Předchozími dvěma články jsem se k německým protestujícím zemědělcům jednoznačně hlásil. Vyjádřil jsem pochopení pro jejich problémy, konstatoval jsem, že se jejich trable neliší od těch našich, protože mají stejné příčiny v podobě neschopných elit odtržených od reality. Symbolem těchto protestů je pro mě text, který jsem zaznamenal na jednom traktoru: Nesejí, nesklízí, ale všechno vědí nejlíp. Němci mají problém s bruselskou hydrou a zdebilizovanou mládeží, která se pokouší o kulturní revoluci. My, Češi, jsme na tom úplně stejně.
Pardon… jsme na tom hůř. Němci jsou kolonie USA. My jsme kolonie Německa. Jsme kolonie na druhou. Proto, jestliže jsem včera říkal A, musím dneska říct i B.
Největší touhou otroka není svoboda, ale mít také svého otroka… Je to totiž snazší, než se dobrat svobody. Je to méně riskantní, protože vašemu pánovi nevadí, když jste také někomu pánem. Stačí mu, když poslušně plníte rozkazy.
Proto je třeba říci, že pokud se naši němečtí bratři svými protesty něčeho domohou, jejich elity to budou především řešit na náš úkor. Koneckonců, proto tu kolonii mají, ne? Investovali sem, aby jim to vydělávalo. A jestliže jim v Německu přitáhnou trochu uzdu, tak si ušlý zisk budou kompenzovat na nás. Nikdo v Německu nepovede obchodní válku s USA. Aby trochu narovnal obchodní podmínky. Prostě přijdou a nařídí svým obchodním řetězcům, aby u nás zdražily ještě víc a ještě víc dřely z kůže potravináře i prvovýrobce.
Jestliže německé zisky nebudou stačit na novou jachtu či expanzi do Afriky, zaplatí to český krmelec Evropy.
Německý sedlák je bratr českého sedláka, ale kdyby se mohl domoci svých výhod na úkor toho českého, tak neuvidí zlo a neuslyší zlo. Bližší košile než kabát. Německý politik nebude riskovat hněv amerických neziskovek a liberálních médií. Mnohem raději bude riskovat hněv českých spotřebitelů, protože ten je podstatně méně nebezpečný. Přitvrdit v protektorátu Bémen und Méren, je první a nejjednodušší lákadlo současných podprůměrných Olafů Scholzů… Nedělám si iluze, že by dnešní generace Uršul Leyenových chápala, že spojenec má smysl jen tehdy, když je také silný. Slabý spojenec není žádný spojenec.
Pokud německé protesty uspějí, budeme mít další konsolidační balíček. Fialova protektorátní vláda se postará. Jestli Blyštivý Péťa něco umí, tak odezírat z berlínských úst. Nejspíš budeme mít i další zdražení energií…
Nejsem z těch, kteří, když vidí u souseda kozu, tak se modlí, aby mu chcípla. Nesnáším závist N-1. Když už, tak raději závist N+1. Když má soused kozu, tak já budu mít krávu. Vy brizolit, my kachličky… Ale úplně nejlepší je obdiv N+1. To je totéž jako ta závist, ale bez vnitřního užírání se. Obdivuju, co soused dokázal a chci ho překonat.
Proto musíme s protesty uspět také. Musíme se nasadit a dokázat totéž, co Němci. Protože jedině silná a pronárodní vláda může do Berlína vyslat jasný signál, že bude lepší si to vypořádat doma, protože od nás už žádné úžerné nepřijde. A naopak by nemusela přijít ani elektřina… Současná vláda to neudělá. Ta se postaví do pozoru a předem splní každé německé přání. Chceme, aby Němci s protesty uspěli, protože pak uspějí i naše protesty. Ještě více a ještě lépe. Jestliže němečtí farmáři chtějí zpátky své výsady, tak my musíme jít dál a chtít jinou vládu. Tihleti jsou totiž příliš jako ten Scholz a Habeck.
Tisíc let jsme s Němci propojeni a pořád to vypadá stejně. Když mohou, tak obírají.
Ale když nemohou, tak dávají Zlaté buly sicilské!
Je rozdíl, jestli v Praze vládne Jindřich Břetislav a nebo Přemysl I. Otakar. Teď přišla doba na toho druhého. Ano, bude muset měnit strany, bude muset lavírovat, bude muset někde podlézt a jinde přeskočit, ale pokaždé by z toho měli Češi něco mít. Tisíc let jsme německý zadní dvorek, ale někdy jsme byli největší a nejsilnější zadní dvorek. Až jim z toho bylo za Šumavou a Krušnými horami úzko.
Také vždycky platilo, že když šli Němci dolů, tak šli Češi nahoru. Ať si Josef Pekař říká co chce, úspěšní jsme nebyli, když jsme se k hentomu Západu přimkli, ale když jsme s ním hráli rovnou hru. Úspěšní jsme byli, když jsme uměli mít svoji cenu a když jsme naše služby draze prodávali. Samozřejmě nás za to nechválili a štvalo je to. Ale když jsme dávali zadarmo a dělali jim lokaje, také nás nechválili a ještě se nám posmívali. Vůl, který dobře táhl, tomu naložili. Podívejte se na společné eurofotografie z Brusele… Orbán v čele, Fiala v koutě u hajzlíku. Ano, Orbán je teď ten, komu dávají zlaté buly. Nemají ho rádi. Štve je…. ale dávají mu zlaté buly.
