.... Ale úplně nejpravděpodobněji se nestane nic. Trump se stane roztřeseným človíčkem, kerého nikdo neposlouchá, přestanou si ho všímat kamery, možná udělá ještě nějaký řádný státní trapas a budeme mít v Bílém domě Bidena a po něm Kamalu. Se vším co k tomu patří...
Tento text jsem napsal 16.12.2020, kdy jsem měl pocit, že Trumpovi došly všechny možnosti a že nevěřím v nějaké nelegální převzetí moci nebo něco jiného chytrého a funkčního. Ve stejném textu jsem také napsal:
Nemohu si pomoci, ale přesně takhle vypadal i konec Třetí říše... z původně velkého vůdce, který elektrizoval masy, který měl podporu veřejnosti, který měl vizi a byl dostatečně odhodlaný vyzvat svět na souboj, nakonec se z něj stal roztřesený človíček kecající kraviny od kterého nakonec odpadli takřka všichni. Když vidím Trumpa a čtu jeho tweety, mám pocit, že má blíž k tomu konci než k nějakému překvapení. Ne, neposmívám se. Ještě na tom úplném konci není. Ale v jeho triumf už nevěří ani Putin.
Za to přirovnání ke Třetí říši jsem to pěkně schytal, ale nebyl jsem tak daleko od pravdy. Trump, který v posledních chvílích burcuje do boje tweety o tom, že jeho příznivci mají být (jak to napsal?) - divocí? Aby vzápěti demonstranty poslal domů a v podstatě se distancoval od jejich boje za něj. Když teď vidím, jak oznamuje, že Bidenovi předá moc a kecá různé hlouposti na závěr a už vůbec nevypadá bojovně. Jeho bývalí kamarádi republikáni se od něj odvracejí, včetně jeho viceprezidenta i Teda Cruze, který se snažil jako senátor intervenovat v Trumpův prospěch. Opět se neposmívám. Ale nějaký domácí zvrat je už nemožný.
Stále ještě připouštím možnost nějakého výbušného řešení, ale už ne na domácí půdě. Teď už může Trump zvrátit situaci jen za cenu rozesrání nějaké jiné země nebo půlky planety. Ale i tato možnost je podle mě jen teoretickou, protože Trump v klíčovém okamžiku couvnul. A kdo couvne jednou, ten už bude couvat pořád.
Svým způosbem jsme byli svědky americké verze útoku na zimní palác. Ale v klíčovém okamžiku chyběl nějaký Lenin, který by se povstání postavil do čela. Trump má příliš co ztratit. Trumpovým odchodem nejsem nijak zklamán, jak se mi snaží podstrčit Scallopp, naopak, nejsem příznivcem revolucí. Jen jsem hned po volbách začal jako první říkat, že Trumpova šance není v soudech, ale jedině v něčem bezprecedentním.
Takže si to shrňme. Soudy se za Trumpa nepostavily. Silové složky se za něj nepostavily. Skutečně masové prostesty se shořelými ulicemi nejsou. Zůstalo u jednoho ohraničeného útoku mířeném sice přímo do srdce, ale čepel uvázla hned u vchodu. Všechny revoluce a pokusy o převrat nejsou úspěšné.
Nic bezprecedentní se nekonalo, žádná věrná garda není a demonstrující lid pokoušející se vzít situaci do svých rukou bude řádně souzen a odsouzen. I přesto, že hlava státu mluvila o zfalšovaných volbách.
Upřímně... já jsem u těch voleb nebyl. Viděl jsem spoustu divných věcí, ale nemohu říci, že jsem si falšováním jistý na sto procent. Navíc to ani není můj problém, byť důsledky se projeví i u mě. Já nejsem ani američan, ani soudce, ani nic jiného.
Letos to bude můj evrgrýn - opět se ukazuje, že ve jménu lidu je možné kandidovat i vyhrát volby. V e jménu lidu je možné navrhovat opatření, vládnout, posílat vojáky na druhý konec světa. Je možné v Kábulu bojovat za Washington za americký lid i za český lid. Ve jménu lidu je možné začínat revoluce, lid je možné burcovat, ponoukat, oblbovat, ale není možné se o něj opřít. Přízeň lidu je vrtkavá a tak nejistá, že je lepší si dát přihlášku do Aspenu, Římského klubu, skupiny Bildergerg, být iluminátem, nebo kámošem Putina. (nehodící se škrtněte). Každý úspěšný revolucionář a majitel moci to chápe. Je možné se nechat lidem vynést k metám nejvyšším, ale pak je zapotřebí urychleně budovat bezpečnostní aparát.
Toto Trump podcenil. Lid jaksi revoltoval málo. Žádné spontánní povstání se nekonalo. Jeden omezený pokus skončil dřív než začal. A za čtyři roky vlády Trump pro své znovunastolení neudělal nic. Byl jen obyčejným populistou. Chtěl dělat prezidenta pro lid. Ale když šlo do tuhého, bylo to málo. Nedal si na náměstí gilotinu jako Jakobíni. Nepostavil si Čeku jako Stalin, nezařídil si podporu armády jako Pinochett a nestojí za ním žádná americká neziskovka.
