Tak nám zrádci v poslanecké sněmovně odhlasovali korespondenční volbu. Ta má usnadnit volbu českým občanům žijícím v zahraničí, kterých je asi půl milionu. Doteď jsme měli volební systém, který umožňoval jen malé a marginální volební podvody. S volebními lístky se takřka nedalo manipulovat a do každé volební komise si kterýkoliv volební subjekt mohl nanominovat svého člověka. Vše se sčítalo ručně a pro kontrolu se dá zpětně proklikat do každé volební místnosti a porovnat součty s volebním protokolem vyvěšeným na obecní vývěsce.
S korespondenčními volbami tohle skončilo. Nikdo neví, za jakých okolností příslušný volič dal svůj volební lístek do obálky a odeslal. Udělal to dobrovolně? Pod nátlakem? Za peníze? Neudělal to někdo za něj a jen použil jeho jméno? Kdo to ověří? Doteď v zahraničí volilo asi třináct tisíc lidí…
Následně se mluví o rozšíření českého občanství až do čtvrtého kolene, což bude znamenat další statisíce voličů, kteří díky občanství mohou konzumovat výhody třeba českého zdravotnického systému a za to budou vděční Fialovi svými hlasy. To už by byl totální rozvrat a zničení tohoto státu. Pokud si přečtu naší ústavu, pak konstatuji, že příští volby už budou nelegitimní, protože právo na tajné volby už není zaručeno. Zároveň bude důvod se domnívat, že došlo k volebním manipulacím a zase více lidí si řekne, že tento stát není jejich.
Všechny tyto argumenty už zazněly. Všichni je známe a ještě se s nimi mnohokrát setkáme. Alternativní média jich budou plná a i v majnstrýmu se o tom bude mluvit. Zákon ještě musí schválit i senát a není možné ho přehlasovat. Pokud to senát neschválí, prostě to schváleno nebude. Ale také platí, že pokud to tento senát schválí, tak případné zrušení tohoto zákona musí opat senát schválit a není možné ho obejít i kdyby ve sněmovně nezbyl jediný líbodémo poslanec. Jako perličku jen dodám, že na hlasování o korespondenční volbě prý nebyl přítomen ani Andrej Babiš, ani Tomio Okamura…
Tak, jako jsem po posledních parlamentních volbách vytyčil Vidláckou strategii, ve které jsem radil se zaměřit na milion propadlých hlasů Alternativy a podporoval jsem ty, kteří to dělali, dovolte mi teď vytyčit podobnou Vidláckou strategii pro parlamentní volby za rok a půl, která zohledňuje schválení zákona o korespondenční volbě.
Ze strategického a taktického hlediska totiž Pětidemolice neudělala nic jiného, než se snaží mobilizovat nevoliče. V zahraničí volí zhruba třináct tisíc lidí a ostatní na to kašlou, protože by museli jet na ambasádu, to může být daleko… a koho vlastně nějaká Česká republika zajímá, že? Fialové, Rakušanové a ostatní Dozimetři doufají, že zmobilizují tyto nevoliče tím, že jim volbu usnadní. Svým způsobem nemusejí vstát z gauče, stačí jen strčit hlasovací lístek do obálky. A samozřejmě se dá pracovat na tom, aby těch lístků přišlo co nejvíc. Stačí nějaké peníze a trocha zlých úmyslů. S tím má Vítek ty nejlepší zkušenosti a Fialu nějaká mrtvola také nerozhodí. Hlavně když bude i z rakve volit Pétidemolici.
I u nás vyhrál prezidentské volby Miloš Zeman tím, že se mu ve druhém kole podařilo přivést do volebních místností ty, kteří v první kole vůbec k volbám nešli. Stejně tak platí, že letošní eurovolby rozhodli nevoliči, kteří se nechali zmobilizovat. K volbám přišlo o pětadvacet procent lidí víc než posledně.
V parlamentních volbách chodí k urnám zhruba pětašedesát procent voličů. Dalších dva a půl milionu lidí k volbám nedojde. Mnoho z nich prostě proto, že je to nezajímá, nechce se jim, nevěří, že by se mohlo něco změnit a podobně. Ale je to dva a půl milionu lidí! Mnohem víc, než těch, které se v zahraničí snaží zmobilizovat vláda. A jsou mnohem víc na naší straně, protože tady žijí, dopadají na ně rozhodnutí Blyštivého Péti a mají ho rádi jako vyrážku v rozkroku. Jen nevěří opozici, že by se mohla něco změnit.