Sauronovo oko se teď bude chvíli dívat jinam. Biden má problémy na mexické hranici, Scholz má problémy s traktory na dálnicích, Macron má vládu v demisi. Tusk v Polsku rozvrací média, Zelenský je jednou nohou na útěku, Izraeli se rozhořívá severní hranice a ani v té Gaze to nejde moc dobře. Írán blokuje západní lodě v Rudém moři, Číňan nepokrytě mluví o znovusjednocení s taiwanským čipovým průmyslem, KLDR nepokrytě dodává do Ruska rakety a náboje ve velkém. Maršál Petrla ztratil víru v konečné vítězství nad mongoloidními hordami a čeští majnstrýmoví novináři píšou takové sračky, že to už nečtou ani liberálové. Zdravím Jana Komso Moláčka. Ten je v poslední době ještě lepší, než mladý Bartkovský a to je co říct.
Kdy jindy, než teď? Kdy jindy zabojovat? Teď je třeba být připraven obětovat protestům nějakou dovolenou i rodinnou oslavu. Je třeba mít ve vrecku nějaké peníze na cestu do Prahy a sbírat odvahu na zablokování silnic. Je třeba podporovat ty, kteří jsou v čele protestů a je třeba neposlouchat škarohlídy.
Úplně čtu tu diskusi pod tímto článkem… nemá to smysl, stejně se nic nezmění, copak nevidíš, Vidláku, že nám vládne světové židovské spiknutí, Soros, Bilderberg, globální prediktor, Bill Gates a jeho farmabysznys… Rajchl je řízená opozice, Okamura je politický podnikatel, Babiš nás zavíral za koronaviru, Konečná je to samé co Gottwald, Šlachta je fízl, Macinkovi kouká arogance z očí… ba kdybych se do čela postavil sám, tak to samozřejmě dělám jen kvůli korytu. Nic jsem si nevymyslel, všechno tohle jsem si přečetl jen za poslední dva dny.
Vy, co si tohle myslíte, tak se běžte modlit, aby sousedovi chcípla koza. Nic jiného vám nezbývá.
Já se pokusím pomoci Přemyslu Otakarovi. Pokusím se, aby nám nebrali dividendy, ale dávali zlaté buly. Možná neuspěju. Možná to doopravdy dopadne špatně. Ale alespoň budu žít s vědomím, že jsem se pokusil. Budu vyprávět vnoučatům, že jsem opustil pluh i pole a šel jsem na Kulikovo pole, kam přišlo spousta bojovníků, každý s jiným názorem i jinou letorou i jinými představami, ale prostě jsme se nakonec seřadili, každý pod svým praporcem. Pokud bychom totiž vyhráli, zasloužili bychom si prapor společný. A to stojí za pokus, i kdybychom měli prohrát.
Přemysl přebíral mnohem více zbídačelou zemi, která byla v mnohem horším područí Říše římské. Měl proti sobě císaře i papeže. Ale za pár let bylo všechno jinak…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
- Log in to post comments
Komentáře
První komentář pro reakce na článek..
..
Nálet Libtardí jednoslepicové letky byl opět úspěšně odražen..
.. už při 14-ti reakcích jsem se dostali nad 3,5 průměrné slepice
Taky by mě zajímalo, co to…
Taky by mě zajímalo, co to je za joudy, kteří stojí na stráži, aby jednoslepicí obodovali článek Vidlákovi s nadějí, že se ostatní přidají...Kolik jim je let a jak jim dupou králíci..:-)
že to někomu za to stojí ?
no, asi jo 😕
Třeba to to mají v náplni práce..
Osobně říkám, že když se někde sejde DESET LIDÍ, tak je mezi nimi jeden SLUŽEBNĚ.
Myslím si, že tak 4-5 diskutérů jsou od Sorošovců nebo z Nových Butovic.
Bobe,
asi mu to nestojí..:-)... (zato :-))
že raději
nečumí na porno, aspoň by se něco naučili(y)
Hm,
na porno já občas čumím, ale stejně z toho nic neumím.
😆😆
musíte se víc snažit, pane správče 😁😁
To mi Vidlák nasadil brouka do hlavy..
.. s těmi slabými Němci, rozdávajícími Zlaté Buly Sicilské, a silnými Němci, drancujícími & rabujícími..
Faktem ale je, že území, která dokázala ovládat přemyslovská knížata a čeští králové byla vždy významně větší, než největší z německých států - Bavorsko. Naše pohraniční hory a hvozdy se dobře hájily proti nájezdníkům, Ohře, Vltava, Labe, částečně Berounka a Sázava, omezovaly manévry těm, kdož už došli..
O řekách Moravských a Slezských nemluvě (bo o nich prd vím, tak se neprsím)
Zkrátka, z Kurfiřtů Svaté říše římské byl Český král jediný KRÁLEM. Ostatní tři světští kurfiřti byli všelijací markrabí, půlkrabí, čtvrtkrabí a podobná čeládka..
To se to nabízelo rovnocenné spojenectví.. Ale Martin Luther a Otto von Bismarck nám do toho hodili vidle, když německé státy s výjimkou "Východní Marky Ostarichi" sjednotili do císařství a později do dnešní federace.
Na druhou stranu, země co má dostatek elektřiny, by si nějakou tu bulu zasloužila.
