházet vaše vymyšleniny. Nechte mě a mně podobné rozhodnout se, jestli se podřídit nebo nepodřídit oficiálním nařízením za cenu rizika z toho vyplývajícího, kteréžto si plně uvědomuji. Podepíšu informovaný souhlas či jiný právní dokument, kterým se v případě osudového omylu zřeknu možnosti umístění na JIP ve prospěch těch svědomitých občanů. Případně se zřeknu i jiných výhod. Je to k diskuzi.

Myslím, že taková možnost by byla férovým řešením pro všechny. Pro zastánce plošné covid vakcinace i pro jejich odpůrce. 

Poradí někdo, jak se takového stavu dobrat?

Amen

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.4 (198 hlasů)

Komentáře

In reply to by pithart (neověřeno)

Trvalý odkaz

….. předkovidové. Trolejbusy a tak...
Budeme ještě pokračovat? Jak to vypadá v Sanná?
:-)

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

prej teď otevřeli nový karanténní tábor i demokrati v Singapůru, ale nemůžu najít fotku :-)

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

….. tak nemám k Singapuru žádný osobní vztah. Ale globalizace.... ono to asi bude všude podobné. Liší se jen místa, kde se zrovna válčí.

Průměrný počet slepic: 4.8 (6 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Na základě historické zkušenosti bych si dovolil všem připomenout, že zlo se dá zastavit jenom na počátku, dokud nejsou občané tolik zblbnutí médii a zlo není tak silné.
Bude si dovolovat čím dál víc, dokud se neoženeme, pak couvne, ale za čas to zkusí zase. JIM se nic nestane. Horní desítce tisíc se to do života nijak nepromítne, mají konexe a prachy na soukromé Regenerony a další.
Moc nad ostatními, to je velká motivace. Kecy o službě veřejnosti, si laskavě strčte do řiti.
Jak to, že v celé Poslanecké sněmovně i v Senátu, vůbec nikdo vážně neonemocněl, nebo dokonce nezemřel?
Kdyby tomu tak bylo, tož příslušné provládní plátky ala Mladá Fronta, by s chutí zbytek republiky postrašily, ale nestalo se.
Usvědčují sami sebe, že JICH se to netýká.

Průměrný počet slepic: 3.6 (12 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

v háji, protože začátek alternativa kolektivně prosrala.

Průměrný počet slepic: 3.8 (4 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Proboha, pomozte nám, žádá lidi ředitel nemocnice
SEZNAM ZPRÁVY,
P.S,
9. 3. 2021 — Zemřel poslanec ODS Jiří Ventruba, jenž byl hospitalizován s těžkým průběhem covidu-19.

Průměrný počet slepic: 2.5 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

...že usilují (anebo si to aspoň přejí) o to, aby zřejmě to asi 300 000 našich občanů a občanek, kterým se prostě potřebně silné a koncentrované protilátky nevytvoří, bylo hospitalizováno postupně, aby to lidé v první linii (NEOžel zde dochází k substituci soukromých správců a soukromých správkyň duší druhou linií, tou odbornější a kompetentnější a tedy i potřebnější) zvládli. To je nutnost.
Ovšem svádět momentálně eskalující stav na ty, kteří dosud nejsou očkováni, to mi připadá ...no prostě takové prostilinké, přitažlivě jednoduché - a v detailech dokonce i ďábelské. Když přece jen ti nejzaslepenější svědci Vakcínoví nevidí, že v nemocnicích dlí poměrně velká část neočkovaných, dokonce dochází k onemocnění s vážnými příznaky po očkování (někde jsem četl, že očkování nakaženého člověka může vyvolat až smrtící reakci) ....většina fanoušků očkování ale slepá není.
A ta rozumnější část z nich vidí to selhání "odpovědných" (hmmmm....) osob a osůbek a osůbeček. Jak takřka nijak nezasáhli do celkové struktury péče o jednotlivé lidi (a tak i o fikci zvanou " zdraví společenské"), co se týče VČASNĚHO předcházení rozvoje choroby zejména v těch případech, které akcelerují do stavů těžkých, "zatěžujících" (pacient by ale neměl být závažím !!!) tak ty druhoprvo-linijní bojovníky a bojovnice.
Já už v dubnu 2020 psal na minzdr. ať SSD (soukromý správce duší) připraví seznamy rizikových osob, už před několika měsíci mohly být zejména tyto testovány na protilátky, měla být individualizována procedura prvotního přístupu k nově pozitivně testovanému - ze strany SSD, ne že se nakažený stává jejich obětí, obětí jejich nezájmu, jejich stádního přístupu, pakliže aspoň takový zde vůbec byl...individualizace včetně léčení !!!
Já se divím tomu nemocničnímu personálu, že stále drží tu basu.
Možná chrání své sestřenky, strýčky, neteře, tetky, bratrance....možná i sami sebe (víceúvazkové portfolium dané osoby).

