Také máte pocit, že to v posledních dnech vypadalo jako za Stavovského povstání? Prvním a posledním odhodlaným činem tehdy byla ona defenestrace. Vyhodili místodržící z okna, pak si chvíli dopisovali do Vídně s Matyášem, protože se lekli vlastní odvahy a pak, když zjistili, že jsou v tom sami, začali shánět nějakou podporu, která byla malá, maličká. Evropa se tehdy na českou šlechtu vykašlala a teď to vypadá dost podobně.
Koukněte se od soboty na tiskovky... Jak nám Babiš i Hamáček stárnou před očima. Spustili něco, co je přesahuje, co od první minuty nemají pod kontrolou a od první minuty je všechno špatně.
Normálně se postupuje tak, že se informují spojenci, připraví se kolektivní postup a pak, koordinovaně a domluveně se jde před veřejnost. Tady to proběhlo odzadu. Šlo se před veřejnost, pak se začala shánět podpora a až nakonec byli informováni spojenci. Člověku se až nechce věřit, že něco tak amatérského mohlo přijít.
A pak to druhé - Rusko přistoupilo na paritu personálního obsazení. Prý nebude nikoho dalšího vyhošťovat. V diplomatickém jazyce to znamená, že jsme se nějak domluvili. Rusové to akceptují. Pokud se něco v příštích dnech ještě nezmění, protože právě tohle Putin umí - neunáhlit se, tak mě to nutí zařadit zpátečku. Sakra nepřehlédli jsme něco? Pojďme si zkusit prokydat následující dvě varianty:
1. Na ruské akci Vrbětice něco je.
2. Rusko (téměř) od začátku ví, co se děje a hraje divadlo.
Nejprve první varianta:
Ne, neříkám, že ruskou účast na Vrběticích mám za prokázanou. Všechny moje pochyby stále platí. Stále platí, že nejdřív hořelo a pak to vybuchlo. To je neoddiskutovatelné. Ale ruskou odpovědí jsem donucen zvažovat i variantu, že nějaké ruské prstíčky ve Vrběticích roli hrály. Možná ne tak, jak prezentuje Kundra, ale nějaká ochmatávačka tam být může. Nemusíme vládě automaticky věřit, ale měli bychom si umět připustit i tuto hypotézu.
Ale... Rusko přistoupilo na paritu. Proč sakra? Nemůže to tedy znamenat, že tam fakt něco ruského proběhlo?
Pokud to tak je, tak výbuch ve Vrběticích ale nebyl ničím proti současné destabilizaci a rozpolcenosti našeho státu. Z tohoto hlediska se Rusům akce podařila úplně dokonale. Vlastně se tam všichni na vládě řádně střelili do nohy. K tomu je docela reálné, že Rusko nezapomene a vrátí nám to v té nejblbější možné chvíli. Babiš si prohrál volby přesně u těch skupin voličů, které ještě uvažovaly, že ho zvolí. Podařilo se mu jen povzbudit opozici k jeho odstranění. Jestli chtěl vypadat antirusky, tak se mu to moc nepovedlo a stačil na to jeden výrok o útoku na zboží. Babišovi se podařila vzácná věc... poštval proti sobě nejen své odpůrce, ale i své (bývalé) příznivce.
ČSSD se spolehlivě nedostane do sněmovny.
Slavit ovšem může Okamura a nejspíš i Vojta Filip. Babiš jim právě předal solidní část svých voličů. Petr Hampl napsal, že vláda se v tomto sporu nesnaží ničeho dosáhnout. Nesnaží se získat lepší cenu za plyn, slevu na na Dukovany nebo lepší přístup na ruský trh. Dosáhla jenom a jedině poškození ekonomických zájmů České republiky... ale můžeme mít radost alespoň smutnou radost z toho, že si řádně nakáleli i do vlastního hnízda.
Pomohlo nám k něčemu to vyhošťování? Jsme teď mnohem suverénnější a hrdější země? Kromě zničených vztahů a ekonomických škod... dosáhli jsme něčeho jiného než ukázky neschopnosti a nekoordinace? Budou tu ruští agenti působit méně? Bude tu díky této akci méně výbuchů, méně ricinu, méně poštívajících Kundrů a Koudelků? Pociťuje Putin obdiv k našemu vzdoru? Bude po volbách země méně polarizovaná? Dozvíme se někdy, jak to v těch Vrběticích doopravdy bylo? Budeme více semknutí? Nebo tu máme další celospolečenský příkop? Budou Kolář a Fischer teď spokojení a nebudou dál kalit vodu? Nebo si současný ruský krok neeskalovat konflikt budou všichni vykládat jako slabost a ještě přitvrdí?
Tolik k tomu, že ve Vrběticích skutečně Čuk a Gek blbnuli.
A teď ta druhá varianta - že jsme se s Ruskem vlastně docela dobře dohodli a kromě divokého začátku Rusové vlastně hrají spolu se Zemanem a Babišem divadýlko. Zde odkaz:
Upozornil mě na to jeden čtenář. Zvažoval jsem, jestli s tím jít ven, protože bych měl zase na talíři, jak bráním Babiše za každou cenu. Berme to ale jako další hypotézu. Co když opravdu hrozila další vládní krize podobná té Nečasovské? Co když byli připraveni novináři a možná i nějaká akce Vidkun? Co když šlo od Babiše skutečně o rychlý, neplánovaný a tím pádem i trochu zmatený protiútok? Respekt už měl článek napsaný. Kdo ví, kdo další by ještě vystoupil s tím, že Zeman, Hamáček a Babiš jsou velezrádci? Tak je Babiš o chvíli předešel. Udělal tiskovku, vyhostil s velkým humbukem osmnáct diplomatů a pak zvolna po zabezpečených kanálech vysvětlil Rusům, o co doopravdy jde. Nějakým zadním vchodem došel na karlovarský konzulát příslušný Zemanův kámoš a vysvětlil příslušnému člověku, jaká je skutečně situace.
Teď hrají všichni docela povedené divadýlko a Rusko dokonce "prohrává". Přistupuje na vzájemnou paritu, což vlastně nic neznamená, protože za měsíc se může navýšit počet našich v Moskvě a všechno bude při starém.
Ne, neříkám, že to tak je. Ale vysvětlovalo by to tu sobotní naléhavost, vysvětlovalo by to i Zemanovo mlčení, vysvětlovalo by to sobotní hurá akci, vysvětlovalo by to Babišovy pokusy o zmírnění rétoriky pomocí útoku na zboží, vysvětlovalo by to Arenbergerovu noticku, že se Sputnikem není konec, vysvětlovalo by to tu nekoordinaci se spojenci, vysvětlovalo by to celkem dost z toho, co jsme viděli. Zeman by takové akce schopen byl. Babiš asi ne, ale možná mu nic jiného nezbylo a kývnul na Ještěrův nápad.
