Chystal jsem se napsat článek o tom, že Babiš prodloužil nouzový stav na žádost hejtmanů, protože věděl, že počet nákaz nijak významně neroste a hrozilo mu reálné riziko, že i bez nouzového stavu a určitého rozvolnění čísla dál neporostou. Což by ho okamžitě odrovnalo a jeho kritikům by to dalo do ruky fakt velký klacek. Proto šel raději do dohody, byť měl možnost celou opozici uvařit ve vlastní šťávě.
Proto mu stačilo, že mezi hejtmany a poslance vrazil klín a nějak spolknul všechny ty tweety o tom, že s Babišem se nedá jednat. Proto kývnul opozici na její podmínky ohledně rychlého projednání pandemického zákona. Babišovi hrozilo, že čísla začnou klesat navzdory rozvolnění... Tento názor jsem měl ještě v pondělí.
Ovšem realita šla trochu jiným směrem. Počet případů nadále roste a prakticky všichni odborníci považují situaci za špatnou. Stále více signálů jim dává za pravdu. Úterní čísla nakažených vystoupila docela značně. Středeční se vrátila tak nějak do normálu a ta čtvrteční se dozvíme dneska v osm ráno. Každopádně pokračuje rostoucí trend z minulých dvou týdnů. Babiš má k dispozici přesnější informace přímo z laboratoří a nemocnic, takže bych si troufal tvrdit, že tento trend předpokládal už v době, kdy jednal s hejtmany.
Co když je skutečným cílem ten pandemický zákon?
Ono se o něm pořád mluví, ale moc toho na internetu k nalezení není. Spíš jen střípky. Některé paragrafy... Ale všeobecně se tu mluví o něčem, co veřejnost ještě neviděla a vůbec netuší, co se má schválit.
Když jsem si pročetl dostupné střípky, tak z toho začínám mít pocit, že právě tento zákon zařídí, že pandemie covidu nebude něco výjimečného a krizového, ale udělá z toho běžnou dlouhodobou součást našich životů. Pandemický zákon jinými slovy říká, že covid už není krize, ale normální stav na který potřebujeme zákonnou normu.
Stav nouze tak či onak podléhal souhlasu sněmovny. Vláda sice vládne a řídí, ale sněmovna jí k tomu uvolňuje ruce. Pořád platí, že sněmovna drží vládě břitvu na tepně a kdyby se Andrej s Blatníkem definitivně zbláznili, může jim to sněmovna zatrhnout. Prostě je krize, tak jedeme podle krizového zákona a je celkem normální, že v krizi se nehraje na vyrovnané rozpočty, nehraje se na byrokratická pravidla, ale dělá se to, co je nutné a používá se k tomu to, co je po ruce. Hasiči také nemusejí mít obavu, že budou muset zaplatit rozbité okno, aby se dostali do hořícího baráku.
Teď tu máme zákon, který se v podstatě aplikuje tak nějak sám od sebe, když je epidemie. A epidemie je. Nejen u nás, ale všude ve světě. Težko projde námitka, že epidemie není a tak není nutné jet podle pandemického zákona. Veškeré speciální a výjimečné pravomoci se teď nadatlovaly do jiné normy a vláda dostává do rukou spoustu pravomocí v podstatě automaticky.
Co když Babišovi vůbec nevadí všechny ty pozměňovací návrhy opozice, protože mladí krásní a chytří jsou ve skutečnosti zblblí a zglachšaltovaní a když tak mektali o pandemickém zákoně, tak teď zase nemohou couvnout a přes všechny návrhy změn Babišovi zůstanou v rukou mimořádné pravomoci bez parlamentní kontroly? Co když jsou všechny pojistky v zákoně vlastně k ničemu? Nebo se dají někudy obejít?
Zatím jsem zaslechl, že opozice prosadila nějaké změny ve smyslu, že vláda musí svá opatření vysvětlit. Sakra co to je, vysvětlit? Jako že Babiš přijde a řekne, že je to či ono nutné, protože umírají lidé a tím bude vysvětleno?
