Pirátské daně a český sen

Autor
Štítky

Ještě se krátce vrátím k vrbětickému tématu. Včera jste si všichni mohli přečíst celou řadu odkazů, které různým způsobem reagují na onu slavnou reciprocitu ve vzájemných vztazích mezi Českou republikou a Ruskem. Celkem jednoznačně z toho vyplývá, že nám po celé té vrbětické akci zbylo jediné... hláška, že Česká republika je suverénní a hrdý stát. Zní to dost podobně, jako "Sláva Ukrajině". Začínáme se našim banderovským bratrům nebezpečně podobat. Dneska se chci už věnovat jinému aktuálnímu tématu, ale jen krátce shrnu: 

1. Ruská ambasáda u nás nikdy nebyla přebujelá, jen si vozili z Ruska vlastní uklízečky a zahradníky. Totéž teď budeme muset dělat i my a celý slavný Český dům v Moskvě na jedné z nejlepších adres můžeme hladce prodat, protože nebudeme mít kapacitu na jeho provoz. Díky moc Pekarová Adamová, Fischere, Fialo a podobní idioti...  sice sedíte v parlamentě už dlouho, ale nikdy jste se neobtěžovali podívat, jak to na ambasádách doopravdy funguje. Ale naštěstí jsme suverénní a sebevědomá země. 

2. Bez ohledu na nutnost všeho co se stalo, bez ohledu na pravdu o Vrběticích, Babiš si nejspíš prohrál volby, ČSSD se může rovnou rozpustit. Jedna tiskovka, jedna zbrklá odvaha a všechny ty miliony nacpané do kampaní jsou rázem úplně k ničemu. Jak jednoduché to bylo.  Ale... jsme suverénní a sebevědomá země. 

3. Bez ohledu na ruské rejdy, ve skutečnosti proti nim neuděláme nic. Budeme bojovat jen hubou. A hubou bojujeme jen proto, že orel mouchy nelapá. Až jednou bude mít Putin špatný den, bude naštvaný, milenka nedorazí, bude mít hlad, někde se něco nepovede... a on řekne do éteru něco o tom, že pošle svoje skutečné agenty na skutečnou akci se skutečným ricinem a bude likvidovat ruské protivníky v zahraničí, tak uvidíte, jak všichni zalezou.  Naštěstí si můžeme říkat, že jsme sebevědomá a suverénní země i s plnými kalhotami.  Že bychom byli suverénní a sebevědomá země díky stotisícové armádě, vlastnímu zbrojnímu programu a plné státní pokladně, to nehrozí. 

4. Dukovany budou buď s Rosatomem, nebo nebudou vůbec. Zeptejte se jakéhokoliv jaderného inženýra, který není zároveň politik a potvrdí vám to. Takže v současné situaci bychom si měli koupit elektrocentrály. předzásobit se naftou a uhlím a nebo se modlit, aby Milan V. měl pravdu a ty slavné slunečníky, větrníky a měsíčníky fakt fungovaly.  Jinak bude suverénní a sebevědomá země, ovšem poněkud vymrzlá a v noci tu bude tma.  

5. Se suverénní a sebevědomou zemí vyjebala vlastní vláda. S vládou pak vyjebali všichni spojenci, protože neudělali nic a kupují Sputniky. Malé pobaltské a slovenské ratlíky nepočítám. Německá doga jaksi nevyhošťuje.  Pak s námi vyjebali Rusové s tou reciprocitou, která se obrátila proti nám. Ve skutečnosti jsme suverénně a sebevědomě vyjebaná země, se kterou si ruský medvěd hladce vytřel prdel a Pajdáček to ještě musí vydávat za vůni fialek. 

Podle mě to má jediné řešení. Musíme vyjebat se všemi politiky napříč stranami. Zřejmě bude velmi rozumné při slově Aspen odplivnout, preventivně se pokřižovat a pravidelně projíždět jejich seznamy, abychom věděli, koho nevolit. A starý Ještěr z Hradu měl zase pravdu. Nepromeškal vzácnou příležitost mlčet. 

 

Teď hladce přejdeme k novému tématu. V tomto týdnu se na veřejnost dostaly pirátské materiály o tom, kterak si představují daňovou reformu, až se dostanou k moci. Jak jsem si to přečetl, rozhostil se v mé duši hluboký mír. Jestli se k této daňové  refomě přiznají, tak nikdy vládnout nebudou. A pokud by náhodou vládli, tak to bude krátká vláda a jejich nástupce bude kdokoliv, kdo slíbí jejich reformu zrušit. 