Musíme si ale pospíšit, než si dají do pořádku armádu, Ursula von der Leyen sice odvedla kus pořádné práce, ale Němci mají válčení v krvi.
Uplatnit sílu tam, kde je to možné? Skvělým příkladem
reálpolitika byl kromě Přemysla I. taky Soběslav I. Jeho majstrštyk po vítězném konci bitvy u Chlumce se následně nikomu nehodil do vyprávění, upadl do zapomnění a my raději oslavujeme bláhového Přemysla Otakara II.
Dnešní naše vládce lze ovšem přirovnat jen k největším ničemům naší historie, po nichž zbyla spoušť. Ano, třeba Jindřich Břetislav.
V Německu „Motorizovaná vidlácká lůza“ jde do boje
Německo, které se kdysi s nevídaným zápalem vrhlo do uskutečňování levicové progresivní revoluce, patrně přijíždí na pomyslnou konečnou. Sebe záhubná migrační a zelená politika, jež po léta nebrala v potaz realitu ani zájmy vlastních občanů, již nedokáže vznikající problémy sanovat. A zemědělci jsou skupinou, na kterou tyto nové pořádky dopadají s předstihem.
Podle průběžného hlasování německé televizní stanice NTV jejich protest pozitivně rezonuje i u veřejnosti (údajně s nimi souhlasí 91 % diváků).
Farmáři podle všeho nevnímají svůj protest jako izolovanou akci, nýbrž jako součást širší občanské neposlušnosti. Z rozhovorů s jednotlivými účastníky vysvítá naprostá nespokojenost s politikou vlády, ozývá se kritika nefungujícího školství, zdravotnictví, vnitřní i vnější bezpečnosti. Lze rovněž zaslechnout sílící hlasy, které si všímají paradoxu, že na migranty a jejich potřeby se peníze vždy najdou, na zemědělce nikoli. Výmluvný je rovněž autentický výrok jednoho z účastníků pro přítomnou reportérku: Už si nenecháme předepisovat, jak máme žít, tohle už musí jednou skončit. Tak jednoduché to je.
Zdá se, že dohoda mezi vládou a zemědělci není na obzoru a že se mezi stále větší částí společnosti a vládou prohlubují příkopy. Na příští dny jsou v Německu naplánovány další protesty, a to nejen farmářů. Heslem příštích dnů tak podle všeho bude požadavek na uspořádání nových voleb. Máme se na co těšit.
To jsou jen úryvky článku, celý článek viz zde:
https://denik.to/motorizovana-vidlacka-luza-jde-do-boje-pozadi-protestu-nemeckych-farmaru/
Zajímavé komentáře
Zajímavé jsou komentáře čtenářů předešlé zprávy deniku.to viz níže:
Zilvar napsal:-9. 1. 2024 (15:53)
Jedna moudrá dáma před desítkami let prohlásila: „Každá forma socialismu skončí ve chvíli, kdy dojdou cizí peníze.“
Přesně to je teď vidět v Německu a časem bude vidět v celé EU.
Pravděpodobně ještě sáhnou k násilí a různým soudním zákazům, ale pouze to zabrzdí.
Pár let budou pak kopat kolem sebe a napáchají spoustu zla a škod. Ale proti přírodním zákonům mohou jen prohrát.
Snažme se, aby ta agónie byla co nejkratší
---------------
Jirka z DE/OHV napsal:-9. 1. 2024 (17:09)
Kamarád byl včera přímo u Braniborské brány v Berlíně a popsal mi dění a atmosféru.
Na demonstraci panuje obrovská solidarita kolemjdoucích s demonstrujícími.
Těm 91% podpory ze strany veřejnosti lze opravdu věřit. Všichni se podporují, starají se mezi sebou o stravu a pití,
mnoho lidí nocovalo v traktorech a naklaďácích. Od zítřka se připojují i strojvedoucí, ti budou stávkovat do pátečního večera
(takže počítejte s možnými komplikacemi, pokud se vydáváte na cesty).
A v českém mainstreamu ani slovo, vyjma PL.
-------------------
Jirka napsal:9. 1. 2024 (19:18)
Kdysi jsem někde slyšel: Němci si nechají hodně dlouho kálet na hlavu, ale když se nase…štvou tak to vždy stojí za to!
-------------------
Jirka z DE/OHV napsal:9. 1. 2024 (19:29)
S tím nelze než souhlasit. Zemědělci vyslali Habeckovi jasný signál: „Silnou ruku sedlák má, končí tvoje angažmá“
-------------------
někdo
má za to, že EU svou bezbřehou podporou americké velikosti je nakloněna socialismu? jakému, prosím? snad jen tomu nacinálnímu, který s láskou a pochopením spolupracoval se všemi oligarchy. Je absolutní podstrčený nesmysl, že za to, co se děje ve světě může levice, je tomu naoopak, bezzubost levice , pro lepší porozumění dodávám- američtí demokraté nejsou levicí a nikdy nebyli, britští labouristé nejsou levicí, i když kdysi byli stejně jako jiné evropské sd strany... levice, pro odhalení toho strašidla upřesňuji, vždy stojí na straně lidí, kteří pracují, vydělávají si prací, nikoliv rentami, překupováním a podobnými výnosnými modely. Levice zpravidla prací nezbohatně, i když její představitelé, jak známe z SD stran se rádi přimknou k bohatým a táhnou s nimi za jeden provaz, zbohatnout může jen nějakým překvpivým úspěchem kdekoliv . v umění, v e vědě i v průmyslu, ale není to obvyklé. většinou generace za generací prostě pracuje a ledacost tvoří a vychovává děti a je okrádána. proto zemdělští dělníci nikdy významně nezbohatli, ale ti, kteří je úkolovali a jejich práci prodávali, zbohatli vždy, co třeba šlechta? akumulovat kapitál - a to je nutné pro větší veřejné akce (dálnic, sídliště, armáda, policie, sbírky umění...) lze i jinak, než že nejprve nasytíme nenasytné a pak teprve veřejné věci. proto socialismus, jak nedokonale a někdy někákonně byl proveden třeba u nás, dokázal i přes to naplnit veřejné tedy pro veřejnost určené statky a nestavěl haciendy u dalekých moří pro někoho, ale sídliště pro nebydlící.