Někdo tu hraje nečistou hru, možná nějaká skupina osob, vázána spolu nějakým zájmem - např. zájmem odvrátit pozornost, např. pozornost veřejnosti upřenou k nim samotným....

Neočkovaný dosud nenakažený není lumpem, pravý opak může být pravdou. Neměl by tedy být ani lovnou zvěří.
Ať ti pitomci a grázli střílejí také jinam....možná by pak došlo i k hromadným sebevraždám....

Průměrný počet slepic: 4 (10 hlasů)
Trvalý odkaz

....v nemocnicích dlí poměrně velká část očkovaných...

Už mi z toho šibe.

Průměrný počet slepic: 4.5 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Válka už je za humny a tady se furt řeší naprosto bezvýznamnej covid. A o to jde. Zabavit plebs pseudobroblémem, aby dal pokoj a nerušil naše válečný kruhy.

Průměrný počet slepic: 4.6 (8 hlasů)

In reply to by JosefS (neověřeno)

Trvalý odkaz

S kým přesně budeme válčit?

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

Sami ze sebou.

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

proběhla v Bruseli velká demonstrace proti koronaopatřením.
Tradiční scény - vodní děla, střelba gumou, dělobuchy, hořící barikády.
https://www.youtube.com/watch?v=v_1tKFPbBNs
https://www.youtube.com/watch?v=akFdxftvWTA

Důkaz lásky k firmě Pfizer.
Důkaz lásky k Evropský komisi.
Byla i Jourová v ulicích?
A měla v ruce transparent nebo slzný plyn?

Průměrný počet slepic: 4.6 (9 hlasů)

In reply to by pithart (neověřeno)

Trvalý odkaz

Nedovedu tak rychle dohledat původní zdroj. Je tohle pravda?

Rada Evropy (CoE), rozhodla v rezoluci č.2361 (2021) o zákazu ustanovení povinnosti očkování členským státům, včetně ČR.
Členské státy EU jsou povinny:
7.3.1 zajistit, aby občané byli informováni o tom, že očkování NENÍ POVINNÉ, a že na nikoho NENÍ politicky, společensky ani jinak VYVÍJEN NÁTLAK aby se nechal očkovat, pokud si to sami nepřejí;
7.3.2 zajistit, aby nikdo nebyl diskriminován za to, že nebyl očkován kvůli možným zdravotním rizikům nebo nechtěl být očkován;️
7.1.5 zavést nezávislé programy odškodnění za očkování s cílem zajistit odškodnění za nepřiměřené škody a škody způsobené očkováním;

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Rezoluci vydalo "Parlamentní shromáždění Rady Evropy" (PACE), NIKOLI "Rada Evropy".
PACE je pouhým poradním orgánem Rady Evropy a jeho rezoluce a doporučení nemají žádnou právní závaznost.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Rada_Evropy

Ale i kdyby rezoluci vydala přímo "Rada Evropy", na právní NEzávaznosti by to nic nezměnilo.