O co jde: 

Piráti chtějí razantně (to je ještě slabé slovo) zvednout daň z nemovitosti. Měli na to moc pěkný letáček, kterak pražský byt v hodnotě tři miliony zatíží daní z nemovitosti ve výši 30.000,- Kč ročně. Krásná cena. Jen pro ilustraci... můj dům má hodnotu zhruba stejnou a pokud jsem to pochopil, měl bych místo dosavadních sedmi stovek platit částku 32x vyšší. 

Je to neskutečně výhodná reforma. Nemusíte nic složitě vypočítávat, daň se nedá optimalizovat kreativním účetnictvím, nemovitost se nedá odstěhovat na Kajmanské ostrovy. Cáluje každý, kdo má barák a cáluje tak moc, že ztráta práce bude v tomto případě znamenat nejen propad příjmů, ale rovnou i propad sociálního statusu. 

Takhle to totiž funguje v těch Spojených státech, které nám Piráti dávají za vzor. Tam totiž máte barák podle toho, jakou máte práci. Dobrá práce = dobrý barák v dobré čtvrti. Mizerná práce = mizerný barák v černošském ghetu.  Takhle jednoduché to je. Tomu se u Pirátů říká rovnost. Takhle přesně vznikají ty západní čtvrti plné bílých domečků a zelených trávníčků, kde se nekrade, kde jezdí pravidelně policie, všichni se tam zdraví a mají se rádi... akorát už nikdo neřekne, že pokud pan analytik či doktor přijde o svou práci, tak se pěkně štando péde vystěhuje a od dalšího měsíce už kouká, jak pod okny jeho nového bytu dealuje nějaký Floyd drogy a bojí se, jestli dítě ve zdraví přežije další školní den.  

Nízká daň z nemovitosti u nás zatím dost značně bránila podobným extempóre. Pokud přijdete o práci, zůstane vám alespoň dům. Jste mezi sousedy a zůstáváte i dlouho po ztrátě práce na stejném společenském žebříčku. Musíte mít setsakramenskou smůlu a nebo musíte chlastat a fetovat, abyste o dům nakonec přišli. 

Navíc - takhle přece vypadá český sen ne? Dům, kolem zahrádka, kolem zahrádky dvoumetrový plot, kterým nejde vidět na druhou stranu. Na zahrádce bazének, zelený trávník, místo pro auto, teráska, udírna grileček. Dům v hodnotě 3, 4, 5 , 6 mega, který tvoří poslední pojistku před krachem státních financí. Kdyby nebyly důchody, tož mohu alespoň prodat dům. 

Tento český sen je sdílený napříč populací. I ti nejmladší a nejblbější mileniálové nejpozději kolem třicátého roku věku najedou na tuto jistotu a uvážou si na krk splátky až do šedesáti. Dvacetiletý mlaďoch je ještě schopen obhajovat pirátské daňové výmysly, protože ho živí maminka. Ale jakmile zjistí, jak to vypadá na trhu práce a kolik stojí žít sám, velmi rychle se zorientuje a přejde na českou klasiku - dům, zahrádka, vysoký plot a to vše za hypoteční splátky ve výši nájemného. 

A tak jsem klidný. Člověk je z podstaty tvor chamtivý, český člověk umí dobře počítat, obzvlášť ti, kdo si vzali hypotéku, splatili ji a exekutor se jich netýká. Jak jde o prachy, tak jsou všichni stejné víry. Nějaké velkolepé ideály nebo strach z Ruska, to jde daleko do pozadí, když jde o českou podstatu. A zapomeňte na všechny sliby, že vysoká daň sníží ceny nemovitostí. I kdyby to byla pravda, tohle nebude český majitel nemovitosti nikdy nikdy nikdy riskovat. Česká zkušenost je v tomto ohledu jasná - ždímání se stupňuje, nikdy neklesá.  

Ostatně, proč se dělá reforma financí? Piráti nějak potřebují vymlátit z lopat další peníze. Bohaté zdaňovat nesmějí, to jim jejich loutkovodiči nedovolí.  Peníze zásadně vydobývat z těch dole. Vždycky a za všech okolností.  A tohle každá lopata velmi dobře chápe. Velmi velmi dobře. Obzvlášť pak lopata, která projevila dostatek harpagonství a chytrosti, aby se při českých platech vzmohla na dům a rodinu. 

