Před několika dny mě čtenář rk vybídl, abych se postavil za očkování a za dodržování opatření proti koronaviru, když jsem tak frustrovaný z tristní situace našeho lidu. Stýskal jem si totiž, že lid je u nás víceméně jen dav, že není divu, když politici hledají podporu místo u voliče někde v Aspenu, protože podpora od voliče je věc krajně nejistá a vlastně úplně na levačku.
Za opatření a jejich dodržování jsem se postavil už tolikrát, že to ani nespočítám. Hodněkrát jsem upozorňoval, kde jsou podle mě slabiny opatření, jako jeden z prvních jsem upozornil na to, že roušky samy o sobě nemají potenciál epidemii udržet v mezích. Jako jeden z prvních jsem upozoroňoval, že skutečné opatření je skutečně nefalšované omezení kontaktů a že jarní i říjnovou vlnu porazil především strach. Zjara byl tento strach vyvolaný neznámem a rozhodnutím o rouškách, v říjnu pan postupující tristní situací v nemocnicích.
Teď jsme na tom stejně, jen už nemáme čím vyvolat ten strach a jiná opatření se v podstatě nedodržují. Naštěstí se covid nešíří už tak snadno jako v září a říjnu, protože kdyby ano, naše zdravotnictví by bylo už v háji. Přece jenom jsme už do jisté míry promoření. Každým dalším dnem je to na grafech stále zřetejněji vidět.
Tolik k vládním opatřením. Když jsem byl od rk vybídnut, napsal jsem krátký komentář, že se k očkování vyjádřím, až bude k dispozici nějaký vládní plán. Až se budu mít k čemu vyjádřit. A ejhle... večer v televizi Prymula. Velekněz svědků covidových, člověk který od začátku horoval za přísná opatření i roušky, který byl proti rozvolňování a naopak chtěl vše držet povojensku. Blatný je proti němu slabý odvar. Prymula dostal poměrně široký prostor k vyjádření a ledacos jsme se dozvěděli. Chtěl jsem to shrnout, ale pak jsem na fejsbůku objevil jeden příspěvěk od Martiny Kociánové, která to shrnula, že bych to lépe nesvedl.
Nebudu ji parafrázovat, její text je zde:
Tak jsem zase jednou sledovala večerní zprávy a potřebuji se ujistit, že jsem poslouchala pana Prymulu pozorně? Takže: Vakcína nás před koronavirem neochrání, maximálně před nejtěžším průběhem. Po vakcinaci stále můžeme své okolí, své staré rodiče a blízké nakazit a stále zůstáváme přenašeči. Mezi nejúčinější vakcíny patří pravděpodobně Sputnik, ale ten si nemůže ČR objednat, protože musíme s EU postupovat v souladu a EU s Ruskem nekamarádí. V objednávkách vakcín postupují všechny státy EU v souladu, tedy kromě momentu, kdy si Německo objedná 30 milionů vakcín bokem. Ale když si Maďarsko objedná Sputnik, tak protože nepostupuje v souladu s EU, tak se mu asi dostane sankcí. Rozuměla jsem všemu správně?
Ano Martino, rozuměla jsi správně....
Já tedy nevím, jsem jen obyčejný vidlák, ale když tohle slyším, tak je celá vakcinace u nás (a nejen u nás) asi tak stejnou chimérou jako chytrá karanténa. To bylo keců o tom, jak budeme trasovat kontakty a díky tomu budeme mít epidemii pod kontrolou. Pak se to trochu rozjelo a všichni ti trasovači pohořeli jak papír, protože to prostě přestali stíhat a nestíhali by to, i kdbychom měli desetinásobek lidí v kól centrech
S vakcínou je to podobné. To bylo řečí o tom, jak nás zachrání, jak díky ní budeme moci jezdit do Chorvatska a chodit do hospody, dokonce se tu mluvilo o žlutých nášivkách pro ty, kdo se očkovat nenechají... a mezi námi, já bych si takovou nášivku snad raději udělal. A stýkal se jen s těmi, kdy ji také mají. Nakonec to bude tak, že bude bezpečnější se potkávat s neočkovanými než očkovanými, protože ti budou chrlit bacily jako by se nechumelilo a ještě budou mít pocit, že jsou za vodou a samozřejmě tuplem nebudou dodržovat žádná opatření. Nakonec to bude obráceně, člověka zachrání jen to, že se NEPOTKÁ s žádným očkovaným přenašečem. Vím, že se to tu v diskusi řešilo. K čemu jsme s nášivkami dospěli? Žlutý kroužek s vidlemi pro kvalifikovaného neočkovaného zemědělce?
