Krátký ivermektinový úvodník:
Včera večer přišla zpráva, že je ivermectin uvolněný do distribuce všech lékáren a doktoři ho mohou předepisovat. Ano, to je ten lék, který Babiš dovezl pod rukou proti vůli doktorů a dovezl ho proto, že laická veřejnost (a Lubomír Volný) na to tlačili. Proč na to tlačili? Protože se od kamarádů na Slovensku i jinde ve světě dozvěděli, že kdo užíval ivermectin, ten neměl problémy. Ano, není to vědecká studie. Ale když vám kamarád Myškin ze slovenska řekne, že někdo z rodiny dostal covida, ostatní si dali piluli a nikdo další covida nedostal, tak to hraje roli. Když vám jiný kamarád řekne, že mu bylo covidově blbě, kašlal, měl vysoké horečky, blbě se mu dejchalo... pak si šlehl koňský ivermektin a v podstatě ihned se mu začalo dělat líp, tak to sice není vědecké, ale má to něco do sebe. Navíc se ten lék dává lidem v Africe už dlouhá léta a nikdo zatím nezná babičku, která by na ivermektin umřela...
Takže... Kubek byl proti, lékařská komora byla proti, hejtmani byli proti, doktoři v Motole byli proti, Blatný byl proti, Vlk mě zdeklasoval za to, že se o ivermektinu vůbec zmiňuju, všichni mluvili o šarlatánství, že nějací šajse čechen, co nevystudovali medicínu, jim nebudou kecat do léčby, protože tu máme blamblamaléky a remdesiviry. Nějaké léky za korunové položky nebudou hyzdit bilanci má dáti - dal.
A nebýt Babiše, mohli jsme si stále dávat prasečí ivermektinové odčervovadlo. Babiš není doktor, ale minimálně někdo z jeho poradců čte blogy a "není mu úplně lhostejný názor veřejnosti". Ano, možná jen honí preference, ale to mají politici přímo v popisu práce, takže bych mu to neměl za zlé. Volný tomu také přispěl, takže po mé předchozí sžíravé kritice jeho ostentativnímu nenošení roušky mu v tomto dávám palec nahoru.
Stejně tak nepochybuju o tom, že se na tento babišův nestandartní čin brzy zapomene, nikdo mu ho k dobrému nepřičte, ale až bude jednou soud, dají mu to sežrat.
Čest všem doktorům, kteří ivermektin použili a hodili tím vidle do krásně zaběhaných penězovodů. Ano, ivermektin zřejmě nezachrání všechny. Zřejmě to není žádný zázračný preparát. Ale něco do sebe má a zřejmě ne úplně málo, protože najednou s tím SÚKL nemá problém. Možná si tam páni úředníci spočítali, že už s tím nic neudělají, že ivermektin už mezi lidmi je a kdyby se nedej bože ukázalo, že funguje, tak by je rozzlobení pozůstalí mohli rozvěsit po pouličním osvětlení.
A teď už dnešní článek:
Je to už dobrých deset - patnáct let, co jsem zaregistroval svůj první případ fejsbůko mediálního lynče. Možná si vzpomenete - šlo o jistého anglického sportovního komentátora, který komentoval vypjatý fotbalový zápas (dneska už si nepamatuju jaký). Průběh mače byl nervydrásající a pan komentátor v jednu chvíli zaměnil jméno jednoho hráče za druhého. Rychle se opravil a prohodil něco ve smyslu, že kluky od sebe nepoznal, protože jsou oba černí.
Vzápětí došlo na obvinění z rasismu, komentátor se omlouval, že lízal podlahu, ale stejně mu to nebylo nic platné a přišel (rasista jeden) o práci. Tehdy se mi líbil komentář Vladimíra Stwory na Zvědavci, který k tomu napsal, že všechny totalitní režimy si samozřejmě hlídaly, jaké smýšlení mají jejich občané. Dávali si práci s propagandou, přísně trestaly, pokud se někdo odchyloval od oficiální věrouky, ale nikdy netrestaly přeřeknutí. Netrestaly hloupou chybu jednotlivce, jehož smýšlení nebylo vůbec závadné, jen to v té chvíli blbě vyznělo...
Tehdy jsem poprvé zaregistroval to, co popisují leckteří blogeři - takový Marian Kechlibar má o tomto tématu celou řadu článků, zabývá se tím i Petr Hampl - že relativně malá skupinka, která je schopná hlasitého elektronického a mediálního křiku, dokáže zastrašit zaměstnavatele, vlády, ochranné organizace a vlastně kohokoliv a jednotlivec nemá žádnou šanci se bránit.
O podobných případech by se dneska daly napsat celé knihy. Určitě by se na tom dala založit docela dobrá spisovatelská kariéra - stačí popsat ty největší a nejznámější případy a bude z toho dobře prodávaný titul, který majitele docela dobře uživí. Líbilo by se mi, kdyby se toho ujal právě Marian Kechlibar, protože je to chytrý chlap ovládající jazyky. Kromě toho mám doma všechny jeho knihy a chtěl bych další....
Jeden z posledních případů byl teď v týdnu - jakýsi moderátor, který se nelichotivě vyjádřil o Meghan - té megeře prince Harryho, která si v šatičkách za sto tisíc korun a ověšená šperky za miliony stěžovala, jaký zažívala u královny Alžběty rasismus. Jak se jí těžce žije v milionářském budoáru. Moderátor měl o onom rasismu poněkud pochybnosti a už byl odejít...