Nám stačí jediné - přeposlat příslušné řetězové maily a ptát se bukanýrských kandidátů z okolí, co si o těchto daních myslí a nechat je o tom mluvit na veřejnosti. Není třeba se s nimi přít, nebo jim něco dokazovat. Naopak. Nebraňte jim v tom, aby všude a co nejvíc mluvili o tom, jak nám zdaní baráky, které jsme si sami postavili, zaplatili od první do poslední cihly a počítáme s nimi jako se základní pojistkou na stáří. Všechno ostatní se už stane samo i kdyby Pirátům Kantar přisoudil 100%  hlasů. 

Pokud bude Babiš rozumný a zeptá se na to Bartoše případně sám při nějaké debatě, tak může volby nakonec ještě vyhrát i přes covid, Vrbětice a deset dalších průserů. Tady jde o koruny a ne o nějaké ojroideály. I největší Havlista dobře ví, že Havel mu žádné peníze nedá a zlaťáčky nakonec vždycky zvítězí nad hrdostí, marketingem i čarodějnictvím. 

Chtěl bych také vidět fialovou spolukoalici, kterak na tohle pirátům kývne a umožní tak hladce vítězství komunistům nebo Okamurovi. 

Takže... nechcete mít Bartoše za premiéra? Tož když uslyšíte mluvit bukanýra, zeptejte se ho, jak to plánuje s daněmi z nemovitosti. Všechno ostatní přijde samo. Hrozí vlastně jediné nebezpečí. Že se to lidi nedozvědí. 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.8 (134 hlasů)

Komentáře

pokud chteji vydojit na teto dani 200-800 miliard, tak se to promitne do CEN, nasledne do platu a tak porad dokola a rozjede se hyperinface, ktera je ted brzdena jen ruznymi cachry se sazbami

pokud vam nekdo zvedne najem o tretinu, budete chtit vyssi plat, firma bude muset platit vic za nemovistosti a platy- zvedne ceny, majitel kancelari - zvedne ceny

200-800 miliard uz je pekna castka pro 10 mil lidi je to 80 tisic rocne to uz bude citit v inflaci, to je uz polovina az tretina rozpoctu
https://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_rozpo%C4%8Det_%C4%8Cesk%…

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

Například důchodce, kteří nemohou přijít na ouřad s žádostí o zvýšení důchodu.

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)

Vy se tedy cítíte. Bartoše necháte mluvit a sallccopa se tady bojíte. Přitom ho stačí ignorovat- na to nejsou ale vidláci dost ukáznění. A koho je vlastně, podle Vás, referent? Kdo mu dává noty?.

Průměrný počet slepic: 3.1 (13 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

se nikdo nebojí, spíš štítí.
To je jiná emoce...

Průměrný počet slepic: 5 (9 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

Můj dvorek, moje pravidla. Jsou dost velkorysá. Ale jen scallop chápe velkorysost jako slabost. 

Průměrný počet slepic: 5 (9 hlasů)
Trvalý odkaz

zklamaný a nasrán!
Od rána se těším na inzerovaný pořad na ČT24 - SPECIÁL Česko- Ruské vztahy - 11.00- 12.00
Pustim si ho a oni tam žvaní o vykuřování valaškých roubenek.
A já se tak těšil, že budu PŘÍSLUŠNĚ VZDĚLÁN v mezinárodních vztazích.

A k dobrodiní Daně z nemovitosti.
Také mám své zkušenosti. Konkretně s místním koeficientem.
Začalo to se zpracováním územního plánu, kdy byly moje pastviny a louky zařazeny do kategorie - Rekreačních ploch.
Mě se nikdo neptal a na mé námitky nikdo nereagoval. Jako by vlastník neexistoval
Poté nastoupil onen místní koeficient.
Tak jsem začal počítat. A zjistil jsem, že abych zem podnik udržel, musel bych mít asi tak tři zlaté doly na těch pozemcích.
Tak jsme se sebrali s kolegou, co měl druhou polovinu zem pozemků v katastru a šli za starostkou s tím, že vidle zapichujeme do hnoje a pozemky prodáváme němcům, co byli na druhým břehu hraničního potoka.
A bylo vymalováno.

