Proč zemědělci vysypali hnůj právě před řeporyjskou radnici? Proč se rozhodli pro takto razantní protest? Proč si nevybrali jiný terč, kterých naše vládní politika nabízí takřka nepřeberné množství?
Oni to tam ve Strakovce i ve Sněmovně ještě nepochopili… Už toho prostě bylo dost! Ne, nejde o tragické vládnutí Petra Fialy. Blbců v dějinách bylo a ještě bude. Politiků, kteří chtěli víc, než mohli, ti by vydali na telefonní seznam. Nejde o vládní sekundanty, nejde o Helenu Langšádlovou, která rezignovala, protože neměla lajky. Nejde o Vondru, který dělá volební kampaň jak vetešník. Nejde o Stanjuru, který brzy přijde s dalším konsolidačním balíčkem, protože ten první bude na houby.
Nejde dokonce ani o Danuši Nerudovou, která nastavila nové ynteligenční dno české politiky a zároveň nás ujistila, že má ještě velké rezervy. Nejde o to, že vláda dělá špatná strategická rozhodnutí, která jsou drahá, ale zato nefunkční. Takových hlasování už naše republika zažila… Rozkrádalo se tu, odklánělo se, korumpovalo, dělaly se neodmítnutelné nabídky… už jsme tu prostě měli všechno.
Ale poprvé v našich novodobých dějinách se za to naše Pětikolka nestydí. Poprvé se k tomu hrdě hlásí a z rozvratu státu si udělali program. Poprvé v našich dějinách se politici netají tím, že chtějí SNÍŽIT životní úroveň. Fialův poradce, Křeček, přímo řekl, že vládním programem je omezení zemědělství a že to mají „nařízené“ z EU.
Poprvé v našich moderních dějinách byly chyby, hlouposti, omezenost a tupost prohlášeny za hodnoty a to tak velké, že účel světí prostředky.
Pokud někdo vystoupí proti ničení této země, může se proti němu použít jakákoliv lež, jakékoliv nálepkování, jakákoliv sviňárna. Pera nastrkané v řiti, polonahá obézní ženština posypávající se hlínou jsou prý hodny úcty, ale řádný život a obrana toho svého je opovrženíhodné jednání.
Pavel Novotný je symbolem této doby. Je symbolem toho, že co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi. Je symbolem toho, že proti obyčejným lidem není žádná neúcta dost velká. Je symbolem výsměchu, symbolem křiváka s dobrou ochranou, symbolem šmejda, kterému jde liberální demokracie na ruku.
Někdo tomu musel říct dost! Někdo musel říct, že takhle se to tady prostě dělat nebude, i kdyby za Novotným stálo deset Rakušanů a patnáct Fialů. Někdo prostě musel říct, že na každou svini se vaří voda i když má krytí od politické strany, která si jeho prdel vzala za svou tvář.
Jasně, možná to dopadne jako vždycky. Po pár dnech euforie se jednota rozpadne, státní mašinérie se otřepe a až se zemědělci přestanou držet za ramena, tak si je rozeberou pěkně jednoho po druhém. Byrokracie má vždycky dost času…
Ale nikdo nemůže zpochybnit, že někdo se té kreatuře postavil… a to s takovou razancí, že se Pavlík celé úterý vzmohl jen na velmi krotký tweet. Dnes hnůj… zítra by to mohlo být ještě horší. Každý pohár trpělivosti se jednou naplní a poslední kapka nemusí být největší. Lid nelze v jednom kuse znásilňovat. Zvíře nelze pořád jen zahánět do kouta. Smát se lidem do očí, to se nakonec vždycky vymstí.
Ještě se nic nestalo. Nikdo nebyl zraněn, nedošlo na žádnou majetkovou újmu. Nic neshořelo, ani jedno malé koťátko nepřišlo k úhoně.
Vládo, přemýšlejte! Vaše zpupnost dohnala zemědělce k dvaceti tunám hnoje v Řeporyjích, protože to Pavlík prostě přehnal. I vy to přeháníte. Fakt myslíte, že jdete správnou cestou? Myslíte, že nemusíte brát ohled na nálady mezi lidmi?