Nebo dovedete si představit to zklamání, až se ukáže, že očkování samo o sobě z hlediska opatření nic neznamená, protože dokud nebudou proočkovaní všichni, pořád to mohou dostat a umřít na to? Naštěstí pro spárvného chřipečkáře toto není otázka, ten se přece očipovat nenechá.
Laco pozeptejte se profesora Hořejšího, informace máme od velekněze svědků covidových Prymuly, který nás zatím nikdy nebulíkoval a nezlehčoval situaci. Tak bych rád věděl, jestli všechny ty nákupy od Fajzru k něčemu jsou. To že vakcína neznamená bezinfekčnost ani neznamená, že člověk neonemocní, to nám neřekl tady Vlastimil. Tentokrát s tím nepřišel žádný konspirační chřipečkář, ale hlavní architekt vládních opatření.
Chápu Izrael... když za pár týdnů naočkujete všechny a jste schopní to každý rok zopakovat, tak to asi něco řeší. Když máte kvalitní krizovou infrastrukturu, armádní doktory a krizové plány i pro případ atomovky a kupujete všechny vakcíny co jsou na trhu, tak máte náskok. Ale u nás? Zatím jsme za dva - tři týdny naočkovali asi čtyřicet tisíc lidí. Za 25 týdnů už to bude milion a za 250 týdnů naočkujeme všechny. To jsou roky a roky. Jasně, Andrejko to urychlí o tom nepochybuji a myslím to bez ironie, ale nějak nedokážu uvěřit, že to urychlí dostatečně. Tak dostatečně, aby bylo možné každého člověka jednou do roka naočkovat. Jinak tu furt budeme mít ohroženou skupinu důchodců kvůli kterým děláme ta opatření ne?
Všimněte si, že si vůbec nedělám hlavu s nějakými vedlejšími účinky, alergickými reakcemi a podobně. K této úvaze jsem se zatím vůbec nedostal a vůbec nepřemýšlím o tom, že vakcína se dělala narychlo a není vůbec jisté jak se bude projevovat a kolik způsobí autistických dětiček. O Sputnikvakcíně to samozřejmě platí také.
Zatím vidím dost problémů i kdyby se Fajzru podařila nejdokonalejší a zcela bezpečná supervakcína. Zatím řeším jen to, že celá vakcinace nemá žádný smysl, pokud se populace neproočkuje celá a rychle. O nějakých nášivkách na rukávech není třeba vůbec spekulovat, protože být naočkován v houfu neočkovaných nic neznamená. Žádná výhoda to pro nikoho nebude. I naočkovaní pěkně budete sedět doma, protože jinak nakazíte ty nenaočkované. Snad jen pro staroušky to bude dobré, protože očkování je snad možná ochrání před covidovou smrtí. Ale při současné rychlosti vakcinace stihnou staříčci rychleji umřít než se naočkovat.
Ne, nedělám definitivní závěry. Nikdy je nedělám. Klidně za týden zcela otočím, když dostanu nové lepší informace. Ale v této chvíli mám pocit, že jen židi pochopili, co se s vakcínou dá nebo nedá udělat. Všichni ostatní zatím dělají takovou "chytrou karanténu," která je dovede přesně tam, kam dovedla nás. Samozřejmě pár hajzlíků na tom pohádkově vydělá a pár politiků se na tom slušně ztrapní.
Skoro bych řekl, že vakcinace bude tím posledním dějstvím, která z naší vaší skvělé EU udělá definitivně domeček z karet.