Ovšem znamenalo by to, že Zeman vyjebal nejen s opozicí a BISkou, ale i s evropskými spojenci. Novináři teď píší o bezprecedentním českém úspěchu, Pajdáček je nový hrdina dne, protože se postavil ruskému medvědovi a až všichni napíšou dost oslavných článků a zkonstatují ty ochladlé vztahy, tak se pak udělá nějaká cesta do Moskvy, ohlásí se nová přátelská smlouva a restart.... a budeme tam, kde jsme byli.
Mezitím ovšem musí Babiš ukončit spoustu úřednických pracovních smluv... proč mě bezděky napadají jména jako Fischer, Kolář a Koudelka... Možná bude zapotřebí i zakleknout na pár firem platících Respekt a podobně.
Tím pádem vlastně ani není po Rosatomu, nebude válka, nebudou ekonomické škody, zůstanou jen škody politické. Po těch několika paranoidních a válečných dnech by se mi tahle hypotéza líbila tolik, že jí možná dávám víc prostoru než bych musel.
Měli bychom bedlivě sledovat další Babišovy kroky. Pokud to tak je, musí Bocián brzy s něčím přijít, aby svojí pošramocenou reputaci napravil. Nebo alespoň tiše pracovat v zákulisí a ničit jednu úřednickou a tajnoslužebnou kariéru za druhou. Stejně tak bychom měli sledovat ruské kroky i kroky našeho Pajdáčka. Pokud se situace rychle uklidní, možná na tom něco bude.
Je samozřejmě otázkou, jestli Babiš tohle tak jako tak ustojí. Jestli si takovou akcí nekoupil jen trochu odkladu, který už stejně nenapraví a o jeho politickém osudu je už rozhodnuto.
Dnešní článek je o zařazení zpátečky. O dupnutí na brzdu, o vyvanutí emocí. Koukáme do dalších temných koutů. Možná tam nic není, ale prokydat to musíme.
- Log in to post comments
Komentáře
Proč svést ? Proč ne pouze využít nějakou starou událost ?
Pokud chcete vyvolat atmosféru strachu, tak je naopak výhodnější nezanechat žádné stopy - aby viník nebyl odhalen, aby se udržoval narativ, že KDYKOLIV je něco takového možné, aniž by měla veřejnost jasno. Viditelné stopy se zanechávají až v takových případech jako byly např. Gliwice (nebo požár Reicshtagu) , až když jde o impuls, iniciaci...nějaké události neprodleně následné. Někdy ale také stačí jen kachna (např. mrtvý student Šmíd).
A hlavně - nejistota je…
A hlavně - nejistota je nevyvratitelná. I proto bude vyšetřování vedeno nejspíš až do zapomnění. Je to snazší, než vyrábět kompro a je menší chyba, že si bude dotyčný třeba i protiřečit.
Sice se už opakuju...
Ale pořád mi nějak nejde do hlavy, že by takovou hromadu kvérů, co zmizela z Vrbětic, posbírali policii a armádě pod nosem "houbaři" nebo "Mat" a "Pat"...
https://www.krajskelisty.cz/zlinsky-kraj/23679-policii-pod-nosem-zmizel…
Taky něco přidám, je to z Rusvesny
Omluva, je to delší, trochu hůř přeložené, ale zajisté zajímavé.
Po stopách dobrodružství Petrova a Boshirova: tajemné pasy (VIDEO)
23.04.21 - 1:00
Po dobrodružstvích Petrova a Boshirova: Tajemné pasy (VIDEO) | Ruské jaro
Válečný zpravodaj, dlouholetý přítel ruského jara, Oleg Blokhin zveřejnil na svém kanálu Telegram vyšetřování moldavského občana Michaila Amerberga, ve kterém odhaluje falešné zprávy o zahraničních pasech několika „nepolapitelných skautů“ Petrova a Boshirova obviněn z organizace výbuchu v České republice.
Takže bod po bodu.
Na internetu se objevila fotografie moldavského zahraničního pasu určitého Nikolaje Popa, narozeného v roce 1979. Podle české policie byl tento dokument údajně použit agentem GRU Alexandrem Petrovem jako zástěrka pro sabotáž ve vojenských skladech v této zemi. K výbuchům došlo 3. října a 16. října 2014.
Jaký pas nám tedy Česká republika předložila? Jedná se o zahraniční pas občana Moldavské republiky vydaný v roce 2007. Pas není biometrický, protože tehdy v Moldavsku prostě neexistovaly. To znamená, že je nemožné vstoupit do zemí EU, které jej používají, bez víza.
Moldavsko teprve v dubnu 2014 dostalo možnost bezvízového režimu, ale pro vstup do EU bylo nutné změnit pas na biometrický.
https://www.google.com/amp/s/amp.dw.com/ru) - zde je článek, který podrobně popisuje, jaké dokumenty jsou potřebné k překročení hranic EU podle nových pravidel. To znamená, že to Petrov, údajně Nikolaj Popa, fyzicky nemohl udělat bez získání víza. Česká strana zase neposkytuje Nikolai Popovi informace o udělení víza do České republiky.
Obecně jsou informace velmi vágní. Jaké dokumenty použil Petrov pro vstup do České republiky? Za falešnou moldavštinu nebo ruštinu ve jménu samotného Alexandra Petrova? O Boshirovovi obvykle ztichám s jeho pasem Tádžikistánu, jehož víza se vydávají velmi opatrně.
Zde je prohlášení české policie, překlad, samozřejmě, strojový, ale přesto.
„Policie České republiky, Národní středisko pro boj proti organizovanému zločinu kriminální policie a vyšetřovací služby (NCOZ), v souvislosti s vyšetřováním okolností závažného trestného činu žádá o pomoc při nalezení dvou osob ve věku nejméně 11 let . Říjen 2014 a 16. 10. 2014 dorazily do České republiky, nejprve do Prahy, poté do Moravskoslezského kraje a Zlínského kraje. Jednotlivci použili nejméně dva průkazy totožnosti, když se poprvé prohlásili dvěma ruskými pasy na jméno Alexander PETROV, nar. 13. července 1979 a Ruslan BOSHIROV, nar. 12. dubna 1978, později moldavský pas na jméno Nikolai POPA, nar. 18. července 1979 a tádžický pas na jméno Ruslana TABAROVA, nar. 23. října 1975 “. (https://www.policie.cz/clanek/zadost-o-pomoc-pri-patrani-po-2-osobach.a… - úplné znění dokumentu).