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
- Log in to post comments
Komentáře
Docela by mě zajímalo
jak moc ten hnůj Novotnému vadí
Hlas lidu = Boží hněv
Na parlamentních listinách lid ze svým hlasem vyjádřil svůj hněv oproti řeporyjskému praseti viz níže některé komentáře na PL:
Hnůj prý řeší PČR ale neví jak to kvalifikovat??? Výroky o vypalování vesnic, zabíjení těch špatných voličů, přáním zemědělcům válku a odporné kecy o nemocné rakovinou PČR nechává vyšumět. To je ta demokracie ODSS,, ... Mivoj , 14.05.2024 14:31:19
Dement Novotný je skvělou vizitkou ODS a předsedy strany Fialy. , , Jaký pán, takový krám. Tohle byli prý ve volbách ti "slušní lidé"... frontový nevoják , 14.05.2024 11:44:13
Nové logo, místo modrého ptáka ,fůru hnoje. Politická skupina "FůRA HNOJE". Zdeněk Kudrna , 14.05.2024 13:06:13,
Nevyřízené účty, Tato vláda vyhlásila občanům válku. Politici z ODS se jen obyčejným lidem vysmívají. Příkladem je politik z ODS Pavel Novotný. A tak se dočkal reakce. Stále více lidí požaduje demisi vlády, která nezastupuje občany země. ... Petr Novák , 14.05.2024 10:03:02,
Tomu pašákovi, který vyklopil hnůj u Fialy jsem přispěl na pokutu. Pokud bude třeba, přispěju i tady. A budu doufat, že se takové kupky stanou v Praze zábavným koloritem a budou viditelně označovat výsledky činnosti a chování dotyčných elit. ...,, ruský medvěd , 14.05.2024 8:23:05,
No sláva, tak má Pavlík, před radnicí konečně svou rodnou hroudu... aspan , 14.05.2024 9:11:40,
Ale to přece není hromada hnoje. To je pomník Řeporyjce. Každý velikán ho má mít. I velikán, kterému z huby padá hnůj., takže doporučuji pomník pěkně lopatami udusat, aby se nerozšiřoval, případně nechat hlídat policií, aby nebyl rozkraden. ... včelka , 14.05.2024 10:01:54,
Řeporyjec v tom normálně žije, pepek vyskoč ze senátu . Konečně se zemědělci probudili, to to trvalo, ještě zavézt budovy Fialovi demožumpy ... 14.05.2024 13:54:56,
Perfektní vyjádření hnojem..., permoník , 14.05.2024 16:32:53 Zde přesně platí: "Svůj k svému."
konečně bude řepák SE CÍTIT jako doma :-), Maovo Sen , 14.05.2024 15:58:22
Copak? Pavlík má konečně "pískoviště"? Aspoň si může ve volných chvílích plácat mimo kravin bábovičky, nebo i postavit hrad. ... 3x a dost! , 14.05.2024 12:14:13,
Fůra hnoje nebo zrcadlo. Je to stejné. Pokaždé Řeporyjský jateční vepř uvidí sám sebe. ... §§§, Halifax , 14.05.2024 15:16:28
Hnůj žádného vepře ještě nerozhodil., mtajovsky , 14.05.2024 13:57:33
Sám pomatený raper Novotný už mnohokrát nadělal do hnízda ODS .Asi to ODS nevadilo a nevadí. Je zvyklá. ... Vierka , 14.05.2024 12:07:17,
Toho hnoje je škoda, na rozdíl od lidského odpadu jménem Pavel Novotný je tento odpad velmi užitečným hnojivem pro rostliny ... life4 , 14.05.2024 12:54:37,
Zrušili jsme prasečák v Letech,, a nový máme v Řeporyjích.deep purple , 14.05.2024 11:01:16,
všude jinde by takového magora starostou neudělali, to dokáží jen pražáci z městské části Řeporyje..... a pak by chtěli venkov urážet.. ... Yogina , 14.05.2024 10:34:41
Řeporyje - tam to žije . Však se tam promenádovali i kandidáti na HRAD. Ti nejlepší ! Pavel a Nerudová Dáda. Nemohli si nechat ujít selfíčko s maskotem ODS a Řeporyjí - Novotným. ... Vierka , 14.05.2024 10:24:49,
Teď to bude mít Pavlík dobrý !, Řeporyjští vepři založí svou republiku a presidentem zvolí Pavla. Strana bude mít název : VŘSR - Velká Řeporyjská sociální republika. ... aspan , 14.05.2024 9:58:06,
Bravo,, kdo by kdy řekl, že tady nakonec budou nejodvážnější zemědělci a budou nejviditelněji protestovat. V jiných zemích to jsou hlavně odboráři, ale ti jsou u nás slabí. Nebo studenti, ale ti jsou zase u nás naočkovaní správně politicky myslet z nynějších škol. ... D , 14.05.2024 7:48:25,
Hnůj má hnůj ! kamarádi opět SPOLU ! ... aspan , 14.05.2024 7:07:29
Možná mu to, paní Nerudová přijde pomoci vidlemi odházet. Svůj k svému. ... Ladislaw , 14.05.2024 6:48:51
Největší kupa hnoje, Sedí v úřadu!!! ... destruktor , 14.05.2024 6:53:29
Jen mu dovezli část exkrementů, které dokázal nakálet, do veřejného prostoru za dobu, co existuje! Bylo by dobré, kdyby osobně ty exkrementy uklidil, dal by najevo, že pochopil, navíc by mu spadlo to vyžrané panděro! Živil se vůbec někdy jinak, než jako čuně - nejprve v Plesku, poté v politice! Samá špína, která z něj kapala všude, kam vlezl! A stále mu to prochází??! ... parabola , 14.05.2024 6:28:58
Teď ale nevím, jestli je víc hnoje , na radnici nebo před radnicí ? aspan , 14.05.2024 8:23:39,
No, tak,
není to zase až tak hrozná akce, ale zaplať pánbůh alespoň něco!
Myslel jsem to tak
že praseti hnůj nesmrdí. Ovšem věrchuška dál tlačí na pilu a to nemůže skončit jinak, než pořádným třeskem.
Nevím..