taky se solidarizuji s protestujícími, i když plně věřit právě Němcům fakt nedokážu. můj tatínek říkal... nejsou špatní, ale jak uslyší píšťaly a bubínky a slovo otčina, přestanou myslet, a můj děda vzpomínal na mobilizaci a říkal, když nás mobilizovali, přišli i Němci, čeští Němci a posmívali se, ale když mnichovský diktát prošel, plakali a říkali - byl jsem sociální demokrat, Hitler mne zabije. proto nevěřím tomu, že Němci nevěděli, kdo je vede a co dělá a co chce.
z mého úhlu pohledu svět chce silnou, jasnou a pevnou levici, solidární a národní dohromady. ale čeká na ni stále marně,
Adolf
zlepšil podmínky k životu a práci dělníků tak, jako nikdo před ním, ani po něm. Podnikové stravování, rekreace, kult PRÁCE, vylepšení pracovních podmínek, dovolené, dělňasi si mohli poprvé v historii pořídit slušné bydlení, zdravotnictví se výrazně zlepšilo, využití volného času.....oni hodně z toho po válce převzali komouši. Kdo pracoval, špatně se neměl. A kdo nechtěl pracovat, ten byl donucen, aby ho neživili ostatní. A aby nedošlo k omylu, tohle není adorace nacistů, ale je to pravda
"Nižší desítky" lůzy...?
"Nižší desítky" lůzy...? Jen houšť, ať jsou to ty "nižší tisíce" (jako byly podle nich na Václaváku :-)).
njn, jen bych
toho Přemysla Otakara chtěla alespoň na chvíli zahlédnout, aby bylo zřetelné, za kým to jdeme. 100% pravdou je, že o tom nestačí mluvit, lidem se to musí ukázat. A páníčkové nám to ukazují ze všech stran. Pokud nejsme schopni to přežvýkat a konečně pochopit, kterým směrem vane vítr, i sebevětší kolona traktorů nás nezachrání, protože jí bude chybět podpora těch probuzených. Mělo by to být stejné, jako vzpoura kamioňáků v daleké Kanadě.
Totalita je zpět / Jindřich Kulhavý
Je smutné konstatovat, že návrat totality přišel vcelku rychle a rozhodně není přijímán s výjimkou liberální části světa s pochopením a radostí. Jenže to politikům a médiím nevadí. Tvoří si svůj staronový svět, jehož průvodními jevy bude lidské neštěstí a ztráta svobody.
Evropské totalitní režimy za posledních 100 let mohly být minulostí. Nacisty zadupala do země Rudá armáda společně se západními spojenci. Socialismus se utopil sám, přičemž hlavním důvodem bylo asi pochopení skutečnosti, že lidé žijící v nesvobodě dokážou překonávat její příznaky jen po určitou dobu. Ve chvíli, kdy pohár trpělivosti přeteče a strach z možných následků vzdoru zanikne a přejde v nadšení z možných změn, se dav stane nezastavitelným. Platí to pro různé režimy a socialismus, který měl plynule přejít v komunismus, padnul na své dno velmi rychle. Většina z nás věřila i přes jistou teatrálnost ,,převratu“ v lepší zítřky. Devadesátky byly drsné, divoké i zajímavé, po nich však přišla jakási normalizace a přiblížil se liberalismus. A ve své stávající podobě nemá daleko k tomu nejhoršímu, co tu už bylo.
Důkazem, že jsme opět totalitním státem, je kauza kolem hokejového brankáře Hudáčka. Inkvizitor Hašek rozpoutal hysterii, díky níž bylo angažmá slovenskému gólmanovi po dvou dnech ukončeno, aby o další dva dny podepsal kontrakt v Německu. Tam nikomu jeho předešlé štace v ruské KHL nevadí a nikoho to mimo Haška nezajímá. Je vcelku jasné, že se bude snažit škodit Hudáčkovi i na dálku, ale lze si těžko představit, že by to v Německu někoho zajímalo. Znovu je tak politizován sport. A to nehovoříme o kultuře, jejíž známé tváře se zaprodávají za mrzký peníz či úlitbu najímat k reklamě na cokoliv včetně zabíjení.
Ostatně, když už jsme u Německa. To je od pondělí 8.1.2024 ve varu. Policisté mají mobilizaci, což způsobila velká nespokojenost zemědělců neochotných dále jen sledovat likvidaci jejich živobytí. A protože celospolečenská evropská sebedestrukce nabírá obludných rozměrů, jindy konzervativní a poslušní Němci na své zemědělské technice blokují dálnice, města a další místa. Podporu mají velikou a přidávají se k nim i jiné obory. O čemž většina našich médií úplně mlčí, jiná informují jen s největším sebezapřením. Proč nám to tolik připomíná socialismus a jedinou možnou pravdu? Přitom obrovská a organizovaná akce u našich západních sousedů svým rozsahem a možná i významem může v EU změnit mnohé.