V pandemickém zákoně je možnost omezit celé sektory a je to tam popisované dost obecně. A vzhledem k tomu, že u nás se všechno dělá na hraně zákona, takže to bude umožňovat zcela neuvěřitelné věci.
Prý opozice trochu omezila výši sankcí za nedodržování. Původně bylo za nanošení roušky 100.000,- Kč pokuty, teď to o něco kleslo... to by mě zajímalo o kolik, protože pro mě je pokuta 20 tisíc pořád dost vysoká.
Dostalo se tam odškodnění podnikatelů - ale na základě žádosti, pěkně vypsného formuláře a prokázání škody. Je tam poměrně dlouhá lhůta, ale také státní možnost odškodnění odmítnut. A kdo se bude soudit? Jen ty velké korporace, které si i dneska vymůžou co chtějí. Ale silně pochybuju, že se nějaký hospodský něčeho doopravdy domůže. Nebo možná ano, ale bude ho to stát dlouhý pobyt u soudů... komu se to vyplatí?
Ono tam toho bude o dost víc a mnohem nebezpečnější vychytávky než ty co jsem teď jmenoval. Co když od začátku šlo právě o toto? Udělala se moc hezká kouřová clona a opozice si sama naběhla na vidle protlačováním zákona, který v konečném důsledku vládu spíš osvobodí než uváže. Něco jako se to stalo po požáru Reichsttagu. Možná Babiš opoziční návrhy klidně přijal, protože nic neznamenají. Zatímco se ve sněmovně před týdnem jednalo o odmítnutí nouzového stavu, zjišťoval si Babiš v klidu a pohodě, co chce mít opozice v pandemickém zákoně a seznal, že je to přijatelné, že je na tom všechny uvaří a tak tlačil na pilu jen trochu a naoko.
Teď dělá vlny vlastně jen proto, aby si toho někdo nevšiml. A pokud všiml, aby ho vlastní straníci umravnili, protože tomu věnovali příliš mnho energie a další důvod, proč vypadají jako debilové, by už neunesli.
Zkrátka a dobře, já svědek covidův nejsem právě nadšený z toho, že se z krize dělá něco normálního. Nelíbí se mi, že covid dostává svou vlastní zákonnou normu. Co když celý ten liknavý postup vlády a nemožnost vymoci jakékoliv opatření směřovalo právě k tomuto? Už dlouhá léta se dělají zákony co mají řešit nějaký problém, ale účelem je spíš dojit rozpočet a problém prohloubit a ne vyřešit.
Raději bych viděl normální nouzový stav, který je sněmovnou prodlužován dle potřeby, raději bych, aby si nějací náměstci nahrabali na rychlých a nedostatečně ohlídaných kšeftech, než zákon, který z toho udělá dlouhodobé a možná i nekonečné pravidlo. Nevěřím, že jsou v něm dostatečné pojistky a mám pocit, že opozice znovu sedá Andrejovi na lep. A kdyby si to rozmysleli, doplatí na to svojí nevěrohodností.
K tomu si přidejte vládní návrh volebního zákona o jednom volebním obvodu, přidejte si zákon, který umožní odložit volby o půl roku, všeobecný chaos nastolený ústavním soudem a vyjde vám z toho, že Rychetský možná šel na ruku někomu úplně jinému než opozici. Začínám si myslet, že většina majnstrýmových novinářů tentokrát hrabe na špatném písečku a dělají Andrejovi službu. A už se to nedá vzít zpátky.
Nevím, jestli je to pravda. Ale berte to jako další úhel pohledu na poslední události. Měli bychom se na ten pandemický zákon více zaměřit.
- Log in to post comments
Komentáře
už jsem tu sračku měl 2x
nejsem popírač.
Přežil jsem 3 autonehody. Srazilo mne auto na přechodu. Tuhle sračku už jsem měl dvakrát.
Můj anděl strážný už má trošku přelítáno.
Ale pořád se mi zdá, že zde něco trošku skřípe.
Jsem na tom podobně
Anděla strážného již taky nepokouším.