Jak Pavlíkovi, ale některým jeho voličům a příznivcům celkem dost, na fb docela dost kňučeli 😁
určitě mu vadí,
že byl veřejně a ve všech médiích ukázán jako psychopatický gauner. A po té sprostotě s mladou Slováčkovou mu to přeje hóóódně lidí, protože skoro každý má mezi blízkými někoho s rakovinou. Byl to takový spouštěč.
mají to nařízené :-)
„Fialův poradce, Křeček, přímo řekl, že vládním programem je omezení zemědělství a že to mají „nařízené“ z EU.“
Kdyby jim „nařídila" EU pověsit se, taky by to udělali…?
Z jejich předvolebních slibů zbyl hned po antiBabišovi právě ten jediný hlavní program - Ničení této země.
Pátý mrtvý svědek v kauze Dozimetr
❗️Další mrtvý v kauze Dozimetr. Bývalý PR poradce exnáměstka pražského primátora Petra Hlubučka zemřel na následky autonehody.
🚘Ondřeje Křivku, kterého podle policie vyplácela ústřední postava kauzy Michal Redl, srazilo o víkendu auto. Uvádí se, že Křivka během vyjížďky na kole byl sražen řidičem Citroenu, který mu nedal přednost na křižovatce.
📌Jedná se o pátý případ smrti aktéra z kauzy Dozimetr. V loňském listopadu jsme informovali o zvláštních okolnostech smrti podnikatele Martina Horáka, který spadl z balkonu hotelového pokoje v Dubaji.
@neCT24
-------------------------
Francie otřesena: Imigranti vystříleli vězeňskou službu
S třesoucím hlasem oznámil dnes francouzský ministr spravedlnosti: Naše země je v zármutku". Imigranti dnes dopoledne vystříleli vězeňskou službu, při přepravě jejich kumpána drogového bosse Mohameda Amra, když projížděla mýtnou bránou na dálnici v Incarville. Dva bachaři po smrti, další těžce zraněn.
https://pravdive.eu/news/70229/francie-otresena-imigranti-vystrileli-vezenskou-sluzbu
Novotný řekl, že přestupky jsou záležitostí policie. Nezájem...
Dnes se stalo něco, co se nestává každý den. Hromada hnoje v Řeoryjích. Krásná, čersvá, voňavá, velká.
Po dlouhé době jsem kvůli takové události kliknul na Seznam. Co oni na to? Nic! Nenašel jsem žádnou zmínku. Prostě nic. Po dlouhé době jsem tedy kliknul i na Hospodářské noviny. A pozor! Tam zmínka je: Před obecní úřad v Praze Řeporyjích v noci na úterý někdo vysypal hnůj. Policie se případem zabývá pro podezření z přestupku a zjišťuje, kdo za tím stojí. ČTK to řekl policejní mluvčí Jan Daněk. Podle fotografií a informací serveru iDnes.cz hnůj přivezli před úřad aktivisté podporující zemědělské protesty a do hnoje umístili ceduli se snímkem řeporyjského starosty Pavla Novotného (ODS) a nápisem „Máme spolu nevyřízené účty“. K akci se na internetu přihlásila skupina My zemědělci. Novotný ČTK řekl, že přestupky jsou záležitostí policie a hnůj byl již dopoledne uklizen.
Netuším, ke kolika lidem se informace o dnešní akci z medií hlavního proudu dostala? Kolik lidí si pak někde vyhledalo pravý důvod, ze kterého se hnůj v Řeporyjích objevil? U kolika z nich to vzbudilo zájem? Kolik lidí to naopak ihned vypustilo z hlavy? Netuším jakou sledovanost má stránka myzemedelci? Dnešní akce, podle médií, proběhla aktivisticky, nekomentoval jí a nepostavil se za ní žádný známý a vlivný opoziční politik. Škoda.
Co nám asi přinese příští týden? Je to hádanka. Ať to bude to či ono, rozhodující vliv na výsledek bude záviset na osobnosti, která se postaví do čela toho co přijde a na účinné politické podpoře. Snad se nějaké dočkáme.
Přeji organizátorům šťastnou ruku při protestu, všem účastníkům přeji úspěch a hlavně ten správný výsledek.
Ať si každý co chce říká,
ale všichni známe Vondru - vetešníka. Jeho politický přínos je v podstatě jenom samá veteš. Vondra již samotným svým zjevem je tou nejlepší napodobenkou jeho nepřehlédnutelné politické práce.
Vondra.
Vzhled bych do toho netahal, zarážející je ta obrovská povahová změna, která u něho nastala za třicet let po převratu. Vždyťo taky byl bojovník za svobodu a slušnou společnost. Kde se jeho ideály ztratily?
když se nahej a ožralej
válel s havlem pod stolem ?
Pche, jaká změna?
Vondra byl vždycky jenom takové parazitické netáhlo. A Venca flaška, cigareta, byl stejným týpkem.
Hlava mi to nebere
V obci, kde Novotný starostuje žijí přeci slušní lidé. Slušní, kteří by něco takového, co předvádí dementní Pavlík nikdy neudělali. Přesto jej volí. Proč? Omluvou přece není, že pro obec dělá dobro. To dobro přebíjí svým chováním. To mi prostě hlava nebere. Narodil jsem se do jiné společnost. V padesátkách byl sice komunistický režim, ale rodiče nás vychovali ke slušnosti, ohleduplnosti a skromnosti. Ne všechny, ale když se zítra setkám se spolužáky ze základky po 58 letech, potkám všechny slušné, ohleduplné a skromné "kluky a holky". Tak to prostě je.
