Myslel jsem, že na Kydech bude mít Kare Gott jediný článek. Kydy se přece jenom zaměřují jiným směrem než na životopisy nebo hanopisy slavných. Tušil jsem sice, že Gottův skon bude mít větší dosah než jen ve velkolepém pohřbu a vzpomínání druhořadých celebrit. Ale ani ve snu by mě nenapadlo, že o pouhý den později už tento podstatně zvětšený dosah budu popisovat.
Zkrátka a dobře, Mistr nám ještě ani nevychladl, ale už se leje špína na všech úrovních. Babiš předevčírem ještě s vládou schválil státní pohřeb, ale protože nám ta lepší, důstojnější, morálnější a pražská část ulice začala křičet, včera už to odvolal a prý bude "jen" pohřeb se státními poctami.
Bývalý protokolář Forejt už stačil národ informovat o všech prohřešcích proti protokolu - vlajkách na půl žerdi, chybách ve státním pohřbu a podobně.
Šafr se vyjádřil, že Gott (teď když se už nemůže bránit) byl vlastně škůdcem a státní pohřeb si nezaslouží, protože by to bylo zneuctění všech těch, kteří pro republiku něco udělali. Vlastně má pravdu... Gott by měl pohřeb stejný jako ti, kteří humanitárně bombardovali a podepisovali dopisy vyzývající k útoku na Irák a po něm by stejný pohřeb měli další podobní kolaboranti politici.
Abych nezapomněl na Halíka. Ten už stihl napsat i příslušný dopis o tom, jak by pohřeb u Svatého Víta byl nevkusný a oslavoval by normalizační hvězdu zábavního průmyslu.
A přidávají se další a další.
Vidlácky bych si dovolil říci, že Gott se v očích všech těch dnešních mravokárců provinil v podstatě jen tím, že po revoluci před nimi pokorně neklekl na kolena, nesypal si patřičně popel na hlavu a neměl potřebu si k nim chodit pro radu, pro koho smí a pro koho nesmí zpívat. Stejně tak nikde neposkakoval a nebil se v prsa, jak dal peníze Lanďákovi, podporoval Kubišovou a další. A jeho třetím hříchem bylo, že se nesnažil režim za každou cenu provokovat a hrát si na symbol protikomunistického odboje a dostávat za to zahraniční podporu.
Troufám si také tvrdit, že Gott si vzal z podpisu Anticharty víc poučení než všichni ti Svěrákové, Smoljakové a další pražští kavárníci. Gott už totiž až dodnes držel politickou hubu. Nebo snad někdo víte, koho volil? Politicky se neangažoval, nechtěl být spojen se žádnou stranou, zřejmě mu stačilo se politicky znemožnit jen jednou. A už navždy dělal to, co uměl nejlíp... zpíval.
Ti další si sice nasypali popel na hlavu, ale jinak se nezměnili ani o fous. Tak jak tenkrát stáli na správné straně i kdyby měli udat vlastní babičku, tak to dělají i dneska. Tak jak se tenkrát cítili nad plebsem, tak se nad něj povyšují i dnes. A z mně neznámého důvodu mají pocit, že herecká nebo zpěvácká pocta je automaticky povyšuje na arbitra morálky.
Na rozdíl od Kluse, Šídla či Holubové mi Karel Gott nikdy nevysvětloval, co si mám a musím myslet.
Dále bych rád podotknul, že když děláte dobře to v čem jste dobří, tak se to projeví... Karel Gott byl zpěvák a dělal to dobře. Proto by většina národa klidně zamhouřila oči nad protokolárními prohřešky které propírá pan Forejt. Ostatně Masaryka také zvolili víckrát než mu ústava dovolila a všichni to rádi přešli. Proto většinu lidí nijak neurážejí státní vlajky na půl žerdi a proto jim nevadil Babišův návrh na státní pohřeb.
Karel Gott je hodně jasně svítící reflektor v jehož světle bude velmi podrobně vidět ledacos z charakterů dnešních mocipánů a okupantů veřejného prostoru. Tentokrát totiž všichni sedí v první řadě a tentokrát český volič nejenže neodpustí, ale také nezapomene. Jeden z mých oblíbených blogerů to vyjádřil mnohem jadrněji... ukáže se, kdo je zmrd ať už má jakoukoliv slupku.