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

že střelili kozla... musím říct ač docela nerada.....nad námi jsou rusové o mnoho a mnoho pater výš, bych řekla až mrakodrap. Na to ty naše rychlokvašky nemaj. I když možná je to v genech. Já vždycky v rusku obdivovala, i na mladejch- to hlavně, šachy a vzdělávání se. Knížky.. světová klasika/historie/ ono louskat třeba Vladaře v ruštině sousedovi přes rameno je docela zážitek, zvlášť když si too všimne a klidně počká až stránku dočtu. Vlaky, autobusy, metro, trolejáky. Když byli dva, tak vylovili ty cestovní šachy. HHmm pak se nedivím že dokáží myslet hóóódně tahů dopředu. Na to ti naši všeumělečtí maxi stážisti z hafo universit/prapodivnejch/ prostě nemají.

Průměrný počet slepic: 4.9 (14 hlasů)
Trvalý odkaz

Vidláku, začal jsem číst a hned jsem musel přerušit. Piráti na dani z nemovitosti hlasy neztratí, ale získají. Protože větší část voličů má jen jednu nemovitost ve které bydlí a těm se dokonce daně z nemovitosti zruší (ušetří tedy pár kaček a nebudou obtěžování podáváním daní). U některých ještě bude potěšena závist k těm, co mají více nemovitostí a pronajímají je. A zastropování nájmů dokonce ukolébá ty, co si byt pronajímají (mylně, ale na to přijdou až dávno po volbách). Tedy zopakuji ze včerejška:

- prázdný byt - daň 3% z tržní ceny ročně
- komerční nemovitosti (fabriky, obchody, sklady, pronajímaný byt - piráti uvažují o 1 nebo 1,6 procentu) z tržní ceny ročně
- nemovitost, kde bydlíte a máte trvalý pobyt (splněny musí být obě podmínky) bude osvobozena od daně z nemovitosti
Má to zajistit většinovou podporu napříč voliči.
Poznámka: Tržní cenu má určovat aplikace FÚ dle mnoha kritérií (rozměry, poloha nemovitosti dle mapy lokalit, koeficient vybavení a opravenosti bytu a nemovitosti).

Průměrný počet slepic: 4.1 (8 hlasů)

muzete poslat zdroj sveho tvrzeni ? nebo je to jen vase uvaha ?

co znamena prazdny byt ?
co pole nebo les ? (je komercni, kdyz si to pronajima zemedelec)
co zahrada, ktera ma cast jako stavebni pozemek ?
co chalupa ?
co chaticka v lese po babicce ze 70 let ?

zastropovani najmu neprojde jen tak hladce, pokud stanovite strop a majitel bytu bude muset platit navic 3% z bytu za 3 miliony rocne =90 tisic/12 mesicu= 7.5 tisice mesicne zvyseni najmu (a udela to jako pronajem lednice, pracky, proste dalsiho vybaveni bytu)

Bohuzel pomerne dost lidi ma vice nemovitosti, nebo husakovy deti po povalecnych rodicich brzy ziskaji (realita zivota)

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)

oprava pronajimany byt 1.6 procenta

majitel bytu bude muset platit navic 3% z bytu za 3 miliony rocne =90 tisic/12 mesicu= 7.5 tisice mesicne zvyseni najmu
majitel bytu bude muset platit navic 1.6% z bytu za 3 miliony rocne =48 tisic/12 mesicu= 4 tisice mesicne zvyseni najmu

ale v Brne nejlevnejsi 3+1 zacina na 4,75 milionu a vetsina panelakovych je 5 milionu a vic,
byt v Brne 2+1 = 3.7 mil

https://www.sreality.cz/hledani/prodej/byty?region=obec%20Brno&velikost…
https://www.sreality.cz/hledani/prodej/byty?region=obec%20Brno&velikost…

takze prepocet dle reality
majitel bytu 3+1 bude muset platit navic 1.6% z bytu za 5 milionu rocne =80 tisic/12 mesicu= 6 666 mesicne zvyseni najmu

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

In reply to by prox (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pronajímám byty na Olomoucku, takže se v této bublině pohybuji a mám své spolehlivé zdroje (ale určitě ne stoprocentní, jen se mi vyplatilo, se jimi řídit).
Prázdný byt - ještě není přesně definován, je to ve vývoji, ale bude definován třeba jako "byt trvale obydlený alespoň 6 měsíců v kalendářním roce".
Cílem je donutit majitele, aby byt buď pronajal, nebo prodal. Zvýší se počet bytů na trhu a mělo by to vést ke snížení nájemného.