Tak jděte a hádejte, jaký pas zadali. Rus nebo Moldovan a Tádžikština V každém případě však museli žádat o víza, protože mezi Ruskou federací a zeměmi EU existuje vízový režim a starý moldavský pas je kategorie „A“.
A to není tak snadné a vyžaduje další doklady a kontroly https://www.mzv.cz/chisinau/ru/Konzularni_informace_ru/x2008_04_03_3/x2… - zde je například seznam dokladů pro cizí občany krátkodobé turistické vízum v České republice. Je česká strana připravena poskytnout informace o každém z těchto bodů? Nemůže to mít. https://www.mzv.cz/chisinau/ru/Konzularni_informace_ru/x2008_04_03_4/in…
Ale podmínky pro získání víza do České republiky: od 10 do 30 dnů. Myslím, že během této doby bylo možné všechno zkontrolovat. Navíc v roce 2014, kdy byla na Donbassu v plném proudu válka, a tito Rusové k vám spěchali.
Petrov a Boshirov měli na pobyt v České republice na krátkodobé vízum maximálně 90 dní. Česká strana tvrdí, že dorazili těsně před výbuchy skladů. To znamená, že agenti GRU na cestách, bez přípravy, bez průzkumu na zemi v cizí zemi, skončili ve vojenském skladišti? Přinesli bombu s sebou? Nebo to dělali v kuchyni? Pojďme nyní k tomu nejdůležitějšímu - přímo k tomuto občanovi Moldavska Nikolai Popovi, narozenému v roce 1979.
Ti, kdo hodili tento falešný doklad o moldavském pasu Alexandra Petrova, zapomněli na jeden velmi důležitý bod. V Moldavské republice může každý občan zkontrolovat své identifikační číslo na webových stránkách Agentury veřejných služeb. Toto číslo je jedinečné a jde s osobou od narození do smrti. Napsal jsem kód Nikolaje Popa a ukázalo se, že takový kód neexistuje, a ve druhém sloupci, že osoba v takovém kódu není naživu.
Zkontroloval jsem práci systému zavedením kódu zesnulé matky mé ženy a systém ukázal, že kód Larisy Panayevové existuje, ale není naživu. To znamená, že v případě Nikolaje Popy je druhý řádek o údajné smrti formálně vyplněn. V Moldavsku takový identifikační kód nikdy nebyl. Vymysleli to Češi a s největší pravděpodobností dostali sadu neexistujících čísel z Moldavska, aby náhodou nespadli na skutečnou osobu.
Pokud by ruské speciální služby opravdu chtěly dát moldavské dokumenty do provozu, pak by to bylo přes Podněstří jednodušší než kdy dříve. Petrov, no, nebo Popa by se „narodil“ v Tiraspolu nebo v Bendery, a pak, stejně jako mnoho Podnestrovanů, by bylo naprosto legální nejprve získat vnitřní moldavský pas v nejbližší osadě Moldavska. Například ve Varnici nebo v Novi Aneni a pak bych si objednal pas.
V tomto případě je tento pas zbytečný, ale zároveň nebezpečný kus papíru. Na každém letišti se takový dokument zobrazuje jako neplatný, to znamená neplatný, a získání víza k němu je obecně nereálné.
Proto vidíme nejběžnější Photoshop s retušovanou fotografií Alexandra Petrova. Navíc v roce 2007, tedy za sedm let, se nyní Petrov z nějakého důvodu prakticky nemění. Pokud však košile nejsou jiné.
Ale šel jsem dále a zkontroloval to přes voličskou základnu Moldavské republiky, která je také ve veřejné doméně. A to opět potvrdilo, že taková osoba není na seznamu voličů. Systém ho „nevidí“ živého.
Pak vyvstává otázka: odkud česká strana získala sken moldavského pasu Alexandra Petrova? Z vybuchlého skladu? To znamená, že stále svítí tímto typem pasu? Například se pokusil odejít? Proč tedy neměl žádné otázky o tom, jak se dostal do České republiky? Koneckonců, neexistují žádné vstupní značky. Pokud předpokládáme, že vstoupil s ruským pasem, jednoduše by nebyl propuštěn.
A pozice moldavské strany dodává tomuto příběhu ještě větší podezření. Z nějakého důvodu agentura pro veřejné služby tvrdí (https://www.zdg.md/ru/?p=60703), že tento kód patří jiné osobě, pokud tento kód ve své vlastní databázi neexistuje.
Ptáte se, proč Češi vůbec potřebovali celý tento příběh s moldavskými a tádžickými pasy? Odpověď leží na povrchu. Museli nějak zařídit, aby se „ruští sabotéři“ údajně dostali do skladů se zbraněmi, ne s ruskými pasy. Budou se tomu úplně smát! Moldavská strana zase hrála spolu s českými speciálními službami přenesením neexistujícího kódu. Koneckonců, kdyby se Češi vymysleli sami a zasáhli by skutečnou osobu, byl by hledaný a skutečně by mohl vyvolat skandál, který by vedl k neúspěchu operace.
A toto je video, které ukazuje, jak můžete ověřit pas kteréhokoli občana Moldavska prostřednictvím systému Bureau of Services. Přes ni byl pomocí identifikačního kódu zkontrolován „Popův“ pas. Systém okamžitě ukázal, že takový kód neexistuje.
V tomto ohledu existují dva závěry:
1. Češi lhali a rozdávali lípu, aniž by se báli, že to někdo zkontroluje.
2. Zástupci Moldavska také lhali a tvrdili, že Popu je jiná osoba. Nakonec jim systém Bureau of Services dal stejnou odpověď jako nám - takový kód neexistuje.
Neuctiví pánové nás chtějí přesvědčit, že se někomu v Evropě podařilo použít pas, jehož kvalita je srovnatelná s nápisem na plotu, a zároveň s ním získat přístup do skladu munice. Ano, ve filmech to může a jezdit.
Chtěl jsem oponovat. Totiž…
Chtěl jsem oponovat. Totiž že ten moldavský a druhý pas sloužily jen na "objednávku" do skladu a ke vstupu do země byl použit ten samý, co pak použili ke vstupu do Británie (o tom, který měli použít pro výstup, není známo nic). Chtěl jsem opáčit, že přeci není povinností skladu zkoumat, zda mají v pasu vstupní razítka do země (nakonec, v tom, který použili do Salisbury zase muselo tedy chybět výstupní razítko z Čech, pokud ho nedoplnili bramborou)...
