Ukradina

Autor
Štítky

Dnešním článkem zařídím všem scallopům noční službu a střídání na směny. Zítra nás v diskusi oblaží všichni tři či čtyři hoši, které na nás Kartouz nasadil. Budu totiž psát o Ukrajině. Ono se to tam začíná zase hrotit, vypadá to na další kolo mocenského zápasu a když už má pohotovost ruská i ukrajinská armáda, zcela určitě mají pohotovost i všichni podřízení Krvavé Madly. Scallopové, přeji vám příjemné křeče. Dejte si záležet, ať si své prémie zasloužíte. 

Na Ukrajině se totiž vyhrocuje situace a to tak moc, že majstrým už dostal notičky jak o celé věci informovat. Včera jsme byli oblaženi několika články o tom, kterak ruská armáda přesouvá divize na západ a naši vždy pravdomluvní novináři začali spekulovat o ruském útoku na Ukrajinu. To víte, Putin má ty svoje imperiální ambice, chce obnovit Sovětský svaz a tak potřebuje zaútočit na zbídačelou zemi plnou nepřátelsky smýšlejících lidí, protože Sovětský svaz se bez Ukrajiny asi vybudovat nedá... 

Začnu několika střípky... 

Když to na Ukrajině naposled jiskřilo, hořelo a umírali tam ve velké lidé, byl u toho Biden. Právě on  jako Obamův viceprezident dělal na Ukrajině lorda protektora, zbavoval se tam prokurátorů a zařizoval kariéru pro svého synka Huntera. Za peníze amerických daňových poplatníků, které se měly dát jako pomoc Ukrajině si zařídil svoje lidi v justici i státní správě. 

Ono to tenkrát totiž nemělo takhle dopadnout. Ukrajina měla posílit, měla své území otevřít pro základny NATO... tohle bylo zadání pro Bidena. Dopadlo to poněkud jinak. Ukrajina sice instalovala američanům přátelský režim, ale NATO se nekonalo. Rusové si naopak vzali Krym a postarali se, aby zbytek Ukrajiny měl poněkud jiné starosti než šturmovat na Moskvu.  Válku na Donbase jsme u Vlka rozebírali tolikrát, že není nutné se k tomu vracet. 

Ale řekl bych, že pro Bidena je to pořá ještě osobní. I když je to starý senil, co padá ze schodů, nepamatuje si lidi okolo sebe a neví, co dělá (a to tak moc, že o tom píše i český majnstrým), stejně má hluboko v sobě, že partii s Putinem tenkrát prohrál. Zcela určitě je teď velmi vstřícný jakékoliv myšlence na revanš. 

Nebudeme tady spekulovat o tom, jak by vypadala válka mezi Ruskem a Ukrajinou... vypadala by zcela jednoznačně a všichni to vědí. Tedy kromě Ukrajinců... Na celé věci nic nemění ani fakt, že Ukrové dostali spoustu vojenských hračiček z USA. Předpokládám, že Putin o tom ví a postaral se, aby příslušné protihračičky obdržela i Doněcká a Luhanská republika. 

Princip je totiž strašně jednoduchý - přímý střet mezi Rusem a Ukrajinou je jednoznačný. Rusko jakoukoliv ukrajinskou sílu zadupe do země.  Ale pokud by Rusko muselo oficiálně vystoupit na ochranu Krymu, Doněcka a Luhanska, což je dle iure pořád ukrajinské území, bude Rusko vypadat jako agresor. A když bude Rusko oficiální agresor, nebude žádná dostavba Temelína ani Dukovan, nebude žádný Nordstream 2 a nebude i ledacos dalšího.

Říkám tu na plnou hubu, že celá taktika USA je založená na tom, donutit Putina, aby se angažoval oficiálně a celá taktika Putina je založená na tom, aby se oficiálně angažovat nemusel. 

Ukrajinská armáda nemá za úkol vyhrát a zaútočit na Rusko. Má vystoupit s dostatečnou silou, aby se Doněcká a Luhanská republika nedokázaly bránit  bez pravidelné ruské armády - aby z toho Rusko vyšlo jako agresor na ukrajinském území. Z hlediska diplomacie je velký rozdíl, jestli se s ruskou materiální pomocí ubrání jedni Ukrajinci proti jiným Ukrajincům, nebo jestli Rusko bude muset s velkým množstvím zbraní přejet hranice a nechat se u toho vyfotit. 

