Referendum o Pirátech

Autor
Štítky

Včera jsem doma chystal zateplení nového vikýře na střeše a jedním uchem jsem poslouchal rozpravu poslanců k navrženému vyslovení nedůvěry vládě.  Pokud jste to ještě neviděli, nechte to plavat. Ztráta času. Desetkrát omleté kecy pořád dokolečka. K tomu komunistické tanečky, které Vojtovi Filipovi zařídí, aby od Andreje něco ukáplo a zcela zbytečná snaha ČSSD zachránit pozice. 

Zajímavý byl asi jen Babišův projev o Pirátostánu -  kdy skoro křičel, že tady nechceme migranty, nechceme se dělit ani o auta ani o baráky. Tak nějak to vyznělo jako začátek volební kampaně. Zcela jistě se zítra někdo najde, kdo Babišovi otluče o hlavu, že v jeho slavném snáři z předchozích let ještě mluvil jinak a se sdílenou ekonomikou neměl problém. Takže bych si myslel, že babišovi marketéři dostali dobře zaplaceno a vyhmátli leitmotiv letošních voleb. 

Na jedné straně progresívní Piráti  a Starostové, kteří už se svými představami o budoucnosti přišli. Na straně druhé pak bude Babiš hájit starý svět. Koneckonců proč ne. Mára Prchal mu zařídil, že pro podnikatele byl pravičák, pro důchodce byl levičák, tak proč by nemohl být i konzervativec pro ty, kteří se teď lekli vlastní odvahy a začalo jim docházet, co nám ti mladí krásní a chytří chtějí po volbách připravit. 

A mezi tím se plácá ODSka, jejíž předseda ve své strategické moudrosti obětoval část voličů, kteří koalici s TOPkou nemohli vydýchat. Pak si přibral milé krajany z KDU, kteří celkem nepokrytě kopou za ladsmanšaft, což ODSce zase sebralo voliče. A nakonec se z pokrokového mladého muže stalo šovisnistické prase, což spolukoalici sebralo většinu TOPáckých hlasů. Ve strategické rozumnosti Fiala nadále prohlásil, že s Babišem koalu nikdy neudělá (i když mají prakticky totožný volební program)...  Co z toho plyne? Že Piráti s Babišem se o modroptácké voliče rádi podělí.  Výsledkem bude oslabená ODS a Pekarová Adamová na koni. Jinak nic. 

Piráty jsme tu probrali už dost důkladně. Sice nám teď jejich představitelé tvrdí, že půjdou jen po velkých penězích a velkých firmách a mlalého českého škudlila, co si vydělal na dům, nechají na pokoji, ale zatím dělali přesný opak. V Praze omeziují vjezd aut a zároveň zdražují hromadnou dopravu. Je to pár dnů, co prošla tiskem krátká noticka, že v městských bytech razantně zvedli nájemné.  Kdo vládena Praze? Hřib. Jedna a jedna jsou dvě. A k tomu to jejich ojroudavačství... 

Všimněte si, že ani příznivci Pirátů nesouhlasí s těmi šílenými nápady. A tak tvrdí, že jde o hoax. Žádný pirátofil se hrdě nehlásí k těm sociálním experimentům s daněmi a bezuhlíkovou budoucností. Tvrdí, že to tak není. Zavírají oči sami před sebou. I leckterým pravdoláskařům už začíná docházet, že je sice hezké bojovat proti Babišlovi, ale jeho případným odstraněním to neskončí.  Svým způsobem si totiž přáli Babišův volební program, ale bez Babiše. 

Povšimněte si další části Babišovy kampaně, kterou navíc platí stát - udělat tečku za koronavirem. Už jsem tu psal, že si můžeme všichni myslet co chceme, ale Babiš si přes všechny chyby a problémy nakonec prosadil svou - testování a očkování. Dopracoval se k sto tisícím dávkám denně a ještě zrychluje. Dopracoval se k nějakým dohodám se sousedními státy, dopracoval se k nějakému covid pasu. Vsadil na vědeckou kartu. Že proočkování populace udělá za covidem konec. Že na podzim možná covid bude, ale už nebude nic zavřené a zřejmě už ani nebudou nutné ty covid pasy, protože kolektivní imunity bude dosaženo. 

Já samozřejmě nevím, jestli soudruzi vědci někde neudělali chybu. Nevím, jestli se nezačnou rodit postižené dětičky tak masově, že to nepůjde ututlat. Nevím, jestli covid neudeří plnou smrtící silou i přes pět milionů naočkovaných. Ale po roce dohadů o účinnosti a smyslu opatření tu bude jasný a nezpochybnitelný fakt - pět milionů naočkovaných. A mezi námi... já myslím, že to Babišovi vyjde. Že v září nastane druhá část kampaně, kterou pro Andreje opět zaplatí stát - slavnostní ukončování opatření a to tak, aby týden před volbami skončilo o to poslední. Pokud mu tohle vyjde, budou si chřipečkáři i Volný muset najít jinou hračku, aby mohli mluvit o iluminátské nadvládě nad světem. Ale v tíéí chvíli už většina odpůrců očkování bude už také zaregistrovaná na pigáro. Budou se za to stydět, ale udělají to. Zůstane jen pár zaťatých, kteří budou jen pro smích. 

Jo a Okamura se včera projevoval opět jako naprostý tlučhuba.  Ale možná je to mojí osobní antipatií k němu. Nenechte se mnou zviklat a udělejte si vlastní názor. 

A teď počítejte se mnou. Na jedné straně progresívní Pirátstvo. Na druhé straně pravičák/levičák/konzervativec Babiš.  Mezi tím rozhádaná/rozpadlá spolukoalice. ČSSD mimo i kdyby navrhovali třídenní pracovní týden. Okamura pořád stejný, pořád na svých. A Volný, kterému jeho téma pomaloučku vyklouzává. A reálné nebezpečí, že Piráti vyhrají a sestaví vládu... 

