Úvodník delší než článek:
Včera během dne jsem zaregistroval tak neuvěřitelné věci, že se s vámi o ně musím podělit. A protože včera byli naši političtí činovníci neuvěřitelně plodní na debilitu, původně krátký úvodník se pořád rozšiřoval a rozšiřoval. Pojďme to vzít od začátku:
Tak jsem se včera dočetl, že i Bartoš vydává svojí knihu. Jmenuje se to Hurikán Ivan. Prý obsahuje rozhovory, které s vrchním bukanýrem vedl jakýsi Milan Ohnisko a sice původně nepočítali, že by to bylo součástí kampaně, ale když je teď Babiš tak hladce válcuje, tak se rozhodli, že to teda použijou... Knihu jsem ještě ani neviděl ani nečetl (udělám to), ale rovnou si troufám napsat o čem to bude:
Zatímco Babišova kniha "Sdílejte než to zakážou" je dobře provedeným marketigovným produktem, který přesně ví, které voličské skupiny je třeba "namotivovat" aby Andreje volily, Bartošova kniha bude snůška blábolů o tom, jak Ivánek lumpačil. Babiš svojí knihu nenapsal, na to má lidi, kteří to udělali profesionálně a vypočítané na efekt. Kniha nevyšla aby Babišovi pohýčkala ego a vůbec nevypovídá nic o tom, jak Babiš přemýšlí. Je koncipovaná tak, aby vyvolala zájem a nastínila možnosti. Kniha o Bartošovi naopak odhalí naprosto přesně, jaký Bartoš je, jak přemýšlí, čeho chce doopravdy dosáhnout... a že je to blbec. Bude to zřejmě na poslední kapka, aby se Piráti znemožnili úplně dokonale.
Zatímco Babiš si dává záležet, aby ve své knize působil jako pragmaticky založený vlastenecký technokrat s celoevropským přesahem, zkušený manažer a člověk, který ví co chce, Bartoš ve své knize bude vypadat jako čistočistý komouš, antifák a neomarxista, který nevyrostl z puberty.
Babiš ve své knize zamakal, aby působil lidově - kouká na stejné pohádky, večeří stejné jídlo jako obyčejní lidé a má rád obyčejné věci. Že je sice "trochu bohatší," ale stále jeden z lidu.
Bartoš se celkem jistě ukáže jako povýšený lepšolid, kterému se lopaty hnusí, protože jsou přízemní, xenofobní a žerou levný godhaj z Kosteleckých uzenin.
Bartoš má vlastně jedinou šanci - že ta kniha bude narozdíl od té Babišovy za peníze a že si ji vlastně nikdo moc nepřečte. Jinak to bude poslední kapka pro jeho sebezničení.
Druhou neuvěřitelnou infromací pro mě bylo, že Spolukoalice sama ze svého zaplatila bilbórdy a jiné reklamní materiály na kterých není ani Fiala ani Pekarová ani Jurečka. Je na nich Babiš, Filip a Okamura. Prý hrozba, kterou je nutné zastavit.
Řekněte mi, který marektingový expert mohl panu profesorovi, domině a milému krajanovi doporučit, aby ve vrcholném čase volební kampaně dali na reklamní poutače ksichty svých soupeřů místo svých vlastních a ještě pod to obrovským písmem připsali, že se jich strašně bojí? Tak moc, že by lidi měli volit vlastně jakéhokoliv blba jen ne Babiše Filipa a Okamuru. Vsadím se, že už je zaplaceno a s chutí se projedu příští týden po Brně, kde to uvidím na vlastní oči. Spolukoalice tím krásně a naplno říká, že volby jsou o někom jiném než o nich. Obrovskými nápisy říkají, že nemají žádný nápad, žádnou vizi, že nemají nic. Jen strach. Co strach, mají plné kalhoty.
Babiš má nekonečné peníze, jemu to může být celkem jedno, ale Okamura, ten musí být na vrcholu blaha. Kampaň mu platí soupeři. Vojtu Filipa tenhle tragický nápad nejspíš udrží nad pěti procenty. Tohle není jen přirozená debilita, na něco takového musíte mít talent. Místo aby Fiala s Pekarkou představovali národu ráj a vizi růžové budoucnosti, ke které je stačí jen zvolit, tak tam místo sebe dají obrázek jak z armagedonu. To nevymyslíš...