Taky tomu nerozumím
Jak je možné, že takové - s prominutím - hovado je opakovaně zvolené do zastupitelstva a ještě za starostu. Co se to v Řeporyjích děje? Místní obyvatelé nevidí, neslyší??? Schválně jsem mrknul na volby.cz. Nejen že byl Novotný na prvním místě kandidátky, on dostal ze všech nejvíc hlasů... Fakt tomu nerozumím
Tohle znám odjinud, jen v trochu menším
Starosta Horního Kocourkova, před rokem 89 voják z povalování (údajně politruk), tloustne už celá desetiletí v čele obce. Přitom celá řada místních ho nenávidí kvůli prosazování mega průmyslové zóny na 70 hektarech nejlepší půdy v centru obce před místním zámečkem, což se mu po téměř dvaceti letech povedlo :-)
U korýtka ho drží dva hlavní důvody:
- pro obec občas i něco pozitivního zařídí, což zas není až tak obtížné
- většina místních se o věci veřejné zajímat a natož starat nechce
V Řeporyjích, a nejen tam, to nejspíš funguje podobně.
Miloš
S tím bych souhlasila. Kromě svých kamarádíčků, které si hýčká, tam budou stejní lidi jako dřív za komunistů - zkrátka jdou volit a nechtějí se starat. Prachy na to dostane, aby jim tam občas něco prospěšného zařídil... A taky se ho třeba lidi bojí, tak aby měli klid (však už se vyjádřil, že ty "špatné" voliče by zabil).
Májo
Přesně tak to funguje v Horním i Dolním Kocourkově, přinejmenším v době, kdy jsem tam ještě platil daně ...
Částečně máte pravdu
Byl jsem 20 roků v zastupitelstvu malé obce (200 obyvatel) Z toho 12 let neuvolněný starosta. Sehnat k volbám aspoň 10 kandidátů byla dost fuška (7 členů zastupitelstva). Lidi jsou prostě radši, když se o věci obecní stará někdo jiný. Jenže srovnávat městskou část Prahy s maličkou obcí asi nejde. Zatímco ve městech je na všechno spousta úředníků, maličká obec si může dovolit max. účetní a to ještě na pár hodin. Takže je to spousta práce po práci a jen za symbolickou odměnu. Do toho se fakt lidem nechce.
Uvolnění funkcionáři ve městech mají docela pěknou mzdu. To už je pro dost lidí dostatečná motivace jít s kůží na trh.
A, že se řeporyjce dost lidí bojí je asi pravda. Nakonec Bartošová by mohla vyprávět, kdyby žila. A nejenom ona. Ale oprávněný strach může mít snad jen těch deset zvolených členů zastupitelstva, že z něho už podruhé udělali starostu.
No ale pokud by se u nás, byť jen náznakem nějaký kandidát choval jako prase řeporyjské neměl by žádnou šanci.
Já tedy na tom nic nesrozumitelného nevidím
A to já tomu rozumím. Stejně jako lidé v Řeporyjích zvolili pana Novotného, tak rovněž lidé z celé republiky ve své většině zvolili Petra Pavla, Petra Fialu, předtím Klause, Nečase, Topolánka apod. Tedy pokaždé pravici, která už z principu nikdy neměla a nemá za cíl uskutečňovat dobro pro všechny občany této republiky, ale má za cíl poskytovat výhody svým vyvoleným. Pravice totiž vždycky a všude na světě dělala a dělá politiku pro elity.
Zkrátka a dobře, dokud obyčejní lidé v Čechách toto nepochopí, tak budou vždy volit proti vlastním zájmům, jako to dělali do teď. Výsledkem jsou pak lidé v rozhodujících pozicích, kteří pokaždé ty obyčejné lidi odmění za jejich hloupost dalším zhoršením jejich už tak bídného postavení. A tito obyčejní lidé se pak diví cože se to děje a vůbec jim nedochází, že si to vlastně zvolili, resp. do značné míry zvolili.
Je na tom snad něco nevysvětlitelného, čemu nelze rozumět?
Jiří
A proč jsou téměř všichni hloupí i na tomto fóru?
Jediná šance, jak to změnit, je zapojit lidi do rozhodování.
Dokud národ nebude ve své zemi Suverénem, nemůže to být lepší.
Proč to však nemůže pochopit ani Vidlák?
Miloši
Už jsem se Vás tady na to ptal jednou. Máte nějaký návod jak na to? Jak to udělat? Legální cesta je jenom jedna, a to jsou volby. Která z existujících stran má vůli prosadit příslušné zákony aby se občan mohl stát v České zemi suverénem? Kdepak, kapři si rybník nevypustí.
Pak je ještě jedna cesta. Násilná. Vzít si příklad z letopočtů - 1419, 1483, 1618. To bychom ale zase potřebovali mít v čele lidi, kteří budou ochotni příslušné změny provést.