I Babiš se z této lekce poučí a brzy zjistíme, že i pro něj je lepší vlísat se Merkelové i za cenu značných českých ústupků. Merkelová mu dokáže zajistit lepší podíl na moci, než rozhádaná veřejnost a lid, který není chopen se dohodnout ani na tom, co je jeho nepřítel. Babiš už Trumpovu chybu neudělá. Kromě Aspenu bude za chvíli figurovat možná i v Člověku v tísni.
To byla jen taková vsuvka, abyste věděli, proč se všichni politici raději dávají do služeb globální byrokracie, globální mafie a různých vlivných organizací místo aby bojovali za svoje voliče. Voliči jsou politikovi zcela k ničemu. Když na to přijde, nejsou schopní ani osobní disciplíny v tak jednoduché věci jako je epidemie. Milion voličů má milion názorů, ale žádný společný zájem. (Ani společné potřeby Sasine) Když pak na politika přijdou těžké časy, lid ho do bláta s gustem stáhne ještě hlouběji. Zřejmě tam v Aspenu mají pro své členy lepší naději. Andreji, vůbec se ti nedivím. Hamajdovi už také ne. Podpora lidu je na nic. Nepoužitelná pro jakýkoliv boj a už vůbec není použitelná v boji proti něčemu globálnímu a bohatému. Přitom tohle je první a základní předpoklad... pokud chcete, aby za vás někdo bojoval proti globálním hajzlům, musíte ho podporovat když jde pro něj do tuhého a musíte být schopni disciplíny i když zkouší něco, co se vám úplně nelíbí. Nestačí, že si on musí vysloužit vaší důvěru, vy si musíte stejně vysloužit tu jeho. Jinak okamžitě pošle přihlášku do Bilderbergu.
.......
Takže... na scénu přichází Kamala a její senilní prezident Joe.
Ta samozřejmě žádnou trumpovskou chybu neudělala. Ta se postarala, aby jí kromě části lidu podporovala i velká média, fejsbůk, twitter, neziskovky, black lives matter, demokratičtí senátoři a... firmy dodávající sčítací stroje na volební lístky. Ta to nepodcenila. Lid potřebovala jen na to, aby házel lístky, na všechno ostatní měla patřičný aparát. Ta nebude populistická, protože dobře ví, že nejde o to, jak se volí, ale jak se sčítá. Dobře ví, že je zapotřebí být zadobře s těmi bohatými, mocnými a vlivnými a na lid sere pes.
Říkal jsem, že nevím, jak je to s podvody ve volbách, ale jedno vím jistě... pokud se podvádělo, použije se to znovu. Je lákavé takto upevňovat moc. Koneckoců i ve stalinské SSSR probíhaly volby. Postupně to bude vidět. Sice se nic nezmění, protože jsme si už řekli, že kvůli lidu se nic nedělá, lid je jen jateční maso, ale vidět to bude. Víc a víc. Pokud je Kamala taková, jak si myslíme, tak bude demokracie krok za krokem nahrazena něčím jiným.
Každopádně... myslíte že v USA se něco změní? Maximálně se zrychlí trendy. I Kamala bude muset američanům vysvětlovat, že jsou rok od roku méně skvělý a méně bohatý národ, zatímco Čína je stále bohatší, vyzbrojenější a disciplinovanější. Rusko je stále asertivnější a obyčejný průměrný Homer Simpson si už nemůže dovolit z jednoho platu dům a tři děti. Stejně tak se nic nezmění u Saúdů, nic se nezmění v Indii ani Pákistánu. USA na tom budou zvolna zvolňoučka hůř a hůř. Trump žádnou válku nezačal, ale je otázka, jestli to tak chtěl. Možná ji prostě začít už ani nemohl, protože neměl čím.
Do Bidenovy inaugurace nebudu překvapen, kdyby došlo k něčemu výbušnému někde v blízkosti Íránu, tak hodně výboušnému, že by se třeba uplatnil nějaký neznámý zákon z období Druhé světové, díky kterému by Trump mohl v úřadě zůstat po dočasnou dobu nějakého trvalého výjimečného stavu. Ale pořád si myslím, že se nestane nic. Biden bude nastolen a Trump bude odejít. Tečka, šlus.
- Log in to post comments
Komentáře
To je rozdíl mezi Trumpem a
Putinem! Ten si zajistil armádu a policii. Pak ihned postavil oligarchy do latě. A předali část ukradených, těžebních firem, státu. A že zbylé části si oligarchové sice kupují fotbalové kluby, jachty a staví sídla v Monaku, ale také platí daně...
dexxi - opravdu jste tak…
dexxi - opravdu jste tak naivní abyste doporučoval použít ve Státech řešení, které zafungovalo v Rusku ? Mezi pozicí Donalda a Vladimíra jsou jisté drobné rozdíly - legislativa, reálné možnosti užití silových složek, mentalita národa.... a v neposlední řadě úplně jiné možnosti amerických oligarchů.
Ano
Navíc Putin se s oligarchy víceméně dohodl na tom, že se jim nechá nakradený majetek výměnou za to, že se vzdají moci.