Jak rezoluce PSRE (PACE), tak rezoluce RE (CE) pouze vyjadřují názor, nic víc.
Prostě zbytečná nezávazná žvanírna, ale zato nesmírně drahá.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Když už tu byla řeč o vakcíně Sputnik...už jsem psal, že ji nechtějí ani Rusové.
Ani ti, kteří nikam necestují a kterým je proto jedno že není uznaná v EU.
Nevěří své vrchnosti, to je to...

Průměrný počet slepic: 1.8 (16 hlasů)

In reply to by ředitel záchytky (neověřeno)

Trvalý odkaz

Úplně mi zatrnulo: my jsme v Rusku?

Průměrný počet slepic: 4.3 (12 hlasů)

Ruská televize: Sestřelením družic paralyzujeme NATO na zemi, na moři i ve vzduchu
Dnes 17:17
Petr Jemelka, Novinky

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

dokážou se nám ubránit.
To je dobře...

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

In reply to by ředitel záchytky (neověřeno)

Trvalý odkaz

už to s nedůvěrou dotáhli tak daleko jako občani EU?
Ti se radši nechají zastřelit policií, než by do sebe nechali píchnout to co jim povolila EMA.

Průměrný počet slepic: 4.3 (12 hlasů)

In reply to by ředitel záchytky (neověřeno)

Trvalý odkaz

V souvislosti s vakcínami by mě zajímalo, jak si vlády chtějí koupit další čas?
Už teď zkrátili platnost potvrzení ze 6 na 5 měsíců, přičemž reálně to funguje jako "ochrana" ani ne poloviční dobu.
To všecky očkované opět poženou na další a další dávky, až i organismus těch odolných řekne "dost" a klekne definitivně? Tedy až do konečného usmrcení, nebo "uočkování k smrti", abych byl zcela přesný?
Spoléhá se na to, že během toho cca půlroku, někdo něco geniálního vymyslí? A proč chtějí očkovat povinně (mainstream o tom nepokrytě mele už týden), když to aktuální očkování téměř nefunguje?
To budeme všichni hrát nějakou hru na něco, přičemž po každém kole nás pár vypadne?
Kde berou tu jistotu, že bude fungovat nějaké další, když to stále mutuje, jako mutuje i obyč chřipka?
Je covid horší, než chřipka?
V únoru 2020 jsem prodělal "cosi", jen se zvýšenou teplotou a malátností, zvládlo se to v pohodě Paralenem a zvýšeným přídělem vitamínů.
V tom únoru 2020, někdy jeho počátkem (teprve se o té sračce začínalo vážněji psát) jsem jel několik hodin v jednom osobním voze s člověkem, který s jeho paní, strávil Vánoce 2019 u své dcery v Itálii, nevím ale přesně kde.
Ta příhoda s teplotou a malátností, následovala asi tak po 5-6 dnech. Protože jsem v jiné, vyloženě cizí společnosti ten týden nebyl, tak jinde jsem to prostě chytit nemohl - snad krom obchodu.
Mezitím - už jsem to mohl s hypermarketech i jinde chytit 1000x - a furt se neděje nic dalšího.

Průměrný počet slepic: 3.5 (8 hlasů)

In reply to by ředitel záchytky (neověřeno)

Trvalý odkaz

Dal bys nadobro pokoj , kdybychom ti tady houfně odhlasovali rezoluci, že všecko co je v Rusku, je špatné ?

No tak to připrav. Troufám si napsat , že ti to každý milerád podepíše.
:-D)))

Průměrný počet slepic: 4.3 (9 hlasů)
Trvalý odkaz

Čuk a Gek dnes úřadovali v Bělehradě?..
Výbuch v továně na raketové palivo

Průměrný počet slepic: 4.5 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Černý muž projel vánočním průvodem, za ním zůstávají mrtví a ranění
Černý muž projel vánočním průvodem, za ním zůstávají mrtví a ranění

Z místa činu
23. listopadu 2021 - 07:20

CNN neuvedla, že podezřelý je černoch, ale už se vymlouvá a naznačuje, že to bylo neúmyslné a on jen utíkal před něčím jiným, co udělal před tím.