Asi mi namítnete, že ještě jedna možnost je - odstěhovat se do Švícar. Ale tam se všichni nevejdeme :-)
Pěkný den přeje Jirka Vlach
O suverenitě
Milý Miloši,
na tomto fóru určitě samí hlupáci nejsou, protože hlupáci nepřemýšlejí. A zde je myslících lidí většina.
Teď pár kritických slov vůči vaší představě o suverenitě.
Máte pravdu v tom, že stát, má-li být v pravém slova suverenním, nemůže vypadat jako Česká republika. Ovšem, suverenních států je na světě sotva pouhá hrstka a možná není ani jediný. Když se podíváte na jednotu evropských států začleněných do NATO ve věci vztahu k Rusku, nemůžete nevidět, že tyto státy prostě suverenní nejsou.
Možná je tím jediným suverenním státem v Evropě skutečně Švýcarsko. Nepochybně je to stát daleko suverennější než Česká republika. Jenže, když mezi měřítka suverenity zahrnete i kulturu, která je vždy typická pro konkrétní území, a zjistíte, kdo letos vyhrál v něčem tak odpudivě nekulturním jako je tzv. Eurovize, pak vás přejde víra i v to příkladně suverenní Švýcarsko.
A ještě pár slov k té u nás tak zoufale chybějící suverenitě. Jsme zkrátka společnost v úplně jiné situaci než Švýccarsko a to zejména ze tří hledisek, která tu teď vyjmenuji: hledisko geopolitické, hledisko společenské soudržnosti a hledisko historické (tj. jak jsme se do současné situace dostali). Takto viděno, jsme na tom daleko hůře než Švýcarsko a např. Rakousko i mnoho dalších evropských zemí. Aby se toto dalo změnit, musel by se radikálně změnit stav naší společnosti právě v těch jejích oblastech, pro která platí výše uvedená tři kritéria, z nichž to první je zcela mimo vůli zdejšího občanstva. A to ještě nemluvím o hledisku čtvrtém, bez něhož nejde vůbec nic: hledisko duchovní a mravní úrovně společnosti.
Vše dobré přeje do Bernu,
Jiří
suverénní Švajc ? 😁😁😁
o blbostech rozhodovat mohou, ale jinak stát řídí sionistická klika bankéřů
Jak správně řekl Churchill
"socialismus je rovnoměrně rozdělená bída"
pravice dělá politiku méně státu a regulací, ve které se daří životaschopným projektům a pracovitým lidem, a tím pádem i těm, kteří skutečně nemohou, levice by pořád úspěšným brala a přerozdělovala těm, co se jim nechce nic dělat a také vytváří neživotaschopné projekty - odkaz na hlasování o podpoře fotovoltaiky jsem už sem dával - a díky levici jsou pole místo řepou obsazená fv panely. Podobně je na tom celý gryndýl - levičácký to projekt (proboha proč by CO2 mělo někomu vadit, když dnešní koncentrace je 0,4% a za dinosaurů to bylo 6% - vydojil jsem tyto údaje z umělé inteligence - kroutila se, zamlčovala, ale nakonec jsem ji udolal, jen jsem si myslel, že současný stav je 0,3%)
Neplést promile a procenta!
CO2 je/bylo v atmosféře dokonce 10x méně, než uvádíte - v současnosti 0.04 objemová procenta (hmotnostně 0.064%, 420 ppm - molekul CO2 v miliónu atmosférických částic). Za dinosaurů byla teplota atmosféry o 10°C vyšší, tehdejší obsah CO2 uvádějí některé zdroje jen maximálně 3x vyšší.
Kupodivu se to dozvíte pouze v německé nebo anglické verzi wikipedie, čeština to zamlčuje :-)
Milý Rade, současný stav v ČR - čistokrevný zastupitelský kapitalismus - považujete za blahobyt?
současný stav v ČR
nepovažuji za kapitalismus, zvyšující se daně a počty státních zaměstnanců ukazují na návrat k socialismu, konání vlády dokonce směr k totalitě. Blahobyt tu ovšem ještě máme, ale tendence neúprosně míří směrem od blahobytu k chudobě. Za omyl s promilema se omlouvám, AI mi udávala hodnoty jako 420 a 6000, tak jsem to nějak zvojtil, nejsem na to odborník, nicméně poměr tehdy a dnes byl cca 15x a těma 10°C se to snažilo okecat, jenže to nemusí mít s CO2 žádnou souvislost.
Jiří,
to co jste napsal jsem se zájmem přečetl. Ale zřejmě máme odlišný názor na pravici a politiku jako takovou. Nikdy bych si nedovolil mluvit v příladě Petra Pavla, Petra Fialy, Nečase, Topolánka apod. o politicích. Jsou to lidé, kteří se celkem náhodně, za nepochopitelných okolností a bez jakýchkoliv odborných předpokladů, dostali do vysokých veřejných funkcí. Všichni tito jmenovaní dělali a někteří ještě dělají něco, co v žádném případě nelze označit za politiku. Jak je možné, že je tolik lidí volilo se vysvětlit dá, ale pochopit a mávnout nad tím rukou, jen těžko. Co se to s námi děje? Na vině je nejspíše netečnost, netečnost kterou čím dál více vídáme všude kolem sebe, netečnost která se v lidech uhnízdila. Uhnízdila se téměř všude, kam se podíváme.
