Tenhle obrázek jsem našel u Mastera na fejsbůku a tak se mi líbil, že jsem ho protentokrát použil. Moji pravidelní čtenáři už samozřejmě vědí o čem je řeč.
V USA je asi hotovo. Hlasy jsou sečteny, vyhrál Biden díky korespondenčnímu hlasování. Donald se s tím nemíní smířit a hodlá volby napadnout u soudů, žádá o přepočítání hlasů a mluví o tom, že jemu a jeho příznivcům "ti druzí" volby ukradli. Mluví o volebních podvodech, že republikáni neměli přístup k volebník komisím a nemohli dohlížet na sčítání hlasů... a tak podobně. Tolik fakta.
Všem případným elfíkům rovnou hlásím, že jsem u žádné americké volební místnosti nebyl. Nevím jestli se Trumpova obvinění zakládají na pravdě. Stejně tak nevím, jak funguje to jejich sčítání hlasů. Jen vím, že polovina voličů v USA je řádně namíchnutých, protože viděli stejné grafy jako my slyšeli stejného Trumpa jako my. Nevím, jestli se v USA dějí volební podvody, ale vidím tam u nich atmosféru, která ve volební podvody věří. Vidím tam u nich krizi důvěry v americký systém.
Samozřejmě, není to prvně v dějinách, kdy byl v USA výbušná atmosféra. Měli tam pochody proti rasové segregaci, měli tam válku proti mafii, měli tam protesty proti válce ve Vietnamu. Měli tam hurikán Catrina, mají tam BLM, mají tam Ku-klux-klan. Přesto bych chtěl upozornit, že teď mají jedno nóvum, které ještě nikdy neměli.
Jejich národní garda byla vždycky povolávána proti "těm druhým". Proti černým, proti mafiánům, proti sluníčkářům, proti hipíkům, proti pacifistům, proti gayům, proti indiánům. Národní garda odjakživa až podnes chránila bílé proti ostatním. Drze řeknu, že chránila republikány reprezentující americký způsob života. Stát byl bílá část ameriky, ta část, která žije ve spořádaných čtvrtích v domcích s bílým plotem, mají nedaleko dobrou školu, doktora, kterému platí v hotovosti a jejich děti se snaží dostat na Yale nebo Harward. Národní gardu měli na to, aby pacifikovali gheta, aby jim "černý huby" nelezly do autobusů, aby jim pokud možno nechodily ani po chodnících.
Národní garda tu byla od toho, aby černé, hispánské, mafiánské, hipísácké, buzerantské a jiné skupinky nehyzdily jejich konzervativně bílou ameriku. Národní gardu povolávali ti, kteří v neděli poslouchali evangelikální pastory v kostelích, že amerika = spasení a všichni nemakačenkové jsou komouši a všechny buzny shoří v pekle. Národní garda byla od toho, aby odstřelila všechny, kteří tento svět ohrožovali.
Teď poprvé v amerických dějinách budou povolávat národní gardu sluníčkáři, LGBT a černí proti bílým. Proti americkým vidlákům, kteří v Trumpovi viděli zachránce před amerikou "těch druhých". Poprvé se nepokoje netýkají hloupých mladých, frustrovaných černochů, odpůrců proti válce nebo chudákům v bídě. Poprvé se nepokoje týkají té části ameriky, která vždycky měla navrch, vždycky vedla, vždycky bylo po jejich. Oni byli ta obrovská střední třída, která nepotřebovala sociální programy, protože byla mobilní, schopná se stěhovat kvůli práci, měla vzdělání a donedávna věřila, že má i budoucnost.
Teď má stát národní garda i policie proti svým. Prakticky všichni šerifové, policajti, ale i gardisté jsou bilí a pocházejí právě z těch rednecků, kteří se teď nechtějí smířit s tím, že jim Biden ukradl volby. Národní garda má chránit stát proti lidem, kteří ho považovali za svůj a sebe považovali za tu skutečnou ameriku, která je nejlepší, nejdokonalejší... .atd, atd.