A teď už dnešní text:
Zajisté jste už také zaznamenali, že se nám náš prezident pustil do našeho šéfa BIS. Že prý kontrarozvědka sledovala prezidentovy spolupracovníky. Mluví se o nevybíravém tlaku z Hradu, mluví se o tom, že prezidentovi spolupracovníci nemají bezpečnostní prověrky a tak být sledováni přímo musí. Mluví se zase o vlastizradách a velezradách. Koudelka včera vypovídal před příslušnou parlamentní komisí, kde řekl, že nikoho nesledovali a že necítil žádný tlak na zastavení sledování a podobně. Prostě všechno je v nejlepším pořádku.
Víte, já už vlastně ani nevím, kde je pravda. O Koudelkovi si nemyslím nic dobrého od jeho omedailování v USA a od Vrbětic ho pokládám přímo za škůdce národa, který je v cizích službách. Na druhou stranu si o něm nemyslím, že by byl přímo blbej a že by po nějakém sledování prezidenta a jeho lidí zůstala nějaká stopa. Prostě se jen sleduje a čeká se, až Nejedlý udělá chybu. Pak se to nějak zdůvodní či zmedializuje přes Janka Kroupu.
Mě na celé věci zaujalo něco jiného - jako by Zeman nezbytně potřeboval se Koudelky zbavit. Není to tak dávno, co tlačil na to, aby Koudelkovi neprodloužili mandát a aby vybrali jiného ředitele BIS. To se úplně nepovedlo, Babiš v tomto ohledu Zemanovi nevyhověl a řekl bych, že k tomu teď před volbami měl dost důvodů. Prostě si spočítal plusy a mínusy této akce, možná i ví, co na něj Koudelka ví a usoudil, že teď fakt není vhodná doba napínat strunu. Zřejmě proto Zemanovi řekl, že pokud sestaví vládu, tak Koudelku odvolá... ale až po volbách.
Svým způsobem je to od Babiše i očekávatelný tah - Po volbách se dá Koudelka zobchodovat. Jmenuj mě prezidente a já najdu jiného ředitele BIS. Pokud mě nejmenuješ, bude tam Koudelka škodit dál. To je slušný důvod, aby Zeman Babiše premiérem jmenoval. A zároveň Babišův dluh za tuto službu nebude tak velký.
Zeman je ovšem lepší šachista a tak se při rozhovoru pro Blesk nechal slyšet, že pokud by Bartoš vyhrál volby, tak by musel splnit svůj slib a Bartoše jmenovat. V médiích tohle úplně zapadlo, nikdo tomu nevěnoval pozornost, ale podle mě to byla Zemanova narážka, že Babiš to nemusí mít úplně jisté a nedivil bych se, kdyby Koudelka byl podtextem tohoto varování.
Samozřejmě si to Zeman přizpůsobí. Pane Bartoši, vyhrál jste v koalici se Starosty. Já řekl, že premiérem jmenuji lídra vítězné strany, což vy nejste, ale mohl bych to udělat, pokud mě zbavíte Koudelky. Co vy na to? Andreji, ty jsi sice vyhrál volby jako lídr samostatné strany, ale Bartošovi hoši měli hlasů víc. Co mi dáš, když jmenuju tebe? S Bartošem už jsem mluvil, slíbil mi Koudelkovu hlavu, takže to už nepotřebuju, co mi nabídneš ty?
Zřejmě ale teď Zeman přitvrdil ještě z nějakého jiného důvodu. Tohle obvinění a naznačené vyjednávání si mohl klidně nechat až po volbách. Přesto s tím přišel teď. V kampani to ale využitelné moc není. Jako by pro Zemana existoval nějaký další důvod, nějaká nezbytnost, proč musí být Koudelka odstraněn za každou cenu. Zeman spěchá, tlačí a dělá to i v situaci, kdy to zdánlivě není nutné. Po volbách by se to řešilo snáze. Ale přesto tlačí. Jako by slyšel trávu růst. Jako by potřeboval něčemu zabránit.
Nedivil bych se proto, kdybychom tu těsně před volbami měli další Kubicho zprávu, nebo další požár říšského sněmu skladu. Nebo nějakou jinou krizičku, jinou provokaci, nebo nějaký ruský útok, protože Rusové jak známo útočí vždycky těsně před volbami aby co nejvíce uškodili těm, kteří u nás hájí ruské zájmy. To dá prostě rozum.
Jsem zvědavý, jestli se tlak z Hradu bude dál stupňovat a dovedu si představit, že volby nakonec budou o něčem bezprecedentním, co se stane těsně před nimi. Nějaké předvolební překvapení s potenciálem politické bomby. V hlavní roli ruští agenti a jejich jasné a zřetelné spojení na Zemana. Režie - Michal Koudelka.