Pomaloučku polehoučku si začínám myslet, že nakonec nás zachrání 30% zmrdů (dle Lacovy terminologie) v kombinaci s neuvěřitelně robustním zdravotnictvím o kterém jsme ani nevěděli že ho máme. Do záchranného ajntopfu přidejme vládní opatření, která sice moc neudělala, ale zřejmě vystačí na to, aby se zdravotnictví nesesypalo. Přidejme lidi, kteří opatření dodržují a v konečném důsledku tu máme přirozené promoření populace na hraně zdravotnické kapacity a za cenu příslušného počtu mrtvých. K promoření dojde dřív, než se Fajzr u nás vůbec dostane ke slovu, protože koroňák zatím dělá imunitu pro prodělané nákaze mnohem rychleji než zdravotníci očkování. Fajzr trochu omezí počty mrtvých důchodců a my mladší se dřív promoříme než naočkujeme. Uvědomuje se tam na vládě někdo, že každý den se u nás přirozeně imunizuje nějakých patnáct tisíc lidí co se nakazili (ve skutečnosti třikrát až čtyřikrát tolik) a uměle se díky vakcíně imunizuje tak dva tisíce lidí denně. Virus vyhrává 10:1 nebo možná dokonce 30:1
Ne, to není žádný geniální vládní plán, to nás má asi Pánbůh z nějakého neznámého důvodu rád.
Teď v této chvíli jsme z hlediska nákaz a mrtvých jedni z nejhorších na světě. Ale poměrně brzy nám už dojdou lidi k nakažení. Ostatní státy v Ojrópě (kromě Německa - to nakupuje separáto) co společně koupily tu vakcínu a očkují stejně rychle jako my, nás pěkně pozvolna doběhnou a až to celé jednou skončí, zkonstatujeme, že jsme všichni dopadli stejně blbě, všude to populací prostoupilo, snad jen ti židi zase věděli něco navíc a Němci zase po všech chtěli solidaritu, ale sami si nasyslili.
Svým způsobem si snad začnu přát, aby současná třetí vlna proběhla těsně zvládnutelně, protože počty diagnostikovaných se blíží pomalu k milionu. K tomu přidejme určitě trojnásobek nezachycených případů, ale zřejmě i víc, takže ať si Peková i všichni říkají co chtějí, další velká vlna nás už letos zřejmě nečeká. Ne, není to konec, ale už by to mělo být postupně pořád lepší. Snad naše zdravotnictví vydrží a nezačnou nám lidi umírat na neléčené infakrty, protože doktoři budou všichni obsluhovat plicní ventilátory.
Andreji.... virus u nás imunizuje asi tak dvacetkrát rychleji než Fajzr.
- Log in to post comments
Komentáře
ale mělo by
všechno souvisí se vším, kdo si myslíte že bude zdravotko dotovat, když dojdou a odkud jdou peníze na nemocenské a pod.
Uz
jste hodně mimo vlákno a přestaňte básnit o ušlechtilých kuracich,kteří něco dotují
Stejné neplatí
ani omylem. Jedná se o složku odvodů zaměstnavatele, o složku odvodů zaměstnace , u OSVČ podle DP z předchozího období. Záleží na příjmu. Pouze jsou odvody zastropované, což zařídila "spravedlivá" vláda Topolánka a Kalouska.
Mimo jiné se traduje, že kdyby lidi přestali chlastat, kouřit a jezdit auty ( daň z paliva), je stát za čtvrt roku na huntě.
Ekonomicky aktivní jedinec
odevzdá státu 2/3 až 3/4 svého příjmu v daních přímých a nepřímých.
To mi neva
Va, že mi za to stát neposkytuje adekvátní protihodnotu.
No
to sedí. Bohužel.
.....
https://www.finance.cz/506317-cigarety-a-dane/
Příště
tam dejte uvozovky :) A ano, důchodce od plzně se zbláznil už dávno, jen teď je to více zřetelné.
Zatracenej cvok
Za vlastní prachy
Jakože kuřáci by si sami platili rakovinu plic?
Kdo se přežírá masem a sladkostmi rakovinu střeva?
Horníci a jiné těžké provozy zničenou páteř?
Když nepřizpůsobíte rychlost stavu a povaze vozovky a nabouráte, budete si platit ošetření v nemocnici?
A kdo by rozhodoval o tom co si budete platit sám a co pojišťovna?
Nebo by pojištění nebylo povinné (jako v USA) a platili by všichni všechno?
Rozveďte troch tu svoji myšlenku.
Třeba Vás zaměstnají při reformě zdravotnictví.