To stejné ale dneska mají úplně všichni novináři, komentátoři i moderátoři ve všech těch veřejnoprávních a svobodných médiích, za které je nutno se bít. Stačí jedno přeřeknutí. Stačí pět let starý status na fejsbůku, který člověk udělal a dávno na něj zapomněl, protože to tehdy ještě nebyl ani rasismus ani obtěžování, někdo ho vyhrabe a vždy věrný moderátor vyznávající věčné a nezpochybnitelné hodnoty líbodémo je hladce popraven.
A všimněte si druhé věci - jak to už z principu nefunguje u těch zlých a totalitních populistů. Už celá léta tu máme osobnosti a postavy, které si ze špatné pověsti nic nedělají, ba naopak ji berou jako reklamu. Také jsou vystavováni mediálnímu lynči, ale už to na ně nezabírá. Z prestižních veřejnoprávních pozic už byli vyhozeni a nějaká mediální štvanice se jich vlastně přestala týkat. Naopak - lacino získávají body u té populistické části společnosti, protože koho zatracuje Česká televize, toho je nutné si poslechnout, i kdyby to byl stokrát debil.
Když si to vezmu, vlastně se to všem těm strážcům jediné pravdy dávno podařilo. Už dosáhli ideologické čistoty u svých stoupenců. Jenže co teď že? Konstatovat, že dosáhli cíle a nejsou už zapotřebí, to se jim nechce a tak střeží dál. Ale už nemají žádného opravdového nepřítele. Koho mohli, toho už dávno vyštvali. V české televizi už dávno nezůstala žádná škodná. Maximálně ta navolená do Rady. Ale mezi novináři, moderátory, politology a komentátory, to je jeden prověřený kandidát vedle druhého. Všichni mluví jako přes kopírák, všichni mají ty správné účty na sociálních sítích. Kdyby jim někdo ty jejich statusy zpřeházel, nikdo by to nepoznal.
A přesto jim to není nic platné. Každou chvíli tu máme případy mediálně zlynčovaných lidí, kteří dlouhodobě ochotně sloužili. Kteří nikdy nepochybovali o tom, že Havel je bůh, že EU je nejlepší, že NATO je naše bezpečnost a že Putin a Čína jsou fůůůj. Tedy... nikdy neměli problém s tím, že Čína je fůj, ale Saúdská arábie není. Nikdy si nedělali hlavu s otázkami, kdo to vlastně řeže hlavy v západní Evropě a proč mladí lidé najíždějí auty do davů. Byli vždycky správně semknutí, vždycky volili ty správné strany, lajkovali ty správné statusy, dělali to tak dlouhá léta a pak udělali jednu chybičku. Jednou se jim nepovedlo se vyjádřit a bylo to. Největší paranoia každého režimu je mezi těmi nejvěrnějšími.
Mají tam ti nejlepší a nejliberálnější demokraté jedinou jistotu - jednou budou waporizováni. Každá další generace je ještě tvrdší a nastoluje ještě šílenější agendu, aby se prosadila. Dnešní věrní lokajové budou brzy vláčeni blátem.
Naopak podívejte, jak to máme tady na Kydech:
Klidně jsem napsal, že Lubomír Volný a Marián Bojko na mě působí jako registrovaní partneři. Klidně jsem udělal narážku, že působí jak dva buzeranti. Nestalo se nic. Pár nesouhlasných komentářů, pár odkazů, že je to jinak, než si myslím, ale jinak žádný řev, že jsem zradil ideály chřipečkářské revoluce, nebo že jsem zradil věc tohoto národa. Nikdo nepožadoval moje zablokování.
Pro Zemana jsem vymyslel termín "Starý Ještěr z Hradu". Opět - žádný Ovčáček mi nevolal, že si to nemohu dovolit, protože jde o prezidenta. Žádná ztráta čtenářstva, žádné žalování.
Nepíšu jen o tom, že Babiš je dobrej, také píšu o tom, že dobrej není. Od začátku jsem si dovolil tvrdit, že má vedle špatných vlastností i nějaké dobré a naopak. Na Kydech vedle sebe existuje Laco, který Babiše hodně uznává, ale třeba i Alef, který pro něj moc pochopení nemá. Opět... žádný problém, že jsou tu oba, žádný požadavek, abych jednoho zlikvidoval.
Klidně jsem si mohl dovolit psát o tom, že covid existuje, že je nebezpečný a klidně jsem si mohl dovolit to publikovat. Žádný odliv čtenářů nebo požadavek na likvidaci Kydů jsem nezaznamenal. Jen mi pár lidí napsalo, že jsem debil, protože tomu nerozumím. Někteří dokonce napsali vlastní pohledy na věc, které jsem pustil na sklo.
Často se tu na Kydech strhne bouřka nad něčím, co jsem nedomyslel. Jistě máte ještě v paměti, kdy jsem se nevybíravě pustil do Hany Lipovské a vyznělo to, jako bych zesměšňoval všechny ženy. Opět - vyslechl jsem si pár ostrých slov, ale jinak se nestalo nic. Vyříkali jsme si to a tím to skončilo. Žádný požadavek na rozpuštění tohoto blogu.