Teď má bílá národní garda chránit ameriku proti bílým voličům Trumpa. Proti ozbrojeným bílým. Proti bílým, kteří ameriku považují za svojí, protože jí vybudovali svojí prací. Proti bílým, kteří mají pocit, že jim nadnároní korporace tu jejich ameriku ukradly a Biden je jejich kůň.
Aniž bych chtěl machrovat se znalostmi amerických reálií, tohle mi přijde dost podstatné. Svým způsobem teď mají voliči Trumpa ochutnat svojí vlastní medicínu. Jak zareagují? Poddají se tomu? Nebo budou dál "tvořit svojí zemi" a povstanou? A je vůbec možné pacifikovat lidi pomocí rekrutů, kteří přesně z tohoto prostředí pocházejí? Nebo jim to prostě bude jedno, protože demografie je demografie a vyhrávají ti, kteří víc trtkají a nadělají kupu dětí, kterým se vůbec nesnaží zajistit budoucnost, protože si ji mohou nakrást u bílých vidláků?
Nechci se kasat znalostí amerických reálií, ale mnou popsaný kotejl považuji za dostatečně nový i dostatečně výbušný, aby z něj vzniklo něco, co tu ještě nebylo.
PS. Ještě chci doplnit, že bílá amerika pro mě není záležitost barvy pleti, ale záležitost životního stylu. Dnešní americký vidlák už neupadá do mdlob, když vedle něj bydlí černoch, pokud je to černoch pracující, jehož děti se po večerech učí a neberou drogy.
- Log in to post comments
Komentáře
technická: prosím nezaměňovat MĚNU s
MĚNOVOU REFORMOU.
Díky.
A co Svět, má si kde hrát?
Pane Gerde, máte pravdu s Odhadem dalšího vývoje v USA, ale jaký bude vývoj Světa?
Čína toho využije, a udělá si pořádek v okolí, doufejme, že nezabere Sibiř – suroviny.
Německo dokončí trubky s plynem.
Turecko bude v klidu, protože Izrael potřebuje klid, když USA jsou v neklidu.
Dolar se otřese, Evropa se otřese, držitelé USA dluhopisů se třesou.
Jinde si oddychnou, budou mít klid pro svou práci.
Uz je to tady ...
Šéfka TOP 09 Markéta Adamová vnímá poslední zkušenosti USA s korespondenčním hlasováním jasně pozitivně. Hlavní je podle ní to, že spousta lidí se díky tomu mohla zúčastnit voleb v době pandemie. Nepochybuje, že rizika volebních podvodů při hlasování poštou jsou velice nízká. Mnozí uživatelé na Facebooku však měli proti jejímu nápadu výhrady.
Rychlé americké okénko na téma korespondenční volby, kterou dlouhodobě Topka prosazuje.
Možná stejně jako já sledujete dění za velkou louží s napětím, ale nerada bych ztrácela čas hodnocením chování Donalda Trumpa. Daleko zajímavější je fenomén korespondenční volby, který letos s největší pravděpodobností rozhodne prezidentské volby.
Kvůli strachu z nákazy hodně lidí využilo svého práva volit korespondenčně, bez nutnosti fyzické přítomnosti ve volebních místnostech. Díky tomu mohli volit lidé, kteří by jinak z různých důvodů volit nemohli.
Tvrzení, že kvůli korespondenční volbě dochází k vysoké míře volebních podvodů, je nepravdivé a ničím nepodložené. Přestože se několik takových případů skutečně potvrdilo, podle výzkumu z roku 2017 k tomu v USA dochází v méně než 0,0009 % případech. A že sčítání trvá déle? Pořád lepší si na výsledek počkat, než mít rozhodnuto předem, jako se to děje třeba v Rusku nebo Číně.