Dotaz
Kdy jste měl prví sračku, a kdy druhou?
Dnes jsem slyšel, že kdo měl klasický Covid před 90 dny, může chytit anglickou mutaci.
nesmí se o tom mluvit
vždycky, kdzž mám horečku, naskáče mi na držce opar. Někdy dva, nebo tři.
Nejvíc v mým životě jich bylo 7.
V listopadu 2019 jsem chytil hodně divnou "rýmičku".
Když jsem měl na držce 130 oparů, přestal jsem je počítat. Nemělo to smysl, všechny se slily do jednoho.
Pracoval jsem tehdy na místě, kde jsem denně procházel kolem několika stovek tun zboží z Číny...A velice mnoho toho zboží jsem měl takříkajíc v rukách.
:-)
Když už chci někoho jmenovat, tak si ověřím co skutečně napsal. Anna2 citovala Čmouda (sorry jako) a dala to uvozovek, což značí citaci navíc to umístila přímo pod jeho vstup. Je mi líto jestli to nebylo zřejmé. Pojďme se dohodnout, že budeme číst pokud možno pečlivě.
Tak jsem si to zpětně dohledal
a máte pravdu.
Jsem se příliš rozvášnil, když jsem tuto větu četl a zapamatoval si jí a připsal jí vám.
Tímto se vám veřejně omlouvám.
Ale já to takhle nenapsal.
Možná koukám jinam, tak to sem vykopírujte a dejte odkaz.
Já už bych to moc nerozpitvával
Prostě mě včera jedna věta dost nadzvedla, objevila se v postu anny2, tak jsem její nick ve svém protestu použil, ona mě upozornila, že šlo o citaci, já se jí omluvil a tečka.
Víte, Čmoude, já vás má celkem rád. Na mnoha věcech se spolu shodneme a máme stejný pohled, ale s tím bojem proti covidu jsme každý asi na trochu jiné straně.
Ale to je normální, že se lidi ne vždy shodnou. S tou svojí babou to mám stejné. Když malujeme, ona chce obývák zelený, já bych to natřel vápnem na bílo a schválně hádejte, přátelé, jak je nakonec natřen. Pochopitelně na zeleno, i když na těch štaflích stojím celý víkend já.
No a co? Tak si snad takovýmito třenicemi nebudeme kazit vztah, ne?
Já to chápu a beru
Jenže, když si tam budete dosazovat něco jiného než doopravdy říkám, tak se pak nedohodneme nikdy.
Dnes mi přišel majl od kamarádky, která je doma v izolaci, dodržují úplně všechno, manžel se otravuje měsíce na homeofficu, děti se otravujou tím, že nikam nechodí, nanejvejš do přírody.
Nakazila ji dospělá žákyně, která si k ní klidně přišla i když měla doma nemocný dítě.
Známá má zatím lehký průběh, ale taky má nějaký drobný, ale otravný a dlouhodobý zdravotní komplikace. Vůbec si nedovedu představit jak si to mohla dovolit.
Je to zcela mimo moje chápání.
Tak jo....
Napsal uživatel Čmoud (neověřeno) dne Čt, 18. 02. 2021, 11:22
Jenže důležité jsou důvody té rezignace
Jestli to vůbec šlo nebo ne.
Jestli si myslíte, že nějaká vláda dokáže vše, tak nejsme v diktatuře a ani tam to nejde. I v diktatuře musí mít podporu silových složek a proporce obyvatelstva.
V čem je lepší všechno otevřít? Tak se to bude šířit ještě rychleji.
Proč debilové nemohou začít dodržovat opatření sami od sebe? Jde o jejich životy a životy lidí kolem nich.
................................
Napsal uživatel anna2 (neověřeno) dne Čt, 18. 02. 2021, 11:48
Uvidíme zanedlouho
"Proč debilové nemohou začít dodržovat opatření sami od sebe?"
Možná, že fofrem začnou. Doteď možná spoléhali na tu větší část (aspoň doufám, že větší), která to dělala a z obavy, že to by to nyní mohla přestat dělat šlápnou na brzdu.