Drahý Jane z Helvajzu,
posílám slepic, co se do poštovní dodávky vejde. Naprosto s souhlasím s otázkami. Nemáte strach, že si diskutující neuvědomují, že tohle všechno jsou výdobytky lidské společnosti? Můžeme jít dál:
Potřebujeme policajty?
Potřebujeme věznice?
Potřebujeme hasiče?
Potřebujeme obchody?
Potřbujeme peníze?
A na konci dojdeme k tomu, že každý jednotlivec má absolutní svobodu a zároveň absolutní odpovědnost za svůj život. Když má hlad, tak si něco najde, ukradne, klidně někoho zabije, jen aby hlad ukojil. Stejně tak, když bude mít potřebu vlastnit víc než jiný jedinec. Třeba i samičku.
Obávám se, že v této fázi vývoje už nebudeme lidmi.
Slepice
děkuji za slepice, moje teď v zimě moc nenesou :-)
Mám velké obavy, že diskutující, ale hlavně politici si neuvědomují co činí.
Výdobytky které jsme si (my lidi pracující) vydobyli jako pracovní doba, zákaz dětské práce, zdravotní a sociální pojištění a tisíce dalších jsou salámovou metodou ukrajovány.
Jsou nám vnucovány myšlenky jak LGBT, připrchlíci, multi - kulti a jiné časem povedou k rozkladu společnosti.
Na konci rozkladu opravdu nemusíme být lidmi.
Budeme takové trochu chytřejší opice.
Jane
Já jsem teda taky proto, aby se léčili všichni nemocní tak jak doteď.
Jen bych tam přidal, že každýmu doktor může nařídit terapie, aby přišel na to, proč musí kouřit, obžírat se a jezdit jako blázen.
Lidem by asi neuškodilo se jednou za 14 dní muset zamyslet.
Čmoude,
5 slepic.
Také jsem proto, aby se léčili všichni lidé jako teď.
Jsem proto, aby zdravotnictví bylo bezplatné a bez doplatků.
Ty nařízené terapie, to si nejsem jistý. Za komančů se to zneužívalo v psychiatrii.
Dovedu si představit, jak lidi kteří nesouhlasí s blahem od EU jsou na psychiatrii, protože nesouhlasit může přece jen blázen.
Lidé by se neměli zamýšlet jednou za 14 dní, ale stále.
Ale myšlení asi některé lidi bolí.
Někdy s Váma souhlasím, pak máte 5 kur, jindy vůbec, pak máte 2.
Jsem rád, že u Vidláka zní různé názory.
Je to obohacení.
Upřímně
"Jsem rád, že u Vidláka zní různé názory.
Je to obohacení."
Tak to jste jeden z nepatrné menšiny. V tom případě vám upřímně gratuluji.
Jane
Já jsem teda taky proto, aby se léčili všichni nemocní tak jak doteď.
Jen bych tam přidal, že každýmu doktor může nařídit terapie, aby přišel na to, proč musí kouřit, obžírat se a jezdit jako blázen.
Lidem by asi neuškodilo se jednou za 14 dní muset zamyslet.
Jane
Já jsem teda taky proto, aby se léčili všichni nemocní tak jak doteď.
Jen bych tam přidal, že každýmu doktor může nařídit terapie, aby přišel na to, proč musí kouřit, obžírat se a jezdit jako blázen.
Lidem by asi neuškodilo se jednou za 14 dní muset zamyslet.
Jane
Já jsem teda taky proto, aby se léčili všichni nemocní tak jak doteď.
Jen bych tam přidal, že každýmu doktor může nařídit terapie, aby přišel na to, proč musí kouřit, obžírat se a jezdit jako blázen.
Lidem by asi neuškodilo se jednou za 14 dní muset zamyslet.
re: Aldo A kdo poskytne náhradu mně a mým příbuzným, když
mě semele Fičáková vakcína? Třeba v podobě trvalých zdravotních následků...
Fičák to nebude, bo si to prý vyštěkal, že za nic neručí...
Tohle
V
Vidláku
Zase jednou jste zabodoval a sepsal to, co nechce nikdo slyšet.
Máte recht.
Naopak
- což
...