Každé procento navíc, které k volbám přijde, představuje asi 80 tisíc voličů, kteří budou především volit opozici. Zvýšení volební účasti o deset procent úplně vygumuje jakoukoliv výhodu volebních hlasů ze zahraničí i se všemi podvody.
Vládní spin doktoři se budou snažit českým nevoličům podsouvat, že volby nemají smysl a budou se jim to snažit co nejvíc znechutit, aby nepřišli. A naopak ty zahraniční budou co nejvíc lákat.
My musíme udělat přesný opak!
Musíme mobilizovat české nevoliče a znechucovat to těm v zahraničí. Jak se to dělá, to už víme a umíme. Jen to musíme dělat ještě více a ještě lépe. Musíme více rozšiřovat alternativní média, musíme se ucházet především o voliče, ke kterým máme komunikační kanály a samozřejmě nesmíme nechat propadnout takřka žádné hlasy a musíme být zcela nemilosrdní k neúspěšným z eurovoleb. Teď už nejde ani o volební program, teď už jde jen o úplně základní přežití národa a tam jednotlivec nesmí hrát žádnou roli.
Na jednotnou společnou národní kandidátku zapomeňte. Náš národ je vždycky rozdělený půl na půl takřka přesně. Je to naše národní strategie pro přežití. Ti, co se mohli spojit, ti se už spojili a budou kondenzačním jádrem pro ostatní. Ti, co se nespojili, ti toho prostě nejsou schopní a pokud nezvládli nejjednodušší eurovolby, nezvládnou ani mnohem náročnější volby do poslanecké sněmovny. Ohledy nejsou na místě, když jde o samotné přežití našeho národa jako celku.
Druhá strategie, kterou budu sledovat, jsou volby do senátu. Je třeba podpořit konzervativní kandidáty proti těm liberálním. Obzvlášť, pokud současný senát korespondenční volbu schválí. Pokud ano, budeme potřebovat složení senátu, které umožní tenhle zločin na republice zase zrušit.
Tohle je jediné, co mě teď bude na politice zajímat. Plán na senátní volby, plán jak oslovit české nevoliče a plán, jak to znechutit zahraničním libtardům. K dobrému plánu se rád přidám a podpořím ho, seč mi síly budou stačit, ale pokud uvidím, že to jde do háje, opustím ho, stejně jako jsem to udělal v uplynulých dvou letech. Není doba na nějaký sentiment či citové vydírání. Nehodlám řešit, kdo je hodný, kdo je zlý, nebo kdo je uprostřed, ale prostě a jednoduše budu analyzovat, kdo bude úspěšný a kdo bude neúspěšný. Politika je složitý komplexní systém, neexistují tam jednoduché příčiny ani jednoduché následky a ne všechno je měřitelné.
Eurovolby ukázaly, kdo budoval voličskou základnu tím, že v kampani uměl vyjít vstříc širokému spektru voličů s jejich různými názory a postoji a kdo naopak budoval fanklub tím, že svou kampaň zaměřil na přesvědčování přesvědčených. Do parlamentních voleb nás ještě čekají dva lakmusové papírky v podobě voleb do senátu a krajských voleb. Budeme mít dostatek indicií, jak se to bude k těm nejdůležitějším volbám našich dějin vyvíjet.
Kdo si myslí, že příští parlamentní volby nebudou kolosálně důležité, ten si zaslouží zákopy pod Bachmutem i rozpuštění ve velké liberální evropské rodině… především v nějaké turecké nebo syrské čtvrti. Tam mu to evropanství půjde jedna radost. Kdo si myslí, že nic nemá cenu a politika je svinstvo, tomu vzkazuji, že když žije vedle kupky hnoje, stejně se od ní každý den zamaže, i když nechce. A kdo není ochoten volit menší zlo, ten nikdy nedostane dobro, ale dostane to největší zlo. Naprosto spolehlivě.
Tohle všechno říkám s plným vědomím toho, že tu dřív můžeme mít válku i jadernou válku než volby. S plným vědomím toho, že žádné další volby už nemusí být a místo volební kampaně budeme koukat, kde nechal tesař díru. Ale rozumný člověk se připravuje na všechny varianty.