................................
To jen pro pořádek. Jinak pokud nejde o život....
Pro berrnarda - OK.
Díky, tak je to to, co jsem myslel.
Takže jsem tam nenapsal nic o zlu. Jen o hlouposti.
Ani já ne...
.
reakce
No, já jen dodám, že berrnard zřejmě neviděl ty odkazy na Cheb v mém vstupu dnes. A to mu ještě dodám jiný materiál, když mu nestačil výrok bavorského premiéra v předvečer onoho rozhodnutí poslanecké sněmovny stran nouzového stavu. To je pohled saského premiéra na českou poslaneckou sněmovnu, kde tvrdí totéž. Je úžasné mít souseda v jeho epidemiologické situaci několikrát horší, zakazovat právě ten sociální styk prostřednictvím hory zákazu se zásahy do lidských práv a vidět, kterak on rozvolňuje a ruší nouzový stav, když jen v něm může dělat totéž, co oni. Jiným slovy řekl, že máme v poslanecké sněmovně magory. Jen to řekl hezky a diplomaticky. Tento:
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/22141…
Takže já se nedivím ani Anně2, ani Čmoudovi. Ti debilové prostě sedí.
upřesnění poslední věty
Ti debilové sedí mnohem šířeji, než Anna2 a Čmoud zamýšleli svými výroky.
lotři
Ano lotry je nutné v zájmu zachování zdraví pověsit co nejvýš, a bez slitování!
Pro upřesnění
To je vás názor nebo si myslíte, že to je názor někoho jiného?
Mě fascinuje jedna maličkost
jak se zde někteří honí jako čokl za vlastním ohonem dokolečka a vydávají to za boj za něco, vyber si kdo co chceš.
Třeba takový Prymula.
To je opravdu výživný cíl, vhodně nenáviděný. Jen se někde doslova mihne už mu dávají do těla všelijací "srdnatí bojovníci", kteří jsou tak zbabělí, že pomalu u každého svého příspěvku promtně mění svůj nick.
Zaměřují se na chlápka, kterej už na jaře jednoznačně narýsoval co nás čeká a jak z toho ven. Řekl to krátce, stručně, jednoznačně.
Teď mu všelijací debílkové skáčou po hlavě a vůbec jim nevadí, že naprosto už dávno NENÍ zařazen v ŘETĚZCI VELENÍ a ty co jsou v tomto řetězci naopak zařazeni jim jaksi nevadí. Od nich jim naprosto stačí, když jim tyhle postavy strčí do tlamy jejich vlastní ocas a už jedou kolečko do zblbnutí. Jsou navýsost spokojeni.
( Choval jsem šarplanince, Collie rough, a tak mám vyzkoušeno, že tohle honění za vlastním ocasem funguje jen pár týdnů u štěňat, pak se takový psí jinoch na mě vždycky podíval s otázkou, co po mě chceš, nejsi blbej?
Ale kde funguje v dospělosti, tak jen u psychicky narušených, nesocializovaných, psů. )
Přesně. Se mohli…
Přesně. Se mohli vopupínkovat, když Prymula řekl, že uzavírka ČR by mohla trvat dva roky. Babiš taky, abych byl spravedlivej. Prostě Prymulovi "chybí sociální inteligence" a říká věci, jak jsou. Tehdy prostě vyhlídka na dva roky byla v atmosféře "do Velikonoc to bude pryč" politicky neprůchodná. No, ukazuje se, že Prymula věděl, co říká. Nebejt naprosto nezbytných dovolených u Jadranu, naprosto nezbytných lyžovaček v Alpách, bejt zavřený hranice, tak jsme dneska jinde. Například bez britské mutace. Prymula přišel jako krizový manažer řešit krizi a zvládnul to na jaře na jedničku. Bohužel hlasitý ryk demoblogratů ruku v ruce s chřipečkáři o tom, že krize skončila (případně že žádná nebyla - "nechte nás normálně žít, naše pohodlí je důležitější než životy druhých") nakonec Prymulovi podtrhl židli.
poprve pod nim skrtl faltinek
ted tvrdik, ale na hranici si vlezl sam. Pokaždý hořel pekně. Je provařenej i jako mluvící hlava.