- Log in to post comments
Komentáře
lujjzo, přečtěte si to znovu. Rusky :-)
To býval takový vtip, a když už mi můj obdivovatel stále píše rusky, tak mu taky tak odpovídám... :-)
Právě že jsem si to "rusky" přečetla.
A taky přeložila.
Znamená to "Světu mír".
Co je/bylo na tom tak vtipného, mi ovšem uniká.
Ten způsob (= česky napsáno a česky čteno) používají různí trolíci a jim podobní jako pošklebek.
Ježišmarjá, lujjzo, pitváním se dále nedostaneme..
Prostě to byl za totáče takový žert, na dopisy do Ruska se psávalo: S pozdravem Světu mír, a my říkali S pozdravem Mupy mup, četli jsme to česky. To je celé. Co dodat...
Krym je náš. Vezmeme si…
Krym je náš. Vezmeme si Aljašku. Malí Rusové nazpívali militantní píseň. | Video: Новости Волгоград
Však Aljaška byla jejich, ne?
Ale car ji prodal. Tak si ji asi nevezmou, co myslíte vy? :-)
Páteční chvilka melodie.
(je to v The Ultimate Pop Rock Fake Book na prvním místě, dycky jsem to ale přešel bez povšimnutí...)
https://www.youtube.com/watch?v=a5hFMy4pTrs
... a takhle my si tu žijeme:
"Léčebné lázně Jáchymov koupil investor ze Spojených arabských emirátů"
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/lecebna-lazne-jachymov-koupil-i…
A z diskuze
Miroslav Vinkler
Před 46 minutami
Chtělo by se říct, zaplaťpánbůh. V Jáchymově jsem byl a vzhled, respektive ošuntělost a bída areálu v minulosti evropsky známých lázní je očividná.
Tyhle lázně i jejich okolí potřebují doslova miliardovou investici ,aby prohlédly.
Nedá-li stát nebo EU , ať dají ropní šejci , co je na tom špatného ?
Jáchymov nekoupil Jáchym ?
Škodu MB přes VW zase spoluvlastní katarský vládní fond.
A našlo by se toho více....nejen u nás (např. Britanie leta valí do Kataru miliardy, nejen za plyn.....,tady jim ten kšeft zatím kazí Rusové)..
Že peníze vládnou světu...to jste dosud nevěděl(a) ?
Říkat pravdu! Jen malou část VW
vlastní Katar.
Lázně Jáchymov si mohl koupit kdokoliv, komu se nelíbí poslední jejich prodej.
Samotné lázně nejsou zdevastované a jistě mají velký potenciál.
Zdevastovaná je horní, historická část města. Ta má s lázněmi jen máloco společného. Snad jen pramen radioaktivní vody v hloubce dolu Svornost vedené potrubím do lázeňského domu Běhounek.
V posledních pěti letech se situace i historické části Jáchymova trochu lepší, ale spousta historických domů byla zbourána, především za Pravdolásky v minulých 30ti letech.
Na rozdíl od podobných měst, jako Krupka, nebo Kadaň z podobné lokality.
Padla moje předposlední naděje - po Blanických rytířích.
JÁCHYM
Já emiráťanovi své město fakt dobrovolně neprodal!!!
To mi ušili za zády!
Tamní radioaktivní voda byla moje poslední naděje - způsobuje mutace a byla tedy určitá naděje, že při pravidelném máčení zdejší politická demoreprezentace zmutuje natolik, že bude jednak inteligentní, druhak pročeská.
Třeba ale teď zmutují Emiráťané a začnou zpívat Kde domov můj nebo alespoň Hospodyně, pomiluj ny!
Vtip dne.
„….Podle ředitele Léčebných lázní Jáchymov Eduarda Bláhy by se změna majitele neměla pacientů nijak dotknout. …“
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/lecebna-lazne-jachymov-koupil-i…
To se nepovedlo,
pošlu a koukám na příspěvek lujjzy z 11:13 ....
Lháři,
že je Zeman dlouhodobě proti Koudelkovi, není naprosto nic nového a pozoruhodného.
Ale naprosto NOVÉ je,
že Zeman veřejně a bulváru (symbol i dosah) vyjevil,
že to prezidentovi Babiš osobně něco dvakrát slíbil, dohodli se a Babiš to pak NEDODRŽEL"
A dále prezident prohlásil, že "někdo" (hádejte kdo) z vlády je vydíratelný, až vydíraný....
Proč dělá Babišův volič, že toto nezaregistroval?
Babiš okamžitě mediálně kontroval, že NIC neslíbil, že nemá ani ty kompetence ...
