Motto: Nejhorší ďáblův vynález nebyl koronavirus, ale to, že jeho měřítkem se stala míra svobody.
Dnes se nebudu věnovat ani grafům ani vládním opatřením, ale rád bych nastolil téma, které teď ve světle očkování a postupného ustupování epidemie, začne nabírat na aktuálnosti. Vlastně se nechci ani zabývat hospodářskými dopady, protože ve skutečnosti nebyly skoro žádné. Kdyby si globální milionáři utrhli od huby jedno procento svých peněz a dovolili by, aby jejich korporace hospodařily s ziskem menším o jedno procento, hravě by se z toho všechny náklady pokryly a ještě by zbylo.
Nejhorší jsou podle mě škody, které vznikly na lidké vzájemnosti a schopnosti spolupráce.
Všimněte, si že koronaviru se podařilo to, co se naposled podařilo komunistům po Druhé světové, nebo Hitlerovi o pár let dřív. Podařilo se mu najít novou rozdělující hranici mezi lidmi. Hranici, která jde napříč rasami, napříč třídami, napříč bohatstvím a dokonce i napříč politikou. Tohle jsme tu už dlouho neměli.
Vezměte si jakýkoliv klíč podle kterého se dělí společnost a uplatněte ho na postoj ke koronaviru. Nebude vám to fungovat. Mezi dělníky budou stejně rozdílné postoje jako mezi důchodci. Rozdílné postoje mají dokonce i majitelé obchodů, ba ani umělci nejsou jednolitá skupina.
Jediné, co koronavirus sjednotil, je politika a podařilo se mu to tak dobře, že si toho jmenovaní ještě ani nevšimli.
Svým způsobem je totiž Andrej jeden z mála, který jede stejnou linii jako na začátku. I za cenu hospodářských škod (které by neměly být pokud možno velké) zachránit co nejvíc lidí a to pomocí restrikcí a omezení. Pokaždé, když svolají tiskovku ve které budou přitvrzovat opatření, vždycky přijdou s nějakým programem covid žebračenky, které mají postiženým firmám alespoň trochu vykompenzovat ztráty.
Proč to ten Andrej dělá? Jestliže si koronavirus vymyslel spolu s ostatními globálními loutkovodiči, proč někomu něco platí? Když je tu koronavirus od toho aby zničil drobné ponikání, proč prostě vláda všechno nezavře a nepustí ani chlup? Vždyť by všichni zkrachovali o něco rychleji. Proč třeba neslyšíme Piráty nebo TOPku - ti přece nejvíc podporují EU a všechny naše protektory. Berou od nich peníze, pokoušejí se nám sem vpašovat migranty i zelené úděly a místo aby Babiše ještě předbíhali v požadavcích na totální lockdowny, tak se dokonce staví proti. Staví se proti, ať Andrej udělá cokoliv. Když přitvrdí, tak volají, že je to moc. Když povolí, tak volají že je to brzo. Přitom oni by přece nejvíc měli volat po omezení naší svobody, stejně to tak chtějí a pracují na tom všemi ostatními způsoby... Kromě koronaviru. Tam dělají přesný opak. Na jedné straně nám sem chtšjí nasáčkovat pořádnou muslimskou pátou kolonu a na druhé straně brání Andrejovi, aby tu zkrachovaly poslední zbytky hospodářství v českých rukách. Také vidíte ten paradox?
Na jedné straně oligarcha s podniky ve více zemích EU, který dělá restrikce, ale snaží se za ně podnikatelům platit a proti němu v jednom stejném šiku stojí mladá kosmopolitní proevropská generace už ne čechů, ale evropanů a s nimi proti oligarchovi stojí i mladý Klaus i Okamura.
Už dlouho posloucháme od Okamury (ale i mladého Klause), jak se musíme odpoutat od té globální ekonomiky. Jak musíme mít národní hospodářtví, které bude v našich rukou, jak musíme mít vlastní měnu, jak musíme udělat celou řadu strukturálních změn, nedovolit odtok dividend do zahraničí, nedovolit daňové ráje. Tento požadavek úplně zmizel. Zůstalo z něj jen to, že Babiš omezuje hospodské. Ve sněmovně ani jednou nezaznělo, že teď je díky koronaviru ta správná chvíle požadovat zdanění dividend. Teď by mělo dojít na elektronickou daň, na sektorové daně. Teď měl Okamura plamenně hovořit o tom, že matky samoživitelky potřebují větší přídavky na děti a měl říct, že si na to vláda vydělá tím, že zdaní ty zahraniční banky a fejsbůk. Nic, ticho.
Kde slyšíte mladého Klause, že teď má stát opustit byrokracii, zrušit EET, ještě více snížit daně, zařídit založení firmy do 24 hodin. Že malý živnostník nemá být svazován milionem předpisů. Že teď je ta správná chvíle ulehčit lidem jejich daňové břemeno, že je zapotřebí propustit statisíce nadbytečných úředníků a že Trikolóra podpoří každé snížení daní a každé snížení byrokracie.
Místo toho melou o tom, že rouška jim bere svobodu.
Podívejte se na Novou republiku, Pravý prostor nebo Respekt. Všude stejné. Koronavirus neexistuje a pokud existuje, tak není nebezpečný, a pokud je, tak je to o svobodě. Žádný požadavek o návratu věcí svých do našich rukou. Babiš bere svobodu. A nikomu nepřijde divné, že za to Babiše kritizují i ti, kteří se tím ořezáváním naší svobody v jiných případech ani netají a vykládají nám to jako obrovskou výhodu.
Komunisti se také nezmohli na jediný opravdový požadavek - Ano Andreji vezmi si deset miliard pro armádu a dej je do rezervy, abys je pak jiným kanálem mohl armádě vrátit. Kde je požadavek třeba na zestátnění podniků, které teď kvůli vládě krachují? Ať je vláda převezme se vším všudy, ať se postará o zaměstnance. Nebylo by to komunistické? Opět ticho po pěšině... jen bezzubý pokus Vojty Filipa nějak ustát příští volby.
O Hamáčkovi nemá smysl vůbec mluvit..
Globální řetězce si u nás už dávno vzaly všechno podstatné. I ryze české podniky jsou navázané na německou poptávku. Celá léta jsem poslouchal o tom, jak příslušní manažeři dřou dělnictvo z kůže. Jaké poměry vládnou na pracovištích, jak se u nás dělá stejná práce jako v Německu, ale za třetinu mzdy. Poslouchal jsem o tom, jak majitel firmy nemůže přidat svým deseti zaměstnancům, ale vždycky má na nové BMW. Poslouchal jsem o tom, jak Pohlreich počítá s tím, že kuchař musí makat dvanáct hodin denně, sedm dní v týdnu, pokud to chce někam dotáhnout. A sám jezdil v něčem hodně drahém.
