Zrovna když jsem si to před několika dny štrádoval českými luhy a háji, dozvěděl jsem se navýsost milou a příjemnou zprávu, totiž že náš vrchní cenzor Klíma už není vrchním cenzorem a byl odejít. Hřejivé teplo se mi rozlilo po těle, já většinou naší skvělou ojrohodnotnou a pravdomluvnou vládu poněkud kritizuju, ale toto mi opravdu udělalo radost. Víte, on ten Klíma byl divnej už od pohledu. Mně by se nelíbil, ani kdyby měl na starosti šíření svobody slova.
Samozřejmě nejsem naivní. Tam na vládě se nic nezměnilo. Oni stále chtějí budovat demokracii pomocí cenzury a dalších totalitních praktik. Stále chtějí chránit naše evropské hodnoty a občanské svobody pomocí umlčování a kriminalizování těch, kteří mají jiný názor. Stále dobře vědí, kdo je platí, komu jsou opravdu odpovědní a komu se musejí zavděčit. K žádnému demokratickému probuzení nedošlo.
Jen… dostali strach… trochu. Chystá se tu na ně demonstrace, kterou svolává člověk, který si to v uplynulých měsících politicky odpracoval. A oni na vládě umějí zachytávat signály. Tuší, že dezolátů spíš přibylo než ubylo. Co když se to tomu Rajchlovi povede a nedej Bože ještě bude vědět, co dělat po demonstraci…?
Navíc se tu z druhé strany angažuje i velice schopný a myšlenkově nezávislý Daniel Vávra, který své angažmá ve Společnosti na obranu svobody projevu vzal hodně vážně a dělá ho velice dobře. Zapřednášel si v parlamentu tak dokonale, že poslanci čuměli jak vrány a svojí argumentací se jen ztrapnili, což Vávra patřičně rozmázl na svém profilu, který má velice slušnou čtenost. Inu… v Praze kromě pražské kavárny existuje i pražská hospoda. (Mimochodem… jestli se tu jednou nemá navzájem pozabíjet Praha a láska proti vsi a nenávisti, tak bychom my venkovani měli na „pražskou hospodu“ shlížet velmi milostivým okem a měli bychom se snažit jim porozumět).
Andrej Babiš zase obměňuje svůj tým a myslí na budoucí volby. Vyjadřuje první představy, jak se do toho pustí a co to bude znamenat. Myslet si o něm můžete, co chcete, ale on je člověk, který má opravdu hodně možností a má k dispozici silné nástroje, aby se mu jeho záměr podařil. Prezidentská kampaň skončila a on si rozvázal ruce. Ne, nikdo neví, jak na to půjde, ale všichni v Pětikolce vědí, že v politice zůstává a připravuje se k volebnímu útoku na hlavní vchod do Poslanecké sněmovny.
Jaké je nejjednodušší vládní řešení? Není člověk, není problém. Upustíme páru. Zbavíme se Klímy. Koneckonců, loni stačilo zastropovat ceny energií, sice to nikomu moc nepomohlo a stát si nadělal spoustu dalších problémů, ale trochu to upustilo tlak. Teď byl v podstatě zastropován pan Klíma. Bylo na něj vidět, jeho jméno se hodně spojovalo se slovem „cenzura“ a tak se použilo osvědčené řešení. Lidé se mění, agenda zůstává.
Vsadím se, že se Klíma brzy vynoří v nějaké jiné funkci, kde bude dál prosazovat svoje velmi demokratické představy o budoucnosti… ale v této chvíli je uklizen z očí a jeho agendu (prý částečně) přebírá Tomáš Pojar.
Ten si podle mě dá větší pozor na jazyk, ale o to čileji bude pracovat v zákulisí. To je člověk znalý, opatrný, ten nenechá uniknout žádné pracovní verze nových zákonů. Asi nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že se agenda rozptýlí do jiných agend a z jednoho zákona se stanou různé paragrafy v různých jiných zákonech… klasika, ne?
Ale přesto…. podívejte se na novou situaci po prezidentské volbě. Konkrétně na Společnost na obranu svobody projevu, svolání demonstrace Jindry Rajchla a Babišovu konsolidaci hnutí ANO… Navzájem na sebe neútočí, byť každý situaci vidí poněkud jinak. Každý si to dělá trochu po svém, ale všichni o sobě vědí a reagují na sebe… Hele, ono to začíná být vidět. Bratrovražedné spory takřka zmizely. Jsou okrajovou záležitostí. Společný soupeř začíná být jasný – vládnoucí Pětikolka.
Nevím, čeho se tam na vládě báli nejvíc. Jestli chystané demonstrace nebo se chytli za nos z Vávrovy argumentace, nebo se podívali na preference hnutí ANO v posledním průzkumu. Možná platí všechno dohromady. Možná se nejvíc bojí toho, že jsme se přestali mydlit mezi sebou. Že jsme se v posledních měsících fakt něco naučili. Možná jsem naivní a hloupý Vidlák, který se dívá z periferie. Ale co jiného mi zbývá? Co jiného, než zkusit věřit, že bratrovražedné boje už jsou minulostí?
Takže… Klíma už je pryč… teď by mohl jít Pojar, ne?
PS.
Přátelé, v posledních dnech už nové žádosti o zaslání knihy klesly na několik kusů denně. Doma jsem zapojil celou rodinu a málem mi upadla ruka od podepisování, ale o tomto víkendu vše dobalíme. Na poště nás budou chtít zabít, ale myslím, že během příštího týdne rozposíláme všechno, co jste si do dneška vyžádali. Pokud jste si objednali zaslání knihy, do pátku byste jí měli každopádně mít. Od příštího víkendu jsem k dispozici na vidláckém mailu, pokud jste objednali, ale nedorazilo. Dohledáme, napravíme.