Proto jim sice sem tam něco uždíbnul, ale vcelku se toho drží, protože to bylo a je lepší než konflikt. Pro oligarchy to je taky lepší než konflikt, protože moc znamená v Rusku hodně moci.
Někdy někteří trochu pindaj, jiní jsou s Putinem přátele, ale stavělo se jich proti němu jen pár a s nima si poradil.
Navíc to bylo po válce o Kosovo, kde jim USA předvedli, co se může stát i Rusku.
Zapadlo
On tady někdo doporučoval, použít ve Státech ruské řešení??
Amen
A můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu i protestovat, ale... To je tak zhruba vše co se s tím dá dělat.
Jen bych doplnil, že volební podvody v USA jedou už dlouho
Bush mladší vyhrál volby na prezidenta, oproti Al Goreovi, díky podvodnému přepočítání hlasů na Floridě. Kde povodně vyhrál Al Gore. Čirou náhodou se v tom angažoval guvernér Floridy, Jeb Bush. Z rodiny. Bush junior to vyhrál p pouhé stovky hlasů. To bylo Republikáni. Ale tehdy Facebook, Twitter, Apple nebo třeba Microsoft a další, neměli koncentrovanou takovou moc, jakou mají teď.
Předminulé prezidentské volby, zfalšovali demokraté ve prospěch Obamy. Obama se nenarodil v USA, neměl tedy vůbec kandidovat. Místo narození zatloukali a až po volbách se to dokázalo. Bohužel, už to nikomu nevadilo. Soudy s tím byly smířené, protože mocenská konstelace... Měli taky co ztratit...
A když se ve volbách falšuje a ono to projde, bude se falšovat dál a bude se to jen zhoršovat. Mimochodem, která naše politická uskupení, se od zfalšovaných US voleb, najednou bijí za korespondenční hlasování?? ;-)
Starej Havel byl vizionář. On mluvil o "duchu" zákonů. Tozn. každý zákon lze ohnout, když jde o "dobrou" věc. Bohužel, co je ta dobrá věc, volby nerozhodují. O tom rozhoduje někdo jiný. Třeba kdysi právě Havel nebo spíš jeho loutkovodiči...
Obdobně, jako USA, přišlo o "demokracii" Turecko, když Erdogan rozehrál hru, ve které odstavil Armádu od vesla.
Nebo třeba starý Řím. Podplácením a výhrůžkami legiemi pod svým velením, se zmocnil Caesar vlády. Zavraždili ho, ale k demokracii se to už nevrátilo. Otázka pádu Říma tak
byla jen o čase, jestli za sto let nebo za čtyři sta.
V USA se podvádí ve volbách kontinuálně a zdá se, že je to pořád větší a větší...
Obávám se, že v USA se časem vyvine kultura, která bude ještě agresivnější na venek, a vevnitř bude likvidovat určitou skupinu lidí, její kulturu, původní náboženství, tradice i vědu.
-----------
No a v USA na tom budou spolupracovat (spolupracují) 2 úplně odlišné skupiny.
Korporátky (s krytím demokratů) si jednu skupinu lidí, podle správné rasy i názorů, kupují. (BLM i bijce z bílé městské chudiny, US školstvím vymytymi mozky.) Používají je jako SNDAP v předválečném Německu jednotky SA, na zastrašení, jinak smýšlejících, spoluobčanů. Po násilných akcích jim zajišťují co největší beztrestnost.
Aby mohly tím více oškubávat tu druhou skupinu, která to vše ze svých daní platí. Cesta nejmenšího odporu.
Antifa, BLM (vedle nepřijatelných rasových, samozřejmě) a levicová městská chudina a další revoluční skupiny, mají do jisté míry oprávněné požadavky. Jejich požadavkem je i likvidace nebo redukce největších koncernů a přinutit je platit daně. Nějaká forma "socialismu"... Atd. USA do ekonomického srabu dostala neoliberální idea otevřeného trhu bez přívlastků. Vývoz výroby do zahraničí, neplacení daní největšími hráči. Šílená situace pro běžného občana, co se týče školství, zdravotnictví, práv zaměstnanců nebo důchodů. Tedy činnost největších korporací, kterým poměry v USA, na míru, vyhovují, protože je za desetiletí samy prosadily. A zlikvidovaly budoucnost obyčejných lidí.
Jejich vůdci, organizace a nevládky, jsou placeny největšími US korporacemi. Paradoxně. Smysl to nedává. Nebo dává! Pokud chtějí jejich hněv a boj, přesunout od sebe na bílé (většinou, ale nejenom) konzervativní spoluobčany a proti všemu, co představují, jaké hodnoty, zvyklosti, náboženství a životní styl, mají. Takže neoliberálové si platí původně sobě nepřátelské, neomarxistické bojůvky. A neomarxisty (nemám to slovo rád, nevystihuje zcela realitu) ve školství a ve státní správě na místech, kde se rozhoduje...
Obě strany, ti co platí, i ti, jimž (jejich vůdcům) je placeno, se zřejmě domnívají, že to nějak v dohledné době "zmáknou" ve svůj prospěch. Který ale nepočítá se současnou protistranou status quo...