A teď zírám, jak ti chudáci, co jsou dření z kůže a vydělávají především majiteli na jeho Bávo, jak demonstrují za to, aby je jejich kapitalistický zaměstnavatel mohl dál odírat. A vlastně jsou i smíření s tím, že přijdou o všechny platové bonusy. Nezaznamenal jsem jediný demonstrační plakát na téma, že by Pohlreich měl prodat to svoje Maseratti a vyplatit z utržených peněz své mužstvo. Dělník nám nějak úplně zapomněl, kdo je jeho největším nepřítelem. Vláda jim bere svobodu a ta svoboda spočívá v tom, že budou dál hákovat v robotárně, aby poplatili hypotéky. Ani jeden požadavek na odpuštění dluhů. Ani jeden požadavek za zrušení exekucí i s celými úřady. Nikde jsem nezaznamenal jedinou demonstraci za to, aby vláda převzala vyplacení odstupného propuštěným zaměstnancům. Nikde jediný požadavek na covid odstupné ve výši deseti platů. To si naposled prosadili propouštění havíři.
Stejně tak jsem nezaznamenal jediný požadavek na rozumná opatření. Vždycky se jen křičelo za jejich zrušení, ale žádná profesní komora nepřišla s ničím, co by byl kompromis. Vládo, zruš opatření, protože nám berou svobodu. Ani pípnutí že by to třeba bylo jako v italských hotelech - personál patřičně orouškovaný, hosté dostatečně od sebe. Křičelo se, že noční vycházení postrádá smysl, ale nezaznělo nic jiného, než zrušení, zrušení, zrušení.
Babiš nadělal spoustu chyb. Tu poslední jsem jeho ministrovi vyčítal v sobotu. Je podle mě na nejlepší cestě nenaštvat jen určitou část podnikatelů, ale tenotkrát dělá všechno pro to, aby se naštvala veřejnost jako celek. Ale od začátku konce to dělá víceméně stejně. Nikdo ho nemůže obvinit, že by se paktoval s Piráty, nebo že by souzněl s Okamurou. Jede svoje a používá k prosazení svých cílů svoje přicmrndávače, ke kterým můžeme nově připočítat i ODS.
Od začátku proti Andrejovi jedou všichni systémem, že všechno, co dělá, je špatně. Tak moc, že si ještě nestačili všimnout, jak se postavili do jednoho šiku a vlastně i pod stejný praporec.
Tomio, to bude probuzení, až po volbách zjistíš, že jsi to stejné co Bartoš. To bude mladý Klaus koukat, že se nijak neliší od Kalouska.
- Log in to post comments
Komentáře
Scénář tragikomedií Imigrants a Covid
PAVEL KOPECKÝ přináší tajnou skulinou uniklý proslov generálního tajemníka Trilaterální komise z letošní prosincové konference v Bruselu, který nám umožní pochopit mnohé z dnešního světa
Vážení kolegové a kolegyně,
dnešní přednovoroční společné zasedání všech tří skupin Trilaterální komise je příležitostí zamyslet se nad cestou, kterou jsme od roku 1973 ušli. Zvláště ve chvíli, kdy stojíme díky nezměrnému úsilí našich lidí rozmístěných na všech důležitých postech ve světě, před konečným cílem, kterým je dobudování celosvětové vlády pod naší kontrolou.
Proto mi dovolte, abych vzpomněl i na ty, kteří se této slavné chvíle nedožili, ale kteří k našemu vítězství, jež máme na dosah ruky, přispěli rozhodujícím dílem a bez kterých bychom nemohli naše cíle uskutečnit. Na místě prvním bych chtěl vzpomenout na otce zakladatele Davida Rockefellera, který položil hned po druhé světové válce další pilíř našeho Chrámu bratrství a navázal tak na dřívější vizionáře pokroku a humanity.
Je to již tři roky kdy nás David ve svých 102 letech opustil, ale jsem přesvědčen, že by byl hrdý na to, jak důsledně se daří jeho vize agendy 2022 realizovat. Evropské hnutí, u jehož počátků David po druhé světové válce stál, se dnes změnilo v plnohodnotnou vládu nad celým evropským kontinentem. Naše Evropská komise stojící v čele Evropské unie se stala skutečnou nadnárodní vládou nad evropskými národy, jejichž vliv bude postupně slábnout, až zcela zaniknou a budu nahrazeny obyvatelstvem nového typu, tak jak navrhl další z našich velkých vizionářů hrabě Coudenhove-Kalergi.
Operace „Výměna“ spuštěná naplno v roce 2015, mající za cíl přemístění milionů migrantů do roku 2030 na evropský kontinent, logisticky i finančně zajišťovaná Evropskou komisí, evropskými vládami a nadnárodními institucemi, byla bohužel narušena nezvládnutou prací našich kolegů ve střední Evropě. Tak jak bych chtěl vyzdvihnout práci naší německé, francouzské, španělské a dalších divizí na starém kontinentě, které odvedly na této operaci skvělou práci, tak je třeba kriticky zhodnotit divize středoevropské a také divizi britskou.
Neschopnost svrhnout Orbánovu vládu v Budapešti stejně jako eliminovat Kaczynského ve Varšavě nás stála nejen zdržení v harmonogramu plánovaných změn, ale také velké úsilí, abychom tato potenciální ohniska odporu eliminovali. Vyslovuji tedy důrazné varování našim kolegům ve Varšavě a v Budapešti, aby situaci s ohledem na blížící se okamžik Velkého resetu a na něj navázané změny co nejdříve napravili tak, jako se to podařilo v Bratislavě a - jak pevně věřím - se to povede příští rok i v Praze.
Samostatnou kapitolou je selhání britské divize, která nejenže nedokázala zabránit odchodu Velké Británie z Evropské unie, ale i přes obrovské investice do změny dramaticky prohrála pobrexitové volby. Tyto zkušenosti včetně průběhu prezidentských voleb ve Washingtonu nás donutily přijmout mimořádná opatření, abychom zlomili odpor reakčních sil zvedajících v poslední době opět hlavy. Opatření, která byla spuštěna hned v lednu 2020 mající za cíl urychlit blížící se nezbytné procesy globálních změn.
Operace Pandemie vrátila letos inciativu opět do našich rukou. Kromě politického a ekonomického chaosu, který nám ve spojení s již propracovanými volebními manipulacemi, jež vedly k eliminování Donalda Trumpa, pomohla konsolidovat situaci a postoupit o další významný krok na naší cestě k totálnímu ovládnutí planety. Všechny dosavadní operace jako byla 9/11 WTC či Arabské jaro budou ve světle spuštění Velkého globálního resetu působit jako nevinné hry.
Úplné označkování a zaevidování všech obyvatel bude důležitým krokem ke konsolidaci světa pod naší kontrolou. Touto cestou bych chtěl poděkovat všem, kteří se na tomto úspěchu podíleli. Kromě naší zdravotnické komise to jsou především naše spřízněné medicínské korporace a mladí kreativci, kteří celou záležitost C-19 uvedli v život, a způsobili tak chaos, na kterém můžeme dobudovat krásný nový svět.