Budoucí rok bude o mobilizaci nevoličů a o podpoře konzervativních kandidátů do senátu. Pokud tohle dokážeme, můžeme zmírnit následky korespondenční volby a zachránit národ i lid před nejhorším.
Že je to zbytečné, protože Aspen, Bilderberg, světové židovské spiknutí, chemtrails, Ilumináti, zednáři, Kallergiho plán, Velký reset, Klaus Šváb, Rotšildi a podobně? Tak si holt řeknu, že jsme to prohráli, ale udělal jsem maximum možného.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
- Log in to post comments
Komentáře
„EU není Evropa!
- Je to ideologie bez země, bez národa,
bez kořenů, bez duše.
EU pomalu zabíjí tisícileté národy.“
Marine Le Pen
Jindřich Kulhavý-Začal boj o eurokomisaře i o Leyenovou
Ursula von der Leyen si i bez ohledu na vyšetřování ohledně nákupu pseudovakcín proti jakémusi covidu a vyjádření Japonců o obrovském omylu se samotným očkováním myslí na druhé volební období v čele EU. Tento parazit nemá žádné svědomí, zároveň získala částečnou podporu patolízalů z vedení evropských států a má šanci opět zůstat o moci. Své sebevědomí podtrhnula nákupem dalších stovek mRNA vakcín, tentokrát proti údajné ptačí chřipce, na kterou prý zemřel jeden jediný člověk na světě. To prý je realitou.Vice v odkazu viz zde:
https://www.inadhled.live/zajimavosti/zacal-boj-o-eurokomisare-i-o-leyenovou/
no, takhle je to
super
Ano Vidláku, udělal jsi a děláš maximum možného.
Vidlák: .. Že je to zbytečné, protože Aspen, Bilderberg, světové židovské spiknutí, chemtrails, Ilumináti, zednáři, Kallergiho plán, Velký reset, Klaus Šváb, Rotšildi a podobně? Tak si holt řeknu, že jsme to prohráli, ale udělal jsem maximum možného...
Ano Vidláku, udělal jsi a děláš maximum možného.
Chápu. A věřím, že Vaše…
Chápu. A věřím, že Vaše strategie bude účinná, Vidláku.
Dovolil bych si podotknout pár poznámek: všichni Češi, kteří žijí nebo žili v USA a které nějak znám, cca 5 až 8 lidí, pokud vím, podporují Trumpa. Tedy - zahraniční Češi nemusí být až takoví libodémo libtardi, ale naopak, v USA očividnmnohdy naopak.
A na programu taky záleží. Nejen na schopnostech. Třeba proto nelze volit Zdechovského (či Vítka), přestože je svým způsobem schopný. Naopak, treba Vidlákův program probouzení národa je pro mě přesvědčivý, byť jsem rád, že je spíš v pozici B. Franklina a ne přímo v politice.
Souhlasím s vámi, takový Dušan Neumann o tom..
.. hovoří a píše často u Martiny Kociánové na Svobodném Universu, a to už několik let.
https://www.radiouniversum.cz/neumann-dusan-2d-americky-proletariat-je-konzervativni-a-voli-trumpa-protoze-se-mel-lepe-nez-za-bidena/
ad Tom H
Souhlasím s Vámi, že ne všichni v Usa by nutně volili "partu šílených". Určitě tam budou lidé, kteří mají trochu přehled o dění i jinde. Ale problém je nastolen tak, že v případě korespondenčních voleb není až tak možná důležité, kdo koho volí, ale důležitá je stránka zneužití, různých podvodů a nemožnost kontroly a nedohledatelnost kdo a jak opravdu volil. Myslím, že zrovna uesmeni si to vyzkoušeli velmi natvrdo v minulých volbách...? Ale to se samozřejmě netýká jen jich... A máte pravdu Zdechovský je opravdu všeho schopný:-)
Jste mimo realitu…
Jste mimo realitu. Porovnejte si, jak dopadly parlamentní volby 2021 u nás a jak hlasovali zahraniční voliči.
https://www.irozhlas.cz/volby/parlamentni-volby-2021
https://www.irozhlas.cz/volby/parlamentni-volby-2021/zahranici
ad Freud
Podstata jsou ty podvody, nekontrolovatelnost, zneužitelnost! Ta nekonečná "kreativita ve výsledcích"! A o to jim jde!