...ale pak jsem si řekl: "Sakra - a k čemu by ten pas poslaný údajně e-mailem měl tedy být, když ne k ověření totožnosti? Návštěva skladu munice asi nebude jako návštěva samoobsluhy... Leda by se počítalo s českým šlendriánem? Kdby šlo o to zamávat dokumentem před nosem vrátnému, ale takhle s předstihem? Když na to měla česká strana čas? (Mimochodem, narazil jsem i na tvrzení, že dotyčný pas ani neodpovídal Moldavským pasům, které se v té době vydávaly - chyběly třeba předtištěné kolonky pro zapsání údajů). Neroubuje nám tady náhodou někdo naopak pasy na známou národnost těch, co nepřijeli? To netvrdím, to se jen ptám.
Oprava, to porovnání se…
Oprava, to porovnání se týkalo pasu tádžického: https://twitter.com/elenaevdokimov7/status/1384031571707981828?lang=bg
Odkaz na originál video
Odkaz na originál video... https://www.youtube.com/watch?v=Id3II6OY1QI
Situace je taková, že i druhá strana (Rusové) dnes už umí taky s PC, umí jazyk, disponuje přáteli, komunitou apod. a tudíž je třeba ověřování či výrobě důkazů věnovat skutečné úsilí. Nejde to odbývat jako dřív. Přebírat a věřit je velice riskantní. Vznesené informace ve videu jsou poměrně zásadní. Češi z toho vůbec nevychází dobře, zkráceně buď jako padělatelé důkazů a celé kauzy jako nebo úplní blbci, kteří pustí do vojenského skladu kohokoliv na cár libovolného papíru. Za mě asi ta druhá varianta je lepší. Za vás?
Teď je důležité sledovat…
Teď je důležité sledovat domácí noky. Hú is hú poleze na povrch ještě více.
Tak to chodí
Jedna etapa skončila. Nemuselo dojít na vypovězení diplomatických vztahů a zavření ambasád. Hodně se tady o tom diskutovalo. Zůstává minimální udržovací počet tak, aby materiálové škody nebyly příliš velké. Kdo je vítězem si každý rozhodne sám. Rusko přišlo o malou zemičku, která od něho bude i nadále kupovat suroviny. Přímo nebo prostřednictvím. A Češi se budou muset o mnoho víc snažit v Rusku něco prodat. Mnohem lépe se prodává plyn, ropa a nerosty než výrobky. Bez zázemí to půjde dost špatně.
Hodně bude záležet na tom, co budou Rusové chtít na Češích předvést jako varování.
Pod heslem sebevědomá země jsme ještě víc vlezli do chomoutu a přitom si mnozí z nás uvědomili, že volby jsou vlastně o ničem. Když jde do tuhého, tak se všichni chovají stejně. Zbývá jen pasivní resistence a švejkování. To umíme.
Neznáme plány Ruska, ale tento výsledek mohou považovat za velký úspěch. S minimem námahy v této partii dosáhli maxima. A v poklidu bez velkého vzrušení. A k tomu jsou ještě Češi spokojení. Kdy jim to dojde?
No, a nebo je možná všechno…
No, a nebo je možná všechno mnohem jednodušší. Prostě celá ta záležitost za další hrocení Rusku nestála. "Vašemu ultimátu neustoupíme, všimli jsme si určité vstřícnosti z vaší strany (termín vyhoštění té druhé várky z Čech mě, přiznám se, okamžitě praštil do očí), maximum vstřícnosti naší je, že nebudeme nadále spor eskalovat. Takže akceptujeme vaše představy o minimálním provozu diplomatických vztahů. Chtěli jste - máte to. Orel much nelapá a vždycky se snáze buduje alespoň na nějakém základě. Tedy pokud zrovna váš velvyslanec nebude vytírat chodby ambasády (základ pro budoucí vtipy na téma výběrových řízení pro diplomaty v Rusku)."
Jinak je asi vysoce pravděpodobné, že v Rusku příslušní činovníci chápou, že je celá ta akce součástí vnitropolitického boje. Možná i vědomě nechtějí podupat jinak relativně vstřícné politiky, když alternativou jsou apriorní nepřátelé, ale zase nemají důvod za nás hrát naše vlastní hry. Myslím, že na tuhle úvahu ani žádnou předem domluvenou hru nepotřebovali. Jestli je pro nás "vítězství" to, že odignorovali naše ultimátum, ale zároveň neeskalovali spor, vypovídá to spíš o nás než o Rusku. Podle mě byla reakce Ruska především pragmatická. Někdo musí mít rozum, když druhým cloumají emoce. Oko za oko a celý svět bude slepý.
Babiš s Hamáčkem teď mají šanci kout téma, že se jim podařilo, co se nepodařilo žádné vládě před tím (snížit počet diplomatů na ruské ambasádě v Praze) - ale ono zjevně na tom zase Rusům tolik nezáleželo. Potenciální budoucnost byla pro ně zjevně důležitější než ramenaté gesto. Což by nakonec měla být i zásada win-win politiky a diplomacie (což my jsme nedokázali, žijeme v kultuře soupeře dorazit.). A nebo jim to prostě přišlo malicherné. "Však oni se ti Češi z toho poblouznění jednou proberou."
Co nám sdělil Okamura
V dnešních(vlastně ve včerejších ) ČT24 se sešli Okamura, Zastrčil a jedna bába za ANO co dělá v Bruseli, píč.. CHaramzová.
Tak Okamura nám sdělil, že nikdo nic neví, protože BISka nic konkrétního neřekla a tak zatím nemůže věřit, že to udělali Rusové. No a ten blb za ODS z Telče, jinak Tchajvanec se rozčílil, že jako Okamura nevěří předsedovi vlády? No já jen čuměl, tak dříve stébák Babiš je dnes důvěryhodná osoba, jo a taky to samé řekl o Zemanovi a Hamáčkovi. Není to zábavné?
To teda.
Tchajvanec amatér musí mít ještě víc neuronů než octomilka.
Kdo z vás to má?
V roce 1978 dokončil Gymnázium Otokara Březiny v Telči. Poté vystudoval obor matematika-fyzika na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Po vojenské službě vyučoval na Gymnáziu Otokara Březiny, kde v letech 1992 až 1998 byl zástupcem ředitele. Od roku 2009 přednáší na Vysoké škole polytechnické v Jihlavě.
To má být záviděníhodný…
To má být záviděníhodný výkon nebo na něj máme hledět svrchu, jakože učitelskej?
Věř, ale komu věříš měř.