Rozesílací aplikace zůstane v provozu, ale vše, co si vyžádáte odteď a v příštím týdnu, to rozešleme až těsně před koncem měsíce. V březnu pak dám vědět a začnu rozesílat únorové předobjednávky. Stále platí, že mě můžete podpořit zasláním částky minimálně 350,- Kč na číslo účtu 164 883 276 / 0300. Knihy budu schopen rozeslat během března. Teď už není problém s dotiskem.
- Log in to post comments
Komentáře
Aja, Zauber
Asi v každé jiné diskuzi by dal do diskuze jeden takový vulgární příspěvek a další už ne!
Jedna věc je svobodně se vyjádřit, mít rozdílné názory a případně i rozbíjet diskuzi úderkou, věc jiná ale je psát nepříčetné, urážející, vulgární výroky!
Co je urazliveho na tom
rict o russkem zmrdovi, ze je russk, zmrd. Vetsina tady se hlasi k russackemu zmrdstvi, tak se za to nestydte.
Kapitán Jeb
Ty patříš k demoličnímu zmrdství, řeporyjský prase.
Být to můj blog ani bych příspěvek nečetl
a mazal z důvodu nicku. Přesně jak píše Zauber.
Kapitáne Nanucovaku tak si to rozdejte se mnou
Já vás ocením! Už jste se probral mým skvělým a jedinečným Programem Národní ZáchranyPNZ(+),který bude základem KSH tj Komunistických Sociálních Hodnot zvlášť vhodných pro vás NEOmarxisticke vládní bandity!
Proč se bojíte vy NEOmarxisticti piratšti zločinci změnit režim na takový,který by nekradl jako dnes dvě třetiny platů a penzí!Pan Puttler se chystá udělat i tady prý průvan,bude mít i proslov a prý změní chod planety a vyklonil celou osu!To by se i vám mohlo hodit,když teď ten dolar a kapitalismus jak rozhodli vaši banksteři prý padne,nejde to odvolat jen posunout v čase a co vy tam zločinci, mate dost spodního prádla v okopech Ukrajiny vám tam totiž snadno zhnědne!
No ni?
Výživných posledních cca 5 minut Martina Kollera
pro adoranty Babiše a Rajchla (většinou jsou to titíž lidé) :
https://www.youtube.com/watch?v=unWLay8gyA8
Babiš
Rozhovor s Babišem dokonce i na seznamu:-)
Obsáhle, zajímavé, ale zdá se že na sjednocení s Okamurou to nevypadá...?
Babiš: Koalice zažije peklo
dnes 12:21
Předseda ANO Andrej Babiš v rozhovoru pro sobotní vydání deníku Právo řekl, že je zásadně proti zvyšování věku odchodu do důchodu, že SPD je podnikatelský projekt a že jeho hnutí má zájem i o voliče pětikoalice nespokojené s vládou.
Článek
Po porážce v prezidentských volbách od vás odešel tým nejbližších spolupracovníků. Bartha, Vořechovský, Prchal. Jakými lidmi se teď obklopíte?
Ode mě nikdo neodešel. Já jsem si lidi vždycky vybíral. Tito kolegové byli předmětem nevybíravých útoků, takže to pro ně nebylo únosné. Byli jsme dopředu jasně domluveni, že pokud neuspěji, každý půjde dál svou cestou.
Nemůžete za tu atmosféru svou vyhrocenou negativní kampaní?
Nedělal jsem vyhrocenou kampaň. To je jedna ze lží médií. Dělal jsem kontaktní kampaň.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-babis-koalice-zazije-peklo-4042333…
Bureš je "kanibal"
Jede jen na sebe. Nedokáže (neumí) pracovat týmově. Chová se jako predátor. Nejraději by "sežral" všem stranám voliče, ale to nejde. Proto, mimo jiné, prohrál minulé parlamentní volby. Všechny vysál tak, že s ním nikdo nemohl udělat koalici. A fízl parta PŘÍSAHA (asi jeho béčko) se tam také nedostala... Chovanec svého času Bureše přirovnal k "berle mrazilce" - "kdo se vedle ní ocitne, již neprocitne" :-) A měl pravdu... Sám nikdy nebude mít většinu, takže se nejspíš spojí s ODS. A všechny ojebe... A Okomura, to je opoziční šašek. A podnikatelský projekt. Ten se přímo děsí, kdyby měl vládnout... On je rád na svých 10ti procentech... To mu stačí. Pokud to Rajchl a PRO nerozjede ve velkém stylu, zbyde jen to opozoční příštipkaření Bureše. Sice pořád lepší než fialový hnus, ale nebude to žádná zásadní změna... Asi tak.
Babiš versus Pavel
Vidláku, proč tak vehementně podporujete Babiše? Nic dobrého od něj nelze čekat. Stejně jako od Pavla, ten, uznávám, je 100x odpornější než Váš "Velký Bocian". Četl jste článek "Babiš by to jen okecával. Lži jeho i Pavla. Plukovník k volbám úplně jinak?" Odkaz je zde: https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Babis-by-to-jen-okecaval-L…
Du Na
Duno, a koho, má podporovat?? Ty tříprocentní naivy, co se NIKDY nedostanou do Parlamentu nebo toho směšného japončíka, co si ze svých 10 procent parádně žije a mektá a mekta a nebo někoho, kdo má 2 mil voličů??? matematiku znáš?? V Parlamentu a volbách vítězí MNOŽSTVÍ, jewstli jsi si nevšiml. Bocian ,je pro tebe nepřijatelný, tak máš Pavla, pro tebe ještě víc nepřijatelného. Chlapče, chlapče, není to dobréé, cha
Lidi vymysleli spoustu věcí…
Lidi vymysleli spoustu věcí aby se zbavili roboty, jha placení daní panstvu, a je jim to gancegálfutrál na hovno, páč latínium přerozděluje vrchnost pomocí svých kuběn a kolaborantů. Igdybyste vymysleli replikátory na potraviny, 3d stavění domů nebo cokoli co by ohrozilo moc nad váma, pamatujte si, že vám to zdaní tak, že vás přejde chuť. Blaho se brzdí už pár století, a imbecilové na to eště nepřišli, dycky přindou k vyžranýmu talíři, špajze, zemi a věří temu, že na víc nemají. Že klidně budou zase rozvojovou zemí. To je posrání.