Jás i vlastně dovedu představit, že Vlk bude muset popřít sám sebe a po osmi letech vybídnout voliče, aby to hodili Babišovi, protože všechno ostatní je horší varianta. Nebo někdo víte o nějaké lepší? Existuje nějaká reálná možnost to někomu hodit, aby z toho nebyl pirátský ojrosen? Aby z toho nebyly ty zdaněné nemovitosti, migranti a ojrobonzování ve velkém?  Samozřejmě i Babiš něco jiného říká a něco jiného dělá. I on musí tančit mezi vejci. I on musí podkuřovat, kupovat předražené vrtulníky a vyhošťovat ruské agenty. 

Základní otázka do voleb se mi zda býti jasnou... Je lepší oligarcha přihrávající si ojrodotace, nebo mladí komsomolci a jejích verze beztřídní a bezemisní společnosti? 

Aby bylo jasno, já nevím, jak dopadnou volby. Ale předpovídám, že Piráti a Babiš budou mít zhruba stejně a zhruba stejně bude mít i ODS/spolukoalice a Okamura. Nakonec to celé bude ležet na komunistech, pokud se dostanou. O premiérovi rozhodně maličká nepatrná většina vzniklá možná i z přepočtů hlasů na mandáty. Okamura bude muset jít s Babišem a Fiala chtě nechtě bude muset jít s Piráty. 

Letošní volby budou především referendum o pirátském programu. Hlavní motiv voleb bude o tom, zda si nechat to, co tu máme i s tím nemilovaným miliardářem a nebo přeorat ve společnosti takřka všechno. 

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.3 (94 hlasů)

Komentáře

Rozdíl mezi vrbovou kůrou a acylpyrinem je jen v tom, že v acylpyrinu je účinná látka vyčištěná a dávkovaná, zatímco ve vrbové kůře jsou ještě další látky, kterými se zatěžuje tělo a navíc nelze kvantifikovat množství účinné látky, kterou dostanete do těla. Z tohoto hlediska jsou všichni kořínkáři legrační.
Ano, řada účinných látek v malém množství pomáhá a ve velkém škodí. Proto má člověk užívat připravené preparáty a nemá experimentovat s požívání přírodních látek v surovém stavu.
Očkování je založeno na tom, že si tělo vyrábí protilátky samo. Nebezpečí nežádoucích komplikací je při podání a krátce po něm, kdy tělo musí na podání reagovat. Statisticky je ale riziko, že člověk zemře po podání vakcíny nesouměřitelně menší, než že se nakazí covidem a zemře, případně bude mít dlouhodobé či trvalé následky po prodělané nákaze.
Nebezpečí nějaký následků po letech je z říše bajek, je to fake news, protože chybí mechanismus, jak by toho mohlo být dosaženo.
Váš příspěvek: "nežádoucí účinky nepřírodních takzvaných léčiv se počítají na desetiletí" je čistý fake. Naprostá většina léčiv se vylučuje z těla během dnů a v těle po nich nezůstane ani stopa. Ano, jsou léky s teratogenními účinky, které způsobují malformace plodu, které jsou nevratné. Proto řadu léků těhotné ženy nesmí používat. Ovšem to je zcela jiná kapitola. Na druhé straně teratogenní účinky má v řadě případů i prodělané onemocnění v prvním trimestru, proto je důležité, aby děti byly očkovány.

Průměrný počet slepic: 3.7 (21 hlas)

Existuje příliš mnoho civilizačních nemocí, než abyste mohl takto argumentovat. A rozšířily se v posledních desetiletích, jako důsledek lidské činnosti. Nelze si nevšimnout všech těch rakovin, obezit, cukrovek, alergií, infarktů atd. atd. Příčinou jsou mimo jiné vedlejší účinky léků. Ale také éčka v potravinách, chemikálie v průmyslu a zemědělství, moře zamořená potápějícími se tankery, jaderné pokusy, atd. atd.

To, co se dnes píchá lidem proti kovidu, není vakcína. Je to experimentální genová směs, která neobsahuje žádný oslabený virus dané nemoci. Jedná se o nejmasovější pokus na lidech v dějinách s nejasnými konečnými úmysly a byla obejita veškerá dosud platná pravidla předběžné opatrnosti. Ještě před několika měsíci jsem se bláhově domníval, že alespoň děti a těhotné ženy budou vynechány. Nestalo se. Nyní je zřejmé, že oni už se nezastaví před ničím. Dá se očekávat, že vyhýbání se vakcíně bude brzy uzákoněno jako trestný čin.

Průměrný počet slepic: 4 (23 hlasů)

A není ten zvýšený výskyt civilizačních chorob daný mimo jiné i tím, že díky antibiotikům a očkování nestihneme umřít do 30-ti let?
Také už netrpíme hladomory, aspoň v civilizovaných částech světa.

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)

To, že bez výdobytků moderní civilizace musíte umřít ve 30 letech, je manipulace a pověra. Vůbec to tak není a nikdy nebylo.

Průměrný počet slepic: 3.2 (13 hlasů)

...z přírodních látek a přírodními procesy.
A mohou být jak prospěšnými, tak i škodícími.

Anebo co vlastně jste chtěl napsat, sdělit národu ?

I jaderné štěpění je proces přírodní, občas se prostě jen urychlí, no...

Tož např. DDT přecházel do tkání také i mezigenerační výměnou přináležitých informací a látek (např. přes placentu a mléko) . Taky přírodní látka, vzato do důsledků.

Vy pracujete v oboru, jste nějak zainteresován hmotně - na tom, aby se očkovalo co nejvíce ?

Hezký den.

Průměrný počet slepic: 3.9 (12 hlasů)

Vrba obsahuje kyselinu salicylovou, toxickou. Podobně acylpyrin skladováním za přístupu vzdušné vlhkosti. Test se dá udělat vodným roztokem chloridu železitého (roztok zfialoví a rychle). Kyselina N-acetylová je obsažena v tavolníku. Nejčistší formou je aspirin. Ten s FeCl3 nefialověl ani po půl roce. Proč? Firemní tajemství spol. Bayer.