Po znovuovládnutí mocenských pák ve Washingtonu od ledna příštího roku budeme moci znovu efektivně propojit naše síly a soustředit se na konečné řešení našeho úhlavního protivníka, Putinovo Rusko.
Do operace, která bude probíhat celý příští rok, budou kromě medicínské a finanční sekce i nadále zapojeny nám loajální tajné služby. Specifická situace panuje v konsolidaci s Čínou, o které bude referovat předseda naší čínské sekce, stejně jako vás s podrobnostmi moskevské operace seznámí vrchní komisař naší sekce v Rusku.
Jsem přesvědčen o tom, že tak jako byl díky operaci C-19 pro nás letošní rok mimořádně úspěšný - a to i z hlediska finančních zisků námi ovládaných korporací - tak bude úspěšný i rok následující, který položí základy pro konečné sjednocení.
Musíme mít stále na zřeteli, že teprve až se podaří zlomit odpor v Moskvě a některých dalších lokacích, bude naše vítězství úplné. Až konečně zaniknou národní státy, budeme moci efektivně postupovat vpřed při velké proměně lidstva a dokončit tak velkou transformaci, jejíž základy položili naši předchůdci, kteří dokázali zorganizovat od francouzské revoluce řadu dalších změn včetně obou světových válek, které nás posunuly kupředu ke světu humanity a pokroku.
Nesmíme mít malé cíle. Až budou zpátečníci eliminováni, nastane teprve čas pro skutečné dílo, které bude znamenat úplnou transmutaci celého lidstva tak ho jsme ho dosud znali. Egoistické tužby či podléhání nebezpečnému křesťanskému kultu budou nahrazeny osvobozením lidských bytostí od minulých stereotypů. Na prvním místě klasická rodina. Ta již brzy přestane existovat a bude nahrazena volnými variabilními svazky bez pohlavní ukotvenosti.
Feministické a genderové hnutí tvoří pouze předvoj dalekosáhlých změn v nejintimnější sféře člověka, ke kterému nové lidství pod naším vedením neochvějně směřuje. Tato nová kultura, jejíž první výhonky, můžeme už již s uspokojením sledovat v současných trendech světového showbyznysu, v sobě přirozeně absorbuje všechny prvky míšení kultur a vzájemného obohacování, tedy anihilace. Multikulturalismus se stane realitou, neboť promíšení kultur je základem celého procesu.
Nové osvobozené lidstvo, jehož počet bude díky naší právě probíhající operaci C-19 a na ní navázané další - daleko hlubší - procesy zásadním způsobem redukován, bude znamenat zrození nového člověka a přípravu cesty pro vstup vyšších entit do našeho časoprostoru. Teprve to zcela změní podobu světa, jak ho známe. Nesmíme zapomínat na to, že právě tento metafyzický cíl, je skutečným důvodem, k němuž své síly napínáme.
Mám potěšení vám sdělit, že naši vědci pracující na tomto úkolu dosáhli letos mimořádných úspěchů. V letošním roce se podařilo izolovat rekordní množství antihmoty, která je nezbytným prvkem pro spuštění další fáze těchto procesů.
Cesta, kterou jsme prošli, nebyla přímočará, neobešla se bez problémů. K budování nové společnosti jsme přistupovali v nepříznivých mezinárodních podmínkách, ale přesto díky našim spolupracovníkům rozmístěným na důležitých postech v politice, médiích, korporacích i kultuře se podařilo dospět až do současného stavu.
Máme vítězství nadosah.
Nenechme si ho vzít a do nového roku 2021 vykročme sebevědomě a s odvahou.
Vzhůru dolů!
Hoax
K čemu je dobrý ten hoax?
K čemu je dobrý ten hoax?
K pochopení příčin. Následky totiž známe.
Musíme ale předem pochopit že nic se neděje bez příčiny, bez spouštědla, stejně tak bez aktivistického katalyzátoru. Hledejme ony spouštěče, katalyzátory, původce a prováděcí jednotky špatných dějů a časů, nehledejme nepřátele mezi sebou, mezi námi obětmi.
P.S. Hoax to je, samozřejmě. Co v mnohokrát přepisovaných dějinách není hoax?
Hoax versus skutečný projev
Hoax se od skutečné debaty na Trilaterální komisi liší tím, že je příliš obecný a měkký. Protože jen rekapituluje známé skutečnosti a autor logicky nemůže vědět, co ve skutečnosti členové Trilaterální komise projednávají jako další kroky a jaké procesy již probíhají.
Už chybí jen
věnovat tichou vzpomínku na Páratka Čárlího.
Pak přivezli narozeninový…
Pak přivezli narozeninový dort...
Tak, tak
A koupil to Psí Dečka & his boys.
NWO
Oprášili jsme protokoly sionských mudrců. Jejich modernizace nepůsobí moc věrohodně. Blábol !
Svoboda
Svoboda je jít se ožrat do hospody. Teď hned!
Jo, ten Covid to zamíchal. Predikovat teď nějak podzimní volby? Ani křišťálová koule by nepomohla.
Že mi Japonec a malý Klaus vypadli z oka, to je fakt.
Přes všechny Burešovy chyby (a že jich je) a přesto, že ho fakt hluboce nesnáším, pracuje opozice na tom, aby se udržel u vesla, jeví se mi. I mým hlasem....?
No, jsem na to zvědav.
P.S.: Pevný názor? Nemám....
Máte u Vás excelentního primátora
Když naposledy informoval Blatný o očkování proti CV-19, ČT24, aby vyvážila kladný dojem z jeho projevu, zeptala se Baxy, co tomu říká. A Baxa řekl, vláda není připravená na očkování. Prostě musel kydnout bláto za každou cenu. Jednoduše lhář a politikář.
Jo, je to vůl. Je to vůl, je…
Jo, je to vůl. Je to vůl, je to vůl! Je to vůl!!!
Von do všeho nakonec hodí…
Von do všeho nakonec hodí vidle sám koroňák nějakým hodně nepříjemným překvapením. Koukněte na dnešní - tedy včerejší čísla - počet testů, počet pozitivit a procento pozitivit. A pak růst hospitalizací (pozor na stoletý zvyk na vánoce propustit co trochu jenom jde propustit a vyprázdnit oddělení!!) a i ARO případů.
A ještě doporučuju tohle :
https://www.osel.cz/11531-nocebo-efekt-a-vakciny-proti-covid-19.html
Koroňák připomněl myslet
na zadní kolečka. Hodil brzdu do bezhlavého úprku vpřed. Posílil konservatismus.
Posílil soudržnost rodin
a tím národní uvědomění. Koroňák přišel zvenku a obrana proti němu je věcí celého státu, což se u nás téměř kryje s národem. Mohou být jiné názory, ale jejich nositelé budí u většinové populace podezření z posluhy cizí moci.