Hovada u moci se starají jen…
Hovada u moci se starají jen brzdit lidi od blaha. A jak? Uděláš díru, zahrabeš díru, spočítáme kolik děr a jak dlouho na ministerstvu "práce", to přepočítáme přes latínium aby si nezbohatl. Zdaníme , přerozdělíme potenciály děr a převedeme do státní kasy, kerá je naše. Né vaše. Naše. Nechápete, chápu. Krávy a volové vysírají lejna v kancelářích, stojí to majlanty, ale spočítáme hodiny, přerozdělíme, převedeme přes latínium a doplníme zdrojem. A gdo je zdrojem? Blboni si myslí, že potřebujeme ruské zdroje. Ty zdroje se převedou na latínium a skončí při hrabání děr a v kancelářích gde krávy a volové vysírají lejna v kancelářích, stojí to majlanty, ale spočítáme hodiny, přerozdělíme, převedeme přes latínium a doplníme zdrojem. A gdo je zdrojem?
Dlouhý dolet
Další posun...?
Británie bude první zemí, která poskytne Ukrajině zbraně dlouhého doletu, řekl Sunak
Michal Sobotka
Britský premiér Rishi Sunak v sobotu na třídenní mnichovské bezpečnostní konference uvedl, že Spojené království bude první zemí, která poskytne Ukrajině zbraně dlouhého doletu.
Článek
„Když Putin začal tuto válku, vsadil na to, že naše odhodlání ochabne. I teď věří, že ztratíme nervy. Dokážeme mu, že se mýlí. Společně musíme pomoci Ukrajině, aby ochránila svá města před ruskými bombami a íránskými drony. Proto bude Spojené království první zemí, která poskytne Ukrajině zbraně dlouhého doletu,“ řekl Sunak (na videu níže od 1:22).
Následuje obsah vložený z jiného webu. Zde jej můžete přeskočit.
Přejít před obsah vložený z jiného webu.
Britský premiér vyzval spojence, aby zdvojnásobili pomoc, kterou Ukrajině poskytují. Dodal, že ruské jednotky každým dnem způsobují více bolesti a utrpení a pouze společná snaha ukrajinských spojenců podle něj učiní rozdíl.
„Jediné, co utrpení může změnit, je ukrajinské vítězství. Potřebujeme vojenskou strategii, aby Ukrajina získala rozhodující převahu na bojišti a vyhrála válku a politickou strategii, aby vyhrála mír,“ dodal Sunak.
Britský premiér se domnívá, že v této válce jde o suverenitu jednoho národa více než o bezpečnost. Zbraně dlouhého doletu by Ukrajině mohly pomoci provádět například údery na Rusy okupovaném Krymském poloostrově, dodal Sunak.
Británie je jednou ze dvou zemí, kterou od začátku války na Ukrajině oficiálně navštívil prezident Volodymyr Zelenskyj. Do Londýna přiletěl před deseti dny a hovořil mimo jiné také se Sunakem či britským králem Karlem III.
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-britanie-bude-prvni-zem…
Má to hodně špatných scénářů,
ale neustálá eskalace je to, co mne děsí nejvíce.
Tymákovan
Moje řeč. Mám pocit, že už sedíme na sudu s dynamitem a děsím se kam to zajde... Neřeší se mír, řeší se rozšíření eskalace ... pořád to zrychluje
Ta návštěva Bidena v Polsku, různá další "setkání", Scholz s tanky a teď ještě tohle:-(
Putin musí osvobodit jevropu…
Putin musí osvobodit jevropu. Ví, kam pustit bombičky.
Omluva předem za mimotéma
Dobré poledne Itkico a Tymákovane,
plním svúj slib - tenhle výživný článek o trolloelfech (elfové= původně trollové) jsem měla na mysli:
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/cesti-elfove-rusti-trollove-dezinform…
Jen výňatek: ".....Chceme bránit náš stát a bojovat proti ruské propagandě," říká mohutný rázný muž, který kvůli vysokému postavení ve veřejné sféře tají svoji totožnost (redakce Aktuálně.cz ji zná). Je to jeden ze zakladatelů české skupiny ... říkají si elfové."
".....Působíme v tradičním veřejném i kybernetickém prostoru. Monitorujeme činnost nepřátel na internetu a získáváme informace o konkrétních osobách napadajících hodnoty, na nichž stojí Česká republika. Nepřátelské sítě nejen sledujeme, ale i aktivně podrýváme...."
.... Jsme studenti, lékaři, učitelé, hasiči, podnikatelé, kybernetiční specialisté, umělci, řemeslníci, vědci, policisté, vojáci, vysvětluje zakladatel českých elfů ....."
---------------------------------
Snad jen ještě tolik, že ti trolloelfové jsou placeni podle aktivity na webech (přesná pravidla už dnes neznám, o jejich začátcích bych bývala mohla psát diplomku) a každou naší reakcí na ně, těm bezcharakterním tvorům pomáháme k výdělku.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Původní článek o EH jsem nenašla, ale i tady je spousta informací:
https://www.epochtimes.cz/2022/08/09/kdo-provozuje-a-financuje-neziskov…
Ty sumy na platy nejsou roční, ale měsíční!