Přičemž z úhlu, ze kterého se tím nikdo nezabývá. Jako obvykle s většinou toho co píšete (a jak) musím souhlasit, bo se mi to taky přemílá v hlavě, jen Vy temu dokážete dát formu a plácnout to na veřejnost. K tomu mám respekt.
Copak tady nekoho zajima,
co skutecne Prymula rekl nebo jaka je skutecne ucinnost sputniku a jestli uz u neho skoncily klinicke testy a jak dopadly?
Toto je jednoduchy vecny dotaz - zadne pocity a touhy, ale fakta.
Prymula už v roce tuším 2009 v době
prasečí chřipky se snažil rozpoutat psychózu smrtící epidemie, ale neuspěl. Toto info mám nezávisle na sobě od několika lékařů, jejichž názor na covid-19 je mimochodem i diametrálně odlišný.
V žádném případě nemám v úmyslu koronavirus zlehčovat, prodělal jsem ho a opravdu to nebyla "chřipečka". Ale Prymula patří k těm vychcaným, kteří pochopili, jaká je to pro ně příležitost a přikládají pod kotel, co to dá.
Alefe, já jsem si našel, co k prasečí chřipce
říkal Prymula v r. 2009 a nic o "smrtící epidemii" to nebylo.
Naopak suše informoval a spíš krotil mediální výkřiky.
Jediné, v čem postupně měnil názor, bylo nošení roušek. Od jeho odmítání v létě 2009 po rozumná doporučení ohledně roušek a respirátorů v listopadu a prosinci 2009 (týkalo se hlavně délky pobytu v roušce či respirátoru).
Použil jsem dotazovací řetězce "prymula"+"2009"+"prasečí chřipka" a "prymula"+"2009"+"h1n1" - můžete se podívat sám, že nekecám.
Ač ho asi nesnášíte, tak trocha objektivity by neškodila.
Já jsem žádné hledání nekonal,
opravdu jsem pouze prodal, jak jsem V LÉKAŘSKÉM PROSTŘEDÍ nakoupil. Já sám nemám žádný důvod Prymulu nesnášet, dokonce mi jeho ráznost byla zpočátku sympatická, a to až do doby, kdy vyšel najevo rozpor mezi jeho konáním a slovy. Rovněž mi byl sympatický tím, že - pokud jsem dobře informován - prosazoval u nás TČM.
Momentálně je můj vztah k němu takový, že mu nedůvěřuji. To neznamená, že bych a priori zatracoval vše, co řekne/udělá. Ale jeho konání posuzuji a priori s výchozím předpokladem, že je zištné.
všichni blbouni popírači očkování
by měli sledovat dnešní diskusi na Primě (s Kubou a Prymulou).
Aby byli trochu v obraze jak to vypadá, proč a jak, ...
Ztráta času.
Ztráta času.
Vlkovi lze vzkázat jediné
Nevidím sebemenší důvod, proč by onemocnělé obézní pacienty následně saturovalo veřejné zdravotní pojištění
https://blog.aktualne.cz/blogy/libor-stejskal.php?itemid=12649
Dlouho jste nepsal,
zdravím.
Fialové kouzlo na biomasožrouty.
To byly doby, málem jsme musel zatlačit slzu....že už není diskuterů jako byl např. přírodovědec (nebo Luba). A tedy není ani proč odpovídajícím způsobem diskutovat, reagovat.
Saturovat znamená sytit, takže byste jim jen odstřihl snídaně a obědy a místo pokoje je šoupl pod přístřešek ? Nebo byste je vůbec nepřijal do nemocnice ? Ať chcípnou v izolaci (protože jinak by mohli nakazit např. i takové jak jsi ty) ?
Kontrolní otázka.
Jsi křesťanem, alespoň manifestním ?
nostalgie jo
ale když ti připomínám víru v Bártu, zlobíš se ;-)
jééé
to byly doby....
Diskuze tenkrát jela hezky. Ale zde si nestěžuju, sice tam to bylo ještě vícenázorový, ale dobře za vidlákův prostor.