Pro Českou republiku je to povzbudivá zpráva, která potvrzuje to, co už dlouho říkáme: že korespondenční volba zvyšuje volební účast a tím pádem i legitimitu voleb. Není důvod tohle našim občanům upírat.
https://www.facebook.com/Marketa.AdamovaTOP09/posts/3524092894340932
Nepodložené? Mě by zajímalo,…
Nepodložené? Mě by zajímalo, proč vždy když je korespondence, tak hlasy vždy dostává "ti co zastávájí tzv. sluníčkové vidění", proč hlasy korespondencí nejsou pro tu druhou stranu :D
Legitimitu voleb? Jak prosím? Dneska se kupují hlasy v "Chánově", je to každé volby, díky korespondeci to může přejít na vyšší úroveň=množství hlasů...
Hele, když mě vysvětlíš, jak korespondence nebude moci být zneužita kupováním hlasů jak se děje každé volby z kupováním hlasů (což samo o sobě ukazuje, že s těmi procenty lžeš), tak řeknu ANO, máš pravdu, do té doby, říkám, chce to zjistit jak funguje svět okolo tebe, ono se fakt krade a podvádí, jeslti ty věříš, že ne, tak prosím nepiš to sem, zde nejsou lidé co věří na pohádky ;)
Takže prosím vysvětlení, jak korespondence nezvýší existující podvody s kupování hlasů ;) to té doby co jsi napsal je fakt blábol ;)
sorry jako...
ja jsem v tom nevinne, pouze jsem citoval facebookovy prispevek Pekarove-Adamove.
S tim, ze jde o blabol, plne souhlasim
Taky mě to zmátlo
Když cituji, dám uvozovky, Homere.
pak se omlouvám ;)
pak se omlouvám ;)
kráva nebeská!!!
Sorry, ale nedá se to jinak říct. A krávám coby velmi užitečnému hovězímu dobytku se moc omlouvám.
Re: veverka Ještě štěstí, že jste se nespletla a nenapsala
veverka nebeská!!!
:-)
To je přece logické, to co…
To je přece logické, to co ta pani říká. V USA NEFUNGUJE, tak to u nás zavedeme taky. Normální logika podle TOP 09.
Re: Admirál Mám obavy, že jste popletený, jako
soudruzi v osmašedesátém.
Jsem přesvědčen, že dopisní systém se osvědčil, jako doposud žádný jiný. Záležet na mně, tak okamžitě ruším všechny ostatní voloviny.
Však Topka už slabší variantu využila v parlamentních
volbách, že? Korespondenční hlasy ze zahraničí.... a stal se zázrak! :-)
Narazil jsem na zajímavou demografickou
a sociologickou rozborku US elektorátu:
https://abcnews.go.com/Elections/exit-polls-2020-us-presidential-electi…
No nevím, volby do senátu,…
No nevím, volby do senátu, ale i počty hlasů pro Bidena dopadli hooodně jinak než "ta rozborka", proč jí mám věřit? Jiná firma co se ale strefila např. tvrdí,že Donalda volí starší černošky...
Podívej se na "odhady v ČR", jenom někdo kdo není fakt hodně naivní už ví, že odhad je vždy podle toho, kdo ho objedná :D, proč by to mělo být jiné v USA, kde se to naši učí dělat, tedy u nás je něco, co bylo běžné před 10-15 lety USA ;)
Až na to, že to NEJSOU odhady,
nýbrž výsledky DOTAZOVACÍ akce.
Pod nadpisy jednotlivých kapitol jsou uvedeny počty dotázaných.
Občane, prokristapána,
to mám věřit, že dotázaní řeknou, co si SKUTEČNĚ myslí?! To přece nemyslíte vážně.
Máte tam uvedena i procenta odpověděvších.
Takže zdaleka ne každý jim na otázky odpověděl (čísené údaje uvádějí pouze počty těch, kteří odpověděli).
Pozoruhodné je, že podle té analýzy nežijí v USA patrně žádní židé. Resp. neposkytli odpovědi na žádnou z dotazovaných oblastí.
Je už dokázané, že neřeknou,…
Je už dokázané, že neřeknou, viz topřiznávají samotné firmy co dělají odhady volebních výsledků (sami to tak nazývají, protože ví co dělají), takže nešiř bludy, které popírají samotné firmy co to dělají ;)
Bobane, je to odhad na…
Bobane, je to odhad na základě dotazů vybraného vzorku, takže prosím, načti si co to je, než začneš psát co není pravda...