Dnešní Vidlákova úvaha č.2 se mi nezdá tak úplně nereálná. Jenže ať tak či onak, to už je následek.
Já bych se ale rád vracel k tomu, že celá kauza je vymyšlená. Děr ve všech těch tvrzeních je tolik, až je to k smíchu. Že to cca větší polovina národa bere, to jen potvrzuje, kolik je v populaci idiotů (a nejen u nás).
Jsem upřímně zvědav, s čím přijde starý ještěr a zda najde nějaký způsob, jak ten prvopočátek zpochybnit. Že by se mu chtělo, o tom ani moc nepochybuji, však jde o jeho milované čučkaře :-D. Zda to dokáže, to je věc jiná.
Nemá on ten starý ještěr dvou dceru v Americe?
Myslím že tam studovala (studuje) a žije. Je těžké ji tam najít a přesvědčit o jediném správném pohledu ji i jejího otce?
Rád bych se mýlil ale od jeho nedělního vystoupení si nic neslibuji.
19. února 2020 ●…
19. února 2020 ●
Prezidentská dcera Kateřina Zemanová (26) studuje v Londýně na nejprestižnější výzkumné univerzitě na světě, kterou jí dle jejích slov neplatí rodiče. Na studium si vzala půjčku, kterou splácí z peněz vydělaných v různých zaměstnáních.
Původně do Anglie odletěla za prací a chystala se studovat ve Švédsku. Nakonec se v Londýně dostala na prestižní školu, kde studuje designovou a technologickou antropologii. Škola je velmi nákladná, ale Kateřina odmítla finanční injekci od rodičů.
Kateřina Zemanová o pornu: Přihlížela jsem tomu a doma jsme se tomu zasmáli
Kateřina s tátou se pornoparty vysmáli
„To by člověk nebyl ideální rodič, kdyby takto podporoval své dítě. Anglie je drahá země, na studium jsem si tam vzala půjčku. Jsem vděčná za to, že je pro mě jako Evropana jednoduché půjčku dostat. Splácíte ji třicet let po menších částkách, tak vás to tolik nezabolí. Začínáte až ve chvíli, kdy dosáhnete určitého platu. Splátky jsou odvozené od toho, kolik si vyděláte,“ prozradila v rozhovoru pro magazín Téma Kateřina Zemanová.
Takže má stejnou kvalifikaci
jako ředitel Jakub Janda?
To by ji mělo taky platit ministerstvo vnitra, US Embassy, britská vláda.
Takže Zemanovic rodina patří na západ?
Já to furt říkám, Zeman a jeho rodina byli "zápaďani" ještě když vy jste srali do plín, eurovemena...
no Pitharte/ já vím za zděděné jméno nemůžete
Já se jí ale opravdu nedivímj. Když si vzpomenu na ty hony co na ni novináři pořádali , si myslím že bylo jediné řešení. A angláni byli ještě v té době v poho.
Jinou školu než v Londýně ani mít už nemůže
Kdo chce mít možnost se dostat do politiky, musí mít ty správné vztahy. Kulhánek má diplom z univerzity v Georgetownu ve Washingtonu. A předtím z Londýna. Stejně jako pirát Bartoš, ten tam maturoval a má univerzitu v Lousianě.
Stejně jako Kupka z ODS, stejně jako Maláčová z ČSSD. Dokonce dostala s tatíkem audienci u královny. To také něco znamená, že.
Ubohý
anonym má zase starosti! Co takle ramlice od Kchárla?
https://zpravy.tiscali.cz/hrisne-akce-v-hospode-na-stole-bulvar-dela-ve…
Dávám se k Bellingcatu, tak pozor!
Pán s Bellingcatu poskytl rozhovor aktuálně: https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/novinar-christo-grozev-z-bellingca…
Zaujalo mě - generál co prý má vazby na Lavrova a osobně se účastní jen politicky nejvýznamnějších akcí prý jasně dokazuje, jak politicky významná a citlivá ta akce ve Vrběticích byla... Škoda, že už se nedoszvídáme, V ČEM onen maximální politický význam pro Ruskou federaci vězel. Bulhar prý neměl v úmyslu zbraně na Ukrajinu v danou chvíli vyvézt, ale určitě by tak učinil...
... a obočí jsem povytáhl u:
Dotaz: Mluví se o tom, že zbraně a munice ve Vrběticích měly směřovat na Ukrajinu. Druhá hypotéza zmiňuje Sýrii. Proč si myslíte, že první varianta je správná?
Odpověď: Je to výsledek naší analýzy všeho, co se v té době odehrávalo. Včetně výbuchů v Bulharsku. Druh munice by odpovídal bývalým sovětským tankům, minometům a tak podobně. To ukazuje na Ukrajinu mnohem spíš než na jinou destinaci.
Snaží se pan analytik naznačit, že v Sýrii nenalezneme "bývalé sovětské tanky, minomety a tak podobně"? To jako fakt? Nebo se ta možnost jen nehodila do chtěného obrazu?
Jinak jsem objevil, pod jakou identitou se ukrývá jeden z Patů a Matů Alexandr Miškin!
Na pasu z roku 2001 je uváděno jeho datum narození 13.7.1979.
https://www.bellingcat.com/app/uploads/2018/10/Mishkin_passport.jpg stejně jako na jeho řidičáku https://www.znak.com/2018-10-09/cit_boshirov__chepiga_prodal_mercedes_p…
Na pasu, pod nímž se objednával jako Moldavan Nicolai Papa do Vrbětic, měl datum narození 18.7.1979
https://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_gV_X/sTsBHn.jpeg?fl=cro,75,0,823,549%7C…
No a já právě našel významný dokument, který dokazuje, že se nachází na našem území pod jménem Řehoř Řepný.
Všiměte si data narození u jeho vzorového očkovacího certifikátu! Jen o den víc než Papa! A když vezmeme v potaz, že den Papy vznikl doplněním obloučků trojky do osmičky u Miškina, lze odůvodněně předpokládat, že datum narození Řehoře Řepného vzniklo zase úpravou jednoho ze spodních obloučků. https://koronavirus.mzcr.cz/wp-content/uploads/2021/02/ockovaci-certifi…
A teď nevím - mám dát vědět do Bellingcatu nebo raději Policii? Nebo snad přímo Koudelkovi? Mám totiž obavy, že se tady chystá sabotážní akce řízená GRU, jež bude mít za cíl infiltrovat naše očkování!
Ech, omlouvám se, jednoho z…
Ech, omlouvám se, jednoho z Čuků a Geků, Pat a Mat jsou jiná dvojka.
Čuk a Mat
Pat a Mat jsou privatizovaní Čuk a Gek.