Jak asi bude nazíráno na Babiše, který nejprve halasně řešil státní pohřeb, aby po chvíli couvnul a zachraňovala to Ivanka Gottová? Jakpak Zaorálek a další, kteří se teď bijí v prsa, jak to PRVNÍ navrhli...
Jak bude nazíráno na novinářské i herecké hvězdičky, které neměly odvahu Karlovi rušit koncerty pískotem (vynesli by je v zubech), když prý byl takový pokleslý charakter a troufají si až teď, kdy se nemůže bránit?
A Halíkovi doufám někdo rozbije hubu, přečte v Bibli něco o lásce k bližnímu i k nepřátelům.
Jak bude nazíráno na Forejta (protokoláře s děvkami a fetem), že promeškal vzácnou příležitost mlčet?
Mimochodem, všimněte si... Zeman kondoloval rodině, nechal stáhnout vlajky... a... ticho. Neříká už nic. Není blbej. Gott je opravdu tuze jasný reflektor a snadno ukáže něco, co národ nechce vidět.
Nakonec bude mít Mistr národní pohřeb na Žofíně. A aby se neukázalo, že jeho skon bude mít větší politický dosah než celý jeho předchozí život. Gott má, řečeno politicky, nejvíc voličů. V očích národa asi tak stokrát víc než všichni politici dohromady.
- Log in to post comments
Komentáře
Bojovat? Když se podívám do…
Bojovat? Když se podívám do životopisu, tak byli členy SSM, byli synové a dcery velkých pohlaváru, viz bojovník devátý a další :D Jooo, ti bojovali fakt hodně :-o
Faleš a drzé čelo
Hrdinové, s přibývajícím časem, větší, a větší, až nedostižní. Pro nás, kteří jsme tu dobu žili - ubožáci !
Litoměřický seminář
Karla Gotta jsem neměl rád, jeho písně mě nikdy neoslovovaly. V podstatě jsem znal jen jednoho kamaráda,
Litoměřický seminář
... Se to samo odeslalo dřív, tak pokračuji: jednoho kamaráda, který poslouchal Elvise Presleyho a k tomu Gotta. Měli podobný hlas. Nicméně nikdy bych si ho nedovolil nějak urážet a jeho slávu se snažit zneužívat. To píšu jen proto, že mě upřimně překvapuje ta jeho obrovská podpora zde. Ovšem chtěl jsem zmínit, že proběhl další Litoměřický seminář, záznam je v internetovém časopise Argument. Švihlíková tam říká pořád to samé co asi poslední 3 roky, ale má pravdu. No a dost tam demaskuje Trikolóru, přesně se děsí důsledků zrušení minimální mzdy. Je to dost tristní zjištění, když vidím, co tam vlastně bylo za lidi, že my, kdož máme hlavní zdroj příjmu z výplaty jako zaměstnanci, máme jediné politické zastání ve skomírající ČSSD a - ó hrůzo - v KSČM. Jiné zastání nemáme. Tak koukněte kdyžtak na to.
Odkaz prosím. Dík
Odkaz prosím. Dík
Zastání není v čssd nebo ksč,
zastání není nikde. Jen u sebe. Nefunguje ani "půjčka za oplátku" (Berne: Jak si lidé hrají).
Socialismus pro bohaté
No Konečná je z KSČM a jaký jiný politik u nás dokáže nastolit takové téma?
http://casopisargument.cz/2019/10/04/cesta-odnekud-nikam-aneb-radosti
Odkaz
http://casopisargument.cz/2019/10/02/30-vyroci-od-sametove-revoluce-hod…
Dík, znamenám si.
Dík, znamenám si.
k těm, kdo stále na někoho…
k těm, kdo stále na někoho lijí špínu:
Je to jejich vizitka,
nás se netýká.
Jestliže máme Gotta rádi
i s jeho případnými chybami,
oni nám ho vzít nemohou
a tak nám nevládnou.
A tak radujme se veselme se,
že tu s námi tento člověk žil
srdcím radost daroval
a tak nehasnou.....
Gott ex machina
Sto slepic.
PS: název mi připomněl známou scénku z jednoho sitkomu
https://www.youtube.com/watch?v=SJcm8Qh2Q0I
Já děkuji všem.
Je to opravdu poučné.
Děkuji proto jak zde komentujícím, tak i jinde.
V podstatě to nyní není ani tak o KG, jako o každém z nás.
Váš odkaz (Sparrow) mne pobavil a myslím, že by pobavil i nyní samotného Karla. A možná...