Ano, Kydy nejsou počteníčko pro líbodémo. Správný volič Pirátů nebo TOPky, či českobratrský evangelík by si o Kydy kolo neopřel. Ale... já si mohu dovolit říct, že je Babiš debil a mohu si dovolit říct, že je špičkový manažer. Mohu si dovolit říct, že Trump je vyřízený i mezi trumpovými příznivci. Mohl jsem si dovolit pochybovat o motivech Lipovské i mezi odpůrci České televize. Mohl jsem v diskusi mnohokrát označit Vlastimila jako někoho, kdo je vinen rozšířením covidu více než ostatní a jemu stačilo, že se mohl bránit sám. Mohl jsem se posmívat konspirátorům o Kalergiho plánech i Iluminátském spiknutí i když mám spoustu čtenářů, kteří to berou vážně.
Můžeme se tu ještě pořád cítit jako lidi, co snesou nějakou tu ránu a když se jim něco nelíbí, prostě se o tom pohádají. Dokonce i Chlor je tu jako doma i když už byl párkrát proplesknut... Tohle tu máme.
Vážení moderátoři České televize, vážení pracovníci v neziskovkách u Šimona Pánka. Vážení příznivci Mináře a Milionu chvilek. Vážení voliči TOPky a Pirátů. Jste na tom hůř než my. U nás nikdo nebdí nad naší ideologickou čistotou. Nikdo nesleduje, zda máme ty správné názory. Můžeme dostat po hubě za blbé kecy. Můžeme někoho urazit a zodpovídat se z toho. Můžeme být sami uraženi... Ale bez fatálních následků. My můžeme říkat nejenom že Havel byl ožrala, ale i že Trump je debil. Můžeme hlásat nejenom to, že islamisti postupně likvidují západní kulturu, ale i to, že Babiš je blbec, co to nemá pod kontrolou. Můžeme hlásat nejenom to, že EU je byrokratický moloch bez jakékoliv zpětné vazby, ale můžeme i o Zemanovi říkat, že je senilní. Můžeme se nejenom vysmát Meghan, že je megera bez kouska studu, ale můžeme i říct, že Volný je kretén. Můžeme říkat nejenom to, že Drahoš a Fišer jsou ideově ukotvení ojrosvazáci, ale můžeme klidně a bez nebezpečí říct, že Putin pro nás není žádná výhra. Můžeme mít pochybnosti nejen o Fajzru, ale i o Sputniku. a tohle všechno tu máme. Dokonce si můžeme dovolit jednoho škebloňského elfíka.
A víte co? My dokonce můžeme i říct, že Havel byl dobrej. Můžeme dokonce i říct, že EU má své výhody, že Česká televize není jen Václavka Moravcová, ale i ruské a nezávislé americké filmy. Můžeme dokonce v klidu říct, že Bartoš bude příští premiér aniž by nám někdo z našich kamarádů cupoval životy na kusy a obviňoval nás ze zrady. Můžeme si volit koho chceme a můžeme nevolit koho nechceme a nikdo nás kvůli tomu nekontroluje, jestli správně a dostatečně nenávidíme. Naše životy nestojí na správných statusech na fejsbůku, nestojí na tom, jestli jsme někdy dali lajk nějakému rasistickému nebo sexistickému vtipu, nestojí na našich souhlasech s čímkoliv. Usínáme klidně a můžeme si (ó hrůzo) dovolit své názory měnit.
A nikdy jsme ani náznakem nepřišli s tím, že bychom vám líbodémo borcům měli zakázat jít k volbám.
- Log in to post comments
Komentáře
vidláci
tak už sakra nekydejte a napište datum kdy to Havel řekl.
Chyťte se se scallopem…
Chyťte se se scallopem navzájem za pyje a táhněte za svým guru, homopornohercem Jandou.
Pamatuji si to, slyšel jsem jej v autě v rádiu
Hledal jsem ten projev. Našel jsem na youtube všechny projevy, i novoroční projev Masaryka, ale tento ne. Někdo byl hodně pečlivý. Scallopova rychlá reakce naznačuje, že o něm ví a ví, že proběhlo čištění na internetu.
máte recht, já to slyšela z nějakých jeho vystoupení na
někde na ústecku, a tak porůznu, vlastně všude kde oblboval lidi, ještě v době, kdy televize byla naše, tedy hned na začátku. A že to není k dohledání, jednoduché, je to někde v trezorech a NESMÍ to ven, protože situace se změnila a nehodí se to. On to říkal běžně, všude kde házel rozumy. Bohužel, zapomínáte, nebo jste byli moc malí a nevíte, že na začátku 90tek, nebyl net, trubka a další, běžně v provozu, jako teď,kdo ví jestli už tenkrát existovali. Já mám net až od 95 a vzpomeňte jak málo byl k dosažení, a jak byl drahý. Bylo jen přímé vysílání a akorát ten co už tenkrát měl video, by to mohl mít nahrané. Televizáci to určitě mají ale sedí na tom a ven to nepustí. NJN jejich naše... co s tím naděláme. .
Tak se nenechejme trolama co si tenkrát čůrali do plínek oblbnout a vezměte rozum do hrsti - ta časová osa, to je věc, která čím dál víc fakta pokřivuje..
Scallope, jdi se vycpat
Taky jsem ten projev slyšel na vlastní uši. Že nezazněl může tvrdit jen mlíčňák jako ty. To jeho,,.....budou vás stchrrrrrašit nezaměstnaností...." se prostě nedá zapomenout. Vibruje mi to v paměti dodnes.
Havel těch kydů nakydal dost...