Předpokládám, že Putin tohle ví a že také nezahálel a teď je Donbas plný poradců instruktorů i drahých elektronických hračiček na rušení signálů bojových dronů. A že je Donbas plný žoldáků zaplacených ruskými penězi. 

Putin to má totiž také jednoduché - Ukrajina buďto bude Russian friendly... a nebo bude rozvrácená. Ukrajina nebude v NATO, protože pokud se o to bude pokoušet, bude ničena a devastována, protože Putin prostě nedopustí základnu NATO 500 km od Moskvy.  Bělorusko může být samostatné, ale jen do té doby, dokud bude s Ruskem kamarádit. Pokud nebude, dopadne stejně jako Ukrajina. Lukašenko to pochopil, ale Zelenský (stejně jako ti ostatní) to nechápou. 

Průměrní protirusky naladění Ukrajinci mají pořád pocit, že jim USA  pomůže v jejich svatém boji proti Rusům. Nechápou, že je to naopak. To oni mají Američanům pomoci v jejich hegemonii. Nechápou, že jsou jen mouřeníni, kteří půjdou, až dodělají svojí práci. 

Dnešní situace, kdy se na Donbase střílí a obě strany přisouvají vojska jak to jen jde, to není nic nového. Tohle jsme tu měli už mockrát. Rusové vždycky okamžitě reagovali, když se Ukrajina o něco pokoušela. Proto si myslím, že ani z tohoto mráčku nezaprší. Putin prostě dává jasně najevo, že je připraven a že se žádná ukrajinská jednotka do Doněcka nedostane. 

Pokud bude Biden blbej a přitlačí na svého podřízeného prezidenta Ukrajiny, aby zaútočil, bude se krev prolévat zase na Donbase a pokud Putin nebude muset, opět se nebude konfliktu účastnit. Samozřejmě dodá zbraně, munici i tajné služby. Ale pokud to jen trochu půjde, oficiálně se angažovat nebude. Naopak... bude telefonovat o nových minských dohodách.  

Ale kdyby fakt hrozilo, že Ukrové Donbas obsadí, pak myslím, že by Putin raději zaútočil ofiko, než aby dopustil silného nepřítele před branami. Ale zcela jistě nebude Ukrajinu obsazovat. Bylo by to kontraproduktivní.  

Nejpravděpodobnější je, že se Ukrové teď právě přesvědčují, že Rusko je bdělé, že sice mohou bojovat, mohou za Amíky vytahovat horké kaštany z ohně, ale nikdy nevyhrají a žádný překvapivý útok směrem na Doněck nebude. Putin sám první nezaútočí. Nepotřebuje to. Stejně tak si dovedu představit, že nechá Ukrajinskou armádu pár dní řádit, aby bylo nade vší pochybnost, že Rusko si nezačalo. A nejde o to co napíší novináři, jde o to, kolik krve vyteče v Luhanskýcb ulicích. To je totiž víc než jakákoliv propaganda. 

Ale Biden je samozřejmě dost blbej na to, aby něco spustil a aby pak Zelenského opustil, až se ukáže, že Putin byl připraven. Proto si myslím, že žádné překvapení nebude.  Vše zůstane při starém. Putin nebyl zastižen v nedbalkách a právě to dokazuje vojesnkým cvičemím u ukrajinských hranic .  Na Ukrajinu nezaútočí, protože to nepotřebuje, Ostatně on sám vyjádřil, že čím víc jdou Rusové na západ, tím víc jsou okupanti. Na Ukrajině není nic, co by Putin neměl přímo v Rusku. A od doby, kdy peče s Čínou, je mu celý Západ ukradený. Vlastně ho na nás zajímá jediná věc - dolary co z nás vyždíme. Proto bude zdrženlivý a dokud to jen trochu půjde, oficiálně do konfliktu nepůjde. 

Dokud bude mít šanci na Nordstream a Dukovany, nebude zbytečně hrotit situaci. Putin si může dovolit ztratit nějaké Donbasany. Může si dovolit vojenské ztráty. Na nějaké pěšáky v poli sere pes. Putin si v zájmu kšeftu může dovolit nechat Ukry pár týdnů řádit a vraždit. Ale nikdy je nenechá vyhrát. Nikdy nedovolí, aby se z Ukrajiny stala nepřátelská a k tomu silná země. 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.7 (135 hlasů)

Komentáře

je ale cyp...
Prvni se cosyk nauč a potom se možeš srať mezy věči synky...