Ano to jméno, to jméno už budí podivné emoce a proudy v lidech.
A co teprve, když "bůh je mrtev", ale jeho cesty jsou nevyzpytatelné...
Říká se, že na druhých vidíme ihned i všechny svoje vlastní chyby, tak snad jsme (TROŠKU) poučitelní.
Každý jsme tu jen na chvilku, ale co rámusu naděláme v okamžicích, kdy je "mlčeti zlato".
PS: Všem plivajícím bych vzkázala a kéž by to k nim doplulo:
A co děti, alespoň kvůli těm jeho dvěma malým holčičkám, nestojí za to raději NA ČAS jen prosím pomlčet....?!
Ad Scallop dnes souhrnně
Vy jste jak z hloupého snu. Ten kanál rozhodně neotevřeli zdejší diskutéři, ten smradlavý kanál otevíráte vy a lidé, jejichž jména zmiňujete. Nebýt jejich nenávistných výroků, nikdy by zde ta jména nepadla. Nejsou zajímaví, jen hloupí stejně jako vy, s potřebou pokálet čistého člověka.
Nejen na Vidlákově webu, ale na všech fórech převažují slušní lidé, sjednocení smutkem. Tisíce svíček a květin před mistrovým domem potvrzují, že vaše nenávist je míjí. Nemáte tak velký koš, kam byste ty kytky naházeli, jak jste zvyklí a tak alespoň plivete a dáváte nálepky. Vy nejste mistr zapomnění, vy jste mistr nenávisti a to bychom opravdu zapomínat neměli.
P.S. :-) Mrzí vás, že si Gott nezazpíval se Zemanem a Babišem? A rehabilitovali by se Hutkovým pamfletem? To už byste určitě nedal....
Souhlas
Dík Alice.
Treba me vysvetlite Vy,
proc smrt Gotta nuti tolik lidi k utoku na Havla? Proc? Co se jim deje v hlave?
už zase
provokujete ?
o této hřebenatce
říkal Pepa Řepa na a.cz, že má rozum v noze ...
Na Pepeu Repu
nostalgicky vypominam, byl to mistre sveta formy bez obsahu. Az ho potkate, tak ze pozdravuji :-)
cialis theme song
<a href=https://vslasixv.com>cheap lasix 40 mg
niktoš
Laco měl pravdu
vykašlete se na něj
Je to jednoduché, stačí se zamyslet
Možná byste si scallope jednou mohl odpovědět sám a nemusel se pak ptát v každém příspěvku. Návrh pro vás na dnešní den – sepište sem prosím všechny příspěvky z této diskuze, kde V.Havla někdo uráží. Pak to srovnáme s vyjadřováním kavárenského výkvětu o K.Gottovi.
Havel - např. já, abych mluvila za sebe, proti Havlovi nemám vůbec nic, protože ho beru jako plod porevolučního nadšení. Nezajímá mne, co bylo před tím, jeho jméno jsem zaregistrovala až v osmdesátémdevátém roce a byl pro mne člověkem, kterého vynesla tehdejší doba /tenkrát jsem byla ráda, nikdo jiný nebyl/ a lidé v něj vkládali velké naděje. Ty on za pár let krutě zklamal. Tohle je např. rozdíl mezi ním a Gottem, který zklamat nestihl.
A nejvíc Havlovi uškodili lidé, kteří si z něj udělali klacek na celý národ, vydávajíc ho (ten klacek) za pravdu-lásku. Osobně si myslím, že VH byl v jádru slušný člověk, bohužel jen slabý, protože se ve vleku té doby nechával manipulovat pochybnými existencemi. Další rozdíl mezi Havlem a Gottem - Karel Gott byl pánem svého života, nebyl ničí loutka.
Za komouše byl takový vtip – Otázka: Víte, kdo je největší upír? Odpovídalo se : G. Fučíková, už dvacet let žije z mrtvoly.
V tom jste se zhlédli, upíři na hrobu? Co takhle žít své životy sami za sebe, myslet vlastním mozkem a připomenout si co vlastně ta slova o hodnotách znamenají?