Tenkrát i mě vytiskl Stejskal blog, heč :-D . A bylo to i v televízi, panejo.
mmch kdosi, tipuju scallop, z tohohle vlkovu fotku použil (výřez) na nějakou šílenou antikosu, co trvala asi pár měcíců
Taky jsem si zavzpomínal a našel svůj diskus, za který se i dnes
nestydím.
groessling napsal(a):
Ve čtvrtek jsem se do ND zašel podívat.
No úplně na nic to nebylo. Udělal jsem si obrázek o několika věcech:
1.
Obecenstvo mělo obvyklé "pražské" složení. Hodně střeďáků, ale k mému překvapení také hodně vysokoškolské mládeže, která Kalouskovi nefandila a to je pro mně velká naděje.
2.
Kalouskovi tleskalo odhadem tak 15 % lidí v sále a byl to potlesk slaboučký ( když byl posledně v Hyde Parku, tak dostal tuším +28 -72 . Tak to by odpovídalo mírnému zhoršení v mezidobí, nebo cenzuře statistik v TV.
3.
Koncept pana Stejskala o účasti diskutujících za plentou je jen folklór k ničemu. V zásadě se v sále nikdo moc zejména z hlavní pětky nestaral o to co se tam píše. A obecenstvo jen částečně a nereagovalo na sklo.
4.
Pan Sedláček se chová jako člen party. Nedůsledně nechal odpovídat dotázané tradičně na úplně jiné věci, než na které byli tázáni.
5.
Když jsem viděl jak si všichni zprava do leva tykají ( Míro, Vladimíre sem tam, včetně ubohého zrůžovělého Škromacha ) chtělo se mi zvracet.
6.
Nepodstatný, ale zábavný byl happening s baletkami.
7.
Pro mně bylo milé, že jsem viděl na živo paní Medu Mládkovou, jejíž život a dílo obdivuji.
Obecně jsem se zamyslel nad tím, zda má vůbec smysl v Česku diskutovat, když :
- ta parta ( myšleno politici v Česku bez ohledu na orientaci ) je vzájemně propletená a nejsou ochotni na sebe vyjet, i když mi do toho nezapadá současné dění kolem Vondry,
- ta parta je v zásadě bezradná ale odmítá to přiznat,
- ale hlavním důvodem proč se diskuse nemůže zdařit jsou dvě premisy :
A. nikdo není ochoten ani teoreticky překročit ideologický rámec
B. a to vyplývá z A. nikdo není ochoten ani náznakem připustit, že liberálně-kapitalistický model je špatně a že tudíž to co se tu dělo 21 let je z větší části také špatně a proč.
I když na druhé straně bojovat proti ničemnosti se má stále a nesmí se to vzdávat, když ne jinak, tak tím, že se z ničemností dělají věci veřejné, byť jenom z veřejných zdrojů. Naštěstí těch je dostatek.
Zdravím plentaře, oni na rozdíl od Sedláčka bojovali.
Palec nahoru!
Proč jim to jenom žereme?
2011
to byl rok 2011 :-)
kdo z té staré party tu je ?
Targus, Chlor, Gerd, já, vy. Snad Občan ? Potkával jsem tu Alexe před časem
Možná ještě
"zemědělec"?
jen tak dotaz
jak se daří kotěti/?Růženka?/ není archív tak nevím jméno najisto
Odpověď Občanovi na včerejší post
Pardon, ale musím.
"Váš vztah k lesu je opravdu velmi zvláštní.
Já po lesích rád CHODÍM.
Vjet do něj autem mi přijde jako prasárna."
Pila, cca 8 kilo, pití 1,5 kg, benzín 4kg, olej 1,5 kg, kalač 5kg, číslovačka 2kg, lopatka 2kg, klíny se používají umělohmotné, ale občas nějaký strom zlobí, nechce se mu, tak mám v autě 2 železné, každý cca 2kg, průměrku, pásmo a batoh počítat nebudu, to je brnkačka.
Vy, Občane, se svým vzděláním si to asi dokážete spočítat, tu váhu celkem. S tímto byste chtěl jít pět kiláků lesem, abyste tam pak něco udělal? Fakt? Přijeďte, já to na vás všechno navěsím a předvedete mi to.
Na vás mě baví, že vy jste chytrý, vzdělaný, ale bohužel se občas vyjadřujete k věcem, o kterých víte prd. O podnikání i o tomto.