Ale ten Koudelka u něj před "prodloužením" ředitelské funkce prý fakt byl....
A zákon - nezákon - tak řediteluje dál.
A tak prezident nebo premiér, (či možná i oba) lžou a je pak otázka PROČ?!
Já si prostě počkám,
co všechno Zeman ví a tomu bulváru pro nás dolní sdělí. (Unikání neumí jen Kundra......)
Zajímá mne také, zda existuje vůbec něco, co by projektu kličkující Babiš ty skalní voliče sebralo.
P.S.
Nyní se dějí dějiny v Kábulu a v USA.
Ustojí Biden těch zatím dalších 13 úplně zbytečně mrtvých vojáků?
Odpustí mu to americký lid i ta armáda zejména?
Nebude další "revoluce tam?
A co Anglie a další "spojenci" na to?
Ani NATO už nikdy nebude jako dřív.....
Vždyť je Biden nachytám při lži absolutně v přímém přenosu:
"vojenský cíl prý byl splněn, vytlačili jsme ty teroristy" a ......
I Vy jedna revolucionářko
Už Karel IV. pravil, že v politice, stejně jako v lékařství, se má nejdříve vyzkoušet všechno možné a teprve, pokud to nepomůže, použít železo.
Obrazně, jestli máte na to, onen příměr pochopit.
Co když to trvá tak dlouho, že mezitím pacient zemře ?
Na ja, snaha ale byla.
Šak důležitý je především léčit, že...na tom se zarobí nejvíc. Ne na vyléčení.
Nemám na to,
přiznávám se.
Co obrazně a pochopit příměr, ale Vás pochopit, je pro mne těžké.
Já ani neumím něco jiného říkat u jedněch a popřít sama sebe u druhých.....
Na to musí být člověk asi onačejší mistr - třeba Lacovského střihu.
BIS sama (Koudelka) dle Vás rozhodla a také vyhnala ty diplomaty,
Babiš u toho asi nebyl ani nemanifestoval nahlas, jak myš zatočila s medvědem....
BIS ze zákona vláda Babišova vůbec ale vůbec neřídí (neodpovídá za ni) a nekoordinuje ani její činnost, to samo se....
A Babiš je asi stále ten rozumně se chovající politik,
co NEzakázal Rosatom a NEvyhostil ty diplomaty
a NEpoškodil ty vztahy s Ruskem, ne a ne a ne, to byl jen Koudelka a ta BIS....
A Babiš není vinen ani tím, že BIS a Koudelku si vláda řídit snad ani netroufá....
Babiš je prostě jen "třtinou", co zkouší (jako Karel IV.) všechno možné a doufá, že železo se použije jinde a na úplně jiné...
I Vy jeden oportunisto
***********
Lacovská tvrzení:
"BISácké rozhodnutí bude stát tento stát desítky miliard Kč.
Korunu všemu nasadil primitivním vyhnáním ruských diplomatů z Česka a zdevastováním Česko - Ruských vztahů."....
"Rozumně se chovající tajné služby a POLITICI dělající zahraniční politiku v podobně malých zemích, jako je Česko, budiž nám příkladem. Maďarsko, Finsko, Švédsko, Řecko.
Nemají potřebu manifestovat nenávist hloupými kroky.
Věci řeší diplomacii v diplomatických kuloárech.
To jen primitivové s nedostatkem IQ potřebují metály cizích mocností a manifestovat nahlas, jak myš zatočila s medvědem."
**********************
KONEC Lacovských tvrzení.
Je to úsměvné MAJKO,
nemá smysl se rozčilovat.
Je to typický pomýlený soudruh. Takoví chtěli socialismus, ale přitom protestovali proti záchraně socialismu (alespoň na dalších 21 let) vojsky Varšavské smlouvy v 1969.
Měl jsme to taky tak, ale omluvou mi budiž mé tehdejší mládí.
Svůj názor na rok 1968
jsem dávno napsal zde: https://lacogroessling.wordpress.com/2018/08/20/21-srpen-1968/
Souhlasím s Vámi!
A kopíruji z Vašeho článku :
" ..Bacha na naivní náčelníky a náčelníky slabochy a měkoty. .."
Svůj názor na rok 1968
jsem dávno napsal zde: https://lacogroessling.wordpress.com/2018/08/20/21-srpen-1968/
Kopíruji dále z Vašeho článku :
" ...Náčelníky bez široké mezinárodní podpory nebrat! .."
Okamura ji má alespoň někde (částečně Itálie, Francie, Maďarsko..) a ta podpora má vzhledem ke konání vedení EU naději vzrůstat, Babiš nikde (však víte : USA nemají spojence, jen své zájmy).