Takže mi připadá trochu mimo zaměřit se na jejich politické přesvědčení...
zdechlovský
je hloupej, ulhanej morgoš
ad Bob
Moje řeč! Krom jiného samozřejmě, tak nezapomenu jak podle provařil toho chudáka Bulíře na ukradině...
Vidlák
Vidláku vždy, když čtu nějaký váš více vynikající komentář, říkám si že lepší už snad nebude. A pak přijde další, který je opět vynikající, jen jiným způsobem! A tenhle je takový ten jiným způsobem a já děkuji za to, že se nás a ty další co to čtou snažíte pořád mobilizovat, burcovat a že to leckdy není snadné!!! Za sebe říkám že ano, že to zatím možná vypadá že nejspíš prohrajeme, že Aspen, podvodné volby atd., že nemáme v rukách příliš trumfů, ale v mezích svých možností budu dělat vše, abych se tomu postavila a pokud prohrajeme, budu vědět že to bylo to maximum, co jsem asi mohla. Prosím, pokusme se o to všichni!
Itkica - souhlasím s vámi boj je těžký
Nemáme za sebou velká média, nemáme ani jednu velikou televizní stanici. Státní televize, která měla být nestranná je na straně vládnoucí pětidemolice která ničí naši vlast. Přesto Vidlák a jeho Vidlákovy Kydy jakož i jiné alternativní weby burcují veřejnost. Věřím že pětidemolice v příštích volbách přes všechny její nekalé praktiky bude poražena. Zvítězíme i u nás v ČR stejně jako zvítězil Fico a naší bratři na Slovensku.
ad Antonín
Nevíme bohužel jak se situace vyvine. Hrozí možný velký konflikt. A i když stále doufám, že bude zažehnán, tak navzdory burcování nejen Vidlákem, je to hodně i o nás. Jak moc to burcování lidi pohne k větší aktivitě a nebude to nadále spíš to známé "nemá to cenu", nebo mám "něco důležitého". Ale nesmíme stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko:-). Takže snažme se:-)
úderka
A jéje, úderka mi přeje:-)
Pohled z odstupu
https://stary-kocour.blogspot.com/2024/06/valka-je-kdyz-se-zabijeji-lide-kteri-se.html#more
Starý Kocoure, to je z tvého pera?
Na každý pád doporučuji ostatním k přečtení. Je tam pár věcí, se kterými nesouzním (ale jen maličko). Dobře, napsáno, díky za odkaz.
Co
by vyšlo z mého pera? Možná syn, možná dcera!
Šichtařová a Matěj Gregor - promarněná příležitost..
.. Svobodní jsou příklad toho, jak to dopadne, když se neposlechne dobře míněná rada starého matadora.
Václav Klaus starší před lety Petru Machovi důrazně rozmlouval zakládání strany Svobodných, vysvětloval mu, že to je Boha pusté promrhání potenciálu silného názvu, ale on ho neposlechnul. Založil si své Svobodné, i do EU parlamentu dostal. Nakonec odešel do SPD, kde působil jako papoušek Kakadu v kleci Supa mrchožrouta. Nakonec ho překroužkovali voliči MUDr. Ivana Davida. Mám za to, že Tomio Okamura zcela ztratil soudnost, nebo se tak zoufale bojí vládní odpovědnosti, že se rozhodnul to SPD podělat.
Mrzí mne tragický neúspěch Svobodných, kteří neuspěli i přesto, že za ně kandidovala tak těžká váha, jako je Markéta Šichtařová a vycházející hvězda české politiky, Matěj Gregor.
Matěj Gregor je pozoruhodný mladý muž, vystudoval kantořinu, uživí se, a v politice začal od píky - jako obecní zastupitel v Ostravě - Vítkovicích, jeho partaj, Vítkovičtí, mají v 15-ti členném obecním zastupitelstvu 4 zastupitele.
Protože vím o "dědičném hříchu Svobodných", tak jsem je nevolil, vsadil jsem na jistotu, v mém případě na Stačilo!, a opět jsem volil dobře, tedy, můj hlas nepropadnul.
Chci věřít, že že se Svobodní do senátních a krajských voleb s někým konečně spojí, i kdyby to měl být Dýzl&Fízl a konečně smyjí to Kainovo znamení ze svého čela. Není čas hlasovat pro impotentní dobro. Souhlasím s Vidlákem, že kdo NEDOKÁŽE uspět ani ve volbách do EU, zejména pokud to je poněkolikáté, viď, Adame B. Bartoši, nemá v politice co pohledávat, protože jen okopává kotníky schopnějším, a drolí sílu neparlamentní opozice.