Po své smrti už se VH ani proti zneužívání bránit nemůže. A tak ho nejvíc dehonestují ti, kteří lži a nenávist pojmenovávají Havlovými slovy, o nichž už dnes proto každý pochybuje a tím i o něm samém. I on je oběť. Jeho osobou se zaštiťují lháři, darebáci, zloději a agresoři jako vy, pak je nejjednodušší uvěřit, že byl stejný. Zneužíváte jeho jméno k prosazování svých zájmů a názorů a ani se nezastydíte být přitom vulgární. Stejně je tomu např. i u K.Čapka nebo K. Kryla (ten by vám však nakopal p.del, kdyby žil). To všechno „se lidem děje v hlavě“, když se ptáte.
Nemajíce živé ikony, kradete ty, které už se bránit nemohou a vkládáte jim své vidění světa. Jenže i když miliony lidí zatím mlčí k vašim urážkám, nálepkám a sprosťárnám, oni vědí… to je vaše smůla.
.....
To výše v 16:26 od Alice je pro scallop ve 12:40
Žasnu nad vaším příspěvkem,…
Žasnu nad vaším příspěvkem, jak jste to krásně napsala ... za mě 100% souhlas a děkuji.
Těší mne
Vaše ztotožnění s mým názorem. Někdy mívám pocit, že píši mongolsky, když nikdo nereaguje :-). Takže děkuji já Vám. Dobrou noc.
Mě ne
Ja mám Havla za zrůdu stále.
Jinak jestli se v civilu jmenujete Bakala nebo Schwarzenberg a umřete, taky budu nadávat na Havla taky, tak to neberte osobně.
Váš názor
Neberu to osobně už proto, že jsem ženská a těch dvou slizounů bych se ani prstem nedotkla. Dobrou noc.
Dopis
Vážený Vidláku,
díky za to, že jste měl chuť téma Karla Gotta ještě otevřít. Já jsem vše, co bylo třeba, už napsal včera. Nemá smysl se vůbec zabývat pěnou dní. Ta je a zmizí. Kdo propásl možnost pozitivně mlčet, se stal idiotem dne. Smrt krále anebo prezidenta lidských duší má tu přednost, že ukázala, jak správně někdo řekl, zástupce pekla na zemi. Ti si mohou být jistí, že na ně lidé nezapomenou. Protože mrtvým, pokud to nebyli váleční zločinci, patří do dne pohřbu úcta a vzpomínka. Za sebe jenom věřím, že zažiji to, co jsem zažil při pohřbu Jaroslava Seiferta. Pokud ano, tak to bude předčasná, ale o to silnější vzpomínka na roky minulé a demonstrace lásky, která přebije tu, jež je svolávána na dobu pozdější, k oslavě pravdy jako takové. Všichni ovšem vědí, že to bude ve skutečnosti demonstrace za lež.
Nu, a tak, abych zůstal věren sám sobě, posílám Vám se svolením autora dopis, který mi přišel včera, od kamaráda, který byl Karlovi docela blízko (na rozdíl od jiných vzpomínajících), může české populární hudby a českého spisovatele. Myslím, že vyjadřuje vše, co má být řečeno. Dopis je mírně upraven tak, že jsem odstranil vše, co se týkalo mě osobně.
Vážený Vidláku, Váš IK
„Milý IK, je to tak, jak říkáš: odteď bude už definitivně všechno jinak. Ale co je na tom asi docela nejhorší, je to, že se nám důsledky té proměny nebudou líbit ani trochu. Myslím tím skutečné důsledky, protože když se nad tím zamýšlíš, bude opravdu sotva o co stát.
Já s tím celým ale bohužel mám ještě jeden, tak říkajíc etický problém, vyjádřitelný asi tak, že Karel a hodně, co s ním bylo kolem, tvořilo to poslední, co mne stále ještě zajímalo, myslím doopravdy zajímalo. Jinak řečeno – žiju už tak dlouho, že ty autority, jichž jsem si vážil, obdivoval je a měl je rád, jsou buď mrtvé, na vozíčku, anebo po LDNkách a pokud ubyl už i Karel, pak váhám, kudy, kam, jak a hlavně proč dál.
Je to asi tak, že pánů, jichž si považuju, se ještě několik najde, ale přiznejme si, že na dávné velikány, které jsem naznačil, můžeme nanejvýš jen s úctou vzpomínat. Takže, jak to tak vidím, z toho mála, co zbývá, se nabízí už asi jen nezbytnost vydržet stát pevně a nedat se póvlu. To jsme ale tak dlouho žili jen proto, abychom se nakonec jen bránili?