Teď už nemám čas, možná ještě něco připíši k večeru. Hezký den :-)
Moc děkuji, bylo by to velmi vtipné,
kdyby to nebylo tak smutné a vážné. Sice nemáme na důchody a zdravotnictví, ale na tyto trolly peníze máme. Jen pár citátů.
To všechno dobrovolně, bezplatně, ve svém volném čase.
Zatím prozrazuje, že do komunity patří například lidé stojící za facebookovým profilem "Smějící se bestie" - na FB, kde je povinnost mít pouze občanské jméno a příjmení a kde při podezření vyžadují kopii občanky nebo pasu bez ohledu na GDPR ?
ad Tymákovan
On je ten článek už pár let starý. Pamatuji si, jak mne tehdy šokovalo, že oni sami se tou činností ještě chlubí v novinách. DNes už jsme tak otrlí, že nás ani nepřekvapí, když policie (dnes na PL) chválí občany za to, že častěji práskají. Plná huba mravnosti a morálky, jen už ani nedokáží rozlišit, zda je nemravné práskat policajtům, nebo stíhat za názory. A míra naší otrlosti vůči nepřijatelnému bohužel stoupá /klesá(?) až se to dá přirovnat k sebepoškozování. Příliš rychle si zvykáme a příliš rychle akceptujeme pravidla těch, kdo z huby moralizují, ale v reálu se snaží jakékoliv lidské hodnoty a zásady vymazat ze života.
Ještě k těm trollům - slušný člověk, který má nějaký hodnotový žebříček, by se k takové prostituci nepropůjčil. Proto jimi pohrdám a jakoukoliv reakci na ně považuji za potlesk. A věřte tomu, že oni taky - jsou za příspěvky a reakce placeni.
I Vám přeji dobrou noc
ad Alice
Zdravím Alice,
děkuji že jste si s tím dala práci a článek našla:-).
I když nemohu říct, že by mě přečtení potěšilo. De facto to samozřejmě víme, ale pokud to čteme takhle arogantně sesumírované, je to opravdu děsivé!
Tolik fanatismu, tolik zkreslování, tolik nepravd.
Obě to máme tak, že na "ně" sice většinou nereagujeme, ale to nijak nesnižuje jejich "nebezpečnost, komičnost, ale i odpornost".
Chápu, že všichni nemůžeme a nebudeme mít stejné názory, stejné vidění světa, stejná přesvědčení, ale donášet v "zájmu své pravdy", snažit se škodit, vnucovat druhému, že jeho názor je špatný a ještě "ruský" to už je "jiný šálek čaje"?
Respekt a tolerance k druhému, nic?
I druhý váš odkaz je výživný:-). Ale tam bych nic jiného nečekala:-)...
Nicméně mě na té stránce zaujalo "povídání" Ministryně spravedlnosti Maďarska Judit Varga. Jako by nestačilo, že už mají Orbána:-)! Přestože se jedná o starší článek, je stále vypovídající!
Její některá vyjádření:
Naše hodnoty jsou ohroženy a sociální sítě tento jev posilují. Vše, v co věříme, se stává terčem, a je proto ohroženo: Bůh, vlast, rodina, národ, tradice, hranice, práce, majetek, výtečnost atd. To se projevilo, když maďarskou vládu tvrdě napadali za to, že do ústavy doplnila tak evidentní skutečnosti, jako je fakt, že otcem dítěte je muž a matkou žena.
„Liberálové chtějí vtrhnout do společnosti všech zemí a chtějí ostatním vnutit svůj způsob života a sociální – nebo chcete-li socialistické – sítě jsou mocným nástrojem k dosažení tohoto cíle.“ – Judit Varga
Maďarsko již dávno pochopilo, že si musíme vyšlapat vlastní cestu, abychom si uchovali to, co je nám drahé. Pokud chceme, aby lidé řídili technologie a ne naopak, pak by měly platit stejné zákony v reálném i digitálním světě. Právě to zaručuje normální způsob života společnosti.
Takhle si žijeme:-)
Hezký den:-)
https://www.epochtimes.cz/2022/08/09/kdo-provozuje-a-financuje-neziskov…
O těch hodnotách a dokonce morální nadřazenosti
mluví velmi zajímavě americký generál, to video sem někdo dal, ja potom odkazoval na jiné části. Je to dlouhý rozhovor, dovolím si teď ještě jednou na něj dát odkaz, právě na asi čtyřminutovou část o morálce.
Kdo dostatečně nevládne anglicky dejte si CC a překlad do češtiny.
https://youtu.be/ThKJX-R8yzE?t=1816
Děkuji Itkico za reakci
Když Maďarsko, tak tohle je skutečný, sebevědomý státník:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Svet-se-zblaznil-pronesl-…
--------------------------
Ne, jako český důchodce-čekatel, který se snad chce znemožnit ještě před nástupem do funkce:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-General-Pavel-v-Pol…
Reakce:
„Kudowa Zdrój! To je nejlepší způsob k vylepšení vzájemných vztahů, a vůbec si nedělám legraci,“ komentovala pozitivně komentátorka Lucie Sulovská, že Pavlovi tímto způsobem narovnávají zahraniční vztahy (???)
.... Kopeckého holubička je na tu dámu moc mírné označení, i když taky lítá, spíš však jako ty balony nad Amerikou. Ona ale ani vítr vůbec nepotřebuje. Tak mne napadá, že bychom si blbost mohli dát jako český vynález pro GD, té máme nadbytek. Když se tak člověk do toho českého rybníku zakouká, je mu nanic.
Dobrou noc
ad Alice
Alice, děkuji za reakci i za odkaz:-).
Vždy když se "setkám" s prezidentem Orbánem, povzdechnu si a závidím!
Je to nejen velký státník, politik, ale i moudrý člověk!