Řetězec je jasny - Babiš, PR vyzkumy, pak dlouho nic.
Druhé vážné varování!
Následovala by dopravní nehoda.
To je jednoduché. Posel…
To je jednoduché. Posel špatných zpráv nikdy nedopadne dobře. Zvlášť, když se, nedej bože, stane symbolem.
Šarplaninec
Trochu mi svou povahou připomíná Brazilskou Filu. O té jsem taky uvažoval (o chovu Prymuly nikdy, přísahám).
A pokud vám vadí, že se honí za ocasem, pořiďte si fenu, ty preferuji já. Jsou klidnější, učenlivější a za ocasem se nehoní (teda, pokud zrovna nehárají, tam pak maj ven zaracha, protože soused může mít nějakého ratlíka a ten vrh by se vám fakt nelíbil).
Šarplaninec
tak s fenama je tak trošku problém.
Ty jsou sakra nevyzpytatelné, jako ostatně každá ženská. Měl jsem oba dva krajní typy.
Jedna byla rozvážná, další doslova cirkulárka.
Pány psy jsem si zformoval jak jsem potřeboval, u fen to bylo horší.
Ale všichni moji pesani plnili přesně co měli, chránili svý, tedy i moje a cizího si nevšímali. Jen s vyjímkou pošťačky, tu s nadšením strašili a měli z toho děsnou prdel.
Já tam vidím jiný problém
Vemte si takovou odmítačku na žrádlo. Málokdo dokáže být tak důsledný a málokterý pes se toto dovede naučit, ale je to hlavně na tom pánovi. Když toto někdo se psem dokáže, měl by radši svoje výcvikové metody u tohoto zatajit před ochránci zvířat, oni jsou na některé věci poněkud hákliví.
Ale jde to, naučit psa, že když mu někdo cizý chce dát krásně voňavý kousek masíčka, tak je to nepřítel, který mu chce ublížit.
U psů, samců, vidím potíž v tom, že mohou být sebelépe vycvičeni, mohou se jevit, jako postrach okolí, ale troufám si tvrdit, že většinu těchto drsňáků, když přivedu na špagátu háravou fenu nějakého voříška, tak si ty borce odvedu jak na vařené nudli. Což u feny nehrozí, ta, mimo období hárání, se chová asexuálně.
Dle mých zkušeností, fena, když nehárá, tak to není ani ženská, ani chlap, je to tvárný pes. Pes chlap prostě když cítí tu voňavou fnďulu, tak myslí něčím jiným a veškerý výcvik jde do kopru. Takhle jsem to myslel.
patlament
hezká obstrukce opozice u zákona, který se týká stavby nového bloku Jaderné elektrárny Dukovany
a vypadá to
že se přestávám holit...
Držte si peněženky, když zasedá parlament.
(Cronwell?) Oni nás oholí vždycky!
Prymula měl před časem šanci zabránit nastávajícímu masakru.
Bez ohledu na to, jaké byly jeho další (např. ekonomické) zájmy a jaký je jeho morální profil. Proto byl odstřelen.
Obě jeho "provinění" jsou bagatelní ve srovnání s proviněními devadesáti procent současných (nejen) opozičních poslanců.
Pokud by nyní seděl pouze doma, něco by se určitě našlo.
Buď by byl obviněn, že se ve výtahu pokusil znásilnit nezletilého chlapce, nebo by se v kufru jeho auta našla nelegálně držená pistole (k těm dvěma, které vlastní legálně).
Z toho, jak si mediálně "naběhl" (byl naběhnut) přes veškerou svou opatrnost (rouška, čersvý test, povolení diváci) nyní, usuzuji, že v těchto dnech není příliš zájem přibrzdit pandemii, naopak.
V kalných vodách se dobře rybaří.