Průměrný počet slepic: 2.6 (8 hlasů)

In reply to by prox (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pole, les - nevím, nezajímal jsem se, mě se to netýká. Ale myslím, že to bude klasická komerční nemovitost. Tedy 1% ročně z tržní ceny.
Zahrada - Myslím (nevím), že pokud bude součástí domku, kde bude mít majitel trvalé bydliště a zároveň tam bude i bydlet, tak osvobozeno od daně. Pokud to bude součástí domku a ten spadne do kategorie "prázdný" (nebude obýván alespoň 6 měsíců, tak ty 3% ročně z tržní ceny. Ostatní případy 1 - 1,6% ročně z tržní ceny.
Chalupa - je to samé jako dům (tedy od 0%, přes 1%, až po 3% pokud nebude obývaná alespoň těch 6 měsíců)

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

Chatička po babičce v lese to samé jako chalupa, dům (viz. vysvětlení výše).

Průměrný počet slepic: 3.8 (4 hlasů)

prumerna chalupa na vysocine je cca 2 miliony a vic, pokud mate byt kde bydlite, nemuzete ji psat jako obsazenou minimalne 6 mesicu v roce tj 3%

majitel chalupy bude muset platit navic 3% z chalupy za 2 miliony rocne = 60 tisic dan rocne

no tak to pro dva duchodce, kteri maji duchod 12+15 tisic mesicne (celkem 27) a ziji ve vlastnim byte s naklady 8 tisic za mesic =21 mesicne jim zbyde
21x12=252 252-60 dan za chalupu =192/12 mesicu zbude jim 16 tisic mesicne na potraviny atd., zaplati auto, MHD, elektrinu na chapupe a spoustu dalsich povinnych vydaju a nemaji na chleba

dekujeme soudruzi pirati, az pujdou vnuci premlouvat babu, nebo dedka at voli piraty abychom se meli lip tak, je se zlodeji poslete do PRDELE

Průměrný počet slepic: 4.9 (8 hlasů)

A co tak jeden zůstane napsaný na bytě s trvalým bydlištěm a druhý si nechá napsat trvalé bydliště na chalupu. Pokud tam doopravdy jezdí a budou tvrdit, že tam je víc jak 6 měsíců (a nebrání v tom nějaké jiné okolnosti), tak jim těžko budou dokazovat opak.

Průměrný počet slepic: 4.8 (4 hlasů)

to je chyba, uvazovat nad tim jak to vyresit, je potreba to cele ODMITNOUT, zadne overtonovo okno neotvirat, zadnou diskuzi o moznostech

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

In reply to by prox (neověřeno)

Trvalý odkaz

Teoreticky máte pravdu.
Prakticky je výhodnější to řešit.

Průměrný počet slepic: 4.3 (3 hlasů)

Obydlenost bude hlídat místní samospráva.
Kdo je špatně zapsaný (v rodné obci, kde má nepronajmutelnou nemovitost po rodičích a s prodejem čeká, až děti vyrostou, aby měly něco malého do začátku), tak ten má smůlu.

Průměrný počet slepic: 3.8 (4 hlasů)

Domovní důvěrnice atd... Starosta mafián (dříve stranický tajemník) vladařem obce.

Průměrný počet slepic: 4.6 (5 hlasů)

In reply to by prox (neověřeno)

Trvalý odkaz

Trochu jste se zamotal.
Ale těch 6.666,- Kč měsíčně, nad kterými se podivujete, je přesně to o co Pirátům jde. Potřebují prachy.
A je na pronajímateli, jestli si o tuto částku sníží zisk (nereálné), nebo částečně či plně zvedne nájemné.
I když budou Piráti před volbami chlácholit zastropováním nájmů, tak to, dle mého, nakonec zaplatí (či většinu) nájemníci. Způsoby se najdou.

Průměrný počet slepic: 3.7 (6 hlasů)

sekerách okolo bilionu a víc

bude stát prachy potřebovat

( ale až po volbách )

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

In reply to by Tony (neověřeno)

Trvalý odkaz

piráti už by neměli moc co privatizovat jako modroftáci, to je jim známo. Takže jak jinak přijít k majetkům a many many....

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

Více-méně citujete mě ze včerejšího komentáře. Tak jsem navrhoval berrnardovi řešení zastropování nájemného, jak to asi budu dělat já. Musíte ale dávat nájemku vždy jen na 1 - 3 měsíce (nebo úplně bez nájemky), protože se "pronájem historické TV za 4K měsíčně" bude špatně soudně vymáhat. Budeme ta tenkém ledě.

Průměrný počet slepic: 2.7 (7 hlasů)

Napsal uživatel Eta (neověřeno) dne So, 24. 04. 2021, 13:07,

Hrubý nástřel

Myslíte, že se stát vzdá jistých peněz?