CNN si myslí, že si podezřelý nevšiml, že projíždí dětským vánočním průvodem.

Podezřelý z incidentuve Waukesha je identifikovaný jako kariérní zločinec Darrell E. Brooks

Nebuďte překvapeni, když slyšíte bílé liberály říkat, že tato úmrtí byla jen odškodněním za zproštění viny Kylea Rittenhouse nebo za smrt George Floyda nebo za otroctví, bílý rasismus, cokoliv. Liberálové najdou výmluvu, protože špatné věci dělají pouze bílí.

Mary Lemanski, manažerka sociálních médií Demokratické strany okresu DuPage v Illinois, říká, že smrtící incident z vánočního průvodu Waukesha je karma.

„Krev obětí Kylea Rittenhouse je v rukou občanů Wisconsinu, dokonce i dětí."

Průměrný počet slepic: 4 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

najdi si ktere dezinformace se potvrzuji
-----------------

Očkování jako nový totalitní nástroj

Dezinformace
Očkování proti covid-19 bude povinné pro všechny občany ČR pod hrozbou tvrdých trestů. Těm, kteří se očkovat nenechají, budou odebírány základní lidská práva a svobody. Neočkovaní budou občany „druhé kategorie“.

Vysvětlení
Očkování proti covid-19 je dobrovolné a hrazené z veřejného zdravotního pojištění. I při cestách do exotických oblastí se lidé nechávají očkovat na některé nemoci, které by jim v lepším případě mohly pouze znepříjemnit pobyt v dané destinaci, v tom horším by si z takové cesty přivezli následky na celý život. Hlavní výhodou jakéhokoliv očkování je tak prevence nemoci samotné, v některých případech můžeme mluvit i o záchraně života.

https://koronavirus.mzcr.cz/dezinformace-o-covid-19/

Průměrný počet slepic: 3.7 (13 hlasů)

To ale platí jen u vakcín proti známým tamním nemocem, jejichž účinky jsou dlouhodobě prověřené a známé.
Vakcíny na čínskou bolševickou sračku, neměl nikdo možnost vyzkoušet dlouhodobě a hlavně na lidech. Perou do Vás nevyzkoušený sajrajt, u kterého sami nejsou přesvědčení o bezpečnosti - proto nikdo nechce za očkování nést zodpovědnost. Zdravotní pojišťovny tím tuplem ne - jenom si budují alibi na bázi té "dobrovolnosti" a fakticky Vás k tomu dokopou.
Jenže - po všech těch Tečkách Táborského a spol., včetně nákladných televizních scének jako od Bohdalky a Dvořáka, už nikdo ničemu nevěří. Lhali už tolikrát, že jim věřit prostě nejde. Hotovo 20.

Průměrný počet slepic: 3.6 (12 hlasů)

To Tvoje "vysvětlení" je zčásti úkrok bokem a zčásti lež.

Průměrný počet slepic: 4 (5 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ty my snad chces tvrdit ze to vysvetleni, ktere sepsalo O nejvyzsi a jen pravdive Ministerstvo zdravotnictvi Ceske republiky je lez ???
chtel bych videt toho smmelce jak rika teta Katerina

Hned pisu do sematic vision at pripravi dle operacni prirucky 1984 verze 2022 novou verzi PRAVDY a vymazou a opravi vsechnu historii.

Průměrný počet slepic: 4.7 (7 hlasů)

ze vas nahlasim Kartouzovi a Evropskym hodnotam, jake chce tady mit USA

--------
Při povinném očkování by policie mohla přijít o 10 tisíc lidí, píše Švejdar

Policejní prezident Jan Švejdar varoval v úterý před ztrátou zhruba deseti tisíc kvalifikovaných lidí v případě, že by se prosadilo povinné očkovaní pro příslušníky policie, jak uvažuje vláda. Zhruba tolik jich totiž jakoukoli vakcínu proti covidu odmítá. Podobná je hrozba i v dalších uvažovaných profesích
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/povinne-ockovani-policie-svejdar-10-…