Průměrný počet slepic: 4.2 (10 hlasů)

In reply to by Jan z Helvajzu (neověřeno)

Trvalý odkaz

Nebo pošle rakety do Německa.

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

In reply to by Jan z Helvajzu (neověřeno)

Trvalý odkaz

vojenskou službu jsem absolvoval u pétépáku (tenkrát už silniční vojsko, ale výcvik stejný) tak mi chybí Váš strategický rozhled. Proto se ptám-odkud vyjíždějí vlaky které přes Slovensko vozí techniku NATO na Ukrajinu? Pokud to není z Čech, proč to berou oklikou?

Průměrný počet slepic: 3 (2 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

nemělo vůbec nic společného s pomocnými technickými prapory. Totéž platí o dalších týlařích, jako bylo železniční vojsko, skladníci atd.

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

silniční vojsko (které působilo v ČSSR) bylo ustaveno v roce 1964 a byly do něho zařazeny různé útvary vzniklé po rozpuštění PTP v roce 1954. Rukovali tam lidé z politicky nespolehlivých rodin, lidé s kriminální minulosti, lidé s horším zdravotním stavem i obyčejní branci. Tradice ovšem zůstavala pétépácká.(někde na stavbách byly na uniformách ještě černé výložky, byl o ně velký zájem.) Sice nás v přijimači nechali i vystřelit ze samopalu, pak nás ovšem odzbrojili a normálně jsme pracovali na stavbách nebo ve fabrikách. Brali jsme ale slušné prachy a buzerace byla minimální. Takže nejlepší vojna.
Targusi, co vás nutí dělat ze sebe odborníka na všechno? Vždyť vám tenkrát byly nanejvýš 3 roky.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

I když už jako Speciální silničně mostní prapor. Osazenstvo přesně jak píšete.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jsem v podstatě idealista, proto si možná idealizuji, že dotaz nemyslíte ironicky.
Odkud vlaky, ale i silniční kolony vojenské techniky mířící pře Slovensko na východ vyjíždějí nevím. Asi ze západu, když míří na východ.
Pokud jedou oklikou, je na místě zeptat se na příslušné ambasádě proč. Demonstrace síly v porobené krajině? Nevím.
Vím jen, že jedou.
Čtu to a utkvělo mi to v paměti.
Proč? Nevím. Snad proto, že jedou na východ a nevrací se většinou zpět.
Asi se jim tam líbí, tak zůstávají.

Pokud máte o takovéto informace opravdový zájem, jistě si je sám dohledáte.
Dávám jen malou ukázku:
2015: https://www.hlavnespravy.sk/nove-spedicne-sluzby-v-eu-hore-dole-vozia-a…
2018: https://www.hlavnespravy.sk/peter-marcek-znepokojuju-ma-informacie-od-o…
2021: https://cz24.news/politolog-eduard-chmelar-v-jakem-rezimu-to-zijeme-kdy…
Pokud máte o situaci na Ukrajině tedy opravdový zájem, sledujte: http://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&sid=3e0ed3d88b5ade26…

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

In reply to by Jan z Helvajzu (neověřeno)

Trvalý odkaz

první odkaz je z roku 2015- už tenkrát se připravovali na letošní jaro
druhý odkaz - 3 roky satarý- jedna paní povidala
třetí odkaz-američaní popojíždějí po Slovensku na východ i západ, na sever i na jih. Vy jste z toho vydedukoval, že jedou na Ukrajinu.
Klidně by ste se mohl účastnit debat poručíka Duba a okresního hejtmana.
Až oschnou meze ,vzpomeneme si na vaše prognozy.

Průměrný počet slepic: 1 (3 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ještě jednou, trochu jinak:
první odkaz z r 2015 - už dlouhodobě ,,cestuje" technika a zbraně NATO na Ukrajinu a zůstává tam.
Druhý odkaz 3 roky starý - ten ,,jedna paní povídala" je poslanec parlamentu Slovenské republiky.
Třetí odkaz - já informuji objektivně, tedy dávám odkaz i na to, že některá technika se vrací zpět.

Pokud byste si nastudoval mnou doporučené: http://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&sid=3e0ed3d88b5ade26…
měl byste poměrně komplexní představu o Ukrajině, o skutečné situaci.
Chápu, že těch 262 stránek převážně dokumentů které se tam za poslední 4 roky nastřádaly je dost časově náročné.
Pokud nechcete studovat, budete bez relevantních informací.
Pak se klidně můžete zůčastňovat třeba debat u Moravce na ČT.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

kdo je tam bude léčit,když všichni Ukrajinci léčí tady

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

In reply to by Gaia (neověřeno)

Trvalý odkaz

poslední leč.