Spoléhat se na služby poskytované liberály ovládanými médii je nemožné. Zamlčování mnoha skutečností, nepříliš dobře skrytá propagace násilí, nacismu, vraždění pomocí pseudoléčiv, manipulace s fakty, likvidace politických protivníků, a dalo by se pokračovat, to vše je výkladní mediální skříň. Ze světového i domácího dění se dozvídáte pomocí lží a polopravd nepříliš mnoho kvalitních informací. Praktiky současných žurnalistů a redaktorů se od těch z Rudého práva moc neliší. Seznam lhářů a manipulantů vedených jediným správným směrem by byl dlouhý a jmenovat například jen Šafra by bylo nespravedlivé. K totalitě tíhne mnohem více jedinců i mediálních domů. Takový Seznam či ČT lze považovat za naprosté ignoranty reality a jednou bude třeba je obvinit z kolaborace s protinárodními snahami zašlapat Českou republiku do země. Nebýt internetu a přímých svědků různých událostí ochotných nám přinášet novinky ze světa i z domova, byli bychom opět jako za železnou oponou.
A protože výše uvedené není zdaleka vše, co nám připomíná totalitní režim, jsme si jisti, že už v něm žijeme. Cenzura dosahuje už solidní úrovně, chystáme se na manipulace při volbách, průvodními jevy Green Dealu jsou mnohá nová a naprosto nelogická omezení. Volný trh byl dotacemi a umožněním monopolního podnikání v bankovnictví, energetice, potravinářství a v obchodu, přičemž tvrdit, že nejsou tvořeny kartely, naprosto zdecimován. Národ už nemá právo na referendum ani v tak zásadní otázce, jakým je likvidace české koruny. Natož vzepřít se nesnesitelné daňové zátěži a okrádání za bílého dne. Nakonec je třeba si připomenout i to, že tu máme první politické vězně, k nimž se brzy začnou přidávat další. Pokud tedy někdo tvrdí, jak se pod hvězdami Evropské unie máme krásně, nechť se podívá za česko-německé hranice. Tam už to pochopili, přestože se mají ekonomicky mnohem lépe než my. Jen Češi zatím spí. Asi jim nakonec ta totalita nevadí. Jindřich Kulhavý 9. ledna 2024 👉 @cz24news
Děkuji vám
Děkuji vám, Včelko, za články Jindry Kulhavého.
My jsme tu měli Jindru Konečného z Horní Blatné.
Já ho poznal v Karlových Varech, když ošetřoval městské parky v pracovních hadrech a botách od bláta.
Znalo ho hodně místních, se kterými zapřádal debaty, kterými podvracel totalitní režim.
Po převratu byl i poslancem parlamentu, ale tu politickou svoloč znechucený opustil.
Dnešní moci páni a jejich pacholci takové lidi nenávidí.
Jindra, skutečný disident, by si Petra Betmena Pavla žádný metál nevzal.
o5
výborný článek 🐔🐔🐔🐔🐔
Spojit se
s Babišem? Nikdy, to je jako byste po mě chtěli abych podporoval Fialovu partu. Pořád budu tvrdit, že každý kdo se s Babišem nějak zapletl, na to fatálně doplatil.Dále od Babiše dále!
Haló, je tam někdo ?
Tuhle vládu nám dali voliči ZMĚNY . Koho by volili nyní, kdyby došlo na předčasné volby ? Je tu nějaký Přemysl Otakar mezi našimi politiky, který řekne a dost , takhle to dál nejde, najde spojence a shodí neschopnou vládu ? Pokud tu je, musí mít řešeni co pak . Opozice by měla najít řešeni i pro voliče ZMĚNY. Zatím jen vysílají signály jak Fiala a skutek utek.
Vyjádření nespokojenosti jako v Německu minimálně vyvolá poptávku po novém Přemyslu Otakaru. Třeba se někdo schopný činů najde.
Tady už nejde jen o daň na naftu.
Hezký rozhovor s německým zemědělcem.
https://cz24.news/protesty-farmaru-v-nemecku-holandska-aktivistka-eva-vlaardingerbroek-mluvi-s-nemeckym-farmarem-video-cz-titl-5-min/
pravdu má, předseda
a proto máme svatýho Václava, kterej šel němcům na ruku a Boleslav, kterej se na to nemoh dívat a šel proti němcům, tak toho pomlouváme. Přitom za jeho vlády zažívali český země největší rozkvět. Právě proto, že se z němců neposral.
Mě fascinují rusofobové. Ohání se okupací v 68, přitom tehdy zařvalo pár desítek lidí. Že 25 let předtím němci povraždili 1/10 populace čech a moravy nikomu nevadí a němci jsou naši největší kámoši a rusáci největší zlo.
Boleslav I - Ukrutný ..
.. je zakladatelem české státnosti.. 120 "zvláště vypasených volů" a 400 hřiven stříbra byla, vzhledem k rozloze českých zemí bagatelní platba, ale tady šlo o princip, zda bude český panovník SUVERÉN nebo VAZAL Jindřicha Ptáčníka. Odmítnutím platby Tributu Pacis dokázal, že je suverén.