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

mně říci proč se tedy vakcíny (až dosud a až na vakcínu Pandremix) klinicky zkoušely 5 a více let? Nebezpečí nežádoucích komplikací zdaleka není jen po podání jak tvrdíte, a nevím na základě čeho to tvrdíte, je i třeba za několik let. Proto se přece klinicky zkoušejí, a především zkoušely, několik let. Vůbec nechápu jak tohle můžete myslet vážně.

Průměrný počet slepic: 3 (8 hlasů)

Odpověď je snadná pro ty, kteří uvažují krátkodobě, věří oficiální propagandě a jsou líní hledat informace.
Jak píše níže Vlastimil, nežádoucí účinky nepřírodních (chemie) léčiv se počítají na desetiletí.
A jsou nevratné.
Pomalu a opatrně se začíná psát o škodách na zdraví, která nesouvisejí přímo s koronavirem, ale s opatřeními proti němu.
Na jedné straně stojí na misce vah lidi kteří na koroňák zemřeli, na druhé lidé kteří zemřeli a ještě zemřou na tzv. odloženou péči.
Zkusme to tedy odhadnout, neboť přesná čísla neexistují. (nebo se neuvádí)

S koroňákem zemřelo cca 30.000 lidí.
30% z nich zemřelo přímo na kovid, tedy 9.000 lidí za řekněme rok a kousek.
Na chřipku zemře v ČR každý rok průměrně 2.660 lidí, zaokrouhluji na 3.000 http://www.ockovaniprotichripce.cz/strana/zobrazit/chripka-v-cislech
Protože chřipka se za kovidu (prý) nekonala, nebo byla diagnostikována jako kovid odečítám od 9.000 ty 3.000
Na kovid tedy zemřelo 6.000 lidí, kteří by jinak žili.
Otázka je jak dlouho, protože většina měla jiné choroby zejména cukrovku a nadváhu a byla vyššího věku.
Otázka je zda jich mohlo být méně, pokud by se léčili už při prvních příznacích (třeba i izoprinosin, ivermektin, acylpyrin...) a nenechala se nemoc rozvinout a pak léčit v nemocnici.

Proti těmto cca 6.000 lidem je třeba dát na misku vah:
Kolik lidí zemře na odloženou péči, zejména kardiaků a nádorů?
Jak se projeví na imunitě národa ztloustnutí populace a nárůst psychických problémů?
Jak se projeví na imunitě dlouhodobé nošení náhubků, tedy toxikace organismu CO2 a bakteriemi namnoženými v nesprávne používaných rouškách?
Jak se projeví do budoucna na zdravotnictví to, že stát nebude mít tolik peněz, které by do něj ,,nasypal"?
Jak se projeví ,,debilizace" dětí které v podstatě rok nechodili do školy?
Zkrachovalí podnikatelé a propuštění lidé najdou novou práci, nebo rozmnoží počet nezaměstnaných.
Jak se projeví ,,kovidové" zadlužení ekonomiky?
Jak se projeví dlouhodobé nežádoucí účinky nedostatečně vyzkoušených vakcín proti kovidu? Zvlášť v souvislosti s kumulací vzhledem k tomu, že se má očkovat každých půl roku?

Až po řekněme 10ti letech budeme znát odpověď na tyto otázky, řekneme si opravdu že jsme šli dobrou cestou? (očkování a protikovidová opatření)
Řekneme si: stálo to za to?

Odcházím na nejzdravější očkování (do včelína)

Průměrný počet slepic: 3.9 (36 hlasů)

In reply to by Jan z Helvajzu (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pokud chcete porovnávat počet zemřelých na covid s počty zemřelých na oddálenou péči, tak nemůžete porovnávat počty zemřelých za období, kdy byla mimořádná opatření uplatňována, nýbrž číslo, kolik by asi bylo zemřelých, či dlouhodobě postižených, kdyby se žádná opatření neuplatnila.
Tohle byl přeci informační faul "chřipečkářů" Zimy a Pirka, kteří argumentovali, že covid není nebezpečný, protože je u nás "jen" 300 mrtvých. Ale, jak se později ukázalo, těch 300 mrtvých bylo jen proto, že se včas a účinně zasáhlo.
Pokud se týče odložené péče, je to problém našeho zdravotnického systému, nikoliv boje s covidem.
Ještě poměrně nedávno u nás bylo 8 záložních nemocnic a v každém okrese bylo infekční oddělení. Které nebyly komerčně zajímavé, tak se všechny záložní nemocnice a většina infekčních oddělení zrušila. Pokud by zůstaly, dopady na běžnou zdravotní péči by byly mnohem menší, protože tato specializovaná zařízení by se starala o covidové pacienty.
Řešení je jednoduché. Stát by měl převzít veškeré "veřejné zdraví" na svá bedra a komerční zdravotní zařízení by se měla starat o zdraví "individuální". K čemu jinému vlastně stát máme?
Příklad Švédska ukazuje, že nelze vážit mezi mrtvými na covid a ekonomikou. Švédsko má 1425 mtvých/1 mil. obyvatel, zatímco Dánsko má 433 mrtvých/1 mil. a dopady na ekonomiku jsou zhruba stejné.
Dlouhodobé následky nošení roušek jsou směšné. Nejvíce mě baví dr. Pollert. Bývalý sportovec a pláče jak malé dítě, jak se v roušce dusí. Přitom na operačních sálech mají sestry a lékaři roušky třeba 10 hodin, operují celý život a žádné následky nemají.

Průměrný počet slepic: 3.3 (20 hlasů)

In reply to by Jan z Helvajzu (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jene v roce 2020 umřelo místo obyvyklých sta tisíc lidí 130 tisíc lidí. To není devět tisíc. Třicet tisíc lidí je kurva hodně. Já tenkrát říkal, že se to projeví, Že není možné, aby tu umřelo třicet tisíc lidí a nebylo to znát. Že tito mrtví mají rodiny, přátele, pozůstalé. 