2 300 000 krát cca 1 000 Kč je pěkná částka.

Pokryje tento výpadek příjem daně z prázdných a nájemních bytů?

Téměř 56 % bytů bylo podle posledního sčítání užíváno jejich vlastníky nebo lidmi vlastnícími přímo dům, ve kterém se byt nachází (tj. bezmála 2 300 000 bytů).

Nájemníci pak obývali zhruba 22 % všech obydlených bytů (tj. přibližně 920 tisíc).
Přes 9 % bytového fondu v Česku pak tvořily byty družstevní a necelá 3,5 % užívají lidé bezplatně, tj. jedná se například o bydlení v bytě některého z příbuzných apod.

https://www.ceskovdatech.cz/clanek/55-kde-domov-muj-aneb-jak-cesi-bydli…

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

In reply to by Josef (neověřeno)

Trvalý odkaz

Kolik voličů bydlí v 2 300 000 bytech?

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)
Trvalý odkaz

MUDr. Ivan David
17 min ·

Místopředseda Evropského parlamentu Marcel Kolaja při jednání Výboru žádal o zásah Evropské komise do poměrů v České republice.

Stěžuje si na volbu členů Rady České televize. V lednu poslal dopis komisaři kvůli "znepokojující situaci v Radě ČT". Stěžuje si na politizaci Rady, která "útočí na nezávislost ČT, která je stěžejním prvkem pro svobodné mediální prostředí", stěžuje si na výsledek volby členů rady, což prý vyvolává otázky ohledně zákonnosti. Táže se komisaře: "jaké kroky plánuje Komise na podporu nezávislosti českých médií?" Podle něj má být ČT v rukou těch, kteří s ní nakládají, jako by byla jejich vlastnictvím, zpravodajství je nevyvážené a jednstranné a odmítají sdělit, jak nakládají se 7 miliardami, které vyberou od občanů. Samozřejmě to chtějí tajit i nadále, proto je jim volba nových členů rady proti mysli. Takto si Piráti představují demokracii a žalují v Evropské komisi. Volte je pro lepší budoucnost!

https://www.facebook.com/watch/?v=756145708430724

Průměrný počet slepic: 4.7 (15 hlasů)
Trvalý odkaz

Nemám teď bohužel čas pročíst celou dnešní diskuzi, takže pokud to dnes už někdo napsal, tak se jen přidávám.

Podle mě je tím hlavním cílem Pirátů zvýšit daně z jakéhokoliv osobního majetku tak, aby se vlastnictví obecně stalo břemenem každého.

Podle Pirátů (a předních západních progresivistů - viz Great Reset) se vlastnictví jako fenomén přežilo a nastává doba "sdílení" všeho.

Předpokládám, že pirátský stát bude pak od občanů skupovat pro ně neudržitelné nemovitosti kvůli drakonickým daním a tyto nemovitosti pak bude zpětně pod kontrolou pronajímat podle jejich kriterií (asi velmi podobných čínským sociálním kreditům).
Přednost budou mít samozřejmě připrchlíci, genderoví ichtylové a novodobá pirátská šlechta.

Průměrný počet slepic: 4.9 (13 hlasů)

Maneca.
Už se to někde psalo v Německu,ale i v dalších státech,je vlastníků bytů asi 30% ostatní v pronájmech.
V ČR je asi 70% vlastníků bytů,nemovitostí,proto je snaha to tady změnit,ožebračit,ohnout,donutit a platit ještě více.

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

potřebuje pohyb lidí a kapitálu,ne nějaké lidičky ukotvené k baráčkům a půdě.Potřebuje nomády stěhující se za prací a ideálně bydlící bez rodin a kořenů přimo v areálech montoven. Aby klidně strávili na šichtě 16 hodin,jak se snaží uzákonit,protože nic jiného stejně nemají.

Průměrný počet slepic: 4.1 (9 hlasů)

In reply to by Gaia (neověřeno)

Trvalý odkaz

Tohlencto se mi fakt líbí a nepřestane mě bavit, jelikož kokoti, jako piráti, přesně lapají podobné zblblé zmatence.
Vážená Gaio, to, že teď sedíte v pohodlné židli, nebo křesle, je vám teplo a nemáte hlad, za to může kapitalismus. Jeho výhodou je to, že na něj můžete držkovat.
Až vyhraje socialismus, budete se cítit podstatně nepohodlněji, viz všechny země v historii lidstva, kde tato zhovadilá ideologie vyhrála, ale tam pak radši nezkoušejte ho kritizovat, zkrátili by vám řetěz.