Reagoval jsem na Váš příspěvek,
v němž jste napsal, že se rád proháníte po lese v offroadu. O práci jste v něm nic nepsal.
Plus o tom svém známém, co "loví" z auta.
Vybavil jsem si pár známých, z nichž se po zbohatnutí stali "offroadoví zálesáci". Naštěstí je potkávám už jen zřídka, protože bych z nich blil. A takoví to bejvali trampové...
Ohledně báglu - na "velký vandr", trvající 7-10 dní, jsme vyráželi s krosnami o váze 20-25 kg. Dnes už by vybavení díky umělým vláknům snížilo váhu možná i o tři kila, ale i tak by to kolem těch 20 kil bylo.
Ano, chodí se s tím pomalu; než se něco odžere. Jak zásob ubývá, bágl ztrácí na váze, krok se stává lehčím a už není tak extrémně důležité rozložení váhy každého kousíčku.
Takže jo - představu o 20-25 kilech mrtvé váhy na hřbetě mám docela dobrou. I o tom, jak dlouho trvá 5km s takovou zátěží. Obzvlášť do kopce to je fakt pocuc.
20-25 kilo ha hřbetě
člověk dá, když jde na výlet. Bere to jako výzvu, kurňa, to jsem ale chlap, co já všechno dokáži.
Ale chodit s tím denně do práce a pak zase z práce, to už by se asi jen tak někomu nechtělo.
A s těmi offroady v lesích bychom se asi shodli v tom, že existují lidé, kteří s tím lesem nemají nic společného. Pouze maj velké koule a velká auta a pak si tam jedou zařádit. Ty já rád taky nemám, takové ty machry.
Já jsem tam ale doma a např. nejhorší cestu, kterou občas provozuji, tak to mám kousek od německých hranic 3 lehlé 130. leté buky, tak si tam občas zajedu naložit. Je to dost do kopce, nejsou tam svodnice, takže je vymletá vodou a jak se po ní loni přibližovalo dřevo a drandil tam traktor se stoletými stromy, to jí taky moc nepřidalo na kvalitě. Věřte mi, že tu už já svým auťákem dokurvit víc nemohu.
Nikdy bych v lese nezahodil petku, ani víčko od konzervy, já to tam mám rád. Ale ke své práci prostě potřebuji auto, které všechny ty věci mi vyveze až na místo a jasně, jsem chlap, takže testosteron a když tam jsem, tak si občas zablbnu, ale rozhodně ne tak, abych tomu lesu ublížil.
Vy si taky nezapálíte obývák, je to prostor, kde se cítíte dobře, což neznamená, že byste si tam nemohl zablbnout. Já si nedávno zatančil v obýváku se ženou, když v televizi neočekávaně hráli Smokie, až se rozhoupal lustr. Jó, zablbli jsme si, ale obývák to přežil bez újmy. A tak to doufám dělám i tam nahoře, kde široko daleko není žádný barák a já se tam cítím dobře a doma..
Asi tak.
Ale na druhou stranu
vám rozumím.
Se s tím setkávám dost často. Jedu z práce po nějaké lesní cestě a přede mnou turisté, nebo brouzdalisté a slyší auto a musí uhnout. Auťák je větší a jede furt, tak jim nic jiného nezbývá. Ale já od některých vidím ty vražedné pohledy, oni si tam v té idilce šlapou a nějakej zmrd si sedí na prdeli ve velkém autě a po té krajině, ve které se jim tak hezky šlape, si tou kraksnou jede a čoudí mu z výfuku.
Jaksi si neuvědomují, že o to prostředí, ve kterém se jim tak líbí, že se o něj taky někdo musí starat. 10 a 20. leté porosty, že je potřeba prořezat, 40. letý, tam se dělá probírka, když někam vlítne škůdce, nebo přijde vichřice a jsou tam polámané a vyvrácené stromy, někdo to musí uklidit, protože by se jim tam pak dost blbě provozoval turismus, když by se museli protahovat krz ty povalené stromy. Vlastník lesa by tam vyvěsil ceduli - vstup zakázán, z důvodu ohrožení života a ten výlet by si mohli pustit na jůtůbku.
Ale toto oni nevidí. Oni vidí toho hajzla, který jezdí někde, kam oni autem nesmí.