Takže tě opravuji, nejsou to výsledky dotazovací akce, ale ODHAD NA ZÁKLADĚ STATISTICKÉHO VÝBĚRU JEDINCŮ, KTERÝCH SE DOTAZUJÍ ;)
Učit se, učit se, učit se ;)
off topic
Ti Rusove si fakt nedaji pokoj ....
Ministerstvo zdravotnictví Ruska schválilo trvalou registraci léku proti COVID-19 ′′ Avifavir ′′
Stal se prvním světovým antikoravirovým lékem obsahujícím účinnou látku favipiravir a 3 června byl ministerstvem zařazen na seznam metodických doporučení ohledně prevence, diagnostiky a léčby nové infekce koronavirem.
Avifavir je třetí léčivý přípravek na bázi favipiraviru schválený v Rusku pro ambulantní použití. V září ministerstvo zdravotnictví povolilo ambulantní použití Coronaviru od R-Pharm a Arepliviru od Promomed. Dříve se používaly výhradně k léčbě v nemocnicích.
https://ria.ru/20201106/preparat-1583418382.html?fbclid=IwAR2vQ6VzYbg1R…
k uložení, než to zakážou a smažou
jeden nobelista
https://www.cesky-jazyk.cz/citanka/joseph-rudyard-kipling/pisne-muzu.ht…
Pánové další vývoj nebude o…
Pánové další vývoj nebude o tom jestli Biden/Trump, ale zda bude ekonomika šlapat a bude právo a pořádek ;)
Vše bude záležet na okolním světě, protože šanci, kterou začal Trump=návrat průmyslu, na tom bude záležet. Skončí to buď ALA SSSR v roce 91 nebo ala rok 1918/1938. Stát v USA v podání demokratů rezignoval na svoji první úlohu co musí udělat, použití síly, proti těm co ho ničí, demokrati nemají koule/odvahu jak ukázali města a státy pod jejich vedením, jestli někdo myslí, že ve federálním úřadu dokážou co nedokázali ani v jednom městě a státě, tak blahopřeju, že věříte pohádkám...
Takže čekejme, jak dopadne ekonomika a zda někdo dostane odvahu říci "zákon se bude dodržovat", jestli toto nenastane, pak papá USA a bude nová velká válka nebo občanská :( A jako vždy, když se hroutí velké státy, odserou si to ty nejmenší a to po celém světě...
.
Demokrati ten bordel do jisté míry řídili.
USA ...je to kachna nebo ne?????
https://www.youtube.com/watch?v=oyDtoj-XWxM&feature=youtu.be&ab_channel…
něco o tom, že:
- Trump volební podvod očekával a proto byly lístky tajně označeny kódem pro ověření pravosti
- Byly v tichosti už před volbama zaúkolovaný některý tajný složky
- Jsou odhalovány podvody Demokratů
- Je aktivovano cca 20 tis. členů Národní gardy
- Začíná se zatýkat
.
je to kachna. přání otcem myšlenky.
no ono se to nějak vyřeší, když si dokázala poradit :-)
/https://www.youtube.com/watch?v=qr956F6EFsg
oni to taky zvládnou, akorát kdoví s jakým výsledkem ?: to jen tak něco k zažívání
Info z netu
MUDr. Ivan David
2 hod ·
Nejvyšší soud nařídil Pensylvánii, aby oddělila dopisní hlasy, které přišly po 3. listopadu
Nejvyšší soud USA vydal prozatímní opatření vyžadující, aby Pensylvánie oddělila hlasy obdržené po dni voleb 3. listopadu.