Po eliminaci US, neomarxisticky neangažované, střední třídy, se musejí střetnout. Zaplacení vůdci neomarxistů, přejdou za penězi na druhou stranu, ale podhoubí bude prorostlé všude. Nebude to hned, bude to třeba za dlouhá desetiletí, ale přijít to musí. Pokud se nic nezmění a vývoj bude mít stejný směr.
A bude to rozhodně zajímavé....
Snad je normální, že si…
Snad je normální, že si platíte "své nepřátele".
Obě strany nezmáknou nic, už to zmánkutý je, takhle v tandemu spolu budou fungovat donekonečna.
Tandem StB/KGB - Charta přeci fungoval a funguje dokonale dodnes.
.
vcelku souhlas, jen s tím Římem - přechod z republiky na císařství ve skutečnosti prodloužil jeho existenci o další čtyři staletí. Republika v době césarově byla totálně v prdeli. Kdoví, jestli se teď ve Státech tahle historie nezačíná v jistém smyslu opakovat, taky tam demoška pomalu ale jistě umírá.
Krom jiného Tramp asi…
Krom jiného Tramp asi nepochopil, že na tom zdali jsou volby zfalšované nebo ne, vcelku nezáleží.
Jsou jako vždy dvě krajní možnosti.
-volby podvodné nebyly. Potom jsou jeho plky o ukradeném vítězství okrajová žvanírna.
- volby byly podvodné. To začíná být zajímavé, ale jen z pohledu spekulací. Ani na tomto "podvodu" vcelku nezáleží.
Pokud by někdo nahrál Bidenovi 100 hlasů, je to asi zanedbatelné a k ničemu. Pokud k podvodům došlo, muselo jít v řádech statisíců. A ne jen v jednom státě. Pokud se tak stalo, muselo jít o vcelku dobrou organizovanost a taky to hodně i stálo. Ten někdo kdo to zaplatil, asi dobře zvažoval jaká jsou rizika a pojistil si je. I soudce jen a jen člověk jenž má hodně dost co ztratit. Jistě dostali nějakou formu upozornění, že soudit volby by nebylo pro ně a jejich blízké přínosné. Vlastně hlavně jde o rodinu a příbuzné. A hlavně, aby to soudci dobře viděli a nedalo se to svést na nějaký ten terorizmus.
Jak říkával velký soudruh Stalin. Jsou záměry a okolnosti. Přitom okolnosti jsou podstatně silnější.
Spoustě lidí na tom záleží,…
Spoustě lidí na tom záleží, proto šli volit.
Záleží i na tom, že neuznal prohru.
Američané mají co si zasloužili
Biden je známý vyděrač, který se ještě sebevědomě chlubil, jak seřval Porošenka, když mu Kijevský prokurátor začal vyšetřovat syna z podvodů a korupce (jablko samozřejmě nepadlo daleko od stromu). Porošenko stáhl kalhoty a okamžitě na hodinu vyrazil hlavního prokurátora (až bude někdo něco plkat o "nezávislých soudech", poprskám si zase kávou monitor). Vyděrač, korupčník, hulvát prezidentem. God bless America!
A nás ať ochraňuje... ježkovy zraky, dyť nás nemá kdo chránit!?! To zas bude horror!
K věci...
pokud nemůžete někdo spát, tak tady máte cca hodinový komentář včerejších událostí před a v Capitolu z USA
https://www.youtube.com/watch?v=8N5zGFZ-kvg&ab_channel=MartinDzuris
Díky anno2,
skvělé video!!!
Doporučuju všem Kydařům najít si čas a podívat se na to.
Twitter
Globální vláda vlastní globální korporace a jejich prostřednictím řídí lokální vlády států. Tak dnes funguje svět a USA nejsou výjimkou.
Twitter, Facebook a další odnože hydry zablokovali účty amerického prezidenta. Co na to Joe, Nancy, Kamala? Mlčí. Ochrana přezidentského úřadu je jim ukradená.
Dostali jiný úkol, který se nyní snaží naplnit. Zabránit Trumpovi v možnosti kandidovat v příštích volbách.
Něco přihodím
Ale jen pro angličtináře, i´m out off :(
https://www.epochtimes.cz/2020/12/15/dokument-vysetrovani-obvineni-z-vo…
😎
Šmarjá panennko Máriová, gdyž má negdo ukradenou moc tak není boha slova aby tu moc někomu dal jenom za blbé slovo. Igdyby nahrabali blboni miliardy hlasů, dostanou akorát nasrat. Gdy už vám to tupani donde. Stejný jakoby velké zloděje přehlasovali okradení. Se picnu a je vás tady plnej web takovejch poloblbů.
Trump byl figurka jako všechny ostatní před ním a hrál to divadlo tak jak měl. Obě strany emerických zlodějů, co tam jako vládnou sou placení jednou mincí a i tu protáčejí planetou páč se to líbí i ostatním sviním u koryt. Je to bez krveprolití bezvýchodná situace. Hajzlové moc nepředají za nic na světě a můžete kolem teho švitořit celé věky. Hotové.