Už se to projevuje... pozůstalí neprojevují žádnou účast s těmi, co se nechtějí nechat naočkovat. Naopak jim přejí co nejvíc omezení a restrikcí. Doktoři, co sloužili na jipkách a setřičky, to je to samé. Přejí těm, co se nechtějí očkovat, aby nikam nesměli. Přejí chřipečkářům, ať to teď mají těžké. Ano, je to tak trochu pomsta, ale to tak prostě bývá. Lidi si pamatují, jak zněly chřipečkářské argumenty. Umřeli jim rodiče, umřely jim mámy, co sloužily na covidových odděleních... a je jich fakt hodně. Statisíce. Možná i miliony. Ti teď chřipečkářům přejí jen to nejhorší, nemíní se k nim přidat, nemíní se bít za dobrovolnost očkování, protože chřipečkáři jim v epidemii také nepomohli. 

Dejte tomu ještě pár týdnů a měsíců a uvidíte, jak prchají z boje i ti nejvěrnější z nejvěrnějších. Dočkáte se toho, jak vás Volný zradí. 

 

Průměrný počet slepic: 2.3 (23 hlasů)

...neprodlouží věk dožití a nedojde k výraznější emigraci, tak obdobné zvýšení očekávej kolem roku 2090, ale zřejmě dříve (museli bychom znát přesně věkovou strukturu těch obyvatel ČR, kteří v letech 2007 - 2008 vytvořili příslušný skokový nárůst v grafu přírůstek/úbytek počtu obyvatel). Zejména pokud by kolem inkriminovaného roku došlo k nějakému zvýšenému zdravotnímu riziku celopopulačního rozsahu (a to, jak známo, nejvíce zasahuje většinou ty nejstarší).
Za války se lidi neměli moc dobře, výživa dětí nebyla kvalitní, stejně tak těsně po válce. No a za komoušů bylo znečištění vyšší jak nyní, jak vody, tak půdy, tak ovzduší...i duší (stress, dens ale také je velký).
Na druhé straně - je zde vysídlení Němců, Němek a Němčat, to by mělo hovořit ve prospěch nižších absolutních čísel kolem roku 2030.

Stále jsou to ale jen některé z mnoha faktorů. No a samozřejmě falšování, tedy úmrtí s covidem, plus úmrtí bez covidu fakticky , ale papírově s covidem (jen v mém úzkém okruhu známých dva lidé !!!).
Určitě nepřidal ani stres daný propagandou v masmediích(1920 -1921).
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Jsi škodolibý, až zvrhle. Rozhodně nejsi křesťanem dle víry a vyznání víry, jen předstíráš, " praktikuješ", jsi do počtu.
Neb Kristus tvrdil, že " ani v mysli".
A pomsta má patřit jedině Bohu.

Hezký den. Ušní zpověď praktikujete ?

Průměrný počet slepic: 3.1 (15 hlasů)

Viz Vidlák 12:22
Jen úvodem, Vidláku, vážím si vás jako člověka, který dělá mockrát víc, než většina populace a nejen rukama. Sbíráte v hlavě data ze všech oblastí, které vás zajímají a umíte zjištění smysluplně publikovat. Takže vám chci dodat další informace.
1. pod 100 000 zemřelých bylo v časové řadě jen v létech 1952-1962
2. potom počet zemřelých za rok, stoupal , v roce 1980: 135 537, potom pomalu klesal 1983 134 474 a 1990 129 166
3. A loni 129 289
A oni neudělali žádný lockdown . Bez ekonomického, občanského a i školského dopadu. A to bylo méně obyvatel.
4. To je statistika viz https://www.czso.cz/csu/stoletistatistiky/pocet-zemrelych-obyvatel-cesk…
5.V žádném případě netvrdím, že breberka je chřipečka, ale tvrdím, že se na ní nedá všechno hodit
Před více než rokem byl jeden z prvních obětí , 93 letý kardiak, na breberku byly od pojišťoven vyšší sazby . Klasická chřipka , která hubila rok co rok taky dost, nějak zázrakem vymizela Je potřeba vzít i v úvahu, že dneska se do kritického věku odchodu nahoru do nebe, se dostávají silné válečné ročníky 1942 a další, kvůli Totaleinsatz. A pak taky přispěl vývoj medicíny
6. A konečně jsme se dostali k té medicíně. Vedl jsem diskusi s naší přepečlivou lékařkou, které by mi nejraději předepsala zase nové prášky, které odmítám, protože částečně pomohou a částečně uškodí. A tak jsem argumentoval mým dědou, který i když byl těžce zraněný v roce 1914, který nikdy prášky nebral a dožil se ve zdraví 86 let a zemřel přirozeně stářím. Argumentovala, zvyšujícím se věkem dožití,, tak jsem řekl, jistě lidé změnili stravovací zvyklosti a někteří se více i hýbou. Ale ? Byla jste někdy v LDN, kde pod přístroji a tlumivými léky, leží stovky lidí, kteří nevnímají okolí? Tedy já bych to nenazval životem. A tak medicína přispívá k prodloužení věku.
Odpověď: tak to máte pravdu
7. Je desatero a taky sedmiramenný svícen, ale dneska jsou farmaceutické koncerny, ale tady nám statistika nepomůže, nejsou data :-)

Průměrný počet slepic: 4.3 (7 hlasů)

Mě Volný nezradí, protože ho volit nehodlám.
Musím ale připustit, že má některé zajímavé a originální myšlenky a zvedá témata, která nechávají jiní ležet.

30.000 lidí nadúmrť je opravdu hodně.
Pokud od toho odečtu těch 9.000 lidí kteří dle ministra zdravotnictví zemřeli na kovid (těch 30% z kolonky zemřeli s kovidem)
pak je 21.000 lidí kteří zemřeli (nadúmrť) opravdu hodně.
Nevypovídá to však nic o tom, na co zemřeli.
Na ,,odloženou péči", infarkty ze strachu z kovidu, očkování, neléčenou rakovinu ?

Měli bychom také zavést ( ministerstvo zdravotnictví) novou kolonku:
Zemřel s očkováním.
Mělo by to stejnou logiku jako: Zemřel s kovidem.