-
Holube
mám tomu rozumět tak, že Prymula byl odstřelen aby stávající masakr mohl pokračovat? Z vaši první věty to vyplývá. Kdo ho tedy odstřelil, kdo má zájem aby masakr pokračoval? V ostatních zemích byl také někdo odstřeln aby pandemie mohla pokračovat?
Ale tak já myslím, že v…
Ale tak já myslím, že v zásadě celá opozice má zájem pandemii co nejvíc zhoršit, aby to pak svedla na neschopnost Babiše a dostala se k moci. O to hraje už od jara.
Ano, Kadlasi, myslíme si totéž.
Ale nemáme ani jeden nárok být kdovíjak hrdí na svou jasnozřivost - oni to totiž dokonce vytrvale inzerují.
No a jak teda tu situaci oposice zhoršuje ?
I Volný z SPD ?
Takže pan Babiš je schopný ?
Čeho ještě ?
Máme v současné chvíli víc…
Máme v současné chvíli víc zasažených než Itálie.
Přitom se počítají jen testovaní - a na testy jde jen ten, kdo si myslí, že to má smysl - a kdo musí. Tedy počet zasažených bude u nás ve skutečnosti násobně vyšší.
Takže budeme uvolňovat.
Máme o řád vyšší počet (v přepočtu na počet obyvatel) zasažených, než Itálie.
A budeme uvolňovat.
Uvolňovali bychom, pokud by do toho mohl kecat Prymula?
V ostatních zemích se jedná o průšvih.
U nás se jedná o průser jak mraky.
Řízený podle mého neodborného názoru prostřednictvím poslanců demobloku.
Poslanci demobloku
Jsou již ve vládě?
Dneska jsem poslouchal saského premiéra
Fakticky na plnou hubu řekl, že parlament v Čechách je obsazený kašpary.
( Kdo chce, může si to najít na dnešní ČT 24)
Senát asi není asi pozadu
Senát to nestihne
„Ve sněmovně je tento návrh zákona půl roku. Najedou ho jsou schopní pomalu ze dne na den schválit a poslat nám ho do Senátu. Poslanci si to udělali jak chtěli a teď spoléhají na to, že budeme stranicky loajální… Ale takto přece Senát nemůže fungovat, jinak nebudeme ústavní pojistkou.“
https://plus.rozhlas.cz/pandemicky-zakon-neni-projednan-s-pravniky-a-ob…
Kdy končí Nouzový stav?
S trpkostí musím konstatovat
že souhlasím s jeho hodnocením.
Jo, moc pěkně to řekl.
"Parlament se stal neschopným rozhodovat" nebo tak nějak. Pěkně na plnou hubu.
Měli by mu naši poslanci odpovědět :
"Wir schaffen das !"
A zalezl by.
Neví někdo ze zdejších odborníků na všehomír jak je tomu teď s migranty, kteří přes ČR chtějí přejít do Německa ? Jak to Němci (Němky prominou) zvládají ? Zda jim stačí antigenni test, ne starší jak den....
:-D)))
Takové výroky z Německa už zaznívaly kdysi, nejen na adresu parlamentu, ale zejména na adresu prezidenta Beneše.
Nu, snad nebude muset utéct i celý český parlament, asch pfřijde ten Tag......
"Wir schaffen das !"
To jste měl skvělej nápad.
Jak je to s migranty nevím, ale myslel jsem na ně, když jsem viděl ty v mraze čekající kamióny na hranicích. Nevím jak moc je nákladní prostor vytápěný, ale tam kde ne, to muselo být fakt o hubu.
"Wir schaffen das !"
To jste měl skvělej nápad.
Jak je to s migranty nevím, ale myslel jsem na ně, když jsem viděl ty v mraze čekající kamióny na hranicích. Nevím jak moc je nákladní prostor vytápěný, ale tam kde ne, to muselo být fakt o hubu.