Dokonce i Koruna Česká, monarchistická strana Čech, Moravy a Slezska měla dost rozumu a soudnosti na to, aby hodila ručník do ringu..
Mně jich líto není
Že Svobodní neuspějí bylo jasné předem. Dostali "lano" od Šlachty a odmítli ho. Dobře jim tak sólistům. Jen tak mimochodem - V České republice bylo k 9. dubnu 2024 registrováno 72 aktivních politických stran a 136 politických hnutí - Wikipedie. Cimrman by se ptal "A není to málo? 208 ! Stačila by tak desetina.
Richard: "Mrzí mne tragický neúspěch Svobodných, kteří neuspěli i přesto, že za ně kandidovala tak těžká váha, jako je Markéta Šichtařová...." .
O Šichtařové si myslím své. Stačí porovnat její výroky např. s tím co říká Švihlíková reálněji a jasněji (Jsme kolonií Západu).
ad Jarda
Souhlas. My máme všeho hodně na tu naši malou zem, nejen polit.stran. Hodně cestovek, hodně benzínek, hodně hospod atd. Bohatě by stačila desetina!
Též si myslím o Šichtářové své, za mě tedy nebrat. A Švihlíková je výborná. Ji si ráda poslechnu i přečtu a souhlasím...
Česko má jen málo bytů,
ale o to více parazitů!
cestovky jsou v celé Evropě
prakticky jen 2, ostatní jen přeprodávají jejich zájezdy.
Ti Svobodní
hloupí byli, když s Přísahou se neoženili!
Doc. Švihlíková je skvělá, je to brilantní národohospodářka..
.. stejně jako Dr. Engliš, nebo Ladislav Karel Feierabend. Markéta Šichtařová je spíše spekulantka s akciemi a investičními příležitostmi, ale obě mají součastného ministra financí v kapsičce manažerského kostýmku..
To, že nestáli o spojení zrovna se Šlachtou mne neudivuje. Mně také není sympatický. Ale chtít, aby se Svobodní spojili se Stačilo! je z říše fantazie a pohádek pro dospělé..
a proč
by ne ?
Fiala a ručník do ringu? Ani náhodou!
Dnešní Vidlákův článek je o tom co se nás čeká, když zůstaneme lhostejní, nebo co nás čekat může, když lhostejní nezůstaneme. Vidlák to vysvětluje a popisuje naprosto srozumitelně. Čeká na nás budoucnost, kterou máme všichni plně ve svých rukou. I to co jsme už podělali jsme měli ve plně svých rukou. Ne jen někteří, ale všichni. Tak to je. Nikdo jiný jen my, ale naštěstí to můžeme ještě stále svádět na někoho jiného. V článku i v příspěvcích je několik sdělení, která bych potřeboval blíže vysvětlit. Vaše dnešní diskusní příspěvky jsou jeden lepší než druhý, přesto občas něčemu nerozumím. Nevím proč se o tom právě tak mluví a píše. Faktem je, že nečtu a nesleduji nic z médií, u kterých jsem zjistil, že lžou. Přiznám se, že včera jsem proto musel vyhledávat kdo to je ta guma Otakar Foltýn. Jsem rád, že jsem ho doposud neznal.
-Není mi známo nic o tom, že Markéta Šichtařová měla zájem o volby do EU? Ona by o takovou práci pravděpodobně neměla zájem a neměla by na ní asi čas. Šichtařovou si dovedu si představit v Parlamentu ČR a tam myslím také míří. Když jí tam zvolíme, bude tam pro nás perfektně pracovat.
-Důvodem prohry Svobodných je podle mého mínění pro mnohé nepřijatelný PhDr. et Mgr. Karel Diviš, 48 let, bývalý prezidentský kandidát. Přesto, tenhle důvod se nikde neuvádí, příčina se okecává. Neúspěch se zdůvodňuje jinak.
-Mluví se často kriticky o Robertu Šlachtovi, ale všichni o něm všechno známe převážně z médií. Z těch médií co denně, od rána do večera lžou, ať řeknou co řeknou, lžou dokonce i ve zprávách o počasí.