Průměrný počet slepic: 3.7 (7 hlasů)

In reply to by Jan z Helvajzu (neověřeno)

Trvalý odkaz

Těch nehodících se ukazatelů je více. Raz jsem tu postoval link na porovnání sebevražd v pokrokové británii, odhad nárůstu kardio úmrtí a porovnání s předchozími roky ... do těch 20 tis. se vleze poměrně dost kategorií, i pokud přistoupíme na leitmotiv 'covid zabil 10 000 lidí' (což má být hodně? prosím?) - stále bychom se měli také ptát: Za jakou cenu jsme si tady hráli a s jakým výsledkem?
A to se vůbec neděje.

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

Vidláku,
ve svých úvahách o očkování proti covidu pomíjíte dva zásadní fakty:

1. protilátky vzniklé očkováním časem mizí - mluví se o 3 až 6 měsících max. účinku
2. na asi 20% očkovaných vakcína vůbec nepůsobí = žádné protilátky nevzniknou
3. koronaviry rychle mutují

To jsou dost závažné dopady, které je možné řešit jen nařízeným a rychlým očkováním. Nařízené očkování vzbudí značný odpor. Rychlé očkování není možné, protože by bylo nutné očkovat asi 350 tisíc lidí denně, aby byla za měsíc proočkovaná celá populace ČR. Teď máme s velkou slávou prý rychlost 100 tisíc lidí denně. To je proočkovat republiku za cca. 105 -110 dní. Pokud u někoho zmizí účinky vakcíny za 3 měsíce, znamená to při stávající rychlosti očkovat neustále. A to bude znamenat nežádoucí reakce u těch, kdo protilátky mít budou. Čili před vlastním očkováním bude nezbytné provádět rozbory krve na protilátky a teprve podle toho stanovit, kdo potřebuje očkovat a kdo ne.
Teprve, až se lidé budou očkovat Pfizerem podruhé, dozvíme se o nežádoucích účincích vakcíny. Už nyní prý mají mnozí lidé při druhé vakcíně vážné potíže a bouřlivou reakci na druhou injekci vakcíny. Co se stane, až budou mít injekci v těle třetí a čtvrtou?
Kvůli rychlé mutaci koronaviru se může vakcinace ukázat jako neúčinná a bude nutné vyvinout novou vakcínu.

Nevidím moc rozdíl mezi variantou spoléhat na ochranu očkováním a spoléhat na přirozenou imunitu. Každý nechť si zvolí svou variantu, někdo očkovat, jiný ne, ale ať k té své variantě nenutí nikoho jiného.
Očkování covid19 neporazí. Ten se porazí buď sám, kdy zeslábne přirozenou mutací na méně škodlivou verzi, nebo zmizí díky letnímu počasí a vrátí se v podzimním chřipkovém období podstatně zmutovaný.
Pomůže nošení roušek a odstup od lidí. Vakcína, jak je použita a jaké má možnosti, mně přijde jako vyhozené peníze.

Průměrný počet slepic: 4.6 (21 hlas)

Gerde já mluvím o volbách. Já fakt nevím, jak se to s očkováním vyvine. Ale myslím si, že současný trend ukazuje, že covid bude ve volbách mnohem menší téma, než bychom si mysleli. Tím neříkám že se to téma v zimě zase nevrátí. 

Průměrný počet slepic: 3.8 (12 hlasů)

Vidláku,
chtěl jsem jen říct, že naděje vkládané do očkování, jsou liché. Očkování covid neutlumí a jak je prováděno, nepomůže vůbec ničemu. Přesto se k očkování všichni upírají jako tonoucí ke stéblu.

Průměrný počet slepic: 3.6 (13 hlasů)

Jde o to, jestli očkování vyřeší situaci do voleb. Ne po volbách. 

Průměrný počet slepic: 3.3 (9 hlasů)

Držte se mé volební prognózy, tam je to napsáno :)

Očkování do voleb nepřeleze 60% očkovatelých očkanů. A nejen u nás v Česku. Proto bude muset přijít další vlna a další mrtví. Teprve potom postoupíme do fáze povinného očkování, protože lidé opakovaně vystrašení k smrti budou nakonec svolní se vším.

Když jsem stále dokola upozorňoval na to, že chřipková sezóna končí v březnu, musím říct, že mě zase doběhli. Neočekával jsem, že kovid zmizí zcela, jak ta pára nad hrncem. To je jen další důkaz toho, že oni sami rozhodují o tom, jestli, kdy a jak silná vlna bude mezi lidi vpuštěna. Bylo by zajímavé přijít na tu cestu, jak to vlastně dělají.

Průměrný počet slepic: 4.1 (14 hlasů)

budou umírat i očkovaní. A ti v důsledku toho, že si nechali očkováním oslabit přirozenou imunitu. A nejen "tlustí" a další jinak nedodržující zdravotní styl. A těch je po těch lockdownech většina. Seděli doma, stresovali se bednou, žrali a chlastali, nehýbali se. Při tom mohli chodit do přírody a čerpat celkovou vis vitalis a životní optimismus.

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

Jde jen o to, kdy na podzim začne chřipková sezona. O tom rozhodne počasí, ne my. Teď je covid vyřešen koncem jarní chřipkové sezony a nezáleží ani moc na tom, kolik lidí je nebo není očkovaných. Obvykle chřipková sezona začíná ve 40 kalendářním týdnu, tj. kolem 4. října. Volby mají proběhnout 8. a 9. října 2021, takže na počátku sezony chřipky a tím i koronaviru.
Na samotném očkování už nijak nezáleží, situace je vyřešena už nyní bez ohledu na počet vakcín podaných lidem nebo vyhozených.

Průměrný počet slepic: 4.3 (11 hlasů)

velmi podobně, Bohužel.

Průměrný počet slepic: 4 (1 hlas)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ale z druhé strany. Tedy vyhradil si právo nevěřit také i v neúčinnost plošného očkování, v tomto případě.