„Všechny volební okrsky se musí řídit tímto příkazem, dokud nebude vydán další příkaz soudu, aby dodržovaly následující pokyny, které vydal ministr ve dnech 28. října a 1. listopadu, tj. všechny hlasovací lístky obdržené poštou po 8:00 : 3. listopadu budou odděleny a uloženy „v bezpečném a zapečetěném kontejneru odděleně od ostatních hlasovacích lístků“, napsal v pátek v soudním rozhodnutí místopředseda soudu Samuel Alito.
Republikáni v Pensylvánii dříve podali žádost o zastavení počítání hlasovacích lístků. „Vzhledem k výsledkům voleb 3. listopadu může hlasování v Pensylvánii rozhodovat o příštím prezidentovi Spojených států - a v tuto chvíli není jasné, zda 67 volebních místností odděluje poštovní lístky, které dorazí po dni voleb,“ uvedli.
„Kde jsou hlasy vojáků v Georgii? Co se stalo?“ uvedl N. Trump na Twitteru.
Soudní spor ve 4 státech, oznámil Národní výbor republikánů. „Američané mají právo vědět, zda tyto nesrovnalosti představují podvod, či nikoli,“ uvedla mluvčí komise Rona McDaniel.
Campbell o Bildenovi,…
Campbell o Bildenovi, Trumpovi a Pyrrhovi
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/jan-campbell-pyrrhovo-vite…
To, co píše, je jediné jisté.
perfektní
Campbellovo hodnocení, všichni si přečtěte
Re: Admirál Řekl bych, že bidet má
nějakého Pyrrha zcela u prdele. Pokud vůbec ví, že někdo takový existoval. Co bude za čtyři roky, neřeší ani lidé mnohem mladší, než je zrovna on.
Nebuďte dětina, pane Kabát…
Nebuďte dětina, pane Kabát. S těma podvodnejma volbama to jsou babské tlachy. A volební hlas? Cha cha! Viděl jste někdy volební hlas, pane Kabát? Mohu vám směle říci, že je to mnohem míň než pořádný rybí měchýř - takové pfff, nafouknuté nic! Zvážit ho nemůžeš, změřit ho nelze, chutná neslaně, nemastně, nevydává ani vůně, ani smradu... "No tak to teda nemá cenu ani o něj hrát". Jak hcete pane Kabát, "mojí povinností ale je upozornit vás na stará kolena... Muheeeee
No, děkuju pěkně za tu starost. A o co teď teda budem hrát? Doktor Solfernus zavětří, pozvedne obočí a řekne, " co takhle zahrát si o ten váš kabát". :-)
Izrael kupuje ruskou vakcínu Sputnik
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Izrael-kupuje-ruskou-vakc…
USA dopoledne
Z Aktuálních konfliktů
Šest letadel amerického námořnictva Boeing E-6B Mercury je z neznámého důvodu současně na obloze a bylo zaznamenáno před několika hodinami.
Tato letadla se používají k zajištění záložních komunikačních kanálů s jadernými ponorkami s balistickými raketami na palubě.
Asi před hodinou se z letecké základny Wright-Patterson vzneslo k nebi letecké velitelské stanoviště, „letadlo Doomsday“, Boeing E-4B Nightwatch (foto 2), určené pro nejvyšší vůdce země a americké ministerstvo obrany.
Ve vzduchu byl jeden a už je 12 hodin na zemi
Poletoval mezi Louisianou a Fairfieldem v Kalifornii. Momentálně je 12 hodin na zemi.
https://www.radarbox.com/data/registration/164386
Nicméně je namístě otázka proč.
O pohybu "Soudného dne" se mi nepodařilo zjistit nic.
Jistota je jistota
Kdo je připraven, není překvapen.
Skoro večer a nikdo se ani nezmínil...
Tak ruku na srdce, kolik z vás dnes slaví výročí VŘSR a kolik z vás vyšlo s lampiony do ulic (nebo aspoň na zahradu za barákem)?
Re: Maneca Osobo!!! Jste zcela
nemožná a nemoderní!!! Lampioňáky už dávno nefrčí!
Nicméně se přizám, že jsem nemoderní rovněž a každoročně pořádám se svými přáteli
DEMIŽÓNOVÝ PRŮVOD!!!