Dokonce jsem četla od nepamětníků, že o králíkárnách nic neříkal a od těch co lžou, že byl v Mostě a že viděl to zbořené město 😂😁
Možná máte pravdu, že tak, jak je to doslova psáno,
tak to nezaznělo. Ale všichni si to pamatujeme a vše, co je v příspěvku napsáno, to vše Havel říkal. Myslím, že by stálo za to si všechny jeho projevy najít a konfrontovat se skutečností. Havel nepochybně vyzýval ke zrušení vojenských paktů, jak Varšavské smlouvy, tak i NATO, to si všichni pamatujem. Havel pak otočil a byl největší válečný štváč. Všichni si pamatujeme, jak obhjoval porušování Charty OSN a bombardování celé Jugoslávie. Připomínám, že byly bombardovány civilní cíle, které se situací v Kosovu vůbec nesouvisely. Například Novy Sad, což, jak většina ví, je město zcela na opačné straně Jugoslávie. Nebo Novi Bar, což je město na pobřeží Jaderského moře v Černé hoře. Nebo normální osobní vlak. Nebo kolona civilistů, kteří před bombardováním Kosova utíkali do centrální Jugoslávie (většina vybombardovaných byla Albánské národnosti). Nebo budova televize, která prý byla legitimním cílem, protože vysílala prosrbskou propagandu. Samozřejmě, srbská televize nesmí vysílat prosrbskou propagandu, to dá rozum.
Havel byl i signatářem Dopisu sedmi, který vyzýval mladého Bushe k útoku na Irák (na základě vylhané přítomnosti zbraní hromadného ničení, které se nikdy nenašly).
ty projevy jsou pevně zavřeny v trezorech ČT
a ta to ven nepustí. Byla tenkrát vlastně jediná co všechna jeho "vytoupení" přenášela do luftu.. liudu obecnému. Vždyť vlastně žádná jiná neexistovala. Nova byla až od r. 1994, možná snad má něco slovenská TV kdo ví....
Ale ty projevy byly docela hojně přetiskovány.
Už jsem takových diskuzí na téma, co Havel řekl a co neřekl zažil spoustu. Asi by opravdu chtělo udělat kritickou redakci. Soustředit z dobových zdrojů ty projevy. Stejně tak bych rád vyjasnil plně to humanitární bombardování. Je faktem, že Daniel Herman připustil, že to Havel pro Reuters řekl, byť ne doslova tak, jak to bylo pak interpretováno.
pepa sláma
To už leckdo udělal.
https://informace.rozhlas.cz/geneze-slovniho-spojeni-humanitarni-bombar…
možná nepamatujete, ale tenkrát
ještě i noviny byly samostatné, místní nebo oblastní, neopisovali jeden od druhého od stolu. Takže možná
v archívech místních novin bude někde něco k nalezení, teda, pokud to není pod zámkem.
Hmm kritickou redakci, a k čemu, kdo to krom nás bude číst, když to co píší naši presstituti se tak dobře čte a ladí to s pohodlným životem. A na co by to bylo... ?historická pravda? ale jděte. Deset z devíti Vám zapře, to co řekl. Jen tak na vzor ... takový Svěrák, chi to je kanón.... njn. Ale pro mne je to docela zábavné, ty tanečky některých, to je někdy neskutečné, njn dokud paměť slouží....
Jo, ten je taky hustej
Jen připomenu, že při nástupu do funkce přísahal na Ústavu Československé SOCIALISTICKÉ republiky.
Bez mrknutí okem; a vzápětí následovaly první zákony o restitucích vč. církevních, o privatizaci a další.
Křivák.
HOAX
… HOAX: “Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností…” Projev, který nikdy neexistoval
Jan Cemper
24.11.2017
Cemper je ročník 86. Tehdy…
Cemper je ročník 86. Tehdy mu bylo pět let, učil se mluvit a moc mu to nešlo.
Pochybuju, že vnímal věci, co byly za okrajem pískoviště.
Ostatně Cemper je profesionální dezinformátor
Jan Cemper je profesionální dezinformátor, který ale navíc ani není příliš bystrý. Doporučuji podívat se na XTV:
https://www.youtube.com/watch?v=wsBC8Sh8CG8
nebo na Incorrect.cz
https://www.youtube.com/watch?v=Hl8g9BUfqRo
Scalope,
snažíte se svoji práci dělat jak vás na školení naučili.
No každý se musí nějak živit a kdo nic pořádného neumí, může třeba rozvracet.
V tom se Havlovi podobáte.
Dnešní neutěšený stav této naší republiky je zejména díky němu, který změny k horšímu pomohl nastartovat.
A nejedná se jen o zdevastované zdravotnictví.
Víte, není ani tak důležité datum toho, či onoho projevu.
Důležitý je směr, kterým jsme po r. 1989 jako republika pod jeho vedením vykročili.
Můžete namítat, že stát vede vláda a ne prezident. Formálně budete mít pravdu, ale pamětníci vědí, že směr určoval v té době Havel.
A když časem jeho vliv poklesl, už ze směru nešlo uhnout.
Co a kdy tedy řekl:
Listopad 1989 - Letenská pláň
Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte...
V prosinci 1989 před volbou prezidenta
Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků... Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože tu brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím.
Z balkonu Melantrichu 1989
Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, že pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň v ČSSR, sám odstoupím z funkce.
17. 12. 1989 v Čs. televizi
V budoucnu se, podle mého mínění, musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velké pravomoci, jako má dnes.
Prosinec 1989
Pro mne není rozhodující, s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismem.
1.1.1990 v novoročním projevu
Možná se ptáte, o jaké republice sním. Odpovím vám: o republice lidské, která slouží člověku, a proto má naději, že i člověk poslouží jí...
Žádné lepší potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale musí být nabídnuty těm, kteří je nejvíce potřebují.