Zatím totiž nikdy a nikde nebyl proveden až tak plošný (ale i diverzifikovaný : věkově, etnicky , geograficky, klimatologicky, urbanisticky...) pokus na takřka celých populacích.
Tedy nebylo možná tvrdit ani že takové očkování pomohlo, ani že nepomohlo.
Z čehož vyplývá že může i pomoci (utlumit covid).
Schválně píšu že " může" , protože přímou a jednoznačnou a jedinečnou příčinno-důsledkovou spojitost dvou stavů (za covidu, bez covidu) , časově následných, by mohl prokázat pouze dvojitě slepý experiment. Což by bylo možné vysledovat (ale i tak s evelkým přiblížením) snad jedině v případě, když by se takového experimentu účastnily dvě populace geograficky, etnicky, demograficky atd atd. co nejpříbuznější a co nejvíce podobné si v zasažení svých populací covidem.
To je ale nemožné, nejen z etických důvodů.
Pročež je a bude nadále k dispozici velký prostor jak pro ty, kteří budou povykovat " Vidíte, jen díky očkování !! " , jakožto i pro ty, kteří v odpověď budou řvát : " Očkování bylo zbytečné !!".
K zahánění nudy dobrý, ne ?

Průměrný počet slepic: 3.8 (9 hlasů)

konečně dobrý příspěvek, za který dávám dost slepic (4). Je fajn, že tady zrovna nevysíráte a jde Vám to dobře jako na jiných webech

Průměrný počet slepic: 4 (1 hlas)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

Já jsem švec.

Napsal uživatel Jan z Helvajzu (neověřeno) dne Pá, 04. 06. 2021, 08:53
Napsal uživatel Gerd (neověřeno) dne Pá, 04. 06. 2021, 09:34

Já jsem švec, který se drží svého kopyta.

Když nevím, nechám si poradit.

Myslíte, že v Indii jsou Indiáni?

Myslíte, že neschválenou vakcínu nepoužijí ze zoufalství?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/neni-cas-na-hrdinstvi-zeme-suzovana-…

Bohužel se musím opakovat:

..,,Biochemik také souhlasí s odhadem experta na zdravotnickou politiku Jakubem Hlávkou, který působí ve Spojených státech, že v případě indické a dalších mutací se hranice, kdy bude populace v bezpečí,

blíží 85 až 90 procentům všech obyvatel i dětí.

Infektivita koronaviru je hodně vysoko nad chřipkou, proto potřebujeme mnohem větší proočkovanost, abychom dosáhli kolektivní imunity. Jan Konvalinka

https://plus.rozhlas.cz/konvalinka-mozna-nedosahneme-kolektivni-imunity…

Průměrný počet slepic: 3.7 (6 hlasů)

In reply to by Josef původní (neověřeno)

Trvalý odkaz

Klidně se nechám očkovat proti Covidu, ale vakcínou, které budu věřit. Z dostupných vakcín mě zatím nepřesvědčila žádná. Administrativní souhlas EMA s vakcínou mě vůbec nezajímá, je to jen cár papíru bez jakékoliv hodnoty.

Průměrný počet slepic: 3.8 (14 hlasů)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

V případu nouze bude i vrbová kůra dobrá.
Pane Gerde, znáte termín ,,váhavý střelec"?

Průměrný počet slepic: 3.5 (2 hlasů)

v případě nouze, zimnice s fatálním koncem bude nejlepší kremačka, tam se asi jeden fakt ohřeje.. O tom, že nebude, mne doposud nepřesvědčili ani syn- ani anti-.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

kdo aspoň přibližně zná její úroveň. Tedy měl by absolvovat rozbory séra, které jsou nejpřesnější a také nejlevnější.
PCR test stojí,pokud je mi známo, cca 1500,-. Rozbor krve 420,- s kvantifikací hladiny protilátek s výsledkem do 2 dnů.Kolik stojí určení úrovně buněčné imunity bude vědět přesně Pirk,který nechal otestovat celé příbuzenstvo.
V mém případě :1.test 3 měs. po prodělání nemoci - hladina protilátek 5,4 IP (index protil.)
Další test za 3 měs. IP 2,4 a už uveden i údaj 85 BAU ( objem protil./l)
Potom hned 1. Ffizer, dost nepříjemné následky a za 2.měs. poslední test před 2.dávkou.
A IP 12, BAU 385. U obou údajů už mimo hranice normy 1.1 IP a 35 BAU.
Proto už budu v OC chybět. A btw.- pojišťovna 1 test proplácí (aspoň ta moje).
Místo jen víry v možná získanou odolnost, celkem levné potvrzení.

Průměrný počet slepic: 3 (6 hlasů)

Kritéria jsou např. (nic to nestojí, empirie): kolikrát jsem měl za posledních x-let chřipajznu, kolikrát jsem měl opar na rtu ( ten vyléčí, včetně pásového oparu za dva dny přiložení nakrojeného česneku, čerstvé pasty na postižené místo na pár minut - šiřte dál), jak rychle a bez problémů se vám hojí odřeniny a nejen drobné řezné rány, ...... Pokud se nechcete opékat na slunci, D3, doporučuje už i WHO, minerálie (Zn, Mg, Fe, ....v zelené nebo jinak přijatelné formě, Magnesie je na prd, pouze zatěžuje ledviny), jíst často a pestře, zelenina je nenahraditelná, zejm. rozmělněná čerstvá. Vařit, dusit, smažit na nasycených tucích (přepuštěné máslo, sádlo, kokosové sádlo - podle druhu upravované potraviny). Vždyť oni ani neumějí otestovat obecnou imunitu. Tím nepopírám markery jako PSA, PCR a další. Lékař vám řekne, že máte diabetes? A nechal udělat glukozový tolerantní test? Totéž cholesteroly: hubnete, z logiky věci ho musíte mít vyšší.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

Tak já se samozřejmě očkovat nechal hned jak to bylo možné. Považuji to za jediné skutečné a trvalé řešení problému s Covidem. Očekávám, že se ukáže, že očkovaní budou mít v následující sezóně pouze lehké průběhy na úrovni běžné virózy, ani ne chřipky. Možná budou pro okolí nakažliví, ale bude jim to putna. A rozhodně už nesmí být žádný další lockdown, žádné omezení sportů, divadel a podobně, protože všichni dostali šanci na očkování a kdo ji na základě svého svobodného rozhodnutí nevyužil, jeho problém, ať se pak s Covidem popere jak umí nebo ať stráví zbytek života v nějakém osobním lockdownu sám, ale už tím neobtěžuje ostatní. Časem se zruší i CovidPasy, protože v době všeobecně dostupného účinného očkování nemají žádný smysl. A ti, kteří místo vědy věří konspiracím prostě časem vymřou, v podstatě získají možná i tu Darwinovu cenu. To je můj názor, budoucnost ukáže.