Když jsem byla malá, tak jsem šla s tatínkem v listopadu
k večeru ze školky naší ulicí domů a proti nám najednou šla skupinka dětí s lampiony. To byla krása!
Toužila jsem také mít lampion a když jsem se dozvěděla, že to byly Jiskry, tak jsem si moc přála už být větší, abych byla taky Jiskra a mohla jít večer s dětmi s rozsvíceným lampionem. :-)
Tatínek (nestraník) si myslel své, věděl, že je to průvod na oslavu VŘSR.
No, když jsem pak začala chodit do školy, už jsem taky věděla, že nejde jen o lampion.
Ale na lampiony jsem nezanevřela. :-) V noci, v létě na zahradě, zavěšené mezi stromy...
Vidláku
Vy to nepamatujete, ale Národní garda mnohokrát zasahovala ve prospěch černých proti bílým, nejčastěji na Jihu, aby umožnila černým přístup do škola a zajistila jejich bezpečnost. Také zasahovala na demonstracích proti válce ve Vietnamu- to protestovali vesměs bílý- na universitě v Kentu dokonce ostrými.
Sbohem trumpeto
Joe Biden bude prezidentem USA
Dnes 17:34
drk, ven, Novinky
Tůdle
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
1 h
I WON THIS ELECTION, BY A LOT!
Official sources may not have called the race when this was Tweeted
No, nominálně má Biden splněno,
protože má momentálně 273 volitelů, zatímco Trump jen 213.
De facto by teď Biden mohl začít volat po zastavení počítání hlasů :o))
Co píše Trump na Twitteru, už asi nikoho moc netankuje, protože se za posledních pár dní stihl docela slušně zdiskreditovat.
Zapomněl jsem na zdroj:
https://edition.cnn.com/election/2020/results/president
Novinky? Vždyť nejsou ani…
Novinky?
Vždyť nejsou ani na seznamu dezinformačních webů!
A vy chcete, abychom informace odtamtud brali vážně?
Řezání hlav, sbohem trumpeto
Exdiplomat Bašta varuje: Pokud radikální muslimové překročí 10procentní hranici populace, začnou uřezávat hlavy. Takže.
…. „Joe Biden, a zejména Kamala Harrisová, slibují progresivistickou politiku, která bude velmi podobná tomu, co v EU prosazuje současná Evropská komise. Jestli ji zavedou také do praxe, zatím není jisté. V mnoha ohledech půjde o návrat k politice Baracka Obamy. Doufám, že nezačnou tolik válek jako on,“ konstatuje politický analytik, bývalý diplomat Jaroslav Bašta. Připomíná, že problémy s radikálními muslimy začínají, když jejich počet přesáhne 5 procent populace. „Když přesáhne 10procentní hranici, začnou uřezávat hlavy,“ všímá si.
Jaké je z toho poučení pro nás? „V žádném případě nepřipustit migraci z muslimských zemí,“ je přesvědčen Bašta“
Proč vůbec volby?
Ve Venezuele se může kandidát prohlásit na náměstí prezidentem sám, v Americe zas stačí, že prezidenta vyhlásí média.
USA jsou zemí netušených možností
Volby tam může vyhrát dokonce i mrtvý kandidát:
https://edition.cnn.com/2020/11/04/politics/north-dakota-candidate-died…
David Andahl byl v Severní Dakotě zvolen do státní rady měsíc poté, co zemřel na korunáče.
Re: Občan A vy mu jednoduše závidíte!
Přiznejte se dobrovolně!
To uz tady bylo ...
V roce 2000 také média rozhodla, kdo vyhraje. „Zvítězil“ Al Gore, ale soud rozhodl, že vyhrál George W. Bush.
On skutečně NOMINÁLNĚ zvítězil.
Pak si Bush vyřval přepočítání hlasů (už nevím ve kterém státě) a když to i po přepočítání vycházelo pro něho nepříznivě, tak si vydupal, že soud rozhodl o zastavení počítání.
Proto Trump tak usiloval o zastavení sčítání.