Zacituji tu kousek z jeho projevu:
Může si Maďarsko za takových okolností dovolit zůstat na straně míru způsobem, který je v přímém rozporu s mírem našich spojenců? Samozřejmě že můžeme, protože Maďarsko je nezávislý, svobodný a suverénní stát a neuznáváme nikoho jiného než Boha nad námi. Je však správné – morálně správné –, abychom zůstali mimo válku? Jsem přesvědčen, že je to správné – a vlastně jedině správné,“ prohlásil Viktor Orbán ve svém projevu, načež dodal, že by nebylo morálně správné upřednostňovat zájmy Ukrajiny nad zájmy své vlastní země.
Maďarský premiér ve svém projevu prohlásil, že Budapešť do konfliktu nedodává zbraně a raději se soustředí na mírovou spolupráci se všemi státy. „Naše zahraniční politika zůstává stejná: chceme i nadále získávat přátele, nikoli nepřátele; chceme, aby všichni – východ i západ, sever i jih – měli zájem na úspěchu Maďarů. Vytváření spojení namísto vytváření bloků,“ zopakoval Orbán svou dlouhodobou zahraničněpolitickou koncepci.
A tak se zase vrátím na zem:-).
Druhý odkaz už jsem zaznamenala už předtím. Včetně té fanatické paní...
I bych hulánovi odpustila nakupování v tržnici:-). Radši bych ho viděla tam než na Hradě:-). Ale děsí mě ty jeho aktivity, které už teď vyvíjí, aniž by měl vlastně mandát. Co tedy bude pak?
Ještě krátce k "novodobým svazákům". Někde jsem na sorošznamu zahlédla info, že policie kvituje, že se "lidé nebojí hlásit". Asi by to spíš mělo znít, že se "udavači nebojí udávat".
Pomalu si zvykáme, že je to součást našeho života? Jako, když se tu v diskuzích objevují vulgární výrony a nic se neděje? Asi důsledky inkluze...
Dobrou noc
Re: Itkica, tymákovan Zůstaňte v
klidu.
Soudruzi poskytnou právě tolik raket dlouhého doletu, aby utržili co nejvíc peněz a aby byly Ukrům k totálnímu hovnu.
ad Targus
Kéž byste měl pravdu. Ale jejich aktivita a výkřiky mi připadají čím dál horečnější...
Racionální uvažování mi jasně říká,
že máte samozřejmě pravdu. Ale kus pudového strachu tu zůstává.
Re: Itkica a Tymákovan Zkuste si napřed vyhodnotit reálný
účinek doposud dodaných zbraní.
A nezapomeňte vzít v úvahu skutečnost, že do podzimu loňského roku bylo nasazeno z ruské strany minimum skutečného vojska, resp. prvosledových jednotek.
V celé předchozí anabázi hrály významnou roli jednotky oblastního významu - kozáci, ekvivalenty národní gardy (Čečenci a spol.), Vágneři, atd.
Nyní se situace poněkud obrátila, Jsou tam např. lidi z pskovské divize, z 52. armády jižního okruhu, atd.
Pokud budeme brát za bernou minci ohlášený počet zničených bojových vozidel UA (vyšší, než 8 000) za cca 10 měsíců konfliktu (ke konci kalendářního roku), nemusíme se příliš obávat, že by rakety dlouhého doletu dodané z GB nějak výrazně vychýlily dosavadní vývoj.
Jako základní problém je možno definovat rozmělněné nasazení dodané bojové techniky. Pokud dodáte techniu najednou a obsadíte ji vycvičenými a namotivovanými vojáky, můžete vytvořit opravdu silnou bojovou skupinu schopnou docílit nějakého výrazného posunu.
Pokud novou techniku podáváte po troškách a zformované jednotky posíláte na linii dotyku pouze za účelem látání děr v obraně, moc dobře to nedopadne, je to vlastně jen přehlídku vyhozených peněz a zmařených životů.
ad Targus
Díky za shrnutí a argumenty. A s tím co píšete souhlasím.
Jenže pořád mám myšlenky i na "depopulaci", vyhrocování konfliktu, které se mi zdá, že teď zrychluje, ohnivá prohlášení, kde "míroví štváči" nemají místo a také ty "červené linie" Ruska, za které "nepůjde"?
Domácí luhy a háje
A ještě trochu z našeho „kulturního“ prostředí pravdolásky…
Tak asi takhle...
Kdyby si Jana "Dezinfo" Hamplová zkusila aspoň jednou poslechnout nebo přečíst, co říkám o nedostatku léků a jaké jsou jeho příčiny, nemusela by si vymýšlet hlouposti o nefunkčním očkování. Škoda, že radši volí jednodušší cestu a snaží se podbízet lidem lacinými konspiracemi.
Ministrova reakce členku horní komory Parlamentu rozhodně nenechala chladnou. Senátorka Hamplová zaslala Válkovi dopis, v němž požaduje omluvu. „To, že patřím mezi kritiky této vlády, tedy i Vás, neznamená, že mne člen této vlády může takto urážlivě označovat. Ode mne nikdo nečetl žádné urážlivé označení, a už vůbec nikdy bych jakkoli nezasahovala do jména. Nemusíte se mnou souhlasit. Dokonce se mohu mýlit a vše ve zdravotnictví je v absolutním pořádku… Ale ministr by se nikdy neměl snížit ve své reakci k něčemu tak primitivnímu, jako je osobní urážka, což jste učinil,“ píše ve svém dopise senátorka Hamplová. Vyjadřování ministra Válka podle jejího úsudku neodpovídá tomu, jakou úroveň by měl mít člen vlády České republiky. Na Facebooku pak ještě vyjádřila obavu, zdali nám nevládne „čtvrtá cenová“.