Věř temu, Carlosi, že potem…
Věř temu, Carlosi, že potem cos nakydal, seš k ničemu. Moje potřeby volit nechceš. Tak di pryč. Muheeee
Re: Sasin Carlos se odstěhoval do
Humpolce...
Už máš robotu?
Už máš robotu?
Víš co, Sašo?
Víš co, Sašo?
Nevím.
Nevím.
Vidlákův dnešní text plně odpovídá tvrzení,
prý konspiračnímu, že politici jsou pečlivě vybíráni a tříděni. Stejně jako jejich názory - pardon - naučené věty, které pronášejí.
Ano, už nikdy nebude příznivější doba k zavedení korporátních a sektorových daní.
Ano, všechny strany nám po Trumpovsku "vybojovávají" žebračenky, které nás mají zachránit, aniž by je vůbec napadlo pokusit se o systémové řešení těch sraček, do kterých svištíme, kovid - nekovid.
systémové řešení - zleva či zprava
předpokládá funkční vládu. Tahle vláda funuje už jen proto, že covid. A že volby se blížej.
Sotva slepěj jakštakš občas něco populistickýho, jinak už nefungujou, nesnesou se. Navíc s komančema v zádech. Ne, to není sqadra pro změny.
Targusi a Vidláku,
ano, doba vhodná k zavedení korporátnch a sektorových daní je vždy, normální občan by to uvítal, a vhodnost
apodpora od občana byla po celou dobu všech vlád od 1989. Jenomže ještě nikdy nebyla k tomu vhodná vláda.
Jen hlupák může toto chtít od vlády ANO+ČSSD, stejně jako o těch předešlých.
Je vám známo že zavedení těchto daní podporují od samého začátku politického působení jen KSČM a SPD? Kolik měli a mají % v PS?
Jo Targusi
Proto Herman, Halík s tou cenou, kterou už nikdo jiný nedostal, výpadek serverů v roce 2018, telefonát Makrely AB a koalice s ČSSD, Piráti, Hřib, Řeporyjec, Kolář s Koněvem, Vyskoč na Taiwanu, čekatel Koudelka..
To je výstavka exotů , kterou bych rád viděl v obnoveném pořadu Kriminální ústředna pátrá..
Re: Dan Opravdu? Já bych je zase rád viděl v obnoveném
uranové dole Svornost u Jáchymova.
Na 3 směny
Vejdou se tam?
Re: Dan Na 4 je lepší.
A bez sobot, jako správní havíři.
Bo je třa nadrobiť vyluku těžby a aji sfoju dovolenu, cype.
.
až na pár vyjmek naše politické marionetty tančí na provázcích z ciziny.
opozice a covid
souhlasím s vidlákem, že opozice činí kulové. Přístipkaří, řeší zapomenutelné detaily, nebo se prostě jen hloupě zviditelňuje. Řeší náhrady kde se zrovna nestihly ... občas ok, ale práce trpaslíků
Týká se to zejména demo-opozice, ale i Tomio jen poštěkává (i když po svém) a i VKjun se staví k otázce poněkud neschopně - kritizuje jednotlivé parciální kroky, komplexní vyjádření ale nedá. Teda nevím, zda to není jen rodinná dělba práce, a nechce být tak radíkální. Ale ve výsledku zas jen poštěkává.
Jediný komplexní, ucelený politický názor na opatření vůči covidu říká VKsen. Nejsou to štěky, ale rozhovory, články, již dvě knihy (které jsem přiznávám nečetl). S VKsen lze často nesouhlasit, myslím ale, že je třeba uznat, že je jedním z mála opravdu politiků u nás - myslím myšlenkově založených politiků.
Ne-li snad poslední, od té doby, co MZ totálně zapšknul.
Re: Carlos VKsen není nic
jiného, než vysoce profesionální škůdce.
Aby bylo jasno, mé dělení politiků obsahuje pouze dvě skupiny.
Neschopní a všeho schopní.
VKsen patří do té druhé. Bohužel...
beru a chápu
sice se lišíme v pohledu, co je dobře, a co škodí. Ale v hodnocení schopností VKsen a třeba Fialy asi ne :-)
Souhlas s Carlosem, nenapsal bych to jinak
Velký VK může být českým Borisem Johnsonem nebo Donaldem Trumpem. Trikolóru nechal synovi. Je to logické - ve svém věku zakládat stranu s delší perspektivou nemůže. Ale v čele Trikolóry může být i tak, jako solitér. Pokud bude zdráv a vesel, jsem přesvědčen o tom, že do české politiky ještě výrazně promluví.
Mladý Klaus politických kvalit svého otce spíše nikdy nedosáhne, zdá se.
A jasná pravda je, že MZ totálně zapšknul. Letos už jsem si jeho vánoční poselství neposlechl, protože by mi bylo nepříjemné.
Re: Vlastimil a Carlos V Pan profesor se
významným způsobem podílel na rozkradení majetku, který vytvořili NEJENOM komunisti za oněch profláknutých 40 let.
A pak to pěkně přikryl abolicí a amnestií.
Co je za hnusnou duševní kurvu = prodejnou děvku, která jde s každým za pět peněz, předvedl v přímém přenosu s plnicím pérem.
Více nemám, co bych k tomuto dvounožci dodal.
Samozřejmě i Vy máte pravdu, Targusi
S tím perem bych to nehrotil, ale o tom už jsme tu kdysi debatovali.
S tím ostatním souhlasím, ale neumím posoudit detaily a alternativy, jaké byly po plyšáku k dispozici. Soudím proto Klause opatrně, i když spolu s Vámi říkám, že to měl dělat jinak.
VKsen
Ten marasmus co tu máme je z velké části jeho dílem.
Všichni co podlejzáte…
Všichni co podlejzáte korporátu vládě a kokotům, tak máte nasrat. Nevěříte? Muheeeee
Sasine, vy jste takový hrdina od kompu, že?
Muheee
Se seznamem potřeb sice máte pravdu, ale pláčete na nesprávném hrobě! Pište to jinam, tam, kde je to potřeba.
Info z netu
MUDr. Ivan David
12 hod ·
Jan Keller: Hybridní politika
Nejnovější kniha významného sociologa Prof. PhDr. Jana Kellera, CSc. je psána čtivě a velmi živým jazykem bez zbytečně složitého pojmového aparátu, jak jsme u autora zvyklí. Nepostrádá množství vtipných metafor, ironii a nadsázku, když se vyrovnává s pokrytectvím, přetvářkou a arogancí politiků a rádoby učenců. Bystrý čtenář bude mít pocit, že mnohé z popisovaného vlastně zná, ale nedovedl by to tak přesvědčivě a ve zkratce vystihnout bez nadbytečných slov.