Jednoduchá odpověď na všechny Vaše dotazy
z tohoto diskuzního příspěvku je: ANO.
Je také od Vás hezké, jak podrobně studujete to, co napíšu.
Ale nepropadejte panice, že zatím nerozumíte.
Já ve Vás věřím, Vy ke správnému názoru dohnijete.
Cituji :
"...Nemám na to..."
To máte z toho, že nečtete ty správné knihy.
Jednu už tady nejen Vám a nejen Laco doporučovali. Možná ji dokonce i četli. Nebo aspoň zalistovali.
" Jak jsem nakonec vyhrál i epidemii, a ještě zbylo dost i pro lidi".. nebo tak nějak že se prý jmenuje...
Babiš
MAJKA.
Naprosto souhlasím a poslal bych celou drůbežárnu.
Jestli se nemýlím,Babiš je premiérem České vlády,za kterou také zodpovídá.
Víme jak se podbízel Trumpovi a teď leze do z..Bidenovi.
Doporučuji k Afganistánu…
Doporučuji k Afganistánu vyčerpávajícího a obsáhlého Sakera u Bavora.
https://bavorovy-poznmky.tribe.so/post/saker-stane-se-afghanistan-posle…
Naprostý souhlas s názorem, že rozhodnutí odejít s Afganistánu bylo správné.
"Ti, kdo říkají, že další 2 nebo 5 let nám přinesou vítězství, vám lžou" (Bilden)
Odchod naplánoval už Trump, uskutečnil Bilden. Je otázkou, zda šlo lépe provést (asi šlo). Jen na to plánování už amíci asi nemají dostatečné kapacity.
Proč je nemají? Proč se v tom plácají a my s nimi? Odpovídá celkem vyčerpávajícím způsobem Hampl:
https://www.novarepublika.cz/2021/08/proc-se-generalove-boji-bidena
Zkráceně - protože si do své mocenské pyramidy a k rozhodování natahali ideologické kývače, kariéristy, konformisty oportunisty a blby.
Tamtéž (u Bavora) je velmi…
Tamtéž (u Bavora) je velmi zajímavý výčet převzatý z FB A. Baudiše :
Antonín Baudiš
Potom co Rusové zničili Američanům, Saudům a Izraelcům jejich projekt ovládnutí Blízkého východu, známý jako Islámský stát, vytvořili si tito jeho nástupce právě z Talibanu, jako nástroj pro destabilizaci Číny a Íránu. Dokládá to dech beroucí seznam vojenské techniky za 84 miliard USD, kterou Američané v Afganistánu Talibancům zanechali. A jen na konec, Taliban smí používat veškeré sociální sítě, zatímco Donald Trump nikoliv.
* 2 000 obrnených vozidiel vrátane Humvee a MRAP
* 75 989 vozidiel dohromady: FMTV, M35, FORD Rangers, Ford F350, Ford Vans, TOYOTA snímače, obrnené bezpečnostné vozidlá atď.
* 45 vrtuľníkov UH-60 Blachhawk
* 50 útočných vrtuľníkov MD530G
* vojenské drony ScanEagle
* 30 kusov vojenskej verzie Cessna
* 4 C-130
* 29 brazílskych A-29 Super Tocano Ground Attack
* 208+ lietadiel dohromady
* najmenej 600 000+ malých zbraní M16, M249 SAW, M24 Sniper Systems, 50 Calibers, 1 394 m203 granátometov, M134 Mini Gun, 20mm Gatling Gun a munícia
* 61 000 m203 rán
* 20 040 granátov
* Howitzery
* Mordary + tisícky nábojov
* 162,000 kusov šifrovacích vojenských komunikačných zariadení
Že tam amerikáni nechali zbraně, to se dočteme leckde, ale takovýto výčet teda bere dech)))
Afghánistán
Proč tam USA nechali zbraně.
Špatně,zdlouhavě a nákladně,by se tyto zbraně převáželi zpět do USA.
Takto,kdykoliv můžou vyslat armádu do Afghánistánu a zbraně tam mají.
Ten atentát dost napověděl návratu USA do Afghánistánu.
To je zajímavý postřeh.
Teď jen jak to zaonačit, abychom taky nemuseli zbraně kupovat. A aby to zdejší lidi nebolelo.
Zvací dopis ?
" Zahlídli jsme Usama, chodí tady s Rusama, říkají si Čuk a Gek, mají na tě, Amí, vztek ! "
A je to.