Prostě vývoj. Ten nezastavíš.
Pokrok nejde zastavit.
Myslím, že jsou to sestry Wachowské, dříve bratři - aneb jak si Pat a Mat vylepšili pohlaví.
Já si několik dní připadám…
Já si několik dní připadám obklopená jakýmsi psychadelickým paralelním světem, bojím se vidět jakékoliv zprávy v televizi, bojím se číst jakékoliv projevy a názory našich politiků a když už o něco zavadím, tak se strašně leknu.
Vlastně se dobrovolně informuju o událostech jen tady na Kydech, kde se podávají většinou už přežvýkané a s komentáři, které mě ujišťují, že nejsem v tom opravdickém světě sama.
Celá ta hra kolem Vrbětic mi připomněla akce Bílých přileb, znovu se mi vybavilo, jak Bílé přilby dokumentovaly svůj zásah na záchranu obyvatelstva v místě zasaženém "Assadovými chemickými zbraněmi". Zatímco přímo před kamerami sbírala bezvládná těla četa v bílých skafandrech a bílými helmami, tak na pár záběrech se mihl o kousek dál stojící televizní štáb, který samozřejmě na sobě neměl žádný ohranný oděv.
Je to naprosto šílené, kolik (i docela chytrých) lidí věří divadlům zpravodajských služeb.
Už se někdo ptal BIS, jestli ti dva agenti při průchodu dírou v plotě do areálu Vrbětic neměli na hlavách bílé přilby?
Maneco, jsem na tom úplně stejně!
Vidím to štvaní médií..., absurdity...
BIS upozorňuje už roky. Cha…
BIS upozorňuje už roky. Cha, chá. Marně.
Jak je v Pitěru? Také chladno?
Jo, v Pitěru
je fajn, jak je u Jourový v prdeli?
Jsi tady služebně?
Pozdravuj Věrku, až se zase uvidíte.
Chlapec dorazil
z nory. Tam nemá sledovanost a ani koho sledovat ☺
jo a ti senátníci to dorazili.
Akorát je tak, c o by asi, kdyby měli jít vzorem a do první linie???A ta diskuze, tak to je .......
Je to naprosto šílené, kolik…
Je to naprosto šílené, kolik (i docela chytrých) lidí věří divadlům zpravodajských služeb.
-----
Oni na to radši věřit chtějí, protože se nechtějí vyrovnávat s tím, co to znamená.
Přesně tak se chovají místní komunisti. Když tady napíše Kant nějaký svý bláboly, tak tam má hned hromadu kliků. Nedává to smysl, protiřečí si, ignoruje základní věci, ale pro komunisty je to mistr na přemejšlení - protože jim pomáhá vytvářet tolik potřebné iluze - protože by skutečnost neunesli.
Zbabělci jako zbabělci.
Jestli sem dneska Kant nakoukne, tak zase vyplodí klkubko lží a polopravd, kde bude dokazovat, že hovno voní po fialkách a bude tam mít spoustu kliků, protože vše je lepší než skutečnost.
Co se na tom jeho postu minule komunistům tak líbilo? - Jo, obviňoval z nenávisti - on, obhájce komunistický ideologie, která na hlásání a praktikování třídní nenávisti stála. - Stydno mu není a jim taky ne.
Copak si myslíte, že je za tím? Lidská dobrota? Schopnost se vyrovnávat s realitou? Schopnost přiznávat si i nepříjemné pravdy? Ohledy? Soudnost?
Nenechte se vysmát. Jedni jsou jak druhý a mohou si podat ruce.
Co kdo čeká od jinejch? Že se budou snažit víc než on? Je to směšný. - Proč by to dělali, když nemusej? Druhá strana to taky nedělá.
Falešnej svět je neodolatelně lákavej, když vám zaručuje, že se nebudete muset snažit.
V čase přišli dřív komunisti, ti předvedli, jak se kašle na realitu ve prospěch iluzí a jak se neberou ohledy na sousedy. Tak to holt jejich mentální potomci dělají dál, jen si to přepólovali. Jestli někdo chválil boj proti zlým třídním nepřátelům, i když to byli jeho sousedi, co mu nijak neublížili a někdy mu i pomáhali, no tak teď idiot vedle takhle radši "potáhne na Rusko" z nejpitomějších záminek, protože on osobně z toho bude mít nějaký vedlejší výhody - i když nakonec na to třeba taky chcípne. Další idiot vedle zas bude mlátit hlavou o zem, protože prorok... hlavně aby si nemusel přiznat, že rodiče který mu to nalili do hlavy byli mimo. Další idiot zas musí dokazovat, že se máme všichni podřídit černoškým marxistům a nastane blaho navždy, nebo sem máme natahat přivadrovalce z celýho světa a ta multikultůra bude fungovat, protože nikde nefunguje, ale v oficiální verzi ano. Další, že ve světě plném násilí, se dá nějakej skutečnej konflikt vyřešit bez násilí atd, atd.
Já žiju v psychedelickém paralelním světě celej život. - Svět je takovej a jinej nebude.
Jestli to bláznění skončí válkou, tak zas bude od takovejhle magorů na chvíli pokoj, protože to je realita konečně dožene a jestli přežijou, tak budou mít tak akorát dost síly na to, aby si lízali rány.
Posedlost...
....kvůli komunistům se chystá válka?
Neberte si to tak
Hledě na patetický protikomunistický příspěvky Čmouda začínám mít neodbytný dojem, že v jeho krevním oběhu doteďka kolují červené krvinky s malinkatými srpy a kladívky, a jeho rétorika - verbalní projev je vlastně takový boj organizmu proti této již 30-ti leté chronické nemoci, aby navenek vypadal konformně s aktuálním režimem v Česku. Vidlákům zůstává jen doufat, že výsledkem této autoimunitní reakce bude jen lehká anemie, léčitelná železem a vit.B, a ne některá z leukemií, to bychom o něj nejspíš časem přišli (a nalezli ho v diskusích někde na Hovínkach nebo blicích listech)
...
Ahoj sh0tku, kdopak byl v partaji ve vaší famílii?
Stejně se nakonec podřekneš.
Nebudeš se přeci taky ztrapňovat předstíráním objektivity, aby jsi se pak zapomněl a rozepsal se o komunistickým dědečkovi, tak hloupým, že se ani nezamyslel, kam mizí lidi ze sousedství ?
Nebo to byl troubovitej tatínej nebo kamarád ? Či snad pro jednou matinka ?
To je právě to psychedelické.
Vymýšlíš takovéhle bláboly, útočíš na mne, jen aby jsi nemusel mluvit k věci.