Jádrem díla je popis téměř nekonfliktní souhry neomarxistů a neoliberálů v posledních desetiletích, kterou autor nazývá „hybridní politikou“. Neomarxisté, kteří bývají klasifikováni jako levice, se nestarají o sociální práva a budoucnost národů ve svém pojetí, ale zabývají se individuálními nároky příslušníků domněle utlačovaných menšin. Neoliberálové opustili fikci samoregulujícího se trhu a zaměřují se na odstraňování překážek co největšího růstu nadnárodních korporací pomocí privatizace zisků a přenesení ztrát na daňové poplatníky.
Neomarxisté a neoliberálové společně vnímají státy a národy, jejich hranice, demokracii a kulturu jako bariéry, které je třeba odstranit ve jménu vyššího dobra. Nejde o teorii spiknutí, ale o praxi, kterou lze pozorovat například při bližším zkoumání institucí Evropské unie.
http://www.novarepublika.cz/2020/12/jan-keller-hybridni-politika.html?f…
Neomarxisté a neoliberálové
Mají jeden dílčí cíl společný. Likvidaci národního státu. Protože to je jediná síla, schopná ohrozit jejich záměry.
PS.
Nemám rád výraz neomarxisté. S Marxem toho moc společného nemají.
Z netu. Petr Hampl k letošnímu roku.
Odpor proti elitám se letos rozpadl. Jsme na rozcestí, jde o přežití národa. A globální korporace jásají, obává se Petr Hampl
26.12.2020 19:58
ROK S COVIDEM A TEN PŘÍŠTÍ Koronavirová epidemie ukázala o Češích to nejlepší, i to nejhorší. Na jaře ukázali solidaritu, na podzim začali bojovat proti sobě. Sociolog Petr Hampl v uvažování nad rokem 2020 tvrdí, že samotný covid není pohromou, ale jeho příchod v době, kdy jde o přežití národa. „Je tak docela možné, že to byl nejvýznamnější rok za posledních 200 let,“ říká. Současně zdůraznil, že západní společnosti potřebují novou vizi světa suverénních národních států a vyjmenoval, kdo na současné situaci vydělává.
Co o české společnosti očima sociologa vypověděla koronavirová pandemie, kterou byl rok 2020 zásadní?
Ukázala silnou i slabou stránku. To nejlepší v nás i to nejhorší. Na jaře jsme viděli úžasnou schopnost české společnosti propojit se vzájemnou solidaritou, spolupracovat a pomáhat si. Mnoha lidem, jako by se otevřely oči. Po letech si zase začínali uvědomovat, že národ je jeden celek, a že do toho celku patříme všichni. Tradiční vlastenci i mladí voliči Pirátů. Normální pracující i domnělá kosmopolitní elita. Mohl by to být první krok k tomu, abychom zahájili racionální debatu o islámu a migraci. A také, abychom formulovali společné zájmy, které potřebujeme hájit vůči Bruselu i vůči globálnímu korporátnímu světu.
Ale na podzim přišel přesný opak. Česká společnost se rozpadla do menších skupin a začala válčit navzájem proti sobě. Zvlášť tragické je, že proti sobě válčí normální pracující. Hospodští proti zdravotním sestrám, trenéři fitness proti učitelkám, plastičtí chirurgové proti lékařům z JIP. A šéfové bank se nám smějí a vysávají nás více než kdy předtím. Dílo zkázy pak dovršili provozovatelé některých serverů, kteří situace využili ke zvyšování čtenosti za každou cenu, bez jakékoliv odpovědnosti. A různí zneuznaní aktivisté a bezskrupulózní politici, kteří se chtějí dostat na výsluní za každou cenu, a nemají absolutně žádné morální zábrany. Jeden z nich dokonce vynalezl ideologii takzvaného covidismu, což je prý totalitní ideologie spočívající v tom, že lidé nechtějí zbytečně umírat.
Hodně se bojím toho, že právě v letošním roce bylo rozhodnuto o nezvratné islamizaci a o nahrazení českého národa. Epidemie bude nakonec potlačena očkováním, ale zničená morálka a zničené vztahy, to se bude opravovat roky. A během těch let mohou promigrační aktivisté naplnit všechny své záměry. Aniž by narazili na významnější odpor.
Nebylo to nutným důsledkem toho, že opatření trvají příliš dlouho?
Podívejte se na sousední Maďarsko. Tamní život je omezen nepřetržitě už od jara, a přesto to lidé chápou, jsou ukáznění a podporují se. Věří, že Orbánův režim to zvládne a podporují ho.
V čem je rozdíl? Jsou Maďaři jiní než obyvatelé českých zemí?
Na jaře jsme viděli, že i my umíme jednat jako odpovědný národ. Rozdíl je ve vůdcovství. Maďaři vědí, že Viktor Orbán je statečný muž. Vědí, že neustupuje, a že neprodá zájmy svého národa. Nedělají si iluze, že by v Maďarsku nebyla žádná korupce, ale vidí, že nedosahuje takové úrovně, že by to paralyzovalo celý stát. A především vidí, že maďarská vláda postupuje rozumně. Je pak snadné takovou vládu podporovat. U nás naopak vidíme premiéra, který se schovává před lidmi a neustále vymlouvá. Strategie se mění každých pár dnů. Co bylo včera závazné, z toho dnes nic neplatí. Jak by se za tím mohli lidé sjednotit?
Přitom poptávka po vůdcovství tady byla. Kdyby premiér Babiš vyhlásil jasnou strategii a převzal za ni odpovědnost, mohl po příštích volbách sestavovat jednobarevnou vládu. Jenže ono je těžké být pevným vůdcem, když nevíte, kdy zazvoní telefon od Angely a co vám německá premiérka nařídí. Svou příležitost zároveň minuli šéfové opozičních stran. Kdyby kdokoliv z nich přišel s jasnou vizí řešení situace, a kdyby za ní dokázal stát, mohl dnes být nejpopulárnějším politikem v zemi. Jenže tu příležitost minuli a své strany spíš poškodili.
Jak to?
Václav Klaus mladší, a později i Tomio Okamura se nechali strhnout agresivními facebookovými menšinami, a začali prosazovat strategii: Vypusťte virus do populace, nebraňte mu v šíření a počkejte, co se stane. To přece dělá Babišova vláda i bez nich! Jenže když se naplní jednotky intenzivní péče, stejně nezbude než razantně zabrzdit. Pro Trikolóru to zřejmě znamená definitivní konec, a pro SPD stagnaci. Obojí otevírá cestu Pirátům s chytrou strategií.
Mimochodem, stejné chyby se dopustil před nimi i Donald Trump. Nechal se strhnout hnutím proti lockdownům a ztratil hlasy lidí znepokojených epidemií, kteří ho až do léta podporovali. Kdyby si jejich podporu udržel, zvítězil by takovým náskokem, že by to žádný volební podvod nemohl zvrátit.
Překvapili vás Češi něčím v koronavirové době?