Průměrný počet slepic: 4.2 (15 hlasů)

In reply to by Gaia (neověřeno)

Trvalý odkaz

Když byl v Kijevě Majdan, tak se přece vozili pacoši na léčení k nám, ne?

Tak teď se budou také vozit k nám, no a u nás budou ukrajinské pacienty léčit ukrajinští doktoři.... eh, jak prosté.

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)

Později s covid pasem.
A je třeba zabezpečit, aby se jim tu nic zlého nepřihodilo, aby se nezhoršil jejich zdravotní stav. Což samozřejmě může nastat, viz přeplněné nemocnice a pod.
Když to může Jáno Ušek vysoudit po vězeňské správě, musíme to umět nabídnout i těm bolavým gerojům, tedy že nemůžeme toto zaručit...a tak musej zvostat pod kuratelou jejich elit a jimi organizovaného tamního zdravotnického systému..Anebo koho sis na jatka nahnal, toho údy dávej dohromady sám.
Není přeci možná, abychom měli méně práv jak vězení a vězni.

Průměrný počet slepic: 4.4 (8 hlasů)

Maneca.
To nebyly Ukrajinský pacoši,ale naši pomocníci Majdanu,proto je fofrem Zaorálek stěhoval domů,aby se nezjistila totožnost.

Průměrný počet slepic: 4.6 (10 hlasů)
Trvalý odkaz

Rusko postavilo nejdelší evropský dálničně železniční most mezi Kerčí a Tamaní. V Kerči, na krymské straně navazuje na most nově postavená dálnice Tavrida směr Simferopol a dál až do Sevastopolu v délce 240 km. Nově postaven je i terminál letiště Simferopol pro ročně 10 milionů cestujících. Postaveno bylo vedení VVN z Tamaně a na Krymu nová elektrárna.
Zbývá vyřešit dostatek vody. Původně vedl na Krym vodovodní kanál z Dněpru, tak holt nový ruský bude z Donu. A tím všechny obstrukce skončí.
Jó a Putin znárodnil všem cizím firmám a soukromníkům nemovitosti.
To co postavilo Rusko za posledních 7 let na Krymu neudělal ani Stalin z Brežněvem a všemi ukrošskými prezidenty dohromady.

Průměrný počet slepic: 5 (24 hlasů)

Dle zákona nemůžou cizinci vlastnit půdu a pozemky "v ochranné zóně kolem vojenských útvarů a jiného voj. majetku a nehnutelností". Všem (pokud byl majitel dohledán) byl nabídnut odkup. Má to jen 2 háčky :) vzhledem k tomu, že pobřeží je současně hranicí poloostrova pod ochranou pohr.vojska, tak veškere nemovitosti (ty nejlukrativnější v Krymu) u pláží vzali za své, druhý "problém" je, že často nynější vlastníci jsou občané Ukradiny, což v případě že se přihlásí a odprodaj majetek ruskému státu, bude u nich doma kvalifikováno jako financování agresora a tudíž vlastizrada. A teď, babo, raď.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

Dle zákona nemůžou cizinci vlastnit půdu a pozemky "v ochranné zóně kolem vojenských útvarů a jiného voj. majetku a nehnutelností". Všem (pokud byl majitel dohledán) byl nabídnut odkup. Má to jen 2 háčky :) vzhledem k tomu, že pobřeží je současně hranicí poloostrova pod ochranou pohr.vojska, tak veškere nemovitosti (ty nejlukrativnější v Krymu) u pláží vzali za své, druhý "problém" je, že často nynější vlastníci jsou občané Ukradiny, což v případě že se přihlásí a odprodaj majetek ruskému státu, bude u nich doma kvalifikováno jako financování agresora a tudíž vlastizrada. A teď, babo, raď.

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

"Ti, kdo se pokusí zahájit novou válku na Donbasu, zničí Ukrajinu."
Samostatná Ukrajina ohrožuje existenci a bezpečnost Ruska. To se učí už ve školce.
A teď jedna kontrolní otázka. Jak může být Ukrajina zničena, když zaútočí na Donbas. Rusko se tam nevměšuje, tak kdo by co zničil?