Vybil ostatní slovanská knížata (s výjimkou Slavníkovců a Vršovců) a na jejich hradiště dosadil své družiníky jako kastelány, tím konsolidoval zemi.
Boleslav Ukrutný si zaslouží pořádnou sochu..
rozjíždí se to
Dneska ráno hlásilo Rádio Impuls, že do stávky jdou německé dráhy, což ovlivní přeshraniční dopravu. Patrně se k zemědělcům a nádražákům přidají i další obory. Zdá se, že jako v 89 budeme zase poslední.
Co se týká Boleslava Ukrutného, narazil jsem kdysi na zajímavou (ulítlou) teorii. Podle ní je svatý Václav a Boleslav Ukrutný jedna a táž osoba a "vraždou" byla míněna jen změna jména a obrat státní/vládní politiky o 180°. Podkladem pro teorii byly nejen nejasnosti v legendách, ale i věk drahého zesnulého, prohlašovaného za svatého Václava, který by odpovídal spíš Boleslavovi. Pokud by na tom něco bylo, šlo by asi o nejdokonalejší překabátění v našich dějinách.
současné protesty v Německu / loňské v Kanadě
Protesty v Německu sleduji s velkým zájmem, protože lze očekávat, že současná německá vláda se pokusí zopakovat to, co se událo před cca rokem (?nebo už dvěma) v Kanadě. Tyto vlády mají stejného páníčka, budou také stejné represe?
Vzpomínáte, jak velké protesty před cca rokem v Kanadě byly? Řidiči kamionů totálně zablokovali hlavní město, podpora obyvatel byla neuvěřitelná, nosili řidičům jídlo a pití aby vydrželi. Ale víme jak to dopadlo. Ten zmetek Trudo ( Justin Pierre James Trudeau, neoliberální premiér Kanady, podle neověřených informací levoboček Fidela Castra a snaživý absolvent ASPEN institutu ) nasadil jednoduché represe: účastníkům a podporovatelům protestů nechal zablokovat bankovní účty a údajně došlo i k rušení pojištění těchto "neposlušných" občanů. A za chvíli bylo po protestech, bez přístupu k účtu ( svým penězům ) je docela těžké fungovat.
Tak doufám, že jsou naši stávkující sousedé na toto "opatření" nachystaní.
Už to tady opakuji po několikáté, ale je to stále více aktuální: nekrmme americkou bankovní hydru, která má z každé platby kartou několik procent. V součtu to jsou gigantické peníze. Plaťme výhradně hotově. Netušíme, kdy se nějaký komouš rozhodne každému jednomu z nás odstavit bankovní účet ( viz odkaz ) bez uvedení důvodu. Ideálně mít na účtu jen minimální peníze a vybírat hotovost na pobočce, ne kartou z bankomatu. V poslední době měly problémy / byly zlikvidovány tyto banky: SberBank, HelloBank a aktualně Revolut. Která bude další? Ta v které mám účet já nebo vy ?
POZOR - důležité - návod na odblokování internetu
Kromě zablokování bankovního účtu je další mocný nástroj na "neposlušné a neuvědomělé" ovečky blokování některých "nevhodných" webových adres. Bohužel s tím mám praktické zkušenosti - u nás na vesnici kde bydlím blokuje lokální poskytovatel celou řadu adres s tím, že on nic, že za tím stojí NIC.CZ. A bez vhodných protiopatření bych byl zcela odstřižen.
Velmi pěkný a podrobný návod, jak problémy s blokací internetu odstranit poskytuje dnešní článek na Aeronetu zde: Informační válka se v ČR rozjela na plné obrátky
Vřele doporučuji si článek ( návod ) stáhnout k sobě do PC. Protože až zjistíte, že jste blokovaní, na Aeronet se už nedostanete a návod si pak nepřečtete.
střelec
také jsem o tom četla. Protože Váczslav a Boleslav znamená ve staročeštině jedno a to samé - více slávy. Takže je dost možné, že opravdu jeden to jest. Ale církev potřebovala nějakého mučedníka a následně svatého, tak vymyslela zlou Drahomíru a svatou Ludmilu, svatého Václava a ukrutného Boleslava.
Výzva k vraždění dětí obnažila dvojí metr ministra Rakušana
Na sociální síti X, dříve Twitteru, působí ty nejsprostší anonymní účty, které ve svém projevu neváhají zacházet za hranu zákona. Ministrovi vnitra Vítu Rakušanovi to ale, zdá se, vadí jenom někdy. Přesněji jen u někoho. Zatímco některé občany v těchto dnech navštívila kriminálka, otevřenou výzvu ke genocidě přehlíží.
V určitých případech je ministr vnitra Vít Rakušan nekompromisní. „Co je politického na tom, že odsoudím takovou prasárnu, jakou napsal ten člověk? Co je to za politiku? Vám ten post (a postoj) připadá v pořádku? Připadá vám normální? Máme nad tím mávnout rukou a jít dál? Ne,“ rozohnil se například.
Jenže…Třeba příspěvek, sdělující, že „je třeba vyhladit všechny školky v dostřelu“ a „vyhladit všechna russka mláďata a russký podlidi“, si po přitagování svého jména pan ministr v tichosti zase odtagoval (odoznačil).