Ministr Válek v reakci na dopis senátorky Hamplové sdělil redakci Seznam Zpráv, že se za svůj výrok omlouvat nebude. „Je snadno dohledatelné, že paní senátorka cíleně a systematicky pracuje s dezinformacemi,“ podotkl vládní politik a své oponentce vytkl např. její kritické postoje ke covidové politice či masové migraci z Ukrajiny.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jana-Dezinfo-Hamplova-pos…
Když jsem to včera četl říkal jsem si,
že napsat Vlastimil "kripl" Válek je tedy zřejme v pořádku a ani to nemusí být metafora.
Tymákovan
To by se asi "hráči tankových her" nelíbilo, výstižné by to ale bylo:-)
On je to takový náš
poručík Gruber s jeho tančíkem.
hráč:-)
Zde je pokračování toho "čestného" boje...?
Má tu správnou podporu:-)
Lži a dezinformace nejsou názor
Válek
Děkuji za všechna slova podpory ohledně výzvy paní Zwyrtek Hamplové. Vážím si toho a jsem rád, že je tu tolik lidí, kteří nejsou lhostejni ke lžím a dezinformacím ve veřejném prostoru. Jsou to právě dezinformace, které výrazně přispívají k štěpení společnosti a vykopávání příkopů.
Dezinformátoři se ohání pravdou a právem na názor, ale jakmile je někdo přistihne při šíření nesmyslů a konfrontuje fakty, začnou kličkovat s výroky o alternativní pravdě. Denně se s tím potýkám v praxi. Lži a dezinformace nejsou názor. Je čas začít na to poukazovat.
Edelweiss
Ještě malý návrat k té "jiné" Edelweiss.
Poslal to čtenář panu Kulhavému a je to výrazně podrobnější vysvětlení té "dětské" skupiny za války v Německu.
Zaujalo mě to, tak jsem vložila tu část, kde se popisuje, celou, včetně závěru:-).
Edelweiss Piraten – děti, které děsily nacistické Německo. I spojence.
Publikováno: únor 2012
Nejdřív to byly spíš gangy. Mladí lidé se poflakovali po ulicích, nenáviděli Hitlerjugend a jejich členy mlátili, kdykoli mohli. Během války byl však jejich odpor vážnější. Schovávali německé dezertéry, kradli nacistům munici a vykolejovali vlaky. Většině členů Edelweiss Piraten přitom nebylo víc než osmnáct. Byly to ještě děti. Tři ze členů hnutí Edelweiss Piraten nacistický stát popravil za odboj. Na začátku hnutí byla prostě jen náctiletá revolta proti Hitlerjugend. Skupiny nazývané podle květu protěže (Edelweiss), který si daly do znaku, tvořila mládež z dělnických rodin nejčastěji ve věku mezi čtrnácti a sedmnácti lety. Hledala v nich to, co jim nacistické mládežnické organizace upíraly, svobodu, dobrodružství, skutečné kamarádství a legraci, píše list The Telegraph v únorovém nekrologu jednoho z posledních členů Edelweiss Piraten Jeana Jülicha (přináší ho ale se zpožděním, zemřel ve věku dvaaosmdesáti let již v listopadu 2011). Nekontrolovatelní, kteří milují svobodu, lásku a život Tito mladí lidé nosili dlouhé vlasy, pestrobarevné košile, šortky a šátky kolem krku. Ve čtrnácti odcházeli ze škol, práci pro nacisty v továrnách flákali, místo toho je bavilo scházet se po kavárnách a toulat se ulicemi. O víkendech trampovali, podnikali výlety na kolech, hráli na kytary a zažívali první sexuální experimenty, které náctiletým genderově separované nacistické hnutí mladých upíralo. Es War in Shanghai Písně byly významnou součástí života „pirátů“.
Velmi se se lišily od propagace, od hodnot nacistické „lidové komunity“ Volksgemeinschaft. Nejznámější se stal song Es Was in Shanghai o půlnočním setkání dvou Němců z Hamburgu a jejich přítele ze San Franciska. „Nebyla to politická píseň, zpívala ale o touze po cizích zemích, kamarádství a nezávislosti,“ cituje list The Independent Jülicha. U táborových ohňů Hitlerjugend byla skladba zakázaná. Byli ve skupinách po deseti až patnácti a mezi jednotlivými městy se družili, ať to byli kolínští Navajové, Toulaví frajeři z Essenu, Vlčí smečka, Harlem Club či Kitelbašští Piráti. Nakonec měli několik tisíc stoupenců (jen v Kolíně nad Rýnem vedla nacistická bezpečnostní organizace SS složky na tři tisíce místních „pirátů“ a „pirátek“). Byli hluční, nespoutaní a sebevědomí. Dostávali se do konfliktů s Hitlerjugend a jejich patrolami. Přesněji řečeno, aktivně je sami napadali. Nikoli kvůli tomu, že by byli v kontaktu s antifašistickým socialistickým či komunistickým odbojem.
Nacistické hnutí se stávalo terčem jejich útoků proto, že ztělesňovalo vše, co nenáviděli: indoktrinaci, poručníkování, ideologii odcizeného řádu. Často přicházely ke slovu i zbraně („V ponožkách jsme mívali schované nože,“ vzpomínal Jülich) a bitky končily většinou vítězstvím pirátských skupin. V očích nacistů měli reputaci nekontrolovatelných a nevyzpytatelných chuligánů a neurvalců, kteří kosí skupiny Hitlerjugend, kdekoli se objeví. „Každé dítě ví, kdo jsou Kitelbašští piráti. Jsou všude, je jich více než Hitlerjugend. Bijí naše patroly,“ píše se ve zprávě jednoho nacistického činitele z roku 1941. „Žádám proto, aby se s touto lůzou jednou provždy zatočilo. Když členové Hitlerjugend vyjdou na ulici, riskují své životy,“ přiznává další zpráva. „Piráti“ na to byli hrdí. Jejich heslem se stalo „Nekonečnou válku Hitlerovi.“ Jejich odpor byl tak absolutní možná i kvůli jejich mládí. „Naší písní je svoboda, láska a život, jsme Piráti protěže,“ zpívali v době, kdy celá země oslavovala heroickou smrt pro dobro vlasti.