Ale jak se říká, vyjímka potvrzuje pravidlo.
Člověk, který vysokou pravicovou politiku dělal, výborně dělal a dodnes se v ní skvěle pohybuje, je Václav Klaus. Nelíbí se mi, že jste ho dal do skupiny s těmi ostatními, které jste zmínil. Nezaslouží si to on ani oni. Ale je to váš názor, neberu Vám ho, ani nevyvracím.
Odpověď panu Hostovi
Ani já vám Váš názor brát nechci. Ale vím, že ohledně Klause se mýlíte.
Vše dobré přeje,
Jiří
Moc korumpuje
I dobří lidé s dobrými ideály se dostanou do politiky. Ale ta je semele a přetvoří k obrazu systému. Po převratu Mladobolševiků proti Starobolševikům to někteří zkusili. Z politiky odešli naprosto znechuceni!
Kolik těch "dobráků" roní slzy pro zavedení té Kalouskovo superhrubé mzdy? Všichni politici bez výjimky! Ale tyhle daně nad daněmi běžnými neslouží k obědům pro školáky zdarma, ani na výstavbu školek a penziónů pro seniory. Tyhle naddaně zase prožere státní systém! Stát, který má bilion dluhů a splácí miliardy za úroky si vyplácí nejen finální odměny, ale také valorizace platů soudců a prokurátorů, příplatky za členství v komisích parlamentu, platy za členství v radách státních podniků, náhrady na bydlení i dopravu vyvolených...
A tak ten dobrý a poctivý je pokaždé semlet a zformován podle potřeby Moci.
Jde o tvrzení, nebo fakta?
„Někdo musel říct, že takhle se to tady prostě dělat nebude“. Zatím jsem to tedy od nikoho, kdo má možnost to také prosadit neslyšel. Kdo z těch vládnoucích, které voliči poslali s takovou převahou do funkcí má tu potřebu a zároveň tu moc tu odvahu tohle realizovat? Realizovat to natolik účinně, aby nezůstalo pouze u slov? Objeví se příští týden nějaká silná politická skupina, někdo kdo ví jak na to a co a jak dále? Hnůj praseti nesmrdí! Tohle zemědělci vědí a přesto pořád po celé Evropě zkoušejí, zda se náhodou něco nezměnilo?
Liberální demokraté chtějí vytvořit nový svět, vše dobré podle nich přichází až s nimi. Liberálně demokratický a komunistický režim se vyvíjí v kapitolách – utopie, politika, ideologie, náboženství. Liberálové nedávají přednost svobodě, ale osvícenému despotismu, kterým chtějí přinutit lidi k zastávání správného názoru. Liberální demokracie je přesvědčena, že nic lepšího než ona neexistuje. Názory politického mainstreamu v Evropském parlamentu – socialistů, křesťanských demokratů, zelených, levice, liberálů i mnoha konzervativců – se velmi podobají a podporují rovnostářství. Politický vývoj v minulých letech byl prokazatelně nešťastný a nyní se navíc zradikalizoval. Proto, je nutná vzpoura proti němu.
Lidé zřejmě žijí bez historické paměti, určité věci si pamatovat nechtějí a dle příkladu chování nových pražáků to vypadá, že jim to je i jedno. Spočítejme kolik nových pražáků se účastní protestů a kolik nových pražáků přijde na festival prague pride?
Fico umí zařídit změnu. Najde se někdo podobný i u nás? Poradí se s ním někdo? Příští týden někdo zřejmě dostane příležitost se předvést. Využije jí?
Nikdo podobný Ficovi u nás není
Fico je léty prověřený profík, poučený dost na to, aby se s "nimi" dnes nepáral - něco jako na hrubý pytel hrubá záplata, nebojí se, neústupný ze svých zásad. Takové lidi my u nás nemáme. Klaus chyboval, Paroubek byl někdy "pro smích", Topolánek byl hulvát "s gulami", Nečas skutečný podpantoflák, který v pozdním věku "objevil sex", který mu metresa poskytla ...atd. Všichni si šli do politiky především vydělat. Však si ty prachy taky hned nastavili - prý aby byli nezkorumpovatelní ..., ha ha ha.
Májo, souhlasím i nesouhlasím,
Paroubek by sociální demokrat. Sociální demokraté nikdy, nikde na světě se svojí ideologií neobstáli. Proč by měl zrovna ubrebtanej, upocenej, obtloustlej Paroubek být vyjímkou a navíc zrovna u nás? Za jeho vládnutí byla v jeho okolí jediná osoba, která zaslouží obdiv, jeho bývalá paní, se kterou se rozvedl. Fakt, že s ním dokázala léta žít a vydržela to, za to by snad měla jednou mít nad hlavou svatozář. Paroubek je Paroubek a jiné to nejspíš nebude.
Topolánek byl a je hulvát, s tím plně souhlasím. To s těmi gulemi si vymyslel on sám, aby lépe vypadal. Ale jako chlapi z gulemi nebývají označováni hlupáci. Tak to přirovnání se mu nepovedlo, nějak nesedí.