Traktor pro negry :D
Traktor z VW na baterky pro Afriku, no ja myslel ze je 1. april... https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zachrana-pro-Afriku-Je-tu…
Před cca 30 lety nám vyprávěl jeden švýcarský inženýr,
klasický příběh o Africe.
Pracoval tehdy na stavbě nějakého celku v Africe a viděl tam v jedné vesnici dřít ženy, ty nosily každý den na ramenou spoustu vody z řeky, zatímco chlapi leželi. Byl bohatý, bezdětný, tak se rozhodl a v té vesnici jim nechal udělat vrt a udělal pro ženy studnu, přitom nakoupil i potrubí a nechal jim vodu rozvést k chýším, i na políčka. Vše platil ze svého a byl šťastný, že aktivně pomohl konkrétním lidem.
No a za rok..., když tam zavítal znovu kvůli stavbě, jel se podívat do "své" vesnice. Tam - ženy nosily z řeky vodu na ramenou, chlapi leželi, vrt zničený, roury zmizely (po jeho dojezdu chlapi vše rozebrali, kov prodali a koupili si chlast). Podruhé už nepomáhal.
Pokud čerpadlo, bez něhož se rozvod vody
jaksi neobejde, nebylo na ruční pohon, pak jim studna byla po spotřebování paliva v nádrži čerpadla úplně k ničemu.
Pokud totiž do studny nemůžete spustit kýbl na špagátě, je Vám přesně na dvě věci a musíte opět mastit k řece.
Což těmhle dobroserům obvykle zůstává utajeno a "pomáhají" v podstatě nepoužitelnými hejblaty. Že by se zeptali na místě, jak by jim to nejlépe vyhovovalo, je samozřejmě ani nenapadne.
Pán nebyl dobroser, zkuste, Občane, jednou nejít proti svým...
Já jsem to napsala ve zkratce a smyslem textu nebylo rozebírat druh čerpadla, a zda tam měli přístup k pohonným látkám, nebo zda pumpovali, že....
Jak vidno a čteno, volební…
Jak vidno a čteno, volební témato se bude s přibývajícím časem stupňovat. Bojím se jak to bude po volbách.
Dnes přibyla jedna exkluzivita. Recenze knihy, kterou recenzent nikdy nečetl.
Ač nepovinně, začetl jsem se do nejlepší knihy roků od Babiše.
Dočetl jsem však jen do strany 10, ale i to stálo za to. Lži, pomluvy a manipulace.
NEpřijmem žádného uprchlíka. NE!!! "Česko podniklo krátký experiment s iráckými křesťany". Trošku té polopravdy, trošku tomu dát nádech toho dobra, trošku posunout význam (uprchlík-křesťan), hajzlík jeden zasranej. Ale jó, lopaty budou nadšený.
Dál to již čís nebudu. Pevně věřím, že je to i ve zbytku podobné. Zdá se mi dokonce, že zde Mára moc dobrou práci neodvedl. Soudím, že lépe by to napsal i Targus. Snad bych se takových okatých faulů nedopustil ani já. To vzájemné sebepochválení se s Orbánem je taky výživa.
Osobně mne těch deset stánek přímo urazilo. Tak primitivně povrchní účelovou manipulaci mi dát k sežrání? Ten Babiš mele skutečně z posledního!!! Vsází vskutku na tu nejspodnější nemyslící část národa, což mu v konečném zúčtování zlomí vaz. Díky Bohu, to je ale úleva, jak po š......!
Trochu jste urazil Targuse. Možná více než víte,
Navíc pochybuju, že by zrovna Targus potřeboval smolit takové kraviny. Leda za nějaké slušnější peníze, to by se dalo pochopit, šak reklamy točí už aji herci do kterých bych to nikdy neřek (potom ale působí žertovně - když se snaží přetvářit v nějaké velkotragické roli). Za milion v Praze psí bouda.
Obejít deset stánek by zmohlo každého, a to i kdyby se podávalo pouze výčepní.
Křesťan musí přijímat trpící. Jinak by nebyl spasen(nemám na mysli spasen, sežrán buržousty...ale spása coby cíl pozemského hemžení se).
Praktikující katolík se ale z tohoto může vykecat při ušní zpovědi.
Je však on vůbec křtěný....anebo je pouze evidovaný ?!??
To mne mrzí, že by to Targus…
To mne mrzí, že by to Targus mohl brát jako urážku. Mám jej za dobrého psáče, i když několik posledních článků se moc nepovedlo a dostalo se jim ode mne kritiky.
Zjednodušeně dostanu zadání a splodím text. Ten Babišův, alespoň těch deset stránek, je ohromná mizerie.