Průměrný počet slepic: 2.3 (15 hlasů)

In reply to by Kadlas (neověřeno)

Trvalý odkaz

A jak víte, že je očkování skutečně účinné? Protože to tvrdí EMA? Z ústředních organizací EU už přišly i větší blbosti. Ti, kdo se nenechají očkovat, možná budou mít lehký průběh covidu stejně jako očkovaní lidé. Vždyť o viru Covid 19 víme tak málo!

Průměrný počet slepic: 4.4 (16 hlasů)

In reply to by Kadlas (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jsou lidi, kteří se kvůli zdravotnímu stavu nebo třeba i kvůli své víře očkovat nemůžou/nesmějí.
Ne že by nechtěli.
Co s nima?
Do speciálních oplocených a hlídaných táborů?
Budou nosit neočkovaní nějakou, třeba červenou hvězdu?
Nebo mají chcípnout?
Asi jo - cituji:
"Možná budou (očkovaní) pro okolí nakažliví, ale bude jim to putna. A rozhodně už nesmí být žádný další lockdown, žádné omezení sportů, divadel a podobně, protože všichni dostali šanci na očkování a kdo ji na základě svého svobodného rozhodnutí nevyužil, jeho problém, ať se pak s Covidem popere jak umí nebo ať stráví zbytek života v nějakém osobním lockdownu sám, ale už tím neobtěžuje ostatní.!"
Ne, všichni tu šanci nemají.
Jestli tohle myslíte vážně...
Ne, neřeknu to třípísmenné slovo na "z", které zde jeden diskutující často používá.

Někdo se očkovat chce, někdo se očkovat nemůže/nechce (nemoc, víra).
Kvůli tomu nejsme ani jeden lepší nebo horší, než ti druzí.

Průměrný počet slepic: 4 (9 hlasů)

Co kdyby jste mi konečně někdo odpověděl, co s těmi, co se nemůžou dát očkovat, kvůli svému zdravotnímu stavu.

Speciální tábory s ostnatým drátem okolo a střílnami, aby žádný potenciálně nakažený nemohl proniknout dovnitř a nakazit ty uvnitř, co se nemůžou dát očkovat?
Každý neočkovaný bude označen duhovým kosočtvercem, aby bylo jasné, že nesmí do obchodu, do autobusu nebo do práce?

Zkuste mi to někdo polopaticky vysvětlit, tak aby to pochopil třeba běžný popelář, jak si to vy, co se nechali opíchat, představujete.

Před nedávnem jsem měl dlouhý hovor s kamarádem, který mi sáhodlouze vysvětloval, že ti, co se nemůžou dát očkovat to budou mít napsané v kovid pasu (stejně jako ti, co se nechtějí dát očkovat) - ale ti, co nemůžou, budou mít úlevy, protože to bude v covid pasu že nemůžou.

Ani hovno - neočkovanej (z jakéhokoliv důvodu) = prašivej, šup s ním do izolace.
Co mi to jen připomíná?
Jednu zemi na jihu Afriky a jednu výspu demokracie na severu Ameriky, pár desítek let zpátky.
Nápisy na autobusech.
Whi (tedy, co to melu), vaccinated people only.

Průměrný počet slepic: 3.3 (3 hlasů)

In reply to by Kadlas (neověřeno)

Trvalý odkaz

Proto jsou součástí testovaných skupin Ti, co dostávají "PLACEBO". Pozitivní výsledek v cca 20 % případů. To se bere jako statisticky nevýznamné.

Průměrný počet slepic: 4 (1 hlas)

In reply to by Kadlas (neověřeno)

Trvalý odkaz

No kadlasi, včil jste tomu nasadil korunu. Pro mě jdete na list ke čmoudovi jako další blbeček.
Jakým právem chcete omezovat ostatní protože Vy se bojíte jakési chřipky? Tak si to střelte anebo se izolujte sám, když se vám to líbí! Co to má zase být?

Zatím bez slepic

S názorem "neututlá se nic" nelze souhlasit. Kategoricky.

Průměrný počet slepic: 3.3 (3 hlasů)

In reply to by favorit (neověřeno)

Trvalý odkaz

Souhlas, tohle se mě hodně dotklo...

Průměrný počet slepic: 3.9 (15 hlasů)

In reply to by favorit (neověřeno)

Trvalý odkaz

"Pokud v té době budu zaregistrován, pak proto, že k tomu budu přímo nebo nepřímo donucen (nepůjde o cestování nebo hospodu, ale například o možnost vůbec chodit do zaměstnání); stydět se budu nanajvýš sám před sebou za to, že jsem přece jen podlehl."

Tohle můžu jen podepsat.

A třeba ani nepůjde o to, že by mělo očkování závažné nežádoucí účinky, ale o to, že v září se už celým světem bude šířit další klon viru, proti kterému bude očkování bezmocné, lockdown bude za dveřmi a ti proočkovaní se už už budou těšit na svojí další dávku HyperModerny, KomárNaty, AstrálZenecy a Sputniku VII.

Průměrný počet slepic: 4.5 (21 hlas)

In reply to by Ziim (neověřeno)

Trvalý odkaz

kuřáků.
Hulte si pánové jak chcete, ale neobtěžujte s tím ty, kteří nehulí a je jim kouření odporné.
A ještě, až onemocníte (na rakovinu z hulení, nebo zápal plic z breberky) uhraďte si léčení ze svého, jako daň za egoismus a blbost.
Nás ostatní většinu prosím neoblbujte a neobtěžujte.