O Klausovi jsem se zmínil dříve. Měl smůlu, musel vládnout se sociály. Nevím jakou chybu máte na mysli, ale určitě nějaké udělal, tak jako každý.
Jakou chybu mám na mysli?
Klaus - amnestie pro každého hnuse (jeden z nich šel, zneužil a zabil mimino v nemocnici)..., privatizace a zlodějiny, kamarádíčkování se s takovými, podpora vzniku několika desítek rodin na rychlé zbohatnutí (jak sám přiznal, že bylo třeba vytvořit - on sám jistě k nim taky patří), věta "není špinavých peněz"...atd. (ta ostuda a "zdekování" propisky před světem v přímém přenosu a myslet si, že to nikdo nevidí - co potom v těch velkých věcech, když to nikdo opravdu neviděl...)
Májo,
nevím zda jste měla možnost ověřit si to o čem zde píšete. Nebo zda to máte jen z novin či televize.
Amnestie prezidenta republiky je právní akt, dle přesně vymezených podmínek. Amnestie, o které se zmiňujete se týkala osob a případů soudy nevyřešených po více než osm let. Přikládám odkaz na zajímavý text:
https://www.alescenek.cz/zbozi/83880/spor-o-amnestii/
K privatizaci bylo napsáno hodně textů. Hodně lidí se privatizace osobně účastnilo. Hodně lidem změnila život tak i tak. Zajímavé čtení, které vás může zavést do příprav privatizace , realizace a s tím vším spojenou problematikou je uvedeno např. zde:
https://www.institutvk.cz/clanky/2534.html
Pero, stalo se to v Chile a nebylo to lecjaké pero, nýbrž protkolární a drahé pero.
Minutovou epizodu z jihoamerické cesty 10. dubna 2011 odvysílala Česká televize v publicistickém pořadu 168 hodin. Upravila vše tak, aby to Klausovi pořádně osladila. A povedlo se jí to. Tuším, že to ommílá dodnes to je třináct let. Mikrokauza se stala hitem mezi levičáky a Klausovými konkurenty. Video na kanále YouTube viděli miliony diváků.
Od 10. dubna 2011 jsem přestal Českou televizi sledovat. Byli to křiváci už tenkrát. Jak píše někdy Vidlák, to o té poslední kapce. Není výjimkou, že po podpisu důležitého dokumentu si účastník ponechá pero na památku. To pero tam je pro něho připravené. Ale je fakt, že to zvoral, mohl to udělat jinak, lépe.
Naše pravdomluvné sdělovací prostředky, když chtějí Klause pošpinit, rády tuto episodu vytahují dodnes.
Všimněte si však, že pan Klaus rozhodně nepatří ke zbohatlíkům. Nenajdete u něho prakticky nic, co by tomu naznačovalo. Věřte, že kdyby něco takového existovalo, dnešní media by to ráda používala.
Nepřesvědčuji Vás, že něco bylo jinak než uvádíte. Když myslíte, že to je tak jak píšete, je to Váš názor. Tečka
A co fasáda
Kopa hnoje, docela dobrý stěr. Jenže, ten subjekt to ještě může použít na pohnojení obecní louky, nebo draze prodat zahrádkářům. Příště by to možná chtělo vzpomenout na akce francouzských zemědělců před vybranými ministerstvy a úřady. Takový močůvkový nástřik fasády, to musí být příjemné. Dokonce i některé barvy duhy by se tam objevily. Ne na úřad - tam si i slušní musí chodit vyřizovat věci. To blivno tam přece někde má kutloch, kam se chodí schovat před deštěm a kde si nacpává panděro.
To není výraz nespokojenosti s mírností akce. Je to jen taková hezká představa adekvátnosti postupu vůči tomu prapodivnému zjevu.
oblít fasády...
To by musela být akce mnoha lidí, stejně jako v té Francii a jinde, to si u nás jedinci netroufnou. Nejspíš by dostali "doživotí".
si pujč rozmetadlo
a vyraž na Řeporyje
Proč nikdo nekomentuje názorový veletoč PP na Sky News?
Je třeba zastavit válku ...
Kotrmelec na jedničku! - chválí i Rusové :-)
Kdo mu udělil impuls do zadnice?
nejspíš nějaký
homokolega
Proč? Protože PP je pako…
Protože PP je pako a na veletoče jsme u něho zvyklí. Teď je důležitý, aby se z toho Fico dostal, jinak je všechno v řiti.
Nevěřím, že sorosovko-čaputovská banda je v šoku!
To je stejné, jako kdyby byl "v šoku" Novotný a jeho partička z vlády a na Hradě.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ATENTÁT JE VINA OPOZICE A NOVINÁŘŮ, TVRDÍ FICOVI LIDÉ. Progresivní Sorosovská banda Čaputové a spol. jsou prý v šoku
SLOVENSKO: Slováci jsou ze zprávy o postřelení premiéra Roberta Fica po jednání vlády v Handlové v šoku. Koaliční zákonodárci začali okamžitě útočit na opozici a novináře, kteří to podle nich zavinili. Opozice pokus o atentát na Fica odsoudila, z Křesťanskodemokratického hnutí zní, že se za Fica budou modlit. Útok odsoudila také prezidentka Zuzana Čaputová.