Připravujeme koncepci důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální stresy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají.
23. 1. 1990 při projevu ve Federálním shromáždění
Všichni chceme republiku sociálně spravedlivou, v níž nikdo nebude trpět existenční nejistotou, v níž nebudou strádat lidé ponížení, staří, děti či lidé jakkoli handicapovní. Chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v níž se nebudeme dělit na otroky a pány.
V dubnu 1990 ve veřejném projevu
Náš stát by už nkdy neměl být přívažkem či chudým příbuzným kohokoliv jiného. Musíme sice od jiných mnoho brát a mnohému se učit, ale musíme to po dlouhé době dělat zase jako jejich rovnoprávní partneři, kteří mají také co nabídnout...
Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor!
Na tiskové konferenci po přijetí zákona o volbách na dotaz novinářů
Ptáte se s údivem, jestli bude inflace, jestli bude zdražování? Mnohokrát a jasně tato vláda řekla ve svém programovém prohlášení včetně dalších dokumentů, a ministři na svých tiskových konferencích, že jejich úsilím je, aby přechod od NEekonomiky k ekonomice byl pokojný, bez sociálních aspektů, bez návaznosti nezaměstnanosti, bez jakýchkoliv sociálních krizí nebo podobně. Jestli se sem tam pohne cena cigaret nebo něčeho, to v této chvíli nevím, zatím je snaha, aby se nehýbalo nic, alespoň v nejbližších měsících. Žádné gigantické zdražování nebo dokonce nezaměstnnost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme. (Poznámka: za rok dělala inflace a zdražení 56 %.)
1990
Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme.
Dne 29. dubna 1999 uvedl Václav Havel pro francouzský deník Le Monde toto: ‚Domnívám se, že během zásahu NATO na Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární…
Myslím si, že tato malá ukázka dává dostatečnou odpověď na to kdo Havel byl, co chtěl a jak to nakonec (i díky jemu) dopadlo.
"Komunisté vás budou strašit…
"Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte.."
Poslechnete si zaznam z letenske plane nebo to prosim nejak dolozte .... A zkuste se dohodnout, jestli tohle havel rekl z letenske plane (a kdy to tam rekl) nebo po volbe prezidenta - poradni podvodnici si vylhanou vypoved predem domluvi, aby pak jeden nelhal jinak nez druhy.
..
Jenže my se navzájem osobně neznáme. Nemáme se jak domlouvat.
Znovu, proč vám ten projev tak vadí?
Vůbec není důležité, kdy to Havel řekl, ale, to,
že to skutečně řekl. Stále je ještě hodně pamětníků, kteří to slyšeli na vlastní uši. Já jsem byl jeden z nich a potvrzuji, že jsem to slyšel.
Samozřejmě, jako obrana proti profesionálním dezinformátorům by stálo za to dobře Havlovy projevy zdokumentovat a konfrontovat se skutečností.
Dezinformátoři se ohánějí na doslovném znění, což je ovšem čirá manipulace. Nejde o znění, ale o podstatu těch výroků. Stejné to je s jeho slavným výrokem o humanitárním bombardování. Asi opravdu nebyl první na světě, kdo toto spojení použil a je pravda, že přímo toto spojení nepoužil. Kdysi napsal na toto téma hloupý článek náš krajan Msgr. Daniel Herman. Kde v podstatě naprášil, že to Havel skutečně řekl, byť jinými slovy, v interview pro agenturu Reuters, která to pak poskytovala jednotlivým vydavatelům. Skutečně ten rozhovor vyšel i v Le Mond. Je docela možné, že v článku v Le Mond či v italském deníku La Republica redaktoři použili nějakou zkratku, ale smysl byl zcela jasný a Havel to nikdy nerozporoval. Pokud by to bylo opravdu překroucením jeho rozhovoru pro Reuters, tak by se nepochybně proti tomu ohradil.
Přesně
Troll bazíruje na datumu, jako by to nebylo jedno, důležité je, co Havel řekl (a že zrovna málomluvný nebyl). Omlouvám se, jestli už to tu od někoho je:
https://www.youtube.com/watch?v=R1em2JwTcXE
A není jedno kdy to řekl?
Slyšel to tehdy skoro každý!! Tv i rozhlas to neustále opakovaly.
Scallope, tady to máte
Václav Havel - kompletní projev v ČST (16. 12. 1989)
https://www.youtube.com/watch?v=0mjEpKLcSg4&ab_channel=LeonCZ , timestamp: https://youtu.be/0mjEpKLcSg4?t=712
Přepisuji "Promyšlený koncept důkladné ekonomické reformy která nepřinese sociální otřesy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se možná někteří z vás obávají připravovaly desítky dobrých lidí, mezi kterými bylo mnoho komunistů, mnoho bývalých komunistů i nestraníků. Pravda ovšem je, že..."
Bylo by dobré, když už u toho computeru sedíte, se po tom podívat sám a ty hodiny havlovo řečí si sám také poslechnout než hned začít kritizovat lidi že si pamatují to co nikdo neřekl.
Na tomto projevu a na následujícím novoročním
je roztomilé to, jak v nich blábolil o řečnivosti předchozích vládních garnitur.
Načež se stal přeborníkem v prázdném žvanění.
Občan
Mhm. Tak je to divadelník, řečnění mu šlo. Lehko pochopit proč tomu tolik lidí věřilo.