Znamená to, že buď Vit Rakušan osobně, nebo někdo, za něj účet na síti X spravuje, příspěvek četl, ale zareagoval tímto zvláštním způsobem. O náhodu nepůjde, stejně reagoval i na nedávnou twitterovou výzvu k mojí eliminaci. Žádné plamenné odsouzení se nekonalo. Nechtělo se. A ve finále ani konat nemohlo, protože si další přidávání svého jména k příspěvku zablokoval. Vyřešeno.
Dvojkolejný pokrytecký právní systém je to úplně poslední, co teď tato země potřebuje…
To jsou jen úryvky článku, celý článek viz zde:
https://denik.to/vyzva-k-vrazdeni-deti-obnazila-dvoji-metr-ministra-rakusana/
TGM
Masaryk prý kdysi prohlásil: "Jsme národ lokajů a furiantů. Jsme národ malý a chováme se tak. Naše sebevědomí je pouze v tlupě a hospodě. Vyhrožujeme jen zaťatou pěstí v kapse. Jsme vždy velmi blízko k porušování všech pravidel a zákonů. Na všech úrovních." Snad proto si necháváme ordinovat různé úsporně balíčky, necháváme se okrádat ČEZem, dřiví na nás mohou štípat a my jen tupě držíme, doslova jak ovce!
TGM
.
Fiala a 9 zlatých
Pane Vidlák, otevřel jste hodně témat. Zkusím ukončení Fialy. I kdyby křičelo pod okny Strakovky 10,51 mil - 18 (vláda) lidí a na silnice vyjelo tisíce traktorů s Fialou to nehne, protože to nehne s jeho řídícím orgánem. Podívejte se na video p. Bobošíkové o Jurečkově pařbě v době nejhrůznějšího teroristického útoku v dějinách ČR a musí Vám to být jasné. Je tedy nějaká možnost? Ano. Jmenuje se 9 zlatých. Jen 9 poslanců z 108 a je to. Drží spolu zuby nehty, protože ví, že definitivně skončí. Zvláště KDU-ČSL, Jurečka a Fiala to je konec téhle strany, už nikdy se do parlamentu nedostanou (a ani nikde jinde). Mají před sebou v nejlepším případě jen 2 roky a pak nic, definitivně. Protože, kdo by volil partu pařících s předsedou na čele na krvi mladých lidí? Opozice má velkou šanci získat sakra silnou ústavní většinu, Velký Bocian tak 105, zbytek v koalici až 40 spolu tedy 145 hlasů. Těch 9 by se tady vešlo, kdykoliv. Takže je třeba říct, pokud vytvoříte "novou" KDU-ČSL a zasadíte se o nedůvěru, máte u nás další 4 roky (a možná více), což je víc než 2 pro vaše půjčky a hypotéky. A my ostatní? Volejte, pište, organizujte schůze s vládními poslanci a ptejte se. Vládní poslanci jsou poschovávání, protože se stydí a bojí. Žijí totiž s lidem.
Vidlákovi se jeho revolucionářství začíná vymykat.
K minulé kritice těch nedostatečně revolučně zapálených, nyní přidává výčet jejich údajných nectností a nízkých pohnutek.
Jednou ale na ty revolučně přepálené může přijít fáze jako za francouzké revoluce, kdy na jejch přání madam gilotina stínala každého, kdo neprojevil dostatečný revoluční zápal. ;o)
Není nic dobrého na protiněmeckém tónu
Vážený pane Vidláku,
nelíbí se mi Váš protiněmecký tón. Nacionalismus je snobstvím ubožáků a právě jím nám naši předkové ublížili. Náš dnešek není ničím jiným než pokračováním následků ničivých sil českých nacionalistů.
Jiří
Proti Němcům je třeba se vymezit,
je to teď hodně narušený a zmatený národ, který dobrovolně likviduje svoje tradice i svůj blahobyt.
Nikoliv proti Němcům
Ne proti Němcům, pane Sixte, ale proti zlu je třeba se vymezit.
Vše dobré Vám přeje, Jiří
Proti současné německé politice?
To by mi u Vás prošlo?
Prošlo, pane Sixte
Prošlo, pane Sixte.
Ono to dnes v Evropě vypadá tak, že celá Evropa je podřízena USA. Dokladem tohoto tvrzení může být např. existence vojenských základen na území nemálo evropských států, hlavně pak Německa.
Německo je ovšem největší, nejlidnatější a z mnoha jiných hledisek nejdůležitější stát Evropy. Takto významný stát se nenechá jen tak - a hlavně ne nadlouho - držet v něčím područí. Nedovedu si představit, že by němečtí občané neměli plné zuby amerických vojenských základen a že by mávli rukou nad záměrným zničením obou plynovodů z Ruska.
Momentálně se politickým stratégům nepracujícím v zájmu občanů Německa podařilo dostat k moci vládu, která stejně jako vláda u nás jde na ruku administrativě USA. To ale nebude trvat věčně a nebude to trvat možná ani moc dlouho. Němci dokáží držet pohromadě, nejsou naivní, jsou pilní a organizačně velmi schopní. Současný stav prostě nemůže dlouho vydržet.
Takže, ano, pane Sixte, stavět se proti německé politice, která se dnes jeví jako politika vazalů, to by u mne samozřejmě prošlo. K této pozici ovšem ještě dříve, než se začneme vymezovat vůči politice Německa, patří řádné vymezení se vůči politice české. Však oba jistě známe ono biblické přísloví o odstranění trámu z vlastního oka předtím, než začnu hledat třísky v očích ostatních.