Průměrný počet slepic: 1.4 (9 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

V Evropě je nájemní bydlení dost majoritní. Čím civilizovanější a bohatší stát EU, tím VYŠŠÍ podíl nájemního bydlení.
V německojazyčných zemích je navíc nájemné dost regulováno a federálem nebo spolkovými zaměmi je vyloženě preferováno a podporováno družstevní a obecní bydlení.

Čím chudší stát Evropy, tím vyšší podíl vlastnického bydlení. Nájemné je pro obyvatele příliš vysoké, takže jim nezbývá než bydlení vlastnit.
V zemích, které byly donedávna převážně zemědělskými, bydlí lidé na usedlostech svých rodičů, prarodičů etc. a za prací dojíždějí. Takže tam má vlastnické bydlení logiku.
Jiná situace je v Itálii, která je na tom podobně špatně jako ČR - malý podíl obecních bytů, žádná regulace nájmů a vysoké nájemné v komerčních bytech. Takže lidem nezbývá než se zadlužit i na několik generací a nějaké bydlení si koupit. To se týká především průmyslového severu. Na jihu Itálie bydlí lidé opět hlavně v domech svých předků.

ČR je, co se bydlení týče, v EU naprostým extrémem.

Průměrný počet slepic: 4.8 (6 hlasů)

Za socíku tu bylo bydlení neúměrně levné, takže mít činžák byla zátěž. Takže náš Parlament navrhl zvyšování "regulovaného" nájemného exponenciálou (každé 3 roky dvojnásobek bez možnosti odporu). Jenže exponenciála je cesta do pekel. Když cena nájemného dostoupila na 100-násobek, neutáhl by to ani milionář, natož důchodci. (Pravda, nájemce NEMUSEL tu exponenciálu využít, mohl se zastavit na rozumné hodnotě. Druhá pravda je, že se žraloci nezastavili ani na 100-násobku.) Výsledkem byl úprk lidí do hypoték (proto dnes tolik lidí bydlí "ve vlastním", i když pod hypotékou to vlastně není jejich - dokud nesplatí (po 30 letech) poslední splátku, mohou o to kdykoliv přijít, stačí nemoc živitele rodiny). Těm lidem NIC JINÉHO NEZBYLO. Tak je to, vážení!

Průměrný počet slepic: 4.6 (8 hlasů)

výstavbu nadělali zákony, že je skoro nemožná

Průměrný počet slepic: 4.8 (5 hlasů)

Proč by stát kupoval něco co může za "výhodnou" úplatu zabavit?

Průměrný počet slepic: 4.5 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

Objevil jsem náhodou. Andor Šándor ke kauze Vrbětice celkově. Velice doporučuji shlédnout. Nemám s jeho viděním ani ten nejmenší problém.
https://www.barrandov.tv/video/214216-tyden-podle-jaromira-soukupa-23-4…
Šándor zhruba v čase 8:00-29:00.

Průměrný počet slepic: 4.1 (7 hlasů)

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

Doporučení je třeba vyslyšet, tak jsem si poslechl. Šándor by vcelku asi sdělil i zajímavé informace jak asi bylo možné ten výbuch inicializovat, leč ten patolízalský mluvka Soukup jej nenechal sdělit souvislou větu, tak jsem se k naší škodě dověděli, že tomu nerozumí, ale kecat bude jak největší moudrost světa.
Soukupa jsem již vyřadil z posluchového plej listu, takto jsem udělal chybu a pokusím se ji již nikdy neopakovat.

Průměrný počet slepic: 5 (15 hlasů)

"Stydím se, stát je jak onuce. Skripal? I zde důkaz proti. Jsme jak UEFA proti Slavii."
http://www.novarepublika.cz/2021/04/stydim-se-stat-je-jak-onuce-skripal….
-----------------------------------------------------------------
Andora Šándora jsem přestala číst poté, co pár článků/rozhovorů s ním vyznělo ve smyslu "nebude-li pršet, nezmoknem" a "neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde".