Páč, imbecilům, vidlákům a židlákům vadí už jen pár podělaných potřeb, ze kerých by mohly naše rody a rodiny jakžtakž žít. Ani to neuznáte. To je teda fakt bída. Proto zemřete na covid. A strachem o práci. Muheeeee
Krásná klasifikace, Sasine
Ti, co pracují rukama na poli jsou vidláci,
ti, co pracují u počítače jsou židláci.
Jeden týpek chodil po…
Jeden týpek chodil po hospodách a vedl tam nesmyslné řeči, že ho za to mlátili a kopali do něj ještě, když se válel po zemi. V ten moment se radostně smál, protože si ho všímali a měl jejich pozornost.
Pak se počůral do kalhot, aby ukázal, že to kopání má rad.
Trump nebyl figurka
Byl chyba systému.
Za cenu extrémně velkého úsilí a překročení všech myslitelných čar se jim podařilo držet Trumpa čtyři roky na krátké uzdě a nepustit ho znovu do Bílého domu. Kdyby byl Trump jen druhou stranou téže mince, klidně by ho nechali ještě jednou vyhrát a nemuseli by shodit všechny masky.
Spíš to vypadá, Vlastimile,…
Spíš to vypadá, Vlastimile, že zachránili těch svejch čtyřista tisíc šmejdlů, keré by musel Trump pozavírat. A těm co mu podrazili nohy to bylo asi takhle vysvětleno. Mně je to takhle snadnější, páč ti co mají dost bankocetlí aby si zaplatili oba soupeře kvůli jistotě výhry nejde o pocity a radost z utkání. A chápu, že to nemůžou blboni pochopit, páč voni choděj na utkání právě kvůli pocitům. Soupeřovi by nedali nic, to dá přece jejich rozum a tak prohrávají. Mají s tím druhým myšlením už pár tisíc let problémy.
Fandil jsem mu, doufal jsem,…
Fandil jsem mu, doufal jsem, že má něco v rukávu, že není naivní.
Vidláku, měl jste lepší odhad. I když je teprve 8.1., tedy do "korunovace" ještě daleko.
Co nechápu je to, že Trump neudělal něco s médii. Soukromý sektor blokuje prezidenta! Neskutečné! To je totiž nyní ta nejstrašnější zbraň. To mu to nedošlo? Tam já vidím jeho obrovskou chybu. Vždyť media jsou nyní propojená dokola zeměkoule. Takže mínění CNN přebírají všechny agentury. A ty cpou nyní svoji pravdu do všech koutů světa. U nás to máme z první ruky. Trump skutečně neodhadl naprostou bezskrupuloznost clintonovců. Neodhadl ty prachy, kterými byla opozice vycpávána. Ty mrtvé, které provázeli jejich kariéru. O zastrašených a vydíraných nemluvě.
Vždy i ten Babiš, který dostává roky na frak od blbý ČT, pak donutí svoje poslance z ANO schválit její rozpočet a tím ji podrží.
Zřejmě jsou nám některé zákulisní procesy a vazby skryty.
Jak kdysi někdo řekl: "všechno je jinak"
to jsem byl já
aneb chvíli anonymem
Co měl jako Trump udělat? …
Co měl jako Trump udělat?
Poslat Národní gardu znárodnit televize, média a sociální média? Se všema zrádcema kolem sebe a tradicí svobodného tisku to sotva mohl udělat.
Re:Čmoud Tak za prvé - každá tradice jednou
skončí.
A za druhé nemusel hned cpát soudruhy redaktory do báně. Úplně stačilo vypnout jejich vysílání. Prostě přijde soudruh voják v doprovodu soudruha technika, který otočí knoflíkem. Výsledkem je částečný výpadek sítě. Upozorňuji, že částečný.
Soudruhům redaktorům pak soudruh voják doporučí, aby si uvařili kafe, objednali pizzu a chystali další reporty tak dlouho, dokud jim ten knoflík neotočí soudruh technik zpátky.
Problém je vyřešen.
Jo
jenže to je velká operace, rádií spousta, TV spousta, internet vypnout působí spoustu ekonomických problému, technologické giganty má prosti sobě a za sebou nemá disciplinovanou partaj jako Erdogan, spíš je tak tak tolerovaný šéf strany protože víťěz voleb
Taky státy mají spoustu práv a zákonů.
Armádu nemůže nejspíš legálně použít protože je pro boj s vnějším nepřítelem a národní gardy jsou pod dvojím vedením příslušného státu a federální vlády.
Do armády patří také špioážní agentury = deep state a vojensko-průmyslový komplex = deep state.
Pensionovaní generálové pak dostávají různé posty ve správních radách, slouží jako dobře placení poradci. To jsou vyhlídky generála v aktivní službě, takže jen tak se na ně jako celek spolehnout taky nedá.
Re: Čmoud Právě tyto okolnosti měl zvážit
Nevím jak vy, ale o USA toho zase tak moc nevím. Neorientuji se plně v jejich zákonech, mentalita je mi taky záhadou. Jedině o vzdělání nemám pochyby.
Takže to, co zde píši, je pohled středoevropana, vychovaného v úplné rodině, žijícího přes půlku života v éře budování socialismu a pětiletek. Proto mám v sobě určité zásady, které asi v tom velkém světě demokracie a byznysu neplatí, nebo jsou k prdu.