Vím, že za týden bude jinak. Taky je mi jasné, že u pouhé pasívní obrany nezůstane, to máme v genech. Otázkou, která se nabízí, ovšem je, zda k výbojům, bez nichž nelze přežít, nalezneme dost nálady, odhodlání a radosti, bez níž je každá vůle slabá.
Myslím, že si rozumíme (také) v tom, že fakt existence Karla Gotta se vším, co s ním stálo, padalo, souviselo a odvíjelo se od něj, představovalo něco jako pevnou konstantu, či opěrný bod určitých hodnot, chceš-li. Jedinců, s nimiž hodně stojí či padá, bývá poskrovnu, Karel však kromě svých výlučných osobních kvalit (anebo třeba i nekvalit) jasně personifikoval určitou éru, jednak zatraceně dlouhou, jednak takovou, že se nám vlastně sakra líbila, že ano? No a to teď přestalo, vlastně z hodiny na hodinu, a poslední, co zbývá, je holá nezbytnost vyrovnat se s tím – asi tak, jako když vyhoří barák a Ty si namlouváš, že je fajn, kolik že zbylo alespoň cihel, nebo škváry a rmutu, co se budou hodit na zimu, až namrzne.
Ano, Tvému dnešnímu rozpoložení, pokud jsem je správně přečetl, rozumím, a ne že ne. Takový šok, takovou proměnu okolních kulis, jsme nezažili ani Ty, ani já, třebaže máme za sebou ne málo – příslušné detaily vynechávám záměrně. Má to ale háček, kamaráde, respektive staví nás to před poznanou nutnost zachovat se tak, aby jeden žil i dál, k tomu důstojně a navíc ve vlastním stylu. Na hroudě másla ušlehaného možná ledabyle, nicméně stále ještě dostatečně pevné a stabilní.
Už to sice nebude, zdá se, definitivně nikdy tak docela ono – bez Karlových hitů, jeho stylu a způsobu nahlížení světa, myslím. Pokud se Ti to ale nelíbí, máš stejnou možnost, jako ta druhá myška v mléce, co odmítla šlapat a utopila se. Takže, pokud jde o tu vůli, náladu pro její nasměrování prostě najít musíš. A jak Tě znám, anebo spíš pamatuju, Tobě to půjde!
Anebo Ti to alespoň moc přeju.“
Reakce
Dík za zveřejnění dopisu pane I.K. a také za váš příspěvek. Z dopisu jsem vyjmul co stojí za zvýraznění
" Takže, jak to tak vidím, z toho mála, co zbývá, se nabízí už asi jen nezbytnost vydržet, stát pevně a nedat se póvlu. To jsme ale tak dlouho žili jen proto, abychom se nakonec jen bránili?
Samozřejmě , že jsme nežili jen proto, abychom se jen bránili, je už na čase převzít iniciativu, jak? Sám nevím, ale rád bych proto něco udělal.
Pane Vidlák,
ten článek mi nemluví z duše, ale i z pneumatiky....
Díky!
Scallop
Nevychovanych fracku je dost, ale nevychovaný hlupák, který uráží všechny a všechno, co nesouzni s jeho názorem a ještě příjde k někomu na návštěvu, tak to je skvělý elf, no, nová doba. Jen se divím, že není na demonstraci za klima, není dnes pátek?
Opakuji dotaz
Proc ma tolik lidi potrebu smrt Karla Gotta okomentovat utokem na Havla?
PS Kdyz nevite kudy kam, zacnete elfovat a mate vyhrano.
...
Myslím, že byste měl počkat, až sem příjde Sartre. S ním si budete moc pokecat na vlastní úrovni.
O nás se nestarejte.
a znovu
si začínáte?
K.G,
Scallope.
Špatným prezidentem může být kde kdo a dostane státní pohřeb.
Výborným zpěvákem jen někdo a občané by K.G. ten státní pohřeb přáli.
Pražská kavárna má modlu Havla a mi ostatní Karla Gotta.
scallop
Tradice toho statu muzete jiste hodit za hlavu - a pak treba prosazovat program tradicniho hodnot, pokrytectvi se meze nekladou :-)
Ale ve slusne spolecnosti se uvahy o statnim pohrbu nejprve prezentuji rodine pozustaleho - prave proto, aby se vlada vyhnula ostude s odvolavanim statniho pohrbu. Ja chapu ze politicke PR dnes znamena hodne a alespon na tomto foru z toho politicke body budou. Ale slusne je se nejprve zeptat pribuznych.