Kavárna mě nemohla překvapit ani zklamat, ale vidím určitý posun mezi vlastenecky smýšlejícími lidmi z normálních pracujících vrstev. Ještě před rokem byli spojeni společnými myšlenkami – národní zájem, odpor proti drancování země nadnárodními korporacemi, a především odpor proti islamizaci a migraci. Někteří to vše zahodili, a místo toho řeší nošení roušek, případně bojují proti moderní medicíně či dokonce proti vědě vůbec. S tím úzce souvisí exploze hloupé pověrčivosti. Místo starých hejkalů a rusalek tu máme tajné čipování, smrticí vakcíny, chemtrails a podobné záležitosti, které se dřív omezovaly jen na uzavřené skupiny. I v těch skupinách najdete statečné lidi, mnohá ta vyprávění jsou poetická a zajímavá, a třeba i obsahují výborné postřehy, ale celkově to neprospívá. Rozhodně podporuju svobodu projevu i pro všechna tahle bizarní vyprávění, ale na konflikt s elitami to má rozhodně dopad.
Odpor nižších tříd se letos rozpadal, elity upevňovaly svou moc. Jako bychom úplně zapomněli, že zbraní chudých bývala vzdělanost. Husitská venkovanka znala Bibli lépe než římský kardinál. Statkář George Washington a jeho přátelé byli vzdělanější než angličtí lordi. Potřebujeme lidi s dobrým logickým myšlením, rozhledem a znalostí přírodních věd. A lidi ochotné studovat a pracovat na sobě.
Tu hloupou pověrčivost jsme už dříve viděli mezi takzvanými elitami, kde se masově pěstuje víra v takzvané Putinovy trollí farmy, záchranu planety skrze vegetariánství a uctívání postižené puberťačky nebo dokonce mystické přesvědčení, že ženská duše se může usadit v mužském těle a naopak. Normální lidé se zdravým rozumem tu měli obrovský náskok. O ten jsme přišli.
Co říkáte demonstracím proti opatřením?
To je právě to. Řečníci sice mluví proti vládě, ale ty demonstrace jsou fakticky zaměřené proti lékařům, zdravotním sestrám, učitelkám, ředitelkám mateřských školek. A proti ohroženým skupinám, které tvoří téměř třetinu obyvatelstva. Myslíte, že Andrej Babiš má nějaký důvod držet nás doma nebo nám bránit v pití piva? Opatření zavádí až ve chvíli, kdy prostě neexistuje žádná jiná možnost.
Jak se díváte na teorii, že je plánem elit držet lidi co nejdéle doma?
Takovou teorii může zastávat jen ten, kdo o současných korporacích nic neví. Korporace přece potřebují lacinou pracovní sílu. A korporace potřebují také zákazníky, kteří neustále navštěvují nákupní centra, pořizují si jednou zbytečnost za druhou, jezdí na drahé dovolené a nakupují, nakupují a nakupují. Nejlépe na dluh. Opatření rozhodně nejsou v zájmu nadnárodního kapitálu.
Nicméně pozor! Ti lidé jsou kreativní a rychle se učí. Neustále narážíme na nové a nové nápady, jak nás odřít. Pokud bude epidemie trvat příliš dlouho, naučí se na ní vydělávat. A pak by skutečně mohli usilovat o její prodlužování. Třeba tím, že budou podporovat odpor proti karanténním opatřením nebo tím, že na trh nepustí účinné léky či účinné vakcíny. I proto je důležité tu epidemii vyřešit co nejrychleji, a nenechat se zviklat tím, že si musíme zvykat. Čas hraje proti nám.
A co možnost, že chtějí zlikvidovat malé provozovny, aby vznikl prostor pro nadnárodní sítě a řetězce?
Vždyť to se děje už víc než 20 let. Pamatujete si třeba na to, že jsme bývali zemí bez supermarketů a že jsme všechno běžné spotřební zboží kupovali v menších obchodech? Když někdy krátce po roce 2000 otevřelo Tesco na Zličíně, byl by to jediný hypermarket široko daleko. Od té doby byly smeteny tisíce malých prodejen a zvítězily obří sítě. Jejich finanční síle nedokáže čelit nikdo. To samé se děje v pohostinství a v poslední době jsou dokonce už i malé místní pivovary skupovány velkými, které je spojují do řetězců a skupin. Probíhalo to před covidem, a bude to probíhat i po něm. Probíhá to, protože jsme si nechali namluvit, že trh je důležitější než spravedlnost a dobrý život. A protože se tu nenašla významná politická strana, která by chtěla chránit slabé před velkými, české před globálními. Neschovávejme se za epidemii.
Nastala nějaká změna myšlení či v životě u vás osobně právě kvůli koronaviru?
Pro mne to znamená obrovskou komplikaci. Byl jsem zvyklý pravidelně objíždět republiku, každý týden vystoupit v nějakém městě či městečku, a od října sedím doma. To má samozřejmě dopad na prodej knih, na mou finanční situaci, ale především na celkový životní styl. Neumíte si představit, jak se těším, až to bude všechno za námi.
Co se týče myšlení, letos jsem si po mnoha letech pochybností musel konečně připustit, že celý ten model neregulované globální tržní ekonomiky je vadný od základu. Všechno, na čem jsme v 90. letech budovali novou společnost, bylo špatně. Volný trh může fungovat mezi řemeslníky, živnostníky a krámkaři, ale velká ekonomika musí být pečlivě regulována. Pokud stát vyklidí prostor, je ten prostor okamžitě zaplněn nadnárodními korporacemi. Výsledkem je snížení životní úrovně a méně svobodný život.
Za jak závažný problém covid-19 považujete? Dá se z hlediska vážnosti letošek srovnávat se zásadními roky minulého století? 1939, 1948, 1968, 1989…
Samotný covid by tak strašnou pohromou nebyl. Možná jako rok 1968 s více mrtvými. Je ale fatální, že covid přišel v době, kdy je země na rozcestí a rozhoduje se o dalším přežití národa. A že přišel v době, kdy vlastenecké hnutí nebylo připraveno. Je tak docela možné, že to byl nejvýznamnější rok za posledních 200 let.
Věříte české vládě, že je připravena a schopna správně reagovat v případě třetí vlny?
Vždyť tu vlnu sama vyrábí. Vlna epidemie není jako meteorit, jehož dopad nemůžete ovlivnit. Vlna epidemie je důsledek lidského chování, takže vládní opatření hrají zásadní roli. Nebo přesněji. Další a další vlny vyrábí ti, kdo se dožadují okamžitého rozvolnění a kdo brání zavření hranic. Vláda jim ve své zbabělosti ustupuje.
O čem svědčí postoj hospodských, majitelů restaurací a hotelů, že odmítají respektovat vládní nařízení, které ničí jejich existenci? Dělají zoufalí lidé zoufalé věci nebo se česká mentalita liší od „zodpovědnějších“ států v Evropské unii a nejsme schopni pravidla respektovat?