-Hybnou silou koalice Motoristé/Přísaha byl a je Petr Macinka. S velkou pravděpodobností tomu bude tak i v budoucnu. Všem by nám prospělo, kdybychom právě jemu věnovali podporu. Vím, že mnohým vadí, že on je pravicovým politikem, snad jediným o kterém to skutečně platí. Ale právě v tom je jeho přednost.
-Nerad se smiřuji s označením nerozhodnutý volič, mnohdy se jedná pouze o nesprávné označení pro vyžírku. A vyžírků je hodně. Tohle ví celá Bruselská pětka, proto právě vyžírkům dělá politiku na míru, vyžírkům ráda podstrojuje. Jak vidíme, funguje to. Mnohdy v tomhle Bruselské pětce pomáháme všichni. Pak vyžírkové jsou spokojení, Bruselská pětka je spokojená, mají se dobře, mají prachy na rozhazování a dnešní Praha jich je plná. Často mívají vysoké funkce, do krérých je my všichni volíme. Proč?
*
..., protože si ten šlendrián málokdo uvědomuje a myšlení "bolí". Diviš se mi tehdy jako kandidát na prezidenta taky vůbec nelíbil..., ale žádný takový, který by se mi líbil, tam nebyl. Když tady ale mnozí píší, že větší nebo menší zlo nevolí a raději nic, tak potom si zasloužíme to větší a pořádně v něm vyráchat.
včelko Májo,
mně se líbil Tomáš Březina, ale tomu se Rakušan pomstil hned na začátku a vyhodil ho na to tata. Prezidenta jsem nevolil. Byl jsem daleko, neměl jsem možnost. A kvůli těm dvěma co se dostali do druhého kola jsem nebyl ochotem podniknout dlouhou cestu letadlem k urně. Události jsem sledoval se zájmem do doby, než jsem zjistil kdo se dostal do prvního kola. Dopadlo to strašně. Pak už to bylo víc než jednoduché. A přesto jsem to zase zvorali a rovnou o milión hlasů. U mne by PePa neprošel.
*
PePa by u mě neprošel ani v Zimbabwe...
A takhle my si tady žijeme
Vypadá to, že Volodymyr Zelenskyj zůstane v Kyjevě,
- dokud si pro něho Putinova vojska nedojdou. Co bude pak? Ukrajinci se dají do pohybu. Ale tentokrát ti, kteří mají důvod. Ti, kteří drželi ukrajinský režim u moci. Politicky aktivní. A politiku budou ovlivňovat i tady. Jenže to není všechno. Naopak odejdou ti, kteří tu byli jenom kvůli válce. Máme se na co těšit.
Čeká nás další vlna přílivu ukrajinských uprchlíků. Spolu se Zelenským budou utíkat všichni, kdo jeho režim pomáhali držet u moci. Oficíři, politruci, náhončí, propagandisté, aktivisté, novináři, nacionalisté i banderisté, všichni „kdo budou mít proč“. Budou prchat před čistkami, které skoro jistě proběhnou.
Vzhledem k tomu, jakou pověst nám vláda Petra Fialy dělá, podstatná část z nich zamíří k nám. Natrvalo. Výhledově dostanou i české občanství a s tím i právo volit. Asi není nutné detailně rozebírat, jaký efekt tato menšina bude mít na politický život v ČR a politické preference. Český vztah k Rusku budou ovlivňovat na dlouho dopředu.
https://cz24.news/druha-migrace-ukrajincu-mame-se-na-co-tesit-prominenti-az-valka-skonci/
(zdroj ParlamentníListy)
Musíme se připravit i na nárůst organizovaného..
.. zločinu a další zhrubnutí české politiky. Dorazí lidé, kteří zcela postrádají úctu k lidskému životu, a budou dělat vše, aby si zachovali svůj životní styl, financovaný z žoldu za neohlášené padlé, zašmelené zbraně, přimhouřené oči nad uprchlíky před odvody..
ad Richard
Souhlasím, máte pravdu, organizovaný zločin už jsme v devadesátkách "ochutnali". A přinesou svoji "kulturu", kterou už teď vnímáme kolem sebe, svoje "prvenství v korupci" a jiné "speciálnosti"...