Proč nikdy nemůžete mluvit zpříma?
Proč nemůžeš říct na rovinu: "Ano, třídní nenávist je správná věc."
Proč nemůžeš říct na rovinu: "Ano, okrádat podnikatele, živnostníky a sedláky je správná věc?"
Proč nenadáváš do podnikatelskejch sviní Targusovi, Mirkovi58 a dalším komančům překabátěnejch na podnikatele? Že vám nevadí Godot, kterej se tu jen vytahuje tím co sní, vypije a čemu všemu nerozumí ? - Bylo by to konsistentní ne? Máte nějaký morální zásady, tak se jich držíte. V dobrém či zlém a ono ne. Jste jak idioti hlásající jednou to a jindy opak, podle toho
Kde jste vy a kde je Švorcová, která po pádu režimu klidně šla od vesla, měla si dál své
názory, ať z toho něco měla nebo ne.
To je charakter. - Můžu s ní nesouhlasit, alu musím ji respektovat.
ALe takový hovna jako vy, každou chvíli blábolíte něco jinýho, nevidíte si do huby... popíráte realitu, jakoby svět končil tím, že komunisti taky dělali pěkný svinstva a blbosti a bez násilí by se nikdy neudrželi u moci.
To je jasný jak facka. - A nejde to a nejde.
Zhroutil by se vám svět, kdybyste si přiznali, že papínek byl tak trošičku zmrd, že dědeček byl tak trošičku svině a hajzlik? Můj ty bože, kde je problém. S tímhle se normální lidé vyrovnávají během dospívání.
Do toho sh0tku, zkus to znovu a jinak.
Až vy zažraní komunisti pochopíte sami sebe, tak pochopíte taky ty válečný štváče, co chtějí táhnout na Rusko, protože jste úplně stejní.
Vám přeci kulaci a živnostníci do 48 roku taky nijak neublížili. Jen jste je chtěli okrást. Západ a jeho poskoci chce zas okrást Rusko o jeho nerostné bohatství a Rusko jim ve skutečnosti taky nijak neubližuje.
Jste úplně stejní. I tvý útoky na mě jsou stejný jako všechno to obviňování Ruska západem a hon na agenty Kremlu.
Někdo řekne, že v Oděse zamordovali lidi v domě odborů - grrrrr, nepříteeeeel.
Někdo řekne, že komunisti tady vymordovali spoustu lidí - grrrrrr, nepříteeeeel.
......
K vidlákům se ty nehlas, rudej hajzliku. Vždyť jste je okradli, zavřeli a vyhnali.
Jak říkám
Potrefená husa...
Sám jsi potrefená husa.
Napíšu, že se komunisti chovají stejně jako dnešní bojovníci proti Rusku a už jsi kejhal.
Uf, takové vypětí a zas nic.
Co se vám stalo Petřepavle? Co máte za problém? Co vás ohrožuje, že se snažíte, seč můžete, abyste nepochopil evidence?
Maneca se podivila, kolik jinak inteligentních lidí věří na takové blbosti, které se nám dnes předkládají a že se cítí jak v paralelním světě.
- Tak, co sakra melete o válce?
Blbnout se dá na spoustu různých témat. Válka je jen jedno z nich. To za a). - Za b) byla spousta příležitostí, kdy komunisté vedli naprosto nesmyslné války a občanské války. Slyšel jste o tom ve škole nebo jste se zrovna věnoval pod lavicí svému penisu a nemáte o tom ponětí?
Nepřijde vám to hloupé, předvést zrovna to nesmyslné a absurdní chování, které popisuju?
Připomínáte mi jednoho týpka, co se nějak sprostě obořil na malé děti a když si holčička šla stěžovat, tak to popíral slovy: "Ta malá kráva si to vymyslela."
Dáte si další pokus? - Těch dvacet samozřejmě také.
Vidlákova zpátečka
Shrňme si fakta:
1. České loutky Hami a Babi splnily zadání z Langley a vyhlásily Rusku diplomatickou válku. Bez varování a bez pokusu s Ruskem nejprve jednat.
2. Rusko reagovalo tak, jak je v diplomatických kruzích zvykem, recipročně. A přihodilo navíc dvě hlavy, což v diplomatické řeči znamená - necítíme se vinni a nesouhlasíme s vaším postupem.
3. Česko dále plní zadání a destruuje vztahy s Ruskem na mnoho let dopředu.
4. Rusko nereaguje, protože diplomaticky už bylo vše řečeno a již nemá koho vyhostit.
5. Asymetrické odpovědi Ruska přijdou později, až bude vhodná příležitost.
Život už je takový. Lidé se často a rádi nechávají klamat politiky a médii. Tito mají klamání voličů v popisu práce. Vidlákova zpátečka nám ukazuje, jak je to snadné.
P
P
:-)
https://zpravy.tiscali.cz/marija-princezna-ruske-diplomacie-ktera-tepe-…
Nevím jak to začalo
ale troufnu si zavěštit jak to mohlo skončit.
Co se stalo.
To naše ééministrátko nemarnilo čas a sázelo jeden termín za druhým v děsným tempu.
Proč?
Takoví bratři zpod tater dali špionům tejden na sbalení čemodanů.
A ještě jak jsem dneska posluchal, NEJDŘÍVE notu předali adresátovi, teprve POTÉ informovali veřejnost.
Proč tak tlačil na budík?
Pak mi došlo, že v Moskvě je sasík od mutti Merkel.
A naše ééministrátko muselo nasrat Rusy dříve než sasík stačí zahájit jednání.
Nestihnul.
Tak hypoteticky mohlo v Moskvě dojít k takovémuto hovoru mezi sasíkem a Rusy.
"Hele kluci serte na ty blby v Praze, oni se tam řežou do krve ve zbytečný bitce o sesli ( do jejich voleb je stejně ještě daleko).
Kluci, my tady uděláme kšeft za 300 melounů v doláčích, vy získáte zadara reklamu.
A ty pitomce z Prahy přenechte nám, my si je už srovnáme. Stejně nás serou jak vandrujou do našich kšeftů. Oni se uklidněj, a my je pak zkásneme. Výsledek Win/Win a za lamu budou ti Pepíci, jen jim to holt řekneme později.
My jim šoupneme nějaký ty opičí ušiska, aspoň tu šmakuládu nebudeme platit a ti blbci budou děsně vděční.