„Toto je vaše práce,“ prohlásil na půdě Národní rady místopředseda Ficova Směru-SD L’uboš Blaha. Ten v tu chvíli schůzi vedl, kvůli pokusu o atentát ji okamžitě ukončil.
Podobně mluvil i jeho kolega ze Směru-SD Richard Glück. Poslanec přišel do sálu parlamentu a začal z útoku vinit právě opoziční zákonodárce.
Domnělého viníka už si našel také předseda koaliční Slovenské národní strany Andrej Danko. Podle něj mohou za střelbu novináři a média.
Z opozice naopak zní slova podpory a odsudky pokusu o atentát. „Ostře odsuzuji dnešní brutální a bezohledný útok na premiéra Roberta Fica. Jsem šokovaná. Robertu Ficovi přeji v této kritické chvíli mnoho sil, aby se z útoku zotavil,“ napsala na Facebooku končící prezidentka Čaputová.
Podobně reagoval i předseda Progresivního Slovenska Michal Šimečka. „Jsem šokovaný a zhrozen střelbou na premiéra Roberta Fica v Handlové. Jakékoliv násilí jednoznačně a ostře odsuzujeme. Věříme, že premiér Fico bude v pořádku a že tento hrozný čin bude co nejdříve objasněn,“ napsal ve vyjádření pro CNN Prima NEWS Šimečka.
Politici z Křesťanskodemokratického hnutí (KDH) uvedli, že podobný čin v civilizované společnosti „nemůžeme tolerovat vůči nikomu“. „Útok na premiéra je útokem na slovenskou státnost a suverenitu. V tento moment je nutné udělat všechno pro to, abychom společnost uklidnili. Agresivitu, násilí a útoky na politiky, jako i jiné veřejné činitele, jasně odsuzujeme. Premiérovi přejeme brzké uzdravení a myslíme na něho v modlitbách,“ uvedlo KDH.
„Informace o postřelení premiéra Fica jsou hrůzostrašné. Odsuzuji jakékoliv násilí a útoky na politiky a věřím, že premiér se brzy uzdraví. Souboj politických názorů má probíhat v diskusích a se slovy, ne na ulici a se zbraněmi,“ uvedl na Facebooku šéf strany Svoboda a Solidarita Branislav Gröhling.
15. května 2024👉 @cz24news
Vypadá to na komplikovanou operaci..
.. ještě v 19:30 byl pan Fico na sále.. Břicho a hrudník, to je průšvih.. Držme palce.. Hlavně že to nedostal do srdce či do hlavy.
edit 19:45 - TV Markýza tvrdí, že už je po operaci, při vědomí a komunikuje. Chvála Bohu..
edit 20:08 - podle ministra vnitra je ještě na sále, Markýza si zřejmě dělá sledovanost..
Fico
Jestli to Fico nedá, spadnou pro mě všechny naděje u nás do kanálu. Už tak se brodíme hovny.
o zasypání Prahe
umělohmotnými konfetami se v sobotu a neděli snažili Rammsteini 😆
Až zestárne dnešní mladá generace.
fica
teď postřelili
Dorazilo mi po Telegramu..
..
Signály začínajú naznačovať katastrofu
Už som spomenul video (https://t.me/Miro_Del/24628), kde sa hovorí o mobilizácii nemocníc v Česku. Kamarát mi poslal správu že rovnaká mobilizácia, dokonca za účasti neznámych ľudí vo vojenských uniformách prebieha aj na Slovensku. Do toho Kaliňák ohlásil (https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/706919-presovska-fakultna-nemocnica-j-a-reimana-sa-stane-vojenskym-zariadenim-podla-kalinaka-to-bude-stat-stovky-milionov/) nečakaný vznik vojenskej nemocnice v Prešove. Evidentne sa niečo chystá
Posledným známym dielikom do skladačky je náhla abdikácia (https://web.litterate.cz/to-neco/) Jana Berouna, šéfa vojenskej rozviedky v Česku. Okamžite po návšteve centrály CIA v Langley. V článku je Beroun opisovaný ako 100% profík, ktorý má za sebou obrovské skúsenosti. Nie je normálne, aby takýto človek doslova zutekal hneď potom, čo sa dozvie aktuálne plány Američanov.
Dajme si dokopy dve a dve. Existuje veľká pravdepodobnosť, že Američania chystajú do vojny vrhnúť minimálne Čechov a možno aj Slovákov. Lenže na to potrebujú obrovskú provokáciu a hekatomby mŕtvych.
Vidím to pred očami: v pražskom metre vybuchne bomba s "novičkom", ktorú podľa českej BIS uloží osoba s ruským pasom. Česká vláda nebude mať inú možnosť ako pomstiť smrť stoviek ľudí na východnej fronte. A keď budú podobné bomby vybuchovať po celej Gayrópe, do boja sa zapojí viac krajín. Nakoniec, 61 miliárd zo SŠA je treba podporiť...
v neděli jsem metrem jel,
už mám zase na dva roky splněno 🤔
Přehrajte si Video z toho článku.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Mrazive-Fico-tusil-co-se-stane-755342