Ale jinak, souhlasím, Targus by takové hlouposti nikdy nepsal.
věštče
dnes se vám věštba moc nepovedla. Babiš vyhraje ať napíše sebevětší kravinu. A nějak moc se vyvyšujete nad lopaty- pro jistotu jste nenapsal- vidláci budou nadšeni. Vždyť Vidlák knihu označil za Geniální a Bartošovu, kterou ale nečetl, za blábol.
Věštec, kniha Babiše je určena pro alespoň trochu chápající
jedince.
Babiš jasně řekl, že NEBUDEME PŘIJÍMAT NELEGÁLNÍ MIGRANTY!!!!!!!!
Vy o nějakých víte?
Tu knihu fakt nečtěte, není určena výjimečně 3% populace, kterým to myslí tak uboze, jako vám.
Laco, jste vášnivý…
Laco, jste vášnivý obdivovatel Babiše, chápu to, leč nedělejte ze sebe pitomce.
Na těch prvních deseti stránkách se NEvyskytuje slovo nelegální, celkově sedumkrát:
str.14 U nelegálních migrantů bychom neznali ani skutečnou zemi jejich původu,
str.24 Rádoby morální otevřená náruč pro nelegální migraci dnes znamená boj proti islámskému separatismu za 10 let.
str.25 Tyhle informace budeme používat v EU v boji proti kvótám a proti přerozdělování
nelegálních migrantů.
str.25 Víte, jak se nejspolehlivěji pozná nelegální migrant od skutečně pronásledovaného?
str.26 Ale pokud k tomu budu mít co říct, tak žádné nelegální migranty nechceme a přijímat nebudeme.
str.27 Ten moje vláda odmítla, protože dobře víme, že pakt stírá rozdíl mezi nelegální a legální migrací,
str.35 Někdo k nám chce nelegálně migrovat?
Snažíte se obhajovat lži, nebo, že by svůj k svému?
Vždy člověk někde narazí na momentálně zaslepeného.
Podařilo se mi to to u Vlka (nabourával jsme mu jeho podporu přátel z ČSSD), podařilo se mi to u Bavora (nabourával jsme mu jeho antikominismus) - oba mě zablokovali. Vidlák (nabourávám mu jeho podporu Babiše) je velkorysý. Laca mám pro jeho většinové názory rád.
Petr...
mít někoho rád pro jeho většinové názory je dost zvláštní. To máte asi rád hodně lidí.
Mám ...
... a co?
Já nepodporuju Babiše... …
Já nepodporuju Babiše... Kdyby tu byl někdo druhý jako on, budu o něm říkat to samé co o Andrejovi. Ale prostě není. Babiš současné soupeře převyšuje o několik hlav. Mám vůči Babišovi spoustu výhrad... ale mnohem delší seznam výhrad mám vůči jeho soupeřům.
Ale musím také uznat, že letos to vzal za dobrý konec i Okamura. Tak teď jen čekám, jestli si to zase nepodělá nějakou hloupostí.
Zase...??
Pořád stejný tón :-)
Laco, nedalo mi to a začetl…
Laco, nedalo mi to a začetl jsem se, když je "kniha Babiše je určena pro alespoň trochu chápající"
Jak mám tedy chápat:
"Co v zahraničí? Plníme spojenecké závazky. A naši
spojenci si nás váží. Za to, jakou odvádíme práci
v dlouhodobých misích. V Afghánistánu. V Iráku.
V Mali. Taky jsme schválili mandát pro zahraniční
mise 2021 až 2022. Dáváme tím spojencům signál, že
je na nás spolehnutí.
Bojujeme s terorismem. Svoje odhodlání ukázala
Česká republika v Mali, Nigeru a Čadu, kde se zapojila do bojového uskupení Takuba. Spolu s námi
v něm bojují i Belgie, Dánsko, Estonsko, Francie,
Německo, Nizozemí, Norsko, Portugalsko, Švédsko......"
v souvislosti s Afganistánem?
Jako, je to dobrý, že z toho Afganistánu prcháme jak zločinci spolu s těmi co plní ty "spojenecké závazky", nebo jsme za pitomce co posloužili a teď mohou v klidu jít.
Vsázím hodně vysoko, že kniha byla napsána před tou ostudou a teď se to jaksi nehodí.
Jak se k tomu postaví ta 3%. Asi budou jásat.
Ostudná kniha, ostudný předseda vlády.
Vím, že sorta lidí…
Vím, že sorta lidí označovaná za lopaty je takové, no hanlivé, leč jak výstižně popsat skupinu jež jsou vskutku jen a jen kanonefutr pro ekonomické ždímání? Co víc, líbí se jim to. Vskutku to nemyslím nějak hanlivě, jen výstižně.