Jo a mutti vyřizuje pozdrav Vláďovi"
Je to pravděpodobný, že celej cirkus mohl skončit takhle?
dezinformace dva
bez komentare
----
Běloruská KGB: Česko v sobotu vyhovělo americké CIA s urgentní žádostí o odvedení mediální pozornosti od Minsku kvůli odhalení “Operace Silence” v Moskvě, kde americká CIA přišla o dva “assety” při zabezpečování provedení vojenského převratu v Bělorusku! Zatčení agenti CIA začínají podle informací mluvit a stopy vedou do Varšavy a do Washingtonu! Objeví a potvrdí se i česká stopa v pokusu o zavraždění Alexandera Lukašenka? Objeví se u pučistů české zbraně propašované z Ukrajiny? Proto ta narychlo svolaná tiskovka Babiše a Hamáčka v sobotu večer a pouhou hodinu poté, co Minsk pustil do světa šokující zprávu o zadržení dvou agentů CIA v Moskvě?
https://aeronet.cz/news/beloruska-kgb-cesko-v-sobotu-vyhovelo-americke-…
VIDEO: Ruská FSB ukázala Koudelkovým čučkařům z BIS nejvyšší ligu kontrašpionáže, FSB odtajnila výbušný videozáznam dvojice agentů americké CIA, jak v restauraci v Moskvě plánovali fyzickou likvidaci běloruského prezidenta Lukašenka spolu s jeho rodinou! Žádné žvásty o utajovaných důkazech, které nelze zveřejnit, ale tvrdý důkaz o tom, že americká vláda připravovala krvavý státní převrat v Bělorusku a Babišova vláda jen sehrála s Vrběticemi nechutné křoví na odvedení pozornosti mezinárodních médií! Takhle se svrhávají režimy, pod vedením CIA, za peníze z Washingtonu!
https://aeronet.cz/news/video-ruska-fsb-ukazala-koudelkovym-cuckarum-z-…
Co kdyby
A co by se stalo, kdyby se prehodily osoby?
Treba puc na slovensku s cilem zabit prezidentku a jeji rodinu a v roli zlych rusko misto demokraticke ameriky ?
Nebo hodna mama merkelova?
To by byl rev o valce.
Prohoďme všechno.
Nadhodím jiný scénář:
Do Prahy přijíždí diplomatická mise NATO vedená Stoltenbergem. Po přistání nasednou do aut, načež se objeví ruský dron a auto i se Stoltenbergem a jeho svitou změní raketou v hromádku ohořelých plechů.
To by byl teprve řev, ne? A že by to byla od Rusů prasárna nejvyššího stupně! Na našem území - diplomatická mise - bezprecedentní zasahování do naší suverenity... co ještě? Vyprávějte, přehánějte!
Jenže tohle se nedávno skutečně stalo, jenže v Egyptě se Sulejmáním. Demokratický komentář byl unisono: "Dobrá práce!"
Na echt prasárny tu je úplně jiná velmoc!
Reakce
V Iráku, jinak naprostý souhlas.
V Iráku
na letišti v Bagdádu, jinak souhlas a 5 brojlerů
Ano, toto jsou velmi pravděpodobné důvody
Na pozadí pěny dní probíhají zásadní události, o nichž se v českých a evropských médiích nemluví. Zdánlivě nelogické chování ČR a ohromující počet vyhoštěných ruských diplomatů mají zakrýt přípravy na operace v Bělorusku a na Ukrajině. Zdá se, že ve dnech oslav konce WWII mělo dojít k převratu v Bělorusku a k eskalaci konfliktu na východní Ukrajině. Nyní se zdá, že krize je zažehnána, protože Putin včera oznámil stažení vojáků z rusko-ukrajinské hranice. Velmi pravděpodobně si vše vyjasnili s Bidenem v nedávném telefonickém rozhovoru a Biden zjistil, že drží mizerné karty.
Všechny střípky do sebe poměrně jasně zapadají. Od nástupu Bidena se USA připravovaly k akci, ale obrana Ruska byla úspěšná a v příštích týdnech bude klid. Prozatím. Oni to budou zkoušet znovu a jinak.
Ve střednědobém horizontu očekávám faktické posunutí hranice Ruska na západní hranici Běloruska a blízko k Dněpru. Rusko si nemůže dovolit další oslabení obrany svého území a nebude tolerovat žádné další pokusy ze strany USA v tomto směru.
dan z nemovitosti
konspirace, overtonovo okno, nebo hyperinflace ?
zavedeni dane z nemovitosti rocne jednoho procenta ve vysi hodnoty nemovitosti musi nastartovat hyperinflaci, pokud bude platit i na komercni budovy a pozemky, pokud jen na budovy k bydleni tak ozebraci 10-20 procent lidi, kteri se budou muset vystehovat na zahrady do maringotek, bude spousta mista pro okupanty
ale je to v souladu s great reset
za domecek 5 milionu dan 50 tisic rocne, coz muze byt narust 5000 az 10000 procent
za byt 3.5 milionu pro duchodce 35 tisic rocne, bernard za cinzak bude muset zvysit najemne o 10-30 procent
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?t=644&start=140#p192103
-------------
Sčítání lidu v ČR a na Slovensku je děsivou přípravou na stanovení anuální daně z nemovitosti, která se bude vypočítávat každému majiteli z tržní ceny! Právě proto se sčítací komisaři drze ptají na čísla bytů, počet lidí v domácnosti a další majetkové poměry, aby bylo možné vypočítat “daň z nemovitostního práva” vypočítávanou z tržní ceny nemovitosti v dané lokalitě! Na Slovensku se šíří informace o dani ve výši 1,6% z tržní ceny nemovitosti ročně! Lidé přitom jako truhlíci poslušně vyplňují sčítací archy a netuší, co se chystá v celé Evropě! Roušky, respirátory, vakcíny, pasy a platby nájemného za vlastní nemovitost!
https://aeronet.cz/news/scitani-lidu-v-cr-a-na-slovensku-je-desivou-pri…
Technicky, to sčítání je co…
Technicky, to sčítání je co deset let, drtivá většina letošních otázek pak existuje v rukách státu/měst už dávno... Ale svým způsobem se to hraní s daní z nemovitosti předvídat dalo - zatím lidi chránil fakt, že by se to dotklo podnikání a investic samotných politiků. No, uvidíme... V Británii po válce byly doslova zruinovány rodiny, když neměly na dědickou daň po mrtvých vojácích. Dodnes mi to přijde jako vrchol cynismu - odvedete muže do války, kterou nevyvolal, necháte ho padnout a pak si od pozůstalých stáhnete daň... Inu, z jiné doby a jiného místa: "neptejte se, co může udělat vlast pro vás, ptejte se co můžete vy udělat pro ni". Otázkou je, komu pak takováto vlast slouží.