Doporučuji: http:/…
Doporučuji:
http://nonserviam.cz/medialni-hovinka-xxv/
Reakce
Moc pěkné Admirále, opravdu jsem se pobavil.
Omluva
Chtěla bych se omluvit, vstoupila jsem na vidlakovy kydy bez pozdravu a představení, tak bych to chtěla napravit. Kydy čtu od začátku, již několikrát jsem chtěla napsat poděkování a také nějakou poznámku, ale vždy ten můj postřeh či názor mi nepřišel tak zajímavý a důležitý,dnes ve mně bouchly saze.Tolik sprostoty po smrti člověka, co vyprodukovali naše elity, to se jen tak nevidí. A vážně už ani nejde o Karla Gotta, ale o podle mého o základní princip mravní, slovy Jana Drdy ze známé povídky.To už jsme fakt jako společnost došli tak daleko, že kvůli svému přesvědčení budeme urážet a hanit člověka v den jeho smrti? Je mi z toho smutno a začínám mít strach, kam až to povede.Co se představování týče, jsem pětapadesátileta učitelka, tedy slovy Targuse, stará, ošklivá, nehodící se do této skvělé, nové doby.
Něco mi říká, ze tohle je…
Něco mi říká, ze tohle je teprve začátek.
Ne Jitko, nedošli jsme jako společnost
tak daleko. Většina národa ne. To jen lepšolidé, neboli pravdotrusové se takto chovají.
Su ráda, že jste našla…
Su ráda, že jste našla odvahu vstoupit, mezi nás staré, ošklivé, nehodící se do této skvělé, nové doby.
No není ta naše láska vůči Gottovi bláznivá? Ale skvělá :-)
Šafr opět s rozběhem proti…
Šafr opět s rozběhem proti vidlím:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Gejziry-nenavisti-babisov…
I kdybych byl pevně přesvědčen, že prez. Zeman je čínsko - ruský agent, že Babiš je odsouzený zločinec, ať už ho obžalují či neobžalují, odsoudí neodsoudí, a že za všechno může Putin, s takovými retardy, jako je pan Šafr bych, do party nešel. Šafr Putinovi ty příznivce přímo nahání.
To je hlavně pro Scallopa. PROVĚŘTE SI, JESTLI ŠAFRA NEPLATÍ PUTIN!
Takhle pravděalásce nedokáže uškodit ani Zeman s dvěma Ovčáčky.
Mame svobodu, ne?
A ja mam tedy svobodu necist Safra, ktery pro me neni nijak zajimavy.
Škoda to nepřečíst. Tak jsem…
Škoda to nepřečíst. Tak jsem se dlouho nebavil.
Napoleon prý říkal, když nepřítel dělá chyby, nerušme ho.
Přeji panu Šafrovi, aby se činil.
Máme přeci svobodu.
Kdybyste nevstoupil, museli…
Kdybyste nevstoupil, museli bychom si Vás tu vymyslet :-)))))))))))))
Naprosto, ale naprosto skvělý :-)
napsáno 4.10.2019 napsáno 6…
napsáno 4.10.2019
napsáno 6.10.2019:
Dnešní můj pohled je naprosto, ale naprosto jiný,
jako malé dítě píši:
Díky za další lístek sedmikrásky,
díky za Váš vstup.
Moc chezky si to napisal
Gott bol frajer, co robil hlavne to co vedel a vedel to fakt uzasne.
Chyby robime vsetci.
60-te, 70-te a 80-te roky mal doslova bozske. Tie piesne mam stale rad. Vyrastal som na nich.
Cest jeho pamiatke. Zvysok su nepodstatne kecy zavistlivcov. Nemyslim si, ze by to trebalo viac rozmazavat. Hovna treba nechat tak, nie sa v nich vrtat :D
Suchý o Gottovi: https://www…
Suchý o Gottovi:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Smetana-tlacila-Vam-se-li…
Takto asi nějak bude.
KG
Včera večer přišli u nás do hospody traktoristi, sečou kukuřici a tak hákují až do tmy. Dívali se na televizi a když došlo na Karla, povídali, že mu někteří i funus závidí. Potom padl návrh, aby od 1.10.2019 byl nový letopočet, že když jsme mohli mít před Kristem a po Kristu, tak že teď můžeme mít před Gottem a po Gottu.
Tak
to nemá chybu, ono to tak i s tou závistí a nepřejícností i s tím před a a po v podstatě bude a to i bez oficialit!