DĚTI NA ŠIBENICI
Válka změnila skoro vše, včetně Edelweiss Piraten. Děti byly nuceny předčasně dospět. To, co se snad ještě pořád mohlo nazývat pubertální revoltou proti autoritativnímu řádu, se stalo vlastně přímo historickou misí. Teď už to nebyly „jen“ potyčky s konkurenční partou z Hitlerjugend a čmárání protinacistických hesel na zdi, za což riskovali „jen“ bití a mučení na policii, ponižující oholení hlavy a popotahování rodičů. Protinacistická propaganda „Někoho napadlo napišme heslo ´Po válce budou padat hlavy nácků´ na lokomotivu. A skutečně jsme to dva večery poté, za silného bombardování, udělali. A vlak s tím nápisem opravdu vyjel.“ „Připravovali jsme letáky z krabic od bot, byly na nich nápisy jako ´Američané už skoro překračují hranice Říše´, ´Skoncujte s tou všivou válkou´ a další. Pamatuju se, že když padl Stalingrad, udělali jsme plakát s Hitlerem, který se směje uprostřed mrtvých těl. Pod ním byl nápis: ´Cítím se tak svěží, jaro přichází.´“ (svědectví členů Edelweiss Piraten, shoahproject.org).
V opuštěném bunkru na předměstí Kolína nad Rýnem ukrývali uprchlíky z koncentračních táborů, Židy, německé válečné dezertéry i uprchlé nuceně nasazené. Napadali patroly, vykolejovali vlaky s municí, sypali do nádrží nacistických aut cukr a kradli z nacistických skladů zbraně i jídlo. V Kolíně dokonce v roce 1944 plánovali vyhodit do vzduchu velitelství gestapa s pomocí roznětek z nevybuchlých britských bomb. Nikdy k tomu nedošlo, plán byl prozrazen při zátahu poté, co jeden z nich zastřelil nacistického informátora. A mnohem temnější obrysy dostaly i tresty. Kvůli kolínskému plánu byl ve svých patnácti zatčen i Jülich. Bez soudu ho drželi v izolaci, několik měsíců ho mučili a nakonec transportovali do koncentráku, z něhož se dostal až po osvobození Američany. Přežil, na rozdíl od svého šestnáctiletého kamaráda z kolínských Navahů Barthela Schinka. (Jiří Sirnica)
Je tedy na Vás, jak pojmenováni Edelweiss vnímáte. Nicméně u Zelenského podporujícího Azovský prapor složený především z ukrajinských neofašistů lze těžko předpokládat, že by část své armády pojmenoval po odbojné mládeži.
Co nám Česká televize…
Co nám Česká televize zatajila
https://www.youtube.com/watch?v=G-yV-d1p56k
ad anom
Byla jsem, pochod byl hezký:-). A nevím jak to měla tv, nesleduji, ale na sorošznamu o tom něco málo bylo:-)
ad zimní demoška
Na tu demonstraci řekli jen to, že se sešlo "několik set" demonstrantů....
Ale tady to vypadá spíš na několik tisíc.
A k tomu nevlídné počasí, zima....
To by rozhodně zasloužilo větší prostor v televizích. A zároveň to je slibné na 11. březen.
Včelka
Nene, set to nebylo:-). Ale netroufnu si odhadnout... Počasí děsné (což ale může být i v březnu), ale nějak to vůbec nevadilo:-).
Spíš, aby se nesnažili vymyslet nějakou "protiakci". Mají na to spoustu času, když je to tak dlouho inzerované a mají ty své "svazáky" vlezlé všude...
Zasmát se:-)
Pustit si video a zasmát se:-).
Snad jsem je vložila dobře, jinak jsou ale v článku...
FIALA JE LHÁŘ
MILENA DOUŠKOVÁ
Zde jsou jeho dvě videa které dokazují jak velký je Fiala lhář a jak rád sliboval něco, co vůbec nehodlal splnit. Jeho priorita je Ukrajina a pociťujeme všichni u nás doma na vlastní kůži.
Co však musím dodat, lháři jsou tam všichni. Slibem nezarmoutí – to je jejich hleslo a sypou cestičky do svých křesel pro blbé občany sliby, na které jim člověk s normálním rozumem nemůže nikdy skočit.
30 let lhaní a pořád se věří slibům politika. Mentalita našeho člověka se roky po převratu nějak záhadně mění. Většina už neumí číst mezi řádky a myslí, že co politik, to člověk dosazený pro jejich dobro. Bože ta bláhovost mi leze krkem.
Tak třeba Fiala nám před volbami tvrdil, že pozdější odchod do důchodu nepřichází do úvahy a zvyšovaní daní také není na v jejich zájmu.
http://politikarina.cz/wp-content/uploads/2023/02/nejlepsi-komik.mp4?_=1
http://politikarina.cz/wp-content/uploads/2023/02/fiala-duchod.mp4?_=2
https://pravyprostor.net/?p=156478 Co se týká valorizace, no tak to vůbec ne, protože na tohle máme zákon.
Kolemjdoucí pode mnou je pomocník krachující vlády
Chce ji už chroptící dobít žulovymi kostkami a molotovovymi koktejly!Je to on,který přišel na to,že pan Puttler nařídil vládě prostřednictvím EU lejna celé EU a naše odzbrojení a ta EU má podle toho politbyra prohledat sklady,zda tam nestojí nějaký sovětský tank a plánuje se i dát do pohybu dva tanky stojící před německým Parlamentem ještě z války!
Co dělá ten mizera Puttler?