Nepodléhám zdejším náladám (skoro). Vidláci jsou jiná sorta lidí jež jsou jen takoví zemití, ale nemají s lopatovitostí nic společného.
Navíc je mi záhadou, že právě ty lopaty, jež jsou těmi co vlastní kapitál nejvíce ždímáni, je volí.
Z mého pohledu je již naprosto jedno, kdo bude zvolen a kdo bude vládnout. Čekají nás daleko větší pohromy jimž nejsme schopni již vzdorovat. Snažím se již jen a jen o to, abych ty budoucí pohromy ustál co s nejmenšími bolačkami. Na ostatní seru já, Bílý tesák i pes.
Generál Petr Pelz:
(...) Tálibán bleskurychle ovládl téměř celou zemi. Slovo „bleskurychle“ je klíčové, takovéto tempo vylučuje vojenské akce, prokazatelně bylo umožněno dohodami, pro vnější svět někdy i šokujícími. ..... Je třeba říci, že dohody mezi válčícími stranami jsou v afghánské kultuře tradiční záležitostí, a mezi Afghánci jsou ujednání vzájemně ctěna. Ovšem do další dohody. (...)
(...) Důležité je, že zatím k tak zásadní přeměně došlo na afghánské poměry bez krveprolití. A tady máme třetí klíčové slovo – zatím. Pro každého, kdo Afghánistán jen letmo sleduje, je raritní tříčlenná „Dočasná rada“ pro vyjednávání s Tálibánem ... (...)
(...) Američani k chaosu přispěli znamenitě svým počínáním. Budu jmenovat jen jednu záležitost. Proč opustili patrně nejbezpečnější základnu – vojenské letiště Bagram – se vzpírá zdravému rozumu i vojenské logice. Tato letecká základna v blízkosti Kábulu byla vždy prvním a posledním místem okupačních armád. Byla by ideální pro evakuaci cizinců i Afghánců z Afghánistánu. A skutečnost, že ji americké jednotky opustily ve 2 hodiny v noci, aniž by informovaly svého afghánského kolegu, velitele, který měl základnu převzít, je již zcela nevysvětlitelná. Drancující lapkové byli pak na místě dříve, nežli ANA. (...)
(...) Stále říkáme Tálibán, ale z důvodů, které jsem popsal, myslím, že dnes již to je hnutí, které má vytvořit „vládu národního porozumění“ – tedy bez Američanů a jejich maňásků. Ale jak znám Afghánce, ideálně za cizí peníze. To nevím, jestli vyjde. Hodně afghánských, myslím teď především paštunských rodin, to měla pojištěné tak, že jeden syn byl s Tálibánem, další ve vládním vojsku či policii a podobně. To je historicky běžná strategie i v Evropě. Teď se prostě domluvili. Mám ovšem obavy, že brzy to přestane být tak rodinné. Strašně rád se budu mýlit. (...)
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-To-nebyla-vojenska-akce-…
Třicet slepic!
.
Člověk v tísni rozhodně není...
(...) A konečně poslední výroční zpráva za loňský rok 2020.
Navzdory tomu, že pandemie covidu-19 omezila snad všechny soukromé i veřejné aktivity, podnikání, obchod, prostě kdeco, ČVT jako by se nedotkla.
Celkově ČVT rozházel 2 miliardy a skoro 300 milionů.
Z toho necelou polovinu z cizích státních rozpočtů, půl miliardy od EU plus dalších 54 milionů na její operační programy. Státní rozpočet ČR byl štědřejší než kdy dříve (168 a půl milionu), provázen rozpočty místními (skoro 77 milionů).
To je velmi zvláštní logika. Stát se ekonomicky sype na hromadu, vyhazuje miliony a miliardy za testy, vakcíny, nikdy neotevřené polní nemocnice, ministři se vymlouvají na nouzi a naopak slibují pečené holuby (budou přece volby), a vedle toho příjmy z veřejných rozpočtů pro bumbrlíčka ČVT rostou.
Jaké z toho má náš občan benefity?
Ptejme se těch, co vládnou, i těch, co tuto nepříliš hezkou hru podporují. (...)
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Clovek-v-tisni-rozhodne-n…
Re Petrpavel 07:54
Na revanš! :-)))
Sjela jsem rovnou na konec s tím příspěvkem o ČvT.
A teď si to pročítám od 1. stránky a koukám - Petrpavel hned poránu, a navíc vybral/já jsem vybrala ten samej střípek!