Mirku
také jsem si ho poslechl a o kašparech nehovořil. Až do minulého týdne demoblok (proč vynecháváte Okamuru?) sice protestovala, ale na všechna opatření měla vláda podporu parlamentu. Je zajímavé, jak se hodně vidláků kloní k názoru, že za všechno špatné může opozice, která nemá k řízení žádné páky, kdežto vláda, která vládne, žádnou odpovědnost nemá a dělá vše pro naše dobro. Ale co když Babiš dostal pokyn z Aspenu nebo z Davosu, udržovat u nás pandmii co nejdéle aby se zničila konkurence a výrobci vakcin vydělali.
Možná
Možná chtěl ,,být odejit", protože kibiců je spousta, zodpovídat nechce nikdo.
Vojevůdce nemůže odejít z boje.
Etiopský král zemí českých
Erik Best: Budeme mít nového pandemického krále Českých zemí
Dne 26. února 2021 se hlasováním v Parlamentu stane Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus pandemickým králem Českých zemí, píše na facebooku Erik Best..
Erik Best, americký publicista
19. února 2021 - 09:08
Zatím jeho panování potrvá jeden rok, ale jeho majestát sám rozhodne, kdy stav pandemie skončí a svrchovanost se vrátí.
Tak za čtvrtek přes 11 500 nově nakažených.
6400 lidí ve špitálech.
1250 lidí na JIP a ARO.
Vzhledem k tomu, že od začátku pandemie už bylo v ČR zjištěno 1 135 000 nákaz, což je 10% VEŠKERÉ populace vč. novorozenců, vede mě to k myšlence, že by mohlo jít o OPAKOVANÉ nákazy. Jinak si ta šílená čísla nedovedu vysvětlit.
Jenže opakované nákazy by znamenaly, že k absolvováním korunáče k získání osobní imunity NEdochází. Nebo dochází, ale jen u některých absolventů. Což by znamenalo, že na KOLEKTIVNÍ imunitu není šance.
No, a Izrael, přes zběsilé očkování, hlásí nadále denní přírůstky nákaz kolem 4500.
Takže prodloužil úplnou vnější izolaci (zavřená letiště, přístavy a hraniční přechody) do 9. března a uvnitř obnovil karanténu ("lockdown").
Plus přemýšlí, jak "řešit" ortodoxní židy, kteří na veškerá opatření dlabou zvysoka a promořují ostopryč znovu a znovu.
V této souvislosti mě rozesmál včerejší Stropnického nenávistný výblitek na iděsu:https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/martin-stropnicky-koronavirus-iz…
S ničím takovým jsem se v izraelském tisku (vydávaném anglicky) ještě nesetkal. Spíš naopak - Ynetnews a Jerusalem Post v uplynulých týdnech ocenily informační kampaň
v nežidovském sektoru Izraelců a růst počtů naočkovaných nežidovských občanů. Stropnický naopak usilovně mlčí o ortodoxních židech, vůči nimž kvůli jejich naprosté neukázněnosti vč. odmítání očkování deklaruje většinová společnost stále otevřeněji nenávist. A vláda je bezradná, protože to jsou židé a proto s nimi nelze nakládat jako s ne-židy. (info pro Berrnarda - denně čtu několik anglicky vydávaných izraelských webů)
Takže Izrael se izoloval od okolí, očkuje a očkuje a korunáč to ne a ne vzdát. Co je špatně?
Občane,
a to jsme sice úspěšně dovezli a rozšířili britskou mutaci, ale jihoafrická (a brazilská, která ve větší míře zabíjí mladé lidi a děti) nás doposud čeká.
(Tipnul bych si,že její příchod nastane někdy krátce před pořádáním našeho vidláckého sypozia. )
Chytnete vira nebo se…
Chytnete vira nebo se naočkujete. Tělo si vytvoří imunitu.
Viry zmutují nebo se zkombinují a následně někteří dokáží obejít Vaše protilátky (ty na starší generaci viru).
Zase se nakazíte novou generací viru nebo se proti ní necháte naočkovat, aby se Vám vytvořila imunita na novou generaci viru.
A tak pořád dokola, dokud nezbude definitivní vítěz.
Viru se vyplatí mutovat až když má dostatečný počet lidí imunitu proti stávající verzi viru. Teprve potom má ta správná mutace konkurenční výhodu a začne se šířit. Proočkování je zde jako spouštěč.