Nerozumím této zemi. Musíme přestat šířit bludy o covidu, apelovala Čaputová
23. listopadu 2021 16:33
Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová v úterý navštívila bratislavskou nemocnici, která se se stejně jako mnohé další rychle plní pacienty s covidem. Slovensko patří k nejméně proočkovaným zemím a podle úřadů je už téměř na prahu humanitární katastrofy. Čaputová proto opět vyzvala Slováky, aby dodržovali opatření, přestali „šířit bludy“ a poslouchali experty.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/slovensko-covid-prezidentka-zuza…
-------------------
tak ty bludy prestante sirit jako prvni, kdyz je nebude sirit vase/nase vlada, tak mozna bludy nebudou sirit ani odpurci ockovani proti covidu

jen potrebujeme vedet jake experty mame poslouchat, na marxismus-leninismus, covid viru, americke vedce, experty, kteri zmeni nazor 5 krat za rok ?

Průměrný počet slepic: 3.4 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Vlivem záměny dvou Oldřichů Kaiserů došlo k nenapravitelnému obvinění z toho, že Kaiser je příbuzný s Tondou Zápotockým!!!

"Herec Kaiser má od Blesku dostat odškodné VÍC než 100 tisíc korun, řekl Ústavní soud

Herec Oldřich Kaiser má podle úterního výroku Ústavního soudu nárok na vyšší odškodné od společnosti Czech News Center, vydavatele Blesku, za to, že zveřejnil lživou informaci o jeho příbuzenském vztahu s komunistickým československým prezidentem Antonínem Zápotockým.

Obecné soudy Kaiserovi přiznaly odškodnění 100 tisíc korun. Soudce zpravodaj Vladimír Sládeček v odůvodnění uvedl, že částka neplní ani satisfakční funkci pro poškozeného, ani preventivní funkci před zveřejňováním nepravdivých informací. Ústavní soud rozsudky obecných soudů zrušil, proto se budou muset zabývat výší odškodnění znovu.

Tvrzení o příbuzenství zaznělo v květnu 2017 ve videu ze série Potomci slavných na webu Blesk.cz. Údajný synovec Zápotockého tam uvedl, že jeho sestřenice je Kaiserovou maminkou a že hercův otec byl architektem, který pil a dostával stranické zakázky. Citace se pak objevily také v psaném článku a později v dalších médiích. Informace o příbuznosti byly mylné, šlo zřejmě o jiného Oldřicha Kaisera. Herec proto žádal omluvu a odškodnění.
------------------

Průměrný počet slepic: 3.3 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

Jen jsem Vás chtěla podpořit, že souzním a chápu a prosím o totéž... V práci se s následky po očkování setkávám dvacet let, u dětí je to pro ordinu zdrcující, díkybohu ne tak časté jako u kovid vakcín, ale ve společnosti je to tak že kdo nemá osobní či blízkou zkušenost, tak vůbec netuší že to existuje a že stát dává ruce pryč a žádné finanční či jiné kompenzace není prakticky možné se dobrat (protože prokázání příčinné souvislosti...). Jsem po kovidu, vysoké protilátky kvůli kterým jsem se neočkovala a teď už ani nebudu, na to jsem příliš mladá a mám se ráda - když vidím že ty následky nejsou zase tak vzácné. Ovšem chápu a respektuju ty kdo se očkují, ať kvůli zdraví nebo i kvůli "klidu", jen chci mít tu šanci žít důstojně i jako neočkovaná. Případnou hospitalizaci na jip bych i podepsala že si uhradím, ovšem vzhledem k tomu jak zdravotní pojištění funguje a kolik financí teče do diagnoz které si lidé "způsobili" vědomě sami, zejména cigarety a alkoholismus, tak mi to přjde naprosto neetické.. Přesto bych to byla ochotna podepsat a zase žít bez útlaku. Doufám v lepší zítřky.

Průměrný počet slepic: 4.4 (19 hlasů)

In reply to by Eva (neověřeno)

Trvalý odkaz

...