Havel
Projev se odehrál po volbě prezidentem. Na balkoně paláce, před mší. ...děkuji a slibuji že nezklamu Vaši důvěru a dovedu tuto zemi ke svobodným volbám... Lze bez problémů dohledat.
"Komunisté vás budou strašit…
"Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte." Tuhle vetu prosim dohledejte, kdyz to pro Vas neni problem :-)
Ono je vlastne dokonale zemanovske. Vidlaci samozrejme vedi, ze tenhle fake projev - kdysi davno ho nekdo vyrobil pro Zvedavce a od te doby se siri porad dal - je bohapusta lez. Je to stejne jako s fake projevem Reagana nebo se Zemanovou lzi o Peroutkovi. Je to lez vedle lzi, ale vidlaci to stejne budou opakovat dal a dal - protoze je to presne to, co chteji slyset. Kredem standardniho vidlaka je: reknemete mi lez, ktera mne udela stastnejsim - fakta jsou politicky korektni a pravda je liberalne demokraticka. Ja chci svuj POCIT!
PS Projev na balkone po volbe prezidentem byl jen kratoucky. Havel mel cit pro dramatik a mudrovanim o ekonomice v tu chvili dramaticky moment zcela znicil. Datovani tohoto fake projevu se stridave meni, ale musim uznat, ze na Zvedavce to dal zkuseny profik - vi presne, jak vrtet vidlaky.
Tak co, pane Vidlaku, budu zcenzurovan?
Byl jste jako Cemper tehdy…
Byl jste jako Cemper tehdy na pískovišti nebo jako Jakub Janda pořád na houbách?
Víte proč jste hloupí?
Protože ten projev pořád popíráte. - Tím ukazujete, jak je pro vás důležitý. Pro nás je to jen další v řadě havlových lží. Byl to jen ulhanej hajzlík, není co řešit.
Nejlepší je vás nechat mluvit. Čím víc mluvíte, tím víc sám sebe zdiskreditujete. - Asi jako holka, co dokazuje, že všechny její pornovidea na webu jsou fake.
Zeman nelhal
Časopis Přítomnost otiskovaly Parlamentní listy a tam byly perly pana Peroutky. A to že byl zavřený pak v koncentráku, na tom nic nemění. Také ho mohli Němci zavřít aby ho ochránili před lidmi, kteří měli na nacisty pifku za zabité příbuzné, odvlečené do říše na nucené práce. A že jich nebylo zrovna málo
Ten projev je ze 16. 12. 1989
Je tam i jak se lidé nemají bát nezaměstnanosti a inflace, protože dojde k důkladným reformám připraveným dobrými zodpovědnými lidmi, tak o přímé volbě presidenta i o všeobecném referendu. Rovněž tam je, jak to všechno vzápětí popřel s tím, že až někdy, až to pude, bo teď je to moc křehký.
Odkazy na projev, zaznamenaný na Youtube, máte o dvě stárnky dál.
Občan
S dovolením to sem překlepnu
https://www.youtube.com/watch?t=712&v=0mjEpKLcSg4&feature=youtu.be&ab_c…
"letišťoid"
je nádherný termín! Neznal jsem ho. Díky, Martine V.
Díky, občas se povede.
Teď mě tak napadá, že ten letišťoid s jeho "urban legend" možná byl ze stejné bublinky jako prolhaný scallop, co se tady snažil tolik zapírat. Mám obvykle v sobotu lepší věci na práci než uvádět scallopoviny na pravou míru, takže díky všem za dohledání odkazů, které (nejen) scallopa usvědčily. Samozřejmě si to jako mnozí taky pamatuju, většinu z těch věcí, co dnes scallopi popírají, jsem slyšel v přímém přenosu. Mmch je zajímavé, že např. vypískání Štěpána v ČKD vyběhne na youtube na první dobrou v nadprůměrné kvalitě i s obrazem, nalezení Havlových projevů z 89/90 dá podstatně větší práci. Určitě jenom náhoda ...
Jo a ještě pro scallopa a spol., prej kdy to řekl: Havel to všechno řekl PŘED VOLBAMI v roce 1990. A pokud s tím má scallop problém, jistě doloží odkazy na projevy, aby bylo zřejmé, že tam Havel nic takového neříkal.
Úplně na konec by mě zajímalo, kdy začnou popírat Havlovu ostudnou omluvu sudeťákům.
😎
Mám dojem že nevnímáte ostatní, keří sou pod vaší úrovní vnímání a snažíte se psíát pro ty, keří nevnímají zase vás. Je to takovej mediální dojem, že jako novinkář svým psavým nasazeím dokážete co nedokázali jiní. A každej den je co psát aniž by se cokoli změnilo. A k čemu to je, gdyž se neveme ani jedna potřeba a nedotáhne se papalášům do tlamy aby to pod vahou naší síly splnili, že to bude po našemu. K čemu je blábolení každej den. Co si to blboni navykli, každej den blábolit jako stará klepna Blažková. Drbat na potkání a třeštit voči z novinek, keré kolem pravdy neprošly ani minulej rok. Staří blboni netušej, že je vyexekuivaní potomci sežerou za živa a marní čas pindáním. Muheeee
K čemu je blábolení každej den?
I buňky vašeho mozku si mezi sebou pořád povídají.
Každá doba má svá témata, která se probírají.
Je to podobný proces, jako když si puberťák zvyká na roli sexuálně dospělého a jako si lidé zvykají na novou roli rodiče.
Ivermectin
Myslím si, že naše zdravotnictví je o penězích.
Tedy nejen o penězích za výkony a pro personál.
Také o penězích na léčiva a přístroje na léčení (a diagnostiku a pod.)
Ivermectin je levný lék, který se na koroňáka už osvědčil.
Lidé na vedoucích pozicích měli možná (nemohu to dokázat) z jiných dražších léků hezké provize.
A nechtěli o ně přijít prodejem léku, ze kterého nemají nic.
Pak je zde skupina lidí, kteří křičí, že neprověřeným lékem se léčit nesmí, ale klidně by se nechali naočkovat neprověřenými vakcinami.
Tam je to o blbosti a o podléhání názorům mluvících hlav z TV a pod.
Na Kydech si může psát kdo chce a co chce.
Je to jednak tím, že se zde vzájemně neurážíme a Vidlák nás až na vyjímky nemusí korigovat.
Je to i tím, že zde není žádná reklama a proto ani žádné tlaky od sponzorů, jak mají Kydy vypadat.
Tak ať nám všem to dlouho vydrží a Vidlákovi velké díky.
Ne, že bych nesouhlasil
Ale proč se nejvíc probírá prostředek pro koně? Rád bych věřil, že proto, že koně tu byli už dlouho. Ostatní si dosaďte sami. Je to nejvíc vhodný anebo nejvíc sprofanovatelný medikament? Podle mě je to zase jen o svádění veřejnosti na scestí. Jde o zdraví celé populace a kde je smysluplná diskuze o tom, co je nejvhodnější? Proč se nedá spíš na člověka, který léčil v terénu a dostal za to mezinárodní ocenění? Je to jednoduché. Vládní pediatr (podle mne politická veš v kožichu vlády) ho označil za dezinformátora a je to v pořádku? Ačkoliv se o tom nepíše, zjistil jsem další funkční prostředek, ale bohužel si nepamatuju jeho název. Je to jednoduché, není totiž společná vůle něco řešit, jen přiblblé politikaření prolínající se rovinami našich životů. Předtím i teď.
Jen tak mě napadlo...Babišova návštěva v Izraeli. Pokud jim zbudou zásoby Sputniku, je ideologicky snažší ho nakoupit od nich než od RF. Rád bych měl pravdu.
Určitě máte pravdu v tom, že vakcíny pro nás
nebudou vyrobeny v Ruské federaci. Izraelský Hadasah Medica Center uzavřel s ruským distributem memorandum o poruzumění o dodávce 1,5-3 mil. dávek. Licence pro výrobu vakcíny Sputnik V byly dosud uděleny Indii, Číně, Jižní Koreji a Brazílii. Produkce v Jižní Koreji je celá určena k vývozu, dosud do Ruska, Alžírska, Argentiny, Maďarska, Íránu a Spojených arabských emirátů.
V Evropě Sputnikem V očkují v Srbsku, Maďarsku a San Marinu (San Marino je jedním ze dvou ministátů, kteří mají ještě větší úmrtnost na kovid, než má Česká republika).
Re: JzH To vůbec není pravda,
co tu píšete, já urážím ostatní vždy a všude.
To musím Targusovi potvrdit!…
To musím Targusovi potvrdit!
Mě přece uráží fut. Zpočátku jsem po každém jeho nezdvořilém výpadu proplakal noc, ronil dehtové slzy, znehodnotil polštář, měl ráno zalepené oči a viděl hnědě. Zjistil jsem, že vyplachovat si oči terpentýnem je ještě horší než srkat slanou vodu. Ale když to je pro dobro Kydů a jejich informační vyváženost, rád strpím obé!
Cituji : "Na Kydech si může psát kdo chce a co chce."
Nehorázná lež člena zdejší sekty.
Který před několika dny napsal, že kdo nechodí k "volbám" , tak nemá morální právo kritizovat (vládu ?) .
Je to tady zhruba stejné jak jinde, jen si více navzájem lžete.
Kromě tebe Chlore. Ty…
Kromě tebe Chlore. Ty nemůžeš. Já tě prostě nemám rád. Tak nějak mě sereš.
Skoro to na mě působí dojmem, že....
…. že média hlavního proudu, hlavně ta tzv. veřejnoprávní, už o svých jediných stejnorodých pravdách přesvědčují především už přesvědčené.
Sálá z nich snaha přesvědčovat i ty dosud nepřesvědčené, jenže tam už dopadá kosa na kámen.
Rozdělme si občanstvo na tři základní skupiny médií hlavního proudu ("veřejnoprávnost" zde berte, prosím, jen jako snahu o jednoduchý popis, intuitivně srozumitelný) :
1. veřejnoprávně přesvědčené
2. veřejnoprávně nepřesvědčené, ale ještě přesvědčitelné
3. veřejnoprávně už nepřesvědčitelné
Jaká je asi váha jednotlivých skupin:
a) co do počtu ?
b) co do vlivu ?
c) co do trendu vývoje kategorií a) a b) ?
Takový průzkum by mě zajímal s tím, že samozřejmě vztah oněch skupin jen ve věcech politických, ekonomických a snad nějak "obecně lidských" (nemám lepší definici). Nikoliv vztah k vysílání "romantických filmů" jakékoliv provenience a jiných hovadin.
Odhadovat četnost oněch skupin je sázka do loterie, závislá na bublině v níž člověk žije. Mně se zdá, že společnost je v tomto směru rozdělená tak cca na třetiny, ovšem s trendem postupného přesunu občanstva ze skupiny 2 do skupiny 3 (možná přání otcem myšlenky?).
Ohledně vlivu oněch tří skupin soudím, že skupina 1 seskupuje občany s větším (mocenským) vlivem, než mají skupiny 2 a 3 dohromady.
Pravdivé, ale příliš složité.
Vystihuje to přesně proč kapitalismus přetvává i své velké krize, války, pandemie : nabízí teoretickou (!) šanci všem, když budou dostatečně schopní, drzí, podvádějící, okrádající, bezpáteřní, amorální, že dosáhnou tzv. úspěchu. t.j. zbohatnou na úkor svých spoluobčanů, kamarádů, manželek, dětí, sousedů. Nabízí vidinu, sen, ne vizi.
Lidé v bublinách se přelévají, ale nezáleží na nich, bublina onoho jednoho procenta je velmi stabilní už po staletí.
Hehe, my vam libdemo…
Hehe, my vam libdemo dovolime jit k volbam, ale kdyz zvolite "spatne", tak vysledky prohlasime za podvod! Dukazu netreba, staci vidlacky POCIT, ze to mohl byt podvod.
Jinak dokud budete, pane vidlaku, proti lidemo vest svatou valku, budete tu v poho. A dokud budete chvalit lidem voleneho - on jen vrni blahem, kdyz ho toho lihoveho kundalhare nazyvate starym jesterem - tak bude Ovcacek moooc spokojeny ... a vidlaci take. Jo kdybyste napsal, ze za Zemanem se tahne mnohem ic zlodejin nez za Kalouskem (coz lze dolozit), tak byste teprve ukazal odvahu :-) Boj proti otravnemu scallopovi zde skutecne odvahu nevyzaduje.
PS Vasi nazorovi bratri v triku budou mezitim na facebooku vyhrozovat Richterove, ze ji podrezou deti, ktere nemuze poslat do Dubaje jako vas idol. Ona chce preci pridelovat byty uprchlikum! Ze to neni pravda? Ale na nejake pravde facebookovym podrezavacum nikdy nezalezelo, vzdyt preci pravda i lez je jenom nazor a ten spravny nazor (=kolektivne oblibena lez) najdou treba u Vas.
Jakoby demoblok dobíhala jejich vlastní nenávist.
Nejvyšší soud shodil ze stolu dovolání obžaloby, která se domáhala potrestání obžaloby bývalého člena ODS Martina Langa za jeho výrok na adresu prezidenta Miloše Zemana. Lang na sociální síti napsal, že Zeman „je druhý Hitler a je nutné ho podřezat jako svini“.
-
Když je to v pořádku pro presidenta, tak už pro všechny.
President je kromě člověka ještě instituce.
Myslím, že by se s tím paní Richterová měla vyrovnat stejně statečně, jako pan president.
Možná, že jednou jedno z jejích dětí bude presidentem. Bude mít tréning.
Taky mi to přijde divné, ale když to tak soudce rozhodl...
Berte to tak, že paní Richterová má takové hezké černé vlasy, krásně modré oči, Hitler prý taky experimentoval s drogama - někdo se asi vylekal, že je třetí Hitler. Lidi jsou divní.
Ona se s tím vyrovnala…
Ona se s tím vyrovnala mnohem statečněji než ubrečené premiérské děcko. A dokonce nechce podřezávat ostatní - jako Vámi zmíněný Lhář, který tuhle krvavou cestičku prošlapal svou snahou vázat legitimace do kůže členů ODS. Inu někdo musel být první - proto jste si ho také zamilovali.
A ozval se snad hodný pán vidlák proti podřezávačum? Naopak, otevřel prostor pro jejich další střelivo - lhát o blbce je přeci v poho, je to jenom názor.
Když se objevil fašismus nebo komunismus, muselo k tomu spousta hodných a příjemných lidí s pašíkem v chlívě a bramborami na poli připravit půdu svou tolerancí ke lžím a podřezávačum v tehdejších názorových bublinkách. Pak už k tomu stačilo přidat prohlášení vlastníka jen za podvod (když většina zvolila "špatně") a dílo se podařilo
Já to o tý Richterový slyšel…
Já to o tý Richterový slyšel jen od vás.
Jen jsem vám na tom ukazoval vaši licoměrnost.
V jednom případě děláte šokovanýho, v druhým, v druhým hlásáte, jak je to správný.
Teď se už popíráte z odstavce na odstavec. - Je otravný vás už číst.
Čmoude, a proč na hlavonohu reagujete?
Jeho každodenní úkol je:
rozes..t diskusi;
odvést diskusi k jinému tématu;
ptát se, a pokud dostane odpověď, točit se na chybách - např. KDY to řekl Havel? Všichni si pamatujeme, že to řekl, ale jsme LHÁŘI, protože neznáme přesné datum a čas...:-)
Ať si svůj jidášský groš vydělává jinde, ne?
Argument 'Všichni si…
Argument 'Všichni si pamatujeme' je neprustrelny. Akorat jste si na to vsichni rozpomneli az potom, co to nekdo vyrobil pro Zvedavce. Zeman si tak naprosto presne pamatoval, co Peroutka nerekl.
Hodny pan vidlak me samozrejme smaze, ale jste dukazem, ze pro hnojnik je nejpresnejsi oznaceni Goebbelsovy kydy.
A proč vás to vlastně tak trápí?
Tehdy Zvedavec ještě nebyl. Toho založili až 10 let po revoluci.
Cemper byl děcko, Jandu ještě ani nepočali.
Znovu, proč je pro vás tak důležité dokazovat, že to Havel neřekl a Peroutka nenapsal? - Většinu lidí to ani nezajímá.