Průměrný počet slepic: 2.1 (14 hlasů)

Náhodný výbuch s následným únikem v nějaké té laboratoří biologických zbraní, co tam vaří Amíci. Jedna další breberka ve vzduchu a bylo by vymalováno.

Průměrný počet slepic: 4.7 (12 hlasů)

In reply to by tdx (neověřeno)

Trvalý odkaz

jako s tou čínskou.

Průměrný počet slepic: 2.2 (17 hlasů)

In reply to by tdx (neověřeno)

Trvalý odkaz

Když byla aféra Litviněnko, tak v pozadí stál mocný oligarcha Berezovský, co Putina původně sám (spolu)dosadil a pak odstaven od moci vysíral a vysíral.

Putin ho ignoroval jak fotbalová fotbalista řev soupeřových fanoušků.

Pak jednou jen tak mimochodem prohlásil, že jím není potřeba se zabývat, že takoví lidé skončí jako jako alkoholici či sebevrazi.

Jaká náhoda, po pár letech Berezovský spáchal sebevraždu v uzavřené místnosti, v domě hlídaném vlastní ochrankou. Už delší dobu měl problémy s alkoholem po té co přišel o spousty peněz díky soudním rozhodnutím.

Někdy to vypadá, že Putin vidí do budoucnosti stejně dobře, jako Baba Vanga.

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

In reply to by Anonym (neověřeno)

Trvalý odkaz

ekonomicky.
Nejdřív nic nebude a pak bude pro obyč Ukry všecko drahé tak moc, že jednoduše odejde i ten zbytek populace, který je schopen pracovat.
Zbudou důchodci se zahrádkami...

Průměrný počet slepic: 4.4 (13 hlasů)

In reply to by Anonym (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ukrajina ve stávajících hranicích je umělý slepenec, který slepili bolševici v roce 1922, v roce 1940 k němu přidali Bukovinu a v roce 1945 Podkarpatskou Rus. Pochybuji, že levobřežní rusofonní Ukrajinci půjdou s nadšením vraždit své krajany do Doněcku. Jakmile se to tam zadrhne a žádný blitzkrieg se neuskuteční, odstředivé tendence se zvětší. Spousta Ukrajinců se dala v roce 2014 nalákat vidinou vstupu do EU a ekonomickým růstem, který se však nikdy neuskutečnil. Je to jako u nás. Mnoho lidí si slibovalo od vstupu do EU zvýšení životní úrovně a přiblížení se Západu, ale nic z toho se nestalo. Průměrný plat je ve stejném poměru k průměrnému platu EU15 jako v době, kdy jsme do EU vstupovali. Místo vlády práva zde máme justiční mafii a nevymahatelnost práva.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

cit "Mnoho lidí si slibovalo od vstupu do EU zvýšení životní úrovně a přiblížení se Západu, ale nic z toho se nestalo."
Asi žiju v jiné zemi. Druhou možností je, že si nepamatujete-nechcete pamatovat životní úroveň čechoslováka roku 1989.
Paměť je sviňa, špatné se postupně odfiltruje a dobré zesílí. Navíc "za mladých let bylo vždycky líp", nicméně názor že máme stejnou životní úroveň jako před třiceti lety svědčí přinejmenším o lobotomii.
Tímto způsobem můžete oblbovat lidi na jiných nejlépe mládežnických fórech, zde to vzhledem k většině pamětníků půjde dosti ztěžka.

Průměrný počet slepic: 1.8 (11 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

2004 ne 1989

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

s poměry na Ukrajině a nejisté loyalitě rusky mluvích "ukrajinců" levobřežní ukrajiny naprostý souhlas. Mimochodem k rusky mluvícím se dle okrajinské oficiální statistiky dnes hlásí třicet procent všeh ukrajinců, v reálu je to však polovina obyvatel - ideální terén na občanskou válku, proti které jsou současné nepříjemnosti na krymu jen slabou předehrou.

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

máte pravdu a 5 vypasených nosnic.

Průměrný počet slepic: 4 (9 hlasů)
Trvalý odkaz

Prohlášení Ministerstva zahraničních věcí ČR k 7. výročí okupace Krymu
20.02.2021 / 09:00 | Aktualizováno: 19.02.2021 / 15:24

Průměrný počet slepic: 2.3 (12 hlasů)

Tak jestli znělo takhle odvážně, tak smekám. To mě Petříček docela zaskočil. ;)

Průměrný počet slepic: 5 (9 hlasů)
Trvalý odkaz

... vyšla do puntíku. Evidentně ťal do živého. Z toho bohužel vyvozuji, že válka, nebo minimálně rozsáhlejší vojenský konflikt, nejspíš bude...