Průměrný počet slepic: 3 (20 hlasů)

Kuřáci by si měli hradit léčení, to je v pořádku. Ale současně by stát neměl účtovat na cigarety spotřební daň. Teprve pak by to bylo v souladu.

Mimochodem, máte spočítáno, kolik stojí Vaše okolí peněz či zdraví Vás egoismus, Laco?

Já jako bývalý dlouholetý kuřák jsem ke kuřákům tolerantní. Nevadí mi, když mi hulí pod nos. Respektuji bezvýhradně jejich svobodu a nic mi nebrání se od jejich cigarety vzdálit, když budu chtít. Naopak, velmi mi vadí militantní nekuřáci, jako se deklaruje Laco. Nehovoří o svých neřestech a rádi by soudili jiné, kteří nesdílejí jejich světonázor.

Průměrný počet slepic: 3.5 (20 hlasů)

egoistickou omezenost.

Průměrný počet slepic: 2.8 (14 hlasů)

že se od zdroje jedovatého smradu uctivě vzdalujete. Každý takový zdroj jistě uvítá repsekt k jeho "svobodě". Nicméně necpěte prosím svůj ponížený postoj ostatním, kteří by rádi dýchali nekontaminovaný vzduch i na zastávkách, i u jídla, i v obytných domech bez toho, aniž by se tam odtud museli vzdalovat. Nechť si kuřáci svobodně holdují své zálibě - všude tam, kde nikoho neobtěžují.
Připomínka s daněmi je mimo - sraní na chodníky je zpovězeno i přesto, že se z daní platí jejich úklid. A žádný vlastimil se nebouří, když proti seroucím na chodník zasáhne rameno zákona.

Průměrný počet slepic: 3.2 (11 hlasů)

In reply to by Martin V. (neověřeno)

Trvalý odkaz

Taky zakázat? A kdo ještě Vám vadí, povídejte. Jak si představujete Váš ideální svět, kde nebude nikdo, kdo by Vás mohl omezovat ve vašem oblíbeném způsobu života? Děti Vám nevadí, že řvou? Nebo manželka, že něco chce? Nebo soused, že hraje na housle? Nebo sprostý rýmou nakažený, že chodí venku po ulici? Všechny někam uklidit, aby Vás neobtěžovali?

Průměrný počet slepic: 3.4 (12 hlasů)

Když děti řvou, soused hraje na housle nebo něco chce manželka, nic mu nebrání se uctivě vzdálit do odhlučněné vypolstrované kukaně, kde si užívá té své svobody. Ale covid pasy (byť nejsou) mu vadí. No, zvláštní.
(Jo a proč vlastně neřvete na ochranu svobody těch, co by rádi srali na chodík? Nebo v autobuse? Zdravotní újma ostatních (jako by na nich sobečkům záleželo) je přitom mnohem menší než u jedovatého smradu tabakistů.)

Průměrný počet slepic: 3 (10 hlasů)

Korpulentní dáma si přičápla na trávníku u silnice, ani se neobtěžovala skrýt za nedaleký keř. Poslední, co by mě v tu chvíli napadlo, by bylo uvažovat o ochraně její svobody. Prostě jsem si řekl, že to na ni asi přišlo a nemohla si pomoct jinak. Odvrátil jsem zrak a šel dál svou cestou.

Ale dovedu si představit, jak jiný občan pohoršeně volá mravnostní policii. Takových týpků je mezi lidmi jistě dost.

Průměrný počet slepic: 2.7 (7 hlasů)

Průměrný počet slepic: 4 (6 hlasů)

In reply to by Ziim (neověřeno)

Trvalý odkaz

podobně a vcelku jako tragické. Ti, co se nechali očkovat mRNA vakcínami, spáchali atentát na svůj imunitní systém. Celá vakcinace je o finančním profitu BigPharma, kdo je doporučuje, není korumpován finančně, ale účastí v v tom největším systému ohlupovadel, která dělají, bohužel, ten největší ovčácký názor.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)
Trvalý odkaz

Je ji jen 32 let, ale má dobrou práci, prodává investiční kovy. Zkrácený pracovní úvazek, výdělek okolo 9.000, do práce jede 2x týdně + rodičovský příspěvek.
Dostala na výběr, buď očkování a práce, nebo nic, firma už nechce zajišťovat testovací sady.
Ještě minulý týden o očkování nechtěla slyšet.
A není jediná, v okolí se nechávají lidé také očkovat, aby jim nešťourali v nose každý týden. Chceš nebo nechceš, stejně nemáš na výběr, je to hnus velebnosti.

Průměrný počet slepic: 4 (21 hlas)

Nezávidím jí pak důchod, místo vyloučené doby bude mít do průměru mzdu 9000,-

A jinak ty testy, se může zaregistrovat a má je zdarma, takže volbu měla, jenom potřebovala pro sebe výmluvu, aby si to zdůvodnila, tedy lidi to berou přesně naopak než říkáVdidlák, nestydí se za "neočkování", ale za to "že se nechali" a vysvetlují lidem okolo sebe "protože...."
"šťourání nechci" kdo říká, že to obtěžuje, nechu být hnusnej, když si šťourají šušen v nose, je to větší opruz než toto...

Já ač odpůrce chřipečkářů, jsem chtěl sputnik, čistě prakticky technologie co se testuje od 80let, prostě si nenecham pichnout neco co maji 5-10let a neotestovane, bohužel švýcarsko a rakousko ukázalo, že ho nebude respektovat, to očkován sputnikem, tak si si vakcinaci můžou pichnout politici sami do svých zadků, pro mě tímto Covid skončil a ač nesouhlasím s chřipečkáři, přecházím na jejich staranu z hlediska že když brání aktivně očkování, tak beru "nějak to dopadne jako u chřipkové"....

Průměrný počet slepic: 4 (16 hlasů)