Včelka
Četla jsem to dnes odpo na parlamentkách a chtěla též vložit jako velmi závažné. Tak už nemusím:-). Jinak je to děsivé, hodně reálné a co si budeme, nás je málo... Už teď je díky nim kriminalita "na takové úrovni" jak nejsme zvyklí. Mnozí určitě vzpomenou na devadesátky a na záslužnou práci naší policie, která se s tím dokázala poprat a zvládnout ten nápor různých mafií! Jenže to se teď jaksi nenosí...? Některé výnosy soudců jsou už teď neuvěřitelné. Pro příklad zkopaný pán s prasklou lebkou, v ohrožení života, protože si objednal taxi, a to pak chtěli ukrajinci! A napoprvé jim za to soud dal podmínku?!! To se nemáme na co těšit!
Volby na UA, Zelenský a Gay Pride
V Kyjevě není bezpečno, aby se tam konaly volby prezidenta, ale je tam zjevně dost bezpečno nato, aby se tam pořádaly průvody Gay Pride
Pride (pýcha, nadutost, hrdost)
Kdykoli vidím nějakou fotku z pochodů Pride, tedy pýchy, vzpomenu si na jeden verš z Písma svatého.
Přísloví 16:18 Pýcha předchází pád a namyšlenost zkázu.
jsou to jen
exhibicionistická prasata, za které se gayové a lesby stydí.
Takže ke střelbě na FFUK:
1) Policisté přišli do budovy jen pár minut po střelci. Skutečnost, že se útočník nacházel v budově již delší dobu před střelbou, nechal někdo vyčlenit z původního záznamu. K tomu mohou dát pokyn pouze 3 lidé - krajský ředitel policie, policejní prezident nebo ministr vnitra.
2) Dle bezpečnostního poradce FFUK je tvrzení o tom, že kamerový systém na fakultě je zastaralý a vyžádat si záznam by trvalo několik hodin, naprostou lží. Policisté si mohli vyžádat záznam ihned a během pár desítek minut by jej dostali.
3) Klánovická linka se jeví den ode dne chatrnější. David Kozák to tam absolutně neznal - byl tam jen jednou v životě v rámci středoškolské akce. Každý policejní psycholog vám potvrdí, že by spíše šel na místo, které by dobře znal. Proto ostatně si také vybral ke svému hrůznému činu důvěrně známé prostředí filozofické fakulty. jinými slovy to čím dál tím více vypadá, že se Kozák ideálně hodil k tomu, aby se jím "zalepil" zločin, jenž pravděpodobně spáchal někdo jiný.
Každá jedna z těchto třech skutečností plně postačuje jako důvod pro demisi ministra vnitra a rezignaci policejního prezidenta.
To, že naše média důsledně a tvrdě nežádají jejich hlavu, dokonale dokazují, že z hlídacího psa demokracie se stal poslušný pudlík, jenž poslušně plní každý pokyn svého páníčka - pětikoaliční vlády.
Ode dneška by měly všechny noviny v této zemi vycházet každý den s palcovými titulky ve znění "Rakušane, Vondrášku - je čas jít!"
Místo toho se tady řeší včerejší bouřky a velké kroupy.
Proto u nás úroveň politické kultury dosáhla absolutního dna. (FB J. Rajchla)
-----------------------
J. H. názor: To není jen kauza střelby na fakultě, to je i kampelička, dozimetr, předražené stíhačky, okradení důchodců, korespondenční volba, bezmezné plýtvání veřejnými prostředky na financování zločineckého režimu na Ukrajině, rozvrat veřejných financí, atd. atd. Skoro všechny tyto kauzy by samy o sobě stačily na okamžitý konec ve funkci a hlavně trestněprávní stíhání a tvrdé exemplární tresty. Ale hlavní vina není v těch fialových kolaborantech, ale v mainstreamových médiích, která to kryjí nebo dokonce schvalují. Ostatně soudím, že Česká televize musí být zrušena...
Marcus Porcius Cato starší..
.. by z vás měl radost.. I já osobně soudím, že Česká televize musí být zrušena, redakce Zpravodajství a publicistiky vymrskána za hranice Prahy a Krkavčí Hory osety solí..
ad včelka Mája
Skvělý názor od J. H. ohledně hlášených kauzí který jste nám paní Včelko přinesla. Česká televize ale nemůže být zrušena. Česká televize (ČT) je veřejnoprávní instituce provozující celoplošné televizní vysílání na území Česka. Naopak ČT se musí změnit, musí být nestranná a objektivně informovat o všech skutečnostech. Kdyby ČT hrála svojí nestrannou roli tak jak je definováno její statutem nestala by se ta destrukce v naší zemi kterou provádí vládní pětidemolice. Byla veliká chyba Babiše když byl u moci že do ČT televize nedosadil ty správné lidi kteří by zaručili nestrannost ČT a objektivní informování českého lidu od ČT. Doufejme že je již Babiš poučen a příští rok jestli se dostane k moci tuto jeho chybu napraví.