Průměrný počet slepic: 4.3 (21 hlas)

Kdyz se o mne lhar otira, tak to schyta. Kdyby si vidlak nebral scallopa do svych nevymachanych ust, nestrasil by mu ve vezi.

Průměrný počet slepic: 1.7 (22 hlasů)

Ha ha, veeelký smích.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

Kdyz se o mne lhar otira, tak to schyta. Kdyby si vidlak nebral scallopa do svych nevymachanych ust, nestrasil by mu ve vezi.

Průměrný počet slepic: 2 (12 hlasů)

tady trolidla nikoho nestraší.
Tady se jim smějeme, pro jejich ubohou a slepou argumentaci - neargumentaci.
Jestli chce trolidlo vidět lháře, stačí pohled do zrcadla.

Průměrný počet slepic: 4.5 (8 hlasů)

Můžeš si tady psát, co chceš, nikdo tě nemaže. Pokloň se Vidlákovi až k zemi, pobij o ni čelem; Vidlák je demokrat.
Já ne, já bych tě smazal, máš štěstí.

Průměrný počet slepic: 4.3 (11 hlasů)
Trvalý odkaz

a Ukrajina dělá Rusko. Proto musí být ruská.
Cpou se Rusi do Kanady?

Průměrný počet slepic: 4 (23 hlasů)

podle stejne logiky musi byt cesko nemecke

well done

Průměrný počet slepic: 2.6 (15 hlasů)

A není?

Průměrný počet slepic: 4.8 (25 hlasů)
Trvalý odkaz

no bacha, ony ty aktivity Ukrů půjdou na ruku i v ruce s těmi tanečky, co se začínají kolem naší jaderné energetiky, nepodceňoval bych to! To není od těch všech mírumilovných jestřábů úplně tak hloupý, oni dobře vědí, že každý medvěd se rozzuří, pokud ho v brlohu šťourají klackem! A vůbec nejvíc je zuřivý, když vyleze a doráží na něho najednou smečka psů z různých stran! To bych pak skoro poradil Vladimírovi, aby pindosům zařídil podobnou Ukrajinu na hranicích s Mexikem! Na to jsou pindosové háklivý jak kurva.

Průměrný počet slepic: 4.4 (18 hlasů)

Vždyť si mexickou invazi pindosové organizují sami.

Biden je jak rádce-generál v Šíleně smutné princezně. Obětuje obě křídla.

Povede najednou dvě války, jednu doma, jednu v cizině.

Průměrný počet slepic: 4.7 (13 hlasů)

Od doktora Kissingera to byl velký meisterschtich, když se mu podařilo dohodnout sblížení USA a Číny. Myslím, že asi není nadšený tím, že Doník a po něm i Joe všechno obrátili v prach. Tlačit zároveň na Čínu a Rusko vede samozřejmě ke sblížení těch dvou, kteří vědí, že když padne jeden, bude to mít druhý zatraceně těžké. Proto se budou vzájemně podporovat.
Vlny imigrantů samozřejmě jednou Ameriku zničí. O tom není žádná. Ostatně, tu slavnou zeď začal stavět už Bush. Ale o tom se u nás nesmí ani ceknout.

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

Vyrobit ze zaostalého státu konkurující velmoc, tím že ji pustíte na své trhy, to vypadá na hloupost nebo na práci pro Čínu.

V Číně by po něm měli pojmenovat bulvár v každým městem.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

se uz zene migracni vlna.

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

Naše jaderná energetika a dokončení severního proudu II, pokud to Rusko nedokončí do začátku konfliktu.
Čím hůř pro Evropu, tím líp pro USA.
Rádi nám prodají dražší břidlicový plyn (neekologicky těžený)

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

Brzy se zase rozjedou akce ve Venezuele

Průměrný počet slepic: 4.8 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

HDP na obyvatele za rok 2019
Ukrové 3,3 USD
Rusko 10,3 USD
Sláva Ukrajině.

Průměrný počet slepic: 4.5 (11 hlasů)

A nevite, proc ma Turecko bez ropy HDP vetsi nez rusko?

Průměrný počet slepic: 1.9 (13 hlasů)

Co myslite, prepocital to Laco na jednoho obyvatele?

Průměrný počet slepic: 2.2 (10 hlasů)