Zeman: Zbabělý Trump nepřímo…
Zeman: Zbabělý Trump nepřímo zavinil smrt lidí při útoku na Kapitol
Dnes 12:48
jam, Novinky
To se dalo čekat. Trump starému kajmanovi
plivnul do xichtu, starý kajman mu to nezůstane dlužen.
Zeman.
Pane Alefe.
A co takhle Zemanova busta,vedle té Havlové.
Já myslím,že ti dva si nemají co vyčítat.
Přiznám, že moc nerozumím.
Ve fašingtonu je Zemanova busta? To slyším, resp. čtu poprvé.
Jde o tohle:
Zeman jako jeden z prvních a z velmi mála Trumpovo vítězství ve volbách předpověděl, ještě před jeho vítězstvím mu veřejně vyjádřil podporu - což bylo velmi, ale opravdu velmi ojedinělé. Rovněž Trumpovi mezi prvními gratuloval.
Trump to zaznamenal a reagoval tím, že Zemanovi přislíbil pozvání do Bílého domu. To však nikdy nesplnil, ale nejen to. On místo toho pozval a přijal Babiše; tím dal jasně najevo, že sebevědomý a názorový solitér Zeman je pro něj hovno a za daleko užitečnějšího pro sebe považuje ohebného oportunistu Babiše.
Zeman, pro mne velmi překvapivě, ještě jednou projevil směrem k Trumpovi vstřícnost, když uznal Trumpovu loutku Guaidoa (snad jsem to exotické jméno napsal dobře), což ale zůstalo absolutně bez odezvy.
Suma: že strany Zemana podpora Trumpovi, že strany Trumpa urážky Zemanovi. Zeman má sloní paměť, Trumpovi to vrátí tak silně, jak to jen půjde. Zcela ho chápu a jsem v této věci na jeho, Zemanově straně. A to i když zastávám názor, že Trump je menší zlo než Biden.
Nejistá sezona.
Zda jsou nepříznakoví nakažení (včetně dětí, potažmo úspěšně opíchaní vakcinou) zákeřnějšími přenašeči a nakaziteli viru...to asi ANO. Ovšem zda jsou i nebezpečnějšími - to se prostě neví, není to dosud zjištěno v nějaké slušnější popisné formě, odpovídajícího obsahu. Stejně jako není zjištěno zda např. dvacet minu jízdy v taxiku je nebezpečnější jak pět minut pobytu v malém obchodě, kdy je tam nakupující opět jen s jedním člověkem - prodávajícím. Ovšem v nesouměřitelně větším prostoru. A mnoho dalších věcí.....jako například to, kolik lidí z lumpenelity má nějaký svůj osobní interes v nějakém e -shopu. Nebo si chce levně koupit hospodu.
Vsadím zaříznutou a sektou snědenou jednoslepici , že se mnoho z těchto věcí nedozvíme vůbec, potažmo pozdě.
Léčit (ovšem vyléčit by bylo mnohem přínosnějším !!!) by se samozřejmě , i za použití společných prostředků, měli i obezní pacienti. Kor v případě , že jsou nakaženi nemocí lehce přenositelnou. Kdo soudí jinak, je lumpenpravicový kokot. Není to jen o křesťanských kořenech a přirozené plus kulturní podmíněnosti člověka tak, že je nakonec člověkem(co jiného mu asi tak taky zbývá, že)...a ne třeba krysou, je to i o tom individualním sobectví, jak tvrdého jádra. tak altruizovaného.
Proč nezakážete léčit obezní pacienty v dobách nekovidových, když trpí nenakažlivou nemocí, kokoti a kokotky ?
Kdo to chce neléčit obézní ?
Předpisatel asi poukazoval na fakt, že svědek covidův vlk hřímá na zdravotně rizikové neočkované, byť je sám rizikový - velmi obézní
Napsal předpisatel toto ?
"Vlkovi lze vzkázat jediné
Nevidím sebemenší důvod, proč by onemocnělé obézní pacienty následně saturovalo veřejné zdravotní pojištění"
Asine ?
" Saturaci" jsem rozvedl " výše.
Vlk především ne tak dávno měl zlou nemoc. Přeji mu ať to přežije bez větších následků , byť by třeba byl i obezní.