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/bis-zesilujici-operace-ciny-jsou-hroz…
--------------
Jen zde se můžete dozvědět, zda klížíte, rozkližujete nebo sloužíte globálnímu nepříteli.

Přece nechcete dopadnout jako rektoři Karlovy univerzity nebo členové vlády.
Já bych rozpustil vládu, obě komory parlamentu, zrušil funkci prezidenta a nechal vládnout jen BIS, ČT a US.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Chce, aby v počtu úmrtí dohnala Afrika Evropu - nebo naopak ??
------------------------------------------------------------
Úspěšná Afrika

- "Nejde ale jen o nakažené, v Africe klesají i počty zemřelých na covid-19. Podle údajů WHO ze začátku listopadu jich bylo o třetinu méně, přestože tento region má nejméně vakcín.

Důvodů, proč si Afrika vede o tolik lépe než Evropa, je hned několik. Odborníci se předně shodují, že se oficiálním číslům nedá věřit, a odhadují, že ve skutečnosti bude úmrtnost až třikrát vyšší. I tak by ale byla nižší než třeba v západní Evropě."

xx O pár řádek dál: xx

- "Šéf WHO Tedros Adhanom Ghebreyesus ale zároveň požádal všechny země s proočkovaností vyšší než 40 procent
(tedy i Česko),
aby s dalším očkováním populace přestaly a darovaly své zbývající vakcíny rozvojovým státům, kde většina lidí stále
na svou první dávku čeká."

Fakt nekecám:
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/evropa-epicentrem-koronaviru-proc-…

Průměrný počet slepic: 3.7 (10 hlasů)
Trvalý odkaz

Jsem přesvědčen,že dnešním svým prohlášením o uvažované povinné vakcinaci si AB definitivně zabouchl vrata do Hradu.Pakliže mohu mluvit pouze za sebe,tak to raději hodím houpacímu koni,než tomu ušatýmu pazgřivci!!

Průměrný počet slepic: 4 (16 hlasů)

trochu brzdil. Docela dobře se může stát, že proti Andrejovi nebude kandidovat váš morálně bezúhonný houpací kůň, ale nějaká svině ještě větší, než si aktuálně dovedete představit. Zatím, neznajíce protikandidáty, nemůžeme si být jisti, že Andrej nebude právě ta nejhezčí holka z ošklivince...

Průměrný počet slepic: 4.6 (10 hlasů)
Trvalý odkaz

nejaka dezinformace z internetu

----------
RESPEKT K VAKCÍNĚ ...
Citát lékárníka:

Ze všech vakcín, které jsem v životě poznal (černý kašel, záškrt, tetanus, neštovice, spalničky, zarděnky, příušnice, hepatitida, meningitida a tuberkulóza), jsem nikdy:
Neviděl vakcínu, kde bychom nosili roušku a drželi odstupy, ikdyž jste plně očkovaní.
Nikdy jsem neslyšel o vakcíně, která způsobí šíření viru i po očkování.
Nikdy neslyšel o odměnách, slevách, výhodách za očkování nějaké vakcíny.
Neexistovala žádná diskriminace, vydírání, pokud jste nebyli očkováni.
Nikdo se vás nesnažil přimět, abyste se cítili jako špatný, nebezpečný, nebo sobecký člověk.
Nikdy jsem neviděl vakcínu ohrožující vztahy mezi rodinou a přáteli.
Nikdy jsem neviděl vakcínu, která by ohrožovala živobytí, práci nebo školu.

Po všech vakcínách, které jsem výše uvedl, jsem nikdy neviděl vakcínu, jako je tato, která diskriminuje, rozděluje a odsuzuje společnost jako je tato a rozbíjí společenskou strukturu ... zatímco my proti sobě vzájemně bojujeme ... jedná se o silnou vakcínu!

Dělá všechny tyto věci, které jsou zmíněny, ALE NE TO, K ČEMU JE URČENA... BOHUŽEL.