Předpokládám, že podobně je na tom Trump, akorát s tím rozdílem, že on v tom prostředí vyrostl, zbohatl, což dává nějakou záruku, že se v té jejich společnosti umí pohybovat.
No asi bude někde chybička. Kde? Toť otázka. Zákulisí neznáme. Jen si asi oba dovedeme představit, nebo víme,
že politika je plná podvodů a falší. Stačí náš rybníček a člověk se nestačí divit.
Jak to jen říct....
Máte letecká a tanková esa.
Jsou to mistři, ale kombinace početní převahy, šťěstí soupeře a dlouhodobá strategická nevýhoda dělá, že stejně prohrají.
Trump hraje proti systému, co mává svými politiky a cizímy státy dlouhá léta. Má proti sobě skupinu, co má peníze, čas a tréning.
Kádry rozhodují vše,
jak cca v roce 1937 řekl soudruh Stalin. A comrade DT to nevěděl, neznal (což ho neomlouvá), a výběr kádrů od samého počátku nástupu do úřadu (ne)systematicky ku*vil.
Vlaštovka
Zpěvák a petand Daniel Landa
5.1.2021 na slyšení v poslanecké sněmovně České republiky.
https://www.svobodny-vysilac.cz/2021-01-05-narodni-listy-_-mimoradne-vy…
Ono je Vidláku také možné,
že Trump od ničeho necouvnul. On to co stalo nejspíš nechtěl a proto se od toho distancoval. Prostě se to zvrtlo v něco, co nebylo dobré. Zvládnout dav je strašně těžké. Na to stačí pár pitomců a je hned zaděláno na průser. Navíc dav může snadno ovládnout i někdo, komu se takový průser hodí. Slyšel jste třeba jak to bylo u Aeroflotu v roce 69? :-)
A což teprv provokatéry.
A což teprv provokatéry.
Trump to neumí
Problém je v tom, že Trump nic neorganizoval, není to jeho styl, on střílí od boku a v nepřehledné situaci má asi schopnost sebrat jako první zlatku... na zbohatnutí to stačí, na jednorázové zabrání nějakého postu očividně taky, ale neumí plánovat a systematicky pracovat.
U těch voleb to bylo tragické - viděli to všichni a ti skalní doufali, že blbce jen dělá a že v pozadí se kuje geniální plán. Nakonec z toho zbyly jen sliby, že pár států skrze senátory zpochybní volbu - a na to stačilo pustit jeho příznivce dovnitř a uspořádat divadlo. Senátoři sklapli, všichni se odtáhli a Trump stáhl ocas a bude rád, jestli ho neoběsí do 20.1.
Prostě v situaci, kdy už chlapi stojí s kolty proti němu, on blekotal, že támhle Joe měl v rukávu falešnou kartu - a ani neblafoval.
Myslím, že ho nezabijou jen tak
Z Kennedyho tak pak udělali národního oblíbence. Proto vynález sousloví "konspirační teorie".
Nixona už si zabít netroufli, tak ho pošpinili s Watergate. To fungovalo daleko lépe.
Jen info, ten amíckej cirkus jde mimo mě.
Argentina vakcinuje Sputnikem V. Rusko dodalo 29.12.2020 do Argentiny 300 000 dávek.
https://newsbeezer.com/argentinaeng/a-doctor-from-la-rioja-had-to-make-…
To já jen na okraj, když se v médiích omílá jen Maďarsko jak Sputnikem nevakcinuje, které ve skutečnosti dostalo jen 6 000 dávek na testy.
domnívám se, že Trump brzdil…
domnívám se, že Trump brzdil svoje příznivce před kongresem. Musel počítat i s provokací ze strany demokratů, kteří mohli použít provokatéry. Kdo nám poradil studenta Šmída, kdo vedl v hnědé bundě skupinu agresivních demonstrantů v únoru 2016 na malé straně?
https://echo24.cz/a/wKayA/policie-priznala-muz-v-hnede-bunde-byl-nas-cl…
Sice zase konspirace, ale nejsem v tom sám, píší o tom i jiní a zatím na svobodném internetu v americe:
https://www.zerohedge.com/political/questions-about-chaos-capitol-despe…
Podobné skupiny byly použity třeba v Hamburku a poté v Chemnitz, kde také identifikovali stejné tváře.
Je to prorostlé všude.
Kdo poradil studenta Šmída
se asi nedozvíme.
Ale do našeho prostoru a doby takovýhle trik fakticky přitáhnul Dienstbier starší. Který vydal knížku o převratu v Indonésii, ve které figurovala taková postava.
Já ji četl v 89, ale potom bleskem najednou zmizela ze všech veřejných knihoven začátkem 90. roku.
Jak se jmenovala už si bohužel nepamatuju.
My nesmíme ani naznačovat
.
Kniha
https://ulozto.cz/file/unbQgcOzxL1f/noc-zacala-ve-tri-rano-jiri-dienstb…
Joe
Dobrý on!!!!!!!!!
Staženo.
Staženo.