Když přijde situace, jako ta současná, je povinností vlády postarat se o ty, kdo jsou zasaženi opatřeními nebo přímo epidemií. Nechci teď spekulovat, jestli to má být řešeno jednorázovými dotacemi nebo jinak. Už jsem se setkal i třeba s návrhy na nabídku dočasného zestátnění – podnikatel by mohl svůj podnik na čas předat na rok státu, stát se na tu dobu státním zaměstnancem, a po epidemii si podnik zase vzít nazpátek. Možností jsou obrovská spousta. Ale něco vláda udělat musí. Je naprosto nepřijatelné, aby nadnárodní banky na současné situaci vydělávaly, a čeští živnostníci krachovali. Od toho si platíme vládu, aby to nepřipustila. Mimochodem, bankám a energetickým podnikům by také měla být věnována pozornost.
Proč zmiňujete zrovna banky?
Protože ty na současné situaci nejvíc vydělávají. Ve svých mateřských zemích často odpouštějí splátky, a vynahrazují si to tím, že o to víc tlačí na české domácnosti a podniky – i během epidemie a nastupující krize. Opět vidíme selhání Babišovy vlády. V roce 2010 poslal Viktor Orbán do zahraničních bank státní nucené správce a přiměl je, aby lidem odpustily část jejich dluhů. Banky sice prodělaly, ale nikomu to nevadilo. A letos dal jasně najevo, že pokud se budou zahraniční žraloci chovat necitlivě, je připraven to zopakovat.
Dokážete si to představit u nás? Tohle selhání Babišovy vlády současnou situaci hodně zhoršilo. A vidíte, že by opozice na něco podobného tlačila? Ne, raději prosazuje šíření nákazy bez ohledu na důsledky.
Psali jsme:
„A komu ty peníze lijete?! To může vést k privatizaci veřejných služeb!“ Debata Švihlíkové a Schillerové v Partii se vyhrotila. Obě viděly rudě
Zplundrují státní kasu dárečky pro bohaté a pak rozehrají generační nenávist k seniorům. Odporné, odplivla si Ilona Švihlíková
Švihlíková a obří dluh EU: Má to ještě jiný rozměr. Pozor na Itálii. Riziko i s migranty
Zatím SARS-CoV2 plnil domácí i světová média většinu času, stala se spousta dalších událostí. Konflikt v Náhorním Karabachu, prezidentské volby v USA a v Bělorusku, protesty v Polsku a tak dále. Věnovala jim podle vás média dostatečnou pozornost?
Už více než deset let jsem si nepustil Českou televizi, a už ani nemám doma televizor. Můj přehled se tedy omezuje na to, že mě někdo občas upozorní na nějaký pořad a pustím si ho z internetového archivu. Ale i to dělám jenom opatrně – přece jen, přicházím do věku, kdy už bych se neměl zbytečně rozčilovat.
Nicméně celkově soudím, že se zmíněným záležitostem dostávalo dostatečné pozornosti. Naopak média téměř zatajila turecký útok proti Řecku, který více méně stále trvá. Druhá věc je, jakým způsobem bylo o těch věcech referováno. A tady už nemůžeme mluvit o pouhém neobjektivním informování. Většina velkých médií otevřeně a bezostyšně lhala – o amerických volbách, o tureckém útoku proti historickým arménským územím a dalších záležitostech. Zvláště to, jak Česká televize podporovala vyvražďování Arménů, to je neuvěřitelně odporné.
Když ale zmiňujete velká média, rád bych upozornil na častou myšlenkovou chybu. Jedni velkým médiím věří, což je pošetilé. Jiní ale mají za to, že všechno je úplně přesně naopak. Že když někoho ve velkých médiích urážejí, musí to být dokonalý člověk a zachránce světa. A že když někoho ve velkých médiích pustí na obrazovku, nutně to musí být šílený ničema. I to je zjednodušení. Svět je složitější. Lepší je velká média úplně ignorovat.
Až do 22. ledna zůstane Česko v nouzovém stavu, rozhodli poslanci. Restrikce však nastávají po celé planetě. Přijdou lidé o část práv a svobod nebo se vše vrátí do původního stavu, jaký byl před krizí?
To vidíme na těch zemích, které se s epidemií dokázaly vypořádat. Mnoho lidí se bálo, že restrikce zůstanou už navždy, nicméně jakmile byl virus vytlačen ze společnosti, všechno se zase otevírá. Nejsou náznaky toho, že omezení svobod mělo být už trvalé. Druhá věc je, že ve všech západních zemích svobody ubývá. Občanské svobody byly likvidovány před epidemií, během epidemie a budou nadále likvidovány i po ní. Tak dlouho, dokud nedojde k zásadní ekonomické a politické změně.
Právě proto je důležité, abychom měli srovnané priority, o jakou změnu vlastně usilujeme. Jestli si někdo myslí, že zničí Georga Sorose nebo zlomí nadvládu korporací tím, že nakazí svoje rodiče covidem, tak ho ujišťuji, že to fungovat nebude.
Obavy panují i kolem elektronického soukromí. Ať už se jedná o data z mobilních telefonů, sociálních sítí nebo monitorování pohybu na internetu. Je také pravdou, že většina uživatelů odevzdává svá data dobrovolně. Kam to všechno podle vás směřuje?
Ono to tam už došlo. Tušíte, jaká data o vás shromažďují Google, Microsoft, Facebook a další? Víte, že Policie České republiky sleduje bez soudního příkazu více než půl milionu lidí? To všechno se dávno děje, a to všechno umožňují současné zákony. Opět jsme u toho, že jediný, kdo může naše soukromí aspoň trochu chránit, je aktivní národní stát. Potřebujeme zákony na ochranu soukromí, ne ve smyslu byrokratických nesmyslů typu GDPR, ale skutečné zákony. A potřebujeme tvrdé tresty pro ty, kdo data zneužívají. Nicméně tady je snad vidět nepatrné zablýskání na lepší časy. Před 10 či 15 lety bylo lidem úplně jedno, kdo o nich shromažďuje data, dnes jsou mnozí znepokojeni.
Co byste vzkázal českým politikům do roku 2021?
Přečtete si knihu Cesta z nevolnictví. Západní společnosti potřebují novou vizi. Na jedné straně máme anticivilizační radikály, kteří se ty společnosti snaží zničit. Proti nim stojí ti, kdo sice mluví o hájení takzvaného normálního světa, ale nevšimli si, že ten normální svět beztak mizí. Kde je prostor pro normální život v době vlády korporací? Potřebujeme novou vizi světa suverénních národních států.
Miliony voličů to nedokážou takhle vyjádřit, ale půjdou za tím, kdo pozvedne prapor pozitivní vize obnovy národního života. I proti moci velkých peněz a velkých médií. Příležitost pro velké a odvážné státníky je pořád ještě otevřená.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Odpor-proti-elitam-se-l…
Je to moc dlouhé,
stačilo to zkrátit na pár vět. Je nutno otevřeně (veřejně) hovořit o islamizaci a o potřebě zachovat hotové peníze. To bohatě stačí.
Rakušáci si potřebu hotových peněz uzákonili. Nebude se platit jenom kartou. Peníze jsou zboží, jako každé druhé.