Vše dobré přeje, Jiří
Německo není řízeno
z Berlína, ale ze základny Ramstein, největší vojenské základny mimo USA
...Proti Němcům je třeba se vymezit...
Napsal uživatel sixty dne St, 10. 01. 2024, 10:34:
...Proti Němcům je třeba se vymezit, je to teď hodně narušený a zmatený národ, který dobrovolně likviduje svoje tradice i svůj blahobyt....
Absolutní souhlas do poslední tečky. To že německý národ je to teď hodně narušený a zmatený národ, který dobrovolně likviduje svůj blahobyt to potvrzuje i Tucker Carlson ve svém prohlášení : Němci se stydí mluvit o poškození plynovodu „Nord Stream“. Podle Carlsona je na vině psychologie Němců.
..Pokud váš takzvaný spojenec ničí vaši zemi pro příští generace, což přesně udělala Bidenova administrativa tím, že zničila plynovod „Nord Stream“, a ani nepovažujete za možné o tom mluvit, je to jako kdyby nějaký chlap právě teď znásilnil tvou ženu a ty bys se styděl to zmínit! To znamená, že jste nemocný bastard, od kterého můžete očekávat cokoli. Myslím to vážně,“ zdůraznil Tucker Carlson...
Celé prohlášení od Tuckera Carlsona proč Němci se stydí mluvit o poškození plynovodu „Nord Stream“ nám přinesla zde na Kydech naše včelka Mája dne So, 16. 12. 2023, 23:07 viz zde :
https://www.vidlakovykydy.cz/comment/2143883#comment-2143883
Někdy v roce 2016 jsem byl na služebce
kdesi v zahraničí a v klidném prostředí u stolu jsme obědvali- 5-6 lidí, kteří se navzájem prakticky neznali. Pamatuju se, že tam byl Američan, Ir, já, jeden štíhlý Němec ve středním věku, možná i nějaký Španěl.. Zničehonic uprostřed jídla ten Němec povídá: " Já bezvýhradně podporuju politiku naší vlády. Uprchlíkům ze Sýrie musíme pomoci, jsou to chudáci a my jsme povinni je u nás přijmout". Docela jsme tenkrát my ostatní po sobě koukali, co to tak zničehonic mele na téma, které jsme už znali ze zpráv, ale jinak se nás netýkalo. Servilita v jeho hlase byla přitom zřejmá- jako kdyby deklaroval souhlas s tankovou pomocí bratrských socialistických armád.
Byl jsem z něj tehdy dost perplex, ale už je to nějaký pátek.. už jsme taky zachraňovali kdeco a já jsem se více či méně, většinou nedobrovolně ale přece, účastnil. Ale začalo to pro mě všechno v Německu.
Jaký je vztah Německa a Holandska?
Jo, Holandsko má více obyvatel (o 7 mil), jasně, ale má taky ASML co dodává nejnovější supertechnologii Intelu. A tady je klíč k nezávislosti na Německu, na USA, na Číně. Prostě být lepší a šikovnější. Kamarádů a spojenců se pak najde dost.
Sice nevím, ......
.... jestli nacionalismus je snobstvím ubožáků, ale tvoje titulatura o ubožácích je snobstvím určitě. ;o)
.
.
A zamyslel ses už někdy, Vidláku ...
nad tím, proč si Švýcaři nepřipadají jako kolonie Německa?
V roce 2022 ve Švýcarsku žilo 316 tisíc Němců, a jejich počet stále roste, německy mluví 60% zde žijících lidí, většina kuchařů ve zdejších hotelích jsou Němci ...
Ale to hlavní, čím se Češi a Slováci odlišují od tohoto ještě menšího národa, je Suverenita národa - právo aktivně spolurozhodovovat o svém osudu
- za to je třeba bojovat!
Připadat si jako kolonie
Výborně, pane Miloši.
Já mohu doplnit, že rovněž Rakušané se necítí být německou kolonií.
Ostatně, Čechy žádnou kolonií Německa nejsou. Jsou kolonií nadnárodního kapitálu. Proč tomu tak je? Inu proto, že od roku 1989 jsme na tom pracovali, aby tomu tak bylo.
Ti, kteří tvrdí, že jsme kolonií Německa a šíří rozličnými způsoby nenávist k němu, jen ukazují, že se dosud nezbavili starého českého protiněmectví, kterým čeští nacionalisté zpracovávali lid v zájmu - čeho jiného, že? - než honby za mocí a zapsáním se do dějin.
Vše dobré přeje, Jiří.
Rakušané
jsou Němci a vždycky byli
Ano, ovšemže to je pravda, ale není to pravda celá
Ano, pane Bobe, to je pravda, že Rakušané jsou Němci, ale není to celá pravda.
Když se totiž ohromné většiny Rakušanů zeptáte na to, jaký jsou národ, tak Vám řeknou, že žádný rakouský národ neexistuje. Řeknou Vám, že oni, Rakušané, jsou míchanicí Němců, Maďarů, Čechů, Slováků, Italů a jižních Slovanů a že se jako nějaký národ vůbec necítí.
Takhle jsem to slyšel pokaždé, když o něčem podobném byla řeč. Byl jsem tam 10 let, takže to mám z první ruky.
Dobrou noc, Jiří
Je to jak s tím Hitlerem, kterého přece nepodporovali Němci,
ale pouze fašisti. Kdo nám v marketech nasazuje cenovou hladinu?