Po internetu běhá informace…
Po internetu běhá informace podložená analýzami videí z interieru Kapitolu, že násilný útok na Kapitol provedla dovezená Antifa.
Podívejte se na video, které výše nabídla anna2
Napsal uživatel anna2 (neověřeno) dne Pá, 08. 01. 2021, 00:36
Je to asi pravda.Našel jsem i toto amatérské video
Tady kopie z Twittru jak brání normální sympatizanti Antifě v agresi :
https://twitter.com/i/status/1347049100227665921
Klikněte na "Zobrazit" pod textem "Patriots trying to stop Antifa/BLM punks from breaking the windows to the capital
Please RT!":
Doba je rychlá
Považuji za normální a rozumné, že názory jedince se vyvíjejí v souladu s novým poznáním. Platí to i pro Vidláka.
Přesto (nebo právě proto?) si dovoluji upozornit na určitý rozpor v první části dnešního textu s kdysi předcházejícím tvrzením.
To "kdysi" samozřejmě není až tak dávno, protože doba je rychlá. "Kdysi" (už nevím přesně) bylo někde na konci doby předcovidové (?).
Tehdy jste, Vidláku, tvrdil, že Babiš/Bureš si může dovolit ledacos, ale rozhodně ne ztratit své voliče. Taková ztráta byla jeho koncem, vlastně "až do toho jeho hrdla a statků" (:-))). Já s vámi tehdy souhlasil, protože jsem si myslel totéž.
V dnešním textu však najdeme:
"I Babiš se z této lekce poučí a brzy zjistíme, že i pro něj je lepší vlísat se Merkelové i za cenu značných českých ústupků. Merkelová mu dokáže zajistit lepší podíl na moci, než rozhádaná veřejnost a lid, který není chopen se dohodnout ani na tom, co je jeho nepřítel. Babiš už Trumpovu chybu neudělá. Kromě Aspenu bude za chvíli figurovat možná i v Člověku v tísni."
Domnívám se, že v takovém případě zůstane už asi jediným Babišovým voličem Laco G. Mlynář (nadsázka). Pokud Babiš rozloží Vidlákem avizovaný postup v čase na delší dobu, může (ale nemusí) ještě vyhrát podzimní volby, ale co dál?
V takovém případě může jeho dosavadní hodně váhavý (možná)příznivec (třeba já) dojít k názoru, že už není o to alespoň jedno procento lepší, než jeho domácí politická konkurence. Kus jako kus.....
Volič je trochu svině. Ten náš stejně jako ten zahraniční.... no, spíš o trošku víc. Na barikády nepůjde, to by muselo přijít opravdové zemětřesení vesmírného kalibru. Ví už také, že vhozením hlasovacího lístku do urny jeho moc na dobu do příštích voleb končí. Tak si ty volby bude chtít užít a nedej bože, aby si řekl, že jeho nepřítel je Babiš.
To pak přijde Bartoš s Kalouskem za zády a děj se vůle boží.
Godote, je to sice takový…
Godote, je to sice takový orwellovský doublething, ale já si pořád myslím, že platí obojí. Babiš na jednu stranu potřebuje své voliče, protože pokud prohraje volby, bude rozcupován dnešní opozicí na prvočinitele. Ale zároveň se potřebuje vlísat Merkelové a Aspenu, protože volič "je trochu svině". Babiš na jedné straně potřebuje voličům slibovat, že se za ně postaví proti globálním elitám, že bude bojovat za českou korunu proti EU, že bude bojovat proti migraci, ale na druhou stranu to nemyslí vážně, protože dobře ví, že volič mu sice může hodit hlas, ale jinak od něj nic čekat nemůže. Doublething jak vyšitý.
Až do Covidu jsem si myslel, že český volič/lid za něco stojí. Že to třeba půjde jít v jeho čele proti globálním mocipánům. Ale nepůjde. Stačila jedna okolnost - přišel covid, který Babiš opravdu nenaplánoval, a už se to vezlo. A nejhorší zjištění bylo, že právě ti, kteří předtím nejvíc mluvili o boji proti globální byrokracii, ti pak první zdrhli a začali se zaklínat tím, že epidemie neexistuje. Jinými slovy ukázali Andrejovi, že kvůli nim nemá smysl se angažovat a je nesmysl být pro ně populistou. Andrej to vyhodnotí... Ještě pořád může dělat populistu pro tu druhou stranu - může říct voličům Pirátů, ODS, Starostů a TOPky, že on Babiš bude jejich agendu dělat lépe než Rakušan, Kalousek, Fiala i Bartoš. A zřejmě to bude i pravda.
Já si to vyhodnotil podobně. Nemá smysl se pokoušet o skutečně pronárodní politiku, protože právě ti voliči, kteří mají národa a vlastenectví plné huby, ti nemají žádnou disciplínu, nejsou ochotní se vzdát svého pohodlí ani na minutu, ti ve všem vidí vládní teror a nevšimli si, že bojují proti tomu poslednímu, který měl potenciál se Bruseli postavit. Všichni tihle Klausové mladší i Okamurové jsou jen přicmrndávači, kteří si podělají svojí šanci sami. Je možné se ucházet o jejich hlasy, ale není možné jim vyhovět. Oni nikdy nebudou tím bezpečnostním aparátem.