Ve skutečnosti si virus…
Ve skutečnosti si virus mutuje jak chce a co se chytne se chytne.
Mutace, co se šíří teď klidně mohly vznikat, ještě před očkováním.
Samozřejmě. A téměř všechny…
Samozřejmě. A téměř všechny jej vymažou z budoucnosti a ukončí. A potom, čirou shodou náhod a podle teorie velkých čísel, ta jedna výjimečná mu dá konkurenční výhodu proti jeho soukmenovcům. A aby to mohla být konkurenční výhoda, tak musí existovat potencionální hostitelé (lidé s imunitou), kteří jsou jen pro něj a na kterých se on může šířit.
Ale klidně mohou teoreticky vzniknout i jiné úspěšné mutace. Třeba vir množící se i na kočkách a psech, nebo nezničitelný supervir, ... , a nakonec třeba vir neškodící lidem, či dokonce jim prospívající, takový proti němuž se nebude očkovat a bude se třeba i uměle namnožovat (tolik sci-fi).
K věci....
https://poznamkypanabavora.wordpress.com/
Médiá prichytené pri konšpirácii – koordinovane klamali o Covid-19!
cit.
"Americký nezávislý denník Newsmax priniesol informáciu, ktorú dnes ráno potvrdila aj agentúra CNN: Misia vedcov z WHO, ktorá práve ukončila ďalšiu fázu terénneho výskumu vo Wuchane s cieľom zistiť ohnisko a pôvod pandémie Covid-19, objavila dôkazy, že doteraz akceptovaný popis udalosti nezodpovedá realite. Pri vypuknutí úplne novej vírusovej choroby sa dá očakávať, že prví pacienti budú nakazení jediným kmeňom vírusu, ktorý sa až neskôr bude diverzifikovať mutáciami. Vo vzorkách krvi prvých pacientov z decembra 2019 sa však zistilo 13 rôznych kmeňov!"
To sedí....
Převzato z OM
Jiří Jírovec napsal:
19.2.2021 (11:34)
Blatnému nezbývá než přenést odpovědnost na veřejnost. Neschopnost/neochota vymáhat opatření je dána klimatem, který ve společnosti vyvolala opozice. Kterýkoli projev Fialy, Pekarové a těch dalších šmejdů vždy obsahuje slova chaos, neschopnost, Babišovo PR nebo jeho marketing. Jen velmi okrajově je zmíněno dodržování opatření a i v tom případě je vše obaleno konstatováním, že veřejnost nechápe, je unavena atd. Jedním z největších zmetků je profesor Válek, předseda klubu Top 09. Jeho metoda spočívá ve vytrhávání výroků (Blatného) z kontextu.
Blatný teď říká: OK vláda s opozicí spolupracuje, proto přijala Pandemický zákon a tak teď je, opozice, na vás, abyste opatření vlády podporovala. Do toho se opozici samozřejmě nebude chtít.
Celkově je situace tragikomická, protože máme covid, víme, že kromě opatření 3R nemáme kromě vakcín žádnou jinou zbraň. Vláda dělá plus minus to, co jiné vlády. Nicméně u nás se hrozí žalobou k Ústavnímu soudu, mává se lidskými právy a různými paragrafy. Máme skoro 19000 mrtvých nad dlouhodobý průměr (ne vždy za to může koronavirus) ale necháme do toho vrtat právníky a soudce, jimž jsou lidské životy u prdele.
Demonstrace proti omezením jsou namířeny proti vládě a tak není ochota taková shromáždění zakázat. Podle Listiny základních práv a svobod, to možné je. Ta specifikuje, že se shromáždění nepovolují, ale je možné je zakázat.
Nouzový stav bude podle pandemického zákona pokračovat, to jen týdenní prodleva vnesla do
do všeho chaos. Zdraví a oběti nikoho nezajímají, viditelná byla snaha opozice (sem patří i KSČM) něco na vládě vynutit.
Vláda má vládnout a ne se doprošovat a panáčkovat. Na to jsme zapomněli.