Průměrný počet slepic: 3.9 (8 hlasů)

Ani s Janem Schneiderem problém nemám - možná po nedělním vystoupení prezidenta trochu svůj názor posune, možná ho posunu já.. Jana Schneidera stejně jako Šándora doslova vyhledávám. Koukám, že se stalo něco zcela běžného a normálního. Slyšíme - zejména u Šándora vlastně každý něco zcela jiného. -usmívající se smajlík

Průměrný počet slepic: 3 (6 hlasů)

Soukup měl strach, aby Šándor neřekl něco nepatřičného, a tak mlel nepřetržitě hovna, jak říká Targus.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

jak můj otec chtěl na konci sedmdesátých let prodat zahradu zděděnou po rodičích v Hořicích v Podkr. Chtěl si dát inzerát do hradecké "Pochodně". Odmítli mu to otisknout s tím, že podle usnesení krajského výboru partaje mají být všecky nemovitosti při prodeji přednostně nabídnuty státu. Samozřejmě stát dostal h...o.
Ale i takhle se dá vyvlastnění dělat.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Vidláku, já už tu informaci (pirátskou tabulku) třetí den poctivě rozšiřuji po známých s dotazem, zda jsou připraveni tyto peníze platit. Je nádherné pozorovat, jak se mi ozývají zpět s tím, že to šíří také. Ale máte pravdu, na tohle fakt stačí několik jednotlivců a zítra to ví všichni. Ten jejich nápad danit jenom komerční nemovitosti je pochopitelně stejně podlý a nesmyslný, protože tyto daně se nakonec promítnout do výrobku, který kupuje spotřebitel. Že to podporuje STAN je jasné, protože obce budou hlavními příjemci.
Piráti tím také ukázali, za koho kopou. Určitě ne za velký kapitál, že....
Jakkoli to u mne osobně AB Vrběticemi prohrál zcela a nadobro, je nutné mu přiznat, že daně celou dobu svého vládnutí snižuje, a zaměstnanci to vidí každý měsíc ve výplatě. Boj proti korzárům (tedy lupičům a vrahům) bude ale stejně ještě dlouhý a nesnadný. Osobně si dávám slib, že se budu prohrabávat jejich programem a budu ho alespoň zde, pokud majitel dvorku povolí, inzerovat. V první vlně stačí šířit tuhle tabulku. IK

Průměrný počet slepic: 4.7 (15 hlasů)

u danění komerčních nemovitostí?

Asi těžko, že?
Takže soukromé by - za nějaký čas - určitě následovaly

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

Tohle jsou ty "ruské řetězové dopisy", proti kterým chtějí Jevropské hovnoty bojovat?

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

Když si občas čtu na iremeber memoáry ruských (vlastně všech národností z východní fronty, včetně čechoslováků), vyskytuje se tam velmi často národnost "jevrej" v negativním slova smyslu. Takže u Vás čtu jevrejské hodnoty a taky to není nic pozitivního.
Jen tak na okraj, Vrběticemi jsme v Rusku promrhali pozitivní sympatie které tam o Československu měli díky působení Svobodovy armády.

Průměrný počet slepic: 4 (1 hlas)

Ale ještě jste si nevšiml (ne)překlepu ve slově "hovnoty".
Štve mě, když v ruských novinách čtu názory v diskusích, kdy Rusové tvrdí, že Češi se angažovali nejprve proti Rudým, pak zradili Bílé a během války usilovně vyráběli tanky proti Rusům, a dneska nějací germanofilové kácí ruské pomníky (Koněv) a staví pomníky druhé straně (Vlasov)... štve mě na tom, že mají pravdu a je to naše ostuda a hanba!

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

Myslím si, že tu v záhlaví dnešního článku měl být odkaz na tu zmiňovanou pirátskou tabulku o které se píše.
A to nejlépe ne zrovinka na tu, co už mají aktuálně přeškrtnutou a označenou jako hoax na svých stránkách přímo bukanýři sami.
Takže tady je ta nepřeškrtnutá verze :
https://pravyprostor.cz/wp-content/uploads/2021/04/176802938_1015906091…

Průměrný počet slepic: 4 (5 hlasů)

chybi tam cislo stranky uprostred dole, stranka 126

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

In reply to by prox (neověřeno)

Trvalý odkaz

aktualni konflikty puvodni prispevek se souborem s cislem stranky uz take odstranili, z fora ekonomika, hmm takze to asi bude pravda kdyz se maze

Re: Ekonomika
Citace
Příspěvek od Aaron Goldstein » 22 dub 2021, 18:34
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?t=644&start=140#p192103

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

Vraťte peníze, které dostal Agrofert, píše Evropská komise Česku. To nejdůležitější z auditní zprávy.

Průměrný počet slepic: 1.4 (9 hlasů)

Wagenknecht: Do Agrofertu už nesmí jít ani koruna, v opačném případě jde o trestnou činnost.

Průměrný počet slepic: 2 (8 hlasů)