Víte, já s Lacem leckdy nesouhlasím. Ale on je alespoň věrný. Od začátku osvědčuje i důvody své věrnosti, říká je tady mezi námi nahlas a veřejně. On alespoň stojí na svém a pokud si Andrej dělá seznam lidí, kterým může věřit a kteří by mu kryli záda, Laco v tom seznamu určitě je. Ale možná i on sám zjistí, že je to seznam velice krátký. (Rád bych se mýlil). Lacova věrnost je právě ten kousek morálního imperativu, který většině voličů chybí. Laca také štvou opatření. Také by chtěl žít normálně. Také by chtěl fungující ekonomiku. Také by chtěl efektivní a cílená opatření, funkční hygienu, rychlé trasování, očkování bez vedlejších účinků. Ale chápe, že někdy je třeba vydržet, protože jako Babiš není pánbůh, tak ani volič není pánbůh a jestliže Babiš vyhrál volby a je premiérem, tak opravdový vlastenec v krizi podrží svého zvoleného šéfa.
A co se týče nás dvou Godote - nás co jsme Babiše podpořili s váhavostí, my před volbami nejspíš zjistíme, že nemáme na výběr a že Babiš i s Aspenem a lísáním k Dojčlandu je ještě zlatý oproti těm druhým. Že to sice nebude takové, jak jsme si to představovali před čtyřmi roky, ale budeme rádi alespoň za to.
koblihova nostalgie z nouze
, nikdo jiny nezbyl, jako s tim trumpem, na obzoru se objevuji poskoci novych casu Pirati, tak i ten hajzl babis se jevi byti hajzlem mensim, i kdyz dela to same co oni, jen pomaleji a jakoby zdrahave (Prchal proste umi). Vse je spatně.
Babiš
Pane Vidllák
Nadsázka.
Proč může Babiš otočit,protože,může si být jistý falšováním voleb,tohle se rozjede všude.
Rozčarování
Myslím, že vaše rozčarování lidem českým chápu. Já obdobným procesem prošel začátkem 90.let minulého století. Proto jsem z tábora neutrálního přešel ke Klausově ideologii "každý sám za sebe" (nadsázka).
Možná byste ani nevěřil, kolik lidí ode mne mladších tak o 10/15 let mi sděluje, že už by také chtěli být ve starobním důchodu. Pro mne (a myslím i mnohé mé vrstevníky) kdysi nedlouho po padesátce věc nemyslitelná. Jeví se mi, že je to vlivem určité bezradnosti a bezvýchodné budoucnosti. Raději se už do ničeho moc neplést, mít své malé "jisté" (možná - ty uvozovky jsou na místě) a žít si někde za bukem.
Já už tomu všemu, co se na nás valí, snad uniknu, čas se krátí. Ale vy mladší, neřku-li mladší o generaci, vy se s tím budete potýkat. S čím? Však zrovna vy mi rozumíte.
Trefa do černého
"Proto jsem z tábora neutrálního přešel ke Klausově ideologii "každý sám za sebe" (nadsázka)."
Sám jsem dlouho poté nemohl pochopit proč jsem volil v roce 1992 Klausovu ODS. Tehdy dokonce ne kvůli němu, v mé věci on byl proti, ale členové jeho strany mi mluvili ( a konali! ) z duše. V posledních několika létech jsem se zase názorově ke Klausovi němu vrátil.
K Vidlákovi : moc se upínáte k tomu co Babiš (populisticky?!) říká a málo berete na vědomí co dělá. Budete z jeho strany zklamán stejně jako já jsem byl zklamán z Klausovy strany do které nalezli vyčůránci (chci být slušný) v devadesátkách. Podívejte se třeba ne na to co říkají, ale především jak hlasují v PS v důležitých zákonech ve vztahu k EU (a Babiš na summitech Rady EU), ve vztahu k našim občanům (třeba kauza ČT nebo nouzové stavy), k NATO (mise) poslanci ANO a poslanci SPD a Trikolory. Jenomže to je moc pracné, snazší je poslouchat mainstream než sledovat hlasování v PS.
Dovolil jsem si....
....s vámi souhlasit (aniž by počítadlo ukazovalo blbosti a já mačkal "červené tlačítko F5" na aktualizaci světa a vesmíru podle odpovědi 42). Jsem rád za to, co mám za sebou a o další nijak nestojím. Např. 30 - 40 let jsou buď sluníčkově indoktrinovaní nebo spadají pod Bradburyho pravidlo, "že jsou svým životem zaneprázdněni tak, že nevidí vůbec nic. Tak tak stačí poslouchat bláboly mainstreamu z TV a ono úplně stačí to jen poslouchat.
O mně je tady - doufám - známo, že nejsem
Babišův stoupenec, ba právě naopak. To jen tak na okraj.
Já vidím rozdíl mezi Babišem a opozicí zhruba takto: Babiš nás Bruselu výhodně prodá, kdežto opozice nás Bruselu oddaně daruje.
---
Píšu-li o Babišovi "výhodně prodá", mám samozřejmě na mysli výhodně pro Babiše.