Uzákonit si můžete. Ale jde…
Uzákonit si můžete. Ale jde to vždy obejít mnoha způsoby. Třeba ta hotovost - pokud se bude CZK transformovat na jiný název a tu digitální Vám automaticky převedou, kdežto s papírky si můžete, nebo bude soustavná inflace či hyperinflace a digitální podobu Vám budou převádět, kdežto hotovost nikoliv, tak všichni dobrovolně přejdou na digitál.
Ještě státnímu korporátu raďte!
:-)
Cílem není překonat virus a co nejméně obětí
Jsem skeptik. Nevidím to vůbec růžově.
Virus je nástroj. Nástroj k urychlení devastace současné světové civilizace viz třeba Agenda 2030. Nástroje jako Greta, Al Gore s oteplováním muslimáci a další by moc pomalé a globálně neúčinné. Proto ten virus a hysterie okolo. To tvrdím už hodně dlouho a budu se teď opakovat.
Doba, kdy spolu lidé drželi je dávno ta tam. To bylo na jaře. Šily se roušky, rozváželi je dobrovolníci potřebným, mnohdy zdarma a pokud někdo zlehčoval opatření, tak jej lidé odsuzovali. To ale bylo nebezpečné, neboť opozice ztrácela.
V létě se podařilo opozici a mainstreamu veškeré kroky vlády zpochybnit, zrelativizovat a tím společnost rozhádat.
AB na tom má velkou vinu, blbostí udělal v počátku docela dost, ale jen fňukal, nebránil se a nijak nezakročil. Navíc nechal řádit takové šílence jako ten s kocourem, oproti tomu veškeré informace o účinné léčbě zpochybňoval.
Možná ale, že na to prostě neměl. Proti němu stála a ještě stojí neskutečná síla. Nejen tuzemská, ale celý Brusel a zřejmě i světová. Ta ovlivňuje dění pomocí bank, pomocí světových agentur a neziskovek. No naše prťavá republika je jenom kolečko, které občas drhne.
Opozice je programově proti všemu co navrhne vláda. Jedno jaké opatření, ale je to vždy špatně. K tomu vidle do zad od Hamáčka, třeba s chladicími boxy. Vidláku nemáte pravdu, že třeba SPD nepřichází s konstruktivní návrhy. Najdete si tyto návrhy na jejich webových stránkách. Problém je ten, ze tyto návrhy smetou poslanci vždy v počátku ze stolu. Ve sněmovně jsou za černou ovci, jedno co navrhnou, ze zásady je to zamítnuto. Neexistuje žádná pozitivní perspektiva, kromě tlačeného očkování sračkama, za které přebírá pochybnou zodpovědnost vláda. Cílem všech těchto mediálních výstupů je rozvrácení společnosti.
Lidé už nevěří ničemu, žijí v nejistotě a obavách z toho, co bude druhý den.. Malé místní firmy jsou na mizině. Prachy tečou, ale mimo. Všechno jídlo a další potřeby a poplatky se zdražují. Oproti tomu se v této nejisté době zlevňují hypotéky. Snaží se zvýšit zadluženost populace. Lidé jsou zadlužení na dlouhá léta, mají nízké platy, žijí v bytech na hypotéku nebo s vysokým nájmem, jezdí v líznutých autech. Nezbývá jim nic jiného než makat a poslouchat. A taky bát se. Bojí se nemoci, bojí se propuštění z práce. Proti režimu si nedovolí ani muknout, neb by přišli o všechno. Ze všech stran do lidí pumpují zákazy a poplašné zprávy v podobě nakažených, grafů, jejichž čísla dodává ten co straší, no a pak i o údajně nedostatečných kapacitách ve špitálech. Kdo se v tom má vyznat a kdo by to ověřovat, že? Skoro každé opatření je změněno dřív než začne platit. Plánovat se nedá vůbec nic.
Asi hodně lidí na Kydech nadzvednu, ale komunisti byli břídové.
To, co se jim povedlo za 30 let a co s námi nyní dělají ve vládě, poslanci a senátoři za vydatné mediální masáže je neskutečné. A to, co ještě připravují lidé tuší. Naši volení zástupci zde nejsou pro nás. Ti zde jsou jen pro sebe.
Cíl přece není uzdravit nemocné, ale co nejvíce lidí naočkovat a platit nemocnicím za každý nahlášený případ. Ještě budeme špendlíčkem hrabat. No a nebo lidem trpělivost dojde. Vaří se to minimálně celé Evropě akorát to neřeknou v ČT a nenapíší na Novinkách
Výborný komentář, Dane
Jsme na stejné vlně a nemám nic, čím bych kontroval. Zejména v hodnocení AB se shoduji, včetně toho, že na víc nemá a nadnárodní přesila je obrovská.
Zejména je smutná a pravdivá situace a rozpoložení lidí, tak jak je popisujete. Cesta ven z toho marasmu bude složitá a zdlouhavá. Zatím stále klesáme do něj.
p.s. Nevěřím tomu, že si Babiš nechal píchnout pravou vakcínu. Spíš si myslím, že mu nachystali fyziologický roztok.
Fyziologický roztok by asi…
Fyziologický roztok by asi neriskoval. Dokážete si představit, co by se dělo, až by ležel s Covidem? A hned dodám - neutajil by to, někdo by to hned nebo později práskl.
Za tři dny by byl v pohodě
Neb by zavolal pana profesora Berana a ten by mu naordinoval ta, u nás nedostupná, antivirotika
Tak něco jiného, co tělu a krvi nevadí
Bo nemám tušení, co by se dělo při interakci roztoku s covidem, páč nemám na to vzdělání.
Re: Dan, Vlastimil Naprostý souhlas
s drtivou většinou písmenek.
Přidávám se
rovněž k Danovi, jen nechápu, proč tolik lidí nevěří výše naznačenému schématu na globální ovládnutí. Těch "lóží" kromě Trilaterálky je několik, Bilderberg, Římský klub, proslavený Davos se svým Schwabem - proboha, jak to, že si lidi myslí, že to je jen výmysl. A jak čas teče, můžou vidět, že krok za krokem svoje záměry plní. Vše, co Pavel Kopecký píše jakoby v nadsázce, je bohužel pravda. Dnes dobrý rozhovor s Foldynou na PL. A taky nechápu, že i zdejší diskutéři tak opovrhujou SPD - přitom to nesledujou, jen jak chytí ty jedovatý sliny z čt naší- vaší, tak se to přenáší dál. Okamura není rétor, někdy mluví překotně, ale nevím, proč by měl být zavrhován. Pro mne je to už několik let jediná volba, po tom, co socani předvedli, že jsou jen prodlouženou ručkou Aspenu /další hnízdo zmijí/.
Nějaký
Důkaz, že je nějaké globální spiknutí, které vše řídí?
Vždyť i těch lóží je několik a jejich dosah je omezený. Jak na Západě, tak jinde na světě.