Udělal jsem lavičku,
kdysi dávno. Na dvorek. Lavička stála na sluníčku, pršelo na ni. Občas jsem ji z vrchu natřel, aby se na ní líp sedělo a netrhala kalhoty. Jenže, stála na trávě a tam bylo spousta mravenců i jiných hmyzáků. Lavička byla ze dřeva, které hmyzákům asi chutnalo. No a po těch kdysidávnoletech se ta lavička začala poněkud hroutit. Odtáhl jsem lavičku do stodoly, aby na nás nepršelo a nesvítilo moc sluníčko při práci a prohlédl jsem ji. Zjistil jsem, že nohy jsou zespoda úplně sežraný, až nahoru prožraný a shnilý a dokonce i prkýnka na sezení docela nahnilý. Co myslíte, pokusil jsem se lavičku nakonzervovat speciálními napouštědly a laky, nebo jsem tu starou rozštípal na topení a udělal novou? Tož tak, podobnost čistě náhodná.
Chtělo
by to lavičku, toho Venci Havla, tu by žádná hmyzí čeleď ani čeleď kritiků nikdy nenapadla.
:-))
:-))
Tady už je opravdu každá rada drahá )-:
Učte se intenzivně jazyky, vysílejte své děti na studia do zahraničí, nejlépe tam, kde lidé nechtějí být ovcemi, ale Suverény ve své zemi.
Budete-li navždy podporovat jen ty, co vše podstatné "moudře" rozhodnou za vás, z bídy se nikdy nevyhrabete ...
Pevně doufám, že až se v Německu dostane ke kormidlu AfD, nezapomenou zrealizovat bod 1.1. svého programu:
Miloš
My si zřejmě zase počkáme, až co udělají Němci. U nás na to nejsou lidi. U nás jsou lidi jen na NATO.
Zprávy ne z ČT
🇩🇪Strana Alternativa pro Německo chce v europarlamentu vytvořit frakci, která bude usilovat o normální vztahy s Ruskem a zaměří se na suverenitu zemí uvnitř EU
Podle Spiegelu by se ustavující shromáždění nové frakce „Suverénistů“ mohlo konat již 27. června.
-----------------------------------------------------
🇩🇪V německém Kaiserslauternu se konal protest proti NATO a dodávkám zbraní na Ukrajinu.
Lidé s sebou přinesli plakáty „Neválčím s Ruskem!“, „Svět bez NATO!“, „Mír s Ruskem místo cesty do třetí světové války!“ a „NATO, pryč z Německa!“.
-----------------------------------------------------
❗️Není legrační, že ti samí lidé, kteří ničí naši národní suverenitu a rádi to dělají, když vše dávají tamním eurokratům, nám nyní říkají, že bychom měli vydávat miliardy a miliardy eur na národní suverenitu Ukrajiny?
Nizozemská politička Eva Vlaardingerbroeková promluvila o tom, jak Evropa zanikne.
@neCT24 |
Pepe Escobar-Hegemon nařídil Evropě
VSAĎTE NA VÁLKU A UKRADNĚTE RUSKU PENÍZE! Nikdo z velkých hráčů to neudělal. Nebo v případě, že vyslali své emisary, došlo k významnému odmítnutí podepsat prázdnou závěrečnou deklaraci – jako v případě členů BRICS Brazílie, Indie, Saúdské Arábie, SAE a Jihoafrické republiky. Bez BRICS nemůže kolektivní Západ – jako Hegemon a různí vazalové – udělat vůbec nic, aby změnil šachovnici zástupné války na Ukrajině. Vice ve své analýze od Pepe Escobar viz zde:
https://cz24.news/pepe-escobar-hegemon-naridil-evrope-vsadte-na-valku-a-ukradnete-rusku-penize/
Omyl!
To závěrečné komuniké NEPODEPSAL NIKDO! Pod tímto pamfletem neexistuje žádný fyzický podpis! Potvrdil to úředník švýcarské vlády.
Až k nám dojde vojna,
uteču do Znojma. Nejsem totiž žádný rek, ale jen milovník okurek.