Průměrný počet slepic: 4.1 (15 hlasů)
Trvalý odkaz

Nebylo by na místě zkusit přemluvit blogera Lea, k publikování na Kydech?
Vypadá to, že u vlka má utrum:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2021/11/23/velke-pokrytectvi-ale-ko…
Nepoplival dostatečně Zemana …

Průměrný počet slepic: 4.5 (10 hlasů)

Nemyslím, že by měl LeoK utrum. Ale myslím si určitě, že vlk opět, jako už mnohokrát, hrotí věc do rozměrů antické tragédie.
Někdy to bohužel vypadá tak směšně, že jakoby čím víc písmenek, tím víc Adidas.

Průměrný počet slepic: 3.6 (13 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

..."Odcházení Miloše Zemana má rozměr antické tragédie. Osoby a obsazení tohoto nedůstojného spektáklu jsou tak neuvěřitelné, že je již není třeba komentovat"....

Průměrný počet slepic: 1.7 (12 hlasů)

Píšu, že vlk to zbytečně hrotí, jak má ve zvyku, až je to směšné. O presidentovi nebyla řeč.

Průměrný počet slepic: 4.1 (9 hlasů)

řeč dal.
"Miloš Zeman, soudí jiné a mluví o jejich selhání, ačkoliv ON SELHAL daleko a daleko více! Co zpracovával u Jugoslivie, Afghanistanu a Rakouska on? Jaké morální trauma řešil? Jemu snad hrozil kriminál nebo koncentrák, kdyby souhlas s přelety humanitárních bombardérů nedal? Nebo kdyby neposlal české vojáky pod Kábul, kde se podle jeho logiky bojovalo za Prahu? Nebo snad kdyby se hujerovsky nepřipojil k šikaně Vídně kvůli Haiderovi?

Oba víme, že nic takového! Dokonce ani nějaká kotelna mu nehrozila! Jen se ohnul. Ve dvou případech tlaku ze zahraničí. To třetí byly klasické švěstičky. Ze Zemanovy zahrádky! A s tímhle si on dovolí mluvit o něčím morálním selhání? Zrovna on?"

Průměrný počet slepic: 1.4 (9 hlasů)

Máte naprosto nezaměnitelný psaný projev, který si nelze s nikým splést.
Klidně jste se mohl podepsat - myslím, že zrovna tady, by Vám nikdo vidle do řiti nevrazil.
Ale chápu, je pod Vaši úroveň, podepsat se na konkurenčním blogu. :D

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

který se nám sakra vymstí.

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

Práce s fakty ve stylu 'měl pravdu, i když lhal' pana Lea K. přímo předurčuje k přesunu na hnojník!

Průměrný počet slepic: 2.2 (9 hlasů)
Trvalý odkaz

U berrnarda střílí smrky
lesy zdobí pahýly
jeleni si kroutí krky
hledí na ty úchyly.

Průměrný počet slepic: 4.3 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

ajntopf ze všech surovin. To by čuměli!

Průměrný počet slepic: 3 (14 hlasů)
Trvalý odkaz

Já jsem také technik a nemyslím si, že hloupý. Kdyby mi o mém oboru nějaký laik vykládal své doměnky a naivní představy tak bych ho poslal do pr... Sám bych si netroufal mluvit o věci, které absolutně nerozumím. Bohužel ne každý to dělá. Najednou se vynořili tisíce odborníku na viry a vakcíny, přestože mají v tomto oboru znalosti jako žák páté třídy o diferenciálních rovnicích. Číst tyhle bláboly je ztráta času. Tady přeci nejde o nějakou osobní svobodu, ale o odpovědnost ke společenství. Někde ve srubu v pustině, ať si každý dělá co chce, ale v přelidněných aglomeracích Evropy se musí jedmotlivec podřídit prospěchu celku. Zdravý rozum mi říká, že je lépe se nechat naočkovat vakcínou (byť není zdaleka dokonalá) než virem se všemi riziky následků, které jsou s následky použití vakcíny nesrovnatelné.

Průměrný počet slepic: 3.1 (19 hlasů)