Aby zbrzdil dobývání Bachmutu,který už evakuuje papíry ze štabu toho ZELI nařídil,aby Wagnerovcum nedali munici jen slepaky! Takže Bachmutu padne až v květnu!Cíl toho opatření vytroubil velitel Wagnerovcu a bacha na to!Je to jako vše prolhané a zákeřné ,má se totizž!
pomoci naší vládě a EU se totálně odzbrojit a tak naše vláda za vedení Komančového presidenta instaluje svůj sen NEOmarxismus s heslem
NEBUDETE NIC VLASTNIT a budete sťastni!
A fcil mudrujte pacani!
No ni?
Nedejte se mýlit proç Kolemjdouci tu opakuje koment
Cílem je ukázat,že kdosi chce udělat to co by měl přání udělat on tj podpálit jako kdysi pan Hitler Sněmovnu a ukázat,že ON by to neudělal,ale to není pravda,nebo jak to vlastně myslíte pane K.?To tu pište a ne takové zkomoleniny,aby se lidé poplantali!
No ni?
Vidlácká lúza chce zapalovat
Ládik!!! napsal: 19 února, 2023 (1:57)
Demonstrace pod koněm je hepening, ať je tam 100 lidí nebo 200 000.
Proti vládě, nebo-li proti plánované bídě se má demostrovat před strakovkou, v ruce dlažební kostky a molotovy.
Budova má hořet, policie má mít strach a televize to má vysílat v přímém přenosu.
Žádná tribuna a kecy, ale neřízený řev z nasranosti z bezmoci, z bezvýchodné situace a bez strachu z následků.
Strach musí mít vláda, parlament a policie.
Jinak je to celé na hovno.
Re: Kolemjdoucí Co je v tom příspěvku
špatně, okolojdoucí lůzře?
Jenom taková metafora, jako…
Jenom taková metafora, jako s tou fialovou válkou.
Kolemdoucí
kolemjdoucí, já bych byla pro defenestraci, je to osvědčené, nezničí se majetek a ti, co poletí, si to jistě zapamatují. tak co, kolemkráčející, spokojen?? Hi
Naprosto perfektní návod na program demonstrací, které
chystá či bude chystat zdejší opozice.
Pane Dvořáku, máte ode mne nikoli pět kur, nýbrž celou drůbežárnu.
https://www.litterate.cz/demonstruji-demonstrujes-demonstrujeme/
Dobré, čím více lidí pochopí nebezpečí,
že na Ukrajině se nebudou jen bezúčelně topit naše peníze, ale že tam opravdu mohou začít umírat naši odvedenci z donucení, tím více lidí uslyší na mír. I v USA už padla administrativa ze stejného důvodu. ( Nebudu diskutovat s žádným trollem, že poslední kapka bylo něco jiného, vzedmutí lidí bylo proti válce, vše ostatní už jen domino. )
Odpověď Targus
Ten rozbor situace v tom odkazu v těch čtyřech bodech je perfektní. Pokud bychom dosadili rok 1989 a místo Bruselu USA a nadnárodních korporací dosadili SSSR a Komunistické strany. Bylo by to přesně to samé. Tehdy se systém u nás zhroutil poté co se začal reformovat SSSR.
Jenže se obávám že není dostatek času čekat na to až se zhroutí USA, EU o mezinárodních korporacích ani nemluvě. Spíš věřím tomu, že systém zhroutí v době, kdy většina lidí nebude schopna platit účty za nájem, energie, potraviny, oblečení atd. Bohužel v té době budeme tak zadlužení že vyhrabat se z toho srabu už bude nemožné.
Re: freud Máte pravdu nejméně částečně. Otázkou ovšem
zůstává, kdo a kolik bude platit.
K tomu jen malou připomínku, že v momentě, kdy je dluh nastaven tak, aby byl obtížně splatitelný, či dokonce nesplatitelný, dochází k nepředvítatelnostem ve vývoji, což taky není úplně dobře pro ty, kteří chtějí kasovat. Ano, mám na mysli Výmarskou republiku.
A samozřejmě máte pravdu, že u nás se režim svalil AŽ PO zásadních událostech u našich tehdejších protektorů (pěrestrojka, uvolňování svazku po ekonomické i politické stránce). Náš boj, že jsme pouze přelezli z jedné řiti do druhé.
Nicméně řekl bych, že čím nepravděpodobnější možnost rozpadu jednoho systému, tím větší rychlost v případě, že k tomu OPRAVDU dojde. A že ten náš jedině správný tábor má k tomu řádně nakročeno, v tom se shoduje docela velká množina ekonomů.
Jak už dávno přede mnou napsal Vidlák, té jedině správné straně zbývá jako poslední trumf vojenská síla, která prozatím dokázala nepřipustit odmítnutí plateb za dodané zboží v barevných papírcích vyrobených FED-em.
Pokud tady složitě vypisuji Putinův program, jehož jedním bodem je i demilitarizace, vůbec se nejedná o demilitarizaci Ukradiny, nýbrž o demilitarizaci celého spolku NATO, který je štítem pro vynucování výše uvedeného tlaku k respektování měny zvané "žabí kůže".
Targusi, všimate si ,že ten Dvořák tam nemá žadny program?
Mohla bych mu to tam vypálit ty postuláty PNZ(+)po lopatě, postulát po postulátu a my tu uvidíme jestli to NULA matzne!.Tady v tom díle lidé peníze vůbec nechtějí viz první postulat změny,tam se jedna osoba na to ptala!
Mohlo by dojít k Sjednoceni a Solidaritě neexistující SV, a když ne, tak ne a mohli by jsme tu vidět co tam ti oni saláti z jejich slepičarny dělají!
Nejprve tam dám ten PLAN PNZ (+) cely a pak to zkusím postulát po postulátů polopaticky ,no uvidíme jak TAM jsou fikani nebo co